abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 20 september 2014 @ 16:45:47 #1
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144726028


Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!


AH Plaza


Username - Functie - Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
Broccolitaartje - Medewerker Verkoop
Donald500 - Medewerker Verkoopklaar - omg. Utrecht
Einschtein - Teamleider Verkoopklaar Regio Rotterdam
Etsu - Senior Medewerker Verkoop - omg. Rotterdam
exelletor - Medewerker Verkoopklaar - omg. Rotterdam
Ferry_76 - Senior Medewerker Verkoopklaar - Ede
Franknfurter - Teamleider Verkoopklaar - omg. Utrecht
Gezicht - Mederwerker Verkoopklaas - Zuid-Limburg
Halldor - Ex Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar - omg. Zuidoost-Brabant
Ikbenschipper - assistent-supermarktmanager - Amsterdam/Hilversum e.o.
Janneke141 - ex-supermarktmanager
jffry101 - Medewerker Verkoopklaar - Amsterdam
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
MehMeeeh - Teamleider Verkoopafhandeling(In opleiding) - Geldrop
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
mujentas - Medewerker Verkoopklaar - Bollenstreek
OudeBok - Kassier (caissière A) - Amsterdam
Questionmarks - Teamleider Verkoopklaar
SanderGS - Teamleider Verkoopklaar
SausDip - Teamleider Verkoopklaar - Omgeving Zwolle
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
SLP_ - all-round medewerker
TommieAH - Caissière B
Loll - Van de "verkeerde kant" - omgeving Zwolle


CAO voor het levensmiddelenbedrijf


In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.




SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren en meeruren Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is €7,00. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.


Van het jaar 2014.



9/12/2013
Meisje plaatst vrij-vraag verzoek op algemene Facebook-pagina van Albert Heijn waarbij d4v1d de status van een troller aanneemt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



Pauzeprofiel (Alleen voor WWM! Franchiser kan afwijken) http://wiki.fok.nl/index.php/OP/AH-medewerkerstopic/pauzeprofiel
www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.

[ Bericht 0% gewijzigd door JohnBercow op 20-09-2014 18:42:27 ]
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144726194
:7 goei dag eem
  zaterdag 20 september 2014 @ 16:56:07 #3
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_144726287
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:44 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

[..]

Ja, dat had ik dus gezien, maar omdat daar zo duidelijk bijstaat dat dat voor een 2e kaart is, dacht ik dat je de 1e op een andere manier moest aanvragen :P

Maar ik heb heb het nu gevonden op Plaza, de 1e krijg je vanzelf via de interne post :)
Deelname
Wanneer je nieuw in dienst bent ontvang je uiterlijk zes weken na datum indiensttreding via de
interne post. een persoonlijke brief met Bonuskaart. Je kunt de Bonuskaart direct gebruiken. Boodschappen die vanaf dat moment op de Bonuskaart met MVP koppeling worden geregistreerd tellen mee voor de berekening van de korting. De Bonuskaart met MVP koppeling is een persoonlijke kaart. Ook de andere leden uit jouw gezin mogen gebruikmaken van de kaart.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zaterdag 20 september 2014 @ 17:00:41 #4
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144726403
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:56 schreef LadyS het volgende:

[..]

Ja, dat had ik dus gezien, maar omdat daar zo duidelijk bijstaat dat dat voor een 2e kaart is, dacht ik dat je de 1e op een andere manier moest aanvragen :P

Maar ik heb heb het nu gevonden op Plaza, de 1e krijg je vanzelf via de interne post :)
Deelname
Wanneer je nieuw in dienst bent ontvang je uiterlijk zes weken na datum indiensttreding via de
interne post. een persoonlijke brief met Bonuskaart. Je kunt de Bonuskaart direct gebruiken. Boodschappen die vanaf dat moment op de Bonuskaart met MVP koppeling worden geregistreerd tellen mee voor de berekening van de korting. De Bonuskaart met MVP koppeling is een persoonlijke kaart. Ook de andere leden uit jouw gezin mogen gebruikmaken van de kaart.

Tegenwoordig wordt de eerste thuisbezorgd dacht ik. Ik heb in ieder geval al heel lang geen kaarten meer voorbij zien komen via de interne post.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zaterdag 20 september 2014 @ 17:29:30 #5
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_144727124
''Vandaag 2e keer alleen vakkengevuld, op de zone Sappen. Was alleen een uur te sloom >.< .
Vind het echt kut dat ik zo sloom ga , die norm is ook veel te hoog maar een uur is teveel. Komt ook door de oudere mensen die vragen wat waar ligt (wat ik dan neestal niet weet, waardoor ik het na moet vragen etc.''

Zoals net aangegeven.. heeft iemand nog tips??
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_144727575
Even een vraagje voor de kassameisjes: waarom vouwen jullie de bon altijd (netjes :o ) dubbel voor jullie 'm geven? :?
  zaterdag 20 september 2014 @ 17:50:55 #7
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144727631
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:48 schreef quinoahipster het volgende:
Even een vraagje voor de kassameisjes: waarom vouwen jullie de bon altijd (netjes :o ) dubbel voor jullie 'm geven? :?
Ik ben dan wel geen kassameisje, maar het is bij mij gewoon een soort van automatisme
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zaterdag 20 september 2014 @ 17:52:05 #8
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144727659
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:29 schreef Munchlax het volgende:
''Vandaag 2e keer alleen vakkengevuld, op de zone Sappen. Was alleen een uur te sloom >.< .
Vind het echt kut dat ik zo sloom ga , die norm is ook veel te hoog maar een uur is teveel. Komt ook door de oudere mensen die vragen wat waar ligt (wat ik dan neestal niet weet, waardoor ik het na moet vragen etc.''
Waarom meteen afgeven op de norm? Het is logisch dat je bij je 2e keer vullen de norm niet haalt. Tips die ik heb:

- Gebruik vuldolly als tafeltje en vul met 2 handen (geen colli's vasthouden dus).
- Leer de winkel uit je hoofd, scheelt zoeken
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144727670
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:48 schreef quinoahipster het volgende:
Even een vraagje voor de kassameisjes: waarom vouwen jullie de bon altijd (netjes :o ) dubbel voor jullie 'm geven? :?
Ik als kassakut doe dat ook altijd, vooral omdat ik het anderen ook zie doen :')

Maar als het bonnetje heel lang is dan is het een beetje irritant om die aan de klant te geven en dat er dan nog 20 CM achteraan slingert.. Korte bonnetjes vouwen is misschien niet nodig, maar dat is automatisme.
  zaterdag 20 september 2014 @ 17:53:13 #10
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144727679
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:52 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik als kassakut doe dat ook altijd, vooral omdat ik het anderen ook zie doen :')

Maar als het bonnetje heel lang is dan is het een beetje irritant om die aan de klant te geven en dat er dan nog 20 CM achteraan slingert.. Korte bonnetjes vouwen is misschien niet nodig, maar dat is automatisme.
O+
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144727692
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:00 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Tegenwoordig wordt de eerste thuisbezorgd dacht ik. Ik heb in ieder geval al heel lang geen kaarten meer voorbij zien komen via de interne post.
De tweede kaart komt ook thuis.
pi_144727696
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:53 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

O+
:D :')
pi_144727868
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:48 schreef quinoahipster het volgende:
Even een vraagje voor de kassameisjes: waarom vouwen jullie de bon altijd (netjes :o ) dubbel voor jullie 'm geven? :?
Is automatisme. Plus dat en een klein papiertje is makkelijker geven dan zo'n lang ding.
pi_144727913
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:05 schreef einschtein het volgende:
is makkelijker geven dan zo'n lang ding.
hihi.
pi_144728037
Hetzelfde met spaarzegels, die vouw je toch ook gewoon even netjes op in plaats van dat je een sliert van 100 zegels in iemands mik duwt :')
pi_144728076
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:29 schreef Munchlax het volgende:
''Vandaag 2e keer alleen vakkengevuld, op de zone Sappen. Was alleen een uur te sloom >.< .
Vind het echt kut dat ik zo sloom ga , die norm is ook veel te hoog maar een uur is teveel. Komt ook door de oudere mensen die vragen wat waar ligt (wat ik dan neestal niet weet, waardoor ik het na moet vragen etc.''

Zoals net aangegeven.. heeft iemand nog tips??
Welke norm wordt er gehanteerd?
pi_144728111
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:12 schreef mujentas het volgende:
Hetzelfde met spaarzegels, die vouw je toch ook gewoon even netjes op in plaats van dat je een sliert van 100 zegels in iemands mik duwt :')
Is er een makkelijke manier om dit te tellen trouwens.

Of moet je ze gewoon 1 voor 1 tellen.. En dan halverwege de tel kwijtraken ;(
pi_144728131
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:14 schreef mujentas het volgende:

[..]

Welke norm wordt er gehanteerd?
450
pi_144728846
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:15 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Is er een makkelijke manier om dit te tellen trouwens.

Of moet je ze gewoon 1 voor 1 tellen.. En dan halverwege de tel kwijtraken ;(
Na elke 5 zegels is er zo'n scheidingsding. Bij elke 10 ook.
  zaterdag 20 september 2014 @ 18:41:59 #20
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144728848
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:15 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Is er een makkelijke manier om dit te tellen trouwens.

Of moet je ze gewoon 1 voor 1 tellen.. En dan halverwege de tel kwijtraken ;(
Tussen ieder "serienummer" zit 10 zegels. En tussen de serienummers zitten na 5 zegels ook weer een blauwe streep

Order! Ordeeeeeeeeer!
  zaterdag 20 september 2014 @ 20:14:18 #21
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_144731735
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:14 schreef mujentas het volgende:

[..]

Welke norm wordt er gehanteerd?
70? Weet het niet zeker trouwens...

Maar dit keer zei hij dat ik maar 40 collies had terwijl ik zeker weten wist dat het er meer waren, want ik kreeg ook nog een kar van een andere zone waar producten van mij bij zaten.
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_144732340
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:14 schreef Munchlax het volgende:

[..]

70? Weet het niet zeker trouwens...

Maar dit keer zei hij dat ik maar 40 collies had terwijl ik zeker weten wist dat het er meer waren, want ik kreeg ook nog een kar van een andere zone waar producten van mij bij zaten.
40 colli ram je er in 20 minuten in incl. buurman & buurman
pi_144735553
Iemand nog tips voor mij, heb een beetje leidinggeef-struggles.
Het leidinggeven gaat helemaal top, maar met één collega blijf ik moeite houden...

Hij werkt nu al meer dan een half jaar op brood, en ik werk elke zaterdagmiddag met hem en nog een meisje, en van mij wordt verwacht dat ik hun twee aanstuur. Ze zijn allebei vrij langzaam (en makkelijk afgeleid), dus bepaal ik vaak samen met hen deadlines, die we allemaal haalbaar vinden. Het meisje haalt eigenlijk altijd precies haar deadline, maar die jongen nóóit.

Vandaag vroeg ik bijvoorbeeld aan hem of hij kleinbrood en stokbrood kon opzetten in een uur, dat leek hem niet haalbaar en stelde zelf 1 uur en een kwartier voor. Ik ging akkoord en ben regelmatig naar achter gegaan om te vragen of het goed ging, elke keer was het antwoord ja. Tot ik na een uur vroeg of hij over een kwartier klaar was. Toen kreeg ik opeens een brutale/chagrijnige "nee" te horen. En uiteindelijk was hij een kwartier te laat klaar.

Wat moet ik hier nou mee? Het gaat elke keer zo. Ik geef hem hartstikke ruime deadlines, en pas me aan als hij denkt dat het écht niet haalbaar is. En uiteindelijk haalt hij ze alsnog niet... Iemand advies over wat ik kan doen?
  zaterdag 20 september 2014 @ 22:14:59 #24
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_144735880
Met hem in gesprek gaan.

Heeft hij zelf een antwoord waarom hij het niet haalt?
En waarom zijn vrouwelijke collega het wel haalt en hij niet?

Je geeft al aan dat hij makkelijk afgeleid is. Weet hij dat van zichzelf? Hij is daardoor langzamer dan gemiddeld, is dat aan hem teruggekoppeld?

Doet hij zijn werk wel met plezier?

Ik zou hierover ook in gesprek gaan met je (A)SM. Die kan je wat beter helpen met de specifieke vragen en mogelijke antwoorden daarop.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zaterdag 20 september 2014 @ 22:29:11 #25
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144736391
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:05 schreef Broccolitaartje het volgende:
Iemand nog tips voor mij, heb een beetje leidinggeef-struggles.
Het leidinggeven gaat helemaal top, maar met één collega blijf ik moeite houden...

Hij werkt nu al meer dan een half jaar op brood, en ik werk elke zaterdagmiddag met hem en nog een meisje, en van mij wordt verwacht dat ik hun twee aanstuur. Ze zijn allebei vrij langzaam (en makkelijk afgeleid), dus bepaal ik vaak samen met hen deadlines, die we allemaal haalbaar vinden. Het meisje haalt eigenlijk altijd precies haar deadline, maar die jongen nóóit.

Vandaag vroeg ik bijvoorbeeld aan hem of hij kleinbrood en stokbrood kon opzetten in een uur, dat leek hem niet haalbaar en stelde zelf 1 uur en een kwartier voor. Ik ging akkoord en ben regelmatig naar achter gegaan om te vragen of het goed ging, elke keer was het antwoord ja. Tot ik na een uur vroeg of hij over een kwartier klaar was. Toen kreeg ik opeens een brutale/chagrijnige "nee" te horen. En uiteindelijk was hij een kwartier te laat klaar.

