Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.
De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!
Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!
In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker. De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wat zijn de vastgestelde toeslagen? Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50% Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50% Zondag: 100%
Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.
Wat zijn TvT-uren? TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren en meeruren Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.
Wat zijn BCD-uren? BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.
Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding? Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is €7,00. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.
Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu? Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.
Van het jaar 2014.
9/12/2013 Meisje plaatst vrij-vraag verzoek op algemene Facebook-pagina van Albert Heijn waarbij d4v1d de status van een troller aanneemt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat had ik dus gezien, maar omdat daar zo duidelijk bijstaat dat dat voor een 2e kaart is, dacht ik dat je de 1e op een andere manier moest aanvragen
Maar ik heb heb het nu gevonden op Plaza, de 1e krijg je vanzelf via de interne post Deelname Wanneer je nieuw in dienst bent ontvang je uiterlijk zes weken na datum indiensttreding via de interne post. een persoonlijke brief met Bonuskaart. Je kunt de Bonuskaart direct gebruiken. Boodschappen die vanaf dat moment op de Bonuskaart met MVP koppeling worden geregistreerd tellen mee voor de berekening van de korting. De Bonuskaart met MVP koppeling is een persoonlijke kaart. Ook de andere leden uit jouw gezin mogen gebruikmaken van de kaart.
Ja, dat had ik dus gezien, maar omdat daar zo duidelijk bijstaat dat dat voor een 2e kaart is, dacht ik dat je de 1e op een andere manier moest aanvragen
Maar ik heb heb het nu gevonden op Plaza, de 1e krijg je vanzelf via de interne post Deelname Wanneer je nieuw in dienst bent ontvang je uiterlijk zes weken na datum indiensttreding via de interne post. een persoonlijke brief met Bonuskaart. Je kunt de Bonuskaart direct gebruiken. Boodschappen die vanaf dat moment op de Bonuskaart met MVP koppeling worden geregistreerd tellen mee voor de berekening van de korting. De Bonuskaart met MVP koppeling is een persoonlijke kaart. Ook de andere leden uit jouw gezin mogen gebruikmaken van de kaart.
Tegenwoordig wordt de eerste thuisbezorgd dacht ik. Ik heb in ieder geval al heel lang geen kaarten meer voorbij zien komen via de interne post.
''Vandaag 2e keer alleen vakkengevuld, op de zone Sappen. Was alleen een uur te sloom >.< . Vind het echt kut dat ik zo sloom ga , die norm is ook veel te hoog maar een uur is teveel. Komt ook door de oudere mensen die vragen wat waar ligt (wat ik dan neestal niet weet, waardoor ik het na moet vragen etc.''
Op zaterdag 20 september 2014 17:48 schreef quinoahipster het volgende: Even een vraagje voor de kassameisjes: waarom vouwen jullie de bon altijd (netjes ) dubbel voor jullie 'm geven?
Ik ben dan wel geen kassameisje, maar het is bij mij gewoon een soort van automatisme
Op zaterdag 20 september 2014 17:29 schreef Munchlax het volgende: ''Vandaag 2e keer alleen vakkengevuld, op de zone Sappen. Was alleen een uur te sloom >.< . Vind het echt kut dat ik zo sloom ga , die norm is ook veel te hoog maar een uur is teveel. Komt ook door de oudere mensen die vragen wat waar ligt (wat ik dan neestal niet weet, waardoor ik het na moet vragen etc.''
Waarom meteen afgeven op de norm? Het is logisch dat je bij je 2e keer vullen de norm niet haalt. Tips die ik heb:
- Gebruik vuldolly als tafeltje en vul met 2 handen (geen colli's vasthouden dus). - Leer de winkel uit je hoofd, scheelt zoeken
Op zaterdag 20 september 2014 17:48 schreef quinoahipster het volgende: Even een vraagje voor de kassameisjes: waarom vouwen jullie de bon altijd (netjes ) dubbel voor jullie 'm geven?
Ik als kassakut doe dat ook altijd, vooral omdat ik het anderen ook zie doen
Maar als het bonnetje heel lang is dan is het een beetje irritant om die aan de klant te geven en dat er dan nog 20 CM achteraan slingert.. Korte bonnetjes vouwen is misschien niet nodig, maar dat is automatisme.
Ik als kassakut doe dat ook altijd, vooral omdat ik het anderen ook zie doen
Maar als het bonnetje heel lang is dan is het een beetje irritant om die aan de klant te geven en dat er dan nog 20 CM achteraan slingert.. Korte bonnetjes vouwen is misschien niet nodig, maar dat is automatisme.
Op zaterdag 20 september 2014 17:48 schreef quinoahipster het volgende: Even een vraagje voor de kassameisjes: waarom vouwen jullie de bon altijd (netjes ) dubbel voor jullie 'm geven?
Is automatisme. Plus dat en een klein papiertje is makkelijker geven dan zo'n lang ding.
Op zaterdag 20 september 2014 17:29 schreef Munchlax het volgende: ''Vandaag 2e keer alleen vakkengevuld, op de zone Sappen. Was alleen een uur te sloom >.< . Vind het echt kut dat ik zo sloom ga , die norm is ook veel te hoog maar een uur is teveel. Komt ook door de oudere mensen die vragen wat waar ligt (wat ik dan neestal niet weet, waardoor ik het na moet vragen etc.''
Op zaterdag 20 september 2014 18:12 schreef mujentas het volgende: Hetzelfde met spaarzegels, die vouw je toch ook gewoon even netjes op in plaats van dat je een sliert van 100 zegels in iemands mik duwt
Is er een makkelijke manier om dit te tellen trouwens.
Of moet je ze gewoon 1 voor 1 tellen.. En dan halverwege de tel kwijtraken
Maar dit keer zei hij dat ik maar 40 collies had terwijl ik zeker weten wist dat het er meer waren, want ik kreeg ook nog een kar van een andere zone waar producten van mij bij zaten.
Maar dit keer zei hij dat ik maar 40 collies had terwijl ik zeker weten wist dat het er meer waren, want ik kreeg ook nog een kar van een andere zone waar producten van mij bij zaten.
40 colli ram je er in 20 minuten in incl. buurman & buurman
Iemand nog tips voor mij, heb een beetje leidinggeef-struggles. Het leidinggeven gaat helemaal top, maar met één collega blijf ik moeite houden...
Hij werkt nu al meer dan een half jaar op brood, en ik werk elke zaterdagmiddag met hem en nog een meisje, en van mij wordt verwacht dat ik hun twee aanstuur. Ze zijn allebei vrij langzaam (en makkelijk afgeleid), dus bepaal ik vaak samen met hen deadlines, die we allemaal haalbaar vinden. Het meisje haalt eigenlijk altijd precies haar deadline, maar die jongen nóóit.
Vandaag vroeg ik bijvoorbeeld aan hem of hij kleinbrood en stokbrood kon opzetten in een uur, dat leek hem niet haalbaar en stelde zelf 1 uur en een kwartier voor. Ik ging akkoord en ben regelmatig naar achter gegaan om te vragen of het goed ging, elke keer was het antwoord ja. Tot ik na een uur vroeg of hij over een kwartier klaar was. Toen kreeg ik opeens een brutale/chagrijnige "nee" te horen. En uiteindelijk was hij een kwartier te laat klaar.
Wat moet ik hier nou mee? Het gaat elke keer zo. Ik geef hem hartstikke ruime deadlines, en pas me aan als hij denkt dat het écht niet haalbaar is. En uiteindelijk haalt hij ze alsnog niet... Iemand advies over wat ik kan doen?
Op zaterdag 20 september 2014 22:05 schreef Broccolitaartje het volgende: Iemand nog tips voor mij, heb een beetje leidinggeef-struggles. Het leidinggeven gaat helemaal top, maar met één collega blijf ik moeite houden...
Hij werkt nu al meer dan een half jaar op brood, en ik werk elke zaterdagmiddag met hem en nog een meisje, en van mij wordt verwacht dat ik hun twee aanstuur. Ze zijn allebei vrij langzaam (en makkelijk afgeleid), dus bepaal ik vaak samen met hen deadlines, die we allemaal haalbaar vinden. Het meisje haalt eigenlijk altijd precies haar deadline, maar die jongen nóóit.
