Ja, misschien ben ik inderdaad een van de weinigen die de lol van in de file staan niet inziet. Dat zal het zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 19:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is een keuze geen verplichting
Ik rijd eigenlijk altijd te hard door files, maar er zijn snelwegen waar ik de voorkeur geef aan iemand van voor ivm "risicospreiding". Maar idd ik zou er niet voor in de file gaan staanquote:Op maandag 29 september 2014 19:33 schreef mjan het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens met motorrijders die niet durven te filteren en maar in de file gaan staan? Kom er altijd wel een paar tegen als ik snelweg rijd. Paar keer iemand op sleeptouw genomen - achter mij aanrijden is kennelijk nog wel te doen - maar blijf me er over verbazen.
Ik schiet ook niet altijd door de rijbanen door, als ik zie dat het 50 meter verderop weer op gang komt dan blijf ik lekker plakken. Sowieso als het verkeer weer boven de 30km/h uit komt.quote:Op maandag 29 september 2014 19:33 schreef mjan het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens met motorrijders die niet durven te filteren en maar in de file gaan staan? Kom er altijd wel een paar tegen als ik snelweg rijd. Paar keer iemand op sleeptouw genomen - achter mij aanrijden is kennelijk nog wel te doen - maar blijf me er over verbazen.
Als het overgaat in maar 1 rijbaan (en de rest dus afgesloten is), dan sluit ik wel netjes aan. Maar ook bij een file op een 1 baan weg ga ik niet snel erlangs, dan moet ik 'tegen het verkeer' in. Alleen als het echt vast staat doe ik datquote:Op maandag 29 september 2014 20:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik schiet ook niet altijd door de rijbanen door, als ik zie dat het 50 meter verderop weer op gang komt dan blijf ik lekker plakken. Sowieso als het verkeer weer boven de 30km/h uit komt.
Het is een zeker risico dat je neemt. Je zal de eerste niet zijn die over een motorkap vliegt.quote:Op maandag 29 september 2014 19:33 schreef mjan het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens met motorrijders die niet durven te filteren en maar in de file gaan staan? Kom er altijd wel een paar tegen als ik snelweg rijd. Paar keer iemand op sleeptouw genomen - achter mij aanrijden is kennelijk nog wel te doen - maar blijf me er over verbazen.
Nadeel van een zwaar gemodde Bandit met ABM Streetbar stuur van 82cm breed exclusief spiegelsquote:Op maandag 29 september 2014 20:28 schreef Nero22 het volgende:
Voordeel van die kleine Ninja: ik piep overal tussendoor eigenlijk.
Gister stond ik nog achter een V-strom die niet door kon rijden... Als je niet durft/past, ga dan ook niet in de weg staan.
Heb het vaak genoeg gehad dat ik bijna in de flank zat van een auto omdat ze niet verder kijken dan hun neus lang is.quote:Op maandag 29 september 2014 20:45 schreef Yreal het volgende:
Wel fijn opzich om iemand voor je te hebben. Ben jij niet de eerste die langs komt dus weten ze dat ze op moeten letten. En iedereen staat al aan de kant.
Van de week nog met een gs500 amsterdam in geweest. Dat ding is 60cm breed ofzoquote:Op maandag 29 september 2014 20:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nadeel van een zwaar gemodde Bandit met ABM Streetbar stuur van 82cm breed exclusief spiegels
Ik zat vorige maand nog op een stock Bandit. Achteraf geen wonder dat ik op mijn bek gegaan ben met dat ielige stuurtje en die but veringquote:Op maandag 29 september 2014 20:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Van de week nog met een gs500 amsterdam in geweest. Dat ding is 60cm breed ofzo
Heb je nu je bandit gepimpt?quote:Op maandag 29 september 2014 20:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zat vorige maand nog op een stock Bandit. Achteraf geen wonder dat ik op mijn bek gegaan ben met dat ielige stuurtje en die but vering
Sorry mjan
Die vering van die andere was toch al vervangen?quote:Op maandag 29 september 2014 20:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zat vorige maand nog op een stock Bandit. Achteraf geen wonder dat ik op mijn bek gegaan ben met dat ielige stuurtje en die but vering
Sorry mjan
Vraag gummie ff! hahahaquote:Op maandag 29 september 2014 21:23 schreef mjan het volgende:
[..]
Die vering van die andere was toch al vervangen?
Heb je trouwens nog tips qua betaalbare remschijven? Zitten er alledrie aan te komen En kettingset En grote beurt
Als ik straks mijn oude schijven aan Gummie doneer, gaat hij er vast nog op vooruitquote:
die remschijven heb ik net gehad. dat hakt er redelijk in zeg maarquote:Op maandag 29 september 2014 21:23 schreef mjan het volgende:
[..]
Die vering van die andere was toch al vervangen?
Heb je trouwens nog tips qua betaalbare remschijven? Zitten er alledrie aan te komen En kettingset En grote beurt
Ik weet het Moet mezelf even een rijverbod opleggen, want wordt een beetje onbetaalbaar zo.quote:Op maandag 29 september 2014 21:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die remschijven heb ik net gehad. dat hakt er redelijk in zeg maar
motozoom? Bestelde ik ze altijd. En dan zelf monterenquote:Op maandag 29 september 2014 21:42 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik weet het Moet mezelf even een rijverbod opleggen, want wordt een beetje onbetaalbaar zo.
Ronduit bruut. Echter, die vleugels aan de zijkant moet ik eigenlijk wel een beetje om lachen. Een Kawa Transformer voor 30 duizend euro!quote:Op maandag 29 september 2014 22:27 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stinkie wou toch een nieuwe snelle motor? Misschien is die H2 met 300pk wel wat?
Misschien kun je die supercharger ook los kopen voor op je 250quote:Op maandag 29 september 2014 22:46 schreef Nero22 het volgende:
Morgen wordt 'ie gepresenteerd op de INTERMOT. Ben benieuwd.
't Zou geinig wezen!quote:Op maandag 29 september 2014 22:55 schreef mstx het volgende:
[..]
Misschien kun je die supercharger ook los kopen voor op je 250
Denk dat die spiegels er wel af kunnenquote:Op maandag 29 september 2014 22:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ronduit bruut. Echter, die vleugels aan de zijkant moet ik eigenlijk wel een beetje om lachen. Een Kawa Transformer voor 30 duizend euro!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |