abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_144687472
Wie heeft ideeën voor een kleine woning die een zeer zware tyfoon kan weerstaan, met een totaal woonoppervlak van ongeveer 30 m2 (externe toilet/badruimte) uitgaande van een minimum aan bouwmaterialen, en een minimum aan kosten. Bij wat voor soort vorm en constructie kom je dan uit?
pi_144687595
Klinkt als een schoolproject.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_144687625
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Klinkt als een schoolproject.
OK. anders nog wat?
pi_144687640
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:24 schreef Tjintjok het volgende:
OK. anders nog wat?
Ja, welke ideeën heb je zelf al?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_144687673
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:19 schreef Tjintjok het volgende:
Wie heeft ideeën voor een kleine woning die een zeer zware tyfoon kan weerstaan, met een totaal woonoppervlak van ongeveer 30 m2 (externe toilet/badruimte) uitgaande van een minimum aan bouwmaterialen, en een minimum aan kosten. Bij wat voor soort vorm en constructie kom je dan uit?
2 gekoppelde zeecontainers, en deze goed verankeren.
pi_144687712
Stuk grond uitgraven, mooie laag beton erin, zeecontainers erin, de zooi dichtgooien en daar weer een paar meter beton erover heen :') klaar.. Komt niet meer gauw van de grond af
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_144687717
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:25 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja, welke ideeën heb je zelf al?
Om nutteloze reaguurders verder gewoon te negeren.
pi_144687733
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:27 schreef Tjintjok het volgende:
Om nutteloze reaguurders verder gewoon te negeren.
Inderdaad een huiswerktopic dus.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_144687740
een optie zou zijn om een inklapbaar huis te hebben ?

tyfoon komt eraan , inklappen die handel.
alles wat overeind staat gaat toch tegen de vlakte.
waarom niet iets hebben wat dan toch al plat ligt.
pi_144687828
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:26 schreef emil23 het volgende:

[..]

2 gekoppelde zeecontainers, en deze goed verankeren.
Zeecontainers zijn super idd, leuke dingen mee te doen wel duur, vrij bewerkelijk en niet altijd aan te komen, het zou kunnen gaan om meer dan 100 stuks die nodig zijn voor dit project.
  Spellchecker vrijdag 19 september 2014 @ 11:32:31 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  vrijdag 19 september 2014 @ 11:32:31 #12
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_144687844
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:26 schreef emil23 het volgende:

[..]

2 gekoppelde zeecontainers, en deze goed verankeren.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  vrijdag 19 september 2014 @ 11:33:25 #13
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_144687869
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:27 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Stuk grond uitgraven, mooie laag beton erin, zeecontainers erin, de zooi dichtgooien en daar weer een paar meter beton erover heen :') klaar.. Komt niet meer gauw van de grond af
En dan staat-ie vol water :P
censuur :O
pi_144688018
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:27 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Stuk grond uitgraven, mooie laag beton erin, zeecontainers erin, de zooi dichtgooien en daar weer een paar meter beton erover heen :') klaar.. Komt niet meer gauw van de grond af
Een kale container daar is niet in te wonen he. Maar wel zeer leuke dingen mee te doen ja. :)
(maar alles bij elkaar te duur voor dit project)

https://www.google.com/se(...)57&q=container+homes
pi_144688053
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:31 schreef Tjintjok het volgende:

[..]

Zeecontainers zijn super idd, leuke dingen mee te doen wel duur, vrij bewerkelijk en niet altijd aan te komen, het zou kunnen gaan om meer dan 100 stuks die nodig zijn voor dit project.
Ehm je kan altijd aan zeecontainers komen is je google stuk?


En ondergronds met wat beton erbij en klaar!

Zie talloze voorbeelden;

https://www.google.nl/sea(...)NbNgfgK&ved=0CCgQsAQ
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_144688130
Als het geen schoolopdracht is ga eens met deze mensen om tafel zitten www.hospitainer.nl ze werken samen met een hoop organisaties die zich bezig houden met onderandere huisvesting, watervoorziening, in rampgebieden.
pi_144688263
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:44 schreef menmulder het volgende:
Als het geen schoolopdracht is ga eens met deze mensen om tafel zitten www.hospitainer.nl ze werken samen met een hoop organisaties die zich bezig houden met onderandere huisvesting, watervoorziening, in rampgebieden.
Mooi project is dat ja. Dit is ook voor de Philippines voor een stuk land in het ex rampgebied waar ik een project kan doen als ik wil. maar uitgangspunt is meer iets bedenken en bouwen wat locals zelf ook kunnen bouwen met hooguit wat cement en hout etc. dus meer aan wat voor soort constructies moet je dan denken, supersimpel en goedkoop maar loeisterk.

