abonnement Unibet Coolblue
pi_144650419
Waar is het wachten op, hij is al sinds 0:00u te downloaden

Klacht: KLB is laat vandaag :(
pi_144650424
Ik heb KLB in een iOS8 skin ingesteld.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 18 september 2014 @ 09:10:47 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_144650429
Was al sinds gisteravond 19:00 te downloaden. :')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_144650481
ios8? :?
pi_144650522
Apple _O_
Apple :')

Zo, hebben we dat vast gehad.
Een wijs man stelde ooit 'vrouwen zijn het zwakkere geslacht. De vrouw is per definitie minderwaardig aan de man en vrouwen dienen derhalve een ondergeschikte rol in de samenleving te vervullen.'
  donderdag 18 september 2014 @ 09:20:15 #6
365031 Dettol
Met automatisch pompje
pi_144650580
iOS :')
Blackberry :')
Android :')
Windowsfoon :')

Geen Nokia 3310 gebruiken :')
pi_144650650
iOS8 ik zie nog niks?
pi_144650665
Staat er bij mij anders nog niet in...
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_144650739
Ik draai het al.
pi_144650755
Volgens een vriend van mij die werkt bij Apple Support is het nu zo druk met vragen van klanten dat ze elke dag dubbele diensten moeten draaien. Misschien is het toch niet zo gebruikersvriendelijk als er toch zoveel vragen en nevelen over zijn?
pi_144650791
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:16 schreef GZ1000 het volgende:
Apple _O_
Apple :')

Zo, hebben we dat vast gehad.
Mijn toestel is lekker beter dan de jouwe!!!!!!
pi_144650795
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:31 schreef Flammie het volgende:
Volgens een vriend van mij die werkt bij Apple Support is het nu zo druk met vragen van klanten dat ze elke dag dubbele diensten moeten draaien. Misschien is het toch niet zo gebruikersvriendelijk als er toch zoveel vragen en nevelen over zijn?
En dan moet je natuurlijk ook nog meenemen dat er duizenden autistische idioten zijn die (zoals altijd bij een software update) moeilijk gaan doen omdat 'dat knopje eerst daar stond, maar nu niet meer' of 'de kleur van die pagina was eerst mooier'.

Mensen :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_144650877
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:31 schreef Flammie het volgende:
Volgens een vriend van mij die werkt bij Apple Support is het nu zo druk met vragen van klanten dat ze elke dag dubbele diensten moeten draaien. Misschien is het toch niet zo gebruikersvriendelijk als er toch zoveel vragen en nevelen over zijn?
Enig idee hoeveel mongolen er bestaan?
Vraag je vriend ook eens wat zoals de vragen zijn die hij krijgt en hoe vaak hij het :') gezicht maakt :P
People assume too much.
pi_144650893
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:31 schreef Flammie het volgende:
Volgens een vriend van mij die werkt bij Apple Support is het nu zo druk met vragen van klanten dat ze elke dag dubbele diensten moeten draaien. Misschien is het toch niet zo gebruikersvriendelijk als er toch zoveel vragen en nevelen over zijn?
De eerste dag met iOS 8 is pas net begonnen.
pi_144650920
Apple _O_

Android :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_144650993
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:38 schreef very het volgende:

[..]

Enig idee hoeveel mongolen er bestaan?
Vraag je vriend ook eens wat zoals de vragen zijn die hij krijgt en hoe vaak hij het :') gezicht maakt :P
Yeah maar dat is bij een PC?Android net zo? Het argument wat ik vaker zie is dat Apple veel beter in gebruikersgemak is en dat er nauwelijks vragen zijn over hoe het werkt terwijl er dus blijkbaar gewoon aan beide kanten mongolen bestaan die nog te dom zijn om te kakken :P Een Apple is niet perse makkelijker dan een PC en een PC is niet perse makkelijker dan een Apple. Er zijn gewoon mongolen die beide systemen niet snappen en nooit zullen snappen omdat ze gewoon te achterlijk zijn :D
pi_144651053
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:43 schreef Flammie het volgende:

[..]

Yeah maar dat is bij een PC?Android net zo? Het argument wat ik vaker zie is dat Apple veel beter in gebruikersgemak is en dat er nauwelijks vragen zijn over hoe het werkt terwijl er dus blijkbaar gewoon aan beide kanten mongolen bestaan die nog te dom zijn om te kakken :P Een Apple is niet perse makkelijker dan een PC en een PC is niet perse makkelijker dan een Apple. Er zijn gewoon mongolen die beide systemen niet snappen en nooit zullen snappen omdat ze gewoon te achterlijk zijn :D
Kun je Apple dus niet kwalijk nemen.

Ik ben er zeer zeker van overtuigd dat iOS makkelijker in gebruik is dan Windows. Mensen in mijn omgeving met een iPad kunnen eigenlijk alles zelf. Alleen mail blijft lastig om in te stellen. Maar dat is per definitie kut, ongeacht welk systeem je gebruikt.
pi_144651090
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:43 schreef Flammie het volgende:

[..]

Yeah maar dat is bij een PC?Android net zo? Het argument wat ik vaker zie is dat Apple veel beter in gebruikersgemak is en dat er nauwelijks vragen zijn over hoe het werkt terwijl er dus blijkbaar gewoon aan beide kanten mongolen bestaan die nog te dom zijn om te kakken :P Een Apple is niet perse makkelijker dan een PC en een PC is niet perse makkelijker dan een Apple. Er zijn gewoon mongolen die beide systemen niet snappen en nooit zullen snappen omdat ze gewoon te achterlijk zijn :D

Hetzelfde met problemen en crashes. Users zijn 95% dom volk ofzo.
Dit ja. :')
Overigens ggebruiksgemak is ook deels gewenning. Vroeger een auto met tankdop aam linkerkant, nu aan de rechterkant. Wat is beter?


In het begin de rechterkant omdat je dat zo gewent bent. Later maakt het geen moer uit.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_144651116
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:46 schreef Dimens het volgende:

[..]

Kun je Apple dus niet kwalijk nemen.

Ik ben er zeer zeker van overtuigd dat iOS makkelijker in gebruik is dan Windows. Mensen in mijn omgeving met een iPad kunnen eigenlijk alles zelf. Alleen mail blijft lastig om in te stellen. Maar dat is per definitie kut, ongeacht welk systeem je gebruikt.
Zeker kun je dat Apple niet kwalijk nemen. Net zoals je het Windows ook niet kwalijk kunt nemen.
Daarom neem ik argumenten als gebruikersvriendelijkheid etc nooit super serieus. Mensen zijn te dom om een computer te gebruiken, als dat nu Apple of Android of Windows is. Die gast zei ook dat lui die een Apple hebben heel vaak bellen en nog niet eens weten hoe ze een download in Safari moeten openen. Dit zijn ook dezelfde mensen die zeggen dat een PC te lastig is omdat ze niet weten hoe dit in Chrome moet etc etc. Daar is geen pijl op te trekken. Iemand met een beetje computer ervaring zal zijn weg snel vinden ongeacht het OS.

Hetzelfde met problemen en crashes. Users zijn 95% dom volk en ik neem al die tegenargumenten tegen OS (iOS, macOS, Windows, Android whatever) en al die vissersverhalen over die slechte ervaringen altijd met een grote korrel zout.
pi_144651153
Hier een IOS8 topic voor je topic.

KLB / Zenuwachtig voor iOS 8
pi_144651235
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:43 schreef Flammie het volgende:

[..]

Yeah maar dat is bij een PC?Android net zo? Het argument wat ik vaker zie is dat Apple veel beter in gebruikersgemak is en dat er nauwelijks vragen zijn over hoe het werkt terwijl er dus blijkbaar gewoon aan beide kanten mongolen bestaan die nog te dom zijn om te kakken :P Een Apple is niet perse makkelijker dan een PC en een PC is niet perse makkelijker dan een Apple. Er zijn gewoon mongolen die beide systemen niet snappen en nooit zullen snappen omdat ze gewoon te achterlijk zijn :D

Precies dat, al denk ik niet dat je kan ontkennen dat een pc (windows) wel lastiger is. Probeer maar eens een draadloos netwerk van meerdere pc's met elkaar te linken en probeer het daarna met een zooi macs :P

Tuurlijk ligt het er ook aan wat je er mee wilt doen. Als je alleen de aanknop en het internet icoontje gebruikt is er geen verschil natuurlijk :P En op sommige fronten zal een pc weer beter zijn. Ik gebruik zelf trouwens alleen een pc, want vind macs gewoon te duur. iPhones vind ik ook duur, maar die betaald zich na een jaar op max 200 euro na weer terug :)
People assume too much.
pi_144660235
het is 'betaalt'
pi_144660323
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:32 schreef Jaapvaak het volgende:
het is 'betaalt'
het is "betaaldt"
Feitje van de dag: Negers lusten geen mayonaise.
pi_144662018
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:31 schreef Flammie het volgende:
Volgens een vriend van mij die werkt bij Apple Support is het nu zo druk met vragen van klanten dat ze elke dag dubbele diensten moeten draaien. Misschien is het toch niet zo gebruikersvriendelijk als er toch zoveel vragen en nevelen over zijn?
Het is ook niet gebruiksvriendelijk hoor, dat zeggen gebruikers voor de grap.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')