Wat moet ik hier nou mee? Het gaat elke keer zo. Ik geef hem hartstikke ruime deadlines, en pas me aan als hij denkt dat het écht niet haalbaar is. En uiteindelijk haalt hij ze alsnog niet... Iemand advies over wat ik kan doen?
Zo word je natuurlijk nooit Senior....
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144736635
Er zijn al meerdere gesprekken met hem geweest, door meerdere mensen.

Ik vraag hem ook vaak waarom hij zn deadlines niet haalt. En elke keer komt hij weer met een andere oorzaak, en elke keer werk ik die oorzaak bij de volgende keer weg. Zoals vorige week zei hij dat het kwam doordat de vriezer (die hij zelf had opgeruimd) een teringbende was. Vandaag heb ik hem wat aandachtspuntjes gegeven die belangrijk zijn bij de diepvries opruimen, en hem het nog een keer laten proberen, daarna hebben we samen gekeken hoe het gegaan was. Ik vond dat hij het op een paar kleine dingetjes heel goed had gedaan, en hij kon toen dus beginnen met het opzetten. Toen hij dus weer te laat klaar was vroeg ik hem waar het fout was gegaan, zegt hij "weet ik niet".

Hij vindt het ontzettend leuk werk, maar hij heeft laatst te horen gekregen dat als hij niet heel snel verbeterd, zijn contract volgende maand niet verlengd wordt. Dit vond hij erg jammer, en hij doet nog steeds ontzettend zijn best. Ik probeer hem te helpen, geef hem allemaal tips waarmee hij meer structuur kan brengen in de dingen die hij doet (heb zelf ADHD dus heb uitgebreid ervaring met dat soort dingen) maar hij past ze niet toe waardoor hij gewoon traag blijft en dingen vergeet te doen.

Ik heb regelmatig de (a)sm's om adviezen etc gevraagd, zo ook vandaag, SM reageerde met "tsja, het ligt niet aan jou dat hij zijn deadlines niet haalt, want je houdt hem hartstikke goed in de gaten, je kan er niks aan doen..." Maar er moet toch iets zijn :')
pi_144736746
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:29 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Zo word je natuurlijk nooit Senior....
Word ik toch al niet meer. De ASM die mij op de zaterdagmiddag heeft gezet met die twee zodat ik kon leren leiding geven, met de belofte dat ik na de zomervakantie dan senior zou worden, is vorige week naar een ander filiaal vertrokken, dus senior kan ik wel op mn buik schrijven... :'(
pi_144737447
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:38 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Word ik toch al niet meer. De ASM die mij op de zaterdagmiddag heeft gezet met die twee zodat ik kon leren leiding geven, met de belofte dat ik na de zomervakantie dan senior zou worden, is vorige week naar een ander filiaal vertrokken, dus senior kan ik wel op mn buik schrijven... :'(
Heeft wel een groot voordeel voor Ahold, want incompetente seniors zijn niet goed voor de cijfertjes.
Hoogachtend
pi_144737694
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:58 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Heeft wel een groot voordeel voor Ahold, want incompetente seniors zijn niet goed voor de cijfertjes.
Kom anders ff langs ons filiaal, daar is het aantal incompetente seniors nét op 1 hand te tellen!
pi_144737839
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 23:05 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Kom anders ff langs ons filiaal, daar is het aantal incompetente seniors nét op 1 hand te tellen!
Dat is nog steeds geen reden om nog meer incompetente mensen senior te maken.
Hoogachtend
pi_144740414
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 23:10 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Dat is nog steeds geen reden om nog meer incompetente mensen senior te maken.
True story ;)
  zondag 21 september 2014 @ 00:32:05 #32
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144740460
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 00:30 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

True story ;)
Dus je zegt nu eigenlijk dat je incompetent bent?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144741010
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2014 00:32 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Dus je zegt nu eigenlijk dat je incompetent bent?
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:29 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Zo word je natuurlijk nooit Senior....
Hoogachtend
pi_144742385
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:41 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Tussen ieder "serienummer" zit 10 zegels. En tussen de serienummers zitten na 5 zegels ook weer een blauwe streep

[ afbeelding ]
Ik zie geen serienummer? :?
pi_144742404
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:05 schreef Broccolitaartje het volgende:
Iemand nog tips voor mij, heb een beetje leidinggeef-struggles.
Het leidinggeven gaat helemaal top, maar met één collega blijf ik moeite houden...

Hij werkt nu al meer dan een half jaar op brood, en ik werk elke zaterdagmiddag met hem en nog een meisje, en van mij wordt verwacht dat ik hun twee aanstuur. Ze zijn allebei vrij langzaam (en makkelijk afgeleid), dus bepaal ik vaak samen met hen deadlines, die we allemaal haalbaar vinden. Het meisje haalt eigenlijk altijd precies haar deadline, maar die jongen nóóit.

Vandaag vroeg ik bijvoorbeeld aan hem of hij kleinbrood en stokbrood kon opzetten in een uur, dat leek hem niet haalbaar en stelde zelf 1 uur en een kwartier voor. Ik ging akkoord en ben regelmatig naar achter gegaan om te vragen of het goed ging, elke keer was het antwoord ja. Tot ik na een uur vroeg of hij over een kwartier klaar was. Toen kreeg ik opeens een brutale/chagrijnige "nee" te horen. En uiteindelijk was hij een kwartier te laat klaar.

Wat moet ik hier nou mee? Het gaat elke keer zo. Ik geef hem hartstikke ruime deadlines, en pas me aan als hij denkt dat het écht niet haalbaar is. En uiteindelijk haalt hij ze alsnog niet... Iemand advies over wat ik kan doen?
Trap onder z'n kont verkopen 8-)
pi_144746094
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 02:00 schreef d4v1d het volgende:
Ik zie geen serienummer? :?
Op de koopzegels in de winkels zit gewoon een serienummer(zes cijfers ofzo), parallel aan de blauwe strepen.
  zondag 21 september 2014 @ 10:57:43 #37
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144746594
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 02:00 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik zie geen serienummer? :?
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zondag 21 september 2014 @ 11:48:37 #38
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_144747500
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:38 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Word ik toch al niet meer. De ASM die mij op de zaterdagmiddag heeft gezet met die twee zodat ik kon leren leiding geven, met de belofte dat ik na de zomervakantie dan senior zou worden, is vorige week naar een ander filiaal vertrokken, dus senior kan ik wel op mn buik schrijven... :'(
Gewoon opbellen en vragen als hij het alsnog wel regelen :)
En ja zulke dingen moet je altijd even op papier zetten.
BAM dit is 3KB
pi_144747869
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 11:48 schreef Loll het volgende:
Gewoon opbellen en vragen als hij het alsnog wel regelen :)
En ja zulke dingen moet je altijd even op papier zetten.
Een beetje ASM zou dan weigeren om iets op papier te zetten. :P
pi_144748200
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 11:48 schreef Loll het volgende:

[..]

Gewoon opbellen en vragen als hij het alsnog wel regelen :)
En ja zulke dingen moet je altijd even op papier zetten.
Ja ik had het hem gevraagd :P hij zei dat hij het er nog wel ff over zou hebben met SM, maar aangezien ik er verder niks meer over gehoord heb....
  zondag 21 september 2014 @ 14:09:49 #41
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_144751223
Gewoon nog een keer achteraan gaan ^O^
Over zulk soort dingen begint het kader nooit uitzichzelf om de kpu zo laag mogelijk te houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Loll op 21-09-2014 20:25:38 ]
BAM dit is 3KB
pi_144758596
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 14:09 schreef Loll het volgende:
Gewoon nog een keer achteraab gaan ^O^
Over zulk soort dingen begint het kader nooit uitzichzelf om de kpu zo laag mogelijk te houden.
hahaha, I AINT GIVIN' UP JUST YET
pi_144810772
http://nos.nl/op3/video/7(...)ingsvrije-super.html

En nu is het wachten op alle gekkies die dit gaan spammen op de facebook van de Albert Heijn :')
pi_144812250
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 00:27 schreef d4v1d het volgende:
http://nos.nl/op3/video/7(...)ingsvrije-super.html

En nu is het wachten op alle gekkies die dit gaan spammen op de facebook van de Albert Heijn :')
We weten hoe vies de snoepschep-bakken eruit kunnen zien. Zodra mensen moeten opscheppen of met de broodjestang in de weer moeten, wordt het onhygiënisch.
  donderdag 25 september 2014 @ 17:40:25 #45
251095 Purdey
Better off alone..
pi_144897913
Ik heb vanuit m'n pre TL opleiding een opdracht meegekregen; Zorg ervoor dat klanten gemiddeld ¤0,50 meer besteden per persoon. Nu wil ik elke week een bonus aanbieding uitlichten, er producten bij zetten die erbij passen zodat mensen deze kopen. Vorige week bijv de mosselen, daar kunnen groenten bij, stokbrood, kruidenboter, sausjes enz

Aangezien ik pas net op vkk rondloop ben ik een beetje lost. Hebben jullie nog ideeën?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  donderdag 25 september 2014 @ 17:47:50 #46
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_144898110
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:40 schreef Purdey het volgende:
Hebben jullie nog ideeën?
C-correcties maken op een stuk of twintig veelgekochte AH Basic-artikelen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_144898164
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:40 schreef Purdey het volgende:
Ik heb vanuit m'n pre TL opleiding een opdracht meegekregen; Zorg ervoor dat klanten gemiddeld ¤0,50 meer besteden per persoon.
Gij vuige zakkenkloppert! :D
pi_144898199
Zorg voor een nette winkel.
_
Of: bestel een display(hier doen ze vooral van PepsiCo - lekker groot en het wordt voor je in de winkel gezet :') , doe veel met impulsaankopen(winkel volknallen met impulstafels met snoep etc)
  donderdag 25 september 2014 @ 18:00:07 #49
251095 Purdey
Better off alone..
pi_144898388
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:52 schreef exelletor het volgende:
Zorg voor een nette winkel.
_
Of: bestel een display(hier doen ze vooral van PepsiCo - lekker groot en het wordt voor je in de winkel gezet :') , doe veel met impulsaankopen(winkel volknallen met impulstafels met snoep etc)
Ik heb 4 impuls tafels 'gekregen' van de in totaal 16 tafels. Mooie daarvan is dat aan die 4 tafels een bancarella op kop zit. We hebben veel ouder publiek, dus wil me daar ook deels op richten qua producten. Kan dadelijk aardig wat doen dan met Sinterklaas producten bijvoorbeeld.

Even een technische vraag; Als ik bepaalde producten extra bestel, voor de impuls tafel en daar een lokale prijs voor maak kom ik dan niet in problemen met RE? Dat ze dat blijven sturen?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  donderdag 25 september 2014 @ 18:01:10 #50
251095 Purdey
Better off alone..
pi_144898412
quote:
11s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:50 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

Gij vuige zakkenkloppert! :D
Haha, de eerste leuke reactie. Om me heen hoor ik vooral 'ambitieus en onrealistisch'
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  donderdag 25 september 2014 @ 18:11:02 #51
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_144898623
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:01 schreef Purdey het volgende:

[..]

Haha, de eerste leuke reactie. Om me heen hoor ik vooral 'ambitieus en onrealistisch'
50 cent is ook niet realistisch, en ook niet een beetje, maar er zijn altijd kansen te verzilveren. Zorg dat je je focust op twee of misschien drie zaken en die grondig uitlegt en aanpakt. Maak ze meetbaar, en laat zien dat je resultaat hebt geboekt. Gebruik Pallas om de resultaten naar je hand te zetten.

Bijvoorbeeld, de display pepsi: doet het de OPT niet stijgen, maar verkoop je wel heel veel van die 6packs: laat dat zien. Dat je de Cocacola kanibaliseert knip je eraf.

Conventionele en onconventionele manieren om de OPT omhoog te krijgen (afhankelijk van de grootte van het filiaal zijn het echt centenkwesties)
- Nadruk leggen op impulshandel. Kan snoep zijn, of kleinverpakking frisdrank, maar ook bake-off. Kies slimme plekken, de kassa is een typische impuls-plek maar weer niet voor versartikelen.
- Gooi er een (bemande) proeverij in van een relatief duur artikel.
- Nadruk leggen op acties van hooggeprijsde artikelen, zoals wijn of luiers.
- Leg nadruk op duurdere varianten van een soortgelijk artikel. Of: beperk de verkoop van de euroshoppers
- Probeer 'dure' klanten te trekken, dus hele gezinnen of patsers in BMW's. Hoe krijg je die naar je winkel als ze er niet zijn?
- En de andere kant op: flikker die scholieren met hun ene frikandelbroodje eruit.
- Beperk het aantal nulbonnen zo ver als enigszins mogelijk.
- Als het beter voor je uitkomt: kijk of je de OPT op een specifieke weekdag, bijvoorbeeld zaterdag, kan verhogen en toon dat aan.

Wat er wel of niet werkt is heel erg afhankelijk van je filiaal: van de doelgroep, maar ook van de reeds ondernomen acties en van wat er al wel en niet goed loopt. In een achterstandswijk inzetten op dure wijnen heeft natuurlijk niet zoveel zin, en als je bij de kassa al struikelt over de impulstafels gaat 'm dat ook niet worden.

Loop eens wat andere winkels (ook niet-AH!) in de buurt binnen en doe ideeën op!
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_144898758
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:00 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik heb 4 impuls tafels 'gekregen' van de in totaal 16 tafels. Mooie daarvan is dat aan die 4 tafels een bancarella op kop zit. We hebben veel ouder publiek, dus wil me daar ook deels op richten qua producten. Kan dadelijk aardig wat doen dan met Sinterklaas producten bijvoorbeeld.

