abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 september 2014 @ 20:07:09 #276
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_144800291
quote:
6s.gif Op maandag 22 september 2014 20:06 schreef Friday12 het volgende:

[..]

PS4? Dan wil ik wel mee :P
Ja!! :D

Awesome! Add mij maar, Bartcoah.
Je kan me vinden bij de bloemist
  maandag 22 september 2014 @ 20:07:48 #277
194233 Friday12
Originele kloon
pi_144800312
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2014 20:07 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Ja!! :D

Awesome! Add mij maar, Bartcoah.
Sta al in je lijst(mitchelderue) en hoelaat trouwens?
  maandag 22 september 2014 @ 20:13:22 #278
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_144800558
quote:
6s.gif Op maandag 22 september 2014 20:07 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Sta al in je lijst(mitchelderue) en hoelaat trouwens?
Ja we gaan zo beginnen. :)
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_144801344
Net weer 5 legendary items in 2 strikes :7
pi_144802612
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 20:35 schreef Disker91 het volgende:
Net weer 5 legendary items in 2 strikes :7
Ik ben die strikes beetje zat. Allemaal al 444343x gespeeld :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144804231
Vind de loot cave overigens heel erg lame als ik eerlijk moet zijn.

Vind het een smack to the face voor de mensen die wel normaal alle items grinden, zo heb ik gister de weekly nightfall gedaan wat best moeilijk is om items te farmen.

De drops moeten naar mijn mening veranderd worden. Low levels moeten maximaal tot blue items kunnen droppen met een hele kleine kans op legendary (maar niet groot genoeg om even te gaan farmen).

en high level mobs moeten een kleine kans hebben om legendary en nog kleinere kans om exotics te droppen.
Waz met jou!
pi_144804313
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Vind de loot cave overigens heel erg lame als ik eerlijk moet zijn.

Vind het een smack to the face voor de mensen die wel normaal alle items grinden, zo heb ik gister de weekly nightfall gedaan wat best moeilijk is om items te farmen.

De drops moeten naar mijn mening veranderd worden. Low levels moeten maximaal tot blue items kunnen droppen met een hele kleine kans op legendary (maar niet groot genoeg om even te gaan farmen).

en high level mobs moeten een kleine kans hebben om legendary en nog kleinere kans om exotics te droppen.
Dit is typisch zoiets dat straks in de nieuwe content niet meer voor gaat komen. Dan is de gefarmde gear van nu ook niets meer waard waarschijnlijk. Komt wel goed allemaal.
pi_144804431
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Vind de loot cave overigens heel erg lame als ik eerlijk moet zijn.

Vind het een smack to the face voor de mensen die wel normaal alle items grinden, zo heb ik gister de weekly nightfall gedaan wat best moeilijk is om items te farmen.

De drops moeten naar mijn mening veranderd worden. Low levels moeten maximaal tot blue items kunnen droppen met een hele kleine kans op legendary (maar niet groot genoeg om even te gaan farmen).

en high level mobs moeten een kleine kans hebben om legendary en nog kleinere kans om exotics te droppen.
maar wss had je wel meer lol met die nightfall dan mensen met die grot glitch ;p
pi_144804577
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2014 21:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dit is typisch zoiets dat straks in de nieuwe content niet meer voor gaat komen. Dan is de gefarmde gear van nu ook niets meer waard waarschijnlijk. Komt wel goed allemaal.
We shall see!
quote:
99s.gif Op maandag 22 september 2014 21:41 schreef Roypsv het volgende:

[..]

maar wss had je wel meer lol met die nightfall dan mensen met die grot glitch ;p
Ja het was leuk maar het kan ook zeker frusterend zijn!, 1 keer wipen en je bent weer in orbit!.

Eigenlijk weegt het doen van strikes/raids niet op tegen farmen omdat je veel meer moeite voor weinig aan het doen bent. maar goed.. :P.
Waz met jou!
pi_144804596
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:44 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

We shall see!

[..]

Ja het was leuk maar het kan ook zeker frusterend zijn!, 1 keer wipen en je bent weer in orbit!.

Eigenlijk weegt het doen van strikes/raids niet op tegen farmen omdat je veel meer moeite voor weinig aan het doen bent. maar goed.. :P.
klopt, wie weet is het morgen al ge-update
  maandag 22 september 2014 @ 22:25:34 #286
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_144806632
Farmen is onderdeel van mmo's, denk echt niet dat ze het gaan patchen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Verbodsbord op 22-09-2014 22:48:49 ]
pi_144807977
Wie spelen er eigenlijk op ps3?
Ik speel nou alleen ben al lvl, begint alleen saai te worden.
  Redactie Frontpage dinsdag 23 september 2014 @ 01:12:06 #288
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_144811588
Die Cryptaaargh :|W 2 Legendary's inleveren, en wat krijg ik... een blauwe lvl 16 helm en een fucking groene sniper |:(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_144813064
Patch notes, blijkbaar vonden sommige mensen het te moeilijk? :')

Summary:
The latest patch for Destiny reduces the difficulty of a number of activities, as well as fixes issues when completing the Vault of Glass.

