abonnement Unibet Coolblue
pi_144601623
Kort en krachtig:

vind je het erg als je psychisch gemarteld wordt: schreeuwen, pesten, kleineren, uitschelden etc

of

lichamelijk: gemarteld etc

als je toch moest kiezen welke zou je erger vinden?
ik kan geen keuze maken, het verschil is zo klein maar toch vind ik psychisch gemarteld worden erger
Wraak is zoet maar vergeving zoeter
  Spellchecker dinsdag 16 september 2014 @ 21:27:40 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  dinsdag 16 september 2014 @ 21:30:37 #3
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_144602054
Bij psychisch kan je je oren dichtdoen.
Bij lichamelijk kunnen ze je oren afhakken.

Nou dan weet ik het wel hoor.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_144602223
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 21:30 schreef Strani het volgende:
Bij psychisch kan je je oren dichtdoen.
Bij lichamelijk kunnen ze je oren afhakken.

Nou dan weet ik het wel hoor.
Dat is een goede chef,
Wraak is zoet maar vergeving zoeter
pi_144602347
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 21:33 schreef TitanicLover het volgende:

[..]

Dat is een goede chef,
Oh! Jij gaat gelijk die oren koken? :o
pi_144602472
Laat ze maar psychisch doen. Dan geef ik geen neuk :p
pi_144602497
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 21:35 schreef ADQ het volgende:

[..]

Oh! Jij gaat gelijk die oren koken? :o
Wraak is zoet maar vergeving zoeter
pi_144602707
Ik zou het antwoord op die vraag niet weten, maar ik vind 't wel fantastisch dat je "vind" in de TT correct hebt gespeld. ^O^
  dinsdag 16 september 2014 @ 21:41:30 #9
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_144602777
Psychisch ben ik toch al een wrak, dus dat kan ik wel hebben :P
pi_144603630
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 21:40 schreef Gwywen het volgende:
Ik zou het antwoord op die vraag niet weten, maar ik vind 't wel fantastisch dat je "vind" in de TT correct hebt gespeld. ^O^
Wraak is zoet maar vergeving zoeter
  dinsdag 16 september 2014 @ 22:19:24 #11
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_144605164
Dat tweede zou ik erger vinden.
pi_144605455
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 22:19 schreef Helsinki het volgende:
Dat tweede zou ik erger vinden.
Mooie keuze, maar wist je dat lichamelijk gemarteld worden geen pijn veroorzaakt in de toekomst: je krijgt een wond dan is het over.
Bij psychisch is het anders, je blijft je heel leven last van hebben. Denk aan militairen met PTST. Of mensen die gepest zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door TitanicLover op 16-09-2014 22:29:17 ]
Wraak is zoet maar vergeving zoeter
pi_144605613
Alsof lichamelijke marteling geen psychisch leed met zich meebrengt.

Geef mij maar psychisch, dan doe ik je daarna de lichamelijke.
pi_144605765
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 22:26 schreef Hatsl_Flatsl het volgende:
Alsof lichamelijke marteling geen psychisch leed met zich meebrengt.

Geef mij maar psychisch, dan doe ik je daarna de lichamelijke.
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
:o :o :o :P
Wraak is zoet maar vergeving zoeter
  woensdag 17 september 2014 @ 01:24:18 #15
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_144612674
Serieus geen idee, voornamelijk omdat ik het gevoel heb dat ik beide situaties nooit zou laten ontstaan/gebeuren. Als iemand mij slaat, sla ik terug, en als iemand me psychisch loopt te fokken, dan maak ik ook wel redelijk snel duidelijk dat dat niet zo verstandig is, of ik verbreek gewoon ieder contact en haal me schouders erbij op, afhankelijk van de relatie met die persoon.
pi_144612739
Ben weleens voor langere tijd met van dat sisaltouw onder mijn oksels opgehangen geweest. Je gewicht trekt je naar beneden en het touw snijd dan zo. Deed pijn maar overleef je wel. Ook weleens dagenlang afgetuigd geweest en een hoop geschreeuw en dreigementen overleef je ook wel. Dus ja...

Allebei is gewoon kut :)
Game over.
  woensdag 17 september 2014 @ 01:39:57 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_144612824
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 01:30 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Ben weleens voor langere tijd met van dat sisaltouw onder mijn oksels opgehangen geweest. Je gewicht trekt je naar beneden en het touw snijd dan zo. Deed pijn maar overleef je wel. Ook weleens dagenlang afgetuigd geweest en een hoop geschreeuw en dreigementen overleef je ook wel. Dus ja...

Allebei is gewoon kut :)
Hoe krijg je dat nou voor elkaar? In wat voor zieke relatie was dat? Ouders? Partner?