Even een technische vraag; Als ik bepaalde producten extra bestel, voor de impuls tafel en daar een lokale prijs voor maak kom ik dan niet in problemen met RE? Dat ze dat blijven sturen?
Protip: Lokale prijs is vaak niet nodig. Gooi kruidnoten/speculaas/donuts/nootjes voor een normale prijs op de tafels en het verkoopt zowaar 2x meer. Lokale prijs is ook niet goed voor omzet natuurlijk. Maar je prognose gaat idd naar de klote met zulke dingen.
  donderdag 25 september 2014 @ 18:30:31 #53
251095 Purdey
Better off alone..
pi_144899082
Bedankt voor de reacties, hier kan ik iets mee. Bij de kassa staan momenteel 6 impuls tafels, gevuld met bonus artikelen. 1 tafel met oud acties, ligt nu vol met Paul Frank bijv

Verkoop wilde ik idd al gaan strikken voor een artikel van de week met idd een proeverij. Punt is wel dat ik mensen in beweging moet gaan krijgen. Als ik acties zelf onderneem ben ik een goede werknemer, maar straal ik geen leiderschap uit volgens mijn SM. Het zal er dus op neer moeten komen dat ik moet gaan regelen dat mensen voor mij aan de slag gaan.

Nogmaals dank, fijn dat ik altijd op jullie kan rekenen :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_144899211
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:47 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

C-correcties maken op een stuk of twintig veelgekochte AH Basic-artikelen.
:D!
  donderdag 25 september 2014 @ 18:35:55 #55
251095 Purdey
Better off alone..
pi_144899238
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:34 schreef d4v1d het volgende:

[..]

:D!
Ik geef toe; Ik heb het moeten opzoeken. Vkk noob hier.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_144899281
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:35 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik geef toe; Ik heb het moeten opzoeken. Vkk noob hier.
ik moest ook even in de woordenlijst in de OP spieken welke een C-correctie was :@ Ken alleen T-correctie uit m'n hoofd :')
pi_144899305
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:30 schreef Purdey het volgende:
Bedankt voor de reacties, hier kan ik iets mee. Bij de kassa staan momenteel 6 impuls tafels, gevuld met bonus artikelen. 1 tafel met oud acties, ligt nu vol met Paul Frank bijv

Verkoop wilde ik idd al gaan strikken voor een artikel van de week met idd een proeverij. Punt is wel dat ik mensen in beweging moet gaan krijgen. Als ik acties zelf onderneem ben ik een goede werknemer, maar straal ik geen leiderschap uit volgens mijn SM. Het zal er dus op neer moeten komen dat ik moet gaan regelen dat mensen voor mij aan de slag gaan.

Nogmaals dank, fijn dat ik altijd op jullie kan rekenen :)
Nu maar hopen dat je niet de leiding wil gaan nemen over de bakkerij als Etsu in de buurt is
  donderdag 25 september 2014 @ 18:41:03 #58
251095 Purdey
Better off alone..
pi_144899384
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:38 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat je niet de leiding wil gaan nemen over de bakkerij als Etsu in de buurt is
Nu maar hopen dat Etsu en ik niet stiekem gewoon collega's zijn :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_144899530
284 respondenten kto hiero :P, beat it!!
pi_144899622
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:45 schreef Questionmarks het volgende:
284 respondenten kto hiero :P, beat it!!
Gaven jullie geld weg ofzo voor de mensen die het invulde? :')
  donderdag 25 september 2014 @ 18:51:55 #61
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_144899710
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:34 schreef d4v1d het volgende:

[..]

:D!
Een mens wordt creatief. Ik kwam nog een paar honderdste van een procent te kort om het target %bake-off te halen voor mijn bonus. Heb ik een week de Marlboro uitgesloten, target gehaald.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_144899750
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:51 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Een mens wordt creatief. Ik kwam nog een paar honderdste van een procent te kort om het target %bake-off te halen voor mijn bonus. Heb ik een week de Marlboro uitgesloten, target gehaald.
Wat hebben sigaretten met bake-off te maken? :?
  donderdag 25 september 2014 @ 18:54:59 #63
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_144899795
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:53 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Wat hebben sigaretten met bake-off te maken? :?
Helemaal niets, dat is de hele grap. Maar mijn target voor die periode was 1,xx% van de omzet aan bake-off. Als je je bake-off omzet echt niet meer omhoog krijgt, is het omlaag brengen van de rest ook een optie. En dat doe ik dan het liefste op zo'n manier dat het me én geen uren én geen marge kost.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_144899824
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:49 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Gaven jullie geld weg ofzo voor de mensen die het invulde? :')
Wij hebben een papieren versie en een goede manier om dit in te vullen op pc! :D
pi_144900007
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:55 schreef Questionmarks het volgende:
Wij hebben een papieren versie en een goede manier om dit in te vullen op pc! :D
Iedereen geilt wel op Teun in KTO, lees ik. :)
pi_144900270
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:40 schreef Purdey het volgende:
Ik heb vanuit m'n pre TL opleiding een opdracht meegekregen; Zorg ervoor dat klanten gemiddeld ¤0,50 meer besteden per persoon. Nu wil ik elke week een bonus aanbieding uitlichten, er producten bij zetten die erbij passen zodat mensen deze kopen. Vorige week bijv de mosselen, daar kunnen groenten bij, stokbrood, kruidenboter, sausjes enz

Aangezien ik pas net op vkk rondloop ben ik een beetje lost. Hebben jullie nog ideeën?
Zorg dat elk artikel in de bak met 30% 40% 50% geprijsd is, zodat de klant zien kan wat het uiteindelijk kosten zal. Scannen heeft geen zin als het artikel al uitgeschreven is. En zet er geen kapot spul tussen. Overigens is de winkelier verplicht om het defect te vermelden, als korting aan defecten gekoppeld is. Misschien het verzoek op hangen om de uitverkoopbakken netjes te houden.

Momenteel is het een zootje bij die tafels Heel Nederland bakt. Er hangen allerlei prijslijstjes, maar er staan ook dingen bij die je niet op het lijstje terugvinden kan. Ook werd niet alles herkend door de prijsscanner.
Beter letten op het verschil tussen Aldi en AH: de presentatie. Hou die thema-tafels netjes, het is immers geen uitverkoop/grabbelbak.

De dieethoek is dit voorjaar verkleind, dus zal ik zeker niet méér kopen wegens zuivelvrij èn glutenvrij (zuivel, dus niet alleen lactose en ook wei is zuivel). Wei en tarwe worden aan veel produkten toegevoegd, die mogen dus ook niet.

Tegen sluitingstijd makkelijk zijn met halfdorre planten. Dat maakt de winkel ook gelijk netter, al die versneld verkochte lusteloze planten. Meestal is 35% te weinig korting, omdat de kans op snel herstel niet zo groot is. Of het moet eerder afgeprijsd worden. Tijdig water geven kan natuurlijk ook veel schelen in het aanzien van de entree.
pi_144904210
pi_144904678
quote:
:')
  donderdag 25 september 2014 @ 22:03:43 #69
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144907271
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:00 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik heb 4 impuls tafels 'gekregen' van de in totaal 16 tafels. Mooie daarvan is dat aan die 4 tafels een bancarella op kop zit. We hebben veel ouder publiek, dus wil me daar ook deels op richten qua producten. Kan dadelijk aardig wat doen dan met Sinterklaas producten bijvoorbeeld.

Even een technische vraag; Als ik bepaalde producten extra bestel, voor de impuls tafel en daar een lokale prijs voor maak kom ik dan niet in problemen met RE? Dat ze dat blijven sturen?
Gooi een tafel vol met minidonuts (6 stuks in een bliser, kosten 1,50 per blister). Je krijgt je OPT misschien niet omhoog, je OPWU wel :P

Maar 50 cent per transactie is echt heel ambitieus. Stel je hebt 10.000 transacties in de week; dan zul je met hetzelfde aantal klanten 5000 euro extra omzet moeten gaan pakken... Dat is een flinke uitdaging. Daar red je het met stokbrood, groente en sausjes niet mee bij de mosselen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 25 september 2014 @ 22:05:23 #70
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144907336
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:55 schreef Questionmarks het volgende:

[..]

Wij hebben een papieren versie en een goede manier om dit in te vullen op pc! :D
Zeker een domeintje gemaakt met een catch-all emailfunctie. Die koppel je aan een Gmail account en gaan met die banaan? Je registreert eve 500 emailadressen bij het KTO en je kunt er een hoop invullen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144907991
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:05 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Zeker een domeintje gemaakt met een catch-all emailfunctie. Die koppel je aan een Gmail account en gaan met die banaan? Je registreert eve 500 emailadressen bij het KTO en je kunt er een hoop invullen.
Dan zit er denk ik toch iemand op het hoofdkantoor te denken "hmmm... Al deze 284 domeinen zijn hetzelfde" na 'n tijdje denk ik..
  donderdag 25 september 2014 @ 22:23:43 #72
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144908101
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:21 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dan zit er denk ik toch iemand op het hoofdkantoor te denken "hmmm... Al deze 284 domeinen zijn hetzelfde" na 'n tijdje denk ik..
Uit ervaring kan ik je zeggen van niet :)
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144908160
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:23 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Uit ervaring kan ik je zeggen van niet :)
Maar je moet dus ongeveer zelf 284 kto's zel gaan invullen naar de antwoorden op papier?

Dat lijkt me best een kutwerkje.
  donderdag 25 september 2014 @ 22:26:12 #74
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144908195
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:25 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Maar je moet dus ongeveer zelf 284 kto's zel gaan invullen naar de antwoorden op papier?

Dat lijkt me best een kutwerkje.
Ook dat kan ik uit ervaring bevestigen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144909021
Op deze manier kunnen er ook geen uitnodigingen worden verstuurd voor nieuwe enquêtes
  donderdag 25 september 2014 @ 22:46:24 #76
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144909112
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:44 schreef mujentas het volgende:
Op deze manier kunnen er ook geen uitnodigingen worden verstuurd voor nieuwe enquêtes
Dat is het enige nadeel inderdaad. Je kunt uiteraard wel aan de klant vragen wat hun emailadres is, en deze vervolgens registeren.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144909222
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:46 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Dat is het enige nadeel inderdaad. Je kunt uiteraard wel aan de klant vragen wat hun emailadres is, en deze vervolgens registeren.
Kan je ook op het papieren formulier laten zetten en anders zelf nog tegen de tijd van een nieuw KTO zelf iederen in de BCC pleuren en mailen :P
  donderdag 25 september 2014 @ 22:49:35 #78
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144909246
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:49 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Kan je ook op het papieren formulier laten zetten en anders zelf nog tegen de tijd van een nieuw KTO zelf iederen in de BCC pleuren en mailen :P
Dat bedoelde ik.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144909266
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:49 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik.
oh :')
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:22:06 #80
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_144919204
Moet de laatste tijd hele tijd kassa tijdens t vullen door :')

Veel teveel mini's weggeven _O_
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_144919243
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:22 schreef Studeur het volgende:
Moet de laatste tijd hele tijd kassa tijdens t vullen door :')

Veel teveel mini's weggeven _O_
Ik heb er nog geen een weg gegeven :7
pi_144919264
Heerlijk als er ouders met kinders aan de kassa staan en die kinderen staan te springen om de 15 euro te halen en je uitkomt op 14,50 oid. :D
Flesje bier
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:25:40 #83
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_144919298
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:23 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik heb er nog geen een weg gegeven :7
Altijd als er iemand met z'n kind bij de kassa komt en het bedrag ligt onder de 15 euro maak ik dat kind gewoon blij met een mini
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:26:07 #84
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_144919310
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:24 schreef Gezicht het volgende:
Heerlijk als er ouders met kinders aan de kassa staan en die kinderen staan te springen om de 15 euro te halen en je uitkomt op 14,50 oid. :D
En dan die kassieres die geen mini geven :')
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_144919348
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:25 schreef Studeur het volgende:

[..]

Altijd als er iemand met z'n kind bij de kassa komt en het bedrag ligt onder de 15 euro maak ik dat kind gewoon blij met een mini
Laatste keer dat ik kassa draaien hadden ze die mini's vergeten bij de pinkassa's te zetten en had toch geen klanten die er om vroegen.
pi_144919363
Maar kassa is kut grgr
pi_144919369
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:26 schreef Studeur het volgende:

[..]

En dan die kassieres die geen mini geven :')
Zo gaat dat, moet je maar zorgen dat je de 15 euro haalt.
Flesje bier
pi_144919378
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:28 schreef d4v1d het volgende:
Maar kassa is kut grgr
Eensch, ik word al schijtziek van 3 keer 5 minuten bijpakken op een hele dag werken. :(
Flesje bier
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:32:41 #89
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_144919504
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:28 schreef d4v1d het volgende:
Maar kassa is kut grgr
vond ik eerst ook maar ben het gaan waarderen als afwisseling. lekker even zitten tussen t vullen door. maar dan wel max een kwartier.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_144919525
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:28 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Eensch, ik word al schijtziek van 3 keer 5 minuten bijpakken op een hele dag werken. :(
Dat valt nog wel mee vind ik. Het is pas irritant als je 20 minuten zit :') dan ga ik want ook maar bij zitten, normaal sta ik.

TLVA gaf 3 mensen tegelijk pauze :r volgende keer als ik dat zie vertik ik om te gaan zitten. Ze houden maar lekker apart pauze.
pi_144919555
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:33 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dat valt nog wel mee vind ik. Het is pas irritant als je 20 minuten zit :') dan ga ik want ook maar bij zitten, normaal sta ik.

TLVA gaf 3 mensen tegelijk pauze :r volgende keer als ik dat zie vertik ik om te gaan zitten. Ze houden maar lekker apart pauze.
Zo gaat dat bij ons ook regelmatig. VKK kan gaan bijpakken terwijl er twee cassières prullenbakken aan het legen zijn en zijn aan het vegen bij de kassa's. Gaat mooi niet gebeuren dus.
Flesje bier
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:36:02 #92
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_144919601
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:34 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Zo gaat dat bij ons ook regelmatig. VKK kan gaan bijpakken terwijl er twee cassières prullenbakken aan het legen zijn en zijn aan het vegen bij de kassa's. Gaat mooi niet gebeuren dus.
Als ik geen zin heb en ze roepen me om bel ik gewoon dat ik pauze aan t houden ben en dat ze iemand anders moeten omroepen :')
heb meestal wel een telefoon op zak, belangrijk enzo
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:38:20 #93
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_144919686
deze man is zo baas dat hij buitenlijn mag dragen
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_144919773
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:33 schreef d4v1d het volgende:
Dat valt nog wel mee vind ik. Het is pas irritant als je 20 minuten zit dan ga ik want ook maar bij zitten, normaal sta ik.

TLVA gaf 3 mensen tegelijk pauze volgende keer als ik dat zie vertik ik om te gaan zitten. Ze houden maar lekker apart pauze.
en dit
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:34 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Zo gaat dat bij ons ook regelmatig. VKK kan gaan bijpakken terwijl er twee cassières prullenbakken aan het legen zijn en zijn aan het vegen bij de kassa's. Gaat mooi niet gebeuren dus.
wanneer dit gebeurt dan moeten de tl vkk en tlva toch een gaan praten.

De pauzes bij Va moeten bij ons ingepland zijn. Er wordt alleen bijgedraaid bij excessen.
Een pauze duurt 10 minuten 15 uit en thuis. Wanneer het druk is tijdens een pauze moet eerst de cassiere terugkomen daarna mag pas om assistentie gevraagd worden.

Zijn er problemen of veel drukker dan verwacht dan eerst bij tl vkk aan de bel trekken en samen een oplossing vinden.

Vaak komen er dan 3 bijdraaiers en dan hebben we in 10/15 minuten alle pauzes weggedraaid en is het de rest van de tijd allemaal haalbaar.

Tevens draaien tussen 1700-2000 de groenteboeren mee en geen vakkenvullers. Maar dat is een keuze :)
pi_144919877
En op rustige momenten zorgen wij er dan weer voor dat srp verpakkingen opgeruimd worden en de bovenste en onderste plank gespiegeld worden. Want dat scheelt in de avond dan weer in het vulproces.

Verder stickeren wij op het zelfscan alle uit assortimentartikelen met 35 % stickers dus al met al trekken we het met zn allen de uren wel weer recht
pi_144920009
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:41 schreef marsipilamie het volgende:

[..]

en dit

[..]

wanneer dit gebeurt dan moeten de tl vkk en tlva toch een gaan praten.

De pauzes bij Va moeten bij ons ingepland zijn. Er wordt alleen bijgedraaid bij excessen.
Een pauze duurt 10 minuten 15 uit en thuis. Wanneer het druk is tijdens een pauze moet eerst de cassiere terugkomen daarna mag pas om assistentie gevraagd worden.

Zijn er problemen of veel drukker dan verwacht dan eerst bij tl vkk aan de bel trekken en samen een oplossing vinden.

Vaak komen er dan 3 bijdraaiers en dan hebben we in 10/15 minuten alle pauzes weggedraaid en is het de rest van de tijd allemaal haalbaar.

Tevens draaien tussen 1700-2000 de groenteboeren mee en geen vakkenvullers. Maar dat is een keuze :)
Ik ben zelf regelmatig de groenteboer. :')
Flesje bier
pi_144924374
Vind het altijd prachtig met de kassa, zit je pauze te houden met een caissière naast je. Gaat de telefoon(of intercom) - ja, je moet even bijdraaien, want geen andere bijdraaiers. Ja, maar ik heb pauze. Ja, maar ik heb nu niemand, dus je moet komen.

Maar goed, na het bijdraaien de pauze als niet genomen beschouwen en weer een kwartiertje chillen. :)
pi_144927985
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:38 schreef Studeur het volgende:
deze man is zo baas dat hij buitenlijn mag dragen
Stoere boii hoor.

Teamleider is gewoon lui zeker
  vrijdag 26 september 2014 @ 16:45:19 #99
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_144928241
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 september 2014 16:37 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Stoere boii hoor.

Teamleider is gewoon lui zeker
bij ons is er vaak gewoon de hele dag tot 15:00 ofzo gewoon geen teamleider aanwezig :')
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_144933869
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:26 schreef Studeur het volgende:

[..]

En dan die kassieres die geen mini geven :')
Ik kreeg er geen. Stond buiten toen het me inviel, maar de winkel was net op slot. Je gaat niet voor een mini op de deur staan bonken.
Later bleek, dat ik recht op 3 mini's had. Dat was dus wel jammer, maar niet meer dan dat.
  vrijdag 26 september 2014 @ 19:49:25 #101
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_144933889
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:48 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ik kreeg er geen. Stond buiten toen het me inviel, maar de winkel was net op slot. Je gaat niet voor een mini op de deur staan bonken.
Later bleek, dat ik recht op 3 mini's had. Dat was dus wel jammer, maar niet meer dan dat.
servicebalie gaan en je bon laten zien.

wel triest mensen die dat echt gaan doen :')
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_144933974
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:48 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ik kreeg er geen. Stond buiten toen het me inviel, maar de winkel was net op slot. Je gaat niet voor een mini op de deur staan bonken.
Later bleek, dat ik recht op 3 mini's had. Dat was dus wel jammer, maar niet meer dan dat.
Dat dit kan in Nederland. Ongelooflijk.
pi_144934260
Voor kinderen doe je dat wel.
pi_144938190
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:41 schreef Purdey het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat Etsu en ik niet stiekem gewoon collega's zijn :')
Zijn jullie niet. ;)
pi_144941209
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 20:00 schreef Teslynd het volgende:
Voor kinderen doe je dat wel.
Gewoon zeggen dat je bij de Lidl was :')
pi_144943926
Vanaf volgende week naast de sinaasappelpers een ananasschiller erbij!
pi_144944060
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:36 schreef Ferry_76 het volgende:
Vanaf volgende week naast de sinaasappelpers een ananasschiller erbij!
Wut? :? Wat heb je daar dan aan :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2014 23:40:22 ]
pi_144944188
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:40 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Wut? :? Wat heb je daar dan aan :')
Het ding schijnt een verse ananas te snijden en in een blik te doen, zodat je kant en klare vers gesneden ananas hebt. Schijnt dat veel mensen het teveel en te vies werk vinden om het zelf te doen.
  vrijdag 26 september 2014 @ 23:47:04 #109
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_144944284
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:43 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Het ding schijnt een verse ananas te snijden en in een blik te doen, zodat je kant en klare vers gesneden ananas hebt. Schijnt dat veel mensen het teveel en te vies werk vinden om het zelf te doen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_144944338
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:47 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Precies, maar we gaan het wel zien.

Ik zie vooral nog meer schoonmaakwerk erbij komen (Naast de sinaasappelpers en de nieuwe zelfschep broodbakken.)
pi_144944606
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:47 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik denk dat best veel klanten wat overhebben voor verse ananas. Het smaakt toch anders.
Hoogachtend
pi_144951718
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:05 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Zeker een domeintje gemaakt met een catch-all emailfunctie. Die koppel je aan een Gmail account en gaan met die banaan? Je registreert eve 500 emailadressen bij het KTO en je kunt er een hoop invullen.
Precies!
pi_144953580
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:36 schreef Ferry_76 het volgende:
Vanaf volgende week naast de sinaasappelpers een ananasschiller erbij!
Mijn god.
pi_144953902
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:36 schreef Ferry_76 het volgende:
Vanaf volgende week naast de sinaasappelpers een ananasschiller erbij!
Ik hoop echt dat jullie de enige zijn... De sinaasappelpers is al naar genoeg.
pi_144954300
Hebben jullie het over een apparaat in de winkel die het zo vers doet allemaal of wat?
Flesje bier
  zaterdag 27 september 2014 @ 14:14:00 #116
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_144954459
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:36 schreef Ferry_76 het volgende:
Vanaf volgende week naast de sinaasappelpers een ananasschiller erbij!
wat de neuk :')__
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_144955410
Een franchiser heeft al langer zo'n ding, wat doen jullie nou raar. :)

http://www.levensmiddelen(...)-bij-ah-van-den-berg
pi_144956538
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 14:55 schreef exelletor het volgende:
Een franchiser heeft al langer zo'n ding, wat doen jullie nou raar. :)

http://www.levensmiddelen(...)-bij-ah-van-den-berg
2.99 voor een emmertje is wel prijzig :{.
pi_144956646
The fuck, nog nooit gezien in een Albert Heijn zo'n ding.
Flesje bier
pi_144956779
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 15:39 schreef UncleSam het volgende:
2.99 voor een emmertje is wel prijzig :{.
Normale ananas is 1.99, dus valt ook weer mee imo.
pi_144959393
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 15:39 schreef UncleSam het volgende:

[..]

2.99 voor een emmertje is wel prijzig :{.
Maal 339 op de eerste dag is toch wel leuk...
pi_144967997
Het probleem met ananas, watermeloen, pompoen e.d. is dat het mes nog wel eens uitschieten wil als je niet echt sterk bent, of dat de grote vrucht wegrolt/schiet. Blijkbaar voldoet de spiraalsnijder ook niet, door de gemelde harde stukken.
pi_144974267
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:03 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Gooi een tafel vol met minidonuts (6 stuks in een bliser, kosten 1,50 per blister). Je krijgt je OPT misschien niet omhoog, je OPWU wel :P

Maar 50 cent per transactie is echt heel ambitieus. Stel je hebt 10.000 transacties in de week; dan zul je met hetzelfde aantal klanten 5000 euro extra omzet moeten gaan pakken... Dat is een flinke uitdaging. Daar red je het met stokbrood, groente en sausjes niet mee bij de mosselen.
jat je nu mijn tips :p
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_144983633
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:38 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat je niet de leiding wil gaan nemen over de bakkerij als Etsu in de buurt is
Blijft vermoeiend, dit.

Ben je een beetje onzeker?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2014 15:53:23 ]
pi_144984844


wat voor een verrassing moet je dan aan denken? korting op een taart ofzo?
pi_144984972
Een kortingscode op Lindeman's sparkling wijn. ( :') )
pi_144986796
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 16:28 schreef UncleSam het volgende:
Een kortingscode op Lindeman's sparkling wijn. ( :') )
Omg dat heb ik altijd al willen hebben :')
pi_144987183
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 16:28 schreef UncleSam het volgende:
Een kortingscode op Lindeman's sparkling wijn. ( :') )
Je vergeet 5euro korting bij die bolle.
pi_144987543
Ja, en de korting van zalm en korting op een foto-verkaardagskalender.
pi_144990716
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:24 schreef exelletor het volgende:

[..]

Je vergeet 5euro korting bij die bolle.
Die korting geldt alleen voor bepaalde artikelen :')
pi_144990910
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:24 schreef exelletor het volgende:

[..]

Je vergeet 5euro korting bij die bolle.
2.50 zelfs.
pi_144991330
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 18:56 schreef UncleSam het volgende:

[..]

2.50 zelfs.
pi_144994738
ok, maar uitgezet dus
pi_144995264
quote:
9s.gif Op zondag 28 september 2014 15:52 schreef Etsu het volgende:

[..]

Blijft vermoeiend, dit.

Ben je een beetje onzeker?
Ja hartstikke :'(
pi_144995281
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:29 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ja hartstikke :'(
Snap ik.
  maandag 29 september 2014 @ 17:44:21 #136
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_145025626
vanaf vandaag zal ik elke dag de hoogtepunten van mijn werkdag posten omdat ik geen leven heb.

1. vandaag was er een vrouw die had haar mandje omgewisseld met die van iemand anders. haar portemonnee en sleutels zaten echter nog in het andere mandje. na veelzijdig speurwerk heb ik de dader gevonden. beide waren gewoon doorgegaan met boodschappen in t mandje pleuren :')

2. de jonagold appelen zijn na 4 (4!!) weken weer geleverd.

3. de gember is nog steeds op door onbekende redenen en dit werd vandaag welgeteld 7 keer gevraagd!!

4. een 10/10 chick vroeg mij waar de aardappels lagen :9~ waarna ik haar uitgebreid heb geholpen met het uitkiezen van de juiste aardappel.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_145025962
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 17:44 schreef Studeur het volgende:
vanaf vandaag zal ik elke dag de hoogtepunten van mijn werkdag posten omdat ik geen leven heb.

1. vandaag was er een vrouw die had haar mandje omgewisseld met die van iemand anders. haar portemonnee en sleutels zaten echter nog in het andere mandje. na veelzijdig speurwerk heb ik de dader gevonden. beide waren gewoon doorgegaan met boodschappen in t mandje pleuren :')

2. de jonagold appelen zijn na 4 (4!!) weken weer geleverd.

3. de gember is nog steeds op door onbekende redenen en dit werd vandaag welgeteld 7 keer gevraagd!!

4. een 10/10 chick vroeg mij waar de aardappels lagen :9~ waarna ik haar uitgebreid heb geholpen met het uitkiezen van de juiste aardappel.
Natuurlijk is ze voor jouw 2 aardappelen en winterpeen gegaan?
pi_145026334
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 17:44 schreef Studeur het volgende:
vanaf vandaag zal ik elke dag de hoogtepunten van mijn werkdag posten omdat ik geen leven heb.

