abonnement Unibet Coolblue
pi_144831154
Robbert van de Broeke... Leeft die zolderautist ook nog? hahahaha
pi_144840495


Hij is er met de jaren nou niet bepaald frisser uit gaan zien.

pi_144840747
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:21 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]

Hij is er met de jaren nou niet bepaald frisser uit gaan zien.

[ afbeelding ]
De waanzin is in zijn ogen te zien.
Whaaaat???? No money?
pi_144841546
ocharme
  woensdag 24 september 2014 @ 09:03:00 #30
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_144845410
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 09:32 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Zou kunnen. Maar bij Robbert van den Broeke is het wel erg doorzichtig met zijn papieren uitgeknipte poppetjes en genverbrander. Derek Ogilvie pakt het een stuk overtuigender aan dan deze meneer. Daarbij maakt Robbert een zeer labiele indruk.

Ik snap echt niet dat nog steeds mensen in hem geloven. Die mensen willen denk ik zo graag in het paranormale geloven dat ze er niet voor open staan dat er ook bedriegers zijn. Iedere idioot die zegt paranormaal begaafd te zijn, wordt meteen op zijn woord geloofd.
Sja. En toch heb je wereldwijd vele mormonen, terwijl zelfs de officiële versie van het ontstaan van dit bijgeloofje van een dermate lachwekkende en doorzichtige infantiliteit is dat m'n zoontje van zes nog "yeah,right..." zou zeggen.

Mormonism: A Racket Becomes a Religion
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  woensdag 24 september 2014 @ 09:07:23 #31
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_144845469
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:43 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk ook genoeg mensen die zichzelf hoger achten dan andere mensen omdat ze zogenaamd ruimdenkender, spiritueler en ontvankelijker zijn, en daarom ook paranormale verschijnselen waar kunnen nemen (waar de bekrompen mensen dat niet kunnen zien, natuurlijk). Waar een 'bekrompen' iemand gewoon denkt dat het tocht, schrijven zij een windvlaag toe aan geesten.

Ze zien Robbert dus niet als een kwakzalver, maar als een onbegrepen iemand.
En omdat ze zich bijzonder voelen omdat zij wél zo open-minded zijn, worden de rare verhalen over/van Robbert goedgepraat, anders raken ze dat gevoel van bijzonder-zijn kwijt.
De gelijkenis met de gemiddelde complotdenker (al is dat een contradictio in terminis) is treffend.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_144848858
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 09:32 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Zou kunnen. Maar bij Robbert van den Broeke is het wel erg doorzichtig met zijn papieren uitgeknipte poppetjes en genverbrander. Derek Ogilvie pakt het een stuk overtuigender aan dan deze meneer. Daarbij maakt Robbert een zeer labiele indruk.

Ik snap echt niet dat nog steeds mensen in hem geloven. Die mensen willen denk ik zo graag in het paranormale geloven dat ze er niet voor open staan dat er ook bedriegers zijn. Iedere idioot die zegt paranormaal begaafd te zijn, wordt meteen op zijn woord geloofd.
Volgens James Randi gelooft Derek zelf wrs wel in zijn kunnen. (Dat zei hij op het filmpje waar hij getest wordt)
Volgens Derren Brown komt het vaker voor dat mediums zelf geloven in hun gave en dan zelfs onbewust de zaak flessen. Ook bij de spiritistische beweging van bijna een eeuw geleden kwam het voor dat mensen elkaar zo onbewust voor de gek hielden. (wat overigens niet uitsluit dat paranormale fenomenen ook echt kunnen voorkomen.)
Zie deze prachtige docu over het fenomeen:
pi_144848927
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 09:07 schreef Telecaster het volgende:

[..]

De gelijkenis met de gemiddelde complotdenker (al is dat een contradictio in terminis) is treffend.
Bestaat er geen gemiddelde complotdenker, dan?
pi_144849232
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 11:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Volgens James Randi gelooft Derek zelf wrs wel in zijn kunnen. (Dat zei hij op het filmpje waar hij getest wordt)
Volgens Derren Brown komt het vaker voor dat mediums zelf geloven in hun gave en dan zelfs onbewust de zaak flessen. Ook bij de spiritistische beweging van bijna een eeuw geleden kwam het voor dat mensen elkaar zo onbewust voor de gek hielden. (wat overigens niet uitsluit dat paranormale fenomenen ook echt kunnen voorkomen.)
Zie deze prachtige docu over het fenomeen:
Neemt niet weg dat Derek wel intelligenter is en het een stuk slimmer aanpakt dan Robbert van den Broeke.

Van den Broeke kwam onder de aandacht in de eerste plaats vanwege zijn leeftijd. Destijds maar 25 en al zo 'ontzettend paranormaal begaafd'. Daarbij was hij in trek bij veel vrouwen. Een bepaalde groep geloofde alles wat hij zei en deed, terwijl de rest hem uitlachte vanwege zijn stupide geestenfoto's. Maar de groep die hem geloofde, was toch behoorlijk aanzienlijk en Irene Moors rook commercieel succes. Dat flopte, omdat hij onvoorzichtig en dom te werk ging met zijn genverbrander en die foto's van de geest van een non. Irene trok de stekker eruit, want het bewijs dat hij de boel fleste lag er te dik bovenop. Ze zei wel dat ze nog steeds in hem gelooft, maar dat deed ze natuurlijk alleen maar om de vermoorde onschuld te kunnen blijven spelen.