Activities

Missions
Shrine of Oryx: Reduced difficulty by removing majors from Heroic tiers
Sword of Crota: Reduced difficulty by removing majors from Heroic tiers
Exclusion Zone: Reduced difficulty by removing majors from Heroic tiers

Raids
Dropping the relic at the end of the raid will no longer result in a team wipe. This will prevent players being stuck at a black screen after the raid.
You will remain dead if you were dead when the mission ended. That will be addressed by a future patch.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_144813453
Krijg je nu ook voice chat in een random strike?
Built for Speed
pi_144813473
Gisteren trouwens de 20 aangetikt.
Wat is nu handig, random strikes doen?

Maar hoe kan ik heroics uitvoeren, deze moeten in een fireteam?
Ingame is een fireteam toch niet te vinden? Ik zie max 20 personen in de tower?
Built for Speed
pi_144813479
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 08:26 schreef HansvanOchten het volgende:
Krijg je nu ook voice chat in een random strike?
Zodra mensen in je fireteam zitten kun je ermee chatten, dat nagenoeg niemand zijn headset aan heeft heb je meer last van ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 08:28 schreef HansvanOchten het volgende:
Gisteren trouwens de 20 aangetikt.
Wat is nu handig, random strikes doen?

Maar hoe kan ik heroics uitvoeren, deze moeten in een fireteam?
Ingame is een fireteam toch niet te vinden? Ik zie max 20 personen in de tower?
Strike playlist pakken; dan wordt je gewoon in een Fireteam ingedeeld.
Of 2 vrienden zoeken en het daarmee doen, dat coördineert ook wat makkelijker (mits voicechat).

Gisteren met een vriend van me een Level 24 met z'n tweetjes gedaan wat verbazingwekkend soepel ging.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_144817249
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 07:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Patch notes, blijkbaar vonden sommige mensen het te moeilijk? :')

Summary:
The latest patch for Destiny reduces the difficulty of a number of activities, as well as fixes issues when completing the Vault of Glass.

Activities

Missions
Shrine of Oryx: Reduced difficulty by removing majors from Heroic tiers
Sword of Crota: Reduced difficulty by removing majors from Heroic tiers
Exclusion Zone: Reduced difficulty by removing majors from Heroic tiers

Raids
Dropping the relic at the end of the raid will no longer result in a team wipe. This will prevent players being stuck at a black screen after the raid.
You will remain dead if you were dead when the mission ended. That will be addressed by a future patch.
missies makkelijker maken :') :') :') :') :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:43:47 #294
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_144817642
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:44 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

We shall see!

[..]

Ja het was leuk maar het kan ook zeker frusterend zijn!, 1 keer wipen en je bent weer in orbit!.

Eigenlijk weegt het doen van strikes/raids niet op tegen farmen omdat je veel meer moeite voor weinig aan het doen bent. maar goed.. :P.
Lekker boeiend, er zijn genoeg spullen die alleen in de raid content dropt, zoals shaders en itemclass specifics.

De hunter cape ziet er namelijk heel erg tof uit!

De raid content vind ik persoonlijk heel erg leuk gemaakt. Dat er nou mensen zijn die hun uren aan aan het verspillen zijn met het schieten op een grot. :') Wij verveelden ons na 30 minuten alweer.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_144817963
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:34 schreef over_hedge het volgende:

[..]

missies makkelijker maken :') :') :') :') :')
Kun je de game zelf op easy, normal, hard zetten? Halo had zelfs een Legendary mode als je hard had verslagen.
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:59:13 #296
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_144818102
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:53 schreef videonatic het volgende:

[..]

Kun je de game zelf op easy, normal, hard zetten? Halo had zelfs een Legendary mode als je hard had verslagen.
Ja de weekly heroic strike kan je zien als een legendary. :)
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_144818282
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:43 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Lekker boeiend, er zijn genoeg spullen die alleen in de raid content dropt, zoals shaders en itemclass specifics.

De hunter cape ziet er namelijk heel erg tof uit!

De raid content vind ik persoonlijk heel erg leuk gemaakt. Dat er nou mensen zijn die hun uren aan aan het verspillen zijn met het schieten op een grot. :') Wij verveelden ons na 30 minuten alweer.
De Queen's Wrath bounties/missie ziet er ook wel grappig uit. Bounties zijn echt specifieke kills in story missions (niet zo heel spannend) maar je speelt daar ook een legendary missie mee vrij (level 24 - Very Hard).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_144818335
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

De Queen's Wrath bounties/missie ziet er ook wel grappig uit. Bounties zijn echt specifieke kills in story missions (niet zo heel spannend) maar je speelt daar ook een legendary missie mee vrij (level 24 - Very Hard).
Hmm ik had de loot page gezien en het is wel hele matige loot hoor :O.

Enige vette vond ik de cape voor mijn hunter waarvoor ik XP moet halen.. de rest waren allemaal rare weapons (van elke class 1 dacht ik), en wat shaders.
Waz met jou!
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:22:55 #299
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_144818777
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

De Queen's Wrath bounties/missie ziet er ook wel grappig uit. Bounties zijn echt specifieke kills in story missions (niet zo heel spannend) maar je speelt daar ook een legendary missie mee vrij (level 24 - Very Hard).
Dat weet ik lieverd!
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_144818855
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:22 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Dat weet ik lieverd!
:*)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')