1. vandaag was er een vrouw die had haar mandje omgewisseld met die van iemand anders. haar portemonnee en sleutels zaten echter nog in het andere mandje. na veelzijdig speurwerk heb ik de dader gevonden. beide waren gewoon doorgegaan met boodschappen in t mandje pleuren :')

2. de jonagold appelen zijn na 4 (4!!) weken weer geleverd.

3. de gember is nog steeds op door onbekende redenen en dit werd vandaag welgeteld 7 keer gevraagd!!

4. een 10/10 chick vroeg mij waar de aardappels lagen :9~ waarna ik haar uitgebreid heb geholpen met het uitkiezen van de juiste aardappel.
Ik mag toch hopen dat er een 'BINNENKORT WEER VERKRIJGBAAR'-bordje bij de Gember hangt? :P
pi_145026358
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:10 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat er een 'BINNENKORT WEER VERKRIJGBAAR'-bordje bij de Gember hangt? :P
Ik heb vanmiddag 5-10 minuten rondgezocht naar zo'n kaartje :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2014 18:11:17 ]
pi_145026470
Vraagje aan elke willekeurige AH medewerker die zich voelt aangesproken.

Hoe komt het dat wanneer ik eens een keertje AH bezoek en iets koop zelden tot nooit gebruik kan maken van al die fraaie aanbiedingen waarmee tijdens tv reclames zo gedweept wordt? Bedoel het zijn altijd producten die in principe geen hond zou kopen (goedkope huis rommel) en de betere/lwaliteitsproducten hebben nooit korting. }:|

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2014 18:16:45 ]
pi_145026473
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:10 schreef einschtein het volgende:
Ik mag toch hopen dat er een 'BINNENKORT WEER VERKRIJGBAAR'-bordje bij de Gember hangt? :P
Hier niet. :)
pi_145026481
quote:
2s.gif Op maandag 29 september 2014 18:16 schreef Iwanius het volgende:
Vraagje aan elke willekeurige AH medewerker die zich voelt aangesproken.

Hoe komt het dat wanneer ik eens een keertje AH bezoek en iets koop zelden tot nooit gebruik kan maken van al die fraaie aanbiedingen waarmee tijdens tv reclames zo dweept? Bedoel het zijn altijd producten die in principe geen hond zou kopen en de betere/lwaliteitsproducten hebben nooit korting. }:|
Daarom.
pi_145026559
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 17:44 schreef Studeur het volgende:
2. de jonagold appelen zijn na 4 (4!!) weken weer geleverd.
Ik mag hopen dat de AGF WORP daarop is/was aangepast? Jij als groenteboer zou toch moeten weten dat niet alle appels het hele jaar door verkrijgbaar zijn, als het voorraad van vorig jaar op en er nog geen appels van dit jaar zijn. Elstar was ook twee maanden lang ook US geloof ik...
  maandag 29 september 2014 @ 18:21:54 #144
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_145026598
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:20 schreef exelletor het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat de AGF WORP daarop is/was aangepast? Jij als groenteboer zou toch moeten weten dat niet alle appels het hele jaar door verkrijgbaar zijn, als het voorraad van vorig jaar op en er nog geen appels van dit jaar zijn. Elstar was ook twee maanden lang ook US geloof ik...
Zeker 80% van de klanten heeft helemaal niet in de gaten dat AGF grotendeels bestaat uit seizoensproducten. Appels komen uit de Hakfabriek.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_145026671
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:21 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Zeker 80% van de klanten heeft helemaal niet in de gaten dat AGF grotendeels bestaat uit seizoensproducten. Appels komen uit de Hakfabriek.
Albert Heijn verkoopt ook gewoon het hele jaar mandarijnen(die de helft van de tijd niet te eten zijn) en aardbeien kun je ook in Februari kopen. Zo gek vind ik het dus niet. :)
  maandag 29 september 2014 @ 18:25:12 #146
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_145026691
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:24 schreef exelletor het volgende:

[..]

Albert Heijn verkoopt ook gewoon het hele jaar mandarijnen(die de helft van de tijd niet te eten zijn) en aardbeien kun je ook in Februari kopen. Zo gek vind ik het dus niet. :)
Ik snap dat dat verwarrend werkt, maar dat er in de winter geen aarbeien groeien lijkt me toch echt algemene ontwikkeling.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_145026787
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:25 schreef Janneke141 het volgende:
Ik snap dat dat verwarrend werkt, maar dat er in de winter geen aarbeien groeien lijkt me toch echt algemene ontwikkeling.
Je kan van alles laten groeien in de kassen. :) Nu het weer herfst is, krijg ik vast weer verontwaardigde vragen over waar rabarber gebleven is(die we tot twee weken terug nog bij panklaar hadden liggen). :')
  maandag 29 september 2014 @ 18:29:50 #148
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_145026832
quote:
2s.gif Op maandag 29 september 2014 18:16 schreef Iwanius het volgende:
Vraagje aan elke willekeurige AH medewerker die zich voelt aangesproken.

Hoe komt het dat wanneer ik eens een keertje AH bezoek en iets koop zelden tot nooit gebruik kan maken van al die fraaie aanbiedingen waarmee tijdens tv reclames zo gedweept wordt? Bedoel het zijn altijd producten die in principe geen hond zou kopen (goedkope huis rommel) en de betere/lwaliteitsproducten hebben nooit korting. }:|
hoe bedoel je gebruik maken van de aanbiedingen die op tv zijn? als je in de winkel komt blijken die aanbiedingen dan niet te gelden?

en voor de rest is het pure commercie dat ze kutproducten in de aanbieding doen ja. koop jij gewoon je normale boodschappen + rotzooi die in de bonus is = extra omzet voor Albert Heijn.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_145026841
Hebben jullie geen verse witte asperges meer?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2014 18:30:37 ]
  maandag 29 september 2014 @ 18:30:09 #150
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_145026847
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:10 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat er een 'BINNENKORT WEER VERKRIJGBAAR'-bordje bij de Gember hangt? :P
natuurlijk. maarja, mensen gaan toch vragen heh..
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_145026889
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 18:30 schreef d4v1d het volgende:
Hebben jullie geen verse asperges meer?
Ik moet zeggen dat het geen gekke vraag is. Je kan ze prima uit Spanje importeren.
  maandag 29 september 2014 @ 18:31:37 #152
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_145026899
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:20 schreef exelletor het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat de AGF WORP daarop is/was aangepast? Jij als groenteboer zou toch moeten weten dat niet alle appels het hele jaar door verkrijgbaar zijn, als het voorraad van vorig jaar op en er nog geen appels van dit jaar zijn. Elstar was ook twee maanden lang ook US geloof ik...
dat weet ik ja.. alleen komt vaak voor dat bepaalde appels/andere dingen wel bij andere supermarkten verkrijgbaar zijn maar die bij ons in t systeem staan als TUS. ligt aan de leverancier neem ik aan maar een verklaring kan de manager er zelfs niet voor geven
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  maandag 29 september 2014 @ 18:32:51 #153
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_145026945
zit ook een nieuwe worp AGF aan te komen lijkt me?
perziken, nectarines en pruimen zijn allemaal niet geleverd vandaag.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_145026949
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:31 schreef Studeur het volgende:
dat weet ik ja.. alleen komt vaak voor dat bepaalde appels/andere dingen wel bij andere supermarkten verkrijgbaar zijn maar die bij ons in t systeem staan als TUS. ligt aan de leverancier neem ik aan maar een verklaring kan de manager er zelfs niet voor geven
Dit blijf je wel houden uiteraard. Maar goed, bij de concurrent zullen misschien wel andere dingen op zijn. :')
pi_145026957
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:31 schreef Studeur het volgende:

[..]

dat weet ik ja.. alleen komt vaak voor dat bepaalde appels/andere dingen wel bij andere supermarkten verkrijgbaar zijn maar die bij ons in t systeem staan als TUS. ligt aan de leverancier neem ik aan maar een verklaring kan de manager er zelfs niet voor geven
Misschien is de voorraad bij de ene leverancier groter dan bij de ander? Als de nieuwe appels nog neit geplukt kunnen worden hebben de andere leveranciers gewoon een grotere voorraad... Die toveren ze niet opeens tevoorschijn hoor :P

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2014 18:33:35 ]
pi_145026984
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:32 schreef Studeur het volgende:
zit ook een nieuwe worp AGF aan te komen lijkt me?
perziken, nectarines en pruimen zijn allemaal niet geleverd vandaag.
Hier hebben ze vandaag wat wijzigingen doorgevoerd, hoor. De appels staan bijv. breder. :)
  maandag 29 september 2014 @ 18:34:12 #157
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_145026987
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:33 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Misschien is de voorraad bij de ene leverancier groter dan bij de ander? Als de nieuwe appels nog neit geplukt kunnen worden hebben de andere leveranciers gewoon een grotere voorraad.
zou een verklaring kunnen zijn, toch raar dan dat de jonagold 4 weken verdwenen was en volgens een klant al die tijd wel bij de dekamarkt beschikbaar was.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  maandag 29 september 2014 @ 18:35:18 #158
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_145027014
en waar blijft die fucking gember dan?! minstens 3 weken weg al :')
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_145027023
Ik meen dat wij ook al een tijdje zonder zitten.
Flesje bier
pi_145027031
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:34 schreef Studeur het volgende:
zou een verklaring kunnen zijn, toch raar dan dat de jonagold 4 weken verdwenen was en volgens een klant al die tijd wel bij de dekamarkt beschikbaar was.
Dat soort dingen hoor je vaker. Hoeft ook niks van te kloppen, natuurlijk. :)
pi_145027047
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:35 schreef Studeur het volgende:
en waar blijft die fucking gember dan?! minstens 3 weken weg al :')
Morgen weer uitgeleverd volgens plaza. ^O^ De gemberboot zal vast vertraging hebben opgelopen.
  maandag 29 september 2014 @ 18:37:31 #162
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_145027077
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:36 schreef exelletor het volgende:

[..]

Morgen weer uitgeleverd volgens plaza. ^O^ De gemberboot zal vast vertraging hebben opgelopen.
eindelijk _O_
gelijk maar in de bonus gooien zeg ik, kilo's verkopen van die shit.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_145027103
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 18:37 schreef Studeur het volgende:
eindelijk _O_
gelijk maar in de bonus gooien zeg ik, kilo's verkopen van die shit.
Mensen die gember nodig hebben, zullen het toch kopen.
  maandag 29 september 2014 @ 18:43:04 #164
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_145027263
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:36 schreef exelletor het volgende:

[..]

Morgen weer uitgeleverd volgens plaza. ^O^ De gemberboot zal vast vertraging hebben opgelopen.
waar vind je dat trouwens?
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_145027284
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:43 schreef Studeur het volgende:
waar vind je dat trouwens?
Bij plaza onder nieuwsberichten staat een hoop leesvoer voor AGF-nerdjes.
pi_145027350
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:43 schreef Studeur het volgende:

[..]

waar vind je dat trouwens?
AGF dagberichten msschien? :')
pi_145027366
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 18:37 schreef Studeur het volgende:

[..]

eindelijk _O_
gelijk maar in de bonus gooien zeg ik, kilo's verkopen van die shit.
En dan is het tegen het einde van de acteweek weer TUS
  maandag 29 september 2014 @ 18:54:52 #168
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_145027650
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:45 schreef d4v1d het volgende:

[..]

AGF dagberichten msschien? :')
heb echt gezocht maar kan t niet vinden :') waar staat dat?
en k werk bij franchise, miss anders dan?
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_145027667
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:54 schreef Studeur het volgende:

[..]

heb echt gezocht maar kan t niet vinden :') waar staat dat?
en k werk bij franchise, miss anders dan?
Zie je iets via koppensnellen?
  maandag 29 september 2014 @ 18:56:53 #170
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_145027723
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:55 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Zie je iets via koppensnellen?
ja, niks over gember though
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_145027790
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:56 schreef Studeur het volgende:

[..]

ja, niks over gember though
AGF-bericht maandag DC Zaandam heet die hier (DC naam zal wel verschillen)

Hier staat er
quote:
Weer beschikbaar: Gember los (150 gr)
Naar morgen toe wordt de gember 150gr weer volledig uitgeleverd. De losse gember (4KG) is naar verwachting per week 43 weer beschikbaar.
Het zijn trouwens nieuwsberichten, geen taakberichten.
  maandag 29 september 2014 @ 18:59:24 #172
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_145027815
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:58 schreef d4v1d het volgende:

[..]

AGF-bericht maandag DC Zaandam heet die hier (DC naam zal wel verschillen)

Hier staat er

[..]

Het zijn trouwens nieuwsberichten, geen taakberichten.
ohja kheb m hoor :')
thanks
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_145030968
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:29 schreef Studeur het volgende:

[..]

hoe bedoel je gebruik maken van de aanbiedingen die op tv zijn? als je in de winkel komt blijken die aanbiedingen dan niet te gelden?

en voor de rest is het pure commercie dat ze kutproducten in de aanbieding doen ja. koop jij gewoon je normale boodschappen + rotzooi die in de bonus is = extra omzet voor Albert Heijn.
Welnee, ik heb een voorraadje waspoeder en conserven aangelegd. Dat hoef ik de komende tijd niet te kopen. Artikelen als vaatdoekjes en pannen koop ik per definitie alleen in de aanbieding. Maar ik wil die gele vezelstofdoekjes weer in verschillende kleuren hebben, zoals het jaren geleden was (wit, geel, blauw, roze was het, maar twee kleuren kan ook wel).
pi_145039774
Vandaag na vier weken weer gewerkt en wat een belachelijke avond. Onze winkel is onderdeeld in adoptie-paden en elke TL heeft een of twee paden waar hij verantwoordelijk voor is. Ik ben verantwoordelijk voor het pad van de chips, sappen en houdbare zuivel. Ik had mijn pad keurig overgedragen aan twee andere TL's, met het volgende gevolg:

- laatste telling chips: 7 september
- laatste telling sappen: 11 september
- laatste telling houdbare zuivel: 12 september
- zojuist 4 facking uur bezig geweest om alle restanten na te loppen en werkelijk alles te tellen, gevolg: 734 euro voorraadverschil.

