abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 mei 2015 @ 23:23:02 #151
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_152962092
Ik heb mijn laatste 'puntjes' een beetje opgemaakt aan dat hoge groene gras (whatever), en 2x dat zanderige vierkantje (wat vrij saai is), en ik hoop dat ik voor morgenochtend nog net bij de 3000 muziek-nootjes kom zodat ik weer 1/2/3 donuts krijg, maar voor de rest heb ik de grote dingen wel zo'n beetje unlocked en ben ik er ook wel klaar mee.

Qua verhaaltje en unlocks niet echt een geweldige 'event' eerlijk gezegd. Boerderijtje is leuk, maar mist enige charme, al die rode gebouwtjes zijn ook een beetje saai, woonboot is ook vrij standaard, die farmer's market ook vrij meh, en alleen die gas-station vind ik wel leuk.

De unlocks qua characters doen me ook niet veel, vooral omdat je ze niet/nauwelijks kent uit de serie, terwijl dat met characters als Kearny en Ralph natuurlijk wél het geval is...

De superhelden event vond ik een stuk leuker, maar goed, dat komt ook omdat ik een geek ben, dus dan is het leuk om bepaalde characters opeens in een alternatief kostuum enzo te zien als superheld of schurk.

Alleen die unlocks qua gebouwen waren weer net een beetje TÉ over the top, waardoor ze niet echt 'passen' qua uiterlijk in mijn stadje...
pi_152962254
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:23 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb mijn laatste 'puntjes' een beetje opgemaakt aan dat hoge groene gras (whatever), en 2x dat zanderige vierkantje (wat vrij saai is), en ik hoop dat ik voor morgenochtend nog net bij de 3000 muziek-nootjes kom zodat ik weer 1/2/3 donuts krijg, maar voor de rest heb ik de grote dingen wel zo'n beetje unlocked en ben ik er ook wel klaar mee.

Qua verhaaltje en unlocks niet echt een geweldige 'event' eerlijk gezegd. Boerderijtje is leuk, maar mist enige charme, al die rode gebouwtjes zijn ook een beetje saai, woonboot is ook vrij standaard, die farmer's market ook vrij meh, en alleen die gas-station vind ik wel leuk.

De unlocks qua characters doen me ook niet veel, vooral omdat je ze niet/nauwelijks kent uit de serie, terwijl dat met characters als Kearny en Ralph natuurlijk wél het geval is...

De superhelden event vond ik een stuk leuker, maar goed, dat komt ook omdat ik een geek ben, dus dan is het leuk om bepaalde characters opeens in een alternatief kostuum enzo te zien als superheld of schurk.

Alleen die unlocks qua gebouwen waren weer net een beetje TÉ over the top, waardoor ze niet echt 'passen' qua uiterlijk in mijn stadje...
Al die verschillende currencies vind ik ook maar rete-irritant..vooral omdat je sommige na een bepaalde fase echt amper meer kan sparen. Voor mij als casual speler met level 30 ofzo is dat sowieso al niet te doen. Dan weer mais, dan weer DNA, dan weer muzieknoten, dan weer theater masks, dan weer seeds..en dat allemaal in 1 event.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 25 mei 2015 @ 23:42:18 #153
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_152962655
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:28 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Al die verschillende currencies vind ik ook maar rete-irritant..vooral omdat je sommige na een bepaalde fase echt amper meer kan sparen. Voor mij als casual speler met level 30 ofzo is dat sowieso al niet te doen. Dan weer mais, dan weer DNA, dan weer muzieknoten, dan weer theater masks, dan weer seeds..en dat allemaal in 1 event.
Yeah, vond het sowieso matig. Ik speel dan meerdere keren per dag, maar voor mijn vriendin is dat niet te doen, want die checked alleen s'avonds even... en soms s'ochtends, dus die heeft eigenlijk vrijwel niets kunnen craften en unlocken.

Wat dat betreft had zij dan net zo goed die hele event over kunnen slaan en zich kunnen focussen op het normale upgraden, want ze is nog onder level 20 volgens mij.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 13:58:24 #154
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_152973658
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:11 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Tja, ik weet niet of het leuker is dan andere events, maar ik heb pas moe's tavern en marge dus dat is sowieso tof :)
Goed bezig ;)!
Ik ben ook niet een veteraan hoor, ben level 31 volgensmij - geen idee - maar ik speelde in verloop van tijd. Halloween update 2012, leuk - gestopt - Pasen 2013, leuk - gestopt - Stonecutters? 2014, leuk - gestopt enzo..
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 14:08:06 #155
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_152973959
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 13:58 schreef Munchlax het volgende:

[..]

Goed bezig ;)!
Ik ben ook niet een veteraan hoor, ben level 31 volgensmij - geen idee - maar ik speelde in verloop van tijd. Halloween update 2012, leuk - gestopt - Pasen 2013, leuk - gestopt - Stonecutters? 2014, leuk - gestopt enzo..
Die stonecutters-meuk kom ik wel eens tegen in andere dorpen, en dat lijken dan in ieder geval nog een beetje originele leuke gebouwen enzo te zijn.

Met deze event dus een stel rode nietszeggende gebouwen, en de al eerder genoemde dingen zoals een vrij basic boerderij en woonboot.

Die opera is dan trouwens wel weer een aardige unlock btw. En ik zag dat je die eventueel ook op de pier kunt plaatsen, wat ook wel fijn is.
pi_152975928
Ik vind die Monsanro gebouwtjes eigenlijk wel leuk. Heb ze ook een beetje neergezet alsof 't een campus is. Vind 't alleen jammer dat je er niks mee verdient en alleen je Vanity omhoog krikken.

Eigenlijk had ik nog wel 1 extra rijtje stoelen gehad voor de opera stage, maar die waren zo duur om te craften dat dat er niet meer in zat.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 26 mei 2015 @ 18:15:15 #157
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_152982517
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 14:08 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Die stonecutters-meuk kom ik wel eens tegen in andere dorpen, en dat lijken dan in ieder geval nog een beetje originele leuke gebouwen enzo te zijn.

Met deze event dus een stel rode nietszeggende gebouwen, en de al eerder genoemde dingen zoals een vrij basic boerderij en woonboot.

Die opera is dan trouwens wel weer een aardige unlock btw. En ik zag dat je die eventueel ook op de pier kunt plaatsen, wat ook wel fijn is.
Zal binnenkort even kijken, voorlopig wel even klaar met het spel!
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_153005964
Misschien binnenkort weer eens inloggen, ben er alweer een tijdje mee gestopt
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
  woensdag 27 mei 2015 @ 13:50:24 #159
62913 Blik
The one and Only!
pi_153006202
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 13:41 schreef R-Tech het volgende:
Misschien binnenkort weer eens inloggen, ben er alweer een tijdje mee gestopt
Ik ook, vond het hele Monsanto-verhaal gewoon irritant en ging ook op vakantie waardoor ik 3 weken niet ben ingelogd. En eigenlijk mis ik het geen seconde
pi_153006299
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 13:50 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik ook, vond het hele Monsanto-verhaal gewoon irritant en ging ook op vakantie waardoor ik 3 weken niet ben ingelogd. En eigenlijk mis ik het geen seconde
Inderdaad, ik ben ergens vlak na halloween gestopt maar mis het eigenlijk ook niet.. En mijn vrouw zeker niet :+
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 15:22:28 #161
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_154223491
Gisteren wat mazzel, voor de 2de x 10 donuts gekregen voor die community challenge (want eergisteren ook al 10 donuts gekregen daarvoor... beetje vreemd), en direct daarna 200.000 gewonnen met die dog-races... :P

Binnen 1 week dus al 33 donuts gekregen (2x 10 community, plus 13 gratis ivm 4 Juli), en vanmorgen nog 2 extra omdat ik 3000 petjes had verzameld omdat ik al klaar ben met Tennis Marge... :P, oftewel 35 donuts erbij :) Nice.

Leuke nieuwe event ook trouwens.
pi_154224026
Ik kreeg gisteren ook voor de 2e keer die 10 donuts uit de community challenge.

