abonnement Unibet Coolblue
pi_144617291
hoi,
Ik ben Stefan, en ik studeer werktuigbouwkunde in Delft.
voor opleiding is havo met wiskunde A.

ik wil nu jammer genoeg al stoppen met mijn opleiding, het zit me gewoon niet mee.
ik woon in Ijmuiden en moet elke dag om kwart voor 6 opstaan om optijd in Delft te zijn, thuis ben ik vaak weer om 8/half 9. Dan moet ik daarnaast nog heel veel schoolwerk doen en slaap ik pas weer om 1 uur snachts.

Ik ben al een hele tijd bezig met een kamer maar aangezien ik 17 ben kom ik voor vele niet in aanmerking, en de gene waar ik wel op kan reageren haken constant af.

Ook heb ik wiskunde A gedaan omdat ik dat verplicht was te kiezen in havo 3 van mijn school, ik heb echt waar nu al een mijle verre achterstand met wiskunde.

Daarnaast doe je op het HBO veel aan groepswerk, ik moet dan wel eerlijk zeggen dat groepswerk niet mijn ding is en dat ik het liefst zelfstandig werk, maar elke keer als ik in een groep wordt gezet, ook al op de havo hoor, wordt ik genaaid, puur omdat het altijd vriendjes politiek is en ik meer zo iemand bent die 1 of 2 beste maten heeft. nu begint het alweer, ik ken niemand op de ze hele school en ik probeerde contact te maken met mijn groepje, het ging vooruit maar het gaat al weer mis. Dit is gewoon niks. Ik studeer voor mijzelf en niet voor anderen.

weet iemand een technische studie zonder groepswerk, want ik ga dit niet afmaken, ik wil het heel graag, ik wil het vak heel graag weten en dit vak vind ik serieus al mijn hele leven boeiend, maar dit wordt het niet voor mij.
  woensdag 17 september 2014 @ 11:10:15 #2
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_144617358
Als je later een baan krijgt, zal je ook samen moeten werken met je collega's. Dan kan je dat maar beter leren tijdens je studie, dan dat je denkt dat je later ook alles alleen zal doen.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  woensdag 17 september 2014 @ 11:17:33 #3
409503 awiebo
būter, brea en griene tsiis...
pi_144617558
quote: