abonnement Unibet Coolblue
pi_144643762
Iemand ervaring met deze tassen?

Kan je hier veel boeken in meenemen of kan je daarvoor toch maar beter een standaard Eastpak kopen?

https://www.revert95.nl/herschel-supply/pop-quiz-grey

http://www.rugzakcenter.n(...)r-lifelike-navy.html
Irene is bae <3
pi_144649439
Ik zie weleens Herschel tassen voorbij komen op de campus... Maar ik ben verliefd op mijn eastpak tas.
Eastpak all the way.
pi_144654628
Geen verstand van Herschel. Hoewel ik Eastpak mega fijne tassen vind, heb ik gemerkt dat na een tijdje de binnenlaag loslaat, waardoor je heel veel losse kruimels (echt heel veel) in je tas krijgt en hij niet meer waterdicht is. Echter schijnt het wel zo te zijn dat je tig jaar garantie op die krengen krijgt als je de bon bewaart.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_144654644
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
Geen verstand van Herschel. Hoewel ik Eastpak mega fijne tassen vind, heb ik gemerkt dat na een tijdje de binnenlaag loslaat, waardoor je heel veel losse kruimels (echt heel veel) in je tas krijgt en hij niet meer waterdicht is. Echter schijnt het wel zo te zijn dat je tig jaar garantie op die krengen krijgt als je de bon bewaart.
50 jaar
pi_144654661
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:12 schreef tailfox het volgende:

[..]

50 jaar
Ik meende iets van dertig..

edit:
quote:
Eastpak waarborgt zijn producten tegen mogelijke materiaal- en productiefouten door middel van een standaardgarantie van 30 jaar op alle gewone producten (rugzakken, tassen en bagage). De garantie van 30 jaar geldt niet voor bepaalde speciale producten, zoals producten gemaakt van een modieuze stof of constructie in beperkte oplage, waarvoor een garantie van 2 jaar geldt. Indien u niet zeker bent welke garantie voor een bepaald product geldig is, controleer dan het garantiedocument- of kaartje dat bij de aankoop met de tas wordt meegeleverd of het witte etiket in de tas. Daarop wordt duidelijk de garantietermijn vermeld.
De tas waarmee ik problemen heb heeft denk ik wel die 'modieuze stof', dus de dertig jaar gaat bij deze niet op. TIP: koop een standaard eastpak en je hebt er minstens dertig jaar plezier van.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_144654686
pi_144654692
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:12 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Ik meende iets van dertig..
nouja een lifetime zegmaar
pi_144654781
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:14 schreef tailfox het volgende:

[..]

nouja een lifetime zegmaar
Ik mag toch hopen dat ik niet op mijn 44e al dood ga :D (fyi, nee, ik ben geen 14 maar zo lang heb ik de tas al)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_144654826
Wat ik na een snel rondje googlen vind is dat de Herschel maar 1 jaar garantie heeft. Ik zou dus zeker voor Eastpak gaan, die zijn net zo mooi en 'hip', over het algemeen betrouwbaar en op aardig wat boekengewicht berekend en zo niet, dan heb je dus die garantie.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_144655198
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:17 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat ik niet op mijn 44e al dood ga :D (fyi, nee, ik ben geen 14 maar zo lang heb ik de tas al)
waarom heb je op je 44e een hippe tas nodig.
Plus gaat niet altijd na garantie kapot:p
pi_144655262
'Garantie' van Eastpak is ook een wassen neus. Rits is uitgesloten, bijvoorbeeld, net als gebruiksslijtage. Achterlijke bedoeling als je echt een beroep wilt doen op de garantie. Dus kies gewoon een tas die jij mooi vindt. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_144655955
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:36 schreef Sarasi het volgende:
'Garantie' van Eastpak is ook een wassen neus. Rits is uitgesloten, bijvoorbeeld, net als gebruiksslijtage. Achterlijke bedoeling als je echt een beroep wilt doen op de garantie. Dus kies gewoon een tas die jij mooi vindt. :)
Naja vind die Herschel wel mooier uitzien :9

Kunnen er meer boeken in de Eastpak dan als ik kijk naar inhoud 24L <> 21L
Irene is bae &lt;3
pi_144659158
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:36 schreef Sarasi het volgende:
'Garantie' van Eastpak is ook een wassen neus. Rits is uitgesloten, bijvoorbeeld, net als gebruiksslijtage. Achterlijke bedoeling als je echt een beroep wilt doen op de garantie. Dus kies gewoon een tas die jij mooi vindt. :)
Niet waar. Ik heb een rits laten repareren en dat viel gewoon onder de garantie.
Dat gebruiksslijtage van garantie uitgesloten is lijkt me logisch.
pi_144660113
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 14:50 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Niet waar. Ik heb een rits laten repareren en dat viel gewoon onder de garantie.
Dat gebruiksslijtage van garantie uitgesloten is lijkt me logisch.
Onze rits werd na vier jaar gewoon onder gebruiksslijtage gemikt. Jij bent de eerste van wie ik hoor dat ze de rits hebben gerepareerd. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_144710596
In de US is die veel goedkoper :o

