abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 20 september 2014 @ 19:46:14 #1
338066 cherishable
Kan ook lief zijn.
pi_144730835
Ik irriteer me er werkelijk waar dood aan. Lot wordt een varken genoemd, terwijl ik me afvraag hoeveel mensen er met overgewicht meeplaatsen in de Cos (daarnaast is Lot best een mooie, inderdaad volle, maar absoluut niet moddervette vrouw) Het gezeik op Vanessa, omdat ze vaak een glaasje teveel drinkt, alsof we dat allemaal niet eens hebben gedaan. Het zeiken op Billy, die volgens iedereen lelijk is. Ik vraag me af hoeveel mensen er in de Cos posten die zichzelf lelijk vinden en daarom geen zelfvertrouwen hebben. En dan noem ik nog niet eens al het andere gezever. Mijn hemel, moet het allemaal zo overdreven? Zo afbrandend? Wie ben je in hemelsnaam zelf? Een perfect persoon? Ik zou het graag zien!
  zaterdag 20 september 2014 @ 19:56:42 #2
425632 UtopiaFreak
Ik hoef geen Hakim pannekoek!
pi_144731136
Charlotte Muis gedraagt zich vals tegenover anderen om haar egoïsme te voeden ook is ze een obsessieve eter.

Vanessa Heymans liegt en bedriegt (medebewoners & familie) ten behoeve van haar eigen drank gebruik.

Billy/ Marjet Bakker is hypocriet en verwijt iedereen alles waar ze zelf zwart van ziet.

Deze mensen hebben er voor gekozen om in de spotlight te staan, gedraag je dan als een goed mens of ga er van uit dat je nationaal wordt afgebrand.

ps. Ik doe er niet aan mij maar begrijp de frustratie van anderen.

[ Bericht 7% gewijzigd door UtopiaFreak op 20-09-2014 20:12:31 ]
Utopia Freak @ Dailymotion ;)
pi_144732379
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 19:56 schreef UtopiaFreak het volgende:
Charlotte Muis gedraagt zich vals tegenover anderen om haar egoïsme te voeden ook is ze een obsessieve eter.

Vanessa Heymans liegt en bedriegt (medebewoners & familie) ten behoeve van haar eigen drank gebruik.

Billy/ Marjet Bakker is hypocriet en verwijt iedereen alles waar ze zelf zwart van ziet.

Deze mensen hebben er voor gekozen om in de spotlight te staan, gedraag je dan als een goed mens of ga er van uit dat je nationaal wordt afgebrand.

ps. Ik doe er niet aan mij maar begrijp de frustratie van anderen.
Gepest in de cos lichtje. :P Voor overig klachten moet je hier zijn UTO / Het pest topic
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_144732495
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 19:46 schreef cherishable het volgende:
Ik irriteer me er werkelijk waar dood aan. Lot wordt een varken genoemd, terwijl ik me afvraag hoeveel mensen er met overgewicht meeplaatsen in de Cos (daarnaast is Lot best een mooie, inderdaad volle, maar absoluut niet moddervette vrouw) Het gezeik op Vanessa, omdat ze vaak een glaasje teveel drinkt, alsof we dat allemaal niet eens hebben gedaan. Het zeiken op Billy, die volgens iedereen lelijk is. Ik vraag me af hoeveel mensen er in de Cos posten die zichzelf lelijk vinden en daarom geen zelfvertrouwen hebben. En dan noem ik nog niet eens al het andere gezever. Mijn hemel, moet het allemaal zo overdreven? Zo afbrandend? Wie ben je in hemelsnaam zelf? Een perfect persoon? Ik zou het graag zien!
Btw ben je een dikke vrouw die veel drinkt en ook niet zo aantrekkelijk is ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 20 september 2014 @ 21:40:12 #5
419798 Haropro
Succes met je lichaam!
pi_144734668
Is er niet ergens een moraalridder topic? :O
Utopia!
pi_144735075
Huilie huilie er wordt gepest in de COS ;(
SOONY
pi_144735408
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 21:51 schreef DKUp het volgende:
Huilie huilie er wordt gepest in de COS ;(
Het is een aperte leugen :{w
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_144735481
Ik ben het anders wel met je eens.
pi_144735797
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:00 schreef Soury het volgende:

[..]

Het is een aperte leugen :{w
Ze zegt eigenlijk allerlei dingen die waar zijn.
Lot eet veel en is daardoor dik geworden in Utopia.
Vannessa drinkt vaak en is dan altijd dronken.
Billy is geen knappe vrouw en is gemeen over iedereen.

De scheldwoorden hoeven ook niet van mij, maar wees alsjeblieft wel objectief :)
Deze mensen zijn karikaturen van de samenleving :7
SOONY
pi_144735844
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:12 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ze zegt eigenlijk allerlei dingen die waar zijn.
Lot eet veel en is daardoor dik geworden in Utopia.
Vannessa drinkt vaak en is dan altijd dronken.
Billy is geen knappe vrouw en is gemeen over iedereen.

De scheldwoorden hoeven ook niet van mij, maar wees alsjeblieft wel objectief :)
Deze mensen zijn karikaturen van de samenleving :7
Isa is een domme hoer *O*
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_144735879
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:02 schreef isax het volgende:
Ik ben het anders wel met je eens.
Cos trut. Kijk dat is waar
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_144736073
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:14 schreef Soury het volgende:

[..]

Isa is een domme hoer *O*
Marjet is een Slet *G*
SOONY
pi_144736133
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:21 schreef DKUp het volgende:

[..]

Marjet is een Slet *G*
Gepest in de cos he? Domme eikel :P
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_144736204
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:22 schreef Soury het volgende:

[..]

Gepest in de cos he? Domme eikel :P
:*
SOONY
pi_144736225
Wen er maar aan, zo zijn vrouwen.
pi_144736228
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:24 schreef DKUp het volgende:

[..]

:*
;) Dat je het maar ff weet
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_144736270
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:24 schreef Nober het volgende:
Wen er maar aan, zo zijn vrouwen.
Allemaal hetzelfde :7
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_144736497
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:26 schreef Soury het volgende:

[..]

Allemaal hetzelfde :7
Ja zo zijn ze maar dat weet jij natuurlijk ook wel. Sowieso snap ik niet dat je naar utopia wil kijken, ik kijk nog liever naar het plafond.
pi_144736537
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:31 schreef Nober het volgende:

[..]

Ja zo zijn ze maar dat weet jij natuurlijk ook wel. Sowieso snap ik niet dat je naar utopia wil kijken, ik kijk nog liever naar het plafond.
Wat doe je dan hier, wil je gepest worden.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_144736656
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat doe je dan hier, wil je gepest worden.
Volgens yvonne en/of Danny moeten topics uit dit subforum ook in 'actieve topics' verschijnen. }:|
pi_144736741
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:36 schreef Nober het volgende:

[..]

Volgens yvonne en/of Danny moeten topics uit dit subforum ook in 'actieve topics' verschijnen. }:|
Dom excuus
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_144736796
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:36 schreef Nober het volgende:

[..]

Volgens yvonne en/of Danny moeten topics uit dit subforum ook in 'actieve topics' verschijnen. }:|
we willen je ook wel gewoon pesten hoor. geen probleem.
pi_144736806
pak hem soury! pak hem!
pi_144736905
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:39 schreef isax het volgende:

[..]

we willen je ook wel gewoon pesten hoor. geen probleem.
KOM DAN!
pi_144736927
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:42 schreef Nober het volgende:

[..]

KOM DAN!
IK STOP EEN KLYSMA IN JE ANUS, KUT!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')