Ben toevallig vandaag m'n tablet vergeten, dus kan niet spelen op werk, maar hoop dat ze die 2e community challenge (en de rest) naar beneden bijstellen. In eerste instantie was het doel van de eerste challenge 110 miljoen ballen, en nu is dat 't bij de 2e challenge. Dat eerste doel is toen naar 3.2 miljoen of iets veranderd. Ook met goedkopere ballen zie ik 110.000.000 voor 't eind van 't event niet gehaald worden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 10 juli 2015 @ 16:11:17 #163
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_154224649
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:47 schreef OMG het volgende:
Ik kreeg gisteren ook voor de 2e keer die 10 donuts uit de community challenge.

Ben toevallig vandaag m'n tablet vergeten, dus kan niet spelen op werk, maar hoop dat ze die 2e community challenge (en de rest) naar beneden bijstellen. In eerste instantie was het doel van de eerste challenge 110 miljoen ballen, en nu is dat 't bij de 2e challenge. Dat eerste doel is toen naar 3.2 miljoen of iets veranderd. Ook met goedkopere ballen zie ik 110.000.000 voor 't eind van 't event niet gehaald worden.
Yeah, ballen waren eerst 500 football-dollars/tickets, nu nog maar 40. Gelukkig hebben ze dat snel naar beneden gezet, wat 500 is gewoon echt veels te veel, en dat geld gebruik je dan toch liever om je spelers te upgraden...

Ik vraag me ook af of we dat gebouw unlocken, maar met het tempo waarin het nu gaat, denk ik eerlijk gezegd dat de kans redelijk klein is, tenzij ze het even aanpassen naar een realistischer goal.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 17:02:18 #164
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_154225944
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:22 schreef Yi-Long het volgende:
Gisteren wat mazzel, voor de 2de x 10 donuts gekregen voor die community challenge (want eergisteren ook al 10 donuts gekregen daarvoor... beetje vreemd)

Er waren een groot aantal spelers waarbij de initiele 10 donuts opeens verdwenen waren. EA heeft toen besloten om iedereen opnieuw 10 donuts te geven omdat uitzoekwerk welke spelers allemaal geraakt werden door die bugs waarschijnlijk te tijdrovend/duur zou zijn.

Andere communityprijzen worden lastig, maar het gaat nog flink versnellen. Ballen die je in je eigen stad ziet hebben nu 2/3 kans om in je eigen voorraad te komen indie je ze tapt, en er komen daily prizes aan met ballen, en mensen gaan steeds minder upgraden, etc...
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 10 juli 2015 @ 22:32:59 #165
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_154234816
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 17:02 schreef Montov het volgende:

[..]

Er waren een groot aantal spelers waarbij de initiele 10 donuts opeens verdwenen waren. EA heeft toen besloten om iedereen opnieuw 10 donuts te geven omdat uitzoekwerk welke spelers allemaal geraakt werden door die bugs waarschijnlijk te tijdrovend/duur zou zijn.

Andere communityprijzen worden lastig, maar het gaat nog flink versnellen. Ballen die je in je eigen stad ziet hebben nu 2/3 kans om in je eigen voorraad te komen indie je ze tapt, en er komen daily prizes aan met ballen, en mensen gaan steeds minder upgraden, etc...
Ah ic ic... dus dat was even mooi mazzel hebben. Mijn vriendin had die eerste donuts trouwens idd niet gehad, en ze had ook die van 4 Juli gemist want toen kwam ze later dan 12 uur online, dus ze baalde al... en ze speelt ook maar 1x per dag ongeveer... dus het gaat bij haar sowieso minder snel dan bij mij.

Ik heb een paar ballen gedropped in andere steden, maar nog niets terug ontvangen. Ben nu weer even bezig met mindere spelers aan het upgraden, al heeft het upgraden weinig zin want je AI tegenstanders groeit gewoon mee qua moeilijkheid, dus als jij 2-3 full powered spelers hebt, dan heeft de AI die ook, en dan moet je dus een power-up gebruiken...

