abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 september 2014 @ 06:25:09 #1
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_144613515
Hi,

Ik ben op zoek naar een goed stand-alone visualisatie programma om lekker op te zweven met goede chill muziek (en wat wiet zo nu en dan).

Ik kan me herinneren dat winamp een goede had (milkdrop 2 en geiss ofzo), maar Winamp doet het niet op mijn windows 8.

iemand tips voor een goede stand-alone die op de microfoon reageert?

VSXU (http://www.vsxu.com/) heb ik al, ben alleen op zoek naar meer :)

[ Bericht 23% gewijzigd door star_gazer op 17-09-2014 06:38:10 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_144613584
Heb je de laatste versie geprobeerd? Waarom werkt die niet?
  woensdag 17 september 2014 @ 06:58:01 #3
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_144613613
Beatharness..
Erg goed programma, niet meer in ontwikkeling.
Bij de gratis versie krijg je wel steeds "beatharness" in beeld te zien.
Omdat ik het wilde gebruiken in de bewonerskroeg hier in de kelder maar dan zonder dat beatharness in beeld heb ik de maker gemailed (Nederlander) om te vragen of ik een key kon krijgen hem... gratis. (licentie kostte normaal iets van ¤100,- belachelijk veel eigenlijk)

Ik kreeg van de maker te horen dat hij geen keys meer aan kon maken en dat als hij de sourcecode nog gehad zou hebben hij die opensource zou maken.
Ik heb hem gevraagd of een crack (die ook al bestond) gebruikt mocht worden en dat mocht!

Hierbij de link naar het programma + de (volgens de maker legale!) crack: http://signe.nl/Beatharness.7z

Info plus versie zonder crack (winampversie, niet de stand-aloneversie) : http://beatharness.en.softonic.com/
  woensdag 17 september 2014 @ 07:10:12 #4
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_144613650
Oh en het leuke is dat je een hele hoop kan toevoegen, achtergronden (zowel plaatjes als video) maar je kan ook op grote VJ sites extra transitions(.bht files) en loop video's downloaden.
  woensdag 17 september 2014 @ 07:11:25 #5
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_144613653
Thanks,die gaan we proberen
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 17 september 2014 @ 07:25:42 #6
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_144613686
Kort demootje in crappy kwaliteit van 6 jaar geleden..

Resolutie kan je hoger zetten, in elk geval tot 1280x1024
Grid rendere zet je op 48x36 (hoogste kwaliteit)
Time between switches zou ik wat hoger zetten, blijven de visuals wat langer in beeld, transition duration kan je ook nog mee kloten voor een mooi effect.

Op de pc in de kroeg beneden hebben we al een hoop extra presets gedownload, ik kan daar donderdag avond pas bij maar ik kan even een backup maken van die map.
  woensdag 17 september 2014 @ 07:41:16 #7
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_144613766
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 07:25 schreef SiGNe het volgende:
Kort demootje in crappy kwaliteit van 6 jaar geleden..

Resolutie kan je hoger zetten, in elk geval tot 1280x1024
Grid rendere zet je op 48x36 (hoogste kwaliteit)
Time between switches zou ik wat hoger zetten, blijven de visuals wat langer in beeld, transition duration kan je ook nog mee kloten voor een mooi effect.

Op de pc in de kroeg beneden hebben we al een hoop extra presets gedownload, ik kan daar donderdag avond pas bij maar ik kan even een backup maken van die map.
nice!

iemand ervaring met de visualisers van sound spectrum? www.soundspectrum.com

Aeon ziet er erg vet uit.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 17 september 2014 @ 16:16:24 #8
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_144627155
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2014 07:41 schreef star_gazer het volgende:

[..]

nice!

iemand ervaring met de visualisers van sound spectrum? www.soundspectrum.com

Aeon ziet er erg vet uit.
Die heb ik zelf geen ervaring mee maar de preview op de site ziet er wel aardig uit inderdaad.

Ik heb laatst overigens ook de "party mode" van XBMC ontdekt... je klikt erop, er wordt random muziek uit je collectie gekozen en je krijgt visuals dmv Milkdrop (versie 2 is ook te krijgen via de XBMC site, staat alleen niet in de repository.).
Leuke van die versie is dat ie de album art als achtergrond neemt, bij muziek van bijv. The Prodigy zie je dan de bandleden op diverse foto's als achtergrond van de visuals.
  maandag 22 september 2014 @ 05:13:01 #9
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_144779338
Heb intussen met verschillende programma's geëxperimenteerd en vind Milkdrop + Winamp nog steeds het best eigenlijk. Is me intussen gelukt om de boel draaiend te krijgen en met deze presets vind ik het erg mooi :)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')