abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 januari 2015 @ 20:22:19 #251
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149149604
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:41 schreef Denni5 het volgende:
Dat klinkt veelbelovend, misschien de gok maar eens wagen.
Zijn er nog tips met betrekking tot het kiezen van een race of server? :)
Volgens mij zit het gros op far shiverpeaks. Race maakt niet uit, ik ben fan van asura maar de rest is ook tof.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 28 januari 2015 @ 20:22:44 #252
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_149149617
Tarnished coast natuurlijk
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 20:55:56 #253
375570 crew  Cyan9
pi_149151219
Servers maken voor PvE ook niet echt meer uit. ;)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_149159484
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:24 schreef jogy het volgende:

[..]

wat is er dan zo goed aan necro's wat wvw betreft? Ik heb er nog eentje liggen die ik amper gebruik.
Necro's zijn goed, zolang ze niet al teveel focus krijgen (geen stunbreaks, weinig armor, etc) Een beetje GvG guild weet dat, en misbruikt dat dan ook. De AoE dps wel insane, zolang men niet uit die wells loopt, natuurlijk.

Binnen organized WvW (15-20 versus X) zijn necro's waarde vol, maar voor hun eigen veiligheid zijn ze wel afhankelijk van friendly thiefs en mesmers, gezien ze niet 5 keer de map rond kunnen kiten (zoals staff ele's) als enemy mesmers en thiefs ze aanvallen.
Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
ouyevoli vind ik wel kwaliteit.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik wil kwaliteit, waar is Ouyevoli?
pi_149161932
quote:
6s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tarnished coast natuurlijk
overstacked T1 server met een heerlijke toxic T1 WvW community.
pi_149161950
quote:
14s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:20 schreef ouyevoli het volgende:

[..]

Necro's zijn goed, zolang ze niet al teveel focus krijgen (geen stunbreaks, weinig armor, etc) Een beetje GvG guild weet dat, en misbruikt dat dan ook. De AoE dps wel insane, zolang men niet uit die wells loopt, natuurlijk.

Binnen organized WvW (15-20 versus X) zijn necro's waarde vol, maar voor hun eigen veiligheid zijn ze wel afhankelijk van friendly thiefs en mesmers, gezien ze niet 5 keer de map rond kunnen kiten (zoals staff ele's) als enemy mesmers en thiefs ze aanvallen.
Ik run full zeker gear met hoelbrak runes, zeker wapens en zerker/soldier trinkets. Het is dan zeker oppassen wat betreft de gankers van de tegenstanders, gelukkig doe je zelf ook behoorlijk wat damage als het nodig is. Als je een thief begint te critten met 4/5k terwijl je in DS zit willen ze wel eens een nieuw target zoeken :)
pi_149170051
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:41 schreef Denni5 het volgende:
Dat klinkt veelbelovend, misschien de gok maar eens wagen.
Zijn er nog tips met betrekking tot het kiezen van een race of server? :)
Server maakt alleen nog uit voor World vs World, waar je dus met jouw server/world tegen 2 andere servers vecht in speciale maps over towers, keeps, supply camps etc. Als dit iets is dat je echt interesseert dan kan je je keuze daar op baseren, niet alle servers staan even sterk in WvW of zijn er even actief mee bezig. :P Ook is het zo dat als je hele guild bijvoorbeeld op Aurora Glade zit zij dan ook wel in naam van die server vechten. Zit jij op een andere server dan kan je dus niet met ze mee. Volgens mij zitten de meeste Nederlandse guilds idd op Far Shiverpeaks zoals de meesten hier al zeiden.

Voor de rest maakt het niet uit, je kan met iedereen samen spelen in de open world en in dungeons of in guilds en parties gaan, zolang het gewoon EU servers zijn. Het megaserver systeem zorgt er voor dat maps altijd aangenaam bevolkt zijn dus de open world maps zelf zijn eigenlijk niet meer server gebonden. :) Race maakt ook echt nauwelijk uit. Er zijn wat racial skills maar die zijn echt voor niche gebruik en de meeste builds gebruiken ze niet en voor balance redenen zijn ze ook niet sterker dan alternatieve skills, eigenlijk vrij nutteloos vaak. Dus daar zou ik geen keuze op baseren. Sowieso krijg je 5 character slots aan het begin dus als je nog wil wisselen kan je altijd een tweede character maken van een andere race.


_____________

Ah ja de focus op Necro grr, dat ik nog sPvP deed met mijn necro was ik ook vaak echt het doelwit en dat merk je dan ook goed als je echt gefocust wordt als een malle. :') Maar ik doe het nu ook zelf hoor, zeker aan het begin als de DS pool nog niet groot is zijn ze gewoon snel doodgefocust.

[ Bericht 8% gewijzigd door Vluuks op 29-01-2015 14:19:24 ]
  donderdag 29 januari 2015 @ 15:08:37 #258
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_149171701
't probleem met Necros is dat ze geen enkele ontsnapping-opties hebben naast Flesh Wurm (die vrij onbetrouwbaar is :') ) en verder ook geen blocks, evades of invulns. Mensen zeggen dan wel vaak van "ja, maar necro's hebben 2 health bars!!11", maar dat maakt niet veel uit, damage is damage, naast dodges en blinds hebben ze weinig manieren om dat te ontwijken. Vandaar dat het vrij easy targets zijn.

Al met al kan necro dus vrij frustrerend zijn om te spelen, maar toch, als je het goed doet kan het zeer belonend zijn. Zowel power als condition builds zijn erg krachtig en kunnen sommige classes binnen een paar seconden opblazen :P
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
pi_149171867
Kwestie van je spectral walk, DS and plague goed gebruiken en een hoop stabbi krijgen van je party (in wvw) in PvP vind ik de focus op necro's wel meevallen tot dat je je lichform ingaat :P
pi_149171895
Ik heb gewoon de meeste plezier met ranger. :)
pi_149171922
Necro
Mesmer
en dan Ranger voor mij
heb ook nog een lvl 80 thief maar daar vind ik op dit moment echt niks aan.
pi_149172825
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:14 schreef Questular het volgende:
Kwestie van je spectral walk, DS and plague goed gebruiken en een hoop stabbi krijgen van je party (in wvw) in PvP vind ik de focus op necro's wel meevallen tot dat je je lichform ingaat :P
Lich form. Echt zo leuk. Vooral full zerk is het echt wow. >:) Minder leuk als ik target ben en iemand anders de necro is though. Al kom ik met strafen wel een eind om die dingen te ontwijken als ik wat ruimte heb maar alsnog. De crits. ;(

Ik speel nu vooral warrior in PvP maar ook vooral ook omdat mijn ping nogal hoog is in GW2 en bij vlagen gewoon echt acherlijk hoog, dus squishy dingen of shadowsteps of dingen waarbij je echt on point moet zijn met timing is gewoon amper goed te spelen. 1 lag spike en ik ben compleet dood. Alle teleport dingen geven me echt zo veel problemen, zelfs DS2 van necro al. :/ Warrior is best wel simpel dus dat overleef ik dan nog wel plus heeft geen teleports, alleen dashes dus heb niet zo veel last van rubberbanding.
  donderdag 29 januari 2015 @ 16:02:17 #263
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149173410
Sinds ik een guardian heb ben ik verpest, die is gewoon zo lekker dom schade rammen en healen dat het niet uitmaakt waar je in springt :@. Ik heb als eerste een ele gedaan tot 80, daarna een necro en als laatste twee een warrior en nu een guardian.

Hierna ga ik door met mijn ranger waar ik op het moment al mijn XP in flikker die ik krijg door de dailies en inlog-awards.

mesmer ben ik rond 40 mee gestopt, moet ik weer oppakken en thief ben ik eigenlijk amper aan begonnen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_149174548
Ik heb alles minstens 2x op 80 maar mesmer vond ik ook heel irritant levelen en mijn eerste keer thief ook, maar de tweede keer ging het een stuk beter. Mijn minst favo classes zijn engineer en mesmer, denk ik. Guardian is inderdaad mega fijn en warrior is ook pure faceroll vind ik haha.
  donderdag 29 januari 2015 @ 16:41:57 #265
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149174724
Ohja, die engineer heb ik ook ergens liggen nog! Die lijkt me eigenlijk best vet, in ieder geval vind ik een vlammenwerper natuurlijk gewoon geweldig, geen idee of dat ook nog een beetje dps doet verder maar spectaculair is ie wel :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_149175083
Volgens mij doet ie wel meer damage dan vroeger ja! Echt top tier is het alsnog niet dacht ik, maar goed als je geen speedruns doet ofzo maakt dat niks uit. Cool ziet het er in ieder geval wel uit. :P
Ik weet niet waarom het me niet trekt ik ben gewoon niet goed in het gebruiken van al die kits en dingen denk ik. :P En ik vind de wapens niet zo leuk, rifle en pistol trekt me allebei niet echt.
pi_149179588
Even een vraagje voor de mensen die GW1 gespeeld hebben: Is er toevallig iemand die nog een guild over heeft waar ik mijn accounts in kan parkeren? Momenteel speel ik GW1 niet zo geregeld meer en ben een beetje alle drama rondom de guilds zat, maar ik ben niet rijk genoeg om zelf een guild te kopen en equippen, maar als iemand toevallig nog een GW1 guild heeft, zou het mogelijk zijn om dan even een paar accounts daarin te parkeren? :P
pi_149180883
Dit spel stelt echt niets voor in vergelijking met GW1 imo.

Guild versus Guild en Heroes Ascent waren gewoon subliem en niet te overtreffen.
pi_149181622
Ik heb een (Char) ranger van lvl 80, die vind ik wel heel fijn spelen. (Op Jumping puzzels na dan. Trage PC en lompe Char = frustratie }:| ) Ben daar mee begonnen omdat ik in GW1 ook een ranger als hoofdkarakter had. Nu net begonnen met een (human) ele, maar dat vergt nog wel wat oefening: Hoe vaak ik wel niet (half)dood op de grond lig :@ _O-

Necro lijkt me ook nog wel tof, maar ik vraag me af of ze ook nog zo lekker spelen als in GW1? ( Iedereen compleet leegzuigen met wells en life-transfer enzo >:) Ik was niet zo van de minions eigenlijk, daar had ik al mijn ranger met pet voor. )

En Guardian speelt wel erg soepel naar wat ik er van heb gezien. Dus misschien toch ook maar eens proberen. :)
pi_149182240
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 20:14 schreef ulq het volgende:
Dit spel stelt echt niets voor in vergelijking met GW1 imo.

Guild versus Guild en Heroes Ascent waren gewoon subliem en niet te overtreffen.
Ik vermoed dat we dat dus gaan krijgen bij de expansie.
  zondag 1 februari 2015 @ 22:16:47 #271
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_149280199
Protip. Niet vergeten je authenticator over te zetten voordat je je telefoon verkoopt. :')

Hopen dat ze nog wat kunnen fixen.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zondag 1 februari 2015 @ 22:21:23 #272
47102 Elvi
miemkwien
pi_149280391
Mensen kom toch terug naar GW1 ;( dan starten we een fok-guild :P
  zondag 1 februari 2015 @ 22:29:05 #273
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149280778
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 20:14 schreef ulq het volgende:
Dit spel stelt echt niets voor in vergelijking met GW1 imo.

Guild versus Guild en Heroes Ascent waren gewoon subliem en niet te overtreffen.
GvG komt eraan met de expansion :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_149288076
quote:
17s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:29 schreef jogy het volgende:

[..]

GvG komt eraan met de expansion :).
Het is lang geleden maar ik zet echt uit te kijken naar die expansion. Ook wel een klein beetje naar de nieuwe Rainbow Six, maar die nieuwe expansion ga ik blind kopen.
  maandag 2 februari 2015 @ 10:18:43 #275
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149290255
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 06:48 schreef CamelNLD het volgende:

[..]

Het is lang geleden maar ik zet echt uit te kijken naar die expansion. Ook wel een klein beetje naar de nieuwe Rainbow Six, maar die nieuwe expansion ga ik blind kopen.
Same, deels omdat ik het spel zo lekker relaxed en ongedwongen vindt. Op zich weinig grind, alleen voor de legendaries maar dat is wel logisch eigenlijk. Maar ook deels omdat ik Arenanet gewoon een chill bedrijf vind en er meer van dat soort zouden moeten zijn dus wil ik ze gewoon belonen door er regelmatig geld in te proppen via de gems. Zo rond de abonnementskosten van de betaalde MMO's.

Gewoon het feit dat alles gedeeld wordt en voor iedereen zelf te pakken is maakt het al een spel waar je aangemoedigd wordt om samen te werken en elkaar niet in de weg te zitten. Trollen is ook extreem moeilijk in dit spel. Al vind ik het soms wel jammer dat er geen pvp-servers zijn maar zo is het gewoon niet ingericht.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')