Als ik alles gewoon op 3,5, 4, en 4,5 had gehouden, dan blijf je ook tegenstanders van dat niveau houden en daar valt zonder hulp wel van te winnen meestal.
  donderdag 23 juli 2015 @ 19:27:20 #166
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_154575768
Tap-Ball is vandaag beeindigd, maar meteen opgevolgd met een ERG goede nieuwe uitbreiding, namelijk een nieuw gebied, naast de bergen die je stad afblokken. Je begint de update meteen al met 2 nieuwe gebouwen en een nieuwe character (Cookie Kwan), waarna Homer een tunnel opblaast naar het nieuwe gebied. Je hoeft het ook niet speciaal te laden ofzo, zoals dat baggere Krusty Land, en meteen daar ook weer nieuwe gebouwen (Ikea-parodie), waar je nieuwe opdrachten doet.

Beste update sinds ik ben begonnen te spelen.
pi_154576209
Klinkt tof. Vanavond als ik thuis ben eens spelen.

Helaas heeft 't kantoor van m'n nieuwe baan geen wifi, dus events zullen een stuk langzamer gaan op die manier.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_154576418
Hij is leuk inderdaad! Nu wil ik Otto, maar hij is wel erg veel donuts.
Klein foutje: de ø zit niet in het deense alfabet :P
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:15:09 #169
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_154579230
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hij is leuk inderdaad! Nu wil ik Otto, maar hij is wel erg veel donuts.
Klein foutje: de ø zit niet in het deense alfabet :P
Ik wilde Otto al een poosje, maar ik geef vrijwel nooit donuts uit, maar maandje geleden ofzo was er zo'n 'refund' deal dat als je hem dan kocht, je 30 donuts terug kreeg ofzo, dus daar toen gebruik van gemaakt.

Met die nieuwe update nu gewoon even 10 condo's neergezet (max), en nu duurt dat 8 uur aan bouwtijd, dus morgenochtend flink wat real estate money verdiend...

Helaas is het yoga-matjes verdienen wel erg langzaam: 1 per 8 minuten, alleen met Moe, en eerste unlock qua nieuw gebied kost 60 matjes, dus tja...(!)
pi_154581662
tering de events volgen elkaar dit jaar echt in een record tempo op.

ik loop zwaar achter met city design, heb er gewoon geen tijd voor na al dat getap.

Moest wel erg lachen om de dialogen de laatste tijd.

En toen dit kwam had ik net werkelijk iedereen op 24 uur missie gestuurd, morgen maar eens gaan bouwen Over the Hills and Far Away...
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_154586680
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hij is leuk inderdaad! Nu wil ik Otto, maar hij is wel erg veel donuts.
Klein foutje: de ø zit niet in het deense alfabet :P
In het Zweedse alfabet bedoel je? Wel in het Deense. Tenminste..ik was vroeger fan van een Deense voetballer genaamd Grønkjær.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_154586687
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 22:18 schreef vaarsuvius het volgende:
tering de events volgen elkaar dit jaar echt in een record tempo op.

ik loop zwaar achter met city design, heb er gewoon geen tijd voor na al dat getap.

Moest wel erg lachen om de dialogen de laatste tijd.

En toen dit kwam had ik net werkelijk iedereen op 24 uur missie gestuurd, morgen maar eens gaan bouwen Over the Hills and Far Away...
Dit is geen event, maar gewoon een normale update :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_154883209
-weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door STING op 04-08-2015 08:53:48 ]
pi_155172740
Ik kreeg dit idee na het zien van een oud Dagobert Duck verhaal, 'De grote geldwedstrijd'

Bij gebrek aan Zuid Afrikaanse bilionair rivaal moet mr Burns het doen met het gepeupel van Springfield...

"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_155173395
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 01:11 schreef Tim86 het volgende:

[..]

In het Zweedse alfabet bedoel je? Wel in het Deense. Tenminste..ik was vroeger fan van een Deense voetballer genaamd Grønkjær.
Idd. Maar ze hebben geen Kvik neergezet denk ik :)
Ik durf niet een tussenstuk van de monorail te verwijderen terwijl ie rijdt, of is dat niet zoals bij RCT? :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')