abonnement Unibet Coolblue
pi_144715402
Hallo mensen.
Ik ben een 22 jarige student, en heb geen ervaring met meiden.
Op de middelbare school een vriendin gehad en ben afgetrokken en heb haar gevingerd, maar na een jaar uit elkaar gegaan. Daarna pas op de universiteit weer gedate.
Dates krijgen is niet zo moeilijk en vrienden maken ook niet. maar er zijn nu al 2 meiden met wie het echt klikte waar het na een paar dates misging omdat ik niet weet wat ik moet doen als we in bed belande. Ik vertelde het eerste meisje dat ik maagd was en ze dumpte me, bij de 2de werd ik gedumpt omdat ik niet wist wat ik moest doen toen we eenmaal in bed lagen. ik had het natuurlijk eerder moeten vertellen maar niet gedaan door mijn ervaring met meid 1.
Ik ben het zat dat maagd zijn me zo enorm tegenhoud. Hoe kom ik hier vanaf.
Ik overweeg nu al een tijdlang om een keer naar een hoer te gaan, snap die walging daarvoor zowiezo niet. Maar vraag me af of er mensen zijn die een soorgelijke ervaring of advies hebben.

Ik denk hier al een tijdje over en er staan wel vaker zulke posts
Ik hoef het gadver een hoer gehuil niet te horen, zijn ook gewoon mensen.
En wachten op een leuke meid is leuk en aardig maar dat faalt nu steeds door mijn maagd zijn. Ik wil er gewoon niet meer door teruggehouden worden. Ik heb jaren aan mezelf gewerkt en merk nu dat willekeurige meiden best duidelijk met me flirten. Maar ik wil nu zo graag seks dat ik elke relatie zou verknallen.Het idee dat maagd zijn waarde heeft vind ik ook verouderd.