abonnement Unibet Coolblue
pi_144653534
Vriend (22) van mijn nichtje (20) heeft definitief met zijn ouders gebroken.
Ook geen wonder, ik ken ze van dichtbij en de manier van opvoeden was altijd dit:

- 6 op je rapport? kan ook een 8 zijn
- 8 op het rapport? kan ook een 10 zijn
- 10 op je rapport? laat eens kijken? hiervoor had ik je een 5 gegeven.

Volgestampte sportagenda zonder dat die jongen ooit gevraagd is of het hem überhaupt wel interesseert.
Sociale contacten massaal bekritiseerd, afgekeurd en vriendschappen en relaties kapot gemanipuleerd.
Op verjaardagen en andere familiebijeenkomsten altijd gekleineerd en vergeleken met die en die.

Klacht: het gebeurt steeds vaker dat ouders dit doen zonder dat ze een nekschot krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 18-09-2014 15:20:33 ]
pi_144653576
geen ervaring mee, mijn moeder was al blij als ik al naar school ging
pi_144653578
TS is in zijn jeugd beschadigd door zn ouders :')
pi_144653650
Van die kinderen die in alles vrij zijn wat ze doen. :') Als ze iets kapot maken is dat niet erg, want elk mens maakt fouten en het is goed om je frustratie te uiten. :') Als mijn zoon een jurk wil dragen naar school mag hij dat, ik zal niet over hem oordelen. :')

Ga toch weg. :')
Blub
pi_144653700
Niets mis met een beetje pushende ouders. Mijn ouders hebben altijd het tegenovergestelde gedaan, en toen ik voor de tweede keer stopte met mijn studie ''begrepen ze mijn keuze weer''..

Achteraf was ik nu al afgestudeerd geweest als ze gewoon hadden gezegd ''we betalen je studie, maar alles wat je langer dan nominaal studeert betaal je zelf''..
  Forum Admin donderdag 18 september 2014 @ 11:39:24 #6
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_144653716
Ik heb dat gevoel altijd bij van die jonge sporttalentjes. Alleen maar trainen trainen en nog eens trainen om op het hoogste niveau mee te kunnen blijven doen. Ik kan me niet goed voorstellen dat dat uit het kind zelf komt. Volgens mij zijn dat vooral de ouders die het kind daartoe zetten.
  donderdag 18 september 2014 @ 11:43:31 #7
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_144653858
Beetje stimuleren is niets mis mee natuurlijk, maar het moet niet pushen worden. Je kunt immers niet meer doen dan je best.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_144654039
Schreeuwende ouders langs de kant bij het sporten :')
Ouders die vinden dat hun kind overal het beste in is :')
Vaders en moeders die hun kinderen tot prestaties dwingen en boos zijn als ze 2e worden :')
U MAD?
pi_144654128
pics van je nichtje
  donderdag 18 september 2014 @ 12:05:16 #10
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_144654497
Mensen zijn van nature lui. Je moet kinderen stimuleren om het beste uit zichzelf te halen.
Ben je klaar met je huiswerk, dan mag je spelen. Op de piano.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  Redactie Frontpage donderdag 18 september 2014 @ 12:14:27 #11
38148 crew  Innisdemon
pi_144654694
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:33 schreef Werkman het volgende:

Klacht: het gebeurt steeds vaker dat ouders dit doen zonder dat ze een nekschot krijgen.
Hoe vaak gebeurt dit? Hoe vaak gebeurde het vroeger? Wat zijn je vergelijkingscijfers?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_144654992
Prima beslissing, je ouders horen onvoorwaardelijk achter je te staan en je te steunen.
Maatschappij is al prestatiegericht en lastig genoeg, laatste wat je dan wil is dat diegene die ooit besloten hebben om jou te creëren de beslissingen die je daarin maakt af gaan lopen kraken.
blablablabla
pi_144654993
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_144655024
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:05 schreef Pikkebaas het volgende:
Mensen zijn van nature lui. Je moet kinderen stimuleren om het beste uit zichzelf te halen.
Ben je klaar met je huiswerk, dan mag je spelen. Op de piano.
Kinderen hebben ook tijd voor zichzelf nodig er zijn verschillende studies die dit aantonen.
blablablabla
pi_144655306
ik mocht altijd alles
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_144655356
quote:
7s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik heb dat gevoel altijd bij van die jonge sporttalentjes. Alleen maar trainen trainen en nog eens trainen om op het hoogste niveau mee te kunnen blijven doen. Ik kan me niet goed voorstellen dat dat uit het kind zelf komt. Volgens mij zijn dat vooral de ouders die het kind daartoe zetten.
Dat denk ik niet, want je mag zoveel trainen, omdat je zo goed en gemotiveerd bent! Dus in eerste instantie zullen ze het zelf wel willen, maar zulke perfectionistische kinderen zullen niet altijd zelf aan de bel trekken als het ze teveel wordt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')