Zo een container alleen al op zijn plaats krijgen kost al een fortuin trouwens.
pi_144689059
Ik denk ook niet dat je containers moet gebruiken, ze hebben denk ik wel contacten van organisaties/bedrijven die je daar verder mee kunnen helpen. Het bedrijf werkt samen met een netwerk van hulporganisaties en bedrijven en heeft ook lokale contacten in de Filipijnen.

Ik heb trouwens ook familie wonen in Manila stad als je wil kan ik hun gegevens aan je doorspelen.
  Moderator vrijdag 19 september 2014 @ 15:03:12 #19
45833 crew  Fogel
pi_144694253
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:50 schreef Tjintjok het volgende:

[..]

Mooi project is dat ja. Dit is ook voor de Philippines voor een stuk land in het ex rampgebied waar ik een project kan doen als ik wil. maar uitgangspunt is meer iets bedenken en bouwen wat locals zelf ook kunnen bouwen met hooguit wat cement en hout etc. dus meer aan wat voor soort constructies moet je dan denken, supersimpel en goedkoop maar loeisterk.

Zo een container alleen al op zijn plaats krijgen kost al een fortuin trouwens.
Supersimpel en loeisterk en ook nog eens goedkoop is een combinatie die niet erg makkelijk is. Kan je niet beter gewoon "wegwaaihuizen" maken die heel goedkoop zijn en die je binnen een paar uur opgebouwd hebt? Waait het ding weg, no problem, gewoon even naar de IKEA en een nieuw bouwpakket halen en je zit een paar uur later weer droog.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  vrijdag 19 september 2014 @ 15:14:18 #20
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_144694606
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:27 schreef Tjintjok het volgende:

[..]

Om nutteloze reaguurders verder gewoon te negeren.
Tja, het is immers natuurlijk veel eenvoudiger om iemand anders je problemen op te laten lossen zonder ergens zelf over na te denken :{ . Daar leer je namelijk het meest van :') .

Nee, dat gaat helemaal goed komen als je dadelijk met wat gepost op internet je papiertje binnen hebt :Y .
pi_144696650
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:21 schreef menmulder het volgende:
Ik denk ook niet dat je containers moet gebruiken, ze hebben denk ik wel contacten van organisaties/bedrijven die je daar verder mee kunnen helpen. Het bedrijf werkt samen met een netwerk van hulporganisaties en bedrijven en heeft ook lokale contacten in de Filipijnen.

Ik heb trouwens ook familie wonen in Manila stad als je wil kan ik hun gegevens aan je doorspelen.
Dit lijkt basically op wat ik in gedachten had, deze vorm maar dan klein en eenvoudig voor 1 familie. Vraag me af hoe je zo makkelijk mogelijk een frame maakt, met een eendelige mal of zo. Over dat bedrijf, ik ben wel in deze dingen geïnteresseerd ja. Binnenkort ga ik die kant ook weer eens op en sowieso rondkijken op Leyte en Samar om zelf te zien wat er met de miljoenen aan Nederlandse euro's is gebeurd. Vooral zakken van lokale ambtenaartjes vullen geloof ik. Naar verwachting gaat er iedere twee jaar een tyfoon á la Yolanda komen... Kom net deze tegen ook wel interessant http://yolandatyphoonhouse.blogspot.nl/

pi_144697027
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:14 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Tja, het is immers natuurlijk veel eenvoudiger om iemand anders je problemen op te laten lossen zonder ergens zelf over na te denken :{ . Daar leer je namelijk het meest van :') .

Nee, dat gaat helemaal goed komen als je dadelijk met wat gepost op internet je papiertje binnen hebt :Y .
Lijkt me niet jouw probleem eigenlijk, of wel? Voordat je random over alles en iedereen onzinnige opmerkingen gaat zitten maken, misschien heb je nog wat eigen shit op te lossen of zo?

Wat doe je nou verder op deze forums eigenlijk? Je hebt zelf helemaal geen leuk leven is het wel?
pi_144697176
Single ply roofing, pay less, worthless.
pi_144697550
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 16:30 schreef Tjintjok het volgende:
Voordat je random over alles en iedereen onzinnige opmerkingen gaat zitten maken, misschien heb je nog wat eigen shit op te lossen of zo?
Dit is wel grappig, komende van jou.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_144697646
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:44 schreef menmulder het volgende:
Als het geen schoolopdracht is ga eens met deze mensen om tafel zitten www.hospitainer.nl ze werken samen met een hoop organisaties die zich bezig houden met onderandere huisvesting, watervoorziening, in rampgebieden.
Aardige lui zijn dat!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')