Zo'n beetje mijn eerste herinneren uit mijn leven waren mijn moeder die mij een glas water in mijn gezicht wilde gooien, en ik blokkeerde dat op zo'n manier dat het in haar eigen gezicht terecht kwam, en een jongen van een jaar ouder en een halve kop groter ofzo op de kleuterschool die mij liep te fucken op het schoolplein, en ben toen naar zijn buurt gelopen na schooltijd en een klap op zijn bek gegeven... :P

De enige periode dat ik me liet 'intimideren' was een paar jaar op de middelbare school, omdat ik bang was dat ik iemand blijvend zou verwonden als ik zou gaan vechten, en omdat ik bang was dat je dan hele groepen achter je aan zou krijgen. Toen heb ik soms opmerkingen enzo van figuren gepikt die ik achteraf niet had moeten pikken, en daar heb ik nog steeds spijt van.
pi_144612847
quote:
99s.gif Op woensdag 17 september 2014 01:39 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat nou voor elkaar? In wat voor zieke relatie was dat? Ouders? Partner?

Zo'n beetje mijn eerste herinneren uit mijn leven waren mijn moeder die mij een glas water in mijn gezicht wilde gooien, en ik blokkeerde dat op zo'n manier dat het in haar eigen gezicht terecht kwam, en een jongen van een jaar ouder en een halve kop groter ofzo op de kleuterschool die mij liep te fucken op het schoolplein, en ben toen naar zijn buurt gelopen na schooltijd en een klap op zijn bek gegeven... :P

De enige periode dat ik me liet 'intimideren' was een paar jaar op de middelbare school, omdat ik bang was dat ik iemand blijvend zou verwonden als ik zou gaan vechten, en omdat ik bang was dat je dan hele groepen achter je aan zou krijgen. Toen heb ik soms opmerkingen enzo van figuren gepikt die ik achteraf niet had moeten pikken, en daar heb ik nog steeds spijt van.
goed zo, laat weten dat je het niet leuk vind punt
Wraak is zoet maar vergeving zoeter
pi_144612858
Ik ben ook gepest, ik heb het opgelost met geweld, ze deden nooit iets terugs
Soms als het niet kan is geweld ultieme oplossing tegen bijvoorbeeld pesten
:)
Wraak is zoet maar vergeving zoeter
pi_144613052
quote:
99s.gif Op woensdag 17 september 2014 01:39 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat nou voor elkaar? In wat voor zieke relatie was dat? Ouders? Partner?

Zo'n beetje mijn eerste herinneren uit mijn leven waren mijn moeder die mij een glas water in mijn gezicht wilde gooien, en ik blokkeerde dat op zo'n manier dat het in haar eigen gezicht terecht kwam, en een jongen van een jaar ouder en een halve kop groter ofzo op de kleuterschool die mij liep te fucken op het schoolplein, en ben toen naar zijn buurt gelopen na schooltijd en een klap op zijn bek gegeven... :P

De enige periode dat ik me liet 'intimideren' was een paar jaar op de middelbare school, omdat ik bang was dat ik iemand blijvend zou verwonden als ik zou gaan vechten, en omdat ik bang was dat je dan hele groepen achter je aan zou krijgen. Toen heb ik soms opmerkingen enzo van figuren gepikt die ik achteraf niet had moeten pikken, en daar heb ik nog steeds spijt van.
Dat noemen wij training. Kan gruwelijk veel hebben als het erop aankomt. Ook al lijk ik zo simpel zo simpel is het niet. Als je mij lastig viel op het middelbaar had je 2 apen met gouden kettingen voor je deur. Enkel als ik het liet merken of deed vertellen dat weer wel.
Game over.
pi_144613444
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 02:25 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:

[..]

Dat noemen wij training. Kan gruwelijk veel hebben als het erop aankomt. Ook al lijk ik zo simpel zo simpel is het niet. Als je mij lastig viel op het middelbaar had je 2 apen met gouden kettingen voor je deur. Enkel als ik het liet merken of deed vertellen dat weer wel.
Als iemand mij nu pest, kleineert en als hij toch probeert dagen vol te houden dan weet ik niet of hij nog zou leven :*
Wraak is zoet maar vergeving zoeter
  woensdag 17 september 2014 @ 06:58:07 #22
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_144613614
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 22:24 schreef TitanicLover het volgende:

[..]

Mooie keuze, maar wist je dat lichamelijk gemarteld worden geen pijn veroorzaakt in de toekomst: je krijgt een wond dan is het over.
Bij psychisch is het anders, je blijft je heel leven last van hebben. Denk aan militairen met PTST. Of mensen die gepest zijn.
PTSS ontstaat juist bij (dreiging met) lichamelijk letsel, dat hoeft niet eens expres toegebracht te zijn. Een zwaar auto-ongeluk bijvoorbeeld.
...as always
pi_144613620
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 06:58 schreef Anyanka het volgende:

[..]

PTSS ontstaat juist bij (dreiging met) lichamelijk letsel, dat hoeft niet eens expres toegebracht te zijn. Een zwaar auto-ongeluk bijvoorbeeld.
Deels geef ik je gelijk.
Ik heb zelf auto-ongeluk gehad, maar goed. De gevolgen zijn te merken.
Die militairen krijgen stress door dat ze veel leed en ellende zien, denk aan kogels die overal vliegen, mensen doodgaan. :*
Wraak is zoet maar vergeving zoeter
pi_144641902
Het is allebei erg. Lichamelijke marteling brengt ook wel psychische schade mee. Als je lichamelijk kiest krijg je het psychische trauma als bonus.
pi_144642502
Allebei niet zou ze het genot niet gunnen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')