abonnement Unibet Coolblue
pi_144629974
De acties van jihadisten werpen de laatste drie weken hun vruchten af voor de PVV. De anti-islam partij scoort op de kop af 27 virtuele zetels in een peiling van TNS-Nipo. Daarmee is de PVV de grootste en laat Nederland zien dat men het gezeur omtrent islamieten en Zwarte Pieten eigenlijk wel beu is.

De VVD van Mark staat net een zetel lager op 26. Echter de coalitiepartner en Zwarte Piet haters van de PvdA worden afgestraft met 11 pluchestoeltjes. D66 is derde met 21 zetels, daarna volgen SP met 20 en CDA met 17 zetels.

Jihadisten matsen PVV

[ Bericht 1% gewijzigd door sp3c op 18-09-2014 13:34:35 ]
pi_144630112
Dat is toch al tijden zo in de peilingen. Mensen moeten dat invullen en kijken waar ze onlangs mee bezig zijn geweest het is de waan van de dag.
pi_144630158
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:31 schreef vigen98 het volgende:
De acties van jihadisten werpen de laatste drie weken hun vruchten af voor de PVV. De anti-islam partij scoort op de kop af 27 virtuele zetels in een peiling van TNS-Nipo. Daarmee is de PVV de grootste en laat volbloed-Nederland zien dat men het gezeur omtrent islamieten en Zwarte Pieten eigenlijk wel beu is.

De VVD van Mark staat net een zetel lager op 26. Echter de coalitiepartner en Zwarte Piet haters van de PvdA worden afgestraft met 11 pluchestoeltjes. D66 is derde met 21 zetels, daarna volgen SP met 20 en CDA met 17 zetels.

Moslims matsen PVV
Geert komt op voor zwarte piet=goede reden om op Geert te stemmen

Da's toch logisch?
  woensdag 17 september 2014 @ 17:41:28 #4
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_144630282
Zwarte Piet haters :')

Ik denk dat de lage score van de PvdA wel andere oorzaken heeft.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_144630878
Pvv de koning van de peilingen net als de SP. Uiteindelijk zullen VVD/D66/CDA-stemmers veelal strategisch stemmen op elkaar om de groter te blijven dan Pvv. Hetzelfde aan de linkervleugel waar ze PvdA grootste zullen maken of misschien een keer de SP.
pi_144631501
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:31 schreef vigen98 het volgende:
De acties van jihadisten werpen de laatste drie weken hun vruchten af voor de PVV. De anti-islam partij scoort op de kop af 27 virtuele zetels in een peiling van TNS-Nipo. Daarmee is de PVV de grootste en laat volbloed-Nederland zien dat men het gezeur omtrent islamieten en Zwarte Pieten eigenlijk wel beu is.

De VVD van Mark staat net een zetel lager op 26. Echter de coalitiepartner en Zwarte Piet haters van de PvdA worden afgestraft met 11 pluchestoeltjes. D66 is derde met 21 zetels, daarna volgen SP met 20 en CDA met 17 zetels.

Moslims matsen PVV
Zijn de mensen die de FP beheren dronken ofzo? Wat een h.i.l.a.r.i.s.c.h. stukje weer :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 17 september 2014 @ 18:28:47 #7
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_144631587
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:00 schreef Kandijfijn het volgende:
Pvv de koning van de peilingen net als de SP. Uiteindelijk zullen VVD/D66/CDA-stemmers veelal strategisch stemmen op elkaar om de groter te blijven dan Pvv. Hetzelfde aan de linkervleugel waar ze PvdA grootste zullen maken of misschien een keer de SP.
Beter PvdA als tegengewicht voor de VVD dan de SP... Dat soort links-extreem gedoe is even ongewenst als de PVV.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_144636880
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:28 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Beter PvdA als tegengewicht voor de VVD dan de SP... Dat soort links-extreem gedoe is even ongewenst als de PVV.
Yups eens, alhoewel ik weinig op heb met de PvdA
pi_144645643
PvdA op 11 zetels. Goed nieuws voor de belastingbetaler, slecht nieuws voor kansloze gelukzoekers.
  donderdag 18 september 2014 @ 06:56:07 #10
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144649333
Wat is dit voor een nazi-bericht? 'Volbloed-Nederlanders'? Moet je tegenwoordig eerst raszuiverheid aantonen voordat je mee mag doen? :')

Maar goed, 30 zetels zijn nog steeds maar 1/5e van de bevolking. 4/5e denkt op z'n minst dat er een beter alternatief is dan de PVV. En ik vraag me af hoeveel 'volbloed-Nederlanders' het gezeur van de PVV eigenlijk wel beu zijn.
pi_144649567
Er zijn in Nederland twee groepen mensen gevormd, de Nederlander en de Hollander.

De Hollander wil en gaat weg uit zijn leefgebied en vooral uit Nederland. Het aantal emigranten stijgt enorm, thans 400 per dag. Dat zijn overwegend goed opgeleide mensen, van vaktechnisch tot academisch. Sinds 2000 zijn dat er 1.800.000.
Maar ook de vele Nederlandse bedrijven die weggaan. Het is te duur om nog te ondernemen. Dat zijn dus mensen die hun geld en hun vakkennis investeren in een ander land. Bv de Scandinavische landen die zeer in trek zijn.

Dat wat overblijft betaalt de rekening. Nederland is inmiddels het duurste land ter wereld om te wonen. En dat wordt nog duurder. Men leeft van die hoge belastingen maar vooral van het laten oplopen van de staatsschuld. Geld lenen dus.

De staatsschuld periode:

1994 - 218 miljard
2004 - 257 miljard

Dat is een stijging van 17%

2004 - 257 miljard
2014 - 457 miljard dwz t.m. september 2014

Dat is een stijging van 78%

En opnieuw is in 2014 weer dringend geld nodig om de boel te kunnen betalen. Geld dat er niet is. Dan heb je 2 mogelijkheden, je laat de staatsschuld maar weer oplopen, is thans 75% van het BNP of je verhoogd opnieuw de belastingen.

Ik zelf denk dat in 2014/2015 opnieuw de BTW zal worden verhoogd, zeg eens naar 25%. Dat is de makkelijkste vorm om snel veel geld binnen te halen.

Welkom in het Nederland van de Nederlanders.

[ Bericht 1% gewijzigd door cempexo op 18-09-2014 07:57:17 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_144649580
Hoe doen ze dit in Denemarken eigenlijk?
pi_144649634
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 07:53 schreef Specularium het volgende:
Hoe doen ze dit in Denemarken eigenlijk?
Kort antwoord even:

De Deen gaat niet weg uit zijn land. Staatsschuld is 42% van het BNP. Werkloosheid 4,9%. De kosten van een huis is de helft van de prijs en dubbel zo groot tov Nederland. Hypotheekrente betaal ik thans 0,5452% Bruto, vóór belastingen. Wordt volgend jaar lager schat ik in, zie de geldmarkt.

Het inkomen is 20-30% hoger dan in NL. Vakantiegeld is bv 12%.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_144650862
20 zetels voor de SP. Dit land is gek.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_144654211
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:38 schreef KoosVogels het volgende:
Goed geschreven stuk.

Wat mankeert die redacteuren van de FP in godsnaam? Kleine hersenaandoening of gewoon dom?
Waarbij TS nog even 'volbloed' toevoegt aan Nederlanders :'(

Geeft ook weer een beetje aan hoe het kneusje denkt: volbloed Nederlanders versus de niet volbloed NL'ers en verraders... :')
Krekker is de bom!
pi_144656258
wat een objectief nieuws
pi_144665747
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 18:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

-
Je begrijpt het echt niet he? :'(

Misschien moet ik het toch maar uitleggen :')

Jouw redenatie is als volgt:
Allochtonen zijn relatief vaker betrokken bij overlastgevende criminaliteit dan autochtonen, oftewel allochtonen meer overlast, oftewel, Nederland zou beter af zijn zonder allochtonen.

Wat ik aangeef is dat je deze redenatie op zoveel vlakken kan hanteren:
Niet al te slimme mensen zijn relatief vaker betrokken bij overlastgevende criminaliteit dan slimme mensen, oftewel, meer niet al te slimme mensen = meer overlast, oftewel, Nederland zou beter af zijn zonder niet al te slimme mensen.

Mannen zijn relatief vaker betrokken bij overlastgevende criminaliteit dan vrouwen, oftewel, meer mannen = meer overlast, oftewel, Nederland zou beter af zijn zonder mannen.

Terwijl iedereen met meer dan 1 werkende hersencel kan begrijpen dat het veel effectiever is je te focussen op het tuig.

Oftewel, tuig zorgt voor overlast en problemen, Nederland zou beter af zijn zonder tuig, ongeacht afkomst/geslacht/etc.

[ Bericht 24% gewijzigd door Specularium op 18-09-2014 23:40:11 ]
Krekker is de bom!
pi_144666954
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 18:44 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Oftewel, tuig zorgt voor overlast en problemen, Nederland zou beter af zijn zonder tuig, ongeacht afkomst/geslacht/etc.
En hier gaat het fout. Ik heb weinig zin om een hele discussie hierover te beginnen, maar hier kan ik nooit achter staan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_144667012
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:16 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

En hier gaat het fout. Ik heb weinig zin om een hele discussie hierover te beginnen, maar hier kan ik nooit achter staan.
Waarom zou een hardwerkende/vriendelijke/eerlijke allochtoon een probleem zijn? :?
Krekker is de bom!
pi_144667298
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:18 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Waarom zou een hardwerkende/vriendelijke/eerlijke allochtoon een probleem zijn? :?
Omdat wij in Nederland wonen. Een land met Germaanse cultuur en traditie die hier al eeuwenlang geworteld zit. En ik zit niet te wachten op gelukzoekers die hun eigen cultuur/tradities hiernaar toe brengen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_144667959
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:25 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Omdat wij in Nederland wonen. Een land met Germaanse cultuur en traditie die hier al eeuwenlang geworteld zit. En ik zit niet te wachten op gelukzoekers die hun eigen cultuur/tradities hiernaar toe brengen.
:')

Verdiep je eens in de geschiedenis van je eigen land joh.

Nederland is al voordat het land bestond een land waar steeds nieuwe invloeden en culturen binnenkwamen, mede vanwege de handel die we dreven. Los daarvan zijn bepaalde culturen al sinds honderden jaren nauw verbonden met het land ivm de (voormalige) kolonien.

Overigens heb ik in mijn omgeving vele malen liever een hardwerkende 'gelukszoeker' die een goede bijdrage levert aan dit land, zijn kinderen goed opvoedt, en anderen niet tot overlast is, dan dat ik een haatdragend figuur zoals jij in mijn omgeving heb. En met mij velen.

Want wat voor last heb jij eigenlijk van iemand die goed integreert en (een deel van) zijn cultuur behoudt en dit niet opdringt aan anderen? :?
Krekker is de bom!
pi_144667985
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 08:01 schreef cempexo het volgende:

[..]

Kort antwoord even:

De Deen gaat niet weg uit zijn land. Staatsschuld is 42% van het BNP. Werkloosheid 4,9%. De kosten van een huis is de helft van de prijs en dubbel zo groot tov Nederland. Hypotheekrente betaal ik thans 0,5452% Bruto, vóór belastingen. Wordt volgend jaar lager schat ik in, zie de geldmarkt.

Het inkomen is 20-30% hoger dan in NL. Vakantiegeld is bv 12%.

Hoe komt het dat de staatsschuld EN de werkloosheid in Denemarken lager liggen?

En wat zijn de belastingschijven in dat land?
  donderdag 18 september 2014 @ 19:44:12 #23
104871 remlof
Europees federalist
pi_144668118
Wtf, te erg dit.

Dat de redactie van de Frontpage zo'n flut geschreven stemmingmakend kutartikeltje überhaupt plaatst...
pi_144668150
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:25 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Omdat wij in Nederland wonen. Een land met Germaanse cultuur en traditie die hier al eeuwenlang geworteld zit. En ik zit niet te wachten op gelukzoekers die hun eigen cultuur/tradities hiernaar toe brengen.
+1
pi_144668550
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:44 schreef Timdude het volgende:

[..]

+1
Ook jij pleegt dan verraad aan je eigen vaderlandse cultuur. De Nederlandse cultuur is er een van tolerantie niet van haat jegens alles wat anders is.
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')