Vandaag vroeg ik bijvoorbeeld aan hem of hij kleinbrood en stokbrood kon opzetten in een uur, dat leek hem niet haalbaar en stelde zelf 1 uur en een kwartier voor. Ik ging akkoord en ben regelmatig naar achter gegaan om te vragen of het goed ging, elke keer was het antwoord ja. Tot ik na een uur vroeg of hij over een kwartier klaar was. Toen kreeg ik opeens een brutale/chagrijnige "nee" te horen. En uiteindelijk was hij een kwartier te laat klaar.
Wat moet ik hier nou mee? Het gaat elke keer zo. Ik geef hem hartstikke ruime deadlines, en pas me aan als hij denkt dat het écht niet haalbaar is. En uiteindelijk haalt hij ze alsnog niet... Iemand advies over wat ik kan doen?
Er zijn al meerdere gesprekken met hem geweest, door meerdere mensen.
Ik vraag hem ook vaak waarom hij zn deadlines niet haalt. En elke keer komt hij weer met een andere oorzaak, en elke keer werk ik die oorzaak bij de volgende keer weg. Zoals vorige week zei hij dat het kwam doordat de vriezer (die hij zelf had opgeruimd) een teringbende was. Vandaag heb ik hem wat aandachtspuntjes gegeven die belangrijk zijn bij de diepvries opruimen, en hem het nog een keer laten proberen, daarna hebben we samen gekeken hoe het gegaan was. Ik vond dat hij het op een paar kleine dingetjes heel goed had gedaan, en hij kon toen dus beginnen met het opzetten. Toen hij dus weer te laat klaar was vroeg ik hem waar het fout was gegaan, zegt hij "weet ik niet".
Hij vindt het ontzettend leuk werk, maar hij heeft laatst te horen gekregen dat als hij niet heel snel verbeterd, zijn contract volgende maand niet verlengd wordt. Dit vond hij erg jammer, en hij doet nog steeds ontzettend zijn best. Ik probeer hem te helpen, geef hem allemaal tips waarmee hij meer structuur kan brengen in de dingen die hij doet (heb zelf ADHD dus heb uitgebreid ervaring met dat soort dingen) maar hij past ze niet toe waardoor hij gewoon traag blijft en dingen vergeet te doen.
Ik heb regelmatig de (a)sm's om adviezen etc gevraagd, zo ook vandaag, SM reageerde met "tsja, het ligt niet aan jou dat hij zijn deadlines niet haalt, want je houdt hem hartstikke goed in de gaten, je kan er niks aan doen..." Maar er moet toch iets zijn
Word ik toch al niet meer. De ASM die mij op de zaterdagmiddag heeft gezet met die twee zodat ik kon leren leiding geven, met de belofte dat ik na de zomervakantie dan senior zou worden, is vorige week naar een ander filiaal vertrokken, dus senior kan ik wel op mn buik schrijven...
Word ik toch al niet meer. De ASM die mij op de zaterdagmiddag heeft gezet met die twee zodat ik kon leren leiding geven, met de belofte dat ik na de zomervakantie dan senior zou worden, is vorige week naar een ander filiaal vertrokken, dus senior kan ik wel op mn buik schrijven...
Heeft wel een groot voordeel voor Ahold, want incompetente seniors zijn niet goed voor de cijfertjes.
Op zaterdag 20 september 2014 22:05 schreef Broccolitaartje het volgende: Iemand nog tips voor mij, heb een beetje leidinggeef-struggles. Het leidinggeven gaat helemaal top, maar met één collega blijf ik moeite houden...
Hij werkt nu al meer dan een half jaar op brood, en ik werk elke zaterdagmiddag met hem en nog een meisje, en van mij wordt verwacht dat ik hun twee aanstuur. Ze zijn allebei vrij langzaam (en makkelijk afgeleid), dus bepaal ik vaak samen met hen deadlines, die we allemaal haalbaar vinden. Het meisje haalt eigenlijk altijd precies haar deadline, maar die jongen nóóit.
Vandaag vroeg ik bijvoorbeeld aan hem of hij kleinbrood en stokbrood kon opzetten in een uur, dat leek hem niet haalbaar en stelde zelf 1 uur en een kwartier voor. Ik ging akkoord en ben regelmatig naar achter gegaan om te vragen of het goed ging, elke keer was het antwoord ja. Tot ik na een uur vroeg of hij over een kwartier klaar was. Toen kreeg ik opeens een brutale/chagrijnige "nee" te horen. En uiteindelijk was hij een kwartier te laat klaar.
Wat moet ik hier nou mee? Het gaat elke keer zo. Ik geef hem hartstikke ruime deadlines, en pas me aan als hij denkt dat het écht niet haalbaar is. En uiteindelijk haalt hij ze alsnog niet... Iemand advies over wat ik kan doen?
Word ik toch al niet meer. De ASM die mij op de zaterdagmiddag heeft gezet met die twee zodat ik kon leren leiding geven, met de belofte dat ik na de zomervakantie dan senior zou worden, is vorige week naar een ander filiaal vertrokken, dus senior kan ik wel op mn buik schrijven...
Gewoon opbellen en vragen als hij het alsnog wel regelen En ja zulke dingen moet je altijd even op papier zetten.
Op zondag 21 september 2014 11:48 schreef Loll het volgende: Gewoon opbellen en vragen als hij het alsnog wel regelen En ja zulke dingen moet je altijd even op papier zetten.
Een beetje ASM zou dan weigeren om iets op papier te zetten.
Op zondag 21 september 2014 14:09 schreef Loll het volgende: Gewoon nog een keer achteraab gaan Over zulk soort dingen begint het kader nooit uitzichzelf om de kpu zo laag mogelijk te houden.
En nu is het wachten op alle gekkies die dit gaan spammen op de facebook van de Albert Heijn
We weten hoe vies de snoepschep-bakken eruit kunnen zien. Zodra mensen moeten opscheppen of met de broodjestang in de weer moeten, wordt het onhygiënisch.
Ik heb vanuit m'n pre TL opleiding een opdracht meegekregen; Zorg ervoor dat klanten gemiddeld ¤0,50 meer besteden per persoon. Nu wil ik elke week een bonus aanbieding uitlichten, er producten bij zetten die erbij passen zodat mensen deze kopen. Vorige week bijv de mosselen, daar kunnen groenten bij, stokbrood, kruidenboter, sausjes enz
Aangezien ik pas net op vkk rondloop ben ik een beetje lost. Hebben jullie nog ideeën?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
Op donderdag 25 september 2014 17:40 schreef Purdey het volgende: Ik heb vanuit m'n pre TL opleiding een opdracht meegekregen; Zorg ervoor dat klanten gemiddeld ¤0,50 meer besteden per persoon.
Zorg voor een nette winkel. _ Of: bestel een display(hier doen ze vooral van PepsiCo - lekker groot en het wordt voor je in de winkel gezet , doe veel met impulsaankopen(winkel volknallen met impulstafels met snoep etc)
Op donderdag 25 september 2014 17:52 schreef exelletor het volgende: Zorg voor een nette winkel. _ Of: bestel een display(hier doen ze vooral van PepsiCo - lekker groot en het wordt voor je in de winkel gezet , doe veel met impulsaankopen(winkel volknallen met impulstafels met snoep etc)
Ik heb 4 impuls tafels 'gekregen' van de in totaal 16 tafels. Mooie daarvan is dat aan die 4 tafels een bancarella op kop zit. We hebben veel ouder publiek, dus wil me daar ook deels op richten qua producten. Kan dadelijk aardig wat doen dan met Sinterklaas producten bijvoorbeeld.