Kan mezelf hier zo pissig om maken, had mijn zaakjes altijd goed op orde en dan gaan andere TL's er zo mee om. Morgen maar is flink uit m'n plaat gaat tijdens het overleg.
pi_145040131
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 23:47 schreef HenkAH het volgende:
Vandaag na vier weken weer gewerkt en wat een belachelijke avond. Onze winkel is onderdeeld in adoptie-paden en elke TL heeft een of twee paden waar hij verantwoordelijk voor is. Ik ben verantwoordelijk voor het pad van de chips, sappen en houdbare zuivel. Ik had mijn pad keurig overgedragen aan twee andere TL's, met het volgende gevolg:

- laatste telling chips: 7 september
- laatste telling sappen: 11 september
- laatste telling houdbare zuivel: 12 september
- zojuist 4 facking uur bezig geweest om alle restanten na te loppen en werkelijk alles te tellen, gevolg: 734 euro voorraadverschil.

Kan mezelf hier zo pissig om maken, had mijn zaakjes altijd goed op orde en dan gaan andere TL's er zo mee om. Morgen maar is flink uit m'n plaat gaat tijdens het overleg.
Die adoptie-paden rouleren?
pi_145040446
Hoe staan de paden erbij die normaal onderhouden worden door die twee TL's? :') zal wel niet veel soeps zijn zeker.
pi_145040873
Ohja, elke TL een aantal paden laten onderhouden. :D Lang geleden met vorige SM hadden we dat systeem ook. Weet nog dat een TL een keer naar me toe kwam en zei dat zijn twee paden heel goed gespiegeld moesten worden, omdat ze morgen vergadering hadden. Mooie tijden. :)
pi_145041664
Ik ging vandaag 3 dozen met boerderij mini's halen. Maar potverdorie wat zijn die zwaar. Rugpijn :{
pi_145042657
Markthal. *O*
pi_145043602
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 23:47 schreef HenkAH het volgende:
Vandaag na vier weken weer gewerkt en wat een belachelijke avond. Onze winkel is onderdeeld in adoptie-paden en elke TL heeft een of twee paden waar hij verantwoordelijk voor is. Ik ben verantwoordelijk voor het pad van de chips, sappen en houdbare zuivel. Ik had mijn pad keurig overgedragen aan twee andere TL's, met het volgende gevolg:

- laatste telling chips: 7 september
- laatste telling sappen: 11 september
- laatste telling houdbare zuivel: 12 september
- zojuist 4 facking uur bezig geweest om alle restanten na te loppen en werkelijk alles te tellen, gevolg: 734 euro voorraadverschil.

Kan mezelf hier zo pissig om maken, had mijn zaakjes altijd goed op orde en dan gaan andere TL's er zo mee om. Morgen maar is flink uit m'n plaat gaat tijdens het overleg.
Heeft elke TL dan een aantal paden ofzo? Hoe werkt dit systeem? Klinkt alsof een TL dan heel beperkt is.
  dinsdag 30 september 2014 @ 19:00:57 #181
251095 Purdey
Better off alone..
pi_145063042
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 06:48 schreef einschtein het volgende:
Markthal. *O*
Whoehoe wat was het tof zeg! Belangrijke mannen in pakken feestje, maar prachtig resultaat :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_145063314
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 01:12 schreef Appelkers het volgende:
Ik ging vandaag 3 dozen met boerderij mini's halen. Maar potverdorie wat zijn die zwaar. Rugpijn :{
Daar hebben ze een winkelwagentje voor uitgevonden
pi_145063469
Hij is er hoor, de Pine-o-matic!: http://www.pine-o-matic.com/

Minder losse onderdelen om schoon te maken dan de sinaasappelpers, en alles kan in de vaatwasser. Nadeel is wel dat er veel scherpe messen in dat ding zitten.

Benieuwd hoe het gaat lopen! :)
pi_145063680
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:06 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Daar hebben ze een winkelwagentje voor uitgevonden
Goedpunt. Maar dat is dan weer zoveel werk.. En het was te druk om met een winkelwagentje door klanten heen te sjeesen. Dus ik had geen keus. ;(
pi_145063689
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:10 schreef Ferry_76 het volgende:
Hij is er hoor, de Pine-o-matic!: http://www.pine-o-matic.com/

Minder losse onderdelen om schoon te maken dan de sinaasappelpers, en alles kan in de vaatwasser. Nadeel is wel dat er veel scherpe messen in dat ding zitten.

Benieuwd hoe het gaat lopen! :)
Klinkt best leuk, misschien binnenkort maar eens mee langs de SM lopen. Houden wel van 't proberen van nieuwe dingen hier.
pi_145065170
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:14 schreef Appelkers het volgende:

[..]

Goedpunt. Maar dat is dan weer zoveel werk.. En het was te druk om met een winkelwagentje door klanten heen te sjeesen. Dus ik had geen keus. ;(
Jawel, gewoon zoals botsautootjes er doorheen. Heb ook wel eens de neiging om dat met een biercontainer te doen als truus en ria midden in het gangpad met een bakje pleur lekker staan te kletsen over de kids en hun mannen. En wat ze gister hebben meegemaakt tijdens het bridgen met hannie en gerda
  dinsdag 30 september 2014 @ 19:47:37 #187
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_145065252
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:45 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Jawel, gewoon zoals botsautootjes er doorheen. Heb ook wel eens de neiging om dat met een biercontainer te doen als truus en ria midden in het gangpad met een bakje pleur lekker staan te kletsen over de kids en hun mannen. En wat ze gister hebben meegemaakt tijdens het bridgen met hannie en gerda
Ik zal een biercontainer door jouw UI heen rijden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_145065296
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:47 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik zal een biercontainer door jouw UI heen rijden.
Ohja, die had ik nog aanstaan :+
pi_145065737
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:45 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Jawel, gewoon zoals botsautootjes er doorheen. Heb ook wel eens de neiging om dat met een biercontainer te doen als truus en ria midden in het gangpad met een bakje pleur lekker staan te kletsen over de kids en hun mannen. En wat ze gister hebben meegemaakt tijdens het bridgen met hannie en gerda
Ik denk dat je dan niet goed hebt geluisterd. Want het enige waar klanten in het middenpad over gaan staan kleppen zijn negatieve dingen. Wie er overleden is of ziek. Of wiens kinderen ongewenst zwanger zijn etcetcetc.
pi_145070902
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:35 schreef SausDip het volgende:

[..]

Heeft elke TL dan een aantal paden ofzo? Hoe werkt dit systeem? Klinkt alsof een TL dan heel beperkt is.
Elke TL heeft een of twee paden en dit rouleert elke 3 maanden. Je bent hoofdverantwoordelijk voor de voorraadstanden, WORP, stickers etc. Het is meer dat de SM een aanspreekpunt heeft voor als hem iets niet bevalt in een pad.
pi_145081332
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:33 schreef HenkAH het volgende:

[..]

Elke TL heeft een of twee paden en dit rouleert elke 3 maanden. Je bent hoofdverantwoordelijk voor de voorraadstanden, WORP, stickers etc. Het is meer dat de SM een aanspreekpunt heeft voor als hem iets niet bevalt in een pad.
Maar 3 weken geleden de laatste telling van dat pad is toch helemaal niet zo lang geleden :$ ik wou dat op onze afdeling alles 3 weken geleden nog geteld is geweest :')
pi_145082886
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 08:09 schreef Broccolitaartje het volgende:
Maar 3 weken geleden de laatste telling van dat pad is toch helemaal niet zo lang geleden :$ ik wou dat op onze afdeling alles 3 weken geleden nog geteld is geweest :')
Bij houdbaar wordt zelden integraal geteld. Laatste telling drie weken terug betekent wss dat ze drie weken terug een paar pakken sap van de restanten hebben geteld.
pi_145089454
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 08:09 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Maar 3 weken geleden de laatste telling van dat pad is toch helemaal niet zo lang geleden :$ ik wou dat op onze afdeling alles 3 weken geleden nog geteld is geweest :')
Brood tutje.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 21:27:42 #194
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_145106677
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:29 schreef einschtein het volgende:
Hoe was de opening, vandaag?
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_145111001
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:46 schreef exelletor het volgende:

[..]

Bij houdbaar wordt zelden integraal geteld. Laatste telling drie weken terug betekent wss dat ze drie weken terug een paar pakken sap van de restanten hebben geteld.
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:29 schreef einschtein het volgende:

[..]

Brood tutje.
Oke sorry ik weet niks :')
Maar hebben ze dan die weken zelfs geen nee-verkoop gelopen?? :') (want dat is toch ook een soort van tellen)
pi_145111149
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:48 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

[..]

Oke sorry ik weet niks :')
Maar hebben ze dan die weken zelfs geen nee-verkoop gelopen?? :') (want dat is toch ook een soort van tellen)
Hoeveel meter is 12 meter?
pi_145111197
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 17:44 schreef Studeur het volgende:
vanaf vandaag zal ik elke dag de hoogtepunten van mijn werkdag posten omdat ik geen leven heb.

1. vandaag was er een vrouw die had haar mandje omgewisseld met die van iemand anders. haar portemonnee en sleutels zaten echter nog in het andere mandje. na veelzijdig speurwerk heb ik de dader gevonden. beide waren gewoon doorgegaan met boodschappen in t mandje pleuren :')

2. de jonagold appelen zijn na 4 (4!!) weken weer geleverd.

3. de gember is nog steeds op door onbekende redenen en dit werd vandaag welgeteld 7 keer gevraagd!!

4. een 10/10 chick vroeg mij waar de aardappels lagen :9~ waarna ik haar uitgebreid heb geholpen met het uitkiezen van de juiste aardappel.
Ja hallo, sla je 2 dagen over? :{
  woensdag 1 oktober 2014 @ 23:22:42 #198
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_145112694
quote:
10s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:51 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hoeveel meter is 12 meter?
10
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_145113171
quote:
14s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 23:22 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

10
Lig er misschien ook aan, met wiens ellepijp je het opmeet.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 23:37:14 #200
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_145113391
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 23:32 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Lig er misschien ook aan, met wiens ellepijp je het opmeet.
?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_145117683
quote:
14s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 23:37 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

?
http://nl.wikipedia.org/wiki/El_(lengtemaat)
quote:
Amsterdamse el 68,8 cm
Brabantse el 69,2 cm of 16 tailles
Delfsche el 68,2 cm
Goesche el 69 cm
Haagse of gewone el 69,4 cm
Twentse el 58,7 cm
Wase el 69,8 cm in winkels 72,8 cm stof 76,5 cm ruwe stof
Dendermondse el 69,6 cm in winkels 73,1 cm in de Halle
  donderdag 2 oktober 2014 @ 09:50:10 #202
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_145118153
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:24 schreef d4v1d het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/El_(lengtemaat)

[..]

:')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_145126720
quote:
14s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:50 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

:')
Jij werkt in Oosterhout, toch? Was laatst even in jullie winkel, geen gezicht die magneetjes laten hangen als er geen friesbiljetten zijn :X
pi_145126823
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 14:57 schreef kapsalonzondersla het volgende:

[..]

Jij werkt in Oosterhout, toch? Was laatst even in jullie winkel, geen gezicht die magneetjes laten hangen als er geen friesbiljetten zijn :X
Schuimpjes werkt niet in Oosterhout gr gr

En waar je je wel niet druk om kan maken :') ga jij de hele tijd omhoog zitten kijken? Hier laten we ze ook hangen.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2014 15:02:51 ]
pi_145127200
Wij laten ze ook altijd hangen ^O^
  donderdag 2 oktober 2014 @ 18:38:14 #206
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_145133383
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 14:57 schreef kapsalonzondersla het volgende:

[..]

Jij werkt in Oosterhout, toch? Was laatst even in jullie winkel, geen gezicht die magneetjes laten hangen als er geen friesbiljetten zijn :X
Nee. Gr. gr.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 2 oktober 2014 @ 18:41:24 #207
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_145133495
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 14:57 schreef kapsalonzondersla het volgende:

[..]

Jij werkt in Oosterhout, toch? Was laatst even in jullie winkel, geen gezicht die magneetjes laten hangen als er geen friesbiljetten zijn :X
Mag je tijdens het avondeten al wat anders drinken dan kraanwater op kosten van je ondernemer?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_145135092
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 14:57 schreef kapsalonzondersla het volgende:

[..]

Jij werkt in Oosterhout, toch? Was laatst even in jullie winkel, geen gezicht die magneetjes laten hangen als er geen friesbiljetten zijn :X
_O- Elke keer die dingen weghalen, grappenmaker.
pi_145135375
:9~

[ Bericht 82% gewijzigd door Dipstaart op 02-10-2014 19:41:58 ]
pi_145135447
Iemand die wat kan vertellen over de TL-selectiedag voor externen? Aan wat voor workshops etc. moet ik denken?
pi_145147108
quote:
02-10-2014 10:35
Extra Red Bull-displays bestelbaar

Volgende week (41) is alle Red Bull 250ml in de aanbieding met 25% korting. Red Bull is altijd een zeer gewild actie-artikel en daarom hebben wij extra Red Bull-displays beschikbaar gemaakt die je kunt bestellen.



