abonnement Unibet Coolblue
pi_144727425
http://typischnederlands.vara.nl/Uitzending-gemist.14982.0.html

Ergens rond 35:00 typisch racisme gejank weer. Donkere vrouw vertelt over het vreselijke racisme dat haar in Nederland ten deel is gevallen: "iemand keek me aan en zei: 'je gezicht en je haar zijn dezelfde kleur.' "
Waarna ze in tranen uitbarst... :?

En dat bevestigt dus weer mijn mening over racisme roeptoeters. Het probleem zit hem in het minderwaardigheids- en slachtoffercomplex dat deze mensen hebben. Zij hebben zelf een probleem met hun huidskleur. Anderen niet.
ff serieus, jaren later nog getraumatiseerd zijn over zo'n zinnetje en beweren dat dat een goed voorbeeld is van Nederland als racistisch land. :|W
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  zaterdag 20 september 2014 @ 17:42:41 #2
408445 john-hert
Ben hooggeleid G
pi_144727451
Alle Marokkanen terug naar Istanboel!!!
pi_144727678
quote:
"iemand keek me aan en zei: 'je gezicht en je haar zijn dezelfde kleur.' "
Die 'iemand' is een debiel. De vrouw zou in zijn perceptie een albino zijn, geen donkerling.
indien het woord 'donkerling' ook niet mag, is het 'neger', maar dat mag geloof ik ook niet
Google is your friend, abuse your friends
pi_144727705
Waarom zou je gaan janken omdat er een feit wordt gesteld?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 20 september 2014 @ 17:55:19 #5
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_144727711
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:53 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Die 'iemand' is een debiel. De vrouw zou in zijn perceptie een albino zijn, geen donkerling.
indien het woord 'donkerling' ook niet mag, is het 'neger', maar dat mag geloof ik ook niet
Om dit soort discussies te voorkomen zal ik voortaan naar negers refereren als oom Tom, ook als het vrouwen zijn.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_144727726
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:55 schreef DeJori het volgende:

[..]

Om dit soort discussies te voorkomen zal ik voortaan naar negers refereren als oom Tom, ook als het vrouwen zijn.
:D _O-
Google is your friend, abuse your friends
pi_144727767
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:54 schreef Rezania het volgende:
Waarom zou je gaan janken omdat er een feit wordt gesteld?
Omdat sommige mensen niet tegen de waarheid kunnen.
Google is your friend, abuse your friends
pi_144727967
Sowieso, de racisme van tegenwoordig :') .
Al die debieltjes die gillen dat iets racisme is, kennen de definitie niet eens :')
  zaterdag 20 september 2014 @ 18:18:27 #9
432923 NuckChorris
Chuck Norris is over 9000!!!
pi_144728187
Helemaal bekeken helaas. :')
When Chuck Norris reads the dictionary....silly person, he doesn't read it, He CORRECTS it.
pi_144728203
Maar een type als Quincy Gario profiteert wel graag van onze lusten zoals dat heet. Die ander kennen we ook maar al te goed: Darryl Danchelo alias Insayno! :r
pi_144728559
Net de aflevering afgekeken, en dan gaat mevrouw ook nog in een museum enkel en alleen op zoek naar dingen die met slavernij te maken hebben om daar ook weer stampij over te gaan maken en te gaan hyperventileren. :{w
Wat een leven moet dat zijn zeg als je je zo minderwaardig en onderdrukt voelt terwijl dat helemaal niet het geval is.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')