Even een technische vraag; Als ik bepaalde producten extra bestel, voor de impuls tafel en daar een lokale prijs voor maak kom ik dan niet in problemen met RE? Dat ze dat blijven sturen?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
Haha, de eerste leuke reactie. Om me heen hoor ik vooral 'ambitieus en onrealistisch'
50 cent is ook niet realistisch, en ook niet een beetje, maar er zijn altijd kansen te verzilveren. Zorg dat je je focust op twee of misschien drie zaken en die grondig uitlegt en aanpakt. Maak ze meetbaar, en laat zien dat je resultaat hebt geboekt. Gebruik Pallas om de resultaten naar je hand te zetten.
Bijvoorbeeld, de display pepsi: doet het de OPT niet stijgen, maar verkoop je wel heel veel van die 6packs: laat dat zien. Dat je de Cocacola kanibaliseert knip je eraf.
Conventionele en onconventionele manieren om de OPT omhoog te krijgen (afhankelijk van de grootte van het filiaal zijn het echt centenkwesties) - Nadruk leggen op impulshandel. Kan snoep zijn, of kleinverpakking frisdrank, maar ook bake-off. Kies slimme plekken, de kassa is een typische impuls-plek maar weer niet voor versartikelen. - Gooi er een (bemande) proeverij in van een relatief duur artikel. - Nadruk leggen op acties van hooggeprijsde artikelen, zoals wijn of luiers. - Leg nadruk op duurdere varianten van een soortgelijk artikel. Of: beperk de verkoop van de euroshoppers - Probeer 'dure' klanten te trekken, dus hele gezinnen of patsers in BMW's. Hoe krijg je die naar je winkel als ze er niet zijn? - En de andere kant op: flikker die scholieren met hun ene frikandelbroodje eruit. - Beperk het aantal nulbonnen zo ver als enigszins mogelijk. - Als het beter voor je uitkomt: kijk of je de OPT op een specifieke weekdag, bijvoorbeeld zaterdag, kan verhogen en toon dat aan.
Wat er wel of niet werkt is heel erg afhankelijk van je filiaal: van de doelgroep, maar ook van de reeds ondernomen acties en van wat er al wel en niet goed loopt. In een achterstandswijk inzetten op dure wijnen heeft natuurlijk niet zoveel zin, en als je bij de kassa al struikelt over de impulstafels gaat 'm dat ook niet worden.
Loop eens wat andere winkels (ook niet-AH!) in de buurt binnen en doe ideeën op!
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Ik heb 4 impuls tafels 'gekregen' van de in totaal 16 tafels. Mooie daarvan is dat aan die 4 tafels een bancarella op kop zit. We hebben veel ouder publiek, dus wil me daar ook deels op richten qua producten. Kan dadelijk aardig wat doen dan met Sinterklaas producten bijvoorbeeld.
Even een technische vraag; Als ik bepaalde producten extra bestel, voor de impuls tafel en daar een lokale prijs voor maak kom ik dan niet in problemen met RE? Dat ze dat blijven sturen?
Protip: Lokale prijs is vaak niet nodig. Gooi kruidnoten/speculaas/donuts/nootjes voor een normale prijs op de tafels en het verkoopt zowaar 2x meer. Lokale prijs is ook niet goed voor omzet natuurlijk. Maar je prognose gaat idd naar de klote met zulke dingen.
Bedankt voor de reacties, hier kan ik iets mee. Bij de kassa staan momenteel 6 impuls tafels, gevuld met bonus artikelen. 1 tafel met oud acties, ligt nu vol met Paul Frank bijv
Verkoop wilde ik idd al gaan strikken voor een artikel van de week met idd een proeverij. Punt is wel dat ik mensen in beweging moet gaan krijgen. Als ik acties zelf onderneem ben ik een goede werknemer, maar straal ik geen leiderschap uit volgens mijn SM. Het zal er dus op neer moeten komen dat ik moet gaan regelen dat mensen voor mij aan de slag gaan.
Nogmaals dank, fijn dat ik altijd op jullie kan rekenen
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
Op donderdag 25 september 2014 18:30 schreef Purdey het volgende: Bedankt voor de reacties, hier kan ik iets mee. Bij de kassa staan momenteel 6 impuls tafels, gevuld met bonus artikelen. 1 tafel met oud acties, ligt nu vol met Paul Frank bijv
Verkoop wilde ik idd al gaan strikken voor een artikel van de week met idd een proeverij. Punt is wel dat ik mensen in beweging moet gaan krijgen. Als ik acties zelf onderneem ben ik een goede werknemer, maar straal ik geen leiderschap uit volgens mijn SM. Het zal er dus op neer moeten komen dat ik moet gaan regelen dat mensen voor mij aan de slag gaan.
Nogmaals dank, fijn dat ik altijd op jullie kan rekenen
Nu maar hopen dat je niet de leiding wil gaan nemen over de bakkerij als Etsu in de buurt is
Een mens wordt creatief. Ik kwam nog een paar honderdste van een procent te kort om het target %bake-off te halen voor mijn bonus. Heb ik een week de Marlboro uitgesloten, target gehaald.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Een mens wordt creatief. Ik kwam nog een paar honderdste van een procent te kort om het target %bake-off te halen voor mijn bonus. Heb ik een week de Marlboro uitgesloten, target gehaald.
Helemaal niets, dat is de hele grap. Maar mijn target voor die periode was 1,xx% van de omzet aan bake-off. Als je je bake-off omzet echt niet meer omhoog krijgt, is het omlaag brengen van de rest ook een optie. En dat doe ik dan het liefste op zo'n manier dat het me én geen uren én geen marge kost.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Op donderdag 25 september 2014 17:40 schreef Purdey het volgende: Ik heb vanuit m'n pre TL opleiding een opdracht meegekregen; Zorg ervoor dat klanten gemiddeld ¤0,50 meer besteden per persoon. Nu wil ik elke week een bonus aanbieding uitlichten, er producten bij zetten die erbij passen zodat mensen deze kopen. Vorige week bijv de mosselen, daar kunnen groenten bij, stokbrood, kruidenboter, sausjes enz
Aangezien ik pas net op vkk rondloop ben ik een beetje lost. Hebben jullie nog ideeën?
Zorg dat elk artikel in de bak met 30% 40% 50% geprijsd is, zodat de klant zien kan wat het uiteindelijk kosten zal. Scannen heeft geen zin als het artikel al uitgeschreven is. En zet er geen kapot spul tussen. Overigens is de winkelier verplicht om het defect te vermelden, als korting aan defecten gekoppeld is. Misschien het verzoek op hangen om de uitverkoopbakken netjes te houden.
Momenteel is het een zootje bij die tafels Heel Nederland bakt. Er hangen allerlei prijslijstjes, maar er staan ook dingen bij die je niet op het lijstje terugvinden kan. Ook werd niet alles herkend door de prijsscanner. Beter letten op het verschil tussen Aldi en AH: de presentatie. Hou die thema-tafels netjes, het is immers geen uitverkoop/grabbelbak.
De dieethoek is dit voorjaar verkleind, dus zal ik zeker niet méér kopen wegens zuivelvrij èn glutenvrij (zuivel, dus niet alleen lactose en ook wei is zuivel). Wei en tarwe worden aan veel produkten toegevoegd, die mogen dus ook niet.
Tegen sluitingstijd makkelijk zijn met halfdorre planten. Dat maakt de winkel ook gelijk netter, al die versneld verkochte lusteloze planten. Meestal is 35% te weinig korting, omdat de kans op snel herstel niet zo groot is. Of het moet eerder afgeprijsd worden. Tijdig water geven kan natuurlijk ook veel schelen in het aanzien van de entree.
Ik heb 4 impuls tafels 'gekregen' van de in totaal 16 tafels. Mooie daarvan is dat aan die 4 tafels een bancarella op kop zit. We hebben veel ouder publiek, dus wil me daar ook deels op richten qua producten. Kan dadelijk aardig wat doen dan met Sinterklaas producten bijvoorbeeld.
Even een technische vraag; Als ik bepaalde producten extra bestel, voor de impuls tafel en daar een lokale prijs voor maak kom ik dan niet in problemen met RE? Dat ze dat blijven sturen?
Gooi een tafel vol met minidonuts (6 stuks in een bliser, kosten 1,50 per blister). Je krijgt je OPT misschien niet omhoog, je OPWU wel
Maar 50 cent per transactie is echt heel ambitieus. Stel je hebt 10.000 transacties in de week; dan zul je met hetzelfde aantal klanten 5000 euro extra omzet moeten gaan pakken... Dat is een flinke uitdaging. Daar red je het met stokbrood, groente en sausjes niet mee bij de mosselen.
Wij hebben een papieren versie en een goede manier om dit in te vullen op pc!
Zeker een domeintje gemaakt met een catch-all emailfunctie. Die koppel je aan een Gmail account en gaan met die banaan? Je registreert eve 500 emailadressen bij het KTO en je kunt er een hoop invullen.
Zeker een domeintje gemaakt met een catch-all emailfunctie. Die koppel je aan een Gmail account en gaan met die banaan? Je registreert eve 500 emailadressen bij het KTO en je kunt er een hoop invullen.
Dan zit er denk ik toch iemand op het hoofdkantoor te denken "hmmm... Al deze 284 domeinen zijn hetzelfde" na 'n tijdje denk ik..
Op vrijdag 26 september 2014 11:24 schreef Gezicht het volgende: Heerlijk als er ouders met kinders aan de kassa staan en die kinderen staan te springen om de 15 euro te halen en je uitkomt op 14,50 oid.
Dat valt nog wel mee vind ik. Het is pas irritant als je 20 minuten zit dan ga ik want ook maar bij zitten, normaal sta ik.
TLVA gaf 3 mensen tegelijk pauze volgende keer als ik dat zie vertik ik om te gaan zitten. Ze houden maar lekker apart pauze.
Zo gaat dat bij ons ook regelmatig. VKK kan gaan bijpakken terwijl er twee cassières prullenbakken aan het legen zijn en zijn aan het vegen bij de kassa's. Gaat mooi niet gebeuren dus.
Zo gaat dat bij ons ook regelmatig. VKK kan gaan bijpakken terwijl er twee cassières prullenbakken aan het legen zijn en zijn aan het vegen bij de kassa's. Gaat mooi niet gebeuren dus.
Als ik geen zin heb en ze roepen me om bel ik gewoon dat ik pauze aan t houden ben en dat ze iemand anders moeten omroepen heb meestal wel een telefoon op zak, belangrijk enzo
Op vrijdag 26 september 2014 11:33 schreef d4v1d het volgende: Dat valt nog wel mee vind ik. Het is pas irritant als je 20 minuten zit dan ga ik want ook maar bij zitten, normaal sta ik.
TLVA gaf 3 mensen tegelijk pauze volgende keer als ik dat zie vertik ik om te gaan zitten. Ze houden maar lekker apart pauze.
Zo gaat dat bij ons ook regelmatig. VKK kan gaan bijpakken terwijl er twee cassières prullenbakken aan het legen zijn en zijn aan het vegen bij de kassa's. Gaat mooi niet gebeuren dus.
wanneer dit gebeurt dan moeten de tl vkk en tlva toch een gaan praten.
De pauzes bij Va moeten bij ons ingepland zijn. Er wordt alleen bijgedraaid bij excessen. Een pauze duurt 10 minuten 15 uit en thuis. Wanneer het druk is tijdens een pauze moet eerst de cassiere terugkomen daarna mag pas om assistentie gevraagd worden.
Zijn er problemen of veel drukker dan verwacht dan eerst bij tl vkk aan de bel trekken en samen een oplossing vinden.
Vaak komen er dan 3 bijdraaiers en dan hebben we in 10/15 minuten alle pauzes weggedraaid en is het de rest van de tijd allemaal haalbaar.
Tevens draaien tussen 1700-2000 de groenteboeren mee en geen vakkenvullers. Maar dat is een keuze
En op rustige momenten zorgen wij er dan weer voor dat srp verpakkingen opgeruimd worden en de bovenste en onderste plank gespiegeld worden. Want dat scheelt in de avond dan weer in het vulproces.
Verder stickeren wij op het zelfscan alle uit assortimentartikelen met 35 % stickers dus al met al trekken we het met zn allen de uren wel weer recht
wanneer dit gebeurt dan moeten de tl vkk en tlva toch een gaan praten.
De pauzes bij Va moeten bij ons ingepland zijn. Er wordt alleen bijgedraaid bij excessen. Een pauze duurt 10 minuten 15 uit en thuis. Wanneer het druk is tijdens een pauze moet eerst de cassiere terugkomen daarna mag pas om assistentie gevraagd worden.
Zijn er problemen of veel drukker dan verwacht dan eerst bij tl vkk aan de bel trekken en samen een oplossing vinden.
Vaak komen er dan 3 bijdraaiers en dan hebben we in 10/15 minuten alle pauzes weggedraaid en is het de rest van de tijd allemaal haalbaar.
Tevens draaien tussen 1700-2000 de groenteboeren mee en geen vakkenvullers. Maar dat is een keuze
Vind het altijd prachtig met de kassa, zit je pauze te houden met een caissière naast je. Gaat de telefoon(of intercom) - ja, je moet even bijdraaien, want geen andere bijdraaiers. Ja, maar ik heb pauze. Ja, maar ik heb nu niemand, dus je moet komen.
Maar goed, na het bijdraaien de pauze als niet genomen beschouwen en weer een kwartiertje chillen.
Ik kreeg er geen. Stond buiten toen het me inviel, maar de winkel was net op slot. Je gaat niet voor een mini op de deur staan bonken. Later bleek, dat ik recht op 3 mini's had. Dat was dus wel jammer, maar niet meer dan dat.
Ik kreeg er geen. Stond buiten toen het me inviel, maar de winkel was net op slot. Je gaat niet voor een mini op de deur staan bonken. Later bleek, dat ik recht op 3 mini's had. Dat was dus wel jammer, maar niet meer dan dat.
Ik kreeg er geen. Stond buiten toen het me inviel, maar de winkel was net op slot. Je gaat niet voor een mini op de deur staan bonken. Later bleek, dat ik recht op 3 mini's had. Dat was dus wel jammer, maar niet meer dan dat.
Het ding schijnt een verse ananas te snijden en in een blik te doen, zodat je kant en klare vers gesneden ananas hebt. Schijnt dat veel mensen het teveel en te vies werk vinden om het zelf te doen.
Het ding schijnt een verse ananas te snijden en in een blik te doen, zodat je kant en klare vers gesneden ananas hebt. Schijnt dat veel mensen het teveel en te vies werk vinden om het zelf te doen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Zeker een domeintje gemaakt met een catch-all emailfunctie. Die koppel je aan een Gmail account en gaan met die banaan? Je registreert eve 500 emailadressen bij het KTO en je kunt er een hoop invullen.
Het probleem met ananas, watermeloen, pompoen e.d. is dat het mes nog wel eens uitschieten wil als je niet echt sterk bent, of dat de grote vrucht wegrolt/schiet. Blijkbaar voldoet de spiraalsnijder ook niet, door de gemelde harde stukken.
Gooi een tafel vol met minidonuts (6 stuks in een bliser, kosten 1,50 per blister). Je krijgt je OPT misschien niet omhoog, je OPWU wel
Maar 50 cent per transactie is echt heel ambitieus. Stel je hebt 10.000 transacties in de week; dan zul je met hetzelfde aantal klanten 5000 euro extra omzet moeten gaan pakken... Dat is een flinke uitdaging. Daar red je het met stokbrood, groente en sausjes niet mee bij de mosselen.
vanaf vandaag zal ik elke dag de hoogtepunten van mijn werkdag posten omdat ik geen leven heb.
1. vandaag was er een vrouw die had haar mandje omgewisseld met die van iemand anders. haar portemonnee en sleutels zaten echter nog in het andere mandje. na veelzijdig speurwerk heb ik de dader gevonden. beide waren gewoon doorgegaan met boodschappen in t mandje pleuren
2. de jonagold appelen zijn na 4 (4!!) weken weer geleverd.
3. de gember is nog steeds op door onbekende redenen en dit werd vandaag welgeteld 7 keer gevraagd!!
