abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_144624288
hallo fokkers ik ben opzoek naar een (heel) goedkoop bankje heb er zelf een gezien voor 60 euro bij de ikea: knopparp maar vroeg me af of jullie nog alternatieven weten, bij voorbaat dank.

mvg. Daan
pi_144624343
Bij de kringloopwinkel kijkje nemen? Ikea meubels vallen na 1 jaar uit elkaar.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 17 september 2014 @ 14:58:44 #3
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_144624425
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:56 schreef Harvest89 het volgende:
Bij de kringloopwinkel kijkje nemen? Ikea meubels vallen na 1 jaar uit elkaar.
Mmm, dan koop ik de iets van 2 dozijn IKEA-meubels in mijn huis blijkbaar al meer dan 20 jaar elk jaar opnieuw.

Overigens kun je op Marktplaats de meest leuke meubels vinden, IKEA en andere merken, en soms kort gebruikt tegen erg lage prijzen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_144624524
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:58 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Mmm, dan koop ik de iets van 2 dozijn IKEA-meubels in mijn huis blijkbaar al meer dan 20 jaar elk jaar opnieuw.

Overigens kun je op Marktplaats de meest leuke meubels vinden, IKEA en andere merken, en soms kort gebruikt tegen erg lage prijzen.
Ik heb slechte ervaringen met banken van de IKEA. Het is gewoon slechte kwaliteit, ook al is het goedkoop het moet wel een tijdje mee kunnen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_144624593
Maar marktplaats is ook een goede optie TS.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_144624692
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:03 schreef Harvest89 het volgende:
Maar marktplaats is ook een goede optie TS.
oke bedankt heb op een of andere manier toch een beetje een vies gevoel bij een tweedehands bankje
pi_144625008
Dat knopparp bankje is alleen maar geschikt om ongewenste bezoekers op te laten zitten.

Koop tweedehands, een paar kussens of investeer iets meer.
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  woensdag 17 september 2014 @ 15:23:17 #8
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_144625305
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:01 schreef Harvest89 het volgende:
Ik heb slechte ervaringen met banken van de IKEA. Het is gewoon slechte kwaliteit, ook al is het goedkoop het moet wel een tijdje mee kunnen.
Ik kan dat helemaal niet plaatsen.

Ik heb meerdere banken van Ikea gehad. Is net zo goed als duurdere banken van andere winkels. Uiteraard zijn er banken die beter van kwaliteit zijn, maar dan betaal je ook de hoofdprijs.

Ik heb mijn Ikea bank destijds vervangen omdat we het design zat waren, de bank zelf was na 5 jaar nog in prima staat.
So we just called him Fred
pi_144625395
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:23 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Ik kan dat helemaal niet plaatsen.

Ik heb meerdere banken van Ikea gehad. Is net zo goed als duurdere banken van andere winkels. Uiteraard zijn er banken die beter van kwaliteit zijn, maar dan betaal je ook de hoofdprijs.

Ik heb mijn Ikea bank destijds vervangen omdat we het design zat waren, de bank zelf was na 5 jaar nog in prima staat.
Ga je me nu vertellen dat een IKEA bank van 60 euro na 5 jaar nog in prima staat is? :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_144625419
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:14 schreef schaakkipje het volgende:
Dat knopparp bankje is alleen maar geschikt om ongewenste bezoekers op te laten zitten.

Koop tweedehands, een paar kussens of investeer iets meer.
nou wij hebben thuis nog een paar kussens en ik dacht dat als ik die er leg dat het misschien wel lekker ligt of zit
  Redactie Frontpage woensdag 17 september 2014 @ 15:32:01 #11
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_144625583
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:14 schreef schaakkipje het volgende:
Dat knopparp bankje is alleen maar geschikt om ongewenste bezoekers op te laten zitten.

Koop tweedehands, een paar kussens of investeer iets meer.
Ik had zo'n budgetslaapbank van de Ikea, zitten ging nog enigszins, erop slapen is alleen geschikt als je gijzelaars houdt :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_144625664
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:32 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik had zo'n budgetslaapbank van de Ikea, zitten ging nog enigszins, erop slapen is alleen geschikt als je gijzelaars houdt :P
haha is het zo erg maar had jij er bijvoorbeeld kussens in liggen?
  woensdag 17 september 2014 @ 15:42:37 #13
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_144625887
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:25 schreef Harvest89 het volgende:
Ga je me nu vertellen dat een IKEA bank van 60 euro na 5 jaar nog in prima staat is? :')
Jep.
So we just called him Fred
  Redactie Frontpage woensdag 17 september 2014 @ 15:44:12 #14
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_144625944
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:34 schreef daantjecool2 het volgende:

[..]

haha is het zo erg maar had jij er bijvoorbeeld kussens in liggen?
Als je dat ding had uitgeklapt had je aan één kant half losliggende kussendelen en de andere kant een harde plaat (onderkant bank). Ergens waar je rug lag had je dus een afscheiding tussen een harde plaat en zacht kussen, had je echt een matras op moeten leggen om het comfortabel te maken :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_144625970
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:42 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Jep.
Ben het met je eens. Jarenlang op een ikeabank gezeten (zal wel iets duurder zijn geweest dan 60 euro, maar veel kan het niet zijn geweest) en uiteindelijk weggedaan omdat we iets groters wilden, niet omdat hij kapot of gaar was.
Was een prima bank..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_144626037
Het zitgedeelte en de leuningen zijn bij die bank vrij hard. Kussens gebruik je vooral als rugsteun/zijsteun. Dus voor de leuningen kan je wel een kussen nemen, maar bij het zitgedeelte gaat dat niet werken, lijkt me.

Je kan natuurlijk een speciaal kussen op maat laten maken voor het zitgedeelte, de kussens van thuis gebruik je dan voor steun in je rug. Heb je alleen nog iets nodig om je te beschermen tegen de harde zijkant. ;)
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_144629857
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:46 schreef schaakkipje het volgende:
Het zitgedeelte en de leuningen zijn bij die bank vrij hard. Kussens gebruik je vooral als rugsteun/zijsteun. Dus voor de leuningen kan je wel een kussen nemen, maar bij het zitgedeelte gaat dat niet werken, lijkt me.

Je kan natuurlijk een speciaal kussen op maat laten maken voor het zitgedeelte, de kussens van thuis gebruik je dan voor steun in je rug. Heb je alleen nog iets nodig om je te beschermen tegen de harde zijkant. ;)
maar ik leg gewoon een kleed eronder maar heeft er iemand een alternatief
pi_144631087
Je zou een gratis bankje van marktplaats kunnen halen.
Toevallig zag ik 2 gratis af te halen klippans daar. Neem een nieuwe hoes en klaar ben je. Zit toch net wat beter.
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_144658506
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:07 schreef schaakkipje het volgende:
Je zou een gratis bankje van marktplaats kunnen halen.
Toevallig zag ik 2 gratis af te halen klippans daar. Neem een nieuwe hoes en klaar ben je. Zit toch net wat beter.
oke bedankt voor je tip maar voor zo'n kan je ook een hele nieuwe bank halen bijna
  donderdag 18 september 2014 @ 14:29:58 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144658544
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 14:28 schreef daantjecool2 het volgende:

[..]

oke bedankt voor je tip maar voor zo'n kan je ook een hele nieuwe bank halen bijna
Voor zo'n hoes? Heb je gezien hoe duur zo'n hoes is?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 18 september 2014 @ 14:32:22 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144658608
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 14:28 schreef daantjecool2 het volgende:

[..]

oke bedankt voor je tip maar voor zo'n kan je ook een hele nieuwe bank halen bijna
Ja, maar dan heb je wel een betere bank.
Dat 60-euro bankje zal niet na 1 jaar uit elkaar vallen misschien, maar echt heel lekker zitten doet hij niet.
En voor 40 euro heb je een nieuwe hoes voor je Klippan en dan heb je een bank die echt nog wel lang mee kan en 10 keer beter zit. :Y
***
pi_144660618
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:56 schreef Harvest89 het volgende:
Ikea meubels vallen na 1 jaar uit elkaar.
Niet mee eens. Meeste meubels van Ikea zijn van prima kwaliteit.

Daarentegen heb ik wel een Klippan bank (met oranje nep leer), zo'n 2-3 jaar oud waar nu al een tijd een enorme kuil zit in de linkerhoek. Erg jammer... :{

TS, kijk even op Marktplaats, misschien zie je daar wat leuks. Worden zat banken aangeboden voor weinig geld, en die zitten zeker weten lekkerder dan een bankje van Ikea van 60 euro.
pi_144661332
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 14:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, maar dan heb je wel een betere bank.
Dat 60-euro bankje zal niet na 1 jaar uit elkaar vallen misschien, maar echt heel lekker zitten doet hij niet.
En voor 40 euro heb je een nieuwe hoes voor je Klippan en dan heb je een bank die echt nog wel lang mee kan en 10 keer beter zit. :Y
ja die klippan past bij mij niet ik heb maar iets van 130 cm in de breedte
pi_144720407
Eentje uitgaven in het park.

Of zelf bouwen van sloophout.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')