abonnement Unibet Coolblue
pi_144655324


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit!
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik




New/Oldbierit Apr 2014



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.


Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.


pi_144655635
Voor zo'n Amerikaanse motor geldt toch hetzelfde als auto's? Sturen is optioneel.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_144655650
quote:
11s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:51 schreef Nero22 het volgende:
Voor zo'n Amerikaanse motor geldt toch hetzelfde als auto's? Sturen is optioneel.
Grote draaicirkels ftw.
pi_144655678
Nu het toch over draaicirkels hebben:

Ding kan alle kanten op.

En deze natuurlijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_144656268
Wat afzien weer voor het verkeerslicht.
Gelukkig had een GSX600F rijdert het goed begrepen, met de klassieke zomertenue. ^O^
pi_144657769
Ga zo ook nog maar ff stukkie proberen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 18 september 2014 @ 16:46:38 #7
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144662508
Lekker rijweer inderdaad. Behalve voor het stoplicht dan.
pi_144662997
quote:
7s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:15 schreef Gummiebeer het volgende:
Wat afzien weer voor het verkeerslicht.
Gelukkig had een GSX600F rijdert het goed begrepen, met de klassieke zomertenue. ^O^
Wel met slippers toch?
  donderdag 18 september 2014 @ 17:13:20 #9
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_144663244
Stomme vraag; Ik heb mijn jas gewassen en ben vergeten hoe de schouder en elleboogstukken erin moeten :')



Spitse kant richting pols of nek?
  donderdag 18 september 2014 @ 17:16:21 #10
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144665230
Mocht er btw nog iemand een goede helm zoeken, AGV Horizon's zwart, wit en mat zwart zijn in de winkel (Zone212) 199 euries! Gaan uit de collectie.

Kwaliteits helm voor weinig geld _O_
I are Baboon
pi_144669258
quote:
14s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:46 schreef Dekatria het volgende:
Lekker rijweer inderdaad. Behalve voor het stoplicht dan.
Pfff idd, gisteren ook al.. Best afzien!
Where facts are few, experts are many.
pi_144670514
Jongens een vraagje, het eerste stukje als ik me remhendel in druk remt me motor niet. Het gaat hierbij om het stukje dat de remlicht schakelaar net aangetikt wordt.

Is dit normaal? Zit er anders gewoon lucht in ? Of is er oets anders aan de hand
pi_144670694
Niks aan het handje als je een paar mm vrije slag hebt, als je daarna maar een krachtige druk voelt en geen spons
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_144671149
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 20:48 schreef densmee het volgende:
Niks aan het handje als je een paar mm vrije slag hebt, als je daarna maar een krachtige druk voelt en geen spons
Oke top!!!!
  donderdag 18 september 2014 @ 21:24:50 #16
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_144672209
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:13 schreef Erasmo het volgende:
Stomme vraag; Ik heb mijn jas gewassen en ben vergeten hoe de schouder en elleboogstukken erin moeten :')

[ afbeelding ]

Spitse kant richting pols of nek?
Wat een stomme vraag
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_144678985
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 19 september 2014 @ 17:12:43 #18
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  vrijdag 19 september 2014 @ 18:36:31 #19
34586 kepler
No bounce, no play
pi_144700718
quote:
Ik zou hem kopen!
The line is a dot to you!
pi_144700870
quote:
"heeft de mooiste brandstoftank ooit gemaakt" alleen wel veel te kleine inhoud net als de andere mt modellen...
pi_144713943
quote:
Vet!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_144725112
Nou, gisteren bij d'n Doc geweest omdat ik bijna tien maanden na dat ongeluk nog steeds gezeik heb met mijn linker arm. Gaan nu toch maar foto's maken. Ben benieuwd.

Zit inmiddels weer met mijn linkerhand en pols in een steunverband. Onderhand wel klaar mee eigenlijk :N :r
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_144725234
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:09 schreef BlackLining het volgende:
Nou, gisteren bij d'n Doc geweest omdat ik bijna tien maanden na dat ongeluk nog steeds gezeik heb met mijn linker arm. Gaan nu toch maar foto's maken. Ben benieuwd.

Zit inmiddels weer met mijn linkerhand en pols in een steunverband. Onderhand wel klaar mee eigenlijk :N :r
kut man... Enerzijds hopen dat ze niks mis vinden maar aan de andere kant als ze wel iets vinden kunnen ze er hopelijk ook wat aan doen...
  zaterdag 20 september 2014 @ 17:02:18 #24
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_144726438
quote:
7s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:15 schreef Gummiebeer het volgende:
Wat afzien weer voor het verkeerslicht.
Gelukkig had een GSX600F rijdert het goed begrepen, met de klassieke zomertenue. ^O^
Ik kwam z'n broer gister tegen.. en vanmorgen z'n andere broer.
Heb met koelvest gereden, maar ik denk dat ik gewoon te warm vandaag was, in het begin voelde ik 'm wel eenmaal thuis was het toch wel warm.
pi_144739194
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:09 schreef BlackLining het volgende:
Nou, gisteren bij d'n Doc geweest omdat ik bijna tien maanden na dat ongeluk nog steeds gezeik heb met mijn linker arm. Gaan nu toch maar foto's maken. Ben benieuwd.

Zit inmiddels weer met mijn linkerhand en pols in een steunverband. Onderhand wel klaar mee eigenlijk :N :r
Kan ook vanuit je nek etc komen hea.

Ben zelf bij Nedspine geweest voor scans e.d.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')