4. een 10/10 chick vroeg mij waar de aardappels lagen waarna ik haar uitgebreid heb geholpen met het uitkiezen van de juiste aardappel.
Op maandag 29 september 2014 17:44 schreef Studeur het volgende: vanaf vandaag zal ik elke dag de hoogtepunten van mijn werkdag posten omdat ik geen leven heb.
1. vandaag was er een vrouw die had haar mandje omgewisseld met die van iemand anders. haar portemonnee en sleutels zaten echter nog in het andere mandje. na veelzijdig speurwerk heb ik de dader gevonden. beide waren gewoon doorgegaan met boodschappen in t mandje pleuren
2. de jonagold appelen zijn na 4 (4!!) weken weer geleverd.
3. de gember is nog steeds op door onbekende redenen en dit werd vandaag welgeteld 7 keer gevraagd!!
4. een 10/10 chick vroeg mij waar de aardappels lagen waarna ik haar uitgebreid heb geholpen met het uitkiezen van de juiste aardappel.
Natuurlijk is ze voor jouw 2 aardappelen en winterpeen gegaan?
Op maandag 29 september 2014 17:44 schreef Studeur het volgende: vanaf vandaag zal ik elke dag de hoogtepunten van mijn werkdag posten omdat ik geen leven heb.
1. vandaag was er een vrouw die had haar mandje omgewisseld met die van iemand anders. haar portemonnee en sleutels zaten echter nog in het andere mandje. na veelzijdig speurwerk heb ik de dader gevonden. beide waren gewoon doorgegaan met boodschappen in t mandje pleuren
2. de jonagold appelen zijn na 4 (4!!) weken weer geleverd.
3. de gember is nog steeds op door onbekende redenen en dit werd vandaag welgeteld 7 keer gevraagd!!
4. een 10/10 chick vroeg mij waar de aardappels lagen waarna ik haar uitgebreid heb geholpen met het uitkiezen van de juiste aardappel.
Ik mag toch hopen dat er een 'BINNENKORT WEER VERKRIJGBAAR'-bordje bij de Gember hangt?
Vraagje aan elke willekeurige AH medewerker die zich voelt aangesproken.
Hoe komt het dat wanneer ik eens een keertje AH bezoek en iets koop zelden tot nooit gebruik kan maken van al die fraaie aanbiedingen waarmee tijdens tv reclames zo gedweept wordt? Bedoel het zijn altijd producten die in principe geen hond zou kopen (goedkope huis rommel) en de betere/lwaliteitsproducten hebben nooit korting.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2014 18:16:45 ]
Hoe komt het dat wanneer ik eens een keertje AH bezoek en iets koop zelden tot nooit gebruik kan maken van al die fraaie aanbiedingen waarmee tijdens tv reclames zo dweept? Bedoel het zijn altijd producten die in principe geen hond zou kopen en de betere/lwaliteitsproducten hebben nooit korting.
Ik mag hopen dat de AGF WORP daarop is/was aangepast? Jij als groenteboer zou toch moeten weten dat niet alle appels het hele jaar door verkrijgbaar zijn, als het voorraad van vorig jaar op en er nog geen appels van dit jaar zijn. Elstar was ook twee maanden lang ook US geloof ik...
Ik mag hopen dat de AGF WORP daarop is/was aangepast? Jij als groenteboer zou toch moeten weten dat niet alle appels het hele jaar door verkrijgbaar zijn, als het voorraad van vorig jaar op en er nog geen appels van dit jaar zijn. Elstar was ook twee maanden lang ook US geloof ik...
Zeker 80% van de klanten heeft helemaal niet in de gaten dat AGF grotendeels bestaat uit seizoensproducten. Appels komen uit de Hakfabriek.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Zeker 80% van de klanten heeft helemaal niet in de gaten dat AGF grotendeels bestaat uit seizoensproducten. Appels komen uit de Hakfabriek.
Albert Heijn verkoopt ook gewoon het hele jaar mandarijnen(die de helft van de tijd niet te eten zijn) en aardbeien kun je ook in Februari kopen. Zo gek vind ik het dus niet.
Albert Heijn verkoopt ook gewoon het hele jaar mandarijnen(die de helft van de tijd niet te eten zijn) en aardbeien kun je ook in Februari kopen. Zo gek vind ik het dus niet.
Ik snap dat dat verwarrend werkt, maar dat er in de winter geen aarbeien groeien lijkt me toch echt algemene ontwikkeling.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Op maandag 29 september 2014 18:25 schreef Janneke141 het volgende: Ik snap dat dat verwarrend werkt, maar dat er in de winter geen aarbeien groeien lijkt me toch echt algemene ontwikkeling.
Je kan van alles laten groeien in de kassen. Nu het weer herfst is, krijg ik vast weer verontwaardigde vragen over waar rabarber gebleven is(die we tot twee weken terug nog bij panklaar hadden liggen).
Hoe komt het dat wanneer ik eens een keertje AH bezoek en iets koop zelden tot nooit gebruik kan maken van al die fraaie aanbiedingen waarmee tijdens tv reclames zo gedweept wordt? Bedoel het zijn altijd producten die in principe geen hond zou kopen (goedkope huis rommel) en de betere/lwaliteitsproducten hebben nooit korting.
hoe bedoel je gebruik maken van de aanbiedingen die op tv zijn? als je in de winkel komt blijken die aanbiedingen dan niet te gelden?
en voor de rest is het pure commercie dat ze kutproducten in de aanbieding doen ja. koop jij gewoon je normale boodschappen + rotzooi die in de bonus is = extra omzet voor Albert Heijn.
Ik mag hopen dat de AGF WORP daarop is/was aangepast? Jij als groenteboer zou toch moeten weten dat niet alle appels het hele jaar door verkrijgbaar zijn, als het voorraad van vorig jaar op en er nog geen appels van dit jaar zijn. Elstar was ook twee maanden lang ook US geloof ik...
dat weet ik ja.. alleen komt vaak voor dat bepaalde appels/andere dingen wel bij andere supermarkten verkrijgbaar zijn maar die bij ons in t systeem staan als TUS. ligt aan de leverancier neem ik aan maar een verklaring kan de manager er zelfs niet voor geven
Op maandag 29 september 2014 18:31 schreef Studeur het volgende: dat weet ik ja.. alleen komt vaak voor dat bepaalde appels/andere dingen wel bij andere supermarkten verkrijgbaar zijn maar die bij ons in t systeem staan als TUS. ligt aan de leverancier neem ik aan maar een verklaring kan de manager er zelfs niet voor geven
Dit blijf je wel houden uiteraard. Maar goed, bij de concurrent zullen misschien wel andere dingen op zijn.
dat weet ik ja.. alleen komt vaak voor dat bepaalde appels/andere dingen wel bij andere supermarkten verkrijgbaar zijn maar die bij ons in t systeem staan als TUS. ligt aan de leverancier neem ik aan maar een verklaring kan de manager er zelfs niet voor geven
Misschien is de voorraad bij de ene leverancier groter dan bij de ander? Als de nieuwe appels nog neit geplukt kunnen worden hebben de andere leveranciers gewoon een grotere voorraad... Die toveren ze niet opeens tevoorschijn hoor
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2014 18:33:35 ]
Op maandag 29 september 2014 18:32 schreef Studeur het volgende: zit ook een nieuwe worp AGF aan te komen lijkt me? perziken, nectarines en pruimen zijn allemaal niet geleverd vandaag.
Hier hebben ze vandaag wat wijzigingen doorgevoerd, hoor. De appels staan bijv. breder.
Misschien is de voorraad bij de ene leverancier groter dan bij de ander? Als de nieuwe appels nog neit geplukt kunnen worden hebben de andere leveranciers gewoon een grotere voorraad.
zou een verklaring kunnen zijn, toch raar dan dat de jonagold 4 weken verdwenen was en volgens een klant al die tijd wel bij de dekamarkt beschikbaar was.
Op maandag 29 september 2014 18:34 schreef Studeur het volgende: zou een verklaring kunnen zijn, toch raar dan dat de jonagold 4 weken verdwenen was en volgens een klant al die tijd wel bij de dekamarkt beschikbaar was.
Dat soort dingen hoor je vaker. Hoeft ook niks van te kloppen, natuurlijk.
AGF-bericht maandag DC Zaandam heet die hier (DC naam zal wel verschillen)
Hier staat er
quote:
Weer beschikbaar: Gember los (150 gr) Naar morgen toe wordt de gember 150gr weer volledig uitgeleverd. De losse gember (4KG) is naar verwachting per week 43 weer beschikbaar.
Het zijn trouwens nieuwsberichten, geen taakberichten.
hoe bedoel je gebruik maken van de aanbiedingen die op tv zijn? als je in de winkel komt blijken die aanbiedingen dan niet te gelden?
en voor de rest is het pure commercie dat ze kutproducten in de aanbieding doen ja. koop jij gewoon je normale boodschappen + rotzooi die in de bonus is = extra omzet voor Albert Heijn.
Welnee, ik heb een voorraadje waspoeder en conserven aangelegd. Dat hoef ik de komende tijd niet te kopen. Artikelen als vaatdoekjes en pannen koop ik per definitie alleen in de aanbieding. Maar ik wil die gele vezelstofdoekjes weer in verschillende kleuren hebben, zoals het jaren geleden was (wit, geel, blauw, roze was het, maar twee kleuren kan ook wel).
Vandaag na vier weken weer gewerkt en wat een belachelijke avond. Onze winkel is onderdeeld in adoptie-paden en elke TL heeft een of twee paden waar hij verantwoordelijk voor is. Ik ben verantwoordelijk voor het pad van de chips, sappen en houdbare zuivel. Ik had mijn pad keurig overgedragen aan twee andere TL's, met het volgende gevolg:
- laatste telling chips: 7 september - laatste telling sappen: 11 september - laatste telling houdbare zuivel: 12 september - zojuist 4 facking uur bezig geweest om alle restanten na te loppen en werkelijk alles te tellen, gevolg: 734 euro voorraadverschil.
Kan mezelf hier zo pissig om maken, had mijn zaakjes altijd goed op orde en dan gaan andere TL's er zo mee om. Morgen maar is flink uit m'n plaat gaat tijdens het overleg.
Op maandag 29 september 2014 23:47 schreef HenkAH het volgende: Vandaag na vier weken weer gewerkt en wat een belachelijke avond. Onze winkel is onderdeeld in adoptie-paden en elke TL heeft een of twee paden waar hij verantwoordelijk voor is. Ik ben verantwoordelijk voor het pad van de chips, sappen en houdbare zuivel. Ik had mijn pad keurig overgedragen aan twee andere TL's, met het volgende gevolg:
- laatste telling chips: 7 september - laatste telling sappen: 11 september - laatste telling houdbare zuivel: 12 september - zojuist 4 facking uur bezig geweest om alle restanten na te loppen en werkelijk alles te tellen, gevolg: 734 euro voorraadverschil.
Kan mezelf hier zo pissig om maken, had mijn zaakjes altijd goed op orde en dan gaan andere TL's er zo mee om. Morgen maar is flink uit m'n plaat gaat tijdens het overleg.
Ohja, elke TL een aantal paden laten onderhouden. Lang geleden met vorige SM hadden we dat systeem ook. Weet nog dat een TL een keer naar me toe kwam en zei dat zijn twee paden heel goed gespiegeld moesten worden, omdat ze morgen vergadering hadden. Mooie tijden.
Op maandag 29 september 2014 23:47 schreef HenkAH het volgende: Vandaag na vier weken weer gewerkt en wat een belachelijke avond. Onze winkel is onderdeeld in adoptie-paden en elke TL heeft een of twee paden waar hij verantwoordelijk voor is. Ik ben verantwoordelijk voor het pad van de chips, sappen en houdbare zuivel. Ik had mijn pad keurig overgedragen aan twee andere TL's, met het volgende gevolg:
- laatste telling chips: 7 september - laatste telling sappen: 11 september - laatste telling houdbare zuivel: 12 september - zojuist 4 facking uur bezig geweest om alle restanten na te loppen en werkelijk alles te tellen, gevolg: 734 euro voorraadverschil.
Kan mezelf hier zo pissig om maken, had mijn zaakjes altijd goed op orde en dan gaan andere TL's er zo mee om. Morgen maar is flink uit m'n plaat gaat tijdens het overleg.
Heeft elke TL dan een aantal paden ofzo? Hoe werkt dit systeem? Klinkt alsof een TL dan heel beperkt is.
Op dinsdag 30 september 2014 01:12 schreef Appelkers het volgende: Ik ging vandaag 3 dozen met boerderij mini's halen. Maar potverdorie wat zijn die zwaar. Rugpijn
Daar hebben ze een winkelwagentje voor uitgevonden
Minder losse onderdelen om schoon te maken dan de sinaasappelpers, en alles kan in de vaatwasser. Nadeel is wel dat er veel scherpe messen in dat ding zitten.
Minder losse onderdelen om schoon te maken dan de sinaasappelpers, en alles kan in de vaatwasser. Nadeel is wel dat er veel scherpe messen in dat ding zitten.
Benieuwd hoe het gaat lopen!
Klinkt best leuk, misschien binnenkort maar eens mee langs de SM lopen. Houden wel van 't proberen van nieuwe dingen hier.
Goedpunt. Maar dat is dan weer zoveel werk.. En het was te druk om met een winkelwagentje door klanten heen te sjeesen. Dus ik had geen keus.
Jawel, gewoon zoals botsautootjes er doorheen. Heb ook wel eens de neiging om dat met een biercontainer te doen als truus en ria midden in het gangpad met een bakje pleur lekker staan te kletsen over de kids en hun mannen. En wat ze gister hebben meegemaakt tijdens het bridgen met hannie en gerda
Jawel, gewoon zoals botsautootjes er doorheen. Heb ook wel eens de neiging om dat met een biercontainer te doen als truus en ria midden in het gangpad met een bakje pleur lekker staan te kletsen over de kids en hun mannen. En wat ze gister hebben meegemaakt tijdens het bridgen met hannie en gerda
Ik zal een biercontainer door jouw UI heen rijden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Jawel, gewoon zoals botsautootjes er doorheen. Heb ook wel eens de neiging om dat met een biercontainer te doen als truus en ria midden in het gangpad met een bakje pleur lekker staan te kletsen over de kids en hun mannen. En wat ze gister hebben meegemaakt tijdens het bridgen met hannie en gerda
Ik denk dat je dan niet goed hebt geluisterd. Want het enige waar klanten in het middenpad over gaan staan kleppen zijn negatieve dingen. Wie er overleden is of ziek. Of wiens kinderen ongewenst zwanger zijn etcetcetc.
Heeft elke TL dan een aantal paden ofzo? Hoe werkt dit systeem? Klinkt alsof een TL dan heel beperkt is.
Elke TL heeft een of twee paden en dit rouleert elke 3 maanden. Je bent hoofdverantwoordelijk voor de voorraadstanden, WORP, stickers etc. Het is meer dat de SM een aanspreekpunt heeft voor als hem iets niet bevalt in een pad.
Elke TL heeft een of twee paden en dit rouleert elke 3 maanden. Je bent hoofdverantwoordelijk voor de voorraadstanden, WORP, stickers etc. Het is meer dat de SM een aanspreekpunt heeft voor als hem iets niet bevalt in een pad.
Maar 3 weken geleden de laatste telling van dat pad is toch helemaal niet zo lang geleden :$ ik wou dat op onze afdeling alles 3 weken geleden nog geteld is geweest
Op woensdag 1 oktober 2014 08:09 schreef Broccolitaartje het volgende: Maar 3 weken geleden de laatste telling van dat pad is toch helemaal niet zo lang geleden :$ ik wou dat op onze afdeling alles 3 weken geleden nog geteld is geweest
Bij houdbaar wordt zelden integraal geteld. Laatste telling drie weken terug betekent wss dat ze drie weken terug een paar pakken sap van de restanten hebben geteld.
