abonnement Unibet Coolblue
pi_147156651
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 18:51 schreef Gammareactor het volgende:
Raymond heeft zijn topic http://www.flitsservice.n(...)mond-t65341-350.html ook al laten verwijderen van het flitsservice forum _O-
Ja, hij vond het waarschijnlijk niet zo leuk toen ik zijn comments begon te mirroren en te voorzien van commentaar. Of hij is tegen zichzelf beschermt, dat kan ook. Ik heb wel meer comments van hem gelezen.



pi_147156669
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 18:51 schreef Gammareactor het volgende:
Raymond heeft zijn topic http://www.flitsservice.n(...)mond-t65341-350.html ook al laten verwijderen van het flitsservice forum _O-
hij is beetje bang dat hij een beetje voorbeeld case wordt (en ik kan me die angst goed voorstellen met alle publieke aandacht die zijn filmpjes inmiddels al gekregen hebben }) ). hopelijk rijbewijs flink lang kwijt.
pi_147156926
lieve raymond, als je hier meeleest wil ik je even zeggen dat ik je een ontzettende debiele flapdrol vind die blijkbaar niet eens zelf inziet in welke mate hij levens van andere weggebruikers inzet om zelf een pleziertje te hebben op de openbare weg. als je jezelf wilt doodrijden mag dat natuurlijk best, daarvoor heb je plekken als de Nürburgring bv. ik hoop dat je een mooie voorbeeld case wordt, rijbewijs wordt afgepakt en het ook niet meer rap terugkrijgt. kusje :* dat je maar inzicht mag krijgen en het licht mag zien (of een isoleercel, whatever works :)).

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperFood op 30-11-2014 19:20:01 ]
  zondag 30 november 2014 @ 19:55:38 #279
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_147158799
Dergelijk idioot rijgedrag kunnen ze ook op de Nordschleife missen als kiespijn.

Ook wel een beetje dom om dergelijke filmpjes publiek te zetten, wie ze vervolgens deelt doet er niet zoveel toe :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zondag 30 november 2014 @ 20:05:21 #280
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_147159135
Oproepen op dumpert zijn identiteit te achterhalen, kan wellicht opgevat worden als bedreigend. Wie weet. Ik ben geen jurist, maar dit lijkt me als enige in de buurt te komen van een reden tot aangifte.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_147159260
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 19:55 schreef Paladijn het volgende:
Dergelijk idioot rijgedrag kunnen ze ook op de Nordschleife missen als kiespijn.

Ook wel een beetje dom om dergelijke filmpjes publiek te zetten, wie ze vervolgens deelt doet er niet zoveel toe :')
tuurlijk maar ik zie liever dat hij dit rijgedrag op een circuit vertoond dan op de openbare weg ;( het is echt te triest voor woorden. dat er op flitsservice überhaupt mensen zijn die het min of meer voor hem opnamen valt me ook tegen.
pi_147159328
..

[ Bericht 100% gewijzigd door Gammareactor op 30-11-2014 20:44:48 ]
pi_147159341
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:09 schreef SuperFood het volgende:

[..]

tuurlijk maar ik zie liever dat hij dit rijgedrag op een circuit vertoond dan op de openbare weg ;( het is echt te triest voor woorden. dat er op flitsservice überhaupt mensen zijn die het min of meer voor hem opnamen valt me ook tegen.
Een aantal gingen er ook flink tegenin, wat echt op zijn plaats is.
Maar goed, de figuren die hem verdedigen waren ook weer het typische 'kijk-ik-doe-alles-goed-en-de-rest-niet-kliek". Om te janken :')
pi_147159394
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:11 schreef Gammareactor het volgende:
Iemand nog een backup gemaakt van de filmpjes van "Wat ik nu toch weer op de weg uithaalde" topics ?
volgens mij staat er sowieso 1 op dumpert?
  zondag 30 november 2014 @ 21:48:38 #286
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_147163775
Zo kun je het natuurlijk ook doen, ipv als een mongool op je fiets mensen aan te rijden.

http://www.dumpert.nl/med(...)s_zijn_irritant.html
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_147163897
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 21:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zo kun je het natuurlijk ook doen, ipv als een mongool op je fiets mensen aan te rijden.

http://www.dumpert.nl/med(...)s_zijn_irritant.html
gevaarzetting veroorzaken, onnodige geluid produceren.
pi_147163974
jeetje ook alweer zo'n mongloide 'dash'cammer :D thx 4 de link blijft toch mooi om te zien :@ c_/
pi_147165222
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 21:51 schreef SuperFood het volgende:

[..]

gevaarzetting veroorzaken, onnodige geluid produceren.
Gevaarzetting veroorzaken? :') Nee, door rood lopen zonder te kijken, dat is lekker slim.

