abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 18 september 2014 @ 13:04:55 #1
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144655974
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
trolley, hiker regio Leeuwarden
qua111, hiker regio Leiden
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
CruisinDen, hiker regio Amsterdam

joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144656631
Ben ik de enige die zich ergert aan het off-topic geneuzel over voetbal telkens :@ :@ ?
pi_144656651
Nope.
pi_144656954
Voetbal :')
pi_144657219
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:27 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Ben ik de enige die zich ergert aan het off-topic geneuzel over voetbal telkens :@ :@ ?
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:27 schreef TommieAH het volgende:
Nope.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:38 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Voetbal :')
:')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 18 september 2014 @ 13:49:27 #6
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144657299
Echte mannen houden van auto's, vrouwen, bier en voetbal.

[ Bericht 5% gewijzigd door Fiorano op 18-09-2014 13:58:55 ]
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144657352
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:49 schreef Fiorano het volgende:
Echte mannen houden van auto's, vrouwen en voetbal bier.
pi_144657388
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:49 schreef Fiorano het volgende:
Echte mannen houden van auto's, vrouwen en voetbal en bier.
_O_
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 18 september 2014 @ 13:55:54 #9
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144657494
Fuck bier vergeten :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144657542
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:55 schreef Fiorano het volgende:
Fuck bier vergeten :')
Ninja-edit dan! :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 18 september 2014 @ 13:59:21 #11
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144657597
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:57 schreef trolley het volgende:

[..]

Ninja-edit dan! :P
Done :D
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144657609
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:57 schreef trolley het volgende:

[..]

Ninja-edit dan! :P
Tjieka..
pi_144658378
Faggots die voetbal afwijzen. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 18 september 2014 @ 14:28:50 #14
414827 Wave103
It's not pop music
pi_144658511
Over voetbal ouwehoeren hoort bij iedere vorm van werk. Omdat hikers en chauffeurs elkaar weinig tegenkomen zijn we verplicht dit hier te doen. Dank voor uw begrip
pi_144659807
Voetbal... Ik weet niet wat ik erger vind, de sport of de hersenloze supporters w/
pi_144660195
Om het even over minder belangrijke dingen te hebben, iemand al gemaild door AR? :+
  donderdag 18 september 2014 @ 15:34:20 #17
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144660290
Morgen toch werk, lijndienst. Wel gebroken dus dat is weer jammer. Volgende week 2 dagen regiotaxi, dat is alweer even geleden.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144660315
Meer mensen bij EW die hun loonstrook niet kunnen inzien in dat account?
Ik krijg de melding dat deze herzien wordt als ik hem aanklik; mist 60 euro, dus wil wel even mailen voor het weekend eigenlijk
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_144660342
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:35 schreef qua111 het volgende:
Meer mensen bij EW die hun loonstrook niet kunnen inzien in dat account?
Ik krijg de melding dat deze herzien wordt als ik hem aanklik; mist 60 euro, dus wil wel even mailen voor het weekend eigenlijk
Ik heb nog geen loonstrook volgens mij, daar krijgen we een mail over wanneer diit beschikbaar is. Dat wordt denk ik volgende week.
pi_144660624
11:40 aangegeven dat ik morgen kan werken. 11:53 ging de telefoon voor drie ritjes.

Chill :P
pi_144660816
En ik maar tot 4 uur wachten :(

Morgen in een VW Transporter met een 1.9d motor *O* Ze hebben dus nog langzamere versies gebouwd dan de 2.0d
Nee, toch niet
pi_144661475
quote:
8s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:52 schreef Solidberg het volgende:
En ik maar tot 4 uur wachten :(

Morgen in een VW Transporter met een 1.9d motor *O* Ze hebben dus nog langzamere versies gebouwd dan de 2.0d
Hoeveel pk?
pi_144661703
84pk, evenveel als de 2.0 versie toch?

Edit; Inderdaad evenveel als de 2.0, deze is wel van 2009, dus stukje ouder.
Nee, toch niet
pi_144661843
Huilen met de pet op dus
pi_144661941
Ach, met beetje geluk heeft ie CC dus kan nog wel goed komen :P Mag morgen ook 10 min in een Octavia rijden, dus prima dagje
Nee, toch niet
pi_144662597
Ritjes! Dank aan Sander. *O*

Een Swift van Groningen naar Okkenbroek en een 508 van Raalte naar Drachten. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_144662693
Toch beschikbaarheid opengezet vanochtend voor morgen. Net gebeld voor 3 ritjes. :)

Veenendaal - Amsterdam in een C4 Cactus.
Breukelen - Gouda in een Toyota Auris.
Gouda - Amersfoort in een Aygo -_-

Druk dagje zo!
pi_144662710
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:49 schreef Sarasi het volgende:
Ritjes! Dank aan Sander. *O*

Een Swift van Groningen naar Okkenbroek en een 508 van Raalte naar Drachten. :)
En ik niet, het is niet eerlijk!/Calimero-modus off

Net even gebeld met de planning maar ze hadden op dit moment even niks helaas. Zit te twijfelen om dan vanavond maar te gaan stappen maar ben een beetje huiverig dat ik nog een spoedje kan krijgen morgenochtend... Mensen hier die hier ervaring mee hebben?
pi_144662755
quote:
8s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:53 schreef underground1009 het volgende:

[..]

En ik niet, het is niet eerlijk!/Calimero-modus off

Net even gebeld met de planning maar ze hadden op dit moment even niks helaas. Zit te twijfelen om dan vanavond maar te gaan stappen maar ben een beetje huiverig dat ik nog een spoedje kan krijgen morgenochtend... Mensen hier die hier ervaring mee hebben?
Als je gewoon de ochtend eruit haalt, kun je 's middags wel weer rijden :P

Hier ook nog geen ritten voor morgen trouwens, terwijl ik 'gewoon' vanaf zondag mijn beschikbaarheid al had ingevuld :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144662806
quote:
8s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:53 schreef underground1009 het volgende:

[..]

En ik niet, het is niet eerlijk!/Calimero-modus off

Net even gebeld met de planning maar ze hadden op dit moment even niks helaas. Zit te twijfelen om dan vanavond maar te gaan stappen maar ben een beetje huiverig dat ik nog een spoedje kan krijgen morgenochtend... Mensen hier die hier ervaring mee hebben?
Ze vinden mij gewoon liever.

Ik zou dan gewoon je geluid aan laten staan 's nachts, het niet te bont maken en dan wordt je vanzelf wakker gebeld. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_144662925
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:53 schreef OMGitsSander het volgende:
Toch beschikbaarheid opengezet vanochtend voor morgen. Net gebeld voor 3 ritjes. :)

Veenendaal - Amsterdam in een C4 Cactus.
Breukelen - Gouda in een Toyota Auris.
Gouda - Amersfoort in een Aygo -_-

Druk dagje zo!
Ben wel benieuwd naar die Cactus, lijk me wel interessante dingen om eens te rijden
Nee, toch niet
pi_144662959
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:01 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar die Cactus, lijk me wel interessante dingen om eens te rijden
En dit. :Y
Your opinion of me is none of my business.
pi_144662985
quote:
16s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:57 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ze vinden mij gewoon liever.

Ik zou dan gewoon je geluid aan laten staan 's nachts, het niet te bont maken en dan wordt je vanzelf wakker gebeld. :)
Dit. Ik werd vaak zat door de planning wakker gebeld. :')
Volgens mij hebben de planners vaker van die halfgare lui die net 5 seconden wakker zijn aan de lijn. _O-

Edit (Volledig offtopic)

Ik houd heel erg van muziek :Y

Eigenlijk best breed maar dat boeit nu niet zo. Ik stort me de laatste vooral op progressieve elektronische muziek en heb laatst de moeite gedaan wat van Tangerine Dream te luisteren.

Als hier wat liefhebbers van elektronisch zijn, wat vind je dan hiervan:
:)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144663064
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:01 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar die Cactus, lijk me wel interessante dingen om eens te rijden
Ja inderdaad. Dashboard ziet er wel gaaf uit.
pi_144663100
quote:
2s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:03 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dit. Ik werd vaak zat door de planning wakker gebeld. :')
Volgens mij hebben de planners vaker van die halfgare lui die net 5 seconden wakker zijn aan de lijn. _O-
Ik was een keer 's middags in slaap gevallen, en toen werd ik rond 5u gebeld door EW. Na een paar zinnen vroeg ze "belde ik je wakker?!?". Oeps :+ Volgens mij hebben ze geen goed beeld van studenten daar, ook wel eens in de kroeg gebeld.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:49 schreef Sarasi het volgende:
Okkenbroek
Pfff, ik ken een hoop gehuchten in die regio maar dit moest ik toch even opzoeken _O-
pi_144663348
Toch nog gebeld, dagje lokatiewerk bij de vogelverhuur in Grunn :) Iemand hier ervaring met lokatiewerk in 't algemeen en daar in 't bijzonder? Werkzaamheden zijn oa auto's verplaatsen en ophalen, wassen, tanken en stofzuigen heb ik begrepen. Mocht ook gewoon een nette spijkerbroek aan van Joffrey (Geoffrey?) van de planning :) Ben benieuwd!
pi_144664004
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:17 schreef underground1009 het volgende:
Toch nog gebeld, dagje lokatiewerk bij de vogelverhuur in Grunn :) Iemand hier ervaring met lokatiewerk in 't algemeen en daar in 't bijzonder? Werkzaamheden zijn oa auto's verplaatsen en ophalen, wassen, tanken en stofzuigen heb ik begrepen. Mocht ook gewoon een nette spijkerbroek aan van Joffrey (Geoffrey?) van de planning :) Ben benieuwd!
Ja, ik heb eens voor hen in Assen gewerkt en ben die dag ook een tijdje in Groningen geweest. Best gezellig! Ze hebben chocomel in Groningen. :9 Toffe kerels daar. :) Zit in de Opel garage.
Your opinion of me is none of my business.
pi_144664791
Iemand wel eens bij de vogel in Zwolle geweest, zit dat inderdaad zoals Google Maps zegt op het terrein van de IJsselhallen?
<klik hier om een reactie te plaatsen>
pi_144664897
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 18:07 schreef driekeerdrie het volgende:
Iemand wel eens bij de vogel in Zwolle geweest, zit dat inderdaad zoals Google Maps zegt op het terrein van de IJsselhallen?
Klopt.

Ik werk niet bij AR, maar heb daar een keer een auto gehuurd :P
pi_144665356
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:39 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, ik heb eens voor hen in Assen gewerkt en ben die dag ook een tijdje in Groningen geweest. Best gezellig! Ze hebben chocomel in Groningen. :9 Toffe kerels daar. :) Zit in de Opel garage.
Jij of iemand anders uit Grunn die toevallig weet hoe ik er het handigst kom met de bus? 9292OV en Google Maps geven aan dat ik naar de halte Ringweg oost moet op een halfuur lopen. Er zit een bushalte voor de deur waar lijn 12 stopt maar die vind 9292 niet?
pi_144665919
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 18:31 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Jij of iemand anders uit Grunn die toevallig weet hoe ik er het handigst kom met de bus? 9292OV en Google Maps geven aan dat ik naar de halte Ringweg oost moet op een halfuur lopen. Er zit een bushalte voor de deur waar lijn 12 stopt maar die vind 9292 niet?
Anders ga je even naar qbuzz.nl, lijnnummer invullen en dan zie je alle tijden en haltes. :) Lijn 12 was altijd wel het handigste, maar die heb ik niet meer genomen sinds de nieuwe dienstregeling eigenlijk.
Your opinion of me is none of my business.
pi_144665946
Industriegebied is lijn 12 volgens mij de enige lijn die daar langs rijdt

[ Bericht 1% gewijzigd door Solidberg op 18-09-2014 19:01:59 ]
Nee, toch niet
pi_144666223
Heb het al gevonden, lijn 12 rijdt er wel langs maar alleen in de ochtend en de namiddag, ik moet er rond twaalven zijn dus dat wordt m niet. Denk dat ik dus maar met de fiets ga :)
pi_144666468
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 18:11 schreef Viezze het volgende:

[..]

Klopt.

Ik werk niet bij AR, maar heb daar een keer een auto gehuurd :P
Chill, dankjewel. Scheelt mij een hoop zoekwerk morgen.
<klik hier om een reactie te plaatsen>
pi_144667183
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 18:31 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Jij of iemand anders uit Grunn die toevallig weet hoe ik er het handigst kom met de bus? 9292OV en Google Maps geven aan dat ik naar de halte Ringweg oost moet op een halfuur lopen. Er zit een bushalte voor de deur waar lijn 12 stopt maar die vind 9292 niet?
Ik heb die optie (lijn 140) wel een keer gebruikt toen ik midden op de dag gebeld werd voor een spoedje en mijn fietsband lek was en er geen huisgenoten thuis waren ;(.

Heb er een paar maand terug ook een dagje gewerkt, prima lui daar :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144667647
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:22 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik heb die optie (lijn 140) wel een keer gebruikt toen ik midden op de dag gebeld werd voor een spoedje en mijn fietsband lek was en er geen huisgenoten thuis waren ;(.

Heb er een paar maand terug ook een dagje gewerkt, prima lui daar :P
Daar ook wel eens geweest, en ook de 140 gepakt. Alleen toen ging net de brug van de ringweg open (daar moet je over), en die kwam vast te staan toen die open was. Extra half uur omlopen naar de volgende brug jeuj :')
pi_144668289
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 18:07 schreef driekeerdrie het volgende:
Iemand wel eens bij de vogel in Zwolle geweest, zit dat inderdaad zoals Google Maps zegt op het terrein van de IJsselhallen?
Jazeker. Ben daar één keer geweest. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144668350
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:32 schreef ManScat het volgende:

[..]

Daar ook wel eens geweest, en ook de 140 gepakt. Alleen toen ging net de brug van de ringweg open (daar moet je over), en die kwam vast te staan toen die open was. Extra half uur omlopen naar de volgende brug jeuj :')
_O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144670163
EW betaalt de voorgeschoten OV-kosten toch meteen uit bij het loon, of heb ik dat verkeerd?
pi_144675494
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 20:33 schreef Krotenkoker het volgende:
EW betaalt de voorgeschoten OV-kosten toch meteen uit bij het loon, of heb ik dat verkeerd?
Uiteraard
pi_144675678
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:39 schreef Viezze het volgende:

[..]

Uiteraard
Hmm, dan mis ik 90,-, toch maar even achteraan gaan...
pi_144675852
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:43 schreef Krotenkoker het volgende:

[..]

Hmm, dan mis ik 90,-, toch maar even achteraan gaan...
Even wachten tot je loonstrook online staat, dan kan je kijken wat er precies mist
pi_144678703
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:02 schreef driekeerdrie het volgende:

[..]

Chill, dankjewel. Scheelt mij een hoop zoekwerk morgen.
Je gaat bij de ijsselhallen door de poort en dan loop je helemaal naar links ;)
Dacht de eerste keer ook: "Zit ik wel goed?" Maar je moet inderdaad op dat terrein zijn.
pi_144686401
Gisteren 9 uur onderweg geweest om een Yaris op te halen in Heemskerk. 3 uur over gedaan om hem terug te rijden naar Delfzijl.... Kon pas vanaf 16:00 uur ophalen dus de spits was niet te vermijden. Was blij dat ik uit mocht stappen na 3 uur in die auto
pi_144686483
Had een droom dat ik 80 euro had getankt...


En was mn tankpas vergeten ;( ;( ;(
Zie!
pi_144687057
Ik zit op een bankje in Okkenbroek met een blikje cola en een banaan van de buurtsuper, want de bus rijdt maar één keer per uur hier. :P Twentse boer'n op klomp'n! :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_144687981
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:00 schreef Sarasi het volgende:
Ik zit op een bankje in Okkenbroek met een blikje cola en een banaan van de buurtsuper, want de bus rijdt maar één keer per uur hier. :P Twentse boer'n op klomp'n! :D
Okkenbroek :') ik dacht dat die plaatsnaam ergens in het vorige topic raar was...

EW is ernstig op zoek naar een PC, een spoedbericht op FB volledig in caps-lock, ik heb bijna zin om te reageren dat ze niet zo hoeven te schreeuwen. :D
pi_144688689
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:37 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Okkenbroek :') ik dacht dat die plaatsnaam ergens in het vorige topic raar was...

EW is ernstig op zoek naar een PC, een spoedbericht op FB volledig in caps-lock, ik heb bijna zin om te reageren dat ze niet zo hoeven te schreeuwen. :D
De buurtbus reed op basis van vrijwilligers. :') Toffe chauffeur, dat wel, maar die hele bus HD dus net zo goed niet kunnen komen. _O- Anyway, ik sta nu op station Deventer en ben straks on my way to Raalte. Pittoresk dagje dit. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_144689020
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:05 schreef Sarasi het volgende:

[..]

De buurtbus reed op basis van vrijwilligers. :') Toffe chauffeur, dat wel, maar die hele bus HD dus net zo goed niet kunnen komen. _O- Anyway, ik sta nu op station Deventer en ben straks on my way to Raalte. Pittoresk dagje dit. :P
Volgens mij zijn dat dezelfde busjes als de busjes die in Dieren rondrijden, dat zijn ook vrijwilligers en zij zetten je voor de deur af als je het netjes vraagt. En als je de bus aan ziet komen en je bent nog niet bij de bushalte, en je maakt duidelijk dat je mee wilt, dan stoppen ze en laten ze je instappen. Wel chille mensen, maar daar kan het dan ook, in de randstad is dat natuurlijk niet te doen. :')
pi_144693443
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:19 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Volgens mij zijn dat dezelfde busjes als de busjes die in Dieren rondrijden, dat zijn ook vrijwilligers en zij zetten je voor de deur af als je het netjes vraagt. En als je de bus aan ziet komen en je bent nog niet bij de bushalte, en je maakt duidelijk dat je mee wilt, dan stoppen ze en laten ze je instappen. Wel chille mensen, maar daar kan het dan ook, in de randstad is dat natuurlijk niet te doen. :')
Als buurtbusjes ook echt komen, zijn ze best leuk ja. :)
Auto in Drachten is ook afgeleverd inmiddels, met dit weer is 1,5km lopen naar de bushalte gelukkig ook geen ramp.
Your opinion of me is none of my business.
pi_144694807
Lokatiewerk is gezellig! :D Bakkie doen, autootje ophalen, bakkie doen :+
  vrijdag 19 september 2014 @ 16:27:09 #62
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_144696922
Easyway is weer lekker bezig met de capslock op Facebook :')

Staat uiterst professioneel richting klanten enzulks :P
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  vrijdag 19 september 2014 @ 17:05:47 #63
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_144698144
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 16:27 schreef bokkepoot het volgende:
Easyway is weer lekker bezig met de capslock op Facebook :')

Staat uiterst professioneel richting klanten enzulks :P
Moet je de plaatjes op de AR-Facebook eens bekijken :')
pi_144698449
16:48 Gebeld door EW voor maandag
16:49 Voicemail ontvangen

17:00 Teruggebeld dat ik wel kon werken, dus ritten werden op de site gezet.
17:02 EW belt opnieuw. Ritten waren al weggegeven omdat ze voicemail hadden ingesproken en ik niet had opgenomen. Nee klopt, ik was namelijk te hardlopen.

:'(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  vrijdag 19 september 2014 @ 17:29:49 #65
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_144698814
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:05 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Moet je de plaatjes op de AR-Facebook eens bekijken :')
Ik weet het, :{ Beetje jammer dat je zulk soort dingen als bedrijf doet..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_144699717
Zit net even op mijn loonstrook te kijken, maar weet iemand wat dit precies inhoud?

"Verschotten tbv klanten (onbelast)"
Nee, toch niet
pi_144699815
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 18:03 schreef Solidberg het volgende:
Zit net even op mijn loonstrook te kijken, maar weet iemand wat dit precies inhoud?

"Verschotten tbv klanten (onbelast)"
Wat jij heb voorgeschoten en dergelijke benzine enzo bv? :+
Zie!
pi_144699834
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 18:07 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Wat jij heb voorschotten me dunkt? :+
Ah, nu valt het kwartje weer, moest parkeerticket tijdens PC rit halen, dat zat het wel zijn :P
Nee, toch niet
pi_144699858
Mijn loonstrook klopt niet, te weinig onkosten en te weinig uren. Het is niet veel, maar bij elkaar toch 30 euro dus even een mailtje gedaan.

Zo moeilijk kan het toch niet zijn ;(
pi_144701125
Maandag Grunn - Amersfoort in een Golfje Bluemotion en daarna Utrêg - Drachten in een A4 Avant :) Iemand enig idee welk formulier ik moet gebruiken voor de tweede rit, van FL? Is ophalen bij een schadebedrijf geloof ik, AR overdracht-formulier of van FL zelf?
pi_144701550
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 18:50 schreef underground1009 het volgende:
Maandag Grunn - Amersfoort in een Golfje Bluemotion en daarna Utrêg - Drachten in een A4 Avant :) Iemand enig idee welk formulier ik moet gebruiken voor de tweede rit, van FL? Is ophalen bij een schadebedrijf geloof ik, AR overdracht-formulier of van FL zelf?
Niks. Reed ik vandaag toevallig ook voor. Tenzij het erbij staat vermeld, hoef je geen formulier in te vullen. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_144701787
Dan kom je daar gewoon aanzetten van "Ik kom die auto ophalen" en dan krijg je de sleutel zonder enige verificatie oid :P?

Heb zelf morgen Groningen - Vlaardigen - Groningen in 2x Opel Vivaro
Nee, toch niet
pi_144701822
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 18:08 schreef Viezze het volgende:
Mijn loonstrook klopt niet, te weinig onkosten en te weinig uren. Het is niet veel, maar bij elkaar toch 30 euro dus even een mailtje gedaan.

Zo moeilijk kan het toch niet zijn ;(
Wel een aanrader dus om het zelf goed bij te houden? Tot nu toe namelijk niet echt gedaan..
pi_144701827
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:12 schreef Solidberg het volgende:
Dan kom je daar gewoon aanzetten van "Ik kom die auto ophalen" en dan krijg je de sleutel zonder enige verificatie oid :P?

Heb zelf morgen Groningen - Vlaardigen - Groningen in 2x Opel Vivaro
Jep. Ze hebben me zelfs verteld voor welke auto ik kwam, dat hoefde ik zelf niet eens te zeggen. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_144701844
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:12 schreef Solidberg het volgende:
Dan kom je daar gewoon aanzetten van "Ik kom die auto ophalen" en dan krijg je de sleutel zonder enige verificatie oid :P?

Heb zelf morgen Groningen - Vlaardigen - Groningen in 2x Opel Vivaro
Dat gebeurt zo vaak. Inderdaad wel bijzonder, soms kom je even niet op het kenteken maar als je dan een blaadje ziet liggen met jouw kenteken en je wijst hem aan dan krijg je hem zo mee :P
pi_144701871
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:13 schreef Loxodonta het volgende:

[..]

Wel een aanrader dus om het zelf goed bij te houden? Tot nu toe namelijk niet echt gedaan..
Jazeker. Ik heb hem hier al vaker gepost, maar voor de geinteresseerden:
https://dl.dropboxusercon(...)eninvoer%20test1.xls
Een simpel Excel bestand waarin je makkelijk je uren + onkosten kan bijhouden. (die knop Ureninvoer kan je beter niet gebruiken trouwens)
  vrijdag 19 september 2014 @ 19:23:17 #77
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_144702174
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:12 schreef Solidberg het volgende:
Dan kom je daar gewoon aanzetten van "Ik kom die auto ophalen" en dan krijg je de sleutel zonder enige verificatie oid :P?

Heb zelf morgen Groningen - Vlaardigen - Groningen in 2x Opel Vivaro
Vlaardingen _O_

Waar in mijn hometown moet je zijn, dan kom ik zwaaien :7 of bedoel je maandag ipv morgen? :D
pi_144702198
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:15 schreef Viezze het volgende:

[..]

Jazeker. Ik heb hem hier al vaker gepost, maar voor de geinteresseerden:
https://dl.dropboxusercon(...)eninvoer%20test1.xls
Een simpel Excel bestand waarin je makkelijk je uren + onkosten kan bijhouden. (die knop Ureninvoer kan je beter niet gebruiken trouwens)
Awh thanks!
En als je loonheffingskorting hebt blijft netto vrijwel hetzelfde als bruto toch?

[ Bericht 5% gewijzigd door Loxodonta op 19-09-2014 19:29:29 ]
pi_144702457
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Vlaardingen _O_

Waar in mijn hometown moet je zijn, dan kom ik zwaaien :7 of bedoel je maandag ipv morgen? :D
Moet bij Broekweg zijn, zegt je dat wat? Maar kom idd morgen :P Even morgen kijken of ik mijn fiets in de Vivaro meeneem of afzet bij het afleveradres in Groningen
Nee, toch niet
pi_144702555
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:24 schreef Loxodonta het volgende:

[..]

Awh thanks!
En als je loonheffingskorting hebt blijft netto vrijwel hetzelfde als bruto toch?
Tot ongeveer 500 euro in de maand, daarboven ga je belasting afdragen. Als je vervolgens het hele jaar minder dan 6000 euro verdient kan je het terugvragen.
pi_144703004
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:15 schreef Viezze het volgende:

[..]

Jazeker. Ik heb hem hier al vaker gepost, maar voor de geinteresseerden:
https://dl.dropboxusercon(...)eninvoer%20test1.xls
Een simpel Excel bestand waarin je makkelijk je uren + onkosten kan bijhouden. (die knop Ureninvoer kan je beter niet gebruiken trouwens)
Thanks! Ga ik zeker gebruik van maken :)
pi_144703229
Hij is iets minder handig voor AR, maar daar kan iemand vast wel een oplossing voor maken
pi_144703292
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:17 schreef trolley het volgende:
16:48 Gebeld door EW voor maandag
16:49 Voicemail ontvangen

17:00 Teruggebeld dat ik wel kon werken, dus ritten werden op de site gezet.
17:02 EW belt opnieuw. Ritten waren al weggegeven omdat ze voicemail hadden ingesproken en ik niet had opgenomen. Nee klopt, ik was namelijk te hardlopen.

:'(
Had dit ook ja haha, eerst drie ritten daarna echt minuut later ja je eerste Is gecanceld en je krijgt andere maar die ligt wel op twee uur reizen, okee :+
Zie!
pi_144703474
Ik ben hem aan het invullen maar zodra ik de vierde dag invul telt hij de uren niet meer goed op. Alle formules kloppen volgens mij gewoon.

Dit is dus voor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En na
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144703589
Ik ga nu weg, kijk er later vandaag even naar!
pi_144703984
https://www.dropbox.com/s(...)oer%20test2.xls?dl=0

Kwestie van formaat u:mm naar [u]:mm veranderen, zou nu moeten werken
Nee, toch niet
pi_144705287
Ik heb toen ik voor AR begon ook zo'n Excelsheetje gemaakt, alleen die kon niet automatisch per week uitrekenen wat ik uitbetaald kreeg. Was meer gewoon een totaal van alles bij elkaar.

