abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 16 september 2014 @ 20:37:45 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144599259



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deelnemende teams:






---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144599494
Utrecht zou ook leuk zijn ja. :)
pi_144600073
Heeft iemand de standen van vorig jaar van eerste divisie 1a en 1b?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 16 september 2014 @ 20:54:22 #4
9859 crew  Karina
Woman
pi_144600147
Godverdomme weer ijshockey in de Jaap Edenhal _O_
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_144600515
Jammer overigens dat die nieuwe site van de NIJB zuigt qua stats, de oude was perfect
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 16 september 2014 @ 21:05:00 #6
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144600634
Rk Club GP W OTW OTL L GS:GA TP
1 GIJS Bears Groningen 14 8 3 0 3 74:47 22
2 Nijmegen Devils 14 9 1 0 4 68:48 20
3 HYS Hokij Den Haag 14 8 2 0 4 67:40 20
4 NIJA Talent Team 14 9 0 1 4 67:39 19
5 Hotwings Zoetermeer Panters 14 6 2 2 4 63:52 18
6 Dolphin Eindhoven Kemphanen 14 6 0 2 6 55:52 14
7 Red Eagles s'Hertogenbosch 14 2 0 2 10 38:71 6
8 Sanidump Dordrecht Lions 14 0 0 1 13 18:101 1

opmaak is een beetje kut en de bekerronde kan ik nergens vinden
promotiedivisie ook niet

archief van de NIJB is stuk ofzo, Tilburg was iig 1, Heerenveen 2, Utrecht 3
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144600776
1 GIJS Bears Groningen 14 8 3 0 3 74:47 22
2 Nijmegen Devils 14 9 1 0 4 68:48 20
3 HYS Hokij Den Haag 14 8 2 0 4 67:40 20
5 Hotwings Zoetermeer Panters 14 6 2 2 4 63:52 18
7 Red Eagles s'Hertogenbosch 14 2 0 2 10 38:71 6
8 Sanidump Dordrecht Lions 14 0 0 1 13 18:101 1

Zou Amsterdam, Utrecht, Tilburg en Heerenveen 2 erbij gooien

10 ploegen, 18 wedstrijden, tussenronde, halve finale, finale

Als alle Nederlandse spelers die nu buiten de eredivisie vallen daar gaan spelen krijg je wel een leuke competitie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 16 september 2014 @ 21:08:16 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144600790
het was iig een hele spannende competitie

volgens GIJS Bears gaan het tweede van Eindhoven en het NIJA team samen volgend jaar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144600810
Eindhoven kan wel naar het eerste divisie 2 toe
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 16 september 2014 @ 21:12:04 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144600997
quote:
Overleg met NIJB

Het was er heet en het ging er heet aan toe. Ondergetekende en Henk Keijzer zijn samen naar dit overleg geweest in Nieuwegein, alwaar onze Nijmeegse vrienden, dat kan en durf ik inmiddels wel te schrijven, ons stonden op te wachten.

Henk en ik hadden al een idee waarover gesproken zou worden, namelijk kunnen Amsterdam en Dordrecht nog instromen in de eerste divisie. En ja hoor, na een korte inleiding van Noud van Berkel kwam dit voorstel op tafel.

Dit viel niet in goede aarde bij Heerenveen. Zij hadden enkele maanden geleden aan gegeven of zij eventueel mee konden gaan doen in de eerste divisie en dus achten zij het logisch indien Amsterdam en Dordrecht dat nog mogen, zij dit eveneens moeten kunnen. Uiteraard zou dit toegejuicht worden door Groningen. Een mooie promotie voor de ijshockeysport in het Noorden immers.

Tenslotte kwam het, na een sterke rol van de voorzitter van Nijmegen, tot het plan een stemming te houden. De vraag is dan, is er bereidheid binnen de clubs om hier mee akkoord te gaan, ondanks eerder gemaakte afspraken dat er geen ruimte voor zou zijn. Men heeft één week de tijd om hier ja of nee tegen te zeggen.

Mochten clubs uit de promotie divisie dit ook willen, dan kan dit aangegeven worden. De Bond zal dit dan nader bekijken, doch uiteraard dienen zij tevens het belang van de promotie divisie in de gaten te houden.

Overigens gaat het CTO team samen met Eindhoven, daar er te weinig leden zijn binnen de twee clubs om twee teams in te schrijven. Dit betekent dat de eerste divisie dus van start zou gaan met zeven teams. De promotie divisie heeft er op dit moment meer.

De toekomst van het ijshockey werd door Theo van Gerwen kort maar krachtig uiteengezet. Afhankelijk van het besluit der clubs zou er volgend jaar een grote divisie kunnen komen met een Noord en Zuid dan wel een landelijke competitie.

De eredivisie zoals die nu bestaat zou weg vallen. Hiervoor komt dan een nieuwe divisie in de plaats, waaronder de promotie divisie eveneens kan vallen. Een naam zal nog worden bedacht.

Het beleid van buitenlanders zal nader worden beschouwd. Wel werd aangegeven dan er minimaal twee mogen worden aangetrokken. Doch alles is nog open hierover.

Positief werd ervaren dat de NIJB meer en meer luistert naar wat er binnen de clubs leeft en wat de mogelijkheden in hun regio zijn.

Er zullen afspraken worden gemaakt met Amsterdam en Dordrecht dat zij niet na één jaar of tijdens het seizoen uit de competitie stappen en tevens een voor Nederlandse begrippen normaal team op zullen stellen zonder te veel buitenlanders. Dit was eveneens voor de overige clubs een belangrijk onderdeel voor deelname aan de eerste divisie. Een van de grote tegenstanders was Den Bosch en zij zagen spelers weer vertrekken naar teams elders in hun regio.

Mijns inziens kunnen we positief stemmen op voorwaarde dat Heerenveen zich ook nog kan aanmelden en anders doen wij niet mee.

De wedstrijd tegen Heerenveen gaat zaterdagavond, zoals het er nu naar uitziet, gewoon door.

Jacob van Gelder
http://www.gijsgroningen.nl/nieuws/506-overleg-met-nijb
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 16 september 2014 @ 21:52:25 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144603521
ben wel benieuwd naar de selectie van Amsterdam

in Zoetermeer speelt iig al een hele Amsterdamse lijn, vraag me af of die terug gaan want dan krijgen de panters wel een gevoelig tikje, dat team bereid zich volgende week voor in Turnhout met trainingen door Ron Berteling
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 16 september 2014 @ 22:11:18 #12
9859 crew  Karina
Woman
pi_144604654
Van de site van de Amstel Tijgers:

quote:
EERSTE DIVISIE !!!

Maandagavond hebben de Amstel Tijgers toestemming gekregen van de NIJB om dit seizoen met een eerste divisieteam deel te nemen aan de competitie.

Topijshockey in de hoofdstad is een fantastische kans voor Amsterdamse spelers en geweldig nieuws voor het ijshockey in Nederland. Met een topteam in Amsterdam wordt de competitie in het land interessanter en breder. Het belang van meer teams in de eerste divisie werd tijdens de vergadering door alle aanwezige verenigingen beaamt.

De Amstel Tijgers zijn nu bezig met de samenstelling van het team. Deze week zijn er open trainingen voor spelers die geïnteresseerd zijn:
woensdag 17 sept 20:10-21:45
donderdag 18 sept 21:20-22:20

We kijken uit naar een spannend ijshockeyseizoen met topspelers en enerverende, sensationele en sportieve wedstrijden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_144607581
Vorig jaar geen eerste divisie team?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144607700
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144608241
1. John Versteeg (F) 37 14 34 48 8 |
2. Joy Turpijn (D) 37 10 8 18 22 |
3. Marijn den Dulk (F) 37 4 3 7 50 |
4. Roland van Donge (D) 36 0 2 2 22 |
5. Willy Schut (F) 35 2 3 5 16 |
7. Julian Berteling (F) 33 1 6 7 8 |
9. Tobias Kathan (F) 32 7 6 13 85 |
10. Quincy Merk (F) 32 2 3 5 33 |
11. Donny van Musscher (F) 32 2 2 4 14 |
12. Robin van Beveren (F) 30 2 5 7 28 |
14. Fons van Hoorn (D) 25 2 2 4 37 |
15. Ronald Wurm (F) 21 8 15 23 6 |
17. Olivier Leenders (D) 21 0 3 3 14 |
18. Evander Hansen (D) 18 0 1 1 12 |
19. Mace Genissen (F) 18 0 0 0 0 |
20. Rocco van Hoorn (F) 15 1 0 1 0 |
22. Angelo van Hulten (F) 9 0 1 1 6 |
23. Daniël Lam (F) 1 0 0 0 0 |
24. Guido Vols (D) 1 0 0 0 0

Goal: Van Duin

Met dit team ben je een heel eind al zijn er wel een aantal spelers uit de omgeving Den Haag die liever in DH of Zoetermeer spelen lijkt me
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144608665
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=26308

Toch wel apart dat hij weer is gaan spelen, want hij was gewoon importwaardig een paar jaar geleden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 16 september 2014 @ 23:19:28 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144609009
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 22:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vorig jaar geen eerste divisie team?
promotiedivisie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144609093
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 23:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

promotiedivisie
Wie speelden daar?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 16 september 2014 @ 23:23:12 #19
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144609182
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 23:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wie speelden daar?
geen idee, zijn eruitgezet vanwege een paar vechtpartijen buiten het veld en dan verwijderd de nijb alle statistieken ... beetje een onhebbelijke gewoonte imo

niet dat de statistieken nog werken, volgens mij is het archief niet meer te bereiken zolang er geen nieuwe speelschema's ingevoerd zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144609259
Is wel jammer want eliteprospects werkt ook niet echt goed

Wat voor vechtpartijen buiten het veld?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 16 september 2014 @ 23:27:11 #21
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144609363
geen idee

was bij Tilburg en Heerenveen, na de tweede zijn ze uit de competitie gehaald
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144611835
Schat dat er ergens tussen de 15 en 20 Nederlandse spelers(waaronder 2 internationals en 2 oud internationals die vorig jaar regelmatig speelden in de eredivisie) nu zonder club zitten, als de meeste spelers dan in de eerste divisie gaan spelen wordt dat een leuke competitie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 17 september 2014 @ 12:16:22 #23
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144619180
In Nijmegen zien ze het al helemaal zitten :)

quote:
Superboost Eerste divisie, Eredivisie gloort

Theo Lemmen

Afgelopen maandagavond waren bijna alle clubs uit de Eerste divisie en Promotie divisie bijeen in Nieuwegein voor een uiterst belangrijke NIJB vergadering. De vergadering kende twee vraagstukken; hoe ziet het seizoen 2014-2015 er uit in de Eerste en Promotie divisie en wat zijn de plannen voor volgend seizoen, inclusief de Eredivisie.

Om dat te verwoorden putten we uit het verslag van Theo Lemmen, voorzitter van de AHOUD Devils en Jacob van Gelder, manager van GIJS Bears Groningen.



Theo Lemmen:

Bijna alle besturen van clubs in de eerste en promotie divisie waren aanwezig. De eerste vraag die op tafel kwam was het verzoek van Amsterdam en Dordrecht, om tegen de huidige reglementen in, toch dit seizoen al in de Eerste divisie te mogen uitkomen dit seizoen.

De regels zeggen, dat wanneer je nieuw aangemeld wordt, je moet starten in de Promotie divisie. Door promotie kun je dan een jaar later naar de Eerste divisie, zoals wij dat drie jaar geleden gedaan hebben.

Men heeft dit verzoek met redenen omkleed, waarbij vooral een rol speelt dat spelers uit het voormalige Eredivisie team van Dordrecht niet in de Promotie divisie willen gaan spelen. Enkele spelers zouden dan stoppen en dit zou een verlies betekenen voor de ijshockey sport.

Er is over dit thema gediscussieerd, maar tegelijk werd een presentatie aangekondigd voor een structuur verandering.



Enkele punten uit deze presentatie:

Het voorstel is om vanaf volgend seizoen (2015-2016) de huidige Eerste divisie samen te voegen met enkele teams uit de huidige Eredivisie tot een nieuwe Eredivisie.

Daarbij zullen er eisen worden gesteld aan imports, minimum en maximum budgetten, etc. Waarschijnlijk gaan dan twee teams uit de huidige Eredivisie naar de Duitse competitie.

De tarieven voor het spelen in de Eredivisie zullen naar beneden worden bijgesteld. De NIJA houdt dan ook waarschijnlijk op te bestaan, om budgettaire redenen maar ook vanwege de lage aanmeldingen momenteel. Eindhoven Kemphanen en NIJA worden dit seizoen al gefuseerd tot één team.



Men hoopt hieruit een paar dingen te bereiken:

Spelen in de Eredivisie wordt laagdrempeliger, waardoor ook aantrekkelijker. In meer steden wordt dan weer Eredivisie gespeeld, weliswaar op een iets lager niveau dan momenteel, maar toch.

Alle clubs hebben dit plan omarmd en willen hier dus graag aan meewerken. De Eredivisie teams waren al op de hoogte en zijn ook akkoord. De Belgische bond is ook op de hoogte, omdat er ook enkele Belgische teams betrokken zijn. Het idee is om een competitie te hebben met ca. 12 teams.



De volgende vraag was, om Dordrecht en Amsterdam nu dus toch toe te laten in de Eerste divisie.

Met uitzondering van Den Bosch en Utrecht waren alle clubs hiermee ook akkoord. De bezwaren van Utrecht en Den Bosch waren vooral gericht op de dan aanstaande mogelijke uittocht van spelers, die zich juist hadden gemeld. Hier zal speciale aandacht voor komen.

Heerenveen tenslotte vond het wel zuur, immers zij hebben vorig jaar getracht direct naar de eerste divisie te komen, hetgeen toen niet werd gehonoreerd.

De vergadering heeft besloten dat teams die dit willen en kunnen (ook ter beoordeling van de NIJB) mogen zich aanmelden binnen een week om ook in de eerste divisie te gaan spelen. Volgende week zal dan het competitie schema worden gemaakt.



Superboost Eerste divisie, Eredivisie gloort

Het ziet er dus naar uit dat de competitie van dit seizoen met minimaal 9 teams van start zal gaan, mogelijk zelfs nog een team extra (Heerenveen). Dus aantrekkelijker. En voorts ziet het er naar uit dat we dan volgend seizoen weer Eredivisie gaan spelen in Nijmegen!

Tot zover Theo Lemmen. Ik wil de supporters van Nijmegen zeker niet het eerste deel van het artikel, dat Jacob van Gelder vandaag op de website van GIJS heeft gepubliceerd, onthouden.



Jacob van Gelder:

Het was er heet en het ging er heet aan toe. Ondergetekende (Jacob van Gelder) en Henk Keijzer zijn samen naar dit overleg geweest in Nieuwegein, alwaar onze Nijmeegse vrienden, dat kan en durf ik inmiddels wel te schrijven, ons stonden op te wachten.

Henk en ik hadden al een idee waarover gesproken zou worden, namelijk kunnen Amsterdam en Dordrecht nog instromen in de eerste divisie. En ja hoor, na een korte inleiding van Noud van Berkel kwam dit voorstel op tafel.

Dit viel niet in goede aarde bij Heerenveen. Zij hadden enkele maanden geleden aan gegeven of zij eventueel mee konden gaan doen in de Eerste divisie en dus achten zij het logisch indien Amsterdam en Dordrecht dat nog mogen, zij dit eveneens moeten kunnen. Uiteraard zou dit toegejuicht worden door Groningen. Een mooie promotie voor de ijshockeysport in het Noorden immers.

Tenslotte kwam het, na een sterke rol van de voorzitter van Nijmegen, tot het plan een stemming te houden. De vraag is dan, is er bereidheid binnen de clubs om hier mee akkoord te gaan, ondanks eerder gemaakte afspraken dat er geen ruimte voor zou zijn. Men heeft één week de tijd om hier ja of nee tegen te zeggen.

Mochten clubs uit de promotie divisie dit ook willen, dan kan dit aangegeven worden. De Bond zal dit dan nader bekijken, doch uiteraard dienen zij tevens het belang van de promotie divisie in de gaten te houden.

http://nijmegendevils.nl/?p=4042
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144619441
Plannen klinken goed, van hieruit kunnen ze verder uitbouwen voor de toekomst
pi_144621876
Welke teams speelden vorig jaar promotie divisie en wat was de stand?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144621922
Heerenveen, Tilburg = oberliga
Eredivisie = 3 oud eredivisie ploegen, ongeveer 4 eerste divisie ploegen, ongeveer 5 Belgische ploegen

Klinkt goed :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144631840
De ideeën voor de toekomst zien er iig goed uit.
Flesje bier
pi_144636351
Heerenveen en Tilburg 2 met een team van oudere spelers die te kort komen voor de oberliga en bijvoorbeeld spelers die speelgerechtigd zijn voor oranje onder 20 die voor beide teams mogen uitkomen?

Dat lijkt me de ideale situatie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 18 september 2014 @ 00:42:33 #29
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144647152
Jeroen van den Broek naar Hanen, mcMillin blijft bij Allen Americans
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144649019
De 10 Nederlandse aanvallers van Eindhoven hebben 73 goals gescoord vorig jaar, met een goal of 8 a 10 van Verschuuren 2 erbij zit je rond de 30. Gooi er 20 bij voor Contois en je hebt rond de 100 goals.

Van Zoest, Kluitmans hebben nog nauwelijks eredivisie ervaring, Van Lijden begint aan zijn 2e jaar, Heutmaker en Stempher aan hun derde

Als het begint te lopen staat het goed denk ik en is McMillin niet echt nodig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144654455
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 00:42 schreef sp3c het volgende:
Jeroen van den Broek naar Hanen, mcMillin blijft bij Allen Americans
Staats ook naar de Kemphanen
  Moderator donderdag 18 september 2014 @ 13:10:15 #32
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144656118
en evo suurhoff van de NIJA
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144658486
Verschuuren 1 - Verschuuren 2 -Contois
Vd Lijden - Stempher - De Jong
Heutmakers - Donders - vd Schuit
Van Zoest - Kluitmans - Suurhof

Staats - Smith
Overweg - Van Gestel
Van Iersel - Donders

Poderzay
Beeren

Prima team lijkt me met enorm veel potentie. Op Staats, Van de Broek, Van Iersel, De Jong en de imports na allemaal geboren in de jaren 90(Verschuuren 89)

Dit team moet over 2 a 3 jaar als het bij elkaar blijft mee kunnen doen met Tilburg en Heerenveen

Ben wel benieuwd hoe De Jong het doet als aanvaller, lijkt me dat hij wel nodig is bij Oranje als defense want daar hebben alleen Willemse, Van Oorschot de ervaring die hij heeft al zou het enorm helpen als Pippo en Loginov Nederlander worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144658726
4. John Versteeg (F) 35 25 31 56 83 |
6. Joy Turpijn (D) 36 8 24 32 26 |
|9. Dion van 't Hof (F) 36 7 8 15 10 |
11. Valentijn Scheffe (F) 36 5 2 7 16 |
12. Luke Zwartbol (D) 34 1 4 5 8 |
13. Mitchell Riedijk (D) 36 0 3 3 42 |
14. Jasper Busink (F) 36 2 0 2 6 |
15. Willy Schut (F) 14 1 1 2 4 |
16. Bart Vink (D) 35 0 1 1 16
3. Ronald Wurm (F) 36 22 33 55 12 | 13 3 4 7 10
6. Alan van Bentem (F) 35 27 17 44 37 | 13 4 5 9 6
7. Jan-Jaap Natte (F) 33 9 22 31 39 | 13 1 3 4 12
14. Jasper Kick (F) 32 7 4 11 66 | 13 0 0 0 10
16. Olivier Leenders (D) 31 2 3 5 10 | 13 0 0 0 4
17. Stace van Bentem (F) 33 2 3 5 60 | 13 1 2 3 2
18. Thijs Voorn (D) 25 0 4 4 10 | 12 0 0 0 0
19. Julian Berteling (F) 34 1 1 2 4 | 6 0 0 0 0
20. Guido Vols (D) 19 0 2 2 2 | 13 0 0 0 0
21. Manitas Demelinne (F) 2 1 0 1 0 | 6 0 0 0 0
22. Wesley Hendriks (D) 4 1 0 1 31 |


Met name voor Joly, Wurm en Turpijn is het te hopen dat ze een club vinden en (semi) profesioneel spelen, zijn toch mogelijke oranje kandidaten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 18 september 2014 @ 22:12:34 #35
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144674215
welke Amsterdammers zijn eigenlijk nog beschikbaar?

Leenders, Berteling en van Duin iig dacht ik

het oude team kon in de promotiedivisie geen potten breken iirc, die hebben in een versterkte eerste divisie ook niet zoveel te zoeken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 18 september 2014 @ 22:15:55 #36
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144674357
Joly heeft het er op zijn twitter over zijn eerste ijstraining maar er staat niet bij waar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144674877
Ik hoorde ergens dat hij in Canada zou zijn.
Flesje bier
  Moderator vrijdag 19 september 2014 @ 05:42:52 #38
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144682928
Bruijsten vertrekt komende week jaar Bakersfield Condors in de ECHL volgens een artikel op de site van Nijmegen Devils waar hij voor de start van elk seizoen meetrained


edit: Mitch dus, Kevin had een assist tegen Strassbourg voor de beker
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144683524
Mason nu dus definitief naar Tilburg: http://www.bd.nl/sport/ij(...)ppers-nest-1.4539477
pi_144683562
Nic Vangog heeft gisteravond voor het eerst meegetraind bij Eaters, aan de foto's te zien is het echt een beer van vent.
Flesje bier
  Moderator vrijdag 19 september 2014 @ 08:58:32 #41
9859 crew  Karina
Woman
pi_144684363
Komende zondag via youtube live te bekijken:


Via dit linkje:
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_144689295
Ben ik nu gek of lijkt dat hoofd van die HYC-speler gephotoshoppped?
Flesje bier
pi_144692245
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:12 schreef sp3c het volgende:
welke Amsterdammers zijn eigenlijk nog beschikbaar?

Leenders, Berteling en van Duin iig dacht ik

het oude team kon in de promotiedivisie geen potten breken iirc, die hebben in een versterkte eerste divisie ook niet zoveel te zoeken
Versteeg, Kathan, Van Hulten 1, Van Hulten 2, Schut, Natte, Turpijn hebben allemaal een verleden in Amsterdam maar natuurlijk weinig reden om juist voor Amsterdam te kiezen

[ Bericht 0% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 19-09-2014 14:19:49 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144692335
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 07:53 schreef Caws het volgende:
Mason nu dus definitief naar Tilburg: http://www.bd.nl/sport/ij(...)ppers-nest-1.4539477
Das wel heel erg jammer want dat betekent in principe gewoon dat zijn carriere voorbij is. Heel erg jammer als er voor hem mogelijkheden lagen om terug te komen op NLB, Oberliga of om op proef te gaan in de CHL/ECHL

Zelfs als hij in november geen contract zou hebben zou hij nog in Tilburg terecht kunnen en in de oberliga ook
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144692354
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 07:57 schreef Gezicht het volgende:
Nic Vangog heeft gisteravond voor het eerst meegetraind bij Eaters, aan de foto's te zien is het echt een beer van vent.
Is te hopen dat hij goed genoeg is en per 2016 erbij oranje bij is :) 36 jaar na zijn pa _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144692406
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 05:42 schreef sp3c het volgende:
Bruijsten vertrekt komende week jaar Bakersfield Condors in de ECHL volgens een artikel op de site van Nijmegen Devils waar hij voor de start van elk seizoen meetrained
[ afbeelding ]

edit: Mitch dus, Kevin had een assist tegen Strassbourg voor de beker
Goede zaak en nu hopen dat Dalhuisen ook in de ECHL/AHL komt.

M. Bruijsten - ECHL
Dalhuisen - ECHL/AHL
Schaafsma - CHL
Nagtzaam - NCAA
K. Bruijsten - Frankrijk

Toch nog 5 spelers die op een hoger niveau dan Nederland spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144692908
Als hij nog een jaar NCAAIII speelt mag hij ook wel opgeroepen worden, moet gewoon oranje kunnen halen

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=97714
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator vrijdag 19 september 2014 @ 14:24:57 #48
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144692918
het argument was dat er zoveel Amsterdammers zouden stoppen als die niet een team in de eerste divisie zouden krijgen maar volgens mij zijn dit er wat Amsterdam betreft maar bar weinig

niet dat ik er tegen ben verder maar het argument lijkt me niet helemaal opgaan voor de Amsterdammers, die zullen wat spelers (Tobias Kathan, Quincy Merk etc. bij Zoetermeer weg moeten kapen

ben iig benieuwd wat de lineup gaat worden :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144692954
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144693150
Marino Bakker D 1996-05-15
Julian Berteling F 1992-01-01
Robin van Beveren F 1993-03-01
Bartek Bison F 1998-03-26 Amstel Tijgers
Joris Fagel G 1993-01-28
Mace Genissen F 1993-03-01
Evander Hansen D 1990-05-29
Danny Hansen F 1993-10-14
Fons van Hoorn D 1992-03-31
Daniël Lam F 1992-04-04
Quincy Merk F 1992-05-20
Denzel Mesman F 1996-05-08
Noah Muller F 1998-11-04
Donny van Musscher F 1992-04-14
Jasper Nordemann F 1996-08-28
Guilliaume Themen F 1993-06-04

Allemaal geboren in Amsterdam in de jaren 90, zet er wat andere spelers bij zoals Van Duijn, Schut, Turpijn, Van Hulten 1, Van Hulten 2, Wurm, Leenders, Kathan, Zonneveld bij en er staat een team met potentie en ideaal gesproken spelen die een jaar eerste divisie om naar de nieuwe eredivisie te groeien
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144697114
Heeft iemand overigens vnl. gehoord met frieser, hopstaken en Ron berteling?

Prima verhaal van frieser overigens en ik ben het zowel qua imports(wel toegevoegde waarde) en de kosten volledig eens

Sws is het verhaal met 4 ploegen Anders dan met 6 maar dit jaar 13 imports en rond de 60 Nederlanders die regelmatig spelen

Nederlandse internationals

Tilburg 8
Heerenveen 5
Eindhoven 3
Geleen 1

Als ze nu eens gingen werken om ze gelijkwaardig over de Nederlandse clubs te krijgen en met standaard contracten te gaan werken dan zou de competitie er een stuk beter uit zien

Al moet wel opgemerkt worden dat van biezen, teunissen, Willemse, overweg, staats, ramoul, bastings er niet bij waren om verschillende redenen en ze wel internationale ervaring hebben. Wurm en Turijn hebben (nog) geen club
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144710028
Als Steve Mason ook nog een assist had bij een van de 4 goals begint hij zijn carriere in Tilburg met een Gordie Howe hattrick
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144742232
Geleen gewonnen van Turnhout, Eindhoven gewonnen en Heerenveen verloren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144747754
Vanmiddag maar eens kijken of Mason al in actie komt
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_144748504
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 12:00 schreef Guard het volgende:
Vanmiddag maar eens kijken of Mason al in actie komt
Die deed afgelopen vrijdag zelfs al mee
pi_144748635
oh... nou ja oefenwedstrijden... Ik houd de sheets er niet van bij :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_144762050
zowel Herner als Tilburg konden niet overtuigen vandaag, al had tilburg het betere van het spel.
Somige spelers hadden het aan het eind van de 2e periode al zwaar.
PP Tilburg was dramatisch, en Mollen is echt wel een niveautje minder dan Meierdres.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_144768830
Speelde Tilburg met 4 lijnen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144769650
Ik geloof dat ik wel zo'n beetje iedere forward op het ijs heb gezien, dus ik vermoed van wel, maar daar heb ik niet echt op gelet.
Die Hogg was trouwens ook maar gewoontjes, ik verwacht toch wel iets meer van een import.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_144774396
Eaters walste vanavond over Neusser EV heen met 15 - 1. Eaters ziet er goed uit zo, spelers vonden elkaar prima en fysiek zitten er erg sterke spelers bij.

Moet wel erbij zeggen dat de Duitsers zeer zwak overkwamen.
Flesje bier
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 23:14:26 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144774837
eaters is duidelijk helemaal RED-y ( :') )
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 23:14:40 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144774851
hoe was vangog?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144775118
Hij is me (nog) niet opgevallen, hadden shirts van Eerste Divisie aan dus spelers waren lastig te onderscheiden. Daarnaast ooj genoeg pinten in m'n systeem :')
Flesje bier
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 23:26:29 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144775214
lol dat had kemphanen ook, maakt het idd wat lastiger :D

de belgen hadden zelfs te weinig shirts dus 1 van die gasten had een blauw hanen shirt aan

ik geef de gebrekkige voorbereiding de schuld al hoop ik wel dat Amsterdam straks niet begint met Amsterdam G's ( :') ) tenue's want die zouden ritueel verbrand moeten zijn _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 23:33:55 #65
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144775490
quote:
Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de samenstelling van het eerste divisie team.
Er zijn inmiddels al een groot aantal voormalig ere- divisie en eerste divisie spelers die zich vol enthousiasme bereid hebben verklaard komend seizoen in dit team mee te spelen.
Voor de echte Amsterdamse spelers is dit natuurlijk een buitenkans om weer op hoog niveau voor hun eigen stad uit te komen.
Het eerste divisie team van komend seizoen zal de basis vormen voor de eerste divisie waarmee Amstel Tijgers in seizoen 2015-2016 met de hoogste landelijke competitie zal deelnemen.
De NIJB heeft aangegeven het hele ijshockey in de hogere competitie op de schop te gaan nemen. De huidige eerste divisie zal dan de basis zijn voor de hoogste landelijk league. Wij zien uit naar de ontwikkelingen.

Voor ons eerste divisie team zijn wij op zoek naar sponsors die zich voor langere tijd aan dit team en onze vereniging willen verbinden om zo gezamenlijk aan een wederzijds positieve impuls en spin-off te kunnen werken. Amstel Tijgers Eerste Divisie wil zich in de eerste plaats als een sportief, ambitieus en gedreven team onderscheiden. Winnen is belangrijk maar vooral over-all ontwikkeling van spelers en het behalen van gestelde targets worden in de eerste plaats hoofdpijlers van dit team.

Neem voor sponsoring contact op met Boris Hilberdink of Han Doorenbosch

http://www.amsteltijgers.nl/1e-divisie/

ik moet het nog maar zien maar de eerste divisieteams hebben wel zin in die nieuwe eredivisie iig :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144783215
Vangog is blijkbaar na P1 gaan douchen, reden onbekend.
Flesje bier
pi_144785539
Plan is om met 8 ploegen dus een extra cup the gaan spelen tussen het seizoen door

26.09.2014 20:00 Eisbären Hamm Füchse Duisburg -:-
03.10.2014 18:30 Füchse Duisburg EHC Neuwied -:-
05.10.2014 18:00 Ratinger Aliens Füchse Duisburg -:-
10.10.2014 20:00 Neusser EV Füchse Duisburg -:-
12.10.2014 18:30 Füchse Duisburg Eisbären Hamm -:-
17.10.2014 20:00 Löwen Frankfurt Füchse Duisburg -:-
19.10.2014 18:30 Füchse Duisburg Herner EV -:-
24.10.2014 19:30 Füchse Duisburg Moskitos Essen -:-
09.11.2014 18:30 Füchse Duisburg Neusser EV -:-
14.11.2014 20:00 Herner EV Füchse Duisburg -:-
16.11.2014 18:30 Füchse Duisburg Ratinger Aliens -:-
21.11.2014 20:00 Moskitos Essen
Füchse Duisburg -:-
23.11.2014 18:30 Füchse Duisburg Löwen Frankfurt -:-
28.11.2014 20:00 Neusser EV Füchse Duisburg -:-
30.11.2014 18:30 Füchse Duisburg EHC Neuwied -:-
06.12.2014 20:00 Löwen Frankfurt Füchse Duisburg -:-
07.12.2014 18:30 Füchse Duisburg Eisbären Hamm -:-
12.12.2014 20:00 Ratinger Aliens Füchse Duisburg -:-
14.12.2014 18:30 Füchse Duisburg Herner EV -:-
19.12.2014 20:00 Eisbären Hamm Füchse Duisburg -:-
21.12.2014 18:30 Füchse Duisburg Moskitos Essen -:-
26.12.2014 18:30 Füchse Duisburg Neusser EV -:-
30.12.2014 21:00 EHC Neuwied Füchse Duisburg -:-
04.01.2015 20:00 EHC Neuwied Füchse Duisburg -:-
09.01.2015 19:30 Füchse Duisburg Ratinger Aliens -:-
11.01.2015 18:30 Herner EV Füchse Duisburg -:-
16.01.2015 19:30 Füchse Duisburg Löwen Frankfurt -:-
18.01.2015 18:30 Moskitos Essen Füchse Duisburg -:-

September 1 Oktober 7, november 7, December 8, januari 5

Ben benieuwd hoe ze dat voor elkaar gaan krijgen

Enige mogelijkheid is volgens mij om de onderste 3 in te laten stromen in de Nederlandse competitie en de Duitse ploegen te laten spelen voor de degradatie, en de Nederlandse en Herentals voor de Nederlandse titel

Nu nog hopen dat 4 eerste divisie ploegen mee doen aan de beker
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 23 september 2014 @ 12:27:51 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144818900
Wurm naar Flyers

blijft Joy Turpijn over, ik zou hem graag bij Panters terugzien maar dat is echt dik onder zijn niveau
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144823782
Zijn wel meer spelers die overblijven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144824077
4. Tony Demelinne (F) 32 16 32 48 10 | 7 5 3 8 12
5. Joey Oosterveld (F) 36 14 23 37 54 | 7 1 2 3 4
8. Levi Houkes (F) 25 9 14 23 28 | 7 1 2 3 6
9. Brent Janssen (F) 36 8 23 31 8 | 7 1 2 3 2
11. Valentijn Bouten (F) 36 6 2 8 4 | 7 0 0 0 0
14. Kevin Nijland (F) 26 3 3 6 0 | 7 0 0 0 0
16. Calvin Pohlman (F) 26 1 9 10 4 | 7 1 1 2 4
18. Aldo van Aalderen (F) 36 1 6 7 8 | 7 0 0 0 0
Maco Postma 36 11 41 52 24
Josh Prudden 36 28 48 76

Plus 5 voor Houkes bij Den Haag en Kars 12 goals in zijn laatste jaar(gemiddeld ongeveer 20)

Totaal 102 goals vorig jaar

Het is te hopen dat Wurm, Demelinne, Postma veel samen spelen en Houkes, Kars en Prudden. Zou goed voor het Nederlands team zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144824221
3. Ivy van den Heuvel (F) 34 20 33 53 64 | 11 3 5 8 14
4. Diederick Hagemeijer (F) 34 19 24 43 59 | 8 2 3 5 16
5. Peter van Biezen (F) 36 17 59 76 63 | 11 5 8 13 16
6. Mickey Bastings (F) 36 16 30 46 6 | 11 3 5 8 6
8. Bob Teunissen (F) 36 9 15 24 28 | 11 4 4 8 6
11. Jeffrey Melissant (F) 36 6 8 14 2 | 11 1 6 7 2
12. Cas Staps (F) 31 6 5 11 37 | 8 0 0 0 2
16. Nick de Ruijter (F) 34 4 6 10 41 | 11 0 2 2 0
17. Maarten Brekelmans (F) 20 4 5 9 8 | 11 2 2 4 0
21. Floris van Lieshout (F) 23 1 2 3 0 |

Tilburg 102 goals maar die hebben ook nog Mason en Hogg dus die moeten nog meer scorend vermogen hebben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144829826
quote:
De opzet voor de competities in de Jack’s Casino Eredivisie seizoen 2014-2015 is als volgt.

De competities zullen bestaan uit:

Een enkele bekerronde, waarna de bovenste vier teams doorgaan naar de halve finale serie.
Hierbij komt de nummer 1 uit tegen nummer 4 en de nummer 2 tegen de nummer 3.
De beide winnaars spelen de finale op zondag 11 januari 2015.
Drie perioden (rondes) om het kampioenschap van Nederland Na iedere periode wordt de eindstand (rangorde) opgemaakt, waarbij de rangorde (en derhalve de winnaar) van een periode wordt bepaald overeenkomstig het bepaalde in artikel 42 van het Sportreglement.

De winnaar van een periode mag zich periodekampioen noemen en kwalificeert zich voor de play-off wedstrijden.
Indien een periodekampioen in een volgende periode opnieuw bovenaan eindigt, wordt de nummer 2 uit die periode als periodekampioen beschouwd. Is ook de nummer 2 al eens periodekampioen geweest, dan wordt nummer 3 uit die periode als periodekampioen beschouwd. De vierde plek in de halve finales play-offs is gereserveerd voor het hoogst eindigende team in de eindrangschikking (over drie rondes) van de Jack’s Casino Eredivisie, dat geen periodekampioen is geworden.

Plaatsing van de vier teams voor de play-offs om het Kampioenschap van Nederland geschiedt in de volgorde van de eindrangschikking (over drie rondes) van de Jack’s Casino Eredivisie.
Wij gaan er van uit dat met het invoeren van de periodekampioenschappen de competitie voor alle teams tot het laatst toe interessant blijft. Ook na een mindere start ligt het behalen van de play-offs nog voor ieder team binnen bereik. Zowel de halve finales als de finale play-offs om het NK zullen in een best-of-seven serie worden gespeeld.
Bron: nijb.nl
Flesje bier
pi_144830593
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:27 schreef sp3c het volgende:
Wurm naar Flyers

blijft Joy Turpijn over, ik zou hem graag bij Panters terugzien maar dat is echt dik onder zijn niveau
Veel teams zijn er niet meer over in de Eredivisie. :{
pi_144830719
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:33 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Bron: nijb.nl
Klinkt goed maar goed had het liever zo gezien

Beker: 5 ploegen plus beste 4 eerste divisieploegen(eventueel met voorronde) , volledige competitie 16 wedstrijden

Competitie: 2x4 = 8 wedstrijden, 2e deel competie 4x4 = 16 wedstrijden en 3x4 tegen onderste 3 ploegen oberliga = 12 wedstrijden. Totaal 36 wedstrijden

Nederlandse wedstrijden gelden voor de play-offs, Duitse wedstrijden voor degradatie, aparte play-offs voor Nederrijn Cup, best of 3 halve finale, een bekerfinale.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144830779
4. John Versteeg (F) 35 25 31 56 83 |
6. Joy Turpijn (D) 36 8 24 32 26 |
|9. Dion van 't Hof (F) 36 7 8 15 10 |
11. Valentijn Scheffe (F) 36 5 2 7 16 |
12. Luke Zwartbol (D) 34 1 4 5 8 |
13. Mitchell Riedijk (D) 36 0 3 3 42 |
14. Jasper Busink (F) 36 2 0 2 6 |
15. Willy Schut (F) 14 1 1 2 4 |
16. Bart Vink (D) 35 0 1 1 16
6. Alan van Bentem (F) 35 27 17 44 37 | 13 4 5 9 6
7. Jan-Jaap Natte (F) 33 9 22 31 39 | 13 1 3 4 12
14. Jasper Kick (F) 32 7 4 11 66 | 13 0 0 0 10
16. Olivier Leenders (D) 31 2 3 5 10 | 13 0 0 0 4
17. Stace van Bentem (F) 33 2 3 5 60 | 13 1 2 3 2
18. Thijs Voorn (D) 25 0 4 4 10 | 12 0 0 0 0
19. Julian Berteling (F) 34 1 1 2 4 | 6 0 0 0 0
20. Guido Vols (D) 19 0 2 2 2 | 13 0 0 0 0
21. Manitas Demelinne (F) 2 1 0 1 0 | 6 0 0 0 0
22. Wesley Hendriks (D) 4 1 0 1 31 |

Voldoende Nederlanders nog beschikbaar die vorig jaar minimaal een punt scoorden in de eredivisie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144833259
Eaters oefent komend weekend weer twee maal, zaterdag in Deurne (B) tegen Antwerpen Phantoms en zondag in Geleen tegen HIJS Den Haag.
Flesje bier
pi_144834011
Ben benieuwd wie er bij den haag spelen, als het een mix is tussen het oude eredivisie team en eerste divisie team, dan wordt het een leuke wedstrijd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 24 september 2014 @ 21:28:25 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144872213
Joy Turpijn naar Zoetermeer Panters
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144873634
Jammer, hoort toch eigenlijk in de eredivisie thuis.
Flesje bier
pi_144874512
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:55 schreef Gezicht het volgende:
Jammer, hoort toch eigenlijk in de eredivisie thuis.
Kan altijd nog, bijvoorbeeld als er een verdediger geblesseerd raakt.

Is er al wat meer bekend over hoe de eerste divisie teams eruit gaan zien?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144874588
Geen idee, hou me totaal niet met Eerste Divisie bezig.
Flesje bier
  Moderator woensdag 24 september 2014 @ 22:20:27 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144874889
alleen nijmegen en groningen hebben hun selecties min of meer bekend gemaakt

zoetermeer een handvol spelers en een keepster
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144875438
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:20 schreef sp3c het volgende:
alleen nijmegen en groningen hebben hun selecties min of meer bekend gemaakt

zoetermeer een handvol spelers en een keepster
Waar zijn die selecties te vinden?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 24 september 2014 @ 22:30:49 #84
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144875616
gewoon op de teamsites afaik

gijsbears.nl en nijmegendevils.nl ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144875973
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=47525

Rare transfer, zal wel ergens werk zijn te krijgen in een kas of zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 24 september 2014 @ 22:59:10 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144877132
kan op de site van GIJS niet terugvinden waarom topscorer Zahir Hup er niet bij is

zal wel een baan hebben ofzo

bij Nijmegen kan Wesley Hendriks er nog bijkomen als hij niets hogerop kan kan vinden maar verder zitten ze niet echt in de hoek waar de klappen vallen dus echt veel zal er verder niet veranderen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 24 september 2014 @ 23:05:41 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144877459
Panters

http://www.zoetermeerpanters.nl/team.html

veel (ex) Amsterdammers
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144881074
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 23:05 schreef sp3c het volgende:
Panters

http://www.zoetermeerpanters.nl/team.html

veel (ex) Amsterdammers
Die 3 teams kunnen zouden geen slecht figuur slaan in de eredivisie

Den Haag en misschien Amsterdam ook niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 25 september 2014 @ 05:29:12 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144881899
competitieopzet is ook bekend nu

10 teams, 1x uit + 1x thuis tegen iedereen voor 18 wedstrijden, bovenste 4 gaan naar de playoffs die in best-of-three gespeeld gaan worden, weet niet of de onderste twee nog promotie/degradatie doen

had liever ook kwartfinales gezien met zoveel teams maar ze zullen wel op safe spelen na al het gezeur de afgelopen jaren met ijstijd enzo tegen het einde van het seizoen

Groningen won alvast een oefenwedstrijd tegen Flyers 2 met 7-1 terwijl Nijmegen verloor van het regionaoligateam van Kolner Haie met 5-3

Panters trainden in Turnhout met Ron Berteling maar die zullen wel wat (bepalende) spelers kwijtraken aan Amterdam

we gaan het zien :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144889843
Wedstrijdschema's staan op de site van de NIJB.

Eerste thuiswedstrijd Eaters is meteen tegen Trappers _O_
Flesje bier
  Moderator donderdag 25 september 2014 @ 14:17:09 #91
9859 crew  Karina
Woman
pi_144891568
En Amstel Tijgers *G* Die zondagavond houd ik vrij.

Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_144891971
Fijn dat Amsterdam ook weer Eerste Divisie speelt. Op naar een bredere competitie volgend jaar met de Eredivisie.

Ben wel bang dat de belangstelling in Amsterdam minimaal zal zijn. In het jaar dat Eaters kampioen werd ben ik een keer naar een uitwedstrijd in Amsterdam geweest, zaten misschien 50 mensen op de tribune waarvan +/- 10 Eaters-fans.
Flesje bier
  Moderator donderdag 25 september 2014 @ 14:35:25 #93
9859 crew  Karina
Woman
pi_144892127
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 14:30 schreef Gezicht het volgende:
Fijn dat Amsterdam ook weer Eerste Divisie speelt. Op naar een bredere competitie volgend jaar met de Eredivisie.

Ben wel bang dat de belangstelling in Amsterdam minimaal zal zijn. In het jaar dat Eaters kampioen werd ben ik een keer naar een uitwedstrijd in Amsterdam geweest, zaten misschien 50 mensen op de tribune waarvan +/- 10 Eaters-fans.
Beetje meer publiciteit zou niet zo gek zijn, denk dat er dan wel wat meer mensen op af zouden komen eigenlijk, behalve dan als Ajax op dezelfde dag speelt ;) Op hun site zie ik trouwens nog niets over eventuele spelers alleen nog steeds die oproep die er al een tijdje staat.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_144894259
quote:
De beoogd Nederlands-Canadese ijshockey-forward Nic Vangog is geblesseerd geraakt.

Na uitvoerig overleg met de technische- en medische staf is de conclusie getrokken dat het een te groot risico is om de speler op te nemen in de selectie van het LACO-Eaters Eredivisie ijshockeyteam.

De club heeft de try-out periode vroegtijdig moeten beëindigen.
Het bestuur van de Stichting Topijshockey Eaters Limburg heeft daarom moeten besluiten om Nic Vangog geen contract voor het seizoen 2014-2015 aan te bieden.

Wij wensen Nic veel beterschap en succes met zijn herstel en zijn eventuele verdere carrière.
Bron: http://www.eaters.nl/nic-(...)eveld-door-blessure/

Erg jammer dit... -O-
Flesje bier
  Moderator donderdag 25 september 2014 @ 15:43:45 #95
9859 crew  Karina
Woman
pi_144894411
Amstel Tijgers speelt komende zondag een oefenwedstrijd. Tegen wie mogen we raden :') de berichtgeving op hun site mag wel wat duidelijker imo.

quote:
OEFENWEDSTRIJDEN EERSTE DIVISIE
24/09/2014
Zondag 28 september 17:30
Jaap Edenhal oefenwedstrijd 1e divisie

Aanstaande zondag is er een vriendschappelijke oefenwedstrijd van de eerste divisie tegen een of wellicht meerdere teams.
Twee tegenstanders hebben zich al gemeld.
We kijken uit naar ons eerste optreden sinds een paar jaar op dit niveau.
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_144895528
Hopen dat nic van gog gewoon een slaapadresje scoort bij zijn familie, tijdelijk baantje zoekt of wat gaat reizen en dan in december in de eredivisie instroomt of eventueel Groningen of Heerenveen 2.

Importsplekken genoeg en kost geen itc. Vanaf volgend jaar zijn er wsl meer importplekken en bij Heerenveen en Tilburg geldt hij niet als import

Zelfde geldt voor Martin, hopelijk gaat ie gewoon in de eerste divisie spelen om zodoende speelgerechtigd te zijn voor Nederland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144896809
Que carrière is die vergelijkbaar met die van Steve mason, als hij fit is/wordt en blijft spelen moet hij gewoon als import kunnen spelen in de eredivisie. En volgend jaar eventueel ook oberliga

Hopen dat hij niet opgeeft :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144897791
Gisteren nota bene nog een flink stuk over Vangog in dagblad de Limburger

Flesje bier
  Moderator donderdag 25 september 2014 @ 19:58:10 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144901954
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 05:29 schreef sp3c het volgende:

10 teams, 1x uit + 1x thuis tegen iedereen voor 18 wedstrijden, bovenste 4 gaan naar de playoffs die in best-of-three gespeeld gaan worden, weet niet of de onderste twee nog promotie/degradatie doen
toch best-of-2 en de top 8 gaat naar de playoffs, niets over promotie/degradatie maar dat zou ook eigenlijk onzin zijn met het oog op de (mogelijk) grote veranderingen volgend seizoen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144903556
8 uit 8 en best of 2 gaat in het ijshockey in elk geval nergens over
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 25 september 2014 @ 21:11:01 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144904736
zelfde als de EIHL alleen dan zonder finale weekend, ziet er gewoon prima uit wmb

had liever ook best of three (of meer) gezien maar dat is in de eerste divisie altijd een heikel punt geweest want de clubs willen liever geen ijs reserveren voor wedstrijden die misschien niet gespeeld gaan worden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144905246
Geen thuisvoordeel en geen reden om goed te spelen want je speelt toch play-offs

Tuurlijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 25 september 2014 @ 21:24:56 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144905373
2 teams missen de playoffs volgens mijn berekeningen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144906600
HIJS Eerste Divisie zal komende zondag met dit team naar Geleen afreizen, ga er dus vanuit dat het team er ook tijdens het seizoen zo uit zal komen te zien:

Alan van Bentem,
Stace van Bentem,
Marco Bommezijn,
Bas Britstra,
Manitas Demelinne,
Jamie Demelinne,
Johnny Ebregt,
Chris de Jonge,
Jasper Kick,
Jesse Knoop,
Stijn Knoop,
Claudia van Leeuwen,
Mike van Oeveren,
Thomas Roosendaal,
Ben Rurup,
Johan Rurup,
Andri Salomonson,
Clint Soer,
Diordy Vols,
Guido Vols,
Thomas van Wissen,
Luke Zwartbol

Coach/trainer: Janusz Janikowski
Flesje bier
pi_144908733
Das gewoon HYS Hokij plus dus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator vrijdag 26 september 2014 @ 15:53:47 #106
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144926755
versteeg, pohlman, van duin, berteling en leenders terug naar Amsterdam las ik op ijshockeyforum.com, zie nog nergens bevestiging

zondag oefenwedstrijd tegen Utrecht Dragons
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144926987
Dacht dat Pohlman bij Heerenveen bleef, maar het is wel extreem jammer dat een speler van 23 met bijna 200 wedstrijden en ruim 70 punten naar de eerste divisie gaat. De rest op Versteeg na zitten goed op eerste divisie niveau

Van Bentem - 315 wedstrijden - 170 punten
Turpijn - 236 wedstrijden - 82 punten

Zou me niet verbazen als Van Bentem, Turpijn en/of Pohlman in december alsnog instromen in de eredivisie. Zonder dat ze eredivisie spelen zijn ze denk ik sws kansloos om er bij te zijn in Eindhoven

Iemand die weet of Dalhuisen ergens op trainingskamp is?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator vrijdag 26 september 2014 @ 16:15:13 #108
9859 crew  Karina
Woman
pi_144927278
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 16:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Turpijn
Is dat toevallig familie van Rody Turpijn?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_144927523
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 september 2014 16:15 schreef Karina het volgende:

[..]

Is dat toevallig familie van Rody Turpijn?
Vast niet, maar wie weet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144928138
1. John Versteeg (F) 35 18 15 33 36 |
4. Quincy Merk (F) 35 0 3 3 29 |
5. Marino Bakker (D) 35 0 1 1 8 |
6. Donny van Musscher (F) 34 4 3 7 12 |
7. Olivier Leenders (D) 33 1 6 7 67 |
8. Julian Berteling (F) 32 3 4 7 14 |
9. Calvin Pohlman (F) 31 9 12 21 32 |
12. Jason Boereboom (F) 28 0 0 0 8 |
14. Rocco van Hoorn (F) 25 2 2 4 8 |
15. Tobias Kathan (F) 21 6 8 14 89 |
16. Joy Turpijn (D) 20 1 5 6 10 |
18. Roland van Donge (D) 10 0 0 0 0 |
19. Robin van Beveren (F) 5 0 0 0 2 |
20. Robin Swart (F) 2 0 0 0 0 |

Dit is het team van 2012/2013. Kars, Oosterveld en Dax terug voor 2015-2016, goede importkeeper, verdediger en aanvaller en je hebt een eredivisiewaardig team lijkt me
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144928874
Adam Hartley in de plek van Nic van Gog naar Geleen. Wil Zwarthoed heeft het over hooggespannen verwachtingen voor een speler die in de BCHL NCAA en 8 in 57 scoorde in de SPHL terwijl een aantal van zijn afgezwaaide teamgenoten in Slowakije, Denemarken en ECHL speelden. Dat gaat een vette tegenvaller worden.

Hoop overigens dat Geleen in December Nic Van Gog alsnog een kans geeft, zou ze sieren :)

Met Monych,Joey Koudys, Vos, TJ, De Smet,Pettapiece of Collins zou je echt sterker worden

[ Bericht 5% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 26-09-2014 17:34:56 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144970355
Geleen 9-6 gewonnen van Deurne, Belgische ploegen zijn sws te zien redelijk gewaagd aan hun Nederlandse collegas
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 28 september 2014 @ 17:20:27 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144987010
Quincy Merk en Thobias Kathan blijven iig bij zoetermeer volgens hun twitter

nu zegt dat niet zo heel veel op dit niveau maar toch
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145000659
Eaters wint met 7 - 3 van HIJS, aantrekkelijke pot, lekker fysiek spel. Den Haag kwam nog goed mee trouwens, want aan het niveau van Eaters lag het niet. Van Bentem was weer flink de etter uit aan het hangen.
Flesje bier
  Moderator zondag 28 september 2014 @ 22:41:58 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145002487
dat bied wat perspectief voor volgend jaar, nog iemand bij DH gezien die nog niet bekend was?

van Leeuwen op goal zeker?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145004429
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 22:41 schreef sp3c het volgende:
dat bied wat perspectief voor volgend jaar, nog iemand bij DH gezien die nog niet bekend was?

van Leeuwen op goal zeker?
Vanaf P2 van Leeuwen ja, P1 een goalie die ik niet ken. Spelers hadden geen namen op de shirts dus ik zou niet weten wie er opviel. :') Bij Eaters Cumberbirch wel erg positief opvallend overigens.
Flesje bier
  Moderator zondag 28 september 2014 @ 23:29:36 #117
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145005039
clint soer waarschijnlijk, die is een stuk minder
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 28 september 2014 @ 23:29:51 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145005049
vraag me af wie fabian schotel oppikt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145005965
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 23:29 schreef sp3c het volgende:
vraag me af wie fabian schotel oppikt
Amsterdam misschien?
Flesje bier
  Moderator maandag 29 september 2014 @ 00:02:15 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145006143
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 23:55 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Amsterdam misschien?
zou voor dit niveau wel een supersterk team zijn met van Duin, ben je ook gelijk klaar voor die bredere eredivisie volgend seizoen als Amstel Tijgers zijnde

kan me haast niet voorstellen dat hij in Dordrecht eerste divisie blijft spelen achter Kisito en die andere knakworst waarvan ik de naam steeds vergeet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145007705
Jammer dus dat de eerste divisie niet mee doet aan de beker

Den haag met wsl veel minder trainingstijd en kunnen gewoon mee komen. Is ook logisch met een stuk of 10 spelers met eredivisie ervaring
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 29 september 2014 @ 20:13:47 #122
9859 crew  Karina
Woman
pi_145030658
Het duurde eventjes voordat de uitslag op de site stond, maar Amstel Tijgers heeft hun eerste oefenwedstrijd gewonnen, van hun site:

quote:
De kop is eraf, de eerste wedstrijd is gespeeld tegen Utrecht en met een 7-0 winst door het team van John Versteeg en Arthur Pohlman afgesloten.

De eerste periode tegen Utrecht moesten de spelers elkaar nog zien te vinden maar in de tweede en derde periode kwam de geest uit de fles en werd duidelijk dat ze in ieder geval de promotie divisie ruimschoots voorbij streven. Beide Amsterdamse goalies wisten hun net leeg te houden.

We kijken uit naar de oefenwedstrijd vrijdag 3 oktober a.s. in Nijmegen, daar zullen onze klasse spelers tegen geharde spelers uit de eerste divisie in de strijd treden.

En het team is nu ook bekend:
Jacob van Duin - Goalie nr 31
Remy Fritschij - Goalie nr 30
Olivier Leenders - Defence nr 15
Jasper Jaspers - Defence nr 12
Niek Brom - Defence nr 6
Florian Nelemans - Defence nr 2
Sam van Duin - Defence nr 91
Calvin Pohlman - Forward nr 19 Alt Captain
Julian Berteling - Forward nr 21 Alt Captain
Bryan Hoogenraad - Forward nr 28
Jason Forward - Forward nr 9
Daniel Perrier - Forward nr 17
Daniel Lam - Forward nr 13
Donny van Musscher - Forward nr 10
Roell Gallee - Forward nr 29
Bowey den Ouden - Forward nr 25
Iwan Heidbuurt - Forward
Mick Vastenhouw - Forward nr 8
John Versteeg - Forward nr 11 Captain/Coach
Arthur Pohlman - Coach
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_145030894
Utrecht? Ik wist niet dat die überhaupt nog ijshockey op niveau hadden.
Flesje bier
  Moderator maandag 29 september 2014 @ 20:25:43 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145031035
promotiedivisie

dus nee op niveau hebben ze het niet meer :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145031551
quote:
99s.gif Op maandag 29 september 2014 20:13 schreef Karina het volgende:
Het duurde eventjes voordat de uitslag op de site stond, maar Amstel Tijgers heeft hun eerste oefenwedstrijd gewonnen, van hun site:

[..]

En het team is nu ook bekend:
Jacob van Duin - Goalie nr 31
Remy Fritschij - Goalie nr 30
Olivier Leenders - Defence nr 15
Jasper Jaspers - Defence nr 12
Niek Brom - Defence nr 6
Florian Nelemans - Defence nr 2
Sam van Duin - Defence nr 91
Calvin Pohlman - Forward nr 19 Alt Captain
Julian Berteling - Forward nr 21 Alt Captain
Bryan Hoogenraad - Forward nr 28
Jason Forward - Forward nr 9
Daniel Perrier - Forward nr 17
Daniel Lam - Forward nr 13
Donny van Musscher - Forward nr 10
Roell Gallee - Forward nr 29
Bowey den Ouden - Forward nr 25
Iwan Heidbuurt - Forward
Mick Vastenhouw - Forward nr 8
John Versteeg - Forward nr 11 Captain/Coach
Arthur Pohlman - Coach
4 spelers met redelijk tot veel eredivisie ervaring en een redelijke import voor eerste divisie begrippen.

Perrier zal ook wel een import zijn maar geen idee waar die vandaan komt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 29 september 2014 @ 20:51:11 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145032131
Perrier speelde vorig seizoen bij Cool Mokum (tweede divisie)

http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameID=40598&ShowGameSheet=1
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145051404
Weet iemand waar Mike Dalhuisen uithangt?

Helaas niet in een NHL kamp :(
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145052068
Is bij NY Islanders niet echt iets geworden vorig jaar of wel? Misschien terug naar AHL?
Flesje bier
pi_145052392
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 13:32 schreef Gezicht het volgende:
Is bij NY Islanders niet echt iets geworden vorig jaar of wel? Misschien terug naar AHL?
Nee, alleen een oefenwedstrijd daarna terug naar de AHL en vanuit daaruit terug naar de ECHL

Ik denk gewoon Free Agent maar raar dat hij nergens opduikt,
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145068741
Mike Dalhuisen naar de AHL op try-out basis

Hopen dat hij daar aan de bak gaat komen anders lijkt me dat de ECHL of CHL weg open staat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145068816
Seizoen eindigt daar overigens op 18 april dus geen wk als hij het daar haalt :(

Zijn 2 concurrenten voor 1 plek(?) zijn een speler die vorig jaar in de ECHL speelde en een andere die in de NCAA en ECHL speelde

[ Bericht 31% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 30-09-2014 21:04:39 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 30 september 2014 @ 21:57:36 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145072304
welke ploeg?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145078705
Texas stars
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145080089
#18 Maxime Fortunus (D) C 31 1983-07-28 La Prairie, QC, CAN 180 93 R 14/15
#24 Cameron Gaunce (D) 24 1990-03-19 Sudbury, ON, CAN 185 92 L 14/15
#3 Jyrki Jokipakka (D) 23 1991-08-20 Tampere, FIN 190 90 L 14/15
Derek Meech (D) 30 1984-04-21 Winnipeg, MB, CAN 180 88 L 14/15
#6 Jamie Oleksiak (D) 21 1992-12-21 Toronto, ON, CAN 201 115 L 14/15
Troy Vance (D) 21 1993-08-02 Goshen, NY, USA 196 93 R 15/16
#2 William Wrenn (D) 23 1991-03-16 Anchorage, AK, USA 186 88 R 14/15

Deze zeven hebben een contract, wie weet dat er 1 of 2 de Stars halen en dan zijn er 1 of 2 plekken open
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145087439
Vraag me af of dat 8 klopt, eliteprospect heeft het echt over 10.

Wsl zal waarschijnlijk een van die 7 de Stars halen, dan gaat het om 6 en zijn er 1 of 2 plekken open voor verdedigers

Laten we het hopen dat hij het haalt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 1 oktober 2014 @ 12:42:20 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145087773
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145088037
quote:
Duitse cup zonder Kemphanen

De teams uit de Eredivisie gaan definitief spelen om een cup met de Duitse teams Duisburg, Essen en Herne. Kemphanen laat deze midweekse cup echter aan zich voorbij gaan.
Voorzitter Jan Willem van Stuijvenberg van de Eindhovense club wilde best meespelen, maar noemt het voor zijn club financieel niet verantwoord. ‘Wij zaten in een poule met twee clubs waar we normaal al tegen spelen en één Duitse club. Ik kan me niet voorstellen dat de inkomsten daarvan hoog genoeg zouden zijn om de kosten te dekken. Als ik geld genoeg had, deed ik graag mee. Maar in de huidige situatie is dat niet zo en is deelname niet verantwoord’, zegt hij tegen IJshockey.com

Volgens Van Stuijvenberg wil hij eventueel wel een vriendschappelijke wedstrijd tegen een Duitse tegenstander spelen. ‘Van de Duitse en de Nederlandse bond mag het geen competitie heten. Het zijn dus feitelijk toch maar vriendschappelijke wedstrijden. Dus dat kunnen we dan net zo goed zelf organiseren.’ In Leeuwarder Courant wordt gemeld dat de opzet van de cup is aangepast. Het wordt nu een dubbele competitie met de drie Duitse ploegen, zonder indeling in poules.

Oorspronkelijk zouden Heerenveen, Tilburg, Essen en Duisburg een poule gaan vormen en de overige clubs, inclusief Eindhoven, de andere poule. De twee winnaars zouden vervolgens in een finale tegen elkaar spelen. Voor Heerenveen en Tilburg geldt de cup als een voorbereiding op de overstap naar de Oberliga volgend jaar. Ook brengt het wat variatie in het ijshockeyseizoen. De wedstrijden worden midweeks gespeeld.
http://www.ijshockey.com/item/4983/duitse-cup-zonder-kemphanen
Flesje bier
pi_145088137
quote:
Ben benieuwd naar de data en het blijft jammer dat het niet geïntegreerd is in de Nederlandse competitie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 1 oktober 2014 @ 12:54:54 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145088203
ik begin een beetje moe te worden van die stuiverberg
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145088332
Randy Cure (D) 24 1990-04-05 Bloomington, MN, USA 191 93 L Try-out
Mike Dalhuisen (D/LW) 25 1989-01-24 Nijmegen, NED 191 98 L Try-out
Charlie Dodero (D) 22 1992-10-01 Bloomingdale, IL, USA 188 86 R Try-out
#18 Maxime Fortunus (D) C 31 1983-07-28 La Prairie, QC, CAN 180 93 R 14/15
#24 Cameron Gaunce (D) 24 1990-03-19 Sudbury, ON, CAN 185 92 L 14/15
Julius Honka (D) 18 1995-12-03 Jyväskylä, FIN 179 82 R 17/18
#3 Jyrki Jokipakka (D) 23 1991-08-20 Tampere, FIN 190 90 L 14/15

#4 John Klingberg (D) 22 1992-08-14 Lerum, SWE 186 82 R 14/15
Derek Meech (D) 30 1984-04-21 Winnipeg, MB, CAN 180 88 L 14/15
#6 Jamie Oleksiak (D) 21 1992-12-21 Toronto, ON, CAN 201 115 L 14/15
Troy Vance (D) 21 1993-08-02 Goshen, NY, USA 196 93 R 15/16
#2 William Wrenn (D)

Denk dat die andere 4 nog bij de Stars in training zijn, maar die hebben halaas nog maar een plek vrij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145088847
Hij heeft wel gewoon gelijk, een toernooi dat nergens om gaat doordeweeks, dat gaat nooit wat opleveren.

NIJB had gewoon de Nederlandse competitie met de 3 degradanten uit de oberliga moeten fuseren en vanaf half januari tot eind feb een volledige competitie moeten spelen(14 wedstrijden)

NL - NL wedstrijden gelden voor Nederland, DL-DL voor degradatie, alle wedstrijden, finale NederRijn Cup. Competitie kan al in december beginnen met een volledige ronde tussen de 5 Nederlandse ploegen, dan heb je 16 wedstrijden voor de competitie en 22 totaal
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145133839
quote:
Eerst mauwen over een te kleine competitie, dan wordt er wat geregeld en ook nog eens een bekercompetitie en dan zijn het weer te veel wedstrijden. :')
pi_145134078
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 18:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Eerst mauwen over een te kleine competitie, dan wordt er wat geregeld en ook nog eens een bekercompetitie en dan zijn het weer te veel wedstrijden. :')
Duits-Nederlandse competitie is geen competitie

Beker en kampioenschap, daar gaat het om
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145152988
Joly naar divison 1 in Zweden en das gewoon een stap omhoog voor hem, Bat speelde daar bijvoorbeeld voor hij naar Nederland kwam en speelt nu een niveau lager. Mooie kans voor hem om zich op een hoger niveau te bewijzen en om volgend jaar nog een stap te maken

Dit jaar dus de volgende spelers op een hoger niveau in het buitenland spelend

Bruijsten - ECHL
Dalhuisen - AHL/ECHL
Nagtzaam - NCAA
Joly - Div 1
Bruijsten 2 - Frankrijk
Schaafsma - CHL

Hopelijk zijn ze er allemaal bij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zaterdag 4 oktober 2014 @ 10:33:16 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145180949
Poderzay weg bij Kemphanen als Patrick Martin nog daar studeert dan is dit wel een gouden kans natuurlijk

moet je ff met de pet rond maar dan heb je ook wat
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145181644
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:33 schreef sp3c het volgende:
Poderzay weg bij Kemphanen als Patrick Martin nog daar studeert dan is dit wel een gouden kans natuurlijk

moet je ff met de pet rond maar dan heb je ook wat
Die Poderzay zal toch ook wel geld hebben gekost?
  Moderator zaterdag 4 oktober 2014 @ 11:18:49 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145181696
lijkt me niet dat hij voor een kratje bier komt spelen nee

en die CHL baas komt ook al niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145181725
Als Martin in NL is, dan zouden dezelfde voorwaarden als Poderzay toch acceptabel moeten zijn.
  Moderator zaterdag 4 oktober 2014 @ 11:30:54 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145181906
als Nederlandse canadees is hij wel wat meer waard natuurlijk

bovendien istie gewoon beter
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145181995
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 11:30 schreef sp3c het volgende:
als Nederlandse canadees is hij wel wat meer waard natuurlijk

bovendien istie gewoon beter
Ja, maar als hij toch al in NL studeert...
pi_145182104
quote:
Joly op proef in Zweden

International Raphael Joly is op proef bij Kallinge/Ronneby dat uitkomt op het derde niveau in Zweden. De afgelopen dagen heeft de aanvaller al meegetraind en mogelijk maakt hij zondag zijn debuut voor de club.
Dat meldt Kallinge/Ronneby op zijn eigen website. 'Het niveau van de Nederlandse competitie is erg wisselen, maar op basis van de wedstrijden die wij gezien hebben, vinden we dat hij een kans bij ons verdiend. Hij houdt van fysiek ijshockey en in de paar trainingen hier laat hij zien over goed inzicht te beschikken', zo wordt technisch directeur Micke Johansson geciteerd op de site.

De in Amsterdam geboren, maar in Canada opgegroeide Joly was vorig jaar de topscorer in Nederland met 63 goals en 67 assists in 48 wedstrijden voor Den Haag. De naam van Joly deed ook de ronde bij verschillende clubs in Nederland. Bij Kallinge/Ronneby spelen twee Letten. Het team bestaat verder uit Zweedse spelers.

Voormalig Fins international Kari Eloranta is de coach van de ploeg. Hij speelde onder meer in tussen 1980 en 1992 drie keer in de Olympische Spelen. In de NHL speelde hij begin jaren tachtig voor de Calgary Flames en de St. Louis Blues.
Bron: http://www.ijshockey.com/(...)y-op-proef-in-zweden
Flesje bier
  Moderator zaterdag 4 oktober 2014 @ 11:55:02 #153
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145182424
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 11:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, maar als hij toch al in NL studeert...
ja is ook wel zo en hij heeft nog geen club maar met Eaters kwam hij er ook niet uit

kan ook dat die toen al sami op het oog hadden natuurlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145182727
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 11:55 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja is ook wel zo en hij heeft nog geen club maar met Eaters kwam hij er ook niet uit

kan ook dat die toen al sami op het oog hadden natuurlijk
Meeste clubs hebben ook al een goalie. Dus als hij wil spelen :)
pi_145186043
Een tweetje dat het Martin wordt, goede zaak en als hij veel speelt heeft hij een behoorlijke kans om minimaal als nummer 3 er in Eindhoven bij te zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145186321
Mag inderdaad hopen dat Martin dan naar Eindhoven gaat, hebben ze tenminste een degelijke sluitpost. Kan al een heel verschil maken, zo ook voor Eaters afgelopen jaar.
Flesje bier
pi_145197491
Net op tijd de live stream aangezet om de eindstand van de eerste wedstrijd om de RB schaal te zien :')
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_145197737
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 21:39 schreef Guard het volgende:
Net op tijd de live stream aangezet om de eindstand van de eerste wedstrijd om de RB schaal te zien :')
Same here, schakelde in tijdens het handjes schudden. :') Nu hopen dat Flyers morgen met een verschil van meer dan 2 doelpunten wint. *O*
Flesje bier
pi_145204186
Heerenveen zit wel erg dun in de verdedigers zo zonder KreLove

Zag wel meteen weer dat Kars een punt, hopelijk gaat hij gewoon door waar hij gebleven was, dan is hij er bij in Eindhoven lijkt me
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145214157
Heel even gedacht om zo nog even naar Stappegoor te gaan, maar voor een tientje per kaartje (aan de kassa) pas ik.....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator zondag 5 oktober 2014 @ 14:03:32 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145214518
tientje valt toch wel mee (bij trappers)?

zou er weer een stream zijn of hebben ze nog steeds geen internet?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:07:51 #162
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_145214663
Tientje vind ik niet veel geld nee. Bij Eaters betaal je 12,50 voor een zitplaats, 10 euro voor een staanplaats.

Ik lees nergens iets over een stream, dus ga er niet van uit.
Flesje bier
pi_145216705
SCC wel toegang?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145217848
Nope geen toegang met seizoenskaart.
1-1 na P1 overigens
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_145217905
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:03 schreef sp3c het volgende:
tientje valt toch wel mee (bij trappers)?

zou er weer een stream zijn of hebben ze nog steeds geen internet?
Tis open dag...
Noem me ouderwets, maar een open dag hoort gratis te zijn.

En ze zullen vast nog steeds het excuus hebben dat "er geen fatsoenlijk internet is" :')
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 5 oktober 2014 @ 16:11:05 #166
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_145218909
2 - 1 Trappers na P2. Kom op Flyers *O* *O*
Flesje bier
  zondag 5 oktober 2014 @ 16:45:45 #167
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_145220229
1200 Toeschouwers in Stappegoor, valt me tegen moet ik zeggen.
Flesje bier
  zondag 5 oktober 2014 @ 17:00:22 #168
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_145220869
Trappers wint de Ron Berteling Schaal
Flesje bier
pi_145233666
De visie van Ron van Gestel is wel duidelijk maar ik vraag me af wie er van het huidige team Del2 niveau waardig is.

Denk alleen Willemse, De Jong en Smid op defense, Meierdres als back-up, vd Heuvel, Van Biezen en Haagemeijer in de aanval en misschien Bastings en Brekelmans aan de onderkant.

Loginov als hij een NL pas krijgt

Dan zullen er toch heel wat NC's van ECHL/NCAA niveau moeten komen lijkt me en het is gewoon jammer dat Tilburg in plaats van Hogg niet een NC gehaald heeft
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 5 oktober 2014 @ 21:32:17 #170
9859 crew  Karina
Woman
pi_145234969
Amstel Tijgers heeft de oefenwedstrijd tegen Nijmegen met 3-2 verloren, van hun site (incl. spelfout :P ):

quote:
OEFFENWEDSTRIJD NIJMEGEN 1E DIV.
Eerste divisie komt mannetje tekort om Nijmegen in te pakken. 3-2 voor onze vrienden uit Nijmegen.

Bij de wedstrijd Nijmegen Devils – Amstel Tijgers kwam het team van Arthur Pohlman en John Versteeg wegens afwezigheid van een paar spelers net tekort om Nijmegen onder de duim te houden.

Ook dit keer lieten de Amsterdamse spelers zien over voldoende karakter en hockey-sense te beschikken om in een onvolledige versie stand te houden. Voor de liefhebber was het een spannende wedstrijd waarin Amsterdam met name in de eerste twee periodes de druk hoog wist te houden. De opluchting bij Nijmegen over hun doelpunt in de laatste paar minuten sprak boekdelen voor de dreiging die Amsterdam uitoefende.

Het was een dubbeltje op zijn kant. De jongens zijn er klaar voor om de competitie in te duiken. Ze zullen niet iedere wedstrijd met winst af kunnen sluiten maar zijn met een sniper als John Versteeg in hun midden omgeven door jong talent wel degelijk een team om rekening mee te houden. Als straks ook nog de nu afwezige spelers zich melden dan wordt het voor de ijshockey fans in Amsterdam een top seizoen. To be continued.

Zaterdag a.s. 17:45u tegen Den Haag in onze eigen Jaap Eden Hal, komt dat zien. Dat wordt spannendddd!!!
De spelers die vrijdag misten waren Daniel Perrier, Daniel Lam, Donny van Musscher en Roell Gallee.

Voor wie naar de Edenhal wil voor hun eerste wedstrijd, entree is 5 euro.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_145235227
Is Loginov uberhaupt weer in Tilburg?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_145236014
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:37 schreef Guard het volgende:
Is Loginov uberhaupt weer in Tilburg?
Volgens mij wel. Del2 zou wel mooi zijn. Moeten ze wel de selectie flink upgraden. Benieuwd wat Heerenveen dan gaat doen.
pi_145236581
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:37 schreef Guard het volgende:
Is Loginov uberhaupt weer in Tilburg?
Ja
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145236604
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=60332

Die titel is binnen voor de kemphanen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 6 oktober 2014 @ 19:46:03 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145266813
quote:
99s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:32 schreef Karina het volgende:
Amstel Tijgers heeft de oefenwedstrijd tegen Nijmegen met 3-2 verloren, van hun site (incl. spelfout :P ):

[..]

De spelers die vrijdag misten waren Daniel Perrier, Daniel Lam, Donny van Musscher en Roell Gallee.

Voor wie naar de Edenhal wil voor hun eerste wedstrijd, entree is 5 euro.
beter verslagje :)

quote:
Nijmegen wint van Amsterdam


John Versteeg #10 scoort de 0-1

De AHOUD Devils heeft vrijdagavond de oefenwedstrijd thuis tegen de Amstel Tijgers uit Amsterdam met 3-2 gewonnen. Daarmee zit de oefenperiode er op en gaat het team zich deze week opmaken van de eerste echte wedstrijd. De tegenstander aanstaande vrijdag is het combinatie team van de Kemphanen 2 en de NIJA uit Eindhoven.

De Amsterdammers met John Versteeg in de gelederen kwam in de eerste periode door een doelpunt van de routinier op een 0-1 voorsprong en hield die tot de dweilpauze vast. De Devils traden weer aan met Jake Hendriks en Wessel Copier, beiden terug van een blessure. Jake Hendriks werd zelfs tot Man of the Match uitgeroepen.

In de tweede periode kwam de AHOUD Devils op gelijke hoogte door een doelpunt van Willem Gloudemans, die daarmee zijn eerste punt voor zijn nieuwe club noteerde. Daarmee volgde hij het voorbeeld van zijn vier mede nieuwelingen dit seizoen, want Youri de Winkel scoorde in de openingswedstrijd tegen de Kölner Haie, Jesse hendriks en Mike Vedder scoorden tegen de Trappers en in diezelfde wedstrijd in Tilburg liet Mitchel Knoop een assist op zijn naam noteren.

Tekende Dylan Kost al voor een assist bij het eerste Nijmeegse doelpunt, bij de 2-1 waren hij en René Vugts de aangevers voor het doelpunt van Jake Hendriks. Met een nette voorsprong ging men voor de tweede maal naar de kleedkamers.

In de derde periode kwam Amsterdam in de 47-ste minuut op 2-2 door een doelpunt van Julian Berteling. Hij werd geassisteerd door Olivier Leenders en Bryan Hoogenraad. De wedstrijd leek op een 2-2 af te stevenen, ware het niet dat Yordie Mater op 59.23 minuut op aangeven van Dave Stappershoef en René Vugts de 3-2 liet aantekenen.


Yordie Mater beslist met zijn 3-2 de wedstrijd

Door Wout van der Hoef
http://nijmegendevils.nl/?p=4285#more-4285
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 6 oktober 2014 @ 19:58:14 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_145267384
Mooie foto's bij dat artikel.

Denk dat het wel wat gaat worden 'hier' :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 7 oktober 2014 @ 05:32:02 #177
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145283340
zahir hup van grunn naar het tweede van Flyers, ik hoop dat hij wat wedstrijden met het eerste mee mag doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 7 oktober 2014 @ 08:24:15 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145284174
Bruijsten 5 punten in 4 wedstrijden in Magnus :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145284428
En topscoorder van zijn team
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145290145
Ondanks het feit dat hier verder niemand warm loopt voor de Trappers, toch best wel een mildly interesting link:

Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator dinsdag 7 oktober 2014 @ 18:37:47 #181
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145302811
wel leuk gedaan :Y

Bruijsten nu officieel on tryout bij de condors
http://www.bakersfieldcon(...)raining-camp-roster/
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145329810
Deel II:


heeft weinig met voorbereiding te maken, beetje beelden van de eerste training en Gardner met een standaard praatje
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator woensdag 8 oktober 2014 @ 16:27:48 #183
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145333929
volgens deze link gaat Reinier Staats terug naar Eindhoven

http://nijb.nl/v1/transfers.php

kan me niet meer herinneren of ik dat al langs heb zien komen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 8 oktober 2014 @ 21:53:49 #184
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145346848
de CHL gaat op in de ECHL

http://starsblog.dallasne(...)-of-chl-merger.html/

komen Schaafsma en Bruijsten elkaar tegen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145355379
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:27 schreef sp3c het volgende:
volgens deze link gaat Reinier Staats terug naar Eindhoven
http://nijb.nl/v1/transfers.php
kan me niet meer herinneren of ik dat al langs heb zien komen
Was al rond, maar prima transfer. Denk dat de top 6 van Eindhoven er prima uitziet en hopelijk breekt Overweg echt door
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145355521
Vette kans overigens dat Dalhuisen ook een gedeelte van het jaar in de ECHL speelt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145360811
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_145365903
Flesje bier
pi_145385997
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_145395265
Van Hulten naar Eindhoven, goed voor hem en op Versteeg en Turpijn spelen alle Nederlanders van Dordt die wat kunnen in de eredivisie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145395929
Nick Verschuren (F) 35 14 9 23 12 |
Marc Donders (F) 36 8 14 22 55 |
Danny Stempher (F) 31 8 11 19 26 |
Raymond van der Schuit (F) 33 8 11 19 10 |
Julian van Lijden (F) 20 6 14 20 10 | 5 0 1 1 0
Ritchie van Hulten (F) 36 5 10 15 2 | 11 2 1 3 12
Luca Heutemekers 36 4 6 10 30
Nick de Jong 34 9 27 36 92
Jeroen vd Broek 36 14 22 36 12
Damian Kluitmans 2 0 0 0 0
Kayo Van Zoest (F) 5 1 0 1 0

77 goals met ongeveer 8 a 10 goals van Verschuuren 2 en 20 van Contois. Dan zit je ongeveer op het zelfde aantal goals als Tilburg en Heerenveen. Met name Stempher , vd Schuit en Van Lijden kunnen nog wel meer scoren lijkt me.

Wel 13 aanvallers, ben benieuwd of die allemaal gaan spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145396354
Wens Mizerek veel succes, wordt moeilijk genoeg om iedereen tevreden te houden, met allemaal spelers met geen status en ongeveer de zelfde leeftijd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145397723
Mike Dalhuisen overigens naar de ECHL toe, hij is nog wel van de Texas Stars dus als hij goed doet liggen er wel kansen als er blessures bij de Texas of Dallas Stars zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:35:57 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145410565
angelo van hulten speelt bij kemphanen 2 nu

en een Duitser
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145414979
Welke Duitser?

5-1 tegen Eindhoven. Zonder imports

Positief ala dat de nieuwe eredivisie is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zaterdag 11 oktober 2014 @ 01:55:04 #196
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145419927
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145423714
Flyers zag er ook niet al te best uit op de stream tegen Herentals gisteren, zwakke powerplay en een behoorlijk gebrek aan scorend vermogen.
Flesje bier
pi_145429017
Toch apart met 5 Nederlandse internationals en Prudden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145429164
Goalie van Herentals was ontzettend goed overigens.
Flesje bier
pi_145429773
Gysbregs speelde toch wel verrassend en goede move van Vincent, ben benieuwd of hun importkeeper al beschikbaar is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zaterdag 11 oktober 2014 @ 19:13:38 #201
9859 crew  Karina
Woman
pi_145434288
John Versteeg is op dreef nu, het staat nu 4-2 voor Amstel Tijgers *)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_145434902
Sheet?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145434940
Versteeg hoort denk ik ook gewoon bij de beste 3 in Nederland geboren aanvallers ooit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zaterdag 11 oktober 2014 @ 19:56:11 #204
9859 crew  Karina
Woman
pi_145435481
4-4 we gaan naar overtime
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:02:53 #205
9859 crew  Karina
Woman
pi_145435718
Hijs wint na 51 seconden en een kort overleg van de scheidsen
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 11 oktober 2014 @ 21:09:21 #206
9859 crew  Karina
Woman
pi_145437785
Leuke wedstrijd wel. Vermoeidheid sloeg aan het eind van de wedstrijd wel toe aan beide kanten. Tribune zat redelijk vol.

Organisatie bij Jaap Edenbaan liet nog wat te wensen over. Wat problemen met de toegang van hal naar ijsbaan (waar het restaurant is, het restaurant boven de baan was (nog) niet open. Maar goed, zal volgende keer hopelijk wat beter geregeld zijn.

Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_145438840
Geleen 5-1 achter, Kars 3 assist, Geleen maar met 4 verdedigers. Tummers en Van Haren er niet bij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 00:10:47 #208
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145443840
quote:
http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameID=42735

mackie-kwist er ook bij
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 12 oktober 2014 @ 00:13:22 #209
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_145443905
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gysbregs speelde toch wel verrassend en goede move van Vincent, ben benieuwd of hun importkeeper al beschikbaar is

Was blijkbaar dus wel de importgoalie die op doel stond gisteravond.
Flesje bier
pi_145444461
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 00:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameID=42735
mackie-kwist er ook bij
Dus in nl blijven hangen om te studeren wsl. Goed om zijn nl pas te gebruiken.

Geen idee hoe het werkt maar in theorie in april speelgerechtigd lijkt me
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 12 oktober 2014 @ 14:24:23 #211
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_145454690
Zojuist Flyers - Eaters teruggekeken, dankzij de prima stream, complimenten aan sportsbroadcasting, zo zouden meer teams het moeten aanpakken. Straks Eaters - Trappers, ben benieuwd of het beter wordt dan gisteravond.
Flesje bier
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 17:49:19 #212
9859 crew  Karina
Woman
pi_145460829
quote:
Amsterdamse ijshockeyfans hebben er even op moeten wachten, maar gisteravond maakten de Amstel Tijgers hun rentree in de Eerste Divisie.

De club moest een stap terug doen omdat ze de ruim 20.000 euro speelgeld niet konden betalen. Maar gisteravond stonden ze weer op het ijs tegen de Haagse club Hijs tegen wie ze op het nippertje verloren met 4-5.

Toch waren de spelers optimistisch na afloop. De club uit Den Haag is een titelfavoriet, terwijl de Tijgers toch een beetje nieuw zijn weer. 'We proberen gewoon de eerste vier te halen, we proberen weer de mensen hier binnen te halen en we proberen weer een ouderwetste sfeer te creëren. Daar gaat het ons om. We zijn weer terug', zegt coach John Versteeg.
Bron

Mooi dat het al zo snel op AT5 en youtube te vinden is :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:03:31 #213
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_145473367
Jammer, de zoveelste in en ten nadele van Geleen kapotgefloten wedstrijd.
Flesje bier
pi_145475482
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 00:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameID=42735

mackie-kwist er ook bij
Ja. Die heeft een baan in Nederland, zei ik al :)
pi_145481264
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:03 schreef Gezicht het volgende:
Jammer, de zoveelste in en ten nadele van Geleen kapotgefloten wedstrijd.
Wel 2 wedstrijden 0 punten, 3 doelpunten, 12 tegen

Postiief overigens dat Eindhoven met 2 goals verliest van Herentals en 4 van Tilburg zonder 3 imports
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145482261
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 01:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wel 2 wedstrijden 0 punten, 3 doelpunten, 12 tegen

Postiief overigens dat Eindhoven met 2 goals verliest van Herentals en 4 van Tilburg zonder 3 imports
Vrijdagavond van Flyers terecht verloren, tegen de Trappers leek de ref vanaf de 2 - 3 de Trappers in bescherming te nemen, met 4 PP-doelpunten als gevolg. Mens kreeg bijv. 2 + 10 voor een legale check, die maar werd afgedaan als boarding, waar van Biezen 2 min. kreeg voor een smerige boarding. Straf op Cumberbirch in de laatste minuten eveneens onterecht, die nam alleen de goalie in bescherming.
Flesje bier
pi_145486985
De goalie in bescherming nemen wil niet zeggen dat je een straf mag begaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145488239
Al met al heeft Eaters het verlies natuurlijk aan zichzelf te danken, maar wanneer het zover komt dat het er sterk op lijkt dat de wedstrijd partijdig wordt gefloten door de scheidsrechter gaat er natuurlijk iets fout. Zoals gezegd leek het er echt op dat na de 2 - 3 de ref de Trappers gauw veilig wilde stellen, maar goed, zal ook wel door 'the heat of the moment' zijn gekomen. Op naar volgend weekend.
Flesje bier
pi_145488445
http://www.eliteprospects(...)=EU&nationsort=first

Best wel veel Nederlanders en vooral veel jonge Nederlanders die in Belgie spelen, hopelijk spelen die volgend jaar allemaal gewoon weer in een grotere eredivisie

Joly heeft zijn eerste 2 wedstrijden binnen, Sprong 10 in 12 en Bruijsten 5 in 4.

Schaafsma, Bruijsten en Dalhuisen beginnen in de ECHL en TJ heeft daar ook getekend
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145488935
Erik Vos, Suoranemi, DeSmet en Monych allemaal geen club. Als die 4 nu eens naar Nederland kwamen _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145489137
Suoranemi zou meer dan welkom zijn in Geleen, typisch zo'n speler die we nu missen in de defence.
Flesje bier
pi_145489608
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 13:11 schreef Gezicht het volgende:
Suoranemi zou meer dan welkom zijn in Geleen, typisch zo'n speler die we nu missen in de defence.
5 imports wel al maar lijkt me dat Suoranemi waardevoller is dan bijvoorbeeld MM, Geleen heeft best wat scorend vermogen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145489824
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 13:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
5 imports wel al maar lijkt me dat Suoranemi waardevoller is dan bijvoorbeeld MM, Geleen heeft best wat scorend vermogen
Klopt, maar denk niet dat er geld is om hem überhaupt te halen of in te wisselen voor een andere import.
Flesje bier
pi_145490657
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 13:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Klopt, maar denk niet dat er geld is om hem überhaupt te halen of in te wisselen voor een andere import.
Lijkt me dat Geleen niet gaat wisselen als er geen blessures komen maar goed Tilburg 2, Heerenveen 4 en Eindhoven 3.

Wel apart dat zulke goede spelers geen contract hebben, maar wie weet zijn DeSmet en Moynch wel gestopt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145491496
Suoranemi is ook al aardig op leeftijd trouwens, zou er niet van opkijken als die ook gestopt zou zijn.

EDIT: 30 is 'ie nu, kan er misschien nog wel tegenaan, is maar wat 'ie wil. Vorig seizoen speelde hij nog in de AIHL

Volgens de NIJB-sheet gisteren trouwens slechts 317 toeschouwers in Geleen, waren er eerder 700.

[ Bericht 28% gewijzigd door Gezicht op 13-10-2014 14:29:24 ]
Flesje bier
  Moderator maandag 13 oktober 2014 @ 14:56:39 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145492745
dat aantal is nagenoeg altijd lager dan wat er daadwerkelijk zit, geen idee waar het aan ligt want zo moeilijk kan het niet zijn om dat bij te houden

beetje nutteloos op deze manier
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145493484
Waar werkte Suoranemi in zijn limburgse jaren?

Lijkt me vorig jaar gewoon full prof, Denemarken en Australie kan alleen zonder vaste baan lijkt me
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:19:30 #228
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_145493489
Suoraniemi heeft in elk geval een conditie als geen ander. Dus daar zal 't niet aan liggen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_145495393
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:56 schreef sp3c het volgende:
dat aantal is nagenoeg altijd lager dan wat er daadwerkelijk zit, geen idee waar het aan ligt want zo moeilijk kan het niet zijn om dat bij te houden

beetje nutteloos op deze manier
Bij Eindhoven eerder omgekeerd. :)
pi_145501230
Sprong naar de 47e plek op de topscoorderslijst en hij zal nu wel een stuk of 10 aanvallers die beschikbaar zijn voor de onder 20. Zo is het uitgesloten dat hij er bij is en hij zal de komende 2 maanden rond de 2 punten per wedstrijd moeten scoren om er uberhabubt bij te zijn

Hopelijk in Eindhoven in april _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 13 oktober 2014 @ 23:00:27 #231
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145514897
http://www.eurohockey.com/player/74438-antti-laakko.html

deze man speelt nu bij het tweede van Flyers, woont in Franeker, kan er verder niets over vinden maar dat lijkt me een leuke voor Leeuwarden volgend jaar (als de nieuwe hal op tijd af is) :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145518477
Vraag me af wat je in Franeker moet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145521833
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 23:00 schreef sp3c het volgende:
http://www.eurohockey.com/player/74438-antti-laakko.html

deze man speelt nu bij het tweede van Flyers, woont in Franeker, kan er verder niets over vinden maar dat lijkt me een leuke voor Leeuwarden volgend jaar (als de nieuwe hal op tijd af is) :)
Heb kunnen vinden dat hij in Groningen werkt.
  Moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:28:31 #234
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145523195
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 09:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Heb kunnen vinden dat hij in Groningen werkt.
ook leuk :Y

maar die hebben met Tom Korte al een hele sterke (imo zelfs eredivisiewaardige) goalie

beter dan Kisito wmb en die deed het prima vorig jaar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145523313
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:28 schreef sp3c het volgende:

[..]

ook leuk :Y

maar die hebben met Tom Korte al een hele sterke (imo zelfs eredivisiewaardige) goalie

beter dan Kisito wmb en die deed het prima vorig jaar
Als hij in Franeker woont is spelen en trainen in Leeuwarden ook handiger dan Groningen. :)

Leeuwarden had ooit toch hele wilde plannen?
  Moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:22:10 #236
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145524715
ooit wel maar het duurt zo lang met die nieuwe ijsbaan, de kogel is nu iig definitief door de kerk maar ik geloof niets tot de deuren in 2015 daadwerkelijk open gaan :D

1 oktober begonnen schijnbaar :)

http://www.elfstedenhal.nl/

[ Bericht 15% gewijzigd door sp3c op 14-10-2014 11:34:51 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145532365
Joly geen contract helaas, vraag me af of hij nu in Nederland opduikt. Heerenveen en Tilburg kunnen hem wel gebruiken met het oog op volgend jaar.

Hij is al in Europa dus dat scheelt in elk geval een wat reiskosten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:13:17 #238
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_145534582
Ah hier is het topic gebleven :D
Tics van je petten.
pi_145543333
Lester Brown speelt in de GMHL, geen idee wat voor een league dat is maar lijkt op een veredelde amateur league.

Zou wel apart zijn als hij bijvoorbeeld een contractie zou kunnen krijgen in de SPHL en vanuit daaruit de ECHL/CHL zou kunnen halen, zit wel inmiddels al lang in de VS.

Mitch Bruijsten helaas weg in de ECHL, hoop ECHL of terug naar Nederland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145543482
Bij de ploeg van Lester Brown speelden in 2012-2013 in elk geval wat Europeanen die in Letland, Servie, oberliga speelden en Verreijen speelde er.

Lijkt toch best een redelijk niveau te zijn zo te zien
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:58:33 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145545766
FHL toch?

http://berkshire_battalio(...)r.html?teamid=523390

of zit hij alweer ergens anders?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145546211
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:58 schreef sp3c het volgende:
FHL toch?
http://berkshire_battalio(...)r.html?teamid=523390
of zit hij alweer ergens anders?
FHL zie ik, das een beetje eredivisie niveau

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=5512

Deze keeper kan zo in Nederland in de goal

[ Bericht 24% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 14-10-2014 21:12:32 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:11:51 #243
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145546545
voor Bracebridge?

das al oud toch, daar heeft hij vorig jaar ook niet gespeeld
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:12:46 #244
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145546613
ijshockey.com meld nu ook dat hij in de FHL gaat spelen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145546642
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 21:11 schreef sp3c het volgende:
voor Bracebridge?
das al oud toch, daar heeft hij vorig jaar ook niet gespeeld
Zat er naast, zie edit

FHL, das best een behoorlijk niveau. Brown moet gewoon van eredivisieniveau zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:15:55 #246
9859 crew  Karina
Woman
pi_145546788
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Joly geen contract helaas, vraag me af of hij nu in Nederland opduikt. Heerenveen en Tilburg kunnen hem wel gebruiken met het oog op volgend jaar.
Hij is al in Europa dus dat scheelt in elk geval een wat reiskosten
Amsterdammer dus wie weet komt hij naar Amstel Tijgers ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:20:43 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145547018
ben bang dat de Tijgers hem nog ff niet kunnen betalen :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:21:50 #248
9859 crew  Karina
Woman
pi_145547080
Overigens staan de verslagen van alle eerste divisiewedstrijden nu op ijshockey.com, zie hier. Wellicht tijd om de TT te wijzigen O-)

Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:22:15 #249
9859 crew  Karina
Woman
pi_145547103
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 21:20 schreef sp3c het volgende:
ben bang dat de Tijgers hem nog ff niet kunnen betalen :D
Nou en. Dan geven ze hem een seizoenskaart voor Ajax of zo ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:23:29 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145547159
afschuwelijke photoshop :')

en ik wil de OP altijd wijzigen maar ik kom er nooit aan toe

is technisch gezien wel het eredivisietopic maar gezien de veranderingen die op til staan kunnen we de eerste er ook wel bij gaan nemen dit jaar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:25:21 #251
9859 crew  Karina
Woman
pi_145547250
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 21:23 schreef sp3c het volgende:
afschuwelijke photoshop :')
Mjah die is van de ijshockey.com site.
quote:
en ik wil de OP altijd wijzigen maar ik kom er nooit aan toe
is technisch gezien wel het eredivisietopic maar gezien de veranderingen die op til staan kunnen we de eerste er ook wel bij gaan nemen dit jaar
Lijkt me wel ja. Ik ben sowieso meer daar in geïnteresseerd (maar goed wie ben ik, noobje die af en toe meekijkt :') )

Maar een apart topic voor de eerste divisie lijkt mij wat overdreven.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:33:43 #252
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145550896
FHL is van die stunt met dat bier op het ijs trouwens



staat ieder jaar op ontploffen maar voorlopig hebben ze weer een jaar uitstel dus :)
ik meen dat Dordrecht er 2 imports vandaan hadden toen ze kampioen van de eerste divisie werden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145554362
Das wel erg cool overigens

FHL is wel vrij behoorlijk overigens, spelen veel oud profs met jarenlange ervaring in Europa, Visser1 , Visser 2, Smulders en Joey Koudys ook bijvoorbeeld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145554452
Deze bijvoorbeeld, 1 OS, 120 wedstrijden KHL

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=5512
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145554586
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:33 schreef sp3c het volgende:
FHL is van die stunt met dat bier op het ijs trouwens
[ afbeelding ]
staat ieder jaar op ontploffen maar voorlopig hebben ze weer een jaar uitstel dus :)
ik meen dat Dordrecht er 2 imports vandaan hadden toen ze kampioen van de eerste divisie werden
The fuck :D

Zijn er hier, naast Karina dan, nog anderen die ED volgen eigenlijk? Kan me echt niet veel boeien momenteel, volgend jaar wellicht wat meer als de samenvoeging er daadwerkelijk van komt.
Flesje bier
pi_145554803
Deze wilde voor Nederland gaan uitkomen, is er helaas nooit van gekomen

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=25606
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145555182
Ohja, vanavond werd ook nog gespeeld trouwens. Tilburg wint met 5 - 1 van Herentals.

P3:

Periode 3:
42:58: PEN REPLAY HYC Herentals: 4: Nick PROCKOW 2 min Slashing
43:29: 4-0 DESTIL Trappers Tilburg: 44: Jordy van OORSCHOT (27: Diederick HAGEMEIJER; 14: Mickey BASTINGS) [PP]
43:33: PEN REPLAY HYC Herentals: 66: Patrick jr. van NOTEN 2 min Slashing
44:14: PEN REPLAY HYC Herentals: 00: 2 min Too Many Players
45:42: PEN REPLAY HYC Herentals: 24: Trevor HUNT 2 min Roughing
45:42: PEN REPLAY HYC Herentals: 24: Trevor HUNT 10 min Roughing
45:42: PEN REPLAY HYC Herentals: 24: Trevor HUNT 2 min Roughing
45:42: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 27: Diederick HAGEMEIJER 2 min Roughing
45:42: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 27: Diederick HAGEMEIJER 2 min Roughing
45:42: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 27: Diederick HAGEMEIJER 10 min Roughing
46:44: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 6: Ivy van den HEUVEL 2 min High sticking
49:39: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 91: Nick de RUIJTER 2 min Charging
51:10: Goalie af REPLAY HYC Herentals:
51:10: Time Out REPLAY HYC Herentals:
51:16: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 19: Peter van BIEZEN 2 min Boarding
51:44: Goalie voor REPLAY HYC Herentals: 30: Keaton HARTIGAN
52:27: 4-1 REPLAY HYC Herentals: 77: Bryan KOLODZIEJCZYK (4: Nick PROCKOW; 98: Tyler MELANCON) [PP]
58:22: 5-1 DESTIL Trappers Tilburg: 23: Maarten BREKELMANS (19: Peter van BIEZEN; 22: Jurryt SMID) [EQ]
59:24: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 16: Kilian van GORP 20 min Roughing
59:24: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 16: Kilian van GORP 5 min Roughing
59:24: PEN REPLAY HYC Herentals: 44: Evan RENWICK 20 min Roughing
59:24: PEN REPLAY HYC Herentals: 44: Evan RENWICK 5 min Roughing
60:00: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 14: Mickey BASTINGS 20 min Abuse of Officials

_O-

Ook een abuse voor Paul Gardner halverwege de wedstrijd trouwens.
Flesje bier
pi_145555251
Fijne jongens die Belgen, 4-0 achter staan en dan 2 keer knokken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145555384
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 00:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Fijne jongens die Belgen, 4-0 achter staan en dan 2 keer knokken
Tsja, met Paul Vincent als coach... Ik vind het overigens altijd wel leuk tegen Herentals, lekker fysieke wedstrijden altijd.
Flesje bier
pi_145555426
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 01:04 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Tsja, met Paul Vincent als coach... Ik vind het overigens altijd wel leuk tegen Herentals, lekker fysieke wedstrijden altijd.
PV is dan ook meteen een van de beste spelers in Nederland van de laatste 10 jaar, maar goed hij kon wel wat hebben

Hagemeijer verliest overigens dik van Hunt terwijl hij 10/15 cm groter is, dat mag niet gebeuren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 15 oktober 2014 @ 05:27:43 #261
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145556870
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 00:17 schreef Gezicht het volgende:

[..]