Als je een grote vraag naar Red Bull verwacht, maak dan gebruik van de mogelijkheid om Red Bull-displays te bestellen. Je kunt deze bestellen met het volgende NASA-nummer:



NASA-nr.
BE
Artikel

539123
120
Red Bull 4-pack display




Afzender: Categorie Frisdranken
Whut?? Red bull acties zijn standaard een garantie voor actierestanten...
pi_145152157
quote:
14s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 18:41 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Mag je tijdens het avondeten al wat anders drinken dan kraanwater op kosten van je ondernemer?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor. Bijvoorbeeld zo'n heerlijk versgeperst sapje uit die Zümex ofzo.

Zal trouwens binnenkort een foto maken hoe het bij ons eruit zou zien als ik ze liet hangen, kan echt niet.

Het spandoek waar de boerderijmini's bij geruild mogen worden, hangt trouwens ook een tikje scheef :x

[ Bericht 3% gewijzigd door kapsalonzondersla op 03-10-2014 12:50:58 ]
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 19:10:08 #213
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_145163119
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 12:28 schreef kapsalonzondersla het volgende:

[..]

Ja hoor. Bijvoorbeeld zo'n heerlijk versgeperst sapje uit die Zümex ofzo.

Kijk die Theo eens gek doen!
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 10:34:32 #214
251095 Purdey
Better off alone..
pi_145180967
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 08:43 schreef SausDip het volgende:

[..]

Whut?? Red bull acties zijn standaard een garantie voor actierestanten...
Heb een week of 2 geleden het Red bull display in de kartonpers staan proppen :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_145186874
AH hier vlakbij is sindskort tot 22:00 open. Nu hebben ze van die spandoeken buiten opgehangen en ook nog in de hele winkel a4tjes opgehangen (op elk 2 koelingdeuren 1). Het ziet er echt niet uit _O- .
Sm op vakantie ofzo _O-
pi_145186927
Gratis flesje 1,5 Liter Coca Cola Zero @ MijnBonus-ding _O_. Hoef alleen statiegeld te betalen, lekker hoor :7.
pi_145187602
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 15:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gratis flesje 1,5 Liter Coca Cola Zero @ MijnBonus-ding _O_. Hoef alleen statiegeld te betalen, lekker hoor :7.
Je koopt normaal Cola Light? :')
pi_145187621
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 15:26 schreef mujentas het volgende:

[..]

Je koopt normaal Cola Light? :')
Ja, voor m'n moeke :@. Hoe weet je dat? _O- Stond er ook echt bij, 'omdat je vaker cola light koopt bij ons'.
pi_145187860
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 15:27 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ja, voor m'n moeke :@. Hoe weet je dat? _O- Stond er ook echt bij, 'omdat je vaker cola light koopt bij ons'.
Volgens mij is het criterium om een gratis fles te ontvangen dat je een man bent die Cola Light koopt :')
pi_145187967
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 15:36 schreef mujentas het volgende:

[..]

Volgens mij is het criterium om een gratis fles te ontvangen dat je een man bent die Cola Light koopt :')
Heb flink die biefstuk ingeslagen die in de bonus was, compenseert dat een beetje?
pi_145188045
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 15:41 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Heb flink die biefstuk ingeslagen die in de bonus was, compenseert dat een beetje?
Denken dat je het kopen van Cola Light kunt compenseren :D
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:45:03 #222
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_145188047
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 15:41 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Heb flink die biefstuk ingeslagen die in de bonus was, compenseert dat een beetje?
Dan krijg je binnenkort een persoonlijke aanbieding voor Qorn Stukjes en AH Vegatarische groenteballetjes.

Gr gr
Order! Ordeeeeeeeeer!
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 4 oktober 2014 @ 23:49:00 #223
186611 Haags
pi_145201976
Nog 1 week boerenleven. En daarna? Route 99?
Zonder wrijving geen glans
  zondag 5 oktober 2014 @ 01:31:50 #224
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_145204526
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog 1 week boerenleven. En daarna? Route 99?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door JohnBercow op 05-10-2014 10:40:20 ]
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zondag 5 oktober 2014 @ 13:55:29 #225
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_145214181


HEE DA KLUP NIEE!
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_145214354
quote:
11s.gif Op zondag 5 oktober 2014 13:55 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]

HEE DA KLUP NIEE!
Jawel toch?
pi_145214364
wacht, ik slaap nog :')
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:00:32 #228
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_145214378
:')
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:15:34 #229
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_145214943
Hoogtepunt van gister: Mevrouw wou 35% korting op haar banaan van 50 cent omdat de buitenkant er niet piekfijn uitzag :')
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_145215403
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:15 schreef Studeur het volgende:
Hoogtepunt van gister: Mevrouw wou 35% korting op haar banaan van 50 cent omdat de buitenkant er niet piekfijn uitzag :')
Kan ze beter een zak met vijf bananen voor een euro nemen.
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:42:17 #231
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_145215905
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:15 schreef Studeur het volgende:
Hoogtepunt van gister: Mevrouw wou 35% korting op haar banaan van 50 cent omdat de buitenkant er niet piekfijn uitzag :')
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_145216294
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:15 schreef Studeur het volgende:
Hoogtepunt van gister: Mevrouw wou 35% korting op haar banaan van 50 cent omdat de buitenkant er niet piekfijn uitzag :')
vol plakken met stickers zodat er geen stukje schil meer te zien is
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:56:17 #233
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_145216437
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:53 schreef d4v1d het volgende:

[..]

vol plakken met stickers zodat er geen stukje schil meer te zien is
Kansloos.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_145219455
Ik plak sws geen stickers op onverpakte AGF producten. Een bloemkool met 35% ziet er imo gewoon niet uit.
pi_145223481
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:53 schreef d4v1d het volgende:

[..]

vol plakken met stickers zodat er geen stukje schil meer te zien is
Gevalletje:
pi_145230951
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:56 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Kansloos.
Klopt, goed op 't niveau van die vrouw.
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:55:56 #237
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_145232771
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 16:25 schreef exelletor het volgende:
Ik plak sws geen stickers op onverpakte AGF producten. Een bloemkool met 35% ziet er imo gewoon niet uit.
we plakken hier sws geen stickers op enige AGF producten, behalve gekoeld fruit.

't is goed of niet goed, ertussenin is het schap uit
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:34:50 #238
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_145235099
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:55 schreef Studeur het volgende:

[..]

we plakken hier sws geen stickers op enige AGF producten, behalve gekoeld fruit.

't is goed of niet goed, ertussenin is het schap uit
Wij plakken wel op gesloten codes die over code dreigen te gaan. Is geen beleid, weet ik. Maar het is wel een manier om in ieder geval nog wat centen te pakken :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:20:05 #239
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_145268315
wat gaat er gebeuren met al die boerderijproducten die overblijven?
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_145268992
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:20 schreef Studeur het volgende:
wat gaat er gebeuren met al die boerderijproducten die overblijven?
Ik hoop enkeltje papierpers..
pi_145269474
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:34 schreef Dipstaart het volgende:

[..]

Ik hoop enkeltje papierpers..
Enkeltje container, dat moet je niet eens in de kartonpers willen gooien.
pi_145270815
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:45 schreef Wupgup het volgende:
Enkeltje container, dat moet je niet eens in de kartonpers willen gooien.
Vandaag ook lekker veel wijnflessen mogen terugsturen? :D
pi_145280271
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:12 schreef exelletor het volgende:

[..]

Vandaag ook lekker veel wijnflessen mogen terugsturen? :D
Ik ben vandaag niet aan het werk geweest, maar zaterdag hadden we nog 1 fles van die wijn. Met wat geluk is er tussendoor niets geleverd :).
pi_145280429
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:04 schreef Wupgup het volgende:
Ik ben vandaag niet aan het werk geweest, maar zaterdag hadden we nog 1 fles van die wijn. Met wat geluk is er tussendoor niets geleverd :).
Hier gingen 81 flessen retour, waarvan een paar waaraan je de reden kon zien dat ze retour gingen. :D
pi_145281330
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:08 schreef exelletor het volgende:

[..]

Hier gingen 81 flessen retour, waarvan een paar waaraan je de reden kon zien dat ze retour gingen. :D
81? Had jij weer een tel- / bestel foutje? :D
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 08:15:08 #246
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_145284044
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:38 schreef d4v1d het volgende:

[..]

81? Had jij weer een tel- / bestel foutje? :D
Waarschijnlijk oude actie.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 08:27:48 #247
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_145284225
Bij ons ook een behoorlijke hoeveelheid. Ik heb hem zelf niet ingescand, maar we hadden nog een halve kar :')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_145284938
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 08:15 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Waarschijnlijk oude actie.
Gewoon actie van deze week, hoor.
pi_145301244
Vraagje; hoe snel (paginas per uur) wordt er bij de rest codeboek gelopen? (gemiddeld)
De microfoon heeft gesproken.
pi_145301282
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 17:44 schreef Microfoon het volgende:
Vraagje; hoe snel (paginas per uur) wordt er bij de rest codeboek gelopen? (gemiddeld)
30 a 40 dacht ik
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 18:08:26 #251
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_145301932
verdomme zeg, ik dacht ff lekker te gaan slapen na een foktop werkdag van 06:00 - 15:00

met als gevolg dat ik gewoon nog 2 uur volop heb lopen stressen op werk.
de hele fucking tijd klotedromen over kut stresssituaties op werk :')

ik vind dat ik nu ook 2 uur extra uitbetaald moet krijgen :'(
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_145302779
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 18:08 schreef Studeur het volgende:
verdomme zeg, ik dacht ff lekker te gaan slapen na een foktop werkdag van 06:00 - 15:00

met als gevolg dat ik gewoon nog 2 uur volop heb lopen stressen op werk.
de hele fucking tijd klotedromen over kut stresssituaties op werk :')

ik vind dat ik nu ook 2 uur extra uitbetaald moet krijgen :'(
Wat voor stress situaties moeten we dan aan denken?
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 18:44:29 #253
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_145302988
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 18:36 schreef mujentas het volgende:

[..]

Wat voor stress situaties moeten we dan aan denken?
oke komen een paar van mn dromen dan:
- een vrouw wil 45 euro in 10 en 20 cent muntjes afrekenen en ik raak steeds de tel kwijt
- de boodschappenband met dingen die afgerekend zijn ligt volledig vol en er kan geen enkel product meer bij
- mensen blijven het kassa gesloten bordje negeren en ik ben al 2 uur aan het overwerken waardoor ik boos word op klanten
- een vrouw wil 10 euro doneren (:')?) maar dat kan niet en ze accepteert geen nee
- we verkopen 2 producten niet maar mevrouw moest dit aan de kassa pas vragen waardoor het fucking veel tijd kost en de rest van de rij boos wordt

allemaal kassasituaties ja, terwijl ik vandaag hooguit een halfuur kassa heb gezeten :')
blijkbaar maakt t veel indruk ja
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_145303134
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 18:44 schreef Studeur het volgende:

[..]

oke komen een paar van mn dromen dan:
- een vrouw wil 45 euro in 10 en 20 cent muntjes afrekenen en ik raak steeds de tel kwijt
- de boodschappenband met dingen die afgerekend zijn ligt volledig vol en er kan geen enkel product meer bij
- mensen blijven het kassa gesloten bordje negeren en ik ben al 2 uur aan het overwerken waardoor ik boos word op klanten
- een vrouw wil 10 euro doneren (:')?) maar dat kan niet en ze accepteert geen nee
- we verkopen 2 producten niet maar mevrouw moest dit aan de kassa pas vragen waardoor het fucking veel tijd kost en de rest van de rij boos wordt

allemaal kassasituaties ja, terwijl ik vandaag hooguit een halfuur kassa heb gezeten :')
blijkbaar maakt t veel indruk ja
Het realisme is ver te zoeken :')
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 18:50:28 #255
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_145303162
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 18:49 schreef mujentas het volgende:

[..]

