abonnement Unibet Coolblue
pi_144726845
Ik weet niet of ik dit nu onder het goeie onderwerp zet, maar ik moet het even kwijt..

Ik heb twee oude buren. Ze zijn beiden eind 80/begin 90.
De man in het huis heeft een vorm van dementie, dus zijn vrouw zorgt voor hem.
Ze hebben een kleindochter die een kind heeft. Dat kind is 1 jaar geloof ik.
Dat kind zit 5/6 dagen per week bij hun en soms ook 's nachts...
Dit is toch niet normaal?
Hun kleindochter heeft amper familie waar ze haar kind kan onderbrengen en een vriend heeft ze ook niet. Maar kan ze dan haar kind bij haar opa en oma droppen terwijl zij werkt?
Ik vind het eigenlijk niet kunnen.. maar moet ik hier iets mee doen of niet?
pi_144726866
Direct kinderbescherming in schakelen. Of gewoon 112 draaien, dit is echt wel ernstig.
pi_144726949
Sorry hoor maar waar bemoei jij je mee? Zij bemoeien zich ook niet met jouw leven of wel? Het is misschien geen gezonde situatie voor het kind maar wie ben jij om dat te bepalen? Wie weet heeft die moeder al hulp aan allerlei kanten en werkt ze hard zodat ze straks een goede toekomst kan bieden voor het kind.
pi_144727065
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:23 schreef Balpenn het volgende:
Sorry hoor maar waar bemoei jij je mee? Zij bemoeien zich ook niet met jouw leven of wel? Het is misschien geen gezonde situatie voor het kind maar wie ben jij om dat te bepalen? Wie weet heeft die moeder al hulp aan allerlei kanten en werkt ze hard zodat ze straks een goede toekomst kan bieden voor het kind.
Hypocriet :')
pi_144727112
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:27 schreef Goejedag het volgende:

[..]

Hypocriet :')
Het is moeilijk voor je, ik weet het. :W
pi_144733388
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:23 schreef Balpenn het volgende:
Sorry hoor maar waar bemoei jij je mee? Zij bemoeien zich ook niet met jouw leven of wel? Het is misschien geen gezonde situatie voor het kind maar wie ben jij om dat te bepalen? Wie weet heeft die moeder al hulp aan allerlei kanten en werkt ze hard zodat ze straks een goede toekomst kan bieden voor het kind.
Dat is de reden dat ik het op het forum zet.. misschien moet ik er wel helemaal niks mee doen inderdaad.. dus ik dacht even kijken wat anderen er van vinden.
pi_144733461
Dit heeft niets met LIF te maken. Probeer het eens in forumonderdeel WGR. Al denk ik dat het daar ook niet open blijft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')