abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 donderdag 18 september 2014 @ 15:12:17 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_144659638
De veroordeelde pedoseksueel Benno L. kan de foto's van zijn slachtoffers niet meer aanzien. 'Steeds staan er weer foto's in de kranten. Dat vind ik niet prettig, dat moet toch vreselijk zijn voor de ouders van die kinderen,' zei Benno buiten de rechtbank in Den Haag waar hij vanmorgen het verplicht dragen van zijn enkelband aanvocht.

'Ik vraag de media: plaats die foto's niet meer. Ik vraag het voor de ouders van die kinderen. Niet voor mezelf, ik kom met mijn kop op tv, dat is mijn eigen schuld. Maar ik heb ook gevoel, ik ben ook vader en opa en ik heb zelfs een kleinkind verloren.' Op de vraag waarom hij (als vader en opa) in zijn verleden als zwemleraar dan ontuchtige handelingen met minderjarige kinderen verrichtte, wilde hij niet ingaan.

'Lees mijn dossier maar,' aldus de hevig geėmotioneerde L. Voor alle andere vragen verwees hij verder naar zijn advocaat. Benno liet nog wel zijn enkelband zien voordat hij op zijn motor stapte. Die moet hij blijven dragen, als het aan landsadvocaat Cecile Bitter ligt, omdat hij nog niet goed meewerkt aan zijn behandeling.

Benno L. eiste vanmorgen in kort geding dat hij de band niet meer hoeft te dragen. Het ding werkt vaak niet en volgt Benno bij elke beweging die hij maakt, terwijl de band 'alleen maar' bedoeld zou zijn om in de gaten te houden dat hij niet in de buurt van zijn slachtoffers komt. Die wonen vooral in Brabant.

De zwemleraar kreeg 6 jaar gevangenisstraf voor het misbruiken van tientallen meisjes tijdens de zwemles die hij gaf. Veel slachtoffertjes waren zwakbegaafd.

L. is nu voorwaardelijk vrijgelaten en woont in Leiden. Dat leidde tot veel commotie in die stad. Benno vindt de kans dat hij opnieuw in de fout gaat, verwaarloosbaar. Daar is landsadvocaat Bitter bepaald niet van overtuigd. Volgens haar werkt Benno behandelaars vaak tegen en realiseert hij zich niet dat hij slechts 'voorwaardelijk' vrij is. Benno heeft volgens Bitter een 'ziekelijke afwijking' die niet te genezen is. 'Alleen intensieve begeleiding en behandeling maakt de kans op herhaling kleiner.'

De van oorsprong Duitse Benno L. ging al eens in de fout door natuurfoto's te maken waarop onder meer een meisje met ontbloot bovenlijf stond, zei Bitter ook. Behandeling inclusief toezicht met een enkelband is daarom voorlopig noodzakelijk, vindt zij. Benno L. eiste vanmorgen ook 10.000 euro vergoeding van de Staat, vanwege alle kosten die hij heeft gemaakt op zoek naar huisvesting en familiebezoek in Duitsland. Nu in Leiden woont hij ver van de Duitse grens.

Ook die 10.000 euro vergoeding vindt Cecile Bitter een onterechte eis: 'De Staat heeft genoeg gedaan om hem aan een huis te helpen. We hadden een plek voor hem in Limburg, maar daar hield hij zich niet aan de regels.' Benno zat aanvankelijk op het terrein van een Limburgse tbs-kliniek, maar daar kwam hij steeds afspraken niet na.



De rechter doet maandag 6 oktober uitspraak.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)s-niet-aanzien.dhtml

Zielig voor 'm. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_144659663
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:12 schreef tong80 het volgende:
Zielig voor 'm. :{
Kinderachtig.

:T
జ్ఞ‌ా
pi_144659682
Totaal niet zielig.
(she/her)
pi_144659698
Mensen die achteraf huilen :')
Hier staat niets.
pi_144659752
quote:
ik ben ook vader en opa en ik heb zelfs een kleinkind verloren.' Op de vraag waarom hij (als vader en opa) in zijn verleden als zwemleraar dan ontuchtige handelingen met minderjarige kinderen verrichtte, wilde hij niet ingaan.
Wat een zieke gek :r
blablablabla
  donderdag 18 september 2014 @ 15:18:06 #6
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_144659791
Wat een triest figuur :')
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  donderdag 18 september 2014 @ 15:18:35 #7
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_144659801
Tja wat moet dit nu voor topic worden dan?
Kan niet anders dan een opsomtopic van hoe zo'n lul die man wel niet is :')
pi_144659851
Mensen die na zulke daden het nog voor elkaar krijgen om in een slachtofferrol te kruipen, het brein van dat soort mensen..... _O_
pi_144659876
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:20 schreef theunderdog het volgende:
Mensen die na zulke daden het nog voor elkaar krijgen om in een slachtofferrol te kruipen, het brein van dat soort mensen..... _O_
Dat heb je te danken aan de rechters die vaak ook nog eens mee gaan hierin.
Alpha kenny one
pi_144659893
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:20 schreef theunderdog het volgende:
Mensen die na zulke daden het nog voor elkaar krijgen om in een slachtofferrol te kruipen, het brein van dat soort mensen..... _O_
Er zijn hele groepen van dat soort 'mensen' :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_144659920
quote:
99s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Er zijn hele groepen van dat soort 'mensen' :r
Dat is toch geniaal?
pi_144659927
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:21 schreef falling_away het volgende:

[..]

Dat heb je te danken aan de rechters die vaak ook nog eens mee gaan hierin.
Inderdaad. :P
pi_144659956
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat is toch geniaal?
Wat je geniaal wil noemen zeg.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_144659981
quote:
99s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat je geniaal wil noemen zeg.
Ik vind dat wel fascinerend ja.
  Trouwste user 2022 donderdag 18 september 2014 @ 15:24:40 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_144659996
theunderdog. Er staat ook dat ie niet te behandelen is.

Totaal gestoord als je met de rechtszaak nog even de aandacht op je zieke geest vestigt. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_144660007
quote:
'Steeds staan er weer foto's in de kranten. Dat vind ik niet prettig, dat moet toch vreselijk zijn voor de ouders van die kinderen,
Ik weet nog wel iets wat ook vreselijk voor ze is.
"I know," said Jane. "It's the most charming thing about humans. You are all so sure that the lesser animals are bleeding with envy because they didn't have the good fortune to be born homo sapiens."
  donderdag 18 september 2014 @ 15:25:13 #17
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_144660015
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:12 schreef tong80 het volgende:
als het aan landsadvocaat Cecile Bitter ligt
Houtzagers is toch de landsadvocaat?
pi_144660348
Die man heeft duidelijk een heel andere beeld van de wereld dan wij, hopelijk zet de rechter hem op zijn plek.

:6
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  donderdag 18 september 2014 @ 15:38:02 #19
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_144660387
Stiekem hoopte ik op Topictitel:

quote:
Stervende pedofiel Benno L. in rechtzaal
pi_144660403
Oh, wat is die Larue toch weer zielig... :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_144660717
Gewoon die enkelband om zijn nek hangen, dan knelt ie hopelijk wat minder.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 18 september 2014 @ 16:00:41 #22
319979 Fok-it
All is well
pi_144661082
Deze reacties doen me toch wel erg veel denken aan de reacties van de gemiddelde facebook-tokkie die wat te zeggen heeft over een pedoseksueel.

Ik geloof overigens wel dat zijn berouw en emotie oprecht is, after all: geen enkele pedoseksueel is trots dat hij heeft toegegeven aan zijn zieke fantasie.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_144661242
Wat een tokkie niveau ook weer op FOK!.
Nu ook verkrijgbaar: Just-in Beaver
  donderdag 18 september 2014 @ 16:10:50 #24
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_144661428
Geld durven eisen ........ 8)7
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_144661528
quote:
11s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:04 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Wat een tokkie niveau ook weer op FOK!.
Want we moeten medelijden hebben met die arme man?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')