abonnement Unibet Coolblue
pi_144587582
Hallo,

Mijn naam is Sylvia en voor mijn studie aan de Hogeschool Utrecht hebben ik en mijn teamleden een opdracht gekregen van een goed doel. Onze doelgroep; jullie.
Zouden jullie voor ons één korte vraag willen beantwoorden door op onderstaande link te klikken? U zou ons erg helpen bij het verder uitwerken van het concept.

Alvast bedankt,

Sylvia

Link: https://docs.google.com/f(...)ewform?usp=send_form
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 16 september 2014 @ 15:37:56 #2
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_144588400
Wat schuift het :?
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_144590908
Het is algemeen bekend dat Fok! vol zit met autisten, maar zo hulpbehoevend zijn Fok!kers nu ook weer niet.
  vrijdag 19 september 2014 @ 08:31:25 #4
427863 poorwhitetrash
Ein bisschen bi schadet nie
pi_144683908
Als ik een foto zou doneren aan een goed doel, zou dan de directeur van het goede doel ook afzien van zijn salaris ?
pi_144684529
Ik wil best op kosten van het goede doel een weekje onbetaald foto's maken van de babydolfijntjesopvang op Tahiti. Mijn goedheid kent nauwelijks grenzen :7
  Redactie Frontpage vrijdag 19 september 2014 @ 10:44:09 #6
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144686660
Vraag goed doel

Of ik een foto wil doneren aan een goed doel?
Antwoord: Nee

Uw reactie is opgeslagen.

Motivatie: Mijn foto's die geschikt zouden zijn voor een goed doel, dus geschikt voor publicatie en print, zijn met bedenken, regelen, maken, bewerken, afschrijving apparatuur en afstaan copyright zeker (lees: minstens) 400 euro waard

Vind ik best een groot bedrag voor een donatie.

Maar dat is het probleem met goede doelen, ze denken, een keer op een knopje drukken en klaar is het, dat kost toch niets? Ja de groeten.

Als ik al iets voor een goed doel zou doen KIES IK dat doel wel

Je hebt zelf ook al dat kost niets vooroordeel

quote:
Als u een foto zou kunnen doneren aan een goed doel, zou dit dan een overweging zijn? *
Ja, leuke manier die mij niet direct geld kost
Ja, maar alleen als ik wel naamsvermelding krijg
Misschien
Nee
pi_144717667
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:44 schreef SunChaser het volgende:
Vraag goed doel

Of ik een foto wil doneren aan een goed doel?
Antwoord: Nee

Uw reactie is opgeslagen.

Motivatie: Mijn foto's die geschikt zouden zijn voor een goed doel, dus geschikt voor publicatie en print, zijn met bedenken, regelen, maken, bewerken, afschrijving apparatuur en afstaan copyright zeker (lees: minstens) 400 euro waard

Vind ik best een groot bedrag voor een donatie.

Maar dat is het probleem met goede doelen, ze denken, een keer op een knopje drukken en klaar is het, dat kost toch niets? Ja de groeten.

Als ik al iets voor een goed doel zou doen KIES IK dat doel wel

Je hebt zelf ook al dat kost niets vooroordeel

[..]

Wat een lap tekst voor iets wat je in een paar regels had kunnen zeggen. ;(

Ben het wel met je eens verder.

TS: leuke apparatuur loopt met gemak in de duizenden euro's, dat het geen geld kost is dus geen sprake van.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 20 september 2014 @ 14:13:31 #8
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_144722262
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 08:31 schreef poorwhitetrash het volgende:
Als ik een foto zou doneren aan een goed doel, zou dan de directeur van het goede doel ook afzien van zijn salaris ?
Ja, maar alleen als zijn naam niet vermeld wordt :')

quote:
99s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:09 schreef Susteren het volgende:

TS: leuke apparatuur loopt met gemak in de duizenden euro's, dat het geen geld kost is dus geen sprake van.
Die apparatuur is maar een hele kleine bijzaak, meestal gaat er in die goedbedoelde LOP-klussen steeds meer tijd zitten (omdat het toch niks kost) waardoor je op enig moment de berekening maakt hoeveel je in die tijd had kunnen verdienen door gewoon voor gratis geld te gaan fotograferen, desnoods voor slechte doelen.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 20 september 2014 @ 14:14:42 #9
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_144722286
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:57 schreef hoink581 het volgende:
Het is algemeen bekend dat Fok! vol zit met autisten, maar zo hulpbehoevend zijn Fok!kers nu ook weer niet.
Dit.
Wat een ego's hier zeg....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')