Man, man, man, het is wel te merken dat de gemiddelde Nederlander een slaaprijder is. Alles wat ook maar enigszins harder dan de snelheidslimiet rijdt is een maniak, een motorrijder die door rood licht lopers attendeert met zijn uitlaat is mongloide. Nee, de mensen die door rood lopen zijn mongloide, en waarschijnlijk doen de meeste die het hardste op 'asomobilisten' zitten te zeuren dat ook. *kuch* TNL *kuch*

Tuurlijk, ik zou zelf niet zo rijden als Raymond, maar met zijn allen achter een trekker blijven hangen die 30 rijdt? :') Kom op, je bent toch niet achterlijk?
pi_147165441
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef CasB het volgende:

[..]

Gevaarzetting veroorzaken? :') Nee, door rood lopen zonder te kijken, dat is lekker slim.

Man, man, man, het is wel te merken dat de gemiddelde Nederlander een slaaprijder is. Alles wat ook maar enigszins harder dan de snelheidslimiet rijdt is een maniak, een motorrijder die door rood licht lopers attendeert met zijn uitlaat is mongloide. Nee, de mensen die door rood lopen zijn mongloide, en waarschijnlijk doen de meeste die het hardste op 'asomobilisten' zitten te zeuren dat ook. *kuch* TNL *kuch*

Tuurlijk, ik zou zelf niet zo rijden als Raymond, maar met zijn allen achter een trekker blijven hangen die 30 rijdt? :') Kom op, je bent toch niet achterlijk?
ik zie de auto steeds meer puur als vervoermiddel van a naar b. en het liefst zo veilig mogelijk. even wat extra wachten omdat anderen iets niet doen wat jij wel zou doen kost op je totale reistijd maar heel weinig. en belangrijker je brengt er geen andere mensen mee in gevaar zoals raymond doet. ^O^

je hebt waarschijnlijk je rijbewijs dus dan weet je ook hoe je je hoort te gedragen in het verkeer. en gevaarzetting creëren hoort dat niet bij.
  zondag 30 november 2014 @ 22:24:16 #291
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_147166046
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef CasB het volgende:
Tuurlijk, ik zou zelf niet zo rijden als Raymond, maar met zijn allen achter een trekker blijven hangen die 30 rijdt? :') Kom op, je bent toch niet achterlijk?
Je bedoelt die mensen die wachten met inhalen totdat de stoet voorbij de vluchtheuvel en spoorwegovergang is? Ja, die zijn echt achterlijk.
  FOK!fotograaf zondag 30 november 2014 @ 22:28:09 #292
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_147166334
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 19:06 schreef SuperFood het volgende:

[..]

volgens mij doen ze dat wel vaker. ik heb het vermoeden dat (zeker linker spitsstrook op bv a12) vaak open wordt gegooid om de maximum snelheid op 100 te stellen ipv 120 / 130. dat is iig de beste verklaring voor na 22 uur (rustig) om toch de strook open te hebben.
RWS doet dat continue op de A9. Strontziek word je ervan en het meest opvallende is, als je 100 rijdt, rijdt het gros je voorbij... Zelfs bij 110 kan je veel rechts vertoeven.
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:24 schreef OEM het volgende:
Je bedoelt die mensen die wachten met inhalen totdat de stoet voorbij de vluchtheuvel en spoorwegovergang is? Ja, die zijn echt achterlijk.
Ik heb het filmpje niet gezien, maar gezien de comments heb ik hier 1 reactie op: De meeste mensen halen niet in, omdat ze dat niet kunnen en niet snappen. Die gaan een meter van een langzaam voertuig af rijden en zijn daardoor telkens te laat en kunnen geen gang maken en hebben geen overzicht.