The fuck :D

Zijn er hier, naast Karina dan, nog anderen die ED volgen eigenlijk? Kan me echt niet veel boeien momenteel, volgend jaar wellicht wat meer als de samenvoeging er daadwerkelijk van komt.
Ik volg het nu twee seizoenen

Niveau valt me reuze mee, je komt nog eens andere teams tegen en het is superspannend

Zal dit seizoen wat beter zijn dan vorige jaren en als je ergens kijkt waar geen eredivisieteam speelt dan komt er nog best wat volk op af, zeker in de playoffs

[ Bericht 2% gewijzigd door sp3c op 15-10-2014 14:24:54 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 15 oktober 2014 @ 14:26:55 #262
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145567084
maar jij kijkt toch in Tilburg?
dan zou ik gewoon oberliga gaan kijken

al verwacht ik eigenlijk dat er helemaal niets gaat veranderen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145567157
Turpijn en mindere mate Van Bentem kunnen toch gewoon in januari instromen bij een van de 4 eredivisie ploegen om alsnog in aanmerking te komen voor het WK?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145567234
Is te hopen dat er wel wat verandert

4 a 6 Belgische ploegen
6 a 8 Nederlandse ploegen
1 Tilburg 2
1 Heerenveen 2

12 a 14 ploegen die redelijk aan elkaar gewaagd moeten zijn. Liever ook integratie met regionalliga en/of noord Frankrijk, maar dat zal nog wel een stap te ver zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 15 oktober 2014 @ 14:33:58 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145567297
kan wel lijkt me

zullen geen wurgcontracten zijn ofzo :D

als ze al niet 'gewoon' contributie moeten betalen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145567850
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:26 schreef sp3c het volgende:
maar jij kijkt toch in Tilburg?
dan zou ik gewoon oberliga gaan kijken
al verwacht ik eigenlijk dat er helemaal niets gaat veranderen
Ik in Tilburg kijken? Kijk eens naar m'n UI man
Flesje bier
pi_145567920
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik in Tilburg kijken? Kijk eens naar m'n UI man
Zal nog wel die blauwe maandag die je in Tilburg gewoond hebt in zijn hoofd hebben zitten :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_145568494
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:33 schreef sp3c het volgende:
kan wel lijkt me
zullen geen wurgcontracten zijn ofzo :D
als ze al niet 'gewoon' contributie moeten betalen
Blessures of spelers die tegenvallen zijn er altijd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145568633
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Zal nog wel die blauwe maandag die je in Tilburg gewoond hebt in zijn hoofd hebben zitten :)
Dat zal het zijn ja, al woon ik nu nog steeds op een steenworp afstand van Tilburg. Ben toch echt iedere zondagavond in Glanerbrook te vinden. :)
Flesje bier
  Moderator donderdag 16 oktober 2014 @ 10:53:43 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145596715
oeh op mobiel zie ik die ui's niet, zat nog te twijfelen idd :D

zometeen met de trein naar bremerhaven *)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145597028
Hoop dat TT het goed doet, toch goed die internationale ervaring
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 16 oktober 2014 @ 11:15:45 #272
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_145597284
Joly naar Flyers
Tics van je petten.
pi_145597318
Das wel verrassend, maar Flyers kan nog wel scorend vermogen gebruiken. Hopen dat hij er dit keer in Eindhoven wel bij is

Ben ook benieuwd wat Mitch Bruijsten gaat doen. SPHL misschien?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145603413
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145634655
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=83357

NC, nu nog in Nederland zien te krijgen, al moet dat met de oberliga lukken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145635353
Joly naar Flyers, die zou zomaar eens het verschil kunnen gaan maken in wedstrijden tussen Flyers en Trappers.
Flesje bier
pi_145635546
Demelinne, Oosterveld, Postma, Wurm, Houkes, Kars, Joly dan heb je voor volgend jaar alvast 7 Nederlandse aanvallers

In de verdediging alleen Vd Velden van oranje niveau dus daar moeten ze sws NC's of spelers van elders halen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145635898
SMID, Jurryt 8L067 V DESTIL Trappers Tilburg 5 1 4 5 0
RENWICK, Evan 19506 V REPLAY HYC Herentals 3 0 5 5 29
GREENSIDE, Brandon 8M413 V UNIS Flyers Heerenveen 4 2 1 3 4
LIMNELL FINOCCHIARO, Pippo 5K311 V Laco Eaters Limburg 2 1 2 3 2
HUNT, Trevor 19166 V REPLAY HYC Herentals 3 0 3 3 18
LOGINOV, Alexey 7G674 V DESTIL Trappers Tilburg 5 0 3 3 4
VELDEN, Dax van de 1A663 V UNIS Flyers Heerenveen 4 1 1 2 6
OORSCHOT, Jordy van 4D353 V DESTIL Trappers Tilburg 5 1 1 2 0
IERSEL, Jeffrey van 7C990 V Dolphin Kemphanen 2 1 0 1 0
JONG, Nicky de 7K665 V Dolphin Kemphanen 2 1 0 1 0
BOBBEE, Travis 4L222 V UNIS Flyers Heerenveen 4 1 0 1 0
WILLEMSE, Bjorn 5E419 V DESTIL Trappers Tilburg 5 1 0 1 6
HOEKSTRA, Mark 9C184 V UNIS Flyers Heerenveen 4 0 1 1 0
GORP, Kilian van 1W729 V DESTIL Trappers Tilburg 5 0 1 1 27
VERKIEL, Jordy 7H870 V DESTIL Trappers Tilburg 5 0 1 1 0

15 verdedigers hebben nu punten, 9 Nederlanders, 6 imports. Is te hopen dat Pippo en Loginov beide Nederlander worden en in de overliga willen spelen anders wordt het met name voor Heerenveen een hele klus om een fatsoenlijk top 6 te krijgen.

Tilburg staat er goed op, zeker als Loginov Nederlander kan worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145636116
Ik zie de overstap naar de Oberliga nog steeds niet gebeuren overigens.
Flesje bier
pi_145636205
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:36 schreef Gezicht het volgende:
Ik zie de overstap naar de Oberliga nog steeds niet gebeuren overigens.
Denk dat het allang geregeld is, in Nederland blijven is voor de Trappers en Heerenveen zelfmoord

Trappers kan zich een goede dienst bewijzen door bijvoorbeeld met 2-4 te verliezen van de penguins
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145636246
Nederland heeft ook veel spelers van rond de 24 die naar een hoger niveau moeten anders gaan die allemaal stoppen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145636325
De overstap naar Duitsland is dus moord op de Nederlandse competitie. Ik vind het sowieso zwak dat, omdat men het hier maar niet geregeld krijgt, men het maar in het buitenland gaat zoeken. Dan zou het misschien eens slim zijn om met z'n allen de schouders er onder te zetten om eens een fatsoenlijke competitie op te zetten.
Flesje bier
pi_145637034
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:40 schreef Gezicht het volgende:
De overstap naar Duitsland is dus moord op de Nederlandse competitie. Ik vind het sowieso zwak dat, omdat men het hier maar niet geregeld krijgt, men het maar in het buitenland gaat zoeken. Dan zou het misschien eens slim zijn om met z'n allen de schouders er onder te zetten om eens een fatsoenlijke competitie op te zetten.
Tja, dat zou het beste zijn, maar ja dat blijkt hier niet te kunnen getuige de laatste paar jaren
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_145639050
Zonder Tilburg en Heerenveen wordt het makkelijker voor de eerste divisie ploegen en belgie om toe treden. Lijkt me alleen maar positief

Er zijn nu maar eenmaal een stuk of 25 oranjewaardige spelers en 50 a 70 Eredivisiewaardige spelers

Om die te splitsen is beter voor iedereen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145639555
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:40 schreef Gezicht het volgende:
De overstap naar Duitsland is dus moord op de Nederlandse competitie. Ik vind het sowieso zwak dat, omdat men het hier maar niet geregeld krijgt, men het maar in het buitenland gaat zoeken. Dan zou het misschien eens slim zijn om met z'n allen de schouders er onder te zetten om eens een fatsoenlijke competitie op te zetten.
In theorie wel, in de praktijk niet. Als je ziet hoe het dit jaar is gegaan, dan snap ik dat ze het gehad hebben met de meeste van de andere clubs.
pi_145639773
En oberliga speelt met 7 ploegen iets van 30 wedstrijden, die hebben ook wel belang bij 2 ploegen die de league sterker maken en rond de 1500 man trekken

Blijf het wel jammer vinden dat er geen volledige integratie komt met NRW, Nederland, belgie en noord Frankrijk( en eventueel een enkele ploeg uit Noord Duitsland)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145640698
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Blijf het wel jammer vinden dat er geen volledige integratie komt met NRW, Nederland, belgie en noord Frankrijk( en eventueel een enkele ploeg uit Noord Duitsland)
Daar zijn wel even wat meer centen voor nodig qua reizen etc. Dan zou je eerst een vele malen grotere publieke belangstelling moeten hebben, om zodoende meer sponsors en grotere budgetten te krijgen.
Flesje bier
pi_145641002
Je onderschat de afstanden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145642016
Dit zou wat mij betreft ideaal zijn

6 Oberliga ploegen
4 Nederlandse ploegen
3 Belgische ploegen
2 Franse ploegen
1 Luxemburgse ploeg

16 ploegen, 30 wedstrijden

Maar dit is realistischer denk ik

6 oberliga ploegen
Tilburg
Heerenveen

4 x 7 wedstrijden = 28 wedstrijden

2 Nederlandse eredivisie ploegen
4 Nederlandse eerste divisie ploegen
Herentals
Tilburg 2
Heerenveen 2
3 belgische ploegen

Eventueel aangevuld met een extra Belgische ploeg en 1 uit Luxemburg

12/14 ploegen, 22/26 wedstrijden

Het is te hopen dat de ploegen in de nieuwe eredivisie

1: Standaardcontracten gaan maken voor Nederlandse spelers
2: Standaardcontracten gaan maken voor Buitenlandse spelers(max SPHL,NCAA, CIS, Junior A, kleinere europese competitie niveau)
3: Max 3 imporrts toestaan(import = spelers zonder Nederlandse of Belgiesche pas) met max 1 keeper
4: Nederlandse ploegen een beker competitie gaan spelen
5: Belgische ploegen een bekercompetitie gaan spelen
6: Geen of nauwelijks midweekse wedstrijden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145642296
Trappers na 1 periode 1-0 achter, 18 veldspelers tegen 14, dat biedt wel kansen in de derde periode

Hopelijk hebben ze ook een 'informeel' gesprek gevoerd met Calvin Elfing dat hij volgend jaar altijd naar Tilburg kan komen :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:22:12 #291
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145667779
nou trappers had het zwaar hoor, je zag het zo 7/8-0 worden maar bij Belfast ging het gas flink terug in de derde

brenerhaven vs sofia was leuker vond ik, trappers vs bremerhaven lijkt een kansloos verhaal maar tegen sofia liggen wel kansen als ze echt als een team spelen want dat zijn de rooien bepaald (nog) niet

veel Belfast fans gezien, volgens mij geen Bulgaren en een stuk of 4 Trappersfanatics ... valt me een beetje tegen van de tilburgers

mooie hal verder, wat aan de warme kant wmb maar verder prima :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door sp3c op 18-10-2014 15:33:29 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145670183
4-1 is wel een prima resultaat anders
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145670621
Imports Belfast

Elfring - DEL
Brookwell - ECHL
Sandrock - DEL/Oostenrijk
Mason - ECHL
Keefe - AHL
Kompton - DEL, Japan
Lloyd - ECHL
McCutcheon - DEL, Denemarken, Italie, Noorwegen
Sawada - AHL, Finland

Die pakken gewoon allemaal 10k netto per maand, auto en appartement

Zou wel heel erg nahief zijn om te denken dat TT die wel effe pakt.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zaterdag 18 oktober 2014 @ 18:01:53 #294
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145671910
denkt ook niemand
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145682988
3 - 7 Eaters na P2 in Herentals *O*
Flesje bier
  Moderator zaterdag 18 oktober 2014 @ 22:58:22 #296
9859 crew  Karina
Woman
pi_145683143
Amstel Tijgers verloren -O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_145685078
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 18:01 schreef sp3c het volgende:
denkt ook niemand
Nu al vergeten wat je schreef?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zaterdag 18 oktober 2014 @ 23:49:15 #298
9859 crew  Karina
Woman
pi_145685610
Leuke wedstrijd was dit, lekker fysiek en snel en bijna knokken!

Trappers verloor wel met 4-0 van Bremerhaven

Topshow!



[ Bericht 13% gewijzigd door Karina op 18-10-2014 23:54:18 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_145685912
Iemand de sheet?

Eaters gewonnen van HYC en Eindhoven 4-1 verloren van Heerenveen, beloofd nog wat als de 3 imports er wel zijn, al kan dan wel al de beker zijn verloren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 19 oktober 2014 @ 00:00:24 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145686148
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 23:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nu al vergeten wat je schreef?
nee er werd geen verwachtingspatroon geschept in die post

lees het ff terug
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145687658
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 00:00 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee er werd geen verwachtingspatroon geschept in die post

lees het ff terug
Wat jij wil
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 19 oktober 2014 @ 00:45:16 #302
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145688040
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 00:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat jij wil
dank u, ik hoop dag het je dag goed gemaakt heeft ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')