Echt Nederland weer :{

Ik heb wel een nicht in de US, maar als ik haar een laat kopen en het vervolgens naar mij toe laat posten dan moet ik zeker weer extra kosten betalen :')

Ook stom dat als je een cadeau krijgt je er nog extra voor moet betalen :r
Irene is bae &lt;3
pi_144723707
Ik vind Herschel wel een stuk fijner op je rug liggen dan Eastpak, al ligt het er wel weer aan welke Eastpack natuurlijk, die grote heb ik nooit om gehad.
pi_144723770
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 september 2014 22:23 schreef Jiang153 het volgende:
In de US is die veel goedkoper :o

Echt Nederland weer :{

Ik heb wel een nicht in de US, maar als ik haar een laat kopen en het vervolgens naar mij toe laat posten dan moet ik zeker weer extra kosten betalen :')

Ook stom dat als je een cadeau krijgt je er nog extra voor moet betalen :r
Ze kan em aangeven als cadeau. Dan heb je een kans dat je geen invoerrechten hoeft te betalen.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_144726056
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:19 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ze kan em aangeven als cadeau. Dan heb je een kans dat je geen invoerrechten hoeft te betalen.
Dat is een trucje waar de douane niet zo snel meer intrapt. Of je moet geluk hebben.
pi_144729722
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:46 schreef Mylene het volgende:

[..]

Dat is een trucje waar de douane niet zo snel meer intrapt. Of je moet geluk hebben.
Ja dat weet ik en slaat ook nergens op :r

Lekker zelf betalen voor je cadeau :')
Irene is bae &lt;3
pi_144729873
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:16 schreef Myrr het volgende:
Ik vind Herschel wel een stuk fijner op je rug liggen dan Eastpak, al ligt het er wel weer aan welke Eastpack natuurlijk, die grote heb ik nooit om gehad.
De standaard pak'n pak nog iets :9

Dus de bekende Eastpak die je overal ziet

Ik vind Herschel wel mooier met die 2 kleuren, maar opeens heb je overal tassen die hierop lijken maar dan de helft van de prijs.

Heb ze bijv. bij de river island ook gezien, maar het enige wat anders is is het plaatje wat voorop de tas staat de logo zeg maar :o
Irene is bae &lt;3
pi_144730308
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 19:11 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

De standaard pak'n pak nog iets :9

Dus de bekende Eastpak die je overal ziet

Ik vind Herschel wel mooier met die 2 kleuren, maar opeens heb je overal tassen die hierop lijken maar dan de helft van de prijs.

Heb ze bijv. bij de river island ook gezien, maar het enige wat anders is is het plaatje wat voorop de tas staat de logo zeg maar :o
Ik gok dat een Herschel toch lekkerder zit. Die dingen die zitten heerlijk, ook al zijn ze volgestouwd vind ik zelf. Niet zo trekkerig en ligt gewoon lekker op je rug. De vorm blijft ook goed, ik denk dat dat bij de goedkopere varianten minder is.

De Eastpak gewoon die standaard die middelbare scholieren hebben dan denk ik? Die van mij helaas helemaal volgekladde met type-ex :') En een of andere grapjurk had er een hakenkruis op gekladderd dus toen heb ik 'm maar weggeggooid. :')

Ik zou voor een Herschel gaan, die zitten beter.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2014 19:26:31 ]
pi_144734654
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 19:26 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik gok dat een Herschel toch lekkerder zit. Die dingen die zitten heerlijk, ook al zijn ze volgestouwd vind ik zelf. Niet zo trekkerig en ligt gewoon lekker op je rug. De vorm blijft ook goed, ik denk dat dat bij de goedkopere varianten minder is.

De Eastpak gewoon die standaard die middelbare scholieren hebben dan denk ik? Die van mij helaas helemaal volgekladde met type-ex :') En een of andere grapjurk had er een hakenkruis op gekladderd dus toen heb ik 'm maar weggeggooid. :')

Ik zou voor een Herschel gaan, die zitten beter.
Ja de middelbare scholieren variant :9

Heb nou soms bij die Eastpak dat als ik een te vol doe dat die niet zo comfortabel zit omdat die helemaal trekt. Moet namelijk vaak een wettenbundel ter grootte van een encyclopedie meenemen naast de andere zware boeken :{w

[ Bericht 3% gewijzigd door Jiang153 op 20-09-2014 22:50:03 ]
Irene is bae &lt;3
pi_144735044
Nike Cheyenne all day every day :7
pi_144737652
Meningen mensen?





Irene is bae &lt;3
  zaterdag 20 september 2014 @ 23:41:00 #25
434279 Zjin
Saté ist mein leben.
pi_144738873
Kipling :7 _O_
Eastpak :')
Signature:&lt;br /&gt;(max. 4 regels)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')