Maargoed, hier zitten, net als op Dumpert e.d., heel veel moraalridders... Veiligheid dit, veiligheid dat, maar waar de oorzaak van mensen die inhalen ligt, kunnen ze niet aanwijzen.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_147166883
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:15 schreef SuperFood het volgende:
je hebt waarschijnlijk je rijbewijs dus dan weet je ook hoe je je hoort te gedragen in het verkeer. en gevaarzetting creëren hoort dat niet bij.
Maar wat is er erger? Bewust gevaarzetting creëren met als opzet mensen bewust te maken dat ze iets fout doen (zonder het daarbij tot een aanrijding te laten komen)? Of onbewust gevaarzetting veroorzaken omdat je niet goed anticipeert (dus: met 80 naar de linkerbaan gaan terwijl er verkeer aankomt, hem ervoor kwakken bij rotondes, als voetganger/fietser door rood lopen/rijden), waardoor de rest van de wereld jouw fouten mag gaan oplossen?

Ik weet het wel...
pi_147167221
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef CasB het volgende:

[..]

Gevaarzetting veroorzaken? :') Nee, door rood lopen zonder te kijken, dat is lekker slim.

Man, man, man, het is wel te merken dat de gemiddelde Nederlander een slaaprijder is. Alles wat ook maar enigszins harder dan de snelheidslimiet rijdt is een maniak, een motorrijder die door rood licht lopers attendeert met zijn uitlaat is mongloide. Nee, de mensen die door rood lopen zijn mongloide, en waarschijnlijk doen de meeste die het hardste op 'asomobilisten' zitten te zeuren dat ook. *kuch* TNL *kuch*

Tuurlijk, ik zou zelf niet zo rijden als Raymond, maar met zijn allen achter een trekker blijven hangen die 30 rijdt? :') Kom op, je bent toch niet achterlijk?
Hey, iemand met een dashcam kanaal.
Laten we maar beginnen met je nieuwste video.
Die van 0:36 kon er prima voorlangs.
Die van 0:45 kon dat ook.
Die van 1:10. Wow. De auto die een invoeghulp heeft gegeven schiet jij er over de busbaan voorbij. De auto die naar links gaat wil inhalen maar diegene is niet zo'n figuur die dat via de rechter rijstrook doet. De invoeghulp houdt keurig rechts en gaat naar rechts zodra dat kan. Maar dan kom jij er met je gaspedaal bij irriteren. Het ziet er misschien raar uit maar het werkt gewoon volgens de geldende verkeersregels. En dan anderen slaaprijders noemen terwijl die 2 in die verkeerssituatie over meer inzicht beschikken dan jij.
Laat mij maar lekker de moraalridder uithangen maar deze situatie heb je zeer onhandig opgelost.
Voor een compilatie met 5 clips er 3x naast zitten. Knap hoor.

Edit: nog even ingaan op die voetgangers. Die horen uiteraard niet door rood te lopen. En af en toe plaagt ie ook wel een beetje.

Edit2:
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:28 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik heb het filmpje niet gezien, maar gezien de comments heb ik hier 1 reactie op: De meeste mensen halen niet in, omdat ze dat niet kunnen en niet snappen. Die gaan een meter van een langzaam voertuig af rijden en zijn daardoor telkens te laat en kunnen geen gang maken en hebben geen overzicht.

Maargoed, hier zitten, net als op Dumpert e.d., heel veel moraalridders... Veiligheid dit, veiligheid dat, maar waar de oorzaak van mensen die inhalen ligt, kunnen ze niet aanwijzen.
Ik zou het filmpje maar eens kijken. Over de gehele linie van zijn 2e inhaalactie geldt een inhaalverbod (verdrijvingsvlak, spoorwegovergang, vluchtheuvel). Lijkt helemaal fucking nergens op (en dan ben ik nog mild).
  zondag 30 november 2014 @ 22:43:06 #295
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_147167293
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:36 schreef CasB het volgende:
Maar wat is er erger?
Wat heeft dat er mee te maken? Of wil je je gaan goed praten dat alles toegestaan is als iemand iets ergers gedaan heeft?
  FOK!fotograaf zondag 30 november 2014 @ 22:46:30 #296
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_147167458
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:43 schreef OEM het volgende:

[..]

Wat heeft dat er mee te maken? Of wil je je gaan goed praten dat alles toegestaan is als iemand iets ergers gedaan heeft?
Bijzonder veel. De meeste mensen in Nederland zijn nog zo weinig met autorijden bezig en hebben hun aandacht op zoveel andere punten liggen, dat ik dit behoorlijk erger vindt dan iemand die wel bewust met het verkeer bezig is en hierbij wat risico neemt.
Ik maak altijd de vergelijking tussen Nederlanders en Duitsers (alhoewel Duitsers ook aan het aftakelen zijn). Geef in Nederland groot licht naar iemand die hem ervoor flikkert en diegene gaat stug door en geeft je, als je pech hebt, nog een braketest, maar zal absoluut niet terug gaan naar zijn eigen strook of planken. Doe het in Duitsland en een Duitser gaat terug naar zijn eigen strook of geeft helemaal plank gas (als teruggaan al geen optie meer is). Een doorsnee Nederlander is meteen beledigd. Dat zie je ook als je seint omdat iemand een kapotte lamp heeft, geen verlichting of verkeerde verlichting voert.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zondag 30 november 2014 @ 22:58:09 #297
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_147168025
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:46 schreef Pizza_Boom het volgende:
Bijzonder veel.
Nee, het heeft er niks mee te maken: het is een drogreden. CasB probeert zijn bewuste gevaarzettingen goed te praten omdat er iets ergers zou zijn.
pi_147168099
quote:
15s.gif Op zondag 30 november 2014 22:41 schreef TwisterNederland het volgende:
Die van 0:36 kon er prima voorlangs.
Mee eens.

quote:
Die van 0:45 kon dat ook.
Niet mee eens, ik moet behoorlijk in de remmen om op zijn 'snel'heid te komen. Sowieso had hij mij voor moeten laten gaan (in theorie) aangezien ik al op de rotonde rijd.

quote:
Die van 1:10. Wow. De auto die een invoeghulp heeft gegeven schiet jij er over de busbaan voorbij. De auto die naar links gaat wil inhalen maar diegene is niet zo'n figuur die dat via de rechter rijstrook doet. De invoeghulp houdt keurig rechts en gaat naar rechts zodra dat kan. Maar dan kom jij er met je gaspedaal bij irriteren. Het ziet er misschien raar uit maar het werkt gewoon volgens de geldende verkeersregels. En dan anderen slaaprijders noemen terwijl die 2 in die verkeerssituatie over meer inzicht beschikken dan jij.
Laat mij maar lekker de moraalridder uithangen maar deze situatie heb je zeer onhandig opgelost.
Voor een compilatie met 5 clips er 3x naast zitten. Knap hoor.
En met dit filmpje zie je gelijk waarom je geen invoeghulp moet geven. Die Skoda gaat naar links, blijft daar hangen, gaat vervolgens remmen om naar rechts te gaan, waar ik rijd. En of ik nu rechts inhaal of niet, het feit dat hij zijn richting aangeeft betekent niet automatisch dat hij voorrang heeft. En totdat die Skoda weer naar rechts poogde te gaan reed ik 50, en ik ga niet afremmen omdat mensen op de linkerbaan langzamer dan de maximum snelheid rijden als er veiligere oplossingen zijn.
En die ander ging trouwens niet naar links om in te halen, maar om verderop linksaf te slaan.

Als die Skoda niet naar links was gegaan, dan hadden we alsnog normaal kunnen invoegen en was er niks aan de hand geweest.
  zondag 30 november 2014 @ 23:02:57 #299
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_147168289
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:59 schreef CasB het volgende:
Jij moet trouwens wel heel blij zijn dat er zoiets is als een claxon he? Djies :')
pi_147168406
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 23:02 schreef OEM het volgende:

[..]

Jij moet trouwens wel heel blij zijn dat er zoiets is als een claxon he? Djies :')
Ik heb er een hekel aan als dingen in mijn auto niet werken. Daarom test ik regelmatig ook het groot licht en de claxon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')