Ik kan geen medelijden met die gast krijgen, ook al is hij overduidelijk geestesziek.
pi_144853922
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 11:51 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat Derek wel intelligenter is en het een stuk slimmer aanpakt dan Robbert van den Broeke.

Van den Broeke kwam onder de aandacht in de eerste plaats vanwege zijn leeftijd. Destijds maar 25 en al zo 'ontzettend paranormaal begaafd'. Daarbij was hij in trek bij veel vrouwen. Een bepaalde groep geloofde alles wat hij zei en deed, terwijl de rest hem uitlachte vanwege zijn stupide geestenfoto's. Maar de groep die hem geloofde, was toch behoorlijk aanzienlijk en Irene Moors rook commercieel succes. Dat flopte, omdat hij onvoorzichtig en dom te werk ging met zijn genverbrander en die foto's van de geest van een non. Irene trok de stekker eruit, want het bewijs dat hij de boel fleste lag er te dik bovenop. Ze zei wel dat ze nog steeds in hem gelooft, maar dat deed ze natuurlijk alleen maar om de vermoorde onschuld te kunnen blijven spelen.

Ik kan geen medelijden met die gast krijgen, ook al is hij overduidelijk geestesziek.
Wat me verbaast is het verschil tussen die twee foto's. Ok, de een is een studiofoto, maar toch.. Zit daar echt maar 9 jaar tussen? En is hij dus pas 34 op de tweede foto? Hoe kan iemand zo snel verlopen.. En hoe is het mogelijk dat hij vroeger zo in trek was bij de dames..
  woensdag 24 september 2014 @ 21:23:12 #36
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_144871950
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 11:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Bestaat er geen gemiddelde complotdenker, dan?
't Ging me om de "denker"-component. :)
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_144887551
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:23 schreef Telecaster het volgende:

[..]

't Ging me om de "denker"-component. :)
Lol! Ik snap hem.
  donderdag 25 september 2014 @ 20:53:44 #38
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_144904000
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:23 schreef Telecaster het volgende:
't Ging me om de "denker"-component. :)
Sowieso een zwak punt bij 'de mens'.
Extra probleem is, hij/zij denkt daar anders over. :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_144911721
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat me verbaast is het verschil tussen die twee foto's. Ok, de een is een studiofoto, maar toch.. Zit daar echt maar 9 jaar tussen? En is hij dus pas 34 op de tweede foto? Hoe kan iemand zo snel verlopen.. En hoe is het mogelijk dat hij vroeger zo in trek was bij de dames..
Als je ongezond leeft, kan je er in je dertiger jaren behoorlijk verlept uitzien.
  vrijdag 26 september 2014 @ 14:40:04 #40
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144924433
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:43 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Als je ongezond leeft, kan je er in je dertiger jaren behoorlijk verlept uitzien.
of hij zit de hele dag op FOK! en doet hij een poging zijn naam te zuiveren, tegenwoordig handeld hij veel dingen online af ..
http://www.robbertvandenbroeke.nl

Hij doet alles via telepathie dus hoeft hij de bank ook niet meer af te komen ....
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_145083090
Dit filmpje vind ik toch wel interessant. Maar toch vertrouw ik het niet helemaal.

'Robbert van den Broeke tested under strict condit…' bekijken op YouTube
Robbert van den Broeke tested under strict condit…:
pi_145346456
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:47 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hij vond het via Google en nam de fout "genverbrander" ipv "jeneverbrander" letterlijk over. Veel moeilijker is het niet.
Ahahahaa, ik vroeg me al af wat het nou was! _O-
  maandag 13 oktober 2014 @ 09:00:51 #43
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145482915
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:55 schreef magikmichael het volgende:
Dit filmpje vind ik toch wel interessant. Maar toch vertrouw ik het niet helemaal.
'Robbert van den Broeke tested under strict condit…' bekijken op YouTube
Robbert van den Broeke tested under strict condit…:
Beter dat ze alles hadden kunnen vast leggen, stap voor stap, dit is een gatenkaas!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_145487466
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 09:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Beter dat ze alles hadden kunnen vast leggen, stap voor stap, dit is een gatenkaas!
Gemonteerd ja... We moeten het maar geloven.
  maandag 13 oktober 2014 @ 12:24:07 #45
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145487524
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 12:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Gemonteerd ja... We moeten het maar geloven.
Met datgene waarmee hij zo keihard door de mand viel.
:N plus, als je begin stukje ziet, gaat over miep die bij m langs komt, ik zie die hele miep niet
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_145497836
Genverbrander. _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 13 oktober 2014 @ 19:02:22 #47
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_145501681
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 12:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Gemonteerd ja... We moeten het maar geloven.
Als het waar was, hoefde hij hetzelfde slechts bij Randi te herhalen om een rijk man te zijn.
Geloof er dus vooralsnog geen snars van.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  maandag 13 oktober 2014 @ 19:03:21 #48
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_145501727
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 17:16 schreef superniger het volgende:
Genverbrander. _O_
... was het nou nog een Geneverbrander, had je er nog wat aan. :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  zondag 27 augustus 2017 @ 01:02:51 #49
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_173413329
Kutkick maar relevant. Robbert probeert weer naïeve zieltjes te winnen op YouTube.


...Wát lult deze mafkikker nou? Ik vind 'm een doodenge sufkut.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_173592238
Ik krijg ineens zin in jenever.

Waarom gaat die mafklapper geen spotjes maken voor Gin of Jeneverbranders? Dat lijkt me nog wel gepast ludiek.



vaten vol met genen

[ Bericht 32% gewijzigd door Beathoven op 04-09-2017 23:22:08 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')