En ik denk dat ik nooit meer voor Autoreset ga rijden. Komende week helemaal vol qua studie. Alweer tentamens enzo. Maandag de 29e dacht ik beschikbaar te zijn maar dat gaat hem ook niet worden. En daarna dus geen studenten-ov meer.
Het was leuk ^O^ .

En pas op, zelfs ome Koos weet soms niet meer hoe hard hij mag rijden _O- :

KooSpee twitterde op vrijdag 19-09-2014 om 20:18:33 Goeie zaak dat op 80km wegen de snelheid op de kruisingen is beperkt tot 50 km. Maar wel opletten, ik kwam er helaas via het CJIB achter! reageer retweet
.
  vrijdag 19 september 2014 @ 20:51:23 #88
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_144705611
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:31 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Moet bij Broekweg zijn, zegt je dat wat? Maar kom idd morgen :P Even morgen kijken of ik mijn fiets in de Vivaro meeneem of afzet bij het afleveradres in Groningen
Ja, Broekweg ken ik absoluut.

Ophaal- en afleveradres in Groningen zijn dus niet hetzelfde? Kan je niet op de fiets naar het ophaaladres gaan en die op de terugweg even ophalen?
pi_144708283
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:09 schreef Solidberg het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)oer%20test2.xls?dl=0

Kwestie van formaat u:mm naar [u]:mm veranderen, zou nu moeten werken
Geen idee wat het betekent, maar bedankt! ;)
pi_144708488
Dit in Excel en niet via JAVA doen :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144708718
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:45 schreef Amoeba het volgende:
Dit in Excel en niet via JAVA doen :')
Inderdaad zeg. Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
  vrijdag 19 september 2014 @ 21:50:14 #92
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_144708774
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:45 schreef Amoeba het volgende:
Dit in Excel en niet via JAVA doen :')
Dit überhaupt bijhouden in een programma en niet gewoon uit je hoofd uitrekenen en onthouden :')
pi_144709063
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Inderdaad zeg. Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Ik vind Excel echt een vies kutprogramma. Heb sneller wat in JAVA geprogrammeerd dan in
EXCEL.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144709238
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:55 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik vind Excel echt een vies kutprogramma. Heb sneller wat in JAVA geprogrammeerd dan in
EXCEL.
Ja godver, want nu klopt het loon weer niet. :') Maar ook geen idee hoe het in JAVA zou moeten dus het wordt gewoon ouderwets hoofdrekenen denk ik.
pi_144709764
JAVA _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144709874
Ik noteer het gewoon in de agenda en reken het dan uit met een rekenmachine. Maar ik ben Fred Flintstone want ik teken ook nog wandelroutes en kaartjes en planningen, ondanks mijn smartphone. :P
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 19 september 2014 @ 22:20:08 #97
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144710391
Zo, iPhone 6 gekocht dus het salaris is alweer gehalveerd na 1 dag. Dat sparen gaat weer lekker }:|
pi_144710478
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 22:20 schreef QuiCk01 het volgende:
Zo, iPhone 6 gekocht dus het salaris is alweer gehalveerd na 1 dag. Dat sparen gaat weer lekker }:|
Oude iPhone (5?) verkopen anders? Zijn die dingen niet behoorlijk waardevast?
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 19 september 2014 @ 22:27:35 #99
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144710771
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 22:21 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Oude iPhone (5?) verkopen anders? Zijn die dingen niet behoorlijk waardevast?
Meestal wel, maar mijne is helemaal fucked. Er zitten gaten in het scherm door missende stukken glas, accu is misschien nog 30% en lock-button werkt niet meer.

Kwaliteitshit ^O^
pi_144710880
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 22:27 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Meestal wel, maar mijne is helemaal fucked. Er zitten gaten in het scherm door missende stukken glas, accu is misschien nog 30% en lock-button werkt niet meer.

Kwaliteitshit ^O^
Dan houdt het wel op ja. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_144710907
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:58 schreef Loxodonta het volgende:

[..]

Ja godver, want nu klopt het loon weer niet. :') Maar ook geen idee hoe het in JAVA zou moeten dus het wordt gewoon ouderwets hoofdrekenen denk ik.
Klopte het loon onder de oude versie nog wel? Anders zal ik wel foutje gemaakt hebben bij het corrigeren :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:51 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja, Broekweg ken ik absoluut.

Ophaal- en afleveradres in Groningen zijn dus niet hetzelfde? Kan je niet op de fiets naar het ophaaladres gaan en die op de terugweg even ophalen?
Afleveradres is 200m verderop :+ Maar zet mijn fiets liever ergens neer waar de heletijd mensen zijn.
Nee, toch niet
pi_144710913
dubbel
Nee, toch niet
pi_144711039
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:58 schreef Loxodonta het volgende:

[..]

Ja godver, want nu klopt het loon weer niet. :') Maar ook geen idee hoe het in JAVA zou moeten dus het wordt gewoon ouderwets hoofdrekenen denk ik.
Heb je wel het goede uurloon ingevuld? :+
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:55 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik vind Excel echt een vies kutprogramma. Heb sneller wat in JAVA geprogrammeerd dan in
EXCEL.
Rasautist :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 22:20 schreef QuiCk01 het volgende:
Zo, iPhone 6 gekocht dus het salaris is alweer gehalveerd na 1 dag. Dat sparen gaat weer lekker }:|
Mijne komt donderdag binnen :7 :7 :7 :7
  vrijdag 19 september 2014 @ 23:40:40 #104
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144711079
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 22:27 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Meestal wel, maar mijne is helemaal fucked. Er zitten gaten in het scherm door missende stukken glas, accu is misschien nog 30% en lock-button werkt niet meer.

Kwaliteitshit ^O^
En dan ook gewoon weer zo'n pauperding kopen :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144711220
Ah, de eerste Apple hater is gearriveerd :')
pi_144711795
Die dingen kosten toch 800 eu ofzo :X Koop zelf 2e hands of een van de betere Chineze merken, ga echt niet 350+ uitgeven voor een mobiel.
Nee, toch niet
pi_144715401


Het moest er een keer van komen natuurlijk. Morgen Pikes Peak oprijden :)
pi_144715440
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 23:39 schreef Viezze het volgende:


Rasautist :')
Jong mijn Excel skills komen niet zo ver.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144715478
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 06:35 schreef Sjouveur het volgende:
[ afbeelding ]

Het moest er een keer van komen natuurlijk. Morgen Pikes Peak oprijden :)
Nice! Heb je ook de V8? Wat een bak hè, met al die kermisverlichting. :D
Nee.
pi_144715688
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 23:07 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Klopte het loon onder de oude versie nog wel? Anders zal ik wel foutje gemaakt hebben bij het corrigeren :P
Ja volgens mij wel. Dacht dat ik weer iets verneukt had maar dat kan natuurlijk ook. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 23:39 schreef Viezze het volgende:
Heb je wel het goede uurloon ingevuld? :+
Yesch! Dat is het belangrijkst natuurlijk. ;)
pi_144717488
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:05 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Niks. Reed ik vandaag toevallig ook voor. Tenzij het erbij staat vermeld, hoef je geen formulier in te vullen. :)
Kom ik daar dan gewoon van ja, ik kom de auto ophalen, fijne dag nog? :D Dat kan iedereen wel zeggen natuurlijk :+
pi_144717585
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:00 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Kom ik daar dan gewoon van ja, ik kom de auto ophalen, fijne dag nog? :D Dat kan iedereen wel zeggen natuurlijk :+
Ja. Want zo'n formulier zegt veel? :') Ik zorg wel altijd dat ik ze het mailtje kan laten zien met de ritopdracht, en dat ik weet welke auto ik kom ophalen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_144719772
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 september 2014 07:32 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Nice! Heb je ook de V8? Wat een bak hè, met al die kermisverlichting. :D
Ik heb de V6, was een stuk goedkoper om te huren. Ik betaal 73 dollar voor 1 dag.
  zaterdag 20 september 2014 @ 13:13:13 #114
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144720603
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:39 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Ik heb de V6, was een stuk goedkoper om te huren. Ik betaal 73 dollar voor 1 dag.
Gaaf!!
Misschien ben ik het even vergeten of heb ik het gemist, maar is dat je (vakantie)huis?
Waar zit je ergens? Colorado? Denver?

Damn ik houd van Amerika, als ik dit zo weer zie..... man man man O+
pi_144722206
Damn, wat een vakantiehuis als dat het is :P

Overigens, dikke mist vanochtend op A6 en A7, kon maar 50m voor me kijken op de snelweg. Één idioot die 50 oid rijdt, en je hebt een kettingbotsing
Nee, toch niet
pi_144725336
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 08:37 schreef Loxodonta het volgende:

[..]

Ja volgens mij wel. Dacht dat ik weer iets verneukt had maar dat kan natuurlijk ook. :P

[..]

Yesch! Dat is het belangrijkst natuurlijk. ;)
Als ik de versie van Solidberg pak klopt het loon gewoon, kan je nog eens een screenshot maken?
pi_144726464
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:19 schreef Viezze het volgende:

[..]

Als ik de versie van Solidberg pak klopt het loon gewoon, kan je nog eens een screenshot maken?
Here you go!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144726583
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:03 schreef Loxodonta het volgende:

[..]

Here you go!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet in de K-kolom het volgende invullen:
1=DAG(J11)*24+UUR(J11)+MINUUT(J11)/60
Nu staat DAG(J11) er niet
Dat moet je trouwens even voor alle maanden doen als het werkt.

Ik betwijfel het trouwens, want bij jou verwerkt hij het anders dan bij mij.
pi_144726722
Je kan deze anders ook proberen;

https://www.dropbox.com/s(...)er%20test3.xlsm?dl=0

Moet je macros wel even aanzetten, anders werkt het niet
Nee, toch niet
pi_144735054
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:08 schreef Viezze het volgende:

[..]

Je moet in de K-kolom het volgende invullen:
[ code verwijderd ]

Nu staat DAG(J11) er niet
Dat moet je trouwens even voor alle maanden doen als het werkt.

Ik betwijfel het trouwens, want bij jou verwerkt hij het anders dan bij mij.
Jaaa het werkt! Danku zeer!
Ben blij dat je ook begaan bent met dat ik het juiste salaris krijg. :P

Solidberg, ook bedankt!
pi_144744017
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:13 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Gaaf!!
Misschien ben ik het even vergeten of heb ik het gemist, maar is dat je (vakantie)huis?
Waar zit je ergens? Colorado? Denver?

Damn ik houd van Amerika, als ik dit zo weer zie..... man man man O+
Het is mijn adres hier voor een half jaar. Ik ben hier in Golden, Colorado (vlak naast Denver, recht tegen de Rockies aan) aan het studeren voor een semester. Ik heb het behoorlijk druk met mn studie hier, maar ik probeer dit soort tripjes te maken in de weekenden. :)

Pikes Peak was echt enorm mooi vandaag. We waren met 2 Mustangs en een Harley Davidson. Dat levert dan dit soort plaatjes op:



Kortom, echt een gruwelijk briljante dag :D
pi_144746280
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 04:02 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Het is mijn adres hier voor een half jaar. Ik ben hier in Golden, Colorado (vlak naast Denver, recht tegen de Rockies aan) aan het studeren voor een semester. Ik heb het behoorlijk druk met mn studie hier, maar ik probeer dit soort tripjes te maken in de weekenden. :)

Pikes Peak was echt enorm mooi vandaag. We waren met 2 Mustangs en een Harley Davidson. Dat levert dan dit soort plaatjes op:

[ afbeelding ]

Kortom, echt een gruwelijk briljante dag :D
Zit je daar bij een familie ofzo?
En huur je die Mustang dan elke weekend?

Verder wel super vet _O_
Nee, toch niet
pi_144746556
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 04:02 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Het is mijn adres hier voor een half jaar. Ik ben hier in Golden, Colorado (vlak naast Denver, recht tegen de Rockies aan) aan het studeren voor een semester. Ik heb het behoorlijk druk met mn studie hier, maar ik probeer dit soort tripjes te maken in de weekenden. :)

Pikes Peak was echt enorm mooi vandaag. We waren met 2 Mustangs en een Harley Davidson. Dat levert dan dit soort plaatjes op:

[ afbeelding ]

Kortom, echt een gruwelijk briljante dag :D
Stiekem ben ik wel een beetje jaloers.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144747207
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 04:02 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Het is mijn adres hier voor een half jaar. Ik ben hier in Golden, Colorado (vlak naast Denver, recht tegen de Rockies aan) aan het studeren voor een semester. Ik heb het behoorlijk druk met mn studie hier, maar ik probeer dit soort tripjes te maken in de weekenden. :)

Pikes Peak was echt enorm mooi vandaag. We waren met 2 Mustangs en een Harley Davidson. Dat levert dan dit soort plaatjes op:

[ afbeelding ]

Kortom, echt een gruwelijk briljante dag :D
:7

Ik heb het totaal niet druk, dus een beetje zuipen en tripjes maken hier :+ Ben nu onderweg van new York naar huis na een avondje stappen, waar je overigens aardig wat uurtjes voor moet werken :')
  zondag 21 september 2014 @ 13:35:12 #125
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144749966
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2014 10:54 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Stiekem ben ik wel een beetje jaloers.
Hier hetzelfde, te vet! ^O^
pi_144752689
Dinsdag, woensdag en donderdag mag ik ook weer lekker rijden! Klant is weer terug van vakantie dus er kan weer gereden worden! Ik hou mijn uren trouwens bij in Excel en meestal klopt het wel.
pi_144761057
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 10:30 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Zit je daar bij een familie ofzo?
En huur je die Mustang dan elke weekend?

