abonnement Unibet Coolblue
pi_144715402
Hallo mensen.
Ik ben een 22 jarige student, en heb geen ervaring met meiden.
Op de middelbare school een vriendin gehad en ben afgetrokken en heb haar gevingerd, maar na een jaar uit elkaar gegaan. Daarna pas op de universiteit weer gedate.
Dates krijgen is niet zo moeilijk en vrienden maken ook niet. maar er zijn nu al 2 meiden met wie het echt klikte waar het na een paar dates misging omdat ik niet weet wat ik moet doen als we in bed belande. Ik vertelde het eerste meisje dat ik maagd was en ze dumpte me, bij de 2de werd ik gedumpt omdat ik niet wist wat ik moest doen toen we eenmaal in bed lagen. ik had het natuurlijk eerder moeten vertellen maar niet gedaan door mijn ervaring met meid 1.
Ik ben het zat dat maagd zijn me zo enorm tegenhoud. Hoe kom ik hier vanaf.
Ik overweeg nu al een tijdlang om een keer naar een hoer te gaan, snap die walging daarvoor zowiezo niet. Maar vraag me af of er mensen zijn die een soorgelijke ervaring of advies hebben.

Ik denk hier al een tijdje over en er staan wel vaker zulke posts
Ik hoef het gadver een hoer gehuil niet te horen, zijn ook gewoon mensen.
En wachten op een leuke meid is leuk en aardig maar dat faalt nu steeds door mijn maagd zijn. Ik wil er gewoon niet meer door teruggehouden worden. Ik heb jaren aan mezelf gewerkt en merk nu dat willekeurige meiden best duidelijk met me flirten. Maar ik wil nu zo graag seks dat ik elke relatie zou verknallen.Het idee dat maagd zijn waarde heeft vind ik ook verouderd.

Ik heb sociale angst gehad, en ben daar overheen, maar uitgaan en flirten werkt niet omdat ik te onzeker ben in zo'n situatie. Kan uitgaan en geweldige tijd hebben en maak ook geen onzekere indruk, maar de constante stress maakt tijdens uitgaan flirten lastig, dus een one night stand is ook geen oplossing geweest. Wel de kans gehad maar voelde als haar gebruiken dus niet gedaan. Is in principe net zo goed een willekeurig persoon zoeken om seks mee te hebben als naar de hoeren gaan, alleen dan liegen over de reden.
  zaterdag 20 september 2014 @ 06:48:19 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_144715429
Als jij denkt dat het helpt, moet je naar de hoeren gaan
pi_144715432
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 06:48 schreef hugecooll het volgende:
Als jij denkt dat het helpt, moet je naar de hoeren gaan
Ja tuurlijk helpt het, dan weet hij wat neuken is en doet ie niet moeilijk.
  zaterdag 20 september 2014 @ 06:51:26 #4
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_144715434
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 06:50 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk helpt het, dan weet hij wat neuken is en doet ie niet moeilijk.
Moet je niet tegen mij zeggen, maar tegen hem :(
pi_144715437
bedankt mensen precies wat ik moest horen. Meen ik voor het geval jullie erg cynish zijn.
Ik heb vannacht weer een kans verknald en kan best een nachtje zonder slaap, dus besloten dit idee echt serieus te overwegen.
Maar waarom zijn jullie in godsnaam nog wakker?
pi_144715442
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 06:53 schreef 22virgin het volgende:
bedankt mensen precies wat ik moest horen. Meen ik voor het geval jullie erg cynish zijn.
Ik heb vannacht weer een kans verknald en kan best een nachtje zonder slaap, dus besloten dit idee echt serieus te overwegen.
Maar waarom zijn jullie in godsnaam nog wakker?
Werk.
  zaterdag 20 september 2014 @ 07:01:15 #7
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_144715445
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 06:53 schreef 22virgin het volgende:
bedankt mensen precies wat ik moest horen. Meen ik voor het geval jullie erg cynish zijn.
Ik heb vannacht weer een kans verknald en kan best een nachtje zonder slaap, dus besloten dit idee echt serieus te overwegen.
Maar waarom zijn jullie in godsnaam nog wakker?
Nog of al, dat is de vraag :P
pi_144715448
Had ik moeten weten, ik ben normaal alleen nu nog wakker als ik aan het studeren ben geweest en goed op gang kwam.Hier ook wel flink over zitten lezen en enige met spijt lijken mensen met een vrouw die er over klaagt of die ongezond veel waarde hechten aan maagdelijkheid. Dus beetje vergelijkbaar.
pi_144715452
Enig advies over hoe ik het aan moet pakken?
Mijn idee lijkt een bordeel ofzo opzoeken en ff binnen praten.
  zaterdag 20 september 2014 @ 07:07:59 #10
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_144715454
Als een vrouw je dumpt omdat je maagd bent, verdien je ook beter.

Ok, dat komt van een vrouwelijke maagd van 23, maar dan nog.
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
  Moderator zaterdag 20 september 2014 @ 07:11:30 #11
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_144715458
Ik zie kansen
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 20 september 2014 @ 07:12:03 #12
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_144715460
bezoek aan een prostituee lijkt me een prima idee. Zou er zelf wel voor waken dat je een Nederlandse cq Nederlandstalige kiest. Spreek je verlangen uit het te willen leren, je zult horen dat je niet de eerste bent.
Er bestaat geloof ik ook een forum over prostituee bezoek. Wellicht vind je daar adres van een dame die hier een ander voortreffelijk van dienst is geweest.

Tot slot: heb je geen platonische vriendin die eea met je zou kunnen bespreken? Dat kan immers ook een stukje vertrouwdheid geven.

Tot slot: knap hoe je jezelf bij de hand neemt en stappen zet. Dat gaat je helpen, nu en verderop in het leven!
^O^ ^O^ ^O^
pi_144715510
Pffff je weet niet wat je moet doen, wat dacht je van haar zoenen, vingeren, je lekker laten pijpen, haar insmeren met olie en je lul erin schuiven, daar hoef je echt geen geleerde voor te zijn.
Die hoeren zitten daar niet om jou seksuele voorlichting te geven ( en dan stop je je piemel in dat gaatje ) Man wees eens creatief, geen vrouw zit op een passieve man te wachten en dan maakt het niet uit of je het 1x 0x of 100x hebt gedaan als je als een autist blijft zitten rennen alle vrouwen weg
pi_144715516
Een hoer hahaha, voordat TS z'n broek uit heeft zijn z'n 10 minuten al voorbij
pi_144715562
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 07:45 schreef LittleLady het volgende:
Pffff je weet niet wat je moet doen, wat dacht je van haar zoenen, vingeren, je lekker laten pijpen, haar insmeren met olie en je lul erin schuiven, daar hoef je echt geen racketgeleerde voor te zijn.
Die hoeren zitten daar niet om jou seksuele voorlichting te geven ( en dan stop je je piemel in dat gaatje ) Man wees eens creatief, geen vrouw zit op een passieve man te wachten en dan maakt het niet uit of je het 1x 0x of 100x hebt gedaan als je als een autist blijft zitten rennen alle vrouwen weg
Ach fuck dat, als ik geen interessant persoon was kwamen ze niet op me af en dat is zeker het probleem niet. En ik wou bijna zeggen dat ik de mening van vrouwen hierover niet wou horen. Ik ga toch ook geen meid afzeiken omdat ze een willekeurige vent neukte omdat ze seks wil hebben. Zou wat zijn als ik dat deed.
pi_144715569
dubbele post
pi_144715578
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 06:35 schreef 22virgin het volgende:
omdat ik niet weet wat ik moet doen als we in bed belande.
Nou, tegen de tijd dat bij beide partijen het ondergoed uit is stop je (na enig voorwerk, maar dat heb je wel eens eerder gedaan kennelijk) je erecte pielemuis in haar vochtige voorbips, en genieten maar *O*
Hoe moeilijk kan het zijn *O*
pi_144715579
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 08:03 schreef 22virgin het volgende:

[..]

Ach fuck dat, als ik geen interessant persoon was kwamen ze niet op me af en dat is zeker het probleem niet. En ik wou bijna zeggen dat ik de mening van vrouwen hierover niet wou horen. Ik ga toch ook geen meid afzeiken omdat ze een willekeurige vent neukte omdat ze seks wil hebben. Zou wat zijn als ik dat deed.
Gast, je fixeert je nu ietwat teveel op alleen het neuken ipv je eigenlijke doel - nml een vriendin met wie je kan neuken. LittleLady heeft helaas gelijk: hoeren gaan je echt niet leren hoe je goed wordt in bed.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_144715602
Daar vraag ik ook niet om, ik wil van die onzekerheid over sex af zodat ik het niet meer verneuk door me er zo druk om te maken.
pi_144715716
Hoe doe jij een deur op slot, TS?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_144715718
volgende meid met wie je in bed ligt gewoon spannend zeggen/influisteren dat zij jou maar eens moet pakken op "haar" manier, neemt zij het van je over en gaat dan vanzelf, niets moeilijks aan zo. Oh, en je moet wel je onderbroek uittrekken trouwens.
pi_144715737
Wanneer je 1 keer naar een hoer geweest bent, heb je nog steeds geen idee wat je nou eigenlijk moet doen.

Dus, hoera, dan weet je het gaatje te vinden *O* Dat lukt ook wel met een tutorial van het internet...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_144715749
mensen moeten juist aanmoedigen als mensen nog maagd zijn.

Als schilder is die eerste penceelstreek over dat papier ook goddelijk
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_144715802
Ik zou naar de hoeren gaan afraden, waarom zou jij dat nodig hebben maar andere mannen niet? Daarbij is er geen vrouw op de wereld die zit te wachten op zo'n verhaal.

Waar loopt het precies stuk?
It's you my love, you who are the stranger
pi_144715812
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 07:45 schreef LittleLady het volgende:
Pffff je weet niet wat je moet doen, wat dacht je van haar zoenen, vingeren, je lekker laten pijpen, haar insmeren met olie en je lul erin schuiven, daar hoef je echt geen geleerde voor te zijn.
Die hoeren zitten daar niet om jou seksuele voorlichting te geven ( en dan stop je je piemel in dat gaatje ) Man wees eens creatief, geen vrouw zit op een passieve man te wachten en dan maakt het niet uit of je het 1x 0x of 100x hebt gedaan als je als een autist blijft zitten rennen alle vrouwen weg
Vrouwen die pijpen op de eerste date zijn wel de echte sletten. :')
It's you my love, you who are the stranger
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')