Het realisme is ver te zoeken :')
t blijven dromen heh
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_145316808
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 17:44 schreef Microfoon het volgende:
Vraagje; hoe snel (paginas per uur) wordt er bij de rest codeboek gelopen? (gemiddeld)
Een pagina per iets langer dan een minuut lijkt mij niet onredelijk. Hangt ook van de kwaliteit van codeboek en assortimentsgroepen af. Zuivel ben ik wel in een half uurtje klaar, ~25 pagina's.
pi_145317481
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 18:44 schreef Studeur het volgende:
- de boodschappenband met dingen die afgerekend zijn ligt volledig vol en er kan geen enkel product meer bij
Twee klanten met een vol karretje bij je mandjeskassa is ook leuk. :'( En dan natuurlijk even lekker toekijken hoe ik tetris speelt om alles te laten passen. En pas beginnen met je tas inpakken als je gepint hebt. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2014 23:57:24 ]
pi_145319061
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 18:44 schreef Studeur het volgende:

[..]

oke komen een paar van mn dromen dan:
- een vrouw wil 45 euro in 10 en 20 cent muntjes afrekenen en ik raak steeds de tel kwijt
- de boodschappenband met dingen die afgerekend zijn ligt volledig vol en er kan geen enkel product meer bij
- mensen blijven het kassa gesloten bordje negeren en ik ben al 2 uur aan het overwerken waardoor ik boos word op klanten
- een vrouw wil 10 euro doneren (:')?) maar dat kan niet en ze accepteert geen nee
- we verkopen 2 producten niet maar mevrouw moest dit aan de kassa pas vragen waardoor het fucking veel tijd kost en de rest van de rij boos wordt

allemaal kassasituaties ja, terwijl ik vandaag hooguit een halfuur kassa heb gezeten :')
blijkbaar maakt t veel indruk ja
Na een half uur kassa al zulke dromen :'). Ik moest echt een halve dag gamen voor ik daarover droomde _O-.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 8 oktober 2014 @ 12:33:03 #259
186611 Haags
pi_145325978
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 18:44 schreef Studeur het volgende:

[..]

oke komen een paar van mn dromen dan:
- een vrouw wil 45 euro in 10 en 20 cent muntjes afrekenen en ik raak steeds de tel kwijt
- de boodschappenband met dingen die afgerekend zijn ligt volledig vol en er kan geen enkel product meer bij
- mensen blijven het kassa gesloten bordje negeren en ik ben al 2 uur aan het overwerken waardoor ik boos word op klanten
- een vrouw wil 10 euro doneren (:')?) maar dat kan niet en ze accepteert geen nee
- we verkopen 2 producten niet maar mevrouw moest dit aan de kassa pas vragen waardoor het fucking veel tijd kost en de rest van de rij boos wordt

allemaal kassasituaties ja, terwijl ik vandaag hooguit een halfuur kassa heb gezeten :')
blijkbaar maakt t veel indruk ja
Als je hier serieus stress van ondervindt dan is er iets niet helemaal in orde met je ;)
Zonder wrijving geen glans
pi_145326097
Aangezien ik volgende maand weer moet beginnen na 5 maanden 'vrij'' gehad te hebben ( :D ), begin in hier weer stilletjes aan mee te lezen :P
pi_145327031
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aangezien ik volgende maand weer moet beginnen na 5 maanden 'vrij'' gehad te hebben ( :D ), begin in hier weer stilletjes aan mee te lezen :P
Hoe gaat het met de mini-sunshine?
pi_145332013
Goed! Ze heet Nora :)

Ik mis het werk eigenlijk best wel een beetje :@. De collega's, maar ook het vaste ritme. Nu gaat alles volgens haar ritme :)
  woensdag 8 oktober 2014 @ 19:48:01 #263
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_145340499
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  woensdag 8 oktober 2014 @ 20:48:04 #264
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_145343306
quote:
3...
2...
1...

Teslynd, kom d'r maar in.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_145345118
quote:
Ik ben benieuwd wat het dan wel gaat worden...
pi_145357791
Altijd leuk als transport belt dat vracht een uur later komt en dan uiteindelijk 2 uur te laat is. Heb je net mensen een uur later gevraagd/extra geregeld en zit je nog in de puree. En de chauffeur maar rustig aan doen...
pi_145358011
quote:
13s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:23 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat het dan wel gaat worden...
Vorig jaar was zwarte piet toch een mandarijn of sinaasappel met ogen en zo'n pietenpet? Zal dit jaar niet veel anders zijn denk ik.
pi_145358043
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:04 schreef Kadooosh het volgende:
Altijd leuk als transport belt dat vracht een uur later komt en dan uiteindelijk 2 uur te laat is. Heb je net mensen een uur later gevraagd/extra geregeld en zit je nog in de puree. En de chauffeur maar rustig aan doen...
Dus je hele magazijn is nu netjes? en je weekrestanten ook allemaal gedaan?;) het kost altijd uren dit soort dingen, maar als je je mensen wel taken laat uitvoeren ipv laten wachten dan kan je ergens anders wel weer wat uren skippen
pi_145358198
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:13 schreef SausDip het volgende:
[..]
Dus je hele magazijn is nu netjes? en je weekrestanten ook allemaal gedaan?;) het kost altijd uren dit soort dingen, maar als je je mensen wel taken laat uitvoeren ipv laten wachten dan kan je ergens anders wel weer wat uren skippen
Tuurlijk heb ik ze niet laten wachten _O- . Ten eerste alle restanten gedaan en toen laten helpen bij houdbaar wat nog niet af was.
pi_145362257
https://www.ah.nl/pers/actualiteiten/bericht?id=1199446

Eerst een statement maken en nu terug krabbelen..
pi_145362671
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:04 schreef Kadooosh het volgende:
Altijd leuk als transport belt dat vracht een uur later komt en dan uiteindelijk 2 uur te laat is. Heb je net mensen een uur later gevraagd/extra geregeld en zit je nog in de puree. En de chauffeur maar rustig aan doen...
Ach, ik had laatst een chauffeur (diepvries) die duwde 'n container zo van de klep het fietspad op. Net geen aanrijding met een groep fietsers.

Dan heb ik liever een chauffeur die rustig aan doet.
pi_145365107
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ach, ik had laatst een chauffeur (diepvries) die duwde 'n container zo van de klep het fietspad op. Net geen aanrijding met een groep fietsers.
Dan heb ik liever een chauffeur die rustig aan doet.
Ja tuurlijk maar bedoelde meer van dat ie nog eerst rustig ging bellen met zijn chef dat hij aangekomen is.
Chauffeurs die zelf gaan lossen wil ik helemaal niet hebben.
pi_145366159
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:08 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Ja tuurlijk maar bedoelde meer van dat ie nog eerst rustig ging bellen met zijn chef dat hij aangekomen is.
Chauffeurs die zelf gaan lossen wil ik helemaal niet hebben.
Diepvries chauffeurs die zelf lossen. Hulde :Y
pi_145366453
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:47 schreef exelletor het volgende:
[..]
Diepvries chauffeurs die zelf lossen. Hulde :Y
Ja oke diepvries en brood kan nog wel :P
pi_145368424
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:47 schreef exelletor het volgende:
[..]
Diepvries chauffeurs die zelf lossen. Hulde :Y
Inderdaad, vrachtwagen aan het dock en dan gaan de meeste chauffeurs wel aan de slag :).
  donderdag 9 oktober 2014 @ 18:17:57 #277
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_145370562
Toch juist fijn dat ze zelf lossen :o
BAM dit is 3KB
  donderdag 9 oktober 2014 @ 18:20:37 #278
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_145370622
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:17 schreef Loll het volgende:
Toch juist fijn dat ze zelf lossen :o
Totdat de chauffeur een container van een trap laat rollen en daarna doodleuk ontkent dat hij zelf aan het lossen was.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  User die overal opduikt 2022 donderdag 9 oktober 2014 @ 18:38:24 #279
186611 Haags
pi_145371088
Hebben jullie veel gezeik gehad vandaag omtrent dat hele zwarte pieten gedoe?
Bij ons helemaal niets eigenlijk!
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 9 oktober 2014 @ 21:19:08 #280
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_145376733
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie veel gezeik gehad vandaag omtrent dat hele zwarte pieten gedoe?
Bij ons helemaal niets eigenlijk!
Niks van gemerkt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_145377090
Was ik zo flesjes aan het sorteren grijp ik even met m'n hand vol in een naaktslak ;(
  donderdag 9 oktober 2014 @ 21:33:30 #282
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_145377310
quote:
8s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:27 schreef d4v1d het volgende:
Was ik zo flesjes aan het sorteren grijp ik even met m'n hand vol in een naaktslak ;(
Wat een verhaal.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  User die overal opduikt 2022 donderdag 9 oktober 2014 @ 21:34:18 #283
186611 Haags
pi_145377347
quote:
8s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:27 schreef d4v1d het volgende:
Was ik zo flesjes aan het sorteren grijp ik even met m'n hand vol in een naaktslak ;(
Vast een hint van je teamleider om de emballage sneller te doen en niet zo traag als een slak ;)
Zonder wrijving geen glans
pi_145377369
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vast een hint van je teamleider om de emballage sneller te doen en niet zo traag als een slak ;)
tsssk :{ De band staat nu half vol met Grolsh en jupiler omdat ze hier nooit optijd lege kratten bestellen :')
pi_145377440
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
tsssk :{ De band staat nu half vol met Grolsh en jupiler omdat ze hier nooit optijd lege kratten bestellen :')
Bestel ze dan gewoon zelf.

Opgelost. Slotje.
pi_145377467
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:36 schreef mujentas het volgende:
[..]
Bestel ze dan gewoon zelf.
Opgelost. Slotje.
Geen idee hoe :')

Ik zei 't tegen TL (net 2 weken bezig met opleiding voor TL) pakt een terminal en klikt daar op bestellen met MOMO. Ja, dan ga je 't nasanummer zeker vinden :')
  User die overal opduikt 2022 donderdag 9 oktober 2014 @ 21:38:16 #287
186611 Haags
pi_145377514
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geen idee hoe :')
Ik zei 't tegen TL (net 2 weken bezig met opleiding voor TL) pakt een terminal en klikt daar op bestellen met MOMO. Ja, dan ga je 't nasanummer zeker vinden :')
Ehhh.... juist... :P
Ik zou gewoon via Momo in plaza doen haha. Ik heb zo;n standaard lijst met bierkratten die wij nodig hebben en hoppatee.
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 9 oktober 2014 @ 21:38:46 #288
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_145377534
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geen idee hoe :')
Ik zei 't tegen TL (net 2 weken bezig met opleiding voor TL) pakt een terminal en klikt daar op bestellen met MOMO. Ja, dan ga je 't nasanummer zeker vinden :')
Cross >> Bestellen >> Lege kratten.

Opgelost. Slotje.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_145377562
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:38 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Cross >> Bestellen >> Lege kratten.
Opgelost. Slotje.
Ik denk dan sowieso dat de asm/tl raar opkijkt als ik zomaar ga zitten en even wat dingen doen :')
  donderdag 9 oktober 2014 @ 21:39:42 #290
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_145377579
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk dan sowieso dat de asm/tl raar opkijkt als ik zomaar ga zitten en even wat dingen doen :')
Initiatief nemen, altijd +1
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 9 oktober 2014 @ 21:39:49 #291
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_145377588
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
tsssk :{ De band staat nu half vol met Grolsh en jupiler omdat ze hier nooit optijd lege kratten bestellen :')
Ha ha grolsch die is bij ons ook altijd op. Vorige chéf beweerde dat in leffe kratjes alles kan :')
Klopt natuurlijk niks van maar sindsdien altijd een leege band scheelt zoveel als je die bierflesjes kwijt ben.
Hebben jullie ook altijd franziskaner staan op de embalage band waar je nooit van afkomt.
Enne wie heeft hier z'on automatische pet fles soorteerder.
BAM dit is 3KB
  User die overal opduikt 2022 donderdag 9 oktober 2014 @ 21:39:55 #292
186611 Haags
pi_145377594
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk dan sowieso dat de asm/tl raar opkijkt als ik zomaar ga zitten en even wat dingen doen :')
Dat heet initiatief nemen. Dat prijzen ze juist ;)
Zonder wrijving geen glans
pi_145377641
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk dan sowieso dat de asm/tl raar opkijkt als ik zomaar ga zitten en even wat dingen doen :')
Je asm en teamleider gingen toch weg, dus wat maakt het uit.
pi_145377683
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:39 schreef Loll het volgende:
[..]
Ha ha grolsch die is bij ons ook altijd op. Vorige chéf beweerde dat in leffe kratjes alles kan :')
Klopt natuurlijk niks van maar sindsdien altijd een leege band scheelt zoveel als je die bierflesjes kwijt ben.
Hebben jullie ook altijd franziskaner staan op de embalage band waar je nooit van afkomt.
Enne wie heeft hier z'on automatische pet fles soorteerder.
franziskaner gaat hier best hard, de kar die ik vol maakte stond het 3 keer op. Ook altijd genoeg kratjes.

Laatst stond de band hier wel vol met allemaal vage zooi (o.a. glazen fristi flesjes) Toen zei de TL dat de glasbak wel een hele mooie bestemming was voor alle flesjes die nergens in paste *)
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:39 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Initiatief nemen, altijd +1
Ja, ik neem genoeg initiatief. Maar zomaar dingen gaan bestellen is toch anders vind ik
  donderdag 9 oktober 2014 @ 21:44:46 #295
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_145377688
Hebben jullie niet naast de embalage band een grote poster met bijbehorend bestelnummers?
BAM dit is 3KB
pi_145377715
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:44 schreef Loll het volgende:
Hebben jullie niet naast de embalage band een grote poster met bijbehorend bestelnummers?
We hebben wel wat posters over de flessenband hangen, nooit echt bekeken omdat er eigenlijk altijd stapels lege kratten voor staan :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2014 21:46:33 ]
  donderdag 9 oktober 2014 @ 21:46:40 #297
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_145377718
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:44 schreef Loll het volgende:
Hebben jullie niet naast de embalage band een grote poster met bijbehorend bestelnummers?
Nee. Alles staat bij ons gewoon in AH Cross.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 9 oktober 2014 @ 21:47:07 #298
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_145377731
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
We hebben wel wat posters over de flessenband hangen, nooit echt bekeken omdat er eigenlijk altijd stapels lege kratten voor staan :')
Staat op welke fles in welke krat moet. Maar een echte FOK!Autist als jij hebt dat natuurlijk niet nodig.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_145377755
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:47 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Staat op welke fles in welke krat moet. Maar een echte FOK!Autist als jij hebt dat natuurlijk niet nodig.
Nee, die hangt direct boven de band. Heb 't over een anders. Iets over big bags volgensmij

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2014 21:47:58 ]
  donderdag 9 oktober 2014 @ 21:47:58 #300
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_145377770
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, die hangt direct boven de band. Heb 't over een ander
Ok.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 9 oktober 2014 @ 21:48:01 #301
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_145377772
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:47 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Staat op welke fles in welke krat moet. Maar een echte FOK!Autist als jij hebt dat natuurlijk niet nodig.
Autisten vragen liever via fok! om in het fililaal op shine te staan.
BAM dit is 3KB
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')