Maar 3 weken geleden de laatste telling van dat pad is toch helemaal niet zo lang geleden :$ ik wou dat op onze afdeling alles 3 weken geleden nog geteld is geweest
Bij houdbaar wordt zelden integraal geteld. Laatste telling drie weken terug betekent wss dat ze drie weken terug een paar pakken sap van de restanten hebben geteld.
Op maandag 29 september 2014 17:44 schreef Studeur het volgende: vanaf vandaag zal ik elke dag de hoogtepunten van mijn werkdag posten omdat ik geen leven heb.
1. vandaag was er een vrouw die had haar mandje omgewisseld met die van iemand anders. haar portemonnee en sleutels zaten echter nog in het andere mandje. na veelzijdig speurwerk heb ik de dader gevonden. beide waren gewoon doorgegaan met boodschappen in t mandje pleuren
2. de jonagold appelen zijn na 4 (4!!) weken weer geleverd.
3. de gember is nog steeds op door onbekende redenen en dit werd vandaag welgeteld 7 keer gevraagd!!
4. een 10/10 chick vroeg mij waar de aardappels lagen waarna ik haar uitgebreid heb geholpen met het uitkiezen van de juiste aardappel.
Amsterdamse el 68,8 cm Brabantse el 69,2 cm of 16 tailles Delfsche el 68,2 cm Goesche el 69 cm Haagse of gewone el 69,4 cm Twentse el 58,7 cm Wase el 69,8 cm in winkels 72,8 cm stof 76,5 cm ruwe stof Dendermondse el 69,6 cm in winkels 73,1 cm in de Halle
02-10-2014 10:35 Extra Red Bull-displays bestelbaar
Volgende week (41) is alle Red Bull 250ml in de aanbieding met 25% korting. Red Bull is altijd een zeer gewild actie-artikel en daarom hebben wij extra Red Bull-displays beschikbaar gemaakt die je kunt bestellen.
Als je een grote vraag naar Red Bull verwacht, maak dan gebruik van de mogelijkheid om Red Bull-displays te bestellen. Je kunt deze bestellen met het volgende NASA-nummer:
NASA-nr. BE Artikel
539123 120 Red Bull 4-pack display
Afzender: Categorie Frisdranken
Whut?? Red bull acties zijn standaard een garantie voor actierestanten...
AH hier vlakbij is sindskort tot 22:00 open. Nu hebben ze van die spandoeken buiten opgehangen en ook nog in de hele winkel a4tjes opgehangen (op elk 2 koelingdeuren 1). Het ziet er echt niet uit . Sm op vakantie ofzo
Op zaterdag 4 oktober 2014 15:01 schreef MMGYMCMB het volgende: Gratis flesje 1,5 Liter Coca Cola Zero @ MijnBonus-ding . Hoef alleen statiegeld te betalen, lekker hoor .
Op zondag 5 oktober 2014 14:15 schreef Studeur het volgende: Hoogtepunt van gister: Mevrouw wou 35% korting op haar banaan van 50 cent omdat de buitenkant er niet piekfijn uitzag
Kan ze beter een zak met vijf bananen voor een euro nemen.
Op zondag 5 oktober 2014 14:15 schreef Studeur het volgende: Hoogtepunt van gister: Mevrouw wou 35% korting op haar banaan van 50 cent omdat de buitenkant er niet piekfijn uitzag
Op zondag 5 oktober 2014 14:15 schreef Studeur het volgende: Hoogtepunt van gister: Mevrouw wou 35% korting op haar banaan van 50 cent omdat de buitenkant er niet piekfijn uitzag
vol plakken met stickers zodat er geen stukje schil meer te zien is
Op zondag 5 oktober 2014 16:25 schreef exelletor het volgende: Ik plak sws geen stickers op onverpakte AGF producten. Een bloemkool met 35% ziet er imo gewoon niet uit.
we plakken hier sws geen stickers op enige AGF producten, behalve gekoeld fruit.
't is goed of niet goed, ertussenin is het schap uit
we plakken hier sws geen stickers op enige AGF producten, behalve gekoeld fruit.
't is goed of niet goed, ertussenin is het schap uit
Wij plakken wel op gesloten codes die over code dreigen te gaan. Is geen beleid, weet ik. Maar het is wel een manier om in ieder geval nog wat centen te pakken
Op dinsdag 7 oktober 2014 00:04 schreef Wupgup het volgende: Ik ben vandaag niet aan het werk geweest, maar zaterdag hadden we nog 1 fles van die wijn. Met wat geluk is er tussendoor niets geleverd .
Hier gingen 81 flessen retour, waarvan een paar waaraan je de reden kon zien dat ze retour gingen.
Wat voor stress situaties moeten we dan aan denken?
oke komen een paar van mn dromen dan: - een vrouw wil 45 euro in 10 en 20 cent muntjes afrekenen en ik raak steeds de tel kwijt - de boodschappenband met dingen die afgerekend zijn ligt volledig vol en er kan geen enkel product meer bij - mensen blijven het kassa gesloten bordje negeren en ik ben al 2 uur aan het overwerken waardoor ik boos word op klanten - een vrouw wil 10 euro doneren (:')?) maar dat kan niet en ze accepteert geen nee - we verkopen 2 producten niet maar mevrouw moest dit aan de kassa pas vragen waardoor het fucking veel tijd kost en de rest van de rij boos wordt
allemaal kassasituaties ja, terwijl ik vandaag hooguit een halfuur kassa heb gezeten blijkbaar maakt t veel indruk ja
oke komen een paar van mn dromen dan: - een vrouw wil 45 euro in 10 en 20 cent muntjes afrekenen en ik raak steeds de tel kwijt - de boodschappenband met dingen die afgerekend zijn ligt volledig vol en er kan geen enkel product meer bij - mensen blijven het kassa gesloten bordje negeren en ik ben al 2 uur aan het overwerken waardoor ik boos word op klanten - een vrouw wil 10 euro doneren (:')?) maar dat kan niet en ze accepteert geen nee - we verkopen 2 producten niet maar mevrouw moest dit aan de kassa pas vragen waardoor het fucking veel tijd kost en de rest van de rij boos wordt
allemaal kassasituaties ja, terwijl ik vandaag hooguit een halfuur kassa heb gezeten blijkbaar maakt t veel indruk ja
Op dinsdag 7 oktober 2014 17:44 schreef Microfoon het volgende: Vraagje; hoe snel (paginas per uur) wordt er bij de rest codeboek gelopen? (gemiddeld)
Een pagina per iets langer dan een minuut lijkt mij niet onredelijk. Hangt ook van de kwaliteit van codeboek en assortimentsgroepen af. Zuivel ben ik wel in een half uurtje klaar, ~25 pagina's.
Op dinsdag 7 oktober 2014 18:44 schreef Studeur het volgende: - de boodschappenband met dingen die afgerekend zijn ligt volledig vol en er kan geen enkel product meer bij
Twee klanten met een vol karretje bij je mandjeskassa is ook leuk. En dan natuurlijk even lekker toekijken hoe ik tetris speelt om alles te laten passen. En pas beginnen met je tas inpakken als je gepint hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2014 23:57:24 ]
oke komen een paar van mn dromen dan: - een vrouw wil 45 euro in 10 en 20 cent muntjes afrekenen en ik raak steeds de tel kwijt - de boodschappenband met dingen die afgerekend zijn ligt volledig vol en er kan geen enkel product meer bij - mensen blijven het kassa gesloten bordje negeren en ik ben al 2 uur aan het overwerken waardoor ik boos word op klanten - een vrouw wil 10 euro doneren (:')?) maar dat kan niet en ze accepteert geen nee - we verkopen 2 producten niet maar mevrouw moest dit aan de kassa pas vragen waardoor het fucking veel tijd kost en de rest van de rij boos wordt
allemaal kassasituaties ja, terwijl ik vandaag hooguit een halfuur kassa heb gezeten blijkbaar maakt t veel indruk ja
Na een half uur kassa al zulke dromen . Ik moest echt een halve dag gamen voor ik daarover droomde .
oke komen een paar van mn dromen dan: - een vrouw wil 45 euro in 10 en 20 cent muntjes afrekenen en ik raak steeds de tel kwijt - de boodschappenband met dingen die afgerekend zijn ligt volledig vol en er kan geen enkel product meer bij - mensen blijven het kassa gesloten bordje negeren en ik ben al 2 uur aan het overwerken waardoor ik boos word op klanten - een vrouw wil 10 euro doneren (:')?) maar dat kan niet en ze accepteert geen nee - we verkopen 2 producten niet maar mevrouw moest dit aan de kassa pas vragen waardoor het fucking veel tijd kost en de rest van de rij boos wordt
allemaal kassasituaties ja, terwijl ik vandaag hooguit een halfuur kassa heb gezeten blijkbaar maakt t veel indruk ja
Als je hier serieus stress van ondervindt dan is er iets niet helemaal in orde met je
Op woensdag 8 oktober 2014 12:37 schreef Sunshine1982 het volgende: Aangezien ik volgende maand weer moet beginnen na 5 maanden 'vrij'' gehad te hebben ( ), begin in hier weer stilletjes aan mee te lezen
Altijd leuk als transport belt dat vracht een uur later komt en dan uiteindelijk 2 uur te laat is. Heb je net mensen een uur later gevraagd/extra geregeld en zit je nog in de puree. En de chauffeur maar rustig aan doen...
Op donderdag 9 oktober 2014 11:04 schreef Kadooosh het volgende: Altijd leuk als transport belt dat vracht een uur later komt en dan uiteindelijk 2 uur te laat is. Heb je net mensen een uur later gevraagd/extra geregeld en zit je nog in de puree. En de chauffeur maar rustig aan doen...
Dus je hele magazijn is nu netjes? en je weekrestanten ook allemaal gedaan?;) het kost altijd uren dit soort dingen, maar als je je mensen wel taken laat uitvoeren ipv laten wachten dan kan je ergens anders wel weer wat uren skippen
Op donderdag 9 oktober 2014 11:13 schreef SausDip het volgende: [..] Dus je hele magazijn is nu netjes? en je weekrestanten ook allemaal gedaan?;) het kost altijd uren dit soort dingen, maar als je je mensen wel taken laat uitvoeren ipv laten wachten dan kan je ergens anders wel weer wat uren skippen
Tuurlijk heb ik ze niet laten wachten . Ten eerste alle restanten gedaan en toen laten helpen bij houdbaar wat nog niet af was.
Op donderdag 9 oktober 2014 11:04 schreef Kadooosh het volgende: Altijd leuk als transport belt dat vracht een uur later komt en dan uiteindelijk 2 uur te laat is. Heb je net mensen een uur later gevraagd/extra geregeld en zit je nog in de puree. En de chauffeur maar rustig aan doen...
Ach, ik had laatst een chauffeur (diepvries) die duwde 'n container zo van de klep het fietspad op. Net geen aanrijding met een groep fietsers.
Dan heb ik liever een chauffeur die rustig aan doet.
Op donderdag 9 oktober 2014 13:40 schreef d4v1d het volgende: [..] Ach, ik had laatst een chauffeur (diepvries) die duwde 'n container zo van de klep het fietspad op. Net geen aanrijding met een groep fietsers. Dan heb ik liever een chauffeur die rustig aan doet.
Ja tuurlijk maar bedoelde meer van dat ie nog eerst rustig ging bellen met zijn chef dat hij aangekomen is. Chauffeurs die zelf gaan lossen wil ik helemaal niet hebben.
Ja tuurlijk maar bedoelde meer van dat ie nog eerst rustig ging bellen met zijn chef dat hij aangekomen is. Chauffeurs die zelf gaan lossen wil ik helemaal niet hebben.
Op donderdag 9 oktober 2014 21:34 schreef d4v1d het volgende: [..] tsssk De band staat nu half vol met Grolsh en jupiler omdat ze hier nooit optijd lege kratten bestellen
Ik zei 't tegen TL (net 2 weken bezig met opleiding voor TL) pakt een terminal en klikt daar op bestellen met MOMO. Ja, dan ga je 't nasanummer zeker vinden
Op donderdag 9 oktober 2014 21:37 schreef d4v1d het volgende: [..] Geen idee hoe Ik zei 't tegen TL (net 2 weken bezig met opleiding voor TL) pakt een terminal en klikt daar op bestellen met MOMO. Ja, dan ga je 't nasanummer zeker vinden
Ehhh.... juist... Ik zou gewoon via Momo in plaza doen haha. Ik heb zo;n standaard lijst met bierkratten die wij nodig hebben en hoppatee.
Op donderdag 9 oktober 2014 21:37 schreef d4v1d het volgende: [..] Geen idee hoe Ik zei 't tegen TL (net 2 weken bezig met opleiding voor TL) pakt een terminal en klikt daar op bestellen met MOMO. Ja, dan ga je 't nasanummer zeker vinden
Op donderdag 9 oktober 2014 21:39 schreef d4v1d het volgende: [..] Ik denk dan sowieso dat de asm/tl raar opkijkt als ik zomaar ga zitten en even wat dingen doen
Op donderdag 9 oktober 2014 21:34 schreef d4v1d het volgende: [..] tsssk De band staat nu half vol met Grolsh en jupiler omdat ze hier nooit optijd lege kratten bestellen
Ha ha grolsch die is bij ons ook altijd op. Vorige chéf beweerde dat in leffe kratjes alles kan Klopt natuurlijk niks van maar sindsdien altijd een leege band scheelt zoveel als je die bierflesjes kwijt ben. Hebben jullie ook altijd franziskaner staan op de embalage band waar je nooit van afkomt. Enne wie heeft hier z'on automatische pet fles soorteerder.
Op donderdag 9 oktober 2014 21:39 schreef d4v1d het volgende: [..] Ik denk dan sowieso dat de asm/tl raar opkijkt als ik zomaar ga zitten en even wat dingen doen
Op donderdag 9 oktober 2014 21:39 schreef d4v1d het volgende: [..] Ik denk dan sowieso dat de asm/tl raar opkijkt als ik zomaar ga zitten en even wat dingen doen
Je asm en teamleider gingen toch weg, dus wat maakt het uit.
Op donderdag 9 oktober 2014 21:39 schreef Loll het volgende: [..] Ha ha grolsch die is bij ons ook altijd op. Vorige chéf beweerde dat in leffe kratjes alles kan Klopt natuurlijk niks van maar sindsdien altijd een leege band scheelt zoveel als je die bierflesjes kwijt ben. Hebben jullie ook altijd franziskaner staan op de embalage band waar je nooit van afkomt. Enne wie heeft hier z'on automatische pet fles soorteerder.
franziskaner gaat hier best hard, de kar die ik vol maakte stond het 3 keer op. Ook altijd genoeg kratjes.
Laatst stond de band hier wel vol met allemaal vage zooi (o.a. glazen fristi flesjes) Toen zei de TL dat de glasbak wel een hele mooie bestemming was voor alle flesjes die nergens in paste
Op donderdag 9 oktober 2014 21:46 schreef d4v1d het volgende: [..] We hebben wel wat posters over de flessenband hangen, nooit echt bekeken omdat er eigenlijk altijd stapels lege kratten voor staan
Staat op welke fles in welke krat moet. Maar een echte FOK!Autist als jij hebt dat natuurlijk niet nodig.
Op donderdag 9 oktober 2014 21:47 schreef Schuimpjes het volgende: [..] Staat op welke fles in welke krat moet. Maar een echte FOK!Autist als jij hebt dat natuurlijk niet nodig.
Nee, die hangt direct boven de band. Heb 't over een anders. Iets over big bags volgensmij
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2014 21:47:58 ]
Op donderdag 9 oktober 2014 21:47 schreef Schuimpjes het volgende: [..] Staat op welke fles in welke krat moet. Maar een echte FOK!Autist als jij hebt dat natuurlijk niet nodig.
Autisten vragen liever via fok! om in het fililaal op shine te staan.