Verder wel super vet _O_
Dit was de eerste keer dat ik een Mustang huurde hier, misschien huur ik er nog eens een, maar ik heb zelf een '98 Subaru Legacy 2.5GT voor de duur staan waar ik ook prima mee vooruit kom :) Ik zit met 3 andere mensen in dat huis waar 1 van die mensen de eigenaar van is, prima gezelschap :)
pi_144762400
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 18:09 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Dit was de eerste keer dat ik een Mustang huurde hier, misschien huur ik er nog eens een, maar ik heb zelf een '98 Subaru Legacy 2.5GT voor de duur staan waar ik ook prima mee vooruit kom :) Ik zit met 3 andere mensen in dat huis waar 1 van die mensen de eigenaar van is, prima gezelschap :)
Gebruikt gekocht daarzo? Kocht zeker ook niks lijkt me.
Maar huis ziet er wel prima uit, zit je in zo'n typisch amerikaanse suburb?
Nee, toch niet
pi_144764773
van de 5 keer dat ik mezelf op beschikbaar heb gezet heb ik in totaal 3 dagen ritjes gehad. Ik zet mijn beschikbaarheid de volgende dag wel altijd uit omdat ik (nog) geen zin heb in spoedjes overdag/s'avonds. Is dit gemiddeld of heb ik gewoon pech?
  zondag 21 september 2014 @ 19:57:51 #130
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144765321
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2014 19:45 schreef maxjuhhhh het volgende:
van de 5 keer dat ik mezelf op beschikbaar heb gezet heb ik in totaal 3 dagen ritjes gehad. Ik zet mijn beschikbaarheid de volgende dag wel altijd uit omdat ik (nog) geen zin heb in spoedjes overdag/s'avonds. Is dit gemiddeld of heb ik gewoon pech?
Dat ligt aan de regio, maar wel gemiddeld. Ik werd vaak 's ochtends nog gebeld voor een spoedje dus als jij het uitzet zal je nooit 1 op 1 halen.
pi_144765975
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 19:57 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Dat ligt aan de regio, maar wel gemiddeld. Ik werd vaak 's ochtends nog gebeld voor een spoedje dus als jij het uitzet zal je nooit 1 op 1 halen.
Ik heb me er nu eerlijk gezegd op ingesteld om morgen voor school te gaan werken :{ . Ik zal vanaf de volgende keer mijn beschikbaarheid eens aan laten staan
  zondag 21 september 2014 @ 20:19:09 #132
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144766394
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2014 20:10 schreef maxjuhhhh het volgende:

[..]

Ik heb me er nu eerlijk gezegd op ingesteld om morgen voor school te gaan werken :{ . Ik zal vanaf de volgende keer mijn beschikbaarheid eens aan laten staan
Ja ik herken het wel ook. Had er ook vaak een teringhekel aan als ze om 2 uur nog belden of ik nog zin had, dus zette 'm ook vaak nog uit, maar ook vaak genoeg toch nog ff gewerkt als ze vroeg belden.
pi_144766632
Verloren ladders op wegmisbruikers :')
Zie!
pi_144779364
O
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 18:50 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Gebruikt gekocht daarzo? Kocht zeker ook niks lijkt me.
Maar huis ziet er wel prima uit, zit je in zo'n typisch amerikaanse suburb?
Op zich was de Subaru nog vrij prijzig vergeleken met de Nederlandse markt (2700 dollar, 200k miles), maar dat komt vooral omdat ze hier heel populair zijn vanwege de AWD en het feit dat ze weigeren stuk te gaan. In Nederland kan je ze goedkoper krijgen, maar daar zijn ze totaal niet populair vanwege het hoge verbruik.

Ik woon inderdaad in zo'n typische suburb, recht tegen de bergen aan, erg mooie buurt :)
pi_144780164
Eerste ritje geannuleerd, Groningen - Amersfoort in een Golf Bluemotion, dus ipv een half college volgen en dan de bus in naar het industrieterrein het hele college en dan richting Utrecht, een A4 Avant richting Drachten.
pi_144780471
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 06:08 schreef Sjouveur het volgende:
O

[..]

Op zich was de Subaru nog vrij prijzig vergeleken met de Nederlandse markt (2700 dollar, 200k miles), maar dat komt vooral omdat ze hier heel populair zijn vanwege de AWD en het feit dat ze weigeren stuk te gaan. In Nederland kan je ze goedkoper krijgen, maar daar zijn ze totaal niet populair vanwege het hoge verbruik.

Ik woon inderdaad in zo'n typische suburb, recht tegen de bergen aan, erg mooie buurt :)
Verkoop je die Subaru aan het eind van het semester weer? Of heb je een afspraak met een dealer in de buurt oid?
(Sorry voor al die vragen, maar ga volgend jaar ook hopelijk naar Canada/USA, en eigen auto voor die tijd lijkt mij ook wel vet :P )
Nee, toch niet
pi_144780934
Toch nog een rit vandaag! Leeuwarden - Amsterdam :)

Van A naar A, welk formulier gebruik ik dan? Alleen het A formulier laten tekenen bij afhalen en vervolgens afgeven bij de volgende A?
pi_144780948
Wat is A? De vis? En bij twijfel kun je de planning bellen hè. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_144781081
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 09:42 schreef Sarasi het volgende:
Wat is A? De vis? En bij twijfel kun je de planning bellen hè. :)
Ja de vis. Ik weet het, maar wil eigenlijk niet om iedere peop en scheet de planning bellen
pi_144781141
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 09:51 schreef stripe het volgende:

[..]

Ja de vis. Ik weet het, maar wil eigenlijk niet om iedere peop en scheet de planning bellen
Voor de vis het formulier van AR zonder schade inderdaad. :Y
Your opinion of me is none of my business.
pi_144781156
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 09:55 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Voor de vis het formulier van AR zonder schade inderdaad. :Y
Thanks :)
pi_144781176
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 09:56 schreef stripe het volgende:

[..]

Thanks :)
Plezier! :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_144781928
Aangezien ik toch al te laat was voor college maar een ritje aangenomen. Zo fijn een half uur over een verlaten industrieterrein lopen om er te komen! Vorige keer werd ik opgehaald bij de halte omdat ze haast hadden maar dat zal er nu wel niet inzitten dan.
pi_144781989
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 10:34 schreef Loxodonta het volgende:
Aangezien ik toch al te laat was voor college maar een ritje aangenomen. Zo fijn een half uur over een verlaten industrieterrein lopen om er te komen! Vorige keer werd ik opgehaald bij de halte omdat ze haast hadden maar dat zal er nu wel niet inzitten dan.
Hier regent het pijpenstelen, hopelijk heb je meer geluk dan dat! :{
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 22 september 2014 @ 11:37:06 #145
414827 Wave103
It's not pop music
pi_144783363
De EW-facebook pakt uit met foto's van standaard A-merk stations :') En slijmkoning Boet krijgt uiteraard een Porsche 911 mee
  maandag 22 september 2014 @ 11:55:30 #146
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_144783856
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2014 11:37 schreef Wave103 het volgende:
De EW-facebook pakt uit met foto's van standaard A-merk stations :') En slijmkoning Boet krijgt uiteraard een Porsche 911 mee
https://www.google.nl/sea(...)&q=Boet+Havenaar+fok :D
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_144784082
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2014 11:37 schreef Wave103 het volgende:
De EW-facebook pakt uit met foto's van standaard A-merk stations :') En slijmkoning Boet krijgt uiteraard een Porsche 911 mee
Haha "toevallig" :')
pi_144784116
Als EW nou gewoon zou zeggen dat Boet hun lievelingskindje zou zijn, dat zou het nog wel 'ok' zijn, maar dat schijnheilig gedoe dat daar niet naar gekeken zou worden, is wel te :r
Nee, toch niet
pi_144784127
Puh, ik kreeg zojuist een spoedje Wieuwerd - Zwolle in een Ducato. Daar kan die Boet nooit aan tippen! :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144784277
quote:
6s.gif Op maandag 22 september 2014 12:06 schreef trolley het volgende:
Puh, ik kreeg zojuist een spoedje Wieuwerd - Zwolle in een Ducato. Daar kan die Boet nooit aan tippen! :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je wel even een mooie fotocollage maken zoals deze baas :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, toch niet
  maandag 22 september 2014 @ 12:13:38 #151
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_144784358
quote:
6s.gif Op maandag 22 september 2014 12:06 schreef trolley het volgende:
Puh, ik kreeg zojuist een spoedje Wieuwerd - Zwolle in een Ducato. Daar kan die Boet nooit aan tippen! :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent dus vergeten het blok en de pk's te vermelden..... Voor de collage
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 22 september 2014 @ 12:14:00 #152
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144784369
Die Boet is sowieso het zoontje van...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 22 september 2014 @ 12:14:03 #153
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_144784370
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:11 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Moet je wel even een mooie fotocollage maken zoals deze baas :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die achterkant van die cooper ;(
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_144784386
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:11 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Moet je wel even een mooie fotocollage maken zoals deze baas :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw die Mini is smerig
pi_144786360
Wats met die Boet, de bitch van EW ofso? :+
Zie!
pi_144786569
Hij is de profeet aller hikers en PCers!
Nee, toch niet
pi_144787090
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 10:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hier regent het pijpenstelen, hopelijk heb je meer geluk dan dat! :{
Het was droog gelukkig! Nu met vertraging onderweg naar huis. Had een nieuwe Twingo mee, nog erger dan een Citigo vind ik. Die Twingo moet er zo 'lekker sportief lekker gek' uit zien terwijl ik oneindig volgas moet geven om op snelheid te komen!
pi_144787131
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 13:30 schreef Solidberg het volgende:
Hij is de profeet aller hikers en PCers!
Welke auto's rijdt hij dan? Wil dat wel even zien. :P
pi_144787246
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 13:52 schreef Loxodonta het volgende:

[..]

Welke auto's rijdt hij dan? Wil dat wel even zien. :P
Oh wacht, hij heet ook echt Boet. :o
pi_144787533
quote:
6s.gif Op maandag 22 september 2014 12:06 schreef trolley het volgende:
Puh, ik kreeg zojuist een spoedje Wieuwerd - Zwolle in een Ducato. Daar kan die Boet nooit aan tippen! :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok een blauwe buurtbus van een niet nader te noemen busmaatschappij? Vriend van me had laatst ook zo'n ding mee, best wel vet!
pi_144789370
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 14:07 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Ik gok een blauwe buurtbus van een niet nader te noemen busmaatschappij? Vriend van me had laatst ook zo'n ding mee, best wel vet!
Inderdaad ja :D ondanks dat het een afgetrapte Ducato was, was het wel een tof ritje :)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144790330
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 09:12 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Verkoop je die Subaru aan het eind van het semester weer? Of heb je een afspraak met een dealer in de buurt oid?
(Sorry voor al die vragen, maar ga volgend jaar ook hopelijk naar Canada/USA, en eigen auto voor die tijd lijkt mij ook wel vet :P )
Een eigen auto is sowieso heel handig in de VS of Canada, altijd doen wanneer je er de mogelijkheid voor hebt. Ik kan mijn auto inderdaad aan het eind van het semester weer terug verkopen aan de dealer, maar ik heb ook 2 andere potentiële kopers die mijn auto wel zien zitten, dus geen zorgen voor wat dat betreft :)
pi_144790677
Maak ik toch nog redelijk uren vandaag ondanks een klein spoedje. Kwam om 15:26 aan op station Zwolle, drie minuten te laat voor de trein naar Heerenveen. Dus ik kijk op de borden en zie dat die van 15:53 niet rijdt vandaag .. Kortom, uurtje wachten op station Zwolle dus :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144792416
Rij net weg uit Drachten :) M'n beste auto tot nu toe, een Audi A4 Avant Sportline :D Ding was alleen wel erruggg vies en er zat een enorme barst in de ruit :+ Wel fijn, in Drachten wachten op de bus in de Mac :P
pi_144792492
Mensen hier ervaring met een Opel Mokka? Ik reed vandaag in de 1.7 diesel en viel me echt alles mee. Best een fijne auto :)
pi_144792610
Vanochtend zowaar gebeld terwijl ik maar een halve beschikbaarheid had aanstaan. Helaas had ik mijn telefoon op stil staan :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144793599
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:29 schreef stripe het volgende:
Mensen hier ervaring met een Opel Mokka? Ik reed vandaag in de 1.7 diesel en viel me echt alles mee. Best een fijne auto :)
Heb tijdje geleden wel een Corsa 1.4d gereden. Navigatie is echt zwaar kut, maar die diesel motortjes zijn echt dikke prima :) 1 op 20 terwijl ik 130 ging. Enkel nadeel was wel dat mijn rechterspiegel uit de fitting vloog tijdens het rijden :') En zaterdag ook bijna uit de Opel Vivaro :X
Nee, toch niet
pi_144794014
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:59 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Heb tijdje geleden wel een Corsa 1.4d gereden. Navigatie is echt zwaar kut, maar die diesel motortjes zijn echt dikke prima :) 1 op 20 terwijl ik 130 ging. Enkel nadeel was wel dat mijn rechterspiegel uit de fitting vloog tijdens het rijden :') En zaterdag ook bijna uit de Opel Vivaro :X
Die zijn wel lekker fel inderdaad :)
Morgen een Insignia 2.0d rijden, ben benieuwd :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144794039
Oh jee, Amstelveen-Amersfoort in een Upje en Leeuwarden-Amsterdam in een corsa :')

Gelukkig heb ik ritten zeggen we dan maar :P
pi_144794102
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 17:11 schreef Schaapje96 het volgende:
Oh jee, Amstelveen-Amersfoort in een Upje en Leeuwarden-Amsterdam in een corsa :')

Gelukkig heb ik ritten zeggen we dan maar :P
Beter dan m'n huisgenoot die een tijdje terug Groningen - Maastricht in een Up had :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144794563
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 17:14 schreef yosander het volgende:

[..]

Beter dan m'n huisgenoot die een tijdje terug Groningen - Maastricht in een Up had :')
Of zoals ik donderdag in een C1 300km naar het zuiden mocht rijden en daarna 4,5 uur met de trein weer terug.
pi_144794827
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 15:32 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Een eigen auto is sowieso heel handig in de VS of Canada, altijd doen wanneer je er de mogelijkheid voor hebt.
Dit is zeker waar. Dit land is totaal niet ingericht op OV. Waar ik zit (NJ) is behoorlijk wat OV, maar de rest van de VS is kansloos. Even voor de beeldvorming het treinnetwerk van de VS:

Dat is echt een lachertje :+
pi_144794878
Voor morgen Amersfoort-Amsterdam in een Jetta Hybrid. Voor 10.00 afleveren, kort dagje. Als ik die tijd überhaupt al haal.. :')
pi_144795811
Morgen Steenwijk - Enter in een VW Amarok :D (2.0 TDI 140pk)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  maandag 22 september 2014 @ 18:31:23 #175
414827 Wave103
It's not pop music
pi_144796433
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2014 18:11 schreef trolley het volgende:
Morgen Steenwijk - Enter in een VW Amarok :D (2.0 TDI 140pk)
Dik ^O^
  maandag 22 september 2014 @ 18:33:32 #176
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_144796513
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:14 schreef Fiorano het volgende:
Die Boet is sowieso het zoontje van...
Tuurlijk jammer dat we niet allemaal elke dag een 911 krijgen maar kan me aan de andere kant wel voorstellen dat dat niet heel willekeurig gaat. Is toch ook niet zo heel gek? Bij een dure auto of iets van een belangrijke klant kan ik me wel best voorstellen dat ze iemand willen waar ze zeker van op aan kunnen. Die gasten vielen denk ik gewoon een keer op met iets ofzo en krijgen denk ik daarom die toffe wagens of buitenlandritjes enzo.

Wat moeten die gasten trouwens anders? 'Nah ik doe maar weer een standaard kutrit in een UP ipv 911.' :')

Soms zie ik ook hikers waarvan ik denk dat het maar goed is dat ze geen buitenlandritjes krijgen. :')

Neemt niet weg dat ik natuurlijk wel jaloers ben! :7
pi_144796762
Ze moeten gewoon al die mooie ritjes aan mij geven 8.gif
Nee, toch niet
  maandag 22 september 2014 @ 19:48:29 #178
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_144799551
Nu ik arbeider ben en een stuk meer verdien dan mijn hikersalarisje ook eens aan het rondspieken naar een eerste auto. Ook al woon ik op fietsafstand van het werk, als het slecht weer is, is zo'n auto wel lekker. En m'n moeder zei laatst "goh, nu je werkt had ik wel verwacht dat je inmiddels ook een auto zou hebben gehad", waarmee ze vermoedelijk zeer subtiel probeerde aan te geven dat ik niet tot in de eeuwigheid beslag op haar auto kan leggen :+ En ook na 6,5 jaar rijbewijs mag het ook wel een keer niet waar :D

Voorlopig lonk ik een beetje naar de Saab 9-3 (en misschien 9-5, al is die wel aan de grote kant voor mij alleen), maar wellicht hebben mijn ex-collega's nog mooie ideeën? :D

-Budget van ongeveer 3k
-Benzine
-Airco
  maandag 22 september 2014 @ 19:51:21 #179
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_144799652
Als je van een boot houd dan is zo'n saab wel wat...

Dingen veren echt veel te veel in in de bochten, echt daar word je niet blij van.
Die turbo gevalletjes zijn wel echt snel dat dan weer wel..

Ik zit er ook over te denken om mijn oude bak in te ruilen voor zo'n saab
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_144802385
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu ik arbeider ben en een stuk meer verdien dan mijn hikersalarisje ook eens aan het rondspieken naar een eerste auto. Ook al woon ik op fietsafstand van het werk, als het slecht weer is, is zo'n auto wel lekker. En m'n moeder zei laatst "goh, nu je werkt had ik wel verwacht dat je inmiddels ook een auto zou hebben gehad", waarmee ze vermoedelijk zeer subtiel probeerde aan te geven dat ik niet tot in de eeuwigheid beslag op haar auto kan leggen :+ En ook na 6,5 jaar rijbewijs mag het ook wel een keer niet waar :D

Voorlopig lonk ik een beetje naar de Saab 9-3 (en misschien 9-5, al is die wel aan de grote kant voor mij alleen), maar wellicht hebben mijn ex-collega's nog mooie ideeën? :D

-Budget van ongeveer 3k
-Benzine
-Airco
Persoonlijk zou ik voor dat bedrag een wat kleinere auto aanschaffen, ik denk dat je daar meer aan hebt en uiteindelijk minder aan kwijt bent. Of je moet hem echt alleen gebruiken voor pleziertripjes.

En dan een auto met bewezen kwaliteit, maar daar heb ik geen verstand van. De wat oudere generatie Polo ofzo.

En zou je cruise niet aan je eisenlijstje toevoegen? :P
pi_144802555
Laatst ook auto's zitten kijken voor dat budget.

Vind zelf een Bmw 3 serie wel leuk:
323i E46
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
320i E46
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr

Een Lexus met bijna 300k:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr

Alfa 156 moet ook wel lukken voor dat budget, alleen geen idee hoe betrouwbaar die dingen zijn.

Een 5 serie van 2001/2003 is mijn 'budget-droomauto' maar die zijn zo zwaar (voorbeeld).

[ Bericht 9% gewijzigd door Pizzabodem op 22-09-2014 21:05:37 ]
.
  maandag 22 september 2014 @ 21:17:37 #182
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_144803324
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 20:56 schreef Viezze het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik voor dat bedrag een wat kleinere auto aanschaffen, ik denk dat je daar meer aan hebt en uiteindelijk minder aan kwijt bent. Of je moet hem echt alleen gebruiken voor pleziertripjes.

En dan een auto met bewezen kwaliteit, maar daar heb ik geen verstand van. De wat oudere generatie Polo ofzo.

En zou je cruise niet aan je eisenlijstje toevoegen? :P
Ik woon vlakbij m'n werk, sterker nog, zo dichtbij dat ik geen recht heb op reiskostenvergoeding. Ik ga dus elke dag op de fiets en een eventuele auto is dus puur voor die dagen dat het weer klote is en inderdaad voor pleziertripjes. Vandaar dat het verbruik iets minder van belang is en ik liever iets leuks/aparts/snels wil dan iets degelijks.

Cruise zou inderdaad een mooie plus zijn, maar binnen dit budget kan je denk ik aan opties niet al te veel eisen kan stellen en airco > cruise :P
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 20:59 schreef Pizzabodem het volgende:
Laatst ook auto's zitten kijken voor dat budget.

Vind zelf een Bmw 3 serie wel leuk:
323i E46
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
320i E46
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr

Een Lexus met bijna 300k:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr

Alfa 156 moet ook wel lukken voor dat budget, alleen geen idee hoe betrouwbaar die dingen zijn.

Een 5 serie van 2001/2003 is mijn 'budget-droomauto' maar die zijn zo zwaar (voorbeeld).
Alfa's voor onder de 3k ga ik niet aan beginnen denk ik :D Heb inderdaad al meerdere 156'jes en 166'jes voorbij zien komen, zelfs met V6. Erg leuk spul, maar denk niet dat het erg betrouwbaar is _O-

3-serie is wel een goede overigens, die heb ik alleen nog niet zoveel voorbij zien komen voor onder de 3k, terwijl Saab's er in overvloed lijken te zijn voor dat bedrag.

Wat een trouwens ook een leuke bak lijkt is de Peugeot 406 Coupe, die zijn ook met V6 te krijgen voor 3k :7 Maar ook daar weet ik niet hoe het zit met de betrouwbaarheid (Frans en oud enzo).
pi_144803453
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu ik arbeider ben en een stuk meer verdien dan mijn hikersalarisje ook eens aan het rondspieken naar een eerste auto. Ook al woon ik op fietsafstand van het werk, als het slecht weer is, is zo'n auto wel lekker. En m'n moeder zei laatst "goh, nu je werkt had ik wel verwacht dat je inmiddels ook een auto zou hebben gehad", waarmee ze vermoedelijk zeer subtiel probeerde aan te geven dat ik niet tot in de eeuwigheid beslag op haar auto kan leggen :+ En ook na 6,5 jaar rijbewijs mag het ook wel een keer niet waar :D

Voorlopig lonk ik een beetje naar de Saab 9-3 (en misschien 9-5, al is die wel aan de grote kant voor mij alleen), maar wellicht hebben mijn ex-collega's nog mooie ideeën? :D

-Budget van ongeveer 3k
-Benzine
-Airco
Subaru Legacy
Nissan Maxima
Honda Del Sol

Ik heb ze alle drie gehad, waar de laatste dan minder je interesse heeft denk ik, wel mijn leukste en eerste auto tot nu, wat mis ik haar soms nog..... Zucht :'(
pi_144804924
Toyota Corolla van rond bj '94 kan je dan wel kopen, erg betrouwbaar in mijn ervaring :)
Nee, toch niet
pi_144805612
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:17 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik woon vlakbij m'n werk, sterker nog, zo dichtbij dat ik geen recht heb op reiskostenvergoeding. Ik ga dus elke dag op de fiets en een eventuele auto is dus puur voor die dagen dat het weer klote is en inderdaad voor pleziertripjes. Vandaar dat het verbruik iets minder van belang is en ik liever iets leuks/aparts/snels wil dan iets degelijks.

Cruise zou inderdaad een mooie plus zijn, maar binnen dit budget kan je denk ik aan opties niet al te veel eisen kan stellen en airco > cruise :P

[..]

Alfa's voor onder de 3k ga ik niet aan beginnen denk ik :D Heb inderdaad al meerdere 156'jes en 166'jes voorbij zien komen, zelfs met V6. Erg leuk spul, maar denk niet dat het erg betrouwbaar is _O-

3-serie is wel een goede overigens, die heb ik alleen nog niet zoveel voorbij zien komen voor onder de 3k, terwijl Saab's er in overvloed lijken te zijn voor dat bedrag.

Wat een trouwens ook een leuke bak lijkt is de Peugeot 406 Coupe, die zijn ook met V6 te krijgen voor 3k :7 Maar ook daar weet ik niet hoe het zit met de betrouwbaarheid (Frans en oud enzo).
Hou in ieder geval een zak met geld achter de hand voor onderhoud aan dat soort auto's. Ik kan me nog herrineren dat mijn leidinggevende een 320d kocht voor 5000 euro, maar het onderhoud wat hij er uiteindelijk aan kreeg (bv turbo kapot) benaderde het aanschafbedrag :+

Maar ik snap dat je dan liever zoiets wil als het toch niet je dagelijkse vervoer wordt.
  maandag 22 september 2014 @ 22:06:48 #186
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_144805753
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 22:04 schreef Viezze het volgende:

[..]

Hou in ieder geval een zak met geld achter de hand voor onderhoud aan dat soort auto's. Ik kan me nog herrineren dat mijn leidinggevende een 320d kocht voor 5000 euro, maar het onderhoud wat hij er uiteindelijk aan kreeg (bv turbo kapot) benaderde het aanschafbedrag :+

Maar ik snap dat je dan liever zoiets wil als het toch niet je dagelijkse vervoer wordt.
Scheelt weer dat het voor mij een benzine zal worden, dan heb je eigenlijk geen turbomotoren in mijn budget (want te oud om van het downsizetijdperk te zijn :P ). En ik gok dat de kosten voor die turbo al minstens de helft van die 5k was? :+
pi_144805917
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Scheelt weer dat het voor mij een benzine zal worden, dan heb je eigenlijk geen turbomotoren in mijn budget (want te oud om van het downsizetijdperk te zijn :P ). En ik gok dat de kosten voor die turbo al minstens de helft van die 5k was? :+
Ja dat is wel beter, maar er kan genoeg kapot gaan. Het is ook een beetje geluk hebben met wat je koopt natuurlijk, maar met een 3-serie van rond de 3k is de kans dat er een petje in heeft gereden bijna 1 :P

Ik weet het niet precies meer, maar wel zoiets ja :') heel spijtig
pi_144806319
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2014 18:11 schreef trolley het volgende:
Morgen Steenwijk - Enter in een VW Amarok :D (2.0 TDI 140pk)
Vet :P Dat lijkt me wel gaaf rijden een keertje.

Morgen lekker veel rijden, 450km autoafstand in plaats van telkens ritjes van 15-60 minuten :')
  maandag 22 september 2014 @ 22:18:51 #189
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_144806326
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 22:09 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja dat is wel beter, maar er kan genoeg kapot gaan. Het is ook een beetje geluk hebben met wat je koopt natuurlijk, maar met een 3-serie van rond de 3k is de kans dat er een petje in heeft gereden bijna 1 :P

Ik weet het niet precies meer, maar wel zoiets ja :') heel spijtig
Dat van die petjes is hoogstwaarschijnlijk wel waar ja _O- Dat heb je dan weer niet bij zo'n Saab. Die zag er op papier trouwens prima uit. Veel aanbod voor <3k en dan heb je een 9-3 2.0t, die zijn best vlot. Alleen als die dingen echt de wegligging van een dweil hebben is dat dan weer een beetje jammer :{

Zo'n Honda Del Sol ziet er wel geinig uit trouwens, maar ietwat aan de kleine kant en ook petjesgevoelig denk ik? Die andere 2 vind ik dan weer te groot :+

Corolla uit de jaren '90, dat is dan weer een auto die ik zou overwegen als het mijn dagelijks vervoer zou worden, maar dat is dus niet aan de orden.
pi_144806367
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 22:18 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Vet :P Dat lijkt me wel gaaf rijden een keertje.

Morgen lekker veel rijden, 450km autoafstand in plaats van telkens ritjes van 15-60 minuten :')
Daarom Groningen, 90% begin je met een rit van 90 min+ ^O^
Nee, toch niet
pi_144806568
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 22:18 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat van die petjes is hoogstwaarschijnlijk wel waar ja _O- Dat heb je dan weer niet bij zo'n Saab. Die zag er op papier trouwens prima uit. Veel aanbod voor <3k en dan heb je een 9-3 2.0t, die zijn best vlot. Alleen als die dingen echt de wegligging van een dweil hebben is dat dan weer een beetje jammer :{

Zo'n Honda Del Sol ziet er wel geinig uit trouwens, maar ietwat aan de kleine kant en ook petjesgevoelig denk ik? Die andere 2 vind ik dan weer te groot :+

Corolla uit de jaren '90, dat is dan weer een auto die ik zou overwegen als het mijn dagelijks vervoer zou worden, maar dat is dus niet aan de orden.
Ik was toen 18 en ik was echt de blits in mijn tjoening solletje :') maar ik snap het dat je daarin niet gezien wil worden. :D
pi_144806687
Deze is denk ik niet van een petje geweest:
318i Touring Ik zou hem zo willen kopen, strakke wagen. Maar nu nog niet nodig...

Oude Bmw's in originele staat :9~ *;
.
pi_144806806
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 22:18 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Vet :P Dat lijkt me wel gaaf rijden een keertje.

Morgen lekker veel rijden, 450km autoafstand in plaats van telkens ritjes van 15-60 minuten :')
Mij ook! :)

Ik maak wel wat foto's voor jullie :*
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144806994
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 22:18 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat van die petjes is hoogstwaarschijnlijk wel waar ja _O- Dat heb je dan weer niet bij zo'n Saab. Die zag er op papier trouwens prima uit. Veel aanbod voor <3k en dan heb je een 9-3 2.0t, die zijn best vlot. Alleen als die dingen echt de wegligging van een dweil hebben is dat dan weer een beetje jammer :{

Zo'n Honda Del Sol ziet er wel geinig uit trouwens, maar ietwat aan de kleine kant en ook petjesgevoelig denk ik? Die andere 2 vind ik dan weer te groot :+

Corolla uit de jaren '90, dat is dan weer een auto die ik zou overwegen als het mijn dagelijks vervoer zou worden, maar dat is dus niet aan de orden.
Volgens mij had diezelfde leidinggevende een Del Sol, daar had hij voor zover ik weet weinig problemen mee. Maar;

quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 22:26 schreef Pizzabodem het volgende:
Deze is denk ik niet van een petje geweest:
318i Touring Ik zou hem zo willen kopen, strakke wagen. Maar nu nog niet nodig...

Oude Bmw's in originele staat :9~ *;
De mate waarin er aan is geknutseld (in negatieve zin) zegt wel een hoop.
pi_144810097
Is de Mazda mx5 niet wat? Of, maar dan moet je mazzel hebben em net een goede tegenkomen: een Porsche 924 of 944. Voor 3k kan je ook een leuke Ibiza of cordoba cupra kopen. En anders een oudere celica?
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_144810614
Meh. Heeft iemand nog ideeën waar je dingen kan printen? De hele VU had vandaag een storing en ik ben ondertussen alweer een uur bezig met het repareren van m'n eigen printer, met bijzonder weinig resultaat -O-

Anders heb ik morgen geen formulieren, behalve die van easyway, want die liggen nog wel in de kast :{
pi_144810915
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 september 2014 00:21 schreef Schaapje96 het volgende:
Meh. Heeft iemand nog ideeën waar je dingen kan printen? De hele VU had vandaag een storing en ik ben ondertussen alweer een uur bezig met het repareren van m'n eigen printer, met bijzonder weinig resultaat -O-

Anders heb ik morgen geen formulieren, behalve die van easyway, want die liggen nog wel in de kast :{
Geen copyshop in de buurt?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144811084
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 september 2014 00:21 schreef Schaapje96 het volgende:
Meh. Heeft iemand nog ideeën waar je dingen kan printen? De hele VU had vandaag een storing en ik ben ondertussen alweer een uur bezig met het repareren van m'n eigen printer, met bijzonder weinig resultaat -O-

Anders heb ik morgen geen formulieren, behalve die van easyway, want die liggen nog wel in de kast :{
Mocht het je uiteindelijk niet meer lukken kan je op het ophaaladres vragen naar hun faxnummer en dan faxt EW hem. Of je gebruikt het standaard EW formulier.
pi_144811100
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 september 2014 00:34 schreef yosander het volgende:

[..]

Geen copyshop in de buurt?
Geen idee, met al die luxe van m'n eigen printer hebben nooit op gelet :P Ik ga nog wel even proberen alles te resetten en anders bel ik morgen Easyway wel.

Ook weer vreemde foutmelding trouwens, 'Printer is offline', terwijl printertje zelf verteld dat ie gewoon in het netwerk zit. Ik ga wel weer een printer met een kabel regelen ergens, want dat draadloze gedoe is echt :N
pi_144811140
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 00:41 schreef Viezze het volgende:

[..]

Mocht het je uiteindelijk niet meer lukken kan je op het ophaaladres vragen naar hun faxnummer en dan faxt EW hem. Of je gebruikt het standaard EW formulier.
Jaa bij de ene rit sowieso wel, is denk ik voor de vogel? Vind het niet echt op een vogel lijken, maar is dus gewoon standaard formulier :s) Maar die andere is voor A.... dus dat is best een specifiek formulier.. Maar komt wel goed, bellen werkt altijd O+
pi_144815346
Verdorie, een buitenland rit op FB, van morgen tot zondag/maandag 😳

Ik kan niet :'(
pi_144816062
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:16 schreef DrSnuggle het volgende:
Verdorie, een buitenland rit op FB, van morgen tot zondag/maandag 😳

Ik kan niet :'(
Wow, het is een hiker-rit. Dat komt niet vaak voor. Helaas kan ik ook niet, en als ik kon was ik nu al te laat geweest. :N
pi_144817110
Ik kon wel maar Was net pas wakker :') :r :'(
Zie!
pi_144817874
Jesus, dat studeren in USA is reteduur ja :r Je moet aan het begin even >6000$ betalen aan de Universiteit :( Dat wordt em niet dus
Nee, toch niet
pi_144817921
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:50 schreef Solidberg het volgende:
Jesus, dat studeren in USA is reteduur ja :r Je moet aan het begin even >6000$ betalen aan de Universiteit :( Dat wordt em niet dus
Tja fulltime lenen bij duo?
Zie!
pi_144817999
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:50 schreef Solidberg het volgende:
Jesus, dat studeren in USA is reteduur ja :r Je moet aan het begin even >6000$ betalen aan de Universiteit :( Dat wordt em niet dus
Uitwisseling doen aan een gelieerde universiteit van de rug. Marco Polo beurs aanvragen en dan kun je in Amerika studeren terwijl je collegegeld van de rug betaalt. Even een afspraak maken met de studieadviseur als je meer wilt weten. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_144818362
Bouw je wel reuzenschuld op als je daarvoor full tine gaat lenen.

@Sarasi, dit is via de rug. Marco Polo is iets van 800-1200 euro voor een semester, en je betaald naast die 6000$ nog collegegeld aan de rug ;) Was net bij een informatiebijeenkomst
Nee, toch niet
pi_144818489
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:08 schreef Solidberg het volgende:
Bouw je wel reuzenschuld op als je daarvoor full tine gaat lenen.

@Sarasi, dit is via de rug. Marco Polo is iets van 800-1200 euro voor een semester, en je betaald naast die 6000$ nog collegegeld aan de rug ;) Was net bij een informatiebijeenkomst
Dat slaat nergens op. :') Er zijn zat universiteiten waarbij je geen extra geld hoeft te betalen, zeker in Europa. Is Amerika werkelijk zo achterlijk? _O- Toronto dan? :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_144818537
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op. :') Er zijn zat universiteiten waarbij je geen extra geld hoeft te betalen, zeker in Europa. Is Amerika werkelijk zo achterlijk? _O- Toronto dan? :P
Enkel in USA, maar je betaald die 6000$ voor housing schijnbaar, geen idee hoe Toronto is, zal dit weekend gaan kijken.
Nee, toch niet
pi_144818605
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:13 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Enkel in USA, maar je betaald die 6000$ voor housing schijnbaar, geen idee hoe Toronto is, zal dit weekend gaan kijken.
Joh, geen housing betalen! Zat gastgezinnen daar die je graag aannemen. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_144818646
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:16 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Joh, geen housing betalen! Zat gastgezinnen daar die je graag aannemen. :)
Is verplicht zover ik weet :) Leuk hé ( :r ) Wellicht heeft RuG gewoon kutpartners :P
Nee, toch niet
pi_144818659
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:18 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Is verplicht zover ik weet :) Leuk hé
Dieptriest. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_144818711
Wat verdient zo'n buitenlandrit nou precies? 5 dagen * 24 uur * uurloon?
Waar slaap je dan eigenlijk? Wat houdt het in?
pi_144818713
Krijg net een mailtje van EW over dat ik nog geen km-standen zou hebben doorgegeven van de rit voor de snelweglocatie Meerkerk. Dat kan kloppen, want ik heb gister ook geen rit voor hun gereden :')

Ik denk dat ik wel weet hoe het komt. Ik kreeg vrijdag twee ritten waaronder eentje naar Meerkerk, maar die werden twee minuten later geannuleerd omdat die ritten al waren weggegeven. Dus ik denk dat die andere hikert zijn km-standen nog moet doorgeven :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144819573
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:20 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Wat verdient zo'n buitenlandrit nou precies? 5 dagen * 24 uur * uurloon?
Waar slaap je dan eigenlijk? Wat houdt het in?
Ik denk dat je een vast bedrag ervoor krijgt. Twaalf uur per dag uitbetaald en een nachttoeslag oid. Slapen doe je in een goedkoop hotel (gewoon betaald door werkgever), tenminste dat lijkt mij een prima regeling.

5 * 24 * 8 (laat ik dit getal als uurloon aanhouden) = 960 euro :D
Ik wil het wel voor de helft doen... :)
pi_144819595
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:20 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Wat verdient zo'n buitenlandrit nou precies? 5 dagen * 24 uur * uurloon?
Waar slaap je dan eigenlijk? Wat houdt het in?
Denk eerder 12uur * 5 dagen * uurloon. En je slaapt in hotels, lijkt me. Waarschijnlijk per vliegtuig weer naar NL. Zou me niet verbazen als dit een rit van Logix(of hoe die afdeling van de ANWB precies geschreven wordt)


Zou wel mooi zijn als het om een C1 of Up gaat :')

[ Bericht 9% gewijzigd door Solidberg op 23-09-2014 13:07:19 ]
Nee, toch niet
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:18:38 #217
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_144820397
Lekker gretig al die gasten gelijk reageren op dat fb bericht. :')

Moet wel een gekke rit zijn, 5 dagen. Lijkt me geniaal. :D
pi_144820707
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:50 schreef Solidberg het volgende:
Jesus, dat studeren in USA is reteduur ja :r Je moet aan het begin even >6000$ betalen aan de Universiteit :( Dat wordt em niet dus
Denk je dat studeren in Amerika gratis is? Dat is inderdaad met housing en ook eten etc. Heb het zelf ook gedaan en het is inderdaad even de grootste kostenpost die je hebt. Voor de rest, afhankelijk van je reislust, zal je niet veel geld kwijt zijn.

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op. :') Er zijn zat universiteiten waarbij je geen extra geld hoeft te betalen, zeker in Europa. Is Amerika werkelijk zo achterlijk? _O- Toronto dan? :P
Want de universiteit moet je maar gratis eten en onderdak geven? Wat is er achterlijk aan het feit dat je hier gewoon voor moet betalen? Dat je in Europa niks extra hoeft te betalen betekend gewoon wel dat je een eigen kamer moet zoeken en je eigen boodschappen moet doen.

[ Bericht 19% gewijzigd door RTS91 op 23-09-2014 13:33:10 ]
pi_144820982
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:27 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Denk je dat studeren in Amerika gratis is? Dat is inderdaad met housing en ook eten etc. Heb het zelf ook gedaan en het is inderdaad even de grootste kostenpost die je hebt. Voor de rest, afhankelijk van je reislust, zal je niet veel geld kwijt zijn.

[..]

Want de universiteit moet je maar gratis eten en onderdak geven? Wat is er achterlijk aan het feit dat je hier gewoon voor moet betalen? Dat je in Europa niks extra hoeft te betalen betekend gewoon wel dat je een eigen kamer moet zoeken en je eigen boodschappen moet doen.
Ja, dus? Housing is over het algemeen geen probleem, zat gastgezinnen die zich daarvoor aanbieden en dat scheelt je al een hoop. Ik geef echt geen 6000 dollar uit aan eten. Niet in een half jaar en niet in een heel jaar. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_144821015
Bij andere universiteiten betaal je 100-500eu per maand, en geen vast bedrag aan het begin. In Amerika moet je ook nog zelf boodschappen doen (tenminste, dat begreep ik uit die informatie bijeenkomst), je krijgt enkel een gemeubileerde woning/huis beschikbaar gesteld.
Nee, toch niet
pi_144821486
En net zoals gister wederom een halfuur vertraging op station Zwolle, wederom door een defecte trein. :+

Gelukkig krijg ik ervoor betaald *O*
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144821705
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:54 schreef trolley het volgende:
En net zoals gister wederom een halfuur vertraging op station Zwolle, wederom door een defecte trein. :+

Gelukkig krijg ik ervoor betaald *O*
Daar kom ik net vandaan, van spoor 10 of 11 naar 1a gelopen. Als je een jochie in pak zag lopen, dan was ik het waarschijnlijk.
pi_144821829
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, dus? Housing is over het algemeen geen probleem, zat gastgezinnen die zich daarvoor aanbieden en dat scheelt je al een hoop. Ik geef echt geen 6000 dollar uit aan eten. Niet in een half jaar en niet in een heel jaar. :')
Dus daar betaal je voor. De mogelijkheid van een gastgezin had je niet aan de universiteit waar ik gestudeerd heb (overigens ook gelieerd aan RUG): elke internationale student moet daar gewoon op de campus wonen. En die 6000 dollar is dus voor housing, eten en nog enkele ander onkosten, niet alleen voor eten (dat deel is ongeveer 1200 dollar). Je moet sowieso niet naar Amerika gaan als je goedkoop wil studeren: je betaalt daar nu eenmaal veel meer voor je studie.

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:37 schreef Solidberg het volgende:
Bij andere universiteiten betaal je 100-500eu per maand, en geen vast bedrag aan het begin. In Amerika moet je ook nog zelf boodschappen doen (tenminste, dat begreep ik uit die informatie bijeenkomst), je krijgt enkel een gemeubileerde woning/huis beschikbaar gesteld.
Natuurlijk zal je wel boodschappen doen, maar je zal veel minder eten kopen (de grootste kostenpost), waardoor je al veel geld bespaard.
pi_144821873
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:00 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Daar kom ik net vandaan, van spoor 10 of 11 naar 1a gelopen. Als je een jochie in pak zag lopen, dan was ik het waarschijnlijk.
Niet gezien :P

10/11 komt daar de trein vanuit Enschede/Almelo aan? In die trein zat ik namelijk.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144821971
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:05 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Dus daar betaal je voor. De mogelijkheid van een gastgezin had je niet aan de universiteit waar ik gestudeerd heb (overigens ook gelieerd aan RUG): elke internationale student moet daar gewoon op de campus wonen. En die 6000 dollar is dus voor housing, eten en nog enkele ander onkosten, niet alleen voor eten (dat deel is ongeveer 1200 dollar). Je moet sowieso niet naar Amerika gaan als je goedkoop wil studeren: je betaalt daar nu eenmaal veel meer voor je studie.

[..]

Natuurlijk zal je wel boodschappen doen, maar je zal veel minder eten kopen (de grootste kostenpost), waardoor je al veel geld bespaard.
Ik begrijp de kostenpost an sich ook wel, ik snap gewoon niet waarom je het niet uitsplitst en mensen laat kiezen wat ze zelf willen regelen en wat via de universiteit. Natuurlijk, als het kan is het prachtig, maar ik zou van mijn levensdagen niet 6000 euro in één keer kunnen ophoesten. En mijn ouders ook niet. Dat zou jaren sparen en niet op kamers gaan zijn. Dus ja, in die zin vind het het een achterlijk bedrag. :Y
Your opinion of me is none of my business.
pi_144821993
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:06 schreef trolley het volgende:

[..]

Niet gezien :P

10/11 komt daar de trein vanuit Enschede/Almelo aan? In die trein zat ik namelijk.
De trein van Roosendaal naar Zwolle, vanuit Arnhem.
pi_144822054
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:00 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Daar kom ik net vandaan, van spoor 10 of 11 naar 1a gelopen. Als je een jochie in pak zag lopen, dan was ik het waarschijnlijk.
En toen toevallig de sprinter naar Almelo genomen? :+
pi_144822165
Ah, nee dan kwam ik op 8/9 aan ja.

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:11 schreef jurgenov het volgende:

[..]

En toen toevallig de sprinter naar Almelo genomen? :+
1a is de stoptrein richtig Utrecht CS ;)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144822169
Ik hoorde via via dat je 75 euro kreeg voor overnachting ofso per avond en idd je kreeg gewoon 24 uur doorbetaald aangezien je al die uren wel actief voor EW bent en niet je plezier :+
Zie!
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:17:00 #230
414827 Wave103
It's not pop music
pi_144822222
Dan wordt het wel een duur geintje om zo'n auto te laten transporteren :{
pi_144822361
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:09 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik begrijp de kostenpost an sich ook wel, ik snap gewoon niet waarom je het niet uitsplitst en mensen laat kiezen wat ze zelf willen regelen en wat via de universiteit. Natuurlijk, als het kan is het prachtig, maar ik zou van mijn levensdagen niet 6000 euro in één keer kunnen ophoesten. En mijn ouders ook niet. Dat zou jaren sparen en niet op kamers gaan zijn. Dus ja, in die zin vind het het een achterlijk bedrag. :Y
Het is gewoon het pakket wat je krijgt als je aan een aan de RUG gelieerde universiteit studeert. De RuG regelt in principe alles, normaal zou je niet zo makkelijk toegelaten worden op een Amerikaanse universiteit. Uiteindelijk is dit voor beide universiteiten het makkelijkst. Hierdoor bespaar je jezelf ook een hoop tijd en geregel, in dat geval vind ik die 6000 dollar elke cent waard. Als je het zelf wilt regelen kan je proberen bij een niet gelieerde universiteit te gaan studeren, maar dat betekend ook dat je collegegeld moet betalen en je onder de streep nog veel meer geld kwijt bent.
pi_144822457
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:14 schreef trolley het volgende:
Ah, nee dan kwam ik op 8/9 aan ja.

[..]

1a is de stoptrein richtig Utrecht CS ;)
Jep, dat is hem
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:43:52 #233
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_144823083
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:17 schreef Wave103 het volgende:
Dan wordt het wel een duur geintje om zo'n auto te laten transporteren :{
Zal al wel snel richting een paar duizend euro gaan? Kan me niet voorstellen dat je 24 uur doorbetaald krijgt maar als hiker zal je er lekker aan verdienen en als EW zijnde helemaal. Misschien zit er nog wel een bedrijf tussen en die pakt er ook nog wat.

Zal vast niet om een C1 of een UP gaan. :7
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:45:51 #234
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144823140
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:43 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Zal al wel snel richting een paar duizend euro gaan? Kan me niet voorstellen dat je 24 uur doorbetaald krijgt maar als hiker zal je er lekker aan verdienen en als EW zijnde helemaal. Misschien zit er nog wel een bedrijf tussen en die pakt er ook nog wat.

Zal vast niet om een C1 of een UP gaan. :7
Laatste keer was het een Volkwagen Transporter :')
pi_144823256
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:45 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Laatste keer was het een Volkwagen Transporter :')
Ik zou zelfs in een Caddy met 59pk zonder uurloon nog naar Ierland rijden als ik overnachting en eten vergoed kreeg. :P
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:52:26 #236
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_144823347
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:45 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Laatste keer was het een Volkwagen Transporter :')
Ik ga er vanuit dat je bij deze rit 3/4 dagen rijd en 1/2 dagen terugreist. Was dat bij die transporter ook, ja? Dat zou wel gek zijn, niettemin ook wel vet.
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:52:41 #237
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144823357
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:49 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik zou zelfs in een Caddy met 59pk zonder uurloon nog naar Ierland rijden als ik overnachting en eten vergoed kreeg. :P
Ik ook, maar het moet ongetwijfeld even tegenvallen als je een volgeladen A6 verwacht en dan in een Caddy met 2 man terug moet rijden _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:52 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat je bij deze rit 3/4 dagen rijd en 1/2 dagen terugreist. Was dat bij die transporter ook, ja? Dat zou wel gek zijn, niettemin ook wel vet.
Die kwam uit Spanje geloof ik
pi_144825554
Printer gerepareerd vanochtend, dus ik was ook in Zwolle rond die tijd haha.

Corsa is saai. Nu even wakker aan 't worden bij de Mac, die kersenmilkshake is best lekker :9
pi_144825705
Kersen :r
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144825777
Brrr, volgens mij heeft de machinist de airco op standje vriezer staan. Nu lukt een dutje mij niet eens -O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144826067
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:37 schreef Solidberg het volgende:
Bij andere universiteiten betaal je 100-500eu per maand, en geen vast bedrag aan het begin. In Amerika moet je ook nog zelf boodschappen doen (tenminste, dat begreep ik uit die informatie bijeenkomst), je krijgt enkel een gemeubileerde woning/huis beschikbaar gesteld.
Ben je verplicht tot housing van de uni? Ik ben dat namelijk niet. Heb het wel gedaan, is 4200 dollar hier. In principe ook in 1 keer afrekenen, maar heb nog niks betaald. Als je dan nog eten erbij wilt is dat 2100 dollar, maar dat vind ik echt te gek.

Welke uni gaat het om?
pi_144826069
Ik heb wel eens een PC rit van meerdere dagen gedaan voor EW. De overnachtingen heb ik niet betaald gekregen.

Ik kreeg de rijtijd betaald. Daarnaast betaalde de klant mijn eten en hotel. 's Avonds was ik gewoon 'vrij'. Ging dan mooi in het zwembad van het hotel zwemmen ofzo.
Nee.
pi_144826408
Ik heb eens van iemand gehoord die een rit naar Polen mocht doen, maar die kreeg betaald tot het moment dat in zou checken bij het hotel. En de terugreis met het OV uiteraard weer.
pi_144826953
Zit te wachten op het mailtje van het ritje dat ik net doorgebeld kreeg, Groningen - Nieuw Balinge... Hopen dat het ver weg was, ligt het ergens in Drenthe :{ Nu maar op z'n minst hopen op een leuke auto :+

Edit: Helaas, een Toyota Auris Hybrid :{
pi_144827022
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:19 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ben je verplicht tot housing van de uni? Ik ben dat namelijk niet. Heb het wel gedaan, is 4200 dollar hier. In principe ook in 1 keer afrekenen, maar heb nog niks betaald. Als je dan nog eten erbij wilt is dat 2100 dollar, maar dat vind ik echt te gek.

Welke uni gaat het om?
Ik heb geen housing en geen eten en betaal alsnog 2000 dollar aan de universiteit hier (geen schoolgeld maar andere onkosten, zoals een verplichte verzekering). Al met al wel betaalbaar als je goed spaart van tevoren.
pi_144827135
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:48 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Ik heb geen housing en geen eten en betaal alsnog 2000 dollar aan de universiteit hier (geen schoolgeld maar andere onkosten, zoals een verplichte verzekering). Al met al wel betaalbaar als je goed spaart van tevoren.
Zorgverzekering? Ik ben nu al een aantal weken bezig om die te waiven. Dat is in theorie mogelijk (en ik ben ook voldoende verzekerd, heb twee reisverzekeringen met maximale dekking :') ) maar ze doen heel moeilijk.

Vanuit de TU/e was er trouwens ook een mogelijkheid om naar Berkeley te gaan, dan betaal je gewoon nog even iets van 10.000 euro (!) collegegeld om daar te mogen studeren.
pi_144827141
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:46 schreef underground1009 het volgende:
Zit te wachten op het mailtje van het ritje dat ik net doorgebeld kreeg, Groningen - Nieuw Balinge... Hopen dat het ver weg was, ligt het ergens in Drenthe :{ Nu maar op z'n minst hopen op een leuke auto :+

Edit: Helaas, een Toyota Auris Hybrid :{
Die heb ik vorige week moeten ophalen :D _O-
Moet je aan de Osloweg zijn :P?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144827487
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:51 schreef yosander het volgende:

[..]

Die heb ik vorige week moeten ophalen :D _O-
Moet je aan de Osloweg zijn :P?
Jep :+ Is het wat? :P Aardige klant? Veel schade? Ov-verbinding beetje te doen? :D
pi_144827573
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:03 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Jep :+ Is het wat? :P Aardige klant? Veel schade? Ov-verbinding beetje te doen? :D
Nee, een stuk plaatwerk liet zomaar los (tijdens het rijden) :P. Prima klant, tenzij je niet tegen honden kan :D. OV-verbinding geen idee, maar als het goed is heb je een wisselrit toch?

Auto rijdt wel oké verder.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144827885
Morgen een project voor de importeur van een Frans automerk. Auto met klant ophalen in Amsterdam, naar event in Rotterdam rijden, in de avond weer terug naar Amsterdam, auto mee naar huis en volgende ochtend terugbrengen naar de dealer in Amsterdam. Ben benieuwd welk nieuw model we meekrijgen :)
pi_144827934
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:17 schreef RTS91 het volgende:
Morgen een project voor de importeur van een Frans automerk. Auto met klant ophalen in Amsterdam, naar event in Rotterdam rijden, in de avond weer terug naar Amsterdam, auto mee naar huis en volgende ochtend terugbrengen naar de dealer in Amsterdam. Ben benieuwd welk nieuw model we meekrijgen :)
Peugeot 108.
pi_144828309
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Peugeot 108.
Haha, dat denk ik niet. Moet overigens een Nederlandse actrice chauffeuren (niet dat ik haar ken ofzo :') )
pi_144828426
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:06 schreef yosander het volgende:

[..]

Nee, een stuk plaatwerk liet zomaar los (tijdens het rijden) :P. Prima klant, tenzij je niet tegen honden kan :D. OV-verbinding geen idee, maar als het goed is heb je een wisselrit toch?

Auto rijdt wel oké verder.
Hahaha, honden zijn prima :) Klopt trouwens, had ik nog niet eens gezien. Wordt m'n eerste wisselrit trouwens; moet de auto die ik terug naar Grunn doe dan ook weer naar de Osloweg? Wat voor auto heb jij daar gebracht dan, ook een Auris? :)
pi_144828754
Morgen toch nog 2 ritten:

Hapert - Tilburg
Zaltbommel - Amersfoort

^O^ per busje en hoerenbak
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144829187
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:33 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Haha, dat denk ik niet. Moet overigens een Nederlandse actrice chauffeuren (niet dat ik haar ken ofzo :') )
Ik ben wel een keer voor zoiets gebeld, en toen ging het wel om peugeot 108'jes. Moest ik ook bloemen enzo geven. Was echter wel met 'gewone' mensen, een soort promo-event. Hoop voor je dat dit iets anders is, aangezien jij met je actrice mag rijden.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_144829236
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:07 schreef qua111 het volgende:

[..]

Ik ben wel een keer voor zoiets gebeld, en toen ging het wel om peugeot 108'jes. Moest ik ook bloemen enzo geven. Was echter wel met 'gewone' mensen, een soort promo-event. Hoop voor je dat dit iets anders is, aangezien jij met je actrice mag rijden.
In een 108 zit je wel lekker dicht tegen elkaar aan.
pi_144829348
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:38 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Hahaha, honden zijn prima :) Klopt trouwens, had ik nog niet eens gezien. Wordt m'n eerste wisselrit trouwens; moet de auto die ik terug naar Grunn doe dan ook weer naar de Osloweg? Wat voor auto heb jij daar gebracht dan, ook een Auris? :)
Ja, dat is namelijk een huurauto van dat bedrijf aan de Osloweg en het is ook een Auris :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144829721
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

In een 108 zit je wel lekker dicht tegen elkaar aan.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_144829748
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

In een 108 zit je wel lekker dicht tegen elkaar aan.
Zou ik niet erg vinden bij haar.
pi_144831277
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:17 schreef RTS91 het volgende:
Morgen een project voor de importeur van een Frans automerk. Auto met klant ophalen in Amsterdam, naar event in Rotterdam rijden, in de avond weer terug naar Amsterdam, auto mee naar huis en volgende ochtend terugbrengen naar de dealer in Amsterdam. Ben benieuwd welk nieuw model we meekrijgen :)
Nice, ik woon er te ver vandaan andere had ik het ook willen doen.

En ik gok op de gefacelifte 507(?)
  dinsdag 23 september 2014 @ 19:23:57 #261
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_144831511
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:29 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Zou ik niet erg vinden bij haar.
Kim Holland moeten vervoeren :')
pi_144831908
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Kim Holland moeten vervoeren rijden :')
Fixed _O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144832489
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Kim Holland moeten vervoeren :')
;( ;(
  dinsdag 23 september 2014 @ 20:06:33 #264
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_144833103
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:34 schreef trolley het volgende:

[..]

Fixed _O-
:D :r
pi_144835124
Oh ja, de beloofde foto's van de Amarok :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144835229
Amarok :')

We willen de Ducato zien! :Y
Nee, toch niet
pi_144835281
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:31 schreef Solidberg het volgende:
Amarok :')

We willen de Ducato zien! :Y
Geen foto's van gemaakt :@
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144835331
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:31 schreef Solidberg het volgende:
Amarok :')

Gaan de Defensie G-Klasses vervangen. Matgroen, helemaal 2014.

pi_144838753
Wel jammer, die G-Klasse straat toch wel wat meer 'leger' uit

En hoe gaat ze het doen tijdens oorlogsituaties als het leger geen eigen monteurs meer voor die auto's heeft?
Nee, toch niet
  dinsdag 23 september 2014 @ 22:51:14 #270
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144839180
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:33 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Haha, dat denk ik niet. Moet overigens een Nederlandse actrice chauffeuren (niet dat ik haar ken ofzo :') )
Nieuwe Peugeot 508 misschien?
pi_144842387
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:51 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Nieuwe Peugeot 508 misschien?
Daar zit ik ook aan te denken. Ik haal hem morgen aan het begin van de middag al op bij de dealer :)
pi_144845561
Dag 2 zonder werk :P! Het is slappe hap zeg.. Zullen toch niet bellen voor een spoedje :')
pi_144845627
Goed, straks m'n eerste wisselrit. Formulier moet ik AR-innameformulier doen, bij de instructie stond zeer zorgvuldig innemen. Moet ik twee maal formulieren invullen of alleen bij het eerste ophaaladres, of alleen het tweede? Eerste is een schadehersteller in Groningen, het tweede adres is de klant.
pi_144846037
Zou bij beide doen.
Nee, toch niet
pi_144847126
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 09:18 schreef underground1009 het volgende:
Goed, straks m'n eerste wisselrit. Formulier moet ik AR-innameformulier doen, bij de instructie stond zeer zorgvuldig innemen. Moet ik twee maal formulieren invullen of alleen bij het eerste ophaaladres, of alleen het tweede? Eerste is een schadehersteller in Groningen, het tweede adres is de klant.
Voor elke auto een formulier, beide auto's zijn nog niet zou oud dacht ik dus schade viel mee :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144848419
Dat was alweer een poosje geleden dat ik heb gehikerd.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144849010
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 11:24 schreef Amoeba het volgende:
Dat was alweer een poosje geleden dat ik heb gehikerd.
Was inderdaad wel te merken, er is weinig schade gereden de laatste tijd. _O_
Achteraf kijk je een koe in de kont.
  woensdag 24 september 2014 @ 12:22:18 #278
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144850178
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 11:45 schreef KoeInDeKont het volgende:

[..]

Was inderdaad wel te merken, er is weinig schade gereden de laatste tijd. _O_
:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144852048
Auto staat voor de deur, een 508 RXH Hybrid4 met 163pk diesel. Dikke prima.

pi_144852141
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:25 schreef RTS91 het volgende:
Auto staat voor de deur, een 508 RXH Hybrid4 met 163pk diesel. Dikke prima.

[ afbeelding ]
Net een Volvo.
pi_144852328
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:25 schreef RTS91 het volgende:
Auto staat voor de deur, een 508 RXH Hybrid4 met 163pk diesel. Dikke prima.

[ afbeelding ]
dikke bak wel :Y
pi_144852481
Hoe doen jullie dat eigenlijk met jullie studies? Hebben jullie structureel een dag in de week vrij van school? Of werken jullie de dagen dat je maar een paar werkcollege's hebt?
pi_144852482
quote:
15s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:28 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Net een Volvo.
Hangt ook wel een Volvo prijskaartje aan zo te zien, vanaf 50k. Wel een mooie bak zeg!
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_144852525
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:37 schreef Carlos93 het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met jullie studies? Hebben jullie structureel een dag in de week vrij van school?
Ja.
  woensdag 24 september 2014 @ 13:40:27 #285
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_144852590
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:37 schreef Carlos93 het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met jullie studies? Hebben jullie structureel een dag in de week vrij van school? Of werken jullie de dagen dat je maar een paar werkcollege's hebt?
3 dagen maar liefst ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat met een technische studie :Y)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_144852718
Op dit moment volg ik een Informatica studie op 't HBO waarbij ik gemiddeld 2 tot 3 dagen in de week naar school ga.
Echter is dit rooster voor de komende 10 weken zo, en na die 10 weken is er geen zekerheid of dit nog steeds zo is. Bij ons wordt er namelijk niet structureel een vrije dag in het rooster ingepland.

Vandaar mijn vraag, want ik moet natuurlijk wel aan de voorwaarde van één van de bedrijven voldoen :P
pi_144852839
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:44 schreef Carlos93 het volgende:
Op dit moment volg ik een Informatica studie op 't HBO waarbij ik gemiddeld 2 tot 3 dagen in de week naar school ga.
Echter is dit rooster voor de komende 10 weken zo, en na die 10 weken is er geen zekerheid of dit nog steeds zo is. Bij ons wordt er namelijk niet structureel een vrije dag in het rooster ingepland.

Vandaar mijn vraag, want ik moet natuurlijk wel aan de voorwaarde van één van de bedrijven voldoen :P
Bekijk het rooster van je studie maar dan van 2013/2014 in plaats van 2014/2015 en kijk of je over 10 weken nog steeds een vrije dag zou kunnen hebben?

Globaal gezien is het elk jaar wel ongeveer hetzelfde of het moet een nieuwe studie zijn.

En je kan ook twee maanden niet werken en dan daarna weer wel.
pi_144852840
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:44 schreef Carlos93 het volgende:
Op dit moment volg ik een Informatica studie op 't HBO waarbij ik gemiddeld 2 tot 3 dagen in de week naar school ga.
Echter is dit rooster voor de komende 10 weken zo, en na die 10 weken is er geen zekerheid of dit nog steeds zo is. Bij ons wordt er namelijk niet structureel een vrije dag in het rooster ingepland.

Vandaar mijn vraag, want ik moet natuurlijk wel aan de voorwaarde van één van de bedrijven voldoen :P
Die voorwaarde moet je als indicatie zien. Het gaat erom dat jij gemiddeld een dag per week werkt. Het ene blok is dat 2 volle dagen, het andere blok misschien hooguit een ochtend of middag per week, of zelfs een week niet.
Ik heb bijvoorbeeld als niet meer gereden sinds 1 september, en daarvoor was m'n laatste werkdag eind juli. Echter toen wel 2 weken fulltime gewerkt.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_144852978
Wat een weer om te rijden zeg, max 80 - 90 km/h op de snelweg, je ziet geen hand voor ogen zo hard regent het :o

Nu eerst maar even concentratie bijtanken in de vorm van koffie :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144853012
quote:
99s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:22 schreef Fiorano het volgende:

[..]

:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap niet wat er zo hilarisch is aan die vent.

Iets met oude koeien en je moeders sloot.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144853201
Shots fired :7
Zie!
pi_144853461
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:25 schreef RTS91 het volgende:
Auto staat voor de deur, een 508 RXH Hybrid4 met 163pk diesel. Dikke prima.

[ afbeelding ]
Mooi ding, is ie ook full-option? m.a.w. zitten er nog leuke opties op? :9

En hebben jouw ouders ook niet een Peugeot 508? of waren dat andere FOK!kers? :)
  woensdag 24 september 2014 @ 14:28:04 #293
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144854119
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:25 schreef RTS91 het volgende:
Auto staat voor de deur, een 508 RXH Hybrid4 met 163pk diesel. Dikke prima.

[ afbeelding ]
Lekker hoor dit is de facelift! Moet een van de allereerste in NL zijn denk ik?

quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:08 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Mooi ding, is ie ook full-option? m.a.w. zitten er nog leuke opties op? :9

En hebben jouw ouders ook niet een Peugeot 508? of waren dat andere FOK!kers? :)
Wij hadden er 1, S-RS ook en nog 2 maar weet ook niet wie dat waren.
pi_144854482
quote:
15s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:55 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik snap niet wat er zo hilarisch is aan die vent.

Iets met oude koeien en je moeders sloot.
Hij is ook niet grappig. Gewoon geen aandacht aan geven aan dat soort aandachtshoeren :r
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144856120
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:08 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Mooi ding, is ie ook full-option? m.a.w. zitten er nog leuke opties op? :9

En hebben jouw ouders ook niet een Peugeot 508? of waren dat andere FOK!kers? :)
Volgens mij heeft deze alle opties, het is een RXH uitvoering: o.a. lederen bekleding incl. massage, panoramadak, JBL audio systeem, LED koplampen en noem maar op.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:28 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Lekker hoor dit is de facelift! Moet een van de allereerste in NL zijn denk ik?

Ja denk het wel, 17 september op kenteken gezet, net als alle andere 508'en van vanavond.
pi_144856319
Zo, weer thuis, na alle regen. 'T autootje was weer netjes schadevrij, mevrouw de klant was heel erg blij en haar hont was liev :D Heenweg een Auris Hybrid station, terugweg de hatchback. Typisch een auto zonder emotie, 't rijdt, that's it :+
pi_144856880
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:21 schreef underground1009 het volgende:
Zo, weer thuis, na alle regen. 'T autootje was weer netjes schadevrij, mevrouw de klant was heel erg blij en haar hont was liev :D Heenweg een Auris Hybrid station, terugweg de hatchback. Typisch een auto zonder emotie, 't rijdt, that's it :+
Mooi :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 24 september 2014 @ 15:37:33 #298
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144856913
quote:
15s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:55 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik snap niet wat er zo hilarisch is aan die vent.

Iets met oude koeien en je moeders sloot.
Ahjoh gewoon een plagerijtje
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144859390
quote:
15s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:55 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik snap niet wat er zo hilarisch is aan die vent.

Iets met oude koeien en je moeders sloot.
Ik ben ook niet hilarisch, dat ben jij namelijk al.

Maar die Audi A7 was wel mooi _O_
Achteraf kijk je een koe in de kont.
pi_144863990
Morgen een rit Groningen - Amsterdam in een 9 persoons bus. Kreeg verder geen kenteken, wat moet ik me hier bij voorstellen?
pi_144864034
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:36 schreef stripe het volgende:
Morgen een rit Groningen - Amsterdam in een 9 persoons bus. Kreeg verder geen kenteken, wat moet ik me hier bij voorstellen?
Kan van alles zijn, Transporter, Sprinter, noem maar op.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')