Ja, hij vond het waarschijnlijk niet zo leuk toen ik zijn comments begon te mirroren en te voorzien van commentaar. Of hij is tegen zichzelf beschermt, dat kan ook. Ik heb wel meer comments van hem gelezen.quote:Op zondag 30 november 2014 18:51 schreef Gammareactor het volgende:
Raymond heeft zijn topic http://www.flitsservice.n(...)mond-t65341-350.html ook al laten verwijderen van het flitsservice forum
hij is beetje bang dat hij een beetje voorbeeld case wordt (en ik kan me die angst goed voorstellen met alle publieke aandacht die zijn filmpjes inmiddels al gekregen hebben ). hopelijk rijbewijs flink lang kwijt.quote:Op zondag 30 november 2014 18:51 schreef Gammareactor het volgende:
Raymond heeft zijn topic http://www.flitsservice.n(...)mond-t65341-350.html ook al laten verwijderen van het flitsservice forum
tuurlijk maar ik zie liever dat hij dit rijgedrag op een circuit vertoond dan op de openbare weg het is echt te triest voor woorden. dat er op flitsservice überhaupt mensen zijn die het min of meer voor hem opnamen valt me ook tegen.quote:Op zondag 30 november 2014 19:55 schreef Paladijn het volgende:
Dergelijk idioot rijgedrag kunnen ze ook op de Nordschleife missen als kiespijn.
Ook wel een beetje dom om dergelijke filmpjes publiek te zetten, wie ze vervolgens deelt doet er niet zoveel toe
Een aantal gingen er ook flink tegenin, wat echt op zijn plaats is.quote:Op zondag 30 november 2014 20:09 schreef SuperFood het volgende:
[..]
tuurlijk maar ik zie liever dat hij dit rijgedrag op een circuit vertoond dan op de openbare weg het is echt te triest voor woorden. dat er op flitsservice überhaupt mensen zijn die het min of meer voor hem opnamen valt me ook tegen.
volgens mij staat er sowieso 1 op dumpert?quote:Op zondag 30 november 2014 20:11 schreef Gammareactor het volgende:
Iemand nog een backup gemaakt van de filmpjes van "Wat ik nu toch weer op de weg uithaalde" topics ?
Twee zelfs.quote:Op zondag 30 november 2014 20:12 schreef SuperFood het volgende:
[..]
volgens mij staat er sowieso 1 op dumpert?
gevaarzetting veroorzaken, onnodige geluid produceren.quote:Op zondag 30 november 2014 21:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zo kun je het natuurlijk ook doen, ipv als een mongool op je fiets mensen aan te rijden.
http://www.dumpert.nl/med(...)s_zijn_irritant.html
Gevaarzetting veroorzaken? Nee, door rood lopen zonder te kijken, dat is lekker slim.quote:Op zondag 30 november 2014 21:51 schreef SuperFood het volgende:
[..]
gevaarzetting veroorzaken, onnodige geluid produceren.
ik zie de auto steeds meer puur als vervoermiddel van a naar b. en het liefst zo veilig mogelijk. even wat extra wachten omdat anderen iets niet doen wat jij wel zou doen kost op je totale reistijd maar heel weinig. en belangrijker je brengt er geen andere mensen mee in gevaar zoals raymond doet.quote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef CasB het volgende:
[..]
Gevaarzetting veroorzaken? Nee, door rood lopen zonder te kijken, dat is lekker slim.
Man, man, man, het is wel te merken dat de gemiddelde Nederlander een slaaprijder is. Alles wat ook maar enigszins harder dan de snelheidslimiet rijdt is een maniak, een motorrijder die door rood licht lopers attendeert met zijn uitlaat is mongloide. Nee, de mensen die door rood lopen zijn mongloide, en waarschijnlijk doen de meeste die het hardste op 'asomobilisten' zitten te zeuren dat ook. *kuch* TNL *kuch*
Tuurlijk, ik zou zelf niet zo rijden als Raymond, maar met zijn allen achter een trekker blijven hangen die 30 rijdt? Kom op, je bent toch niet achterlijk?
Je bedoelt die mensen die wachten met inhalen totdat de stoet voorbij de vluchtheuvel en spoorwegovergang is? Ja, die zijn echt achterlijk.quote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef CasB het volgende:
Tuurlijk, ik zou zelf niet zo rijden als Raymond, maar met zijn allen achter een trekker blijven hangen die 30 rijdt? Kom op, je bent toch niet achterlijk?
RWS doet dat continue op de A9. Strontziek word je ervan en het meest opvallende is, als je 100 rijdt, rijdt het gros je voorbij... Zelfs bij 110 kan je veel rechts vertoeven.quote:Op zondag 30 november 2014 19:06 schreef SuperFood het volgende:
[..]
volgens mij doen ze dat wel vaker. ik heb het vermoeden dat (zeker linker spitsstrook op bv a12) vaak open wordt gegooid om de maximum snelheid op 100 te stellen ipv 120 / 130. dat is iig de beste verklaring voor na 22 uur (rustig) om toch de strook open te hebben.
Ik heb het filmpje niet gezien, maar gezien de comments heb ik hier 1 reactie op: De meeste mensen halen niet in, omdat ze dat niet kunnen en niet snappen. Die gaan een meter van een langzaam voertuig af rijden en zijn daardoor telkens te laat en kunnen geen gang maken en hebben geen overzicht.quote:Op zondag 30 november 2014 22:24 schreef OEM het volgende:
Je bedoelt die mensen die wachten met inhalen totdat de stoet voorbij de vluchtheuvel en spoorwegovergang is? Ja, die zijn echt achterlijk.
Maar wat is er erger? Bewust gevaarzetting creëren met als opzet mensen bewust te maken dat ze iets fout doen (zonder het daarbij tot een aanrijding te laten komen)? Of onbewust gevaarzetting veroorzaken omdat je niet goed anticipeert (dus: met 80 naar de linkerbaan gaan terwijl er verkeer aankomt, hem ervoor kwakken bij rotondes, als voetganger/fietser door rood lopen/rijden), waardoor de rest van de wereld jouw fouten mag gaan oplossen?quote:Op zondag 30 november 2014 22:15 schreef SuperFood het volgende:
je hebt waarschijnlijk je rijbewijs dus dan weet je ook hoe je je hoort te gedragen in het verkeer. en gevaarzetting creëren hoort dat niet bij.
Hey, iemand met een dashcam kanaal.quote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef CasB het volgende:
[..]
Gevaarzetting veroorzaken? Nee, door rood lopen zonder te kijken, dat is lekker slim.
Man, man, man, het is wel te merken dat de gemiddelde Nederlander een slaaprijder is. Alles wat ook maar enigszins harder dan de snelheidslimiet rijdt is een maniak, een motorrijder die door rood licht lopers attendeert met zijn uitlaat is mongloide. Nee, de mensen die door rood lopen zijn mongloide, en waarschijnlijk doen de meeste die het hardste op 'asomobilisten' zitten te zeuren dat ook. *kuch* TNL *kuch*
Tuurlijk, ik zou zelf niet zo rijden als Raymond, maar met zijn allen achter een trekker blijven hangen die 30 rijdt? Kom op, je bent toch niet achterlijk?
Ik zou het filmpje maar eens kijken. Over de gehele linie van zijn 2e inhaalactie geldt een inhaalverbod (verdrijvingsvlak, spoorwegovergang, vluchtheuvel). Lijkt helemaal fucking nergens op (en dan ben ik nog mild).quote:Op zondag 30 november 2014 22:28 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik heb het filmpje niet gezien, maar gezien de comments heb ik hier 1 reactie op: De meeste mensen halen niet in, omdat ze dat niet kunnen en niet snappen. Die gaan een meter van een langzaam voertuig af rijden en zijn daardoor telkens te laat en kunnen geen gang maken en hebben geen overzicht.
Maargoed, hier zitten, net als op Dumpert e.d., heel veel moraalridders... Veiligheid dit, veiligheid dat, maar waar de oorzaak van mensen die inhalen ligt, kunnen ze niet aanwijzen.
Wat heeft dat er mee te maken? Of wil je je gaan goed praten dat alles toegestaan is als iemand iets ergers gedaan heeft?quote:
Bijzonder veel. De meeste mensen in Nederland zijn nog zo weinig met autorijden bezig en hebben hun aandacht op zoveel andere punten liggen, dat ik dit behoorlijk erger vindt dan iemand die wel bewust met het verkeer bezig is en hierbij wat risico neemt.quote:Op zondag 30 november 2014 22:43 schreef OEM het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Of wil je je gaan goed praten dat alles toegestaan is als iemand iets ergers gedaan heeft?
Nee, het heeft er niks mee te maken: het is een drogreden. CasB probeert zijn bewuste gevaarzettingen goed te praten omdat er iets ergers zou zijn.quote:
Mee eens.quote:Op zondag 30 november 2014 22:41 schreef TwisterNederland het volgende:
Die van 0:36 kon er prima voorlangs.
Niet mee eens, ik moet behoorlijk in de remmen om op zijn 'snel'heid te komen. Sowieso had hij mij voor moeten laten gaan (in theorie) aangezien ik al op de rotonde rijd.quote:Die van 0:45 kon dat ook.
En met dit filmpje zie je gelijk waarom je geen invoeghulp moet geven. Die Skoda gaat naar links, blijft daar hangen, gaat vervolgens remmen om naar rechts te gaan, waar ik rijd. En of ik nu rechts inhaal of niet, het feit dat hij zijn richting aangeeft betekent niet automatisch dat hij voorrang heeft. En totdat die Skoda weer naar rechts poogde te gaan reed ik 50, en ik ga niet afremmen omdat mensen op de linkerbaan langzamer dan de maximum snelheid rijden als er veiligere oplossingen zijn.quote:Die van 1:10. Wow. De auto die een invoeghulp heeft gegeven schiet jij er over de busbaan voorbij. De auto die naar links gaat wil inhalen maar diegene is niet zo'n figuur die dat via de rechter rijstrook doet. De invoeghulp houdt keurig rechts en gaat naar rechts zodra dat kan. Maar dan kom jij er met je gaspedaal bij irriteren. Het ziet er misschien raar uit maar het werkt gewoon volgens de geldende verkeersregels. En dan anderen slaaprijders noemen terwijl die 2 in die verkeerssituatie over meer inzicht beschikken dan jij.
Laat mij maar lekker de moraalridder uithangen maar deze situatie heb je zeer onhandig opgelost.
Voor een compilatie met 5 clips er 3x naast zitten. Knap hoor.
Jij moet trouwens wel heel blij zijn dat er zoiets is als een claxon he? Djiesquote:
Ik heb er een hekel aan als dingen in mijn auto niet werken. Daarom test ik regelmatig ook het groot licht en de claxon.quote:Op zondag 30 november 2014 23:02 schreef OEM het volgende:
[..]
Jij moet trouwens wel heel blij zijn dat er zoiets is als een claxon he? Djies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |