abonnement Unibet Coolblue
pi_144584826
Ik ben 14 Februari 2012 geopereerd aan een sinus pilonidalis ofwel een haarnestcyste. Hierbij is een snee van tien centimeter gemaakt. Echter, deze wond geneest maar niet. Sta nog altijd onder controle in het ziekenhuis, maar ze doen vrijwel niks. "Doe maar suiker in de wond." Kreeg ik vorige keer te horen.. Maar nog altijd blijft de wond circa 3 cm openliggen, zo niet meer. En dit is echt al heel lang zo, het herstel stagneert...
Vrijdag moet ik wéér naar het ziekenhuis, zal wel weer nutteloos zijn overigens..
We zijn nu bijna VIER maand verder.. en nog kan ik niet zeggen dat ik pijn vrij ben, lang niet zelfs. Tevens zat mijn verband vannacht weer vol helder bloed.. Al met al niet zo fijn, en ik vroeg me af of iemand van jullie hier ervaring mee heeft.. :)

Edit:

Dit is dus deel 3. Al met al nu 2.5 jaar verder waarvan meer dan 2 jaar met een open wond.

De vaste gasten in dit topic (helaas):

Toto69
easy-t
soms Sangha
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:38:10 #2
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_144584852
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik ken het topic, maar ik vind schrijven niets meer aan helaas
Hoopte dat door dat topic het weer een beetje begon te kriebelen, maar je kent hem helaas al ;(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_144584865
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:38 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hoopte dat door dat topic het weer een beetje begon te kriebelen, maar je kent hem helaas al ;(
Ik heb het later nog wel weer eens geprobeerd, maar inspiratie oid heb ik ook niet meer
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:40:29 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144584913
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Heb ik niet gehad nee. Ook nooit iets over gehoord van alle artsen. Ja, als ze het aandurven zal ik wel moeten, maar als het niet werkt, dan is het eigenlijk definitief uitzichtloos.
Raar dat je daar nooit over gehoord hebt. Ieder geval hier gebruikelijk bij open wonden die matig of niet herstellen. Met veelal redelijk tot goede resultaten.

Hier een onderzoek betreffende zuurstoftherapie bij chronische wonden. Techniek is redelijk ingeburgerd in de VS. Zelfs hier in Bulgarije. Lees net dat de verzekeraars in NL inmiddels ook zo overtuigd zijn dat ze het vergoeden.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21184071

Misschien eens informeren of iets dergelijks.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144584918
Heb je een tuin waar je lekker kunt zitten? Of liggen.. Boekje bij, laptop bij, zon schijnt :)
pi_144584956
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:40 schreef Dven het volgende:

[..]

Raar dat je daar nooit over gehoord hebt. Ieder geval hier gebruikelijk bij open wonden die matig of niet herstellen. Met veelal redelijk tot goede resultaten.

Hier een onderzoek betreffende zuurstoftherapie bij chronische wonden. Techniek is redelijk ingeburgerd in de VS. Zelfs hier in Bulgarije. Lees net dat de verzekeraars in NL inmiddels ook zo overtuigd zijn dat ze het vergoeden.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21184071

Misschien eens informeren of iets dergelijks.
Ik zal 't iig eens lezen, dank je. Alleen het probleem is dus bij mij ook dat er gigantisch veel vocht is, dus het is niet alleen dat die wond niet geneest, het is ook een onderliggend probleem inmiddels.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb je een tuin waar je lekker kunt zitten? Of liggen.. Boekje bij, laptop bij, zon schijnt :)
Tuinset staat er wel, maar ook dan heb ik het na een minuut of vijf wel weer gehad :') :N
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:48:03 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144585109
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:41 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik zal 't iig eens lezen, dank je. Alleen het probleem is dus bij mij ook dat er gigantisch veel vocht is, dus het is niet alleen dat die wond niet geneest, het is ook een onderliggend probleem inmiddels.

[..]

Tuinset staat er wel, maar ook dan heb ik het na een minuut of vijf wel weer gehad :') :N
Vocht lijkt me een gevolg van de wond(en)?

Anyway, ze gebruiken het ook bij mensen die last hebben van chronische wonden opgelopen door bijvoorbeeld diabetes.

Ja, het duurt wel twee maanden en je moet iedere dag twee uur in een afgesloten ruimte met een masker opzitten. Maar de resultaten bij chronische wonden zijn goed. Bel eens een keertje naar 1 van de aanbieders.

Er zit er eentje in Hoogeveen. Lijkt me het praatje waard.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:48:50 #8
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_144585136
Ik heb een tijdje geleden met deel 1 meegelezen en kennelijk heb je nog steeds je probleem dus vraag ik het nu maar:
Heb je al eens een honing kompres geprobeerd?
Dus een verband met daarin een lik honing op de open wond?

Honing is een desinfecterend middel,anti bacterieel en anti schimmel, het werd voor de uitvinding van antibiotica gebruikt om moeilijke wonden(amputaties ed) dicht te laten gaan en het helpt de vorming van nieuwe huid.
Het is een oud truukje uit de middeleeuwen van veldhospitalen toen amputatie een van de weinige dingen was die men kon doen en dus ook regelmatig deed, de amputatiewond werd dichtgebrand,of verpakt in teer of in honing.
pi_144585176
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:48 schreef Dven het volgende:

[..]

Vocht lijkt me een gevolg van de wond(en)?

Anyway, ze gebruiken het ook bij mensen die last hebben van chronische wonden opgelopen door bijvoorbeeld diabetes.

Ja, het duurt wel twee maanden en je moet iedere dag twee uur in een afgesloten ruimte met een masker opzitten. Maar de resultaten bij chronische wonden zijn goed. Bel eens een keertje naar 1 van de aanbieders.

Er zit er eentje in Hoogeveen. Lijkt me het praatje waard.
Denk dat het een gevolg van de wonden is, ja. Maar hoe komt 't dat artsen zoiets zelf niet voorstellen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:48 schreef robber57 het volgende:
Ik heb een tijdje geleden met deel 1 meegelezen en kennelijk heb je nog steeds je probleem dus vraag ik het nu maar:
Heb je al eens een honing kompres geprobeerd?
Dus een verband met daarin een lik honing op de open wond?

Honing is een desinfecterend middel,anti bacterieel en anti schimmel, het werd voor de uitvinding van antibiotica gebruikt om moeilijke wonden(amputaties ed) dicht te laten gaan en het helpt de vorming van nieuwe huid.
Honing heb ik al geprobeerd, suiker heb ik zelfs al geprobeerd op aanraden van een arts, zalfjes, alles, het werkt niet
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:52:07 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144585223
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:50 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Denk dat het een gevolg van de wonden is, ja. Maar hoe komt 't dat artsen zoiets zelf niet voorstellen?

Geen flauw idee. Misschien is het voor jou wel niet toepasbaar. Misschien zijn artsen er niet van op de hoogte. Misschien geloven ze niet in deze vrij nieuwe techniek. Punt is dat het voor jou een opening kan zijn zolang het tegendeel nog niet bewezen is. Bel eens naar een kliniek. Leg je situatie uit. Vraag of het reeel is om bij hen een therapie te ondergaan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:52:27 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144585238
DM
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144585256
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Geen flauw idee. Misschien is het voor jou wel niet toepasbaar. Misschien zijn artsen er niet van op de hoogte. Misschien geloven ze niet in deze vrij nieuwe techniek. Punt is dat het voor jou een opening kan zijn zolang het tegendeel nog niet bewezen is. Bel eens naar een kliniek. Leg je situatie uit. Vraag of het reeel is om bij hen een therapie te ondergaan.
Ok :)
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:53:54 #13
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_144585276
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:50 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Denk dat het een gevolg van de wonden is, ja. Maar hoe komt 't dat artsen zoiets zelf niet voorstellen?

[..]

Honing heb ik al geprobeerd, suiker heb ik zelfs al geprobeerd op aanraden van een arts, zalfjes, alles, het werkt niet
Jammer, dan weet ik het ook niet helaas , veel sterkte, het lijkt me een lastig probleem en ik hoop dat je er spoedig vanaf komt.
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:54:03 #14
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144585280
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:53 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ok :)
Ziet er wat mij betreft ieder geval meer hoopvol uit dan je tijd op bed slijten. :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144585281
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:53 schreef robber57 het volgende:

[..]

Jammer, dan weet ik het ook niet helaas , veel sterkte, het lijkt me een lastig probleem en ik hoop dat je er spoedig vanaf komt.
thx :)
pi_144585286
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:54 schreef Dven het volgende:

[..]

Ziet er wat mij betreft ieder geval meer hoopvol uit dan je tijd op bed slijten. :)
uiteraard, mja..
pi_144585595
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:48 schreef Dven het volgende:

Er zit er eentje in Hoogeveen. Lijkt me het praatje waard.
quote:
Hyperbare zuurstoftherapie (HBOT) is zorg conform de stand van de wetenschap en praktijk voor de volgende indicaties:
decompressieziekte, gasembolieën
koolmonoxide intoxicatie in geval van:
verlaagd bewustzijn bij opname, zwangerschap of klinische neurologische, cardiale, pulmonale of psychische symptomen.
weke delen infecties anaëroob of gemengd (uitsluitend ernstige, levensbedreigende infecties zoals gasgangreen of necrotiserende fasciitis)
crush letsels, andere acute traumatische ischemie met gecompromitteerde circulatie, compartimentsyndroom, replantatie extremiteiten, huid- en myocutane plastieken met gecompromitteerde circulatie
diabetische ulcera
(osteo)radionecrose (ongeacht in welk gebied zich dit 
bevindt)
radiatiecystitis, proctitis en enteritis
chronische therapierefractaire osteomyelitis.
chirurgie en/of implantaten in bestraald gebied
Ik ken niet alle termen op de lijst, maar lijkt alsof het in nl niet gebruikt wordt bij problemen als bij toto
http://www.ivhg.nl/indicaties/overzicht-indicaties-hbo/
pi_144585652
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:04 schreef computergirl het volgende:

[..]

[..]

Ik ken niet alle termen op de lijst, maar lijkt alsof het in nl niet gebruikt wordt bij problemen als bij toto
http://www.ivhg.nl/indicaties/overzicht-indicaties-hbo/
van mij staat er niks tussen idd
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:07:23 #19
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144585666
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:04 schreef computergirl het volgende:
diabetische ulcera
Ulcera is bijvoorbeeld een chronische wond. En geloof me nu maar, het wordt gebruikt bij wonden die niet willen sluiten of uberhaupt geen herstel tonen. Ik heb er zelf gebruik van gemaakt toen ik een open wond op mijn been had.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144585677
Ben je nog steeds niet van die wond af ?
pi_144585681
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:07 schreef Xeor het volgende:
Ben je nog steeds niet van die wond af ?
Nee, ik heb er nu zelfs vijf :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2014 14:07:52 ]
pi_144585702
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:07 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee, ik heb er nu zelfs vijf :')
What the fuck ;( , wat is er gebeurd :o :o
pi_144585712
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

van mij staat er niks tussen idd
AMC staat heel goed bekend met de hyperbare therapie. Maar dat heb ik je al eens verteld, paar weken geleden.
pi_144585743
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:08 schreef Xeor het volgende:

[..]

What the fuck ;( , wat is er gebeurd :o :o
Ik krijg in de buurt van de wond eerst knobbels, vervolgens 'knappen' die open en komt er een gat/wond te zitten. :{
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

AMC staat heel goed bekend met de hyperbare therapie. Maar dat heb ik je al eens verteld, paar weken geleden.
Ik heb er echt nog nooit ook maar één arts over gehoord bij mij, ook in het Radboud niet. Apart.
pi_144585759
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:07 schreef Dven het volgende:

[..]

Ulcera is bijvoorbeeld een chronische wond. En geloof me nu maar, het wordt gebruikt bij wonden die niet willen sluiten of uberhaupt geen herstel tonen. Ik heb er zelf gebruik van gemaakt toen ik een open wond op mijn been had.
ik quote de site maar weer:
Indien u diabetes heeft en al langer dan 30 dagen één of meerdere slecht genezende wonden aan uw voet(en), dan kan behandeling met hyperbare zuurstoftherapie een positieve bijdrage leveren aan de wondgenezing, pijnreductie en daardoor aan de kwaliteit van leven.

Toto is geen diabeet. Dus lijkt deze site te suggereren dat dit niet voor toto vergoed wordt. Maar dat zou hij via zorgverzekering kunnen navragen.
In een eerder topic was volgens mij ook AMC eens voorgesteld door mede-user die ook zuurstof therapie geeft.
pi_144585767
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:09 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik krijg in de buurt van de wond eerst knobbels, vervolgens 'knappen' die open en komt er een gat/wond te zitten. :{
Jezus gaat dus de verkeerde kant op, hoe ziet het er nu uit dan?
Pics
pi_144585781
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:10 schreef Xeor het volgende:

[..]

Jezus gaat dus de verkeerde kant op, hoe ziet het er nu uit dan?
Pics
Nee sorry, ik zie het niet zitten om een foto van m'n reet op internet te plaatsen... :{
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:11:34 #28
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144585802
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:10 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik quote de site maar weer:
Indien u diabetes heeft en al langer dan 30 dagen één of meerdere slecht genezende wonden aan uw voet(en), dan kan behandeling met hyperbare zuurstoftherapie een positieve bijdrage leveren aan de wondgenezing, pijnreductie en daardoor aan de kwaliteit van leven.

Toto is geen diabeet. Dus lijkt deze site te suggereren dat dit niet voor toto vergoed wordt. Maar dat zou hij via zorgverzekering kunnen navragen.
In een eerder topic was volgens mij ook AMC eens voorgesteld door mede-user die ook zuurstof therapie geeft.
Pff, vermoeiend dit.

Het wordt gebruikt voor alle types chronische wonden. Toto kan dus prima navraag doen. CZ vergoedt het sowieso. Nogmaals, zelf gebruik van gemaakt, ik ben geen diabeet.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144585805
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:10 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee sorry, ik zie het niet zitten om een foto van m'n reet op internet te plaatsen... :{
Ohja, het is net boven je naad hé.
Sterkte toto
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:11:58 #30
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144585811
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:10 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee sorry, ik zie het niet zitten om een foto van m'n reet op internet te plaatsen... :{
Foto van je kont met kleding aan dan #nohommo
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144585818
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:11 schreef Xeor het volgende:

[..]

Ohja, het is net boven je naad hé.
Sterkte toto
Ja, als het nou op m'n arm of zo was geen probleem maar van m'n reet... nah thnx
pi_144585860
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:09 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb er echt nog nooit ook maar één arts over gehoord bij mij, ook in het Radboud niet. Apart.
vragen! Assertief zijn.
''Dokter: kan dit voor mij werken en zo niet waarom niet?"
en misschien kan het bij jou niet, omdat de boel gewoon te slecht is
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:15:48 #33
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144585922
En zorg dat je een intake te pakken krijgt bij zo'n centrum. Die hebben er namelijk veel meer verstand van dan enige andere dokter/huisarts
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144585942
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:11 schreef Dven het volgende:

[..]

Foto van je kont met kleding aan dan #nohommo
ok;



alstu
pi_144585958
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:13 schreef computergirl het volgende:

[..]

vragen! Assertief zijn.
''Dokter: kan dit voor mij werken en zo niet waarom niet?"
en misschien kan het bij jou niet, omdat de boel gewoon te slecht is
ik kan het eens vragen als ze over 2 weken weer bellen natuurlijk, maar denk idd wel dat je 2e punt relevant is
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:17:20 #36
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144585969
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:16 schreef Toto69 het volgende:

[..]

ok;

[ afbeelding ]

alstu
Niets mis mee.

Waarom is dat meisje links onzichtbaar gemaakt terwijl dit voorbestemd was om op televisie te komen? :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144585978
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:17 schreef Dven het volgende:

[..]

Niets mis mee.

Waarom is dat meisje links onzichtbaar gemaakt terwijl dit voorbestemd was om op televisie te komen? :P
Oh das 'n vrouw, ja het is wel op tv geweest maar ach ik haalde 't maar ff weg

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2014 14:17:46 ]
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:18:43 #38
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144586008
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:16 schreef Toto69 het volgende:

[..]

maar denk idd wel dat je 2e punt relevant is
Nee, dat is jouw verwachting omdat je in een negatiefe mindset zit. Niet dat dit onbegrijpelijk is maar laat het in ieder geval geen excuus zijn om iets te ondernemen.

En anders bel ik zelf eens om wat informatie in te winnen :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:18:57 #39
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144586013
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:17 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oh das 'n vrouw, ja het is wel op tv geweest maar ach ik haalde 't maar ff weg
Je bent zo'n nette jongeman :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144586098
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:18 schreef Dven het volgende:

[..]

Nee, dat is jouw verwachting omdat je in een negatiefe mindset zit. Niet dat dit onbegrijpelijk is maar laat het in ieder geval geen excuus zijn om iets te ondernemen.

En anders bel ik zelf eens om wat informatie in te winnen :D
Ja, dat is ook wel zo
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:23:14 #41
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144586127
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:22 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja, dat is ook wel zo
Kortom, bel gewoon eens naar zo'n centrum. Leg je situatie uit. Win informatie in. Vraag of het uberhaupt zin heeft om een verwijzing bij de dokter te vragen zodat je langs kan komen voor een screening. Misschien wordt het wel wat. :) Ieder geval is het voor zover jij nu weet een nieuwe optie naast de ingrijpende operatie. En dat is al een hele vooruitgang.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144586175
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Kortom, bel gewoon eens naar zo'n centrum. Leg je situatie uit. Win informatie in. Vraag of het uberhaupt zin heeft om een verwijzing bij de dokter te vragen zodat je langs kan komen voor een screening. Misschien wordt het wel wat. :) Ieder geval is het voor zover jij nu weet een nieuwe optie naast de ingrijpende operatie. En dat is al een hele vooruitgang.
Bellen kan op zich geen kwaad nee.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:27:05 #43
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144586225
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:25 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Bellen kan op zich geen kwaad nee.
Daarom. Even bellen. Geven zij aan dat er misschien wel mogelijkheden zijn dan grijp je je huisarts bij zijn nek en eis je direct een verwijskaart.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144586298
Ziekenhuizen of ja dokters willen wel eens graag de alternatieve geneeswijzen negeren, zij willen dat eerst wetenschappelijk bewezen zien worden. Dat is vaak lastig en langdurig proces, zolang dat niet gebeurt zweren ze op de informatie uit hun boekjes wat ze jarenlang in hun kop hebben gestampt... Erg irritant soms..
pi_144586402
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:22 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja, dat is ook wel zo
voilá

https://www.amc.nl/web/He(...)eskunde/Afdeling.htm
pi_144586501
Maar goed, ik heb 't wel weer gezien voor vandaag dus ik peer 'm maar weer eens naar bed. Daar ik dan met een telefoon werk, kan het zijn dat ik soms later reageer of een reactie vergeet. Quote me dan gerust nog eens.
pi_144586521
quote:
zelfde lijstje:
quote:
Voor wie?
De hyperbare geneeskunde biedt zorg conform de stand van de wetenschap en praktijk voor de verschillende indicaties. Het College van Zorgverzekeraars geeft aan dat hyperbare zuurstoftherapie voor de volgende indicaties vergoed wordt:
decompressieziekte, gasembolieën;
koolmonoxide intoxicatie in geval van: verlaagd bewustzijn bij opname, zwangerschap of
klinische neurologische, cardiale, pulmonale of psychische symptomen;
weke delen infecties anaëroob of gemengd (uitsluitend ernstige levensbedreigende
infecties zoals gasgangreen of necrotiserende fasciitis);
crush letsels, andere acute traumatische ischemie met gecompromitteerde circulatie,
compartimentsyndroom, replantatie extremiteiten, huid en myocutane plastieken met
gecompromitteerde circulatie;
diabetische ulcera;
(osteo)radionecrose (ongeacht in welk gebied zich dit bevindt);
radiatiecystitis, proctitis en enteritis;
chronische therapie-refractaire osteomyelitis;
overige late radiatieschade.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:39:05 #48
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144586560
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:37 schreef computergirl het volgende:

[..]

zelfde lijstje:

[..]

En wederom : ulcera is een chronische open wond. Traumatische ischemie is een wond die niet genoeg doorbloeding krijgt.

Kap nou eens effe met het posten van dat baggerlijstje en laat hem gewoon eens bellen om te zien wat de mogelijkheden zijn.

Bij voorbaat dank.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:39:59 #49
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144586593
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:37 schreef Toto69 het volgende:
Maar goed, ik heb 't wel weer gezien voor vandaag dus ik peer 'm maar weer eens naar bed. Daar ik dan met een telefoon werk, kan het zijn dat ik soms later reageer of een reactie vergeet. Quote me dan gerust nog eens.
Ja, ik ga ook weer plat. Ook hier nog verre van hersteld :')

Tot later!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:49:19 #50
467 Creep
Here we go again!
pi_144586881
Toto, dit topic wordt steeds pijnlijker om te lezen, de enige die je tegenhoud je situatie te verbeteren ben je zelf. Tuurlijk voel je je ellendig, en raak je dieper in de put, maar een goede gezondheid is geen recht, dus daar over mokken helpt je echt niet verder. Wat wel een recht is is goede hulp, maar daar zul je zelf, of je oruders, om moeten vragen. Wat ik lees de laatste dagen is dat je ouders hier ook niet toe instaat zijn. Dan ligt dus de bal bij jou, en dus zul je een huisarts/maatschappelijk werk de situatie moeten uitleggen, dat je met de dag depressiever wordt en dat je het gevoel hebt dat er geen uitweg meer is. Op het moment dat je een derde partij je belangen laat behartigen kun je ook deze derde partij wijzen op de zuurstof therapie, de 2 week wachten in het ziekenhuis etc, want dat veranderd niet door langer te wachten. Dus mijn enige tip: vraag ondersteunende hulp, nu, niet morgen, niet vanavond, maar nu. Als je hetzelfde verhaal verteld als de laatste dag in dit topic kan het niet anders dan dat je situatie serieus genomen wordt, maar houdt je dus niet groot wanneer je hulp vraagt, maak duidelijk dat het zo echt niet langer kan en dat je ook je ouders je niet kunnen steunen omdat ze zelf er aan onder door gaan.

Sterkte!
pi_144590830
Toto, ik snap dat je het niet meer ziet zitten. Ik blijf hard duimen dat je snel weer wat vertrouwen krijgt. Voor de rest is alles al gezegd, zoek hulp.
pi_144592915
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:38 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik heb het later nog wel weer eens geprobeerd, maar inspiratie oid heb ik ook niet meer
Jouw eigen verhaal misschien?
pi_144593237
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:49 schreef Creep het volgende:
Toto, dit topic wordt steeds pijnlijker om te lezen, de enige die je tegenhoud je situatie te verbeteren ben je zelf. Tuurlijk voel je je ellendig, en raak je dieper in de put, maar een goede gezondheid is geen recht, dus daar over mokken helpt je echt niet verder. Wat wel een recht is is goede hulp, maar daar zul je zelf, of je oruders, om moeten vragen. Wat ik lees de laatste dagen is dat je ouders hier ook niet toe instaat zijn. Dan ligt dus de bal bij jou, en dus zul je een huisarts/maatschappelijk werk de situatie moeten uitleggen, dat je met de dag depressiever wordt en dat je het gevoel hebt dat er geen uitweg meer is. Op het moment dat je een derde partij je belangen laat behartigen kun je ook deze derde partij wijzen op de zuurstof therapie, de 2 week wachten in het ziekenhuis etc, want dat veranderd niet door langer te wachten. Dus mijn enige tip: vraag ondersteunende hulp, nu, niet morgen, niet vanavond, maar nu. Als je hetzelfde verhaal verteld als de laatste dag in dit topic kan het niet anders dan dat je situatie serieus genomen wordt, maar houdt je dus niet groot wanneer je hulp vraagt, maak duidelijk dat het zo echt niet langer kan en dat je ook je ouders je niet kunnen steunen omdat ze zelf er aan onder door gaan.

Sterkte!
Goede reactie. Veel sterkte Toto.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_144616385
Wat ik in alle topics een beetje mis, is de rol van de ouders.

Ja moeder heeft last van psychische klachten en vader werkt.

Maar, ik kan er van opaan dat wanneer ik in eenzlfde situatie op de leeftijd van TS had gezeten, dan hadden mijn ouder er echt alles aan gedaan om een voor mij goede oplossing op kortere termijn te vinden. Zeker de tijden dat TS moet wachten op chirurgen etc. zijn absurd en hadden mijn ouders echt niet geaccepteerd.
  woensdag 17 september 2014 @ 11:09:25 #55
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_144617335
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 10:30 schreef hebikweer het volgende:
Wat ik in alle topics een beetje mis, is de rol van de ouders.

Ja moeder heeft last van psychische klachten en vader werkt.

Maar, ik kan er van opaan dat wanneer ik in eenzlfde situatie op de leeftijd van TS had gezeten, dan hadden mijn ouder er echt alles aan gedaan om een voor mij goede oplossing op kortere termijn te vinden. Zeker de tijden dat TS moet wachten op chirurgen etc. zijn absurd en hadden mijn ouders echt niet geaccepteerd.
Maar zijn ouders moeten wel in staat zijn om dat te kunnen. Misschien zijn ze niet zo sterk.. Toen ik in het ziekenhuis terechtkwam in Duitsland na een zwaar ongeluk (op mijn 18e) hebben mijn ouders ook alles van mij overgenomen en hoefde ik mij alleen maar te richten op mijn herstel. Maar mijn ouders kunnen dat, en daar moet je maar net geluk mee hebben.

Moet ook wel zeggen dat de dokters dat ook niet meer dan normaal vonden. Door een miscommunicatie (mijn Duits is niet zo goed, zeker niet als mijn gezicht in het verband zit :D) had ik blijkbaar gezegd dat mijn ouders er niet waren. Heb die dokter nog nooit zo boos gezien :o In werkelijkheid zaten mijn ouders gewoon in een hotel op 10 minuten afstand van het ziekenhuis O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_144617356
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 10:30 schreef hebikweer het volgende:
Wat ik in alle topics een beetje mis, is de rol van de ouders.

Ja moeder heeft last van psychische klachten en vader werkt.

Maar, ik kan er van opaan dat wanneer ik in eenzlfde situatie op de leeftijd van TS had gezeten, dan hadden mijn ouder er echt alles aan gedaan om een voor mij goede oplossing op kortere termijn te vinden. Zeker de tijden dat TS moet wachten op chirurgen etc. zijn absurd en hadden mijn ouders echt niet geaccepteerd.
Daar heb ik ook zeker aan gedacht. Echter, het moet voor de ouders wel ontzettend lastig zijn. Vooral voor de vader. Dat is de enige mobiele persoon in het huis en zal een zwaar leven hebben. Hij is de enige die met Toto naar het ziekenhuis kan maar raakt blijkbaar zijn baan kwijt als dit te vaak gebeurt.
Waarom moeder niet de hele dag aan de telefoon hangt om van alles te regelen snap ik ook niet helemaal. Maar goed, wij weten natuurlijk niet hoe erg haar problematiek is. Of ze helemaal angst van mensen heeft of dat ze 'alleen' niet naar buiten durft.

Daarnaast is ook niet iedereen assertief aangelegd. Toto zal zijn gebrek daaraan ook niet van een vreemde hebben.

Edit: Toto, die is op geen enkele manier lullig bedoelt hoor ;)
Spoilers!
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 17 september 2014 @ 12:05:09 #57
319979 Fok-it
All is well
pi_144618780
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]


Waarom moeder niet de hele dag aan de telefoon hangt om van alles te regelen snap ik ook niet helemaal. Maar goed, wij weten natuurlijk niet hoe erg haar problematiek is.
Dan nog is het gebrek aan assertiviteit echt een probleem.

Als ouders zijnde zou je verwachten dat ze er alles aan doen om iets te zoeken wat wel helpt, elke dag. Dat mis ik ook wel heel erg. Is het wel dagelijks onderwerp van gesprek toto of laten ze het ook makkelijk dagen gaan?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_144620071
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:55 schreef agenda het volgende:
Toto, ik snap dat je het niet meer ziet zitten. Ik blijf hard duimen dat je snel weer wat vertrouwen krijgt. Voor de rest is alles al gezegd, zoek hulp.
Dank. :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 18:00 schreef Devz het volgende:

[..]

Jouw eigen verhaal misschien?
Nah..
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 18:10 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Goede reactie. Veel sterkte Toto.
Dank je.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 10:30 schreef hebikweer het volgende:
Wat ik in alle topics een beetje mis, is de rol van de ouders.

Ja moeder heeft last van psychische klachten en vader werkt.

Maar, ik kan er van opaan dat wanneer ik in eenzlfde situatie op de leeftijd van TS had gezeten, dan hadden mijn ouder er echt alles aan gedaan om een voor mij goede oplossing op kortere termijn te vinden. Zeker de tijden dat TS moet wachten op chirurgen etc. zijn absurd en hadden mijn ouders echt niet geaccepteerd.
Mijn ouders valt compleet niets te verwijten. Die zetten zich al drie jaar in voor me. M'n moeder verzorgt me al drie jaar lang elke dag. Nee, echt, hen iets verwijten is echt niet de bedoeling.
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Daar heb ik ook zeker aan gedacht. Echter, het moet voor de ouders wel ontzettend lastig zijn. Vooral voor de vader. Dat is de enige mobiele persoon in het huis en zal een zwaar leven hebben. Hij is de enige die met Toto naar het ziekenhuis kan maar raakt blijkbaar zijn baan kwijt als dit te vaak gebeurt.
Waarom moeder niet de hele dag aan de telefoon hangt om van alles te regelen snap ik ook niet helemaal. Maar goed, wij weten natuurlijk niet hoe erg haar problematiek is. Of ze helemaal angst van mensen heeft of dat ze 'alleen' niet naar buiten durft.

Daarnaast is ook niet iedereen assertief aangelegd. Toto zal zijn gebrek daaraan ook niet van een vreemde hebben.

Edit: Toto, die is op geen enkele manier lullig bedoelt hoor ;)
M'n moeder belt vaak genoeg voor me, maar ook zij kan geen wonderen verrichten. Ook haar valt compleet niets te verwijten, als er dan al iemand iets verweten wordt laat het dan mijzelf zijn, maar absoluut niet mijn ouders.
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 12:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dan nog is het gebrek aan assertiviteit echt een probleem.

Als ouders zijnde zou je verwachten dat ze er alles aan doen om iets te zoeken wat wel helpt, elke dag. Dat mis ik ook wel heel erg. Is het wel dagelijks onderwerp van gesprek toto of laten ze het ook makkelijk dagen gaan?
Ik kan het er elke dag over hebben als ik dat wil. Maar dat wil ik vaak niet.

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:49 schreef Creep het volgende:
Toto, dit topic wordt steeds pijnlijker om te lezen, de enige die je tegenhoud je situatie te verbeteren ben je zelf. Tuurlijk voel je je ellendig, en raak je dieper in de put, maar een goede gezondheid is geen recht, dus daar over mokken helpt je echt niet verder. Wat wel een recht is is goede hulp, maar daar zul je zelf, of je oruders, om moeten vragen. Wat ik lees de laatste dagen is dat je ouders hier ook niet toe instaat zijn. Dan ligt dus de bal bij jou, en dus zul je een huisarts/maatschappelijk werk de situatie moeten uitleggen, dat je met de dag depressiever wordt en dat je het gevoel hebt dat er geen uitweg meer is. Op het moment dat je een derde partij je belangen laat behartigen kun je ook deze derde partij wijzen op de zuurstof therapie, de 2 week wachten in het ziekenhuis etc, want dat veranderd niet door langer te wachten. Dus mijn enige tip: vraag ondersteunende hulp, nu, niet morgen, niet vanavond, maar nu. Als je hetzelfde verhaal verteld als de laatste dag in dit topic kan het niet anders dan dat je situatie serieus genomen wordt, maar houdt je dus niet groot wanneer je hulp vraagt, maak duidelijk dat het zo echt niet langer kan en dat je ook je ouders je niet kunnen steunen omdat ze zelf er aan onder door gaan.

Sterkte!
Bedankt voor je reactie :) ja, ik weet dat afwachten geen zin heeft
pi_144620558
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:16 schreef Toto69 het volgende:

[..]

ik kan het eens vragen als ze over 2 weken weer bellen natuurlijk, maar denk idd wel dat je 2e punt relevant is
Nee, niet over twee weken, NU gaan bellen naar zo'n kliniek en je probleem uitleggen. Telefoontje kost niet veel.

quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Daar heb ik ook zeker aan gedacht. Echter, het moet voor de ouders wel ontzettend lastig zijn. Vooral voor de vader. Dat is de enige mobiele persoon in het huis en zal een zwaar leven hebben. Hij is de enige die met Toto naar het ziekenhuis kan maar raakt blijkbaar zijn baan kwijt als dit te vaak gebeurt.
Waarom moeder niet de hele dag aan de telefoon hangt om van alles te regelen snap ik ook niet helemaal. Maar goed, wij weten natuurlijk niet hoe erg haar problematiek is. Of ze helemaal angst van mensen heeft of dat ze 'alleen' niet naar buiten durft.

Daarnaast is ook niet iedereen assertief aangelegd. Toto zal zijn gebrek daaraan ook niet van een vreemde hebben.

Edit: Toto, die is op geen enkele manier lullig bedoelt hoor ;)
Dat van dat ie dan z'n baan kwijt raakt vind ik ook erg vreemd: er is toch zoiets als zorgeverlof in Nederland? Anders heeft ie vast vakantiedagen of 'n baas die wel begripvol is.
Hallon!
pi_144621088
Met assertiviteit van de ouders bedoelde ik eigenlijk meer dan telefoontjes plegen.....na al die tijd hebben ze denk ik ook wel door dat telefoontjes plegen niet echt opschiet en dat meer actie op zijn plaats is?

Waarom ook niet de pers of televisie inschakelen? Bij diverse programma's zie ik vaak zat schrijnende gevallen langs komen waarbij ruchtbaarheid aan de gang van zaken geven al het nodige effect sorteert.

Jij met je contacten in de televisiewereld moet dat toch voor elkaar kunnen krijgen?

En dan svp niet gaan verkondigen dat je er geen zin in hebt of niet tegen schenen wil schoppen of whatever. Dat lijkt me inmiddels een gepasseerd station, vind je niet?

En nogmaals, het is geen verwijt, maar het gebrek aan actie van jou en je familie's kant uit gaat me steeds meer tegen staan bij het lezen van je topics.

Door wat daadkrachtiger op te treden aan de hand van alle tips die je hebt gekregen, heb je de kans om sneller van je ellende af te komen. Als je niets doet, loop je dalijk de rest van je leven met al die wonden, al dan niet verergerd.

Ik mag aannnemen dat je daar ook weer niet op zit te wachten?
  woensdag 17 september 2014 @ 13:40:37 #61
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_144621772
Eigenlijk hoeft Toto (of zijn ouders) nog maar 1 telefoontje te plegen. Namelijk naar een maatschappelijk werkster (wat al tig keer is geopperd in dit topic). Dan is het minder erg dat ze thuis niet zo assertief zijn.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Spellchecker woensdag 17 september 2014 @ 13:45:56 #62
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_144621917
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:40 schreef Maraca het volgende:
Eigenlijk hoeft Toto (of zijn ouders) nog maar 1 telefoontje te plegen. Namelijk naar een maatschappelijk werkster (wat al tig keer is geopperd in dit topic). Dan is het minder erg dat ze thuis niet zo assertief zijn.
pi_144621990
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:40 schreef Maraca het volgende:
Eigenlijk hoeft Toto (of zijn ouders) nog maar 1 telefoontje te plegen. Namelijk naar een maatschappelijk werkster (wat al tig keer is geopperd in dit topic). Dan is het minder erg dat ze thuis niet zo assertief zijn.
Hij lijkt me een intelligente jongen die goed kan lezen. Dus ik ga ervan uit dat hij die herhaalde boodschap (onder andere van mij) prima begrepen heeft. Maar blijkbaar is er iets wat hem tegenhoudt, en daar gaat (hoe goed bedoeld ook) tig keer herhalen wat wij vinden wat hij moet doen, niet in helpen.

Het is aan Toto om voor zichzelf uit te vinden wat hij wil en welke acties daarvoor nodig zijn, en dat lijkt tijd nodig te hebben. Als hij daaruit is, is hij slim genoeg om die acties te ondernemen of daar hulp bij te vragen. Alleen zo rottig dat zijn lijf intussen door blijft prutsen, dus eigenlijk kan hij zich die tijd niet echt veroorloven...

Maar erop hameren wat wij vinden wat hij moet doen gaat niet helpen denk ik.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 17 september 2014 @ 13:50:58 #64
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_144622074
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hij lijkt me een intelligente jongen die goed kan lezen. Dus ik ga ervan uit dat hij die herhaalde boodschap (onder andere van mij) prima begrepen heeft. Maar blijkbaar is er iets wat hem tegenhoudt, en daar gaat (hoe goed bedoeld ook) tig keer herhalen wat wij vinden wat hij moet doen, niet in helpen.

Het is aan Toto om voor zichzelf uit te vinden wat hij wil en welke acties daarvoor nodig zijn, en dat lijkt tijd nodig te hebben. Als hij daaruit is, is hij slim genoeg om die acties te ondernemen of daar hulp bij te vragen. Alleen zo rottig dat zijn lijf intussen door blijft prutsen, dus eigenlijk kan hij zich die tijd niet echt veroorloven...

Maar erop hameren wat wij vinden wat hij moet doen gaat niet helpen denk ik.
Toto moet zeker niks :Y Maar het gaat nu vooral in dit topic over zijn assertiviteit (en die van zijn ouders) en ik wilde alleen maar aangeven dat daar oplossingen voor zijn geboden in dit topic :) Mijn post was ook niet direct gericht aan Toto ;)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_144623646
quote:
16s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:00 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Nee, niet over twee weken, NU gaan bellen naar zo'n kliniek en je probleem uitleggen. Telefoontje kost niet veel.

[..]

Dat van dat ie dan z'n baan kwijt raakt vind ik ook erg vreemd: er is toch zoiets als zorgeverlof in Nederland? Anders heeft ie vast vakantiedagen of 'n baas die wel begripvol is.
Nou ja, een tijdelijk contract kan natuurlijk niet verlengd worden als iemand te vaak afwezig is.

Maar ja, dan komen we weer op het onderwerp kilometervergoeding en daar is alles ook al over gezegd.
Spoilers!
pi_144623710
Ik vraag me nog iets anders af Toto. Krijg je eigenlijk een uitkering?

Als je wat eigen geld hebt kan je misschien investeren in een hobby ofzo. Is het maar een spelcomputer ofzo.
Spoilers!
pi_144645076
Wederom veel rreacties, bedankt daarvoor. Ik reager er morgem op want ik zit nu zoals julliecmerken op mn mobiel.

Ik heb een foto gemaakt. Hierop zie je een gat waar eerst een knobbel zat. Hier heb ik er meerdere van. Dit is dus NIeT de wond zelf en je ziet ook niks van mn reet verder. Maar voor de beeldvorming.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ziet zo'n gat eer dus uit. Pijnlijk? Ja.
pi_144646458
Hoe diep is zo'n gat? :o
Hallon!
  donderdag 18 september 2014 @ 01:44:27 #69
14505 OProg
A Life in Music
pi_144648244
Toto'tje.
Ik ben vanavond een drankje wezen doen met een vriendin van me die in de medische wereld zit. Ik begon er tegen haar over omdat je echt niet moet vergeten dat er ook via FOK! mensen zijn die echt nog wel aan je denken en het beste voor je willen (dus daarom begon ik er over ) en zij zei dat ze bij Erasmus Medisch Centrum ook dit soort dingen aan kunnen pakken. Dus er is echt wel hoop dat het goed komt. Ik hoop echt dat je iets hebt aan de mensen die via FOK! meeleven want ik denk zo dat er genoeg mensen zijn hier die oprecht met je meeleven. Stuur me gewoon iets als je hulp nodig hebt er iets van te maken. Maar hou verder wel gewoon echt vol, want je bent het gewoon waard en er is nog genoeg te doen verder. :*

Al is het maar dat we ook in Haxbal een pure Inzagi-spits nodig hebben.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_144649829
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:36 schreef Toto69 het volgende:
Wederom veel rreacties, bedankt daarvoor. Ik reager er morgem op want ik zit nu zoals julliecmerken op mn mobiel.

Ik heb een foto gemaakt. Hierop zie je een gat waar eerst een knobbel zat. Hier heb ik er meerdere van. Dit is dus NIeT de wond zelf en je ziet ook niks van mn reet verder. Maar voor de beeldvorming.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ziet zo'n gat eer dus uit. Pijnlijk? Ja.
Jeetje,...
Mokkel met stuntstok
  donderdag 18 september 2014 @ 09:30:14 #71
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_144650743
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:36 schreef Toto69 het volgende:
Wederom veel rreacties, bedankt daarvoor. Ik reager er morgem op want ik zit nu zoals julliecmerken op mn mobiel.

Ik heb een foto gemaakt. Hierop zie je een gat waar eerst een knobbel zat. Hier heb ik er meerdere van. Dit is dus NIeT de wond zelf en je ziet ook niks van mn reet verder. Maar voor de beeldvorming.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ziet zo'n gat eer dus uit. Pijnlijk? Ja.
Wow :{
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_144657129
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:17 schreef hebikweer het volgende:
Met assertiviteit van de ouders bedoelde ik eigenlijk meer dan telefoontjes plegen.....na al die tijd hebben ze denk ik ook wel door dat telefoontjes plegen niet echt opschiet en dat meer actie op zijn plaats is?

Waarom ook niet de pers of televisie inschakelen? Bij diverse programma's zie ik vaak zat schrijnende gevallen langs komen waarbij ruchtbaarheid aan de gang van zaken geven al het nodige effect sorteert.

Jij met je contacten in de televisiewereld moet dat toch voor elkaar kunnen krijgen?

En dan svp niet gaan verkondigen dat je er geen zin in hebt of niet tegen schenen wil schoppen of whatever. Dat lijkt me inmiddels een gepasseerd station, vind je niet?

En nogmaals, het is geen verwijt, maar het gebrek aan actie van jou en je familie's kant uit gaat me steeds meer tegen staan bij het lezen van je topics.

Door wat daadkrachtiger op te treden aan de hand van alle tips die je hebt gekregen, heb je de kans om sneller van je ellende af te komen. Als je niets doet, loop je dalijk de rest van je leven met al die wonden, al dan niet verergerd.

Ik mag aannnemen dat je daar ook weer niet op zit te wachten?
Er mee op televisie komen hoeft van mij niet, ik hoef er geen aandacht voor, als het maar opgelost wordt. Dat wil zeggen dat als ze de operatie willen inplannen ik dit ook niet zal weigeren en hem dus ook gewoon zal doen.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hij lijkt me een intelligente jongen die goed kan lezen. Dus ik ga ervan uit dat hij die herhaalde boodschap (onder andere van mij) prima begrepen heeft. Maar blijkbaar is er iets wat hem tegenhoudt, en daar gaat (hoe goed bedoeld ook) tig keer herhalen wat wij vinden wat hij moet doen, niet in helpen.

Het is aan Toto om voor zichzelf uit te vinden wat hij wil en welke acties daarvoor nodig zijn, en dat lijkt tijd nodig te hebben. Als hij daaruit is, is hij slim genoeg om die acties te ondernemen of daar hulp bij te vragen. Alleen zo rottig dat zijn lijf intussen door blijft prutsen, dus eigenlijk kan hij zich die tijd niet echt veroorloven...

Maar erop hameren wat wij vinden wat hij moet doen gaat niet helpen denk ik.
Ik ben bereid de operatie te proberen.
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vraag me nog iets anders af Toto. Krijg je eigenlijk een uitkering?

Als je wat eigen geld hebt kan je misschien investeren in een hobby ofzo. Is het maar een spelcomputer ofzo.
Ik krijg geen uitkering. Dat wil ik ook niet. Ik wil gewoon weer kunnen werken.
quote:
11s.gif Op donderdag 18 september 2014 00:13 schreef BlueMage het volgende:
Hoe diep is zo'n gat? :o
Durf ik niet te zeggen, maar over 't algemeen kan dat zo 'n paar centimeter zijn.
quote:
14s.gif Op donderdag 18 september 2014 01:44 schreef OProg het volgende:
Toto'tje.
Ik ben vanavond een drankje wezen doen met een vriendin van me die in de medische wereld zit. Ik begon er tegen haar over omdat je echt niet moet vergeten dat er ook via FOK! mensen zijn die echt nog wel aan je denken en het beste voor je willen (dus daarom begon ik er over ) en zij zei dat ze bij Erasmus Medisch Centrum ook dit soort dingen aan kunnen pakken. Dus er is echt wel hoop dat het goed komt. Ik hoop echt dat je iets hebt aan de mensen die via FOK! meeleven want ik denk zo dat er genoeg mensen zijn hier die oprecht met je meeleven. Stuur me gewoon iets als je hulp nodig hebt er iets van te maken. Maar hou verder wel gewoon echt vol, want je bent het gewoon waard en er is nog genoeg te doen verder. :*

Al is het maar dat we ook in Haxbal een pure Inzagi-spits nodig hebben.
Dank je :) :*
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:30 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wow :{
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 08:24 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Jeetje,...
Jep.
  donderdag 18 september 2014 @ 13:46:47 #73
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_144657211
Toto hebben ze jou ooit getesy op ziekte van wegner?

Kennis van mij heeft wegner en die heeft ook in een slechte periode spontane open wonen gekregen die slecht tot niet heelden.

Geloof dat hey iets met derma gangrenosum zoiets.

Moest daar aan danken n.a.v. je posts.

sterkte in ieder geval.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_144657236
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:46 schreef _evenstar_ het volgende:
Toto hebben ze jou ooit getesy op ziekte van wegner?

Kennis van mij heeft wegner en die heeft ook in een slechte periode spontane open wonen gekregen die slecht tot niet heelden.

Geloof dat hey iets met derma gangrenosum zoiets.

Moest daar aan danken n.a.v. je posts.

sterkte in ieder geval.
Moest 't even googelen, maar zover ik weet niet :{
thanks :)
  donderdag 18 september 2014 @ 13:58:13 #75
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_144657557
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:47 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Moest 't even googelen, maar zover ik weet niet :{
thanks :)
Bedoel geenszins om iets aan te praten of wat dan ook.
Maar meer omdat het bij hem zo begon met spontane wonden.
De derma gangrenosum komt wel vaker voor zonder achter liggende oorzaak trouwens. Maar meen memte herinnerren dat ze bij eerdere onserzoek geen bacterie oid gevonden was.

Ik hoop echt voor je dat er duidelijkheid komt.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_144657602
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:58 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Bedoel geenszins om iets aan te praten of wat dan ook.
Maar meer omdat het bij hem zo begon met spontane wonden.
De derma gangrenosum komt wel vaker voor zonder achter liggende oorzaak trouwens. Maar meen memte herinnerren dat ze bij eerdere onserzoek geen bacterie oid gevonden was.

Ik hoop echt voor je dat er duidelijkheid komt.
Snap ik. Bij mij vallen die gaten door de hoeveelheid vocht in m'n lichaam voor zover ik 't begrepen heb
pi_144657802
Maar goed, wat je op die foto ziet is dus 1 gat. Ik zit nu op de PC dus ik licht het even iets verder toe. Ik heb dus nog meer van die gaten blijkbaar, en dan nog de wond zelf. :')
pi_144657884
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 14:06 schreef Toto69 het volgende:
Maar goed, wat je op die foto ziet is dus 1 gat. Ik zit nu op de PC dus ik licht het even iets verder toe. Ik heb dus nog meer van die gaten blijkbaar, en dan nog de wond zelf. :')
Klote man, ziet er niet gezond uit in ieder geval.
Hopelijk komen ze ooit eens met een oplossing voor je.
pi_144657903
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 14:09 schreef Xeor het volgende:

[..]

Klote man, ziet er niet gezond uit in ieder geval.
Hopelijk komen ze ooit eens met een oplossing voor je.
Is ook niet erg gezond nee. :+ hoop het ook, dat die operatie het op de een of andere manier oplost
pi_144658324
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:59 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Snap ik. Bij mij vallen die gaten door de hoeveelheid vocht in m'n lichaam voor zover ik 't begrepen heb
Vocht?
Mijn eerste gedachte is dan ' plaspillen' , maar da's te makkelijk gedacht zeker, of begrijp ik het gewoon verkeerd?
Mokkel met stuntstok
pi_144658345
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 14:22 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Vocht?
Mijn eerste gedachte is dan ' plaspillen' , maar da's te makkelijk gedacht zeker, of begrijp ik het gewoon verkeerd?
Vocht dat op de MRI zichtbaar was, tot diep in m'n rug en heupen, waarschijnlijk door de wond zelf
pi_144658356
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 14:23 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Vocht dat op de MRI zichtbaar was, tot diep in m'n rug en heupen, waarschijnlijk door de wond zelf
-O-
Mokkel met stuntstok
  donderdag 18 september 2014 @ 14:50:10 #83
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_144659136
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik krijg geen uitkering. Dat wil ik ook niet. Ik wil gewoon weer kunnen werken.

Wauw. Deze instelling heb ik serieus bewondering voor. En dat na al deze shit ;( :9

Persoonlijk denk ik dat een uitkering je wel zou kunnen helpen, bijvoorbeeld wondverband/ritjes naar het ziekenhuis (en andere onkosten)/cadeautje voor je ouders, dan heb je misschien wat meer mogelijkheden/afleiding en voel je je misschien minder als last (waarvan ik niet weet of je dat zo voelt). Even benadrukken: als je je zo voelt. Want ik denk niet dat iemand dat zo ziet. Eerder een vervelende situatie voor jou.

Ik weet natuurlijk ook niet of je verband bijvoorbeeld vergoed krijgt, en of je inkomsten hebt verder. Maar je had een schadeclaim ingediend toch? Als dat niets wordt kun je altijd nog aan een uitkering denken.

Lig je plat in bed of 'zit' je meer in bed? Half liggend half zittend? (Plaatje lukt niet, link hopelijk wel) Er zijn dit soort dingen die je over je bed kunt schuiven:

http://www.horyaalada.com(...)-ikea-bedroom-ideas/
Waardoor je misschien meer mogelijkheden krijgt om meer in bed te kunnen doen (kleuren, puzzelen, brieven schrijven, bijv. korte spelletjes doen als je moeder ff langskomt in je kamer, FOK!ken). Dat zou je met een uitkering misschien aan kunnen schaffen.
Heb je het Postcrossingstopic weleens gezien? Misschien is dat iets voor je?
Ik kan me heel goed voorstellen dat dit soort dingen echt niets voor jou is, maar ik weet niet waar jouw interesses liggen. Met wat geld kun je wat dingen uitproberen.
Ik hoop dat iets van deze dingen je aanspreekt, maar nogmaals: die instelling vind ik echt heel mooi.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het trouwens wel gezellig thuis? Ik kan niet zo goed met mijn moeder overweg, hoop dat jouw band met je ouders een stuk beter is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ceviche op 18-09-2014 14:57:52 ]
  donderdag 18 september 2014 @ 14:59:35 #84
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_144659385
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 14:23 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Vocht dat op de MRI zichtbaar was, tot diep in m'n rug en heupen, waarschijnlijk door de wond zelf
Heb je daar last van? Kan dat vocht kwaad? Neem aan dat het niet prettig is en je herstel enorm kan verhinderen?
pi_144659424
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 14:59 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Heb je daar last van? Kan dat vocht kwaad? Neem aan dat het niet prettig is en je herstel enorm kan verhinderen?
Ik weet niet of het kwaad kan. En of ik er last van heb, nja, random knobbels/gaten erbij krijgen is niet fijn :N
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 14:50 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Wauw. Deze instelling heb ik serieus bewondering voor. En dat na al deze shit ;( :9

Persoonlijk denk ik dat een uitkering je wel zou kunnen helpen, bijvoorbeeld wondverband/ritjes naar het ziekenhuis (en andere onkosten)/cadeautje voor je ouders, dan heb je misschien wat meer mogelijkheden/afleiding en voel je je misschien minder als last (waarvan ik niet weet of je dat zo voelt). Even benadrukken: als je je zo voelt. Want ik denk niet dat iemand dat zo ziet. Eerder een vervelende situatie voor jou.

Ik weet natuurlijk ook niet of je verband bijvoorbeeld vergoed krijgt, en of je inkomsten hebt verder. Maar je had een schadeclaim ingediend toch? Als dat niets wordt kun je altijd nog aan een uitkering denken.

Lig je plat in bed of 'zit' je meer in bed? Half liggend half zittend? (Plaatje lukt niet, link hopelijk wel) Er zijn dit soort dingen die je over je bed kunt schuiven:

http://www.horyaalada.com(...)-ikea-bedroom-ideas/
Waardoor je misschien meer mogelijkheden krijgt om meer in bed te kunnen doen (kleuren, puzzelen, brieven schrijven, bijv. korte spelletjes doen als je moeder ff langskomt in je kamer, FOK!ken). Dat zou je met een uitkering misschien aan kunnen schaffen.
Heb je het Postcrossingstopic weleens gezien? Misschien is dat iets voor je?
Ik kan me heel goed voorstellen dat dit soort dingen echt niets voor jou is, maar ik weet niet waar jouw interesses liggen. Met wat geld kun je wat dingen uitproberen.
Ik hoop dat iets van deze dingen je aanspreekt, maar nogmaals: die instelling vind ik echt heel mooi.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het trouwens wel gezellig thuis? Ik kan niet zo goed met mijn moeder overweg, hoop dat jouw band met je ouders een stuk beter is.
Een uitkering wil ik echt niet, hoe goed bedoeld ook. :@
Ik gebruik geen speciaal verband, ik gebruik hetzelfde verband als alle vrouwen :') ach, dan ben ik ten minste solidair aan m'n vriendin die vijf dagen per maand. :')
Postcrossingstopic ken ik verder niet, zal er eens naar kijken. En ik lig gewoon op m'n zij in bed.
  donderdag 18 september 2014 @ 15:11:26 #86
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_144659623
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:01 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik weet niet of het kwaad kan. En of ik er last van heb, nja, random knobbels/gaten erbij krijgen is niet fijn :N

[..]

Een uitkering wil ik echt niet, hoe goed bedoeld ook. :@
Ik gebruik geen speciaal verband, ik gebruik hetzelfde verband als alle vrouwen :') ach, dan ben ik ten minste solidair aan m'n vriendin die vijf dagen per maand. :')
Postcrossingstopic ken ik verder niet, zal er eens naar kijken. En ik lig gewoon op m'n zij in bed.
Ik denk persoonlijk ook dat je de uitkering moet aanvragen :@ Al is het maar omdat -zoals ik uit je verhaal begrijp- alleen je vader werkt en dus in principe van 1 salaris (met eventueel nog wat toeslagen) 3 mensen onderhouden moeten worden. Het woord 'uitkering' heeft een negatieve lading, maar dat zijn vooral door mensen die niet willen werken, maar wel kunnen. Jij wil werken, maar je kan niet. Daarvoor zijn die toeslagen (laten we het zo maar even noemen :+).

Herken het verhaal overigens wel. Mijn moeder wilde ook geen uitkering, uit principe. Schiet je helemaal niks mee op :) Nu heeft ze die inmiddels wel aangevraagd en het helpt haar enorm.

Zie het maar als de schadevergoeding van het ziekenhuis :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 18 september 2014 @ 15:12:04 #87
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_144659633
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:01 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik weet niet of het kwaad kan. En of ik er last van heb, nja, random knobbels/gaten erbij krijgen is niet fijn :N

[..]

Een uitkering wil ik echt niet, hoe goed bedoeld ook. :@
Ik gebruik geen speciaal verband, ik gebruik hetzelfde verband als alle vrouwen :') ach, dan ben ik ten minste solidair aan m'n vriendin die vijf dagen per maand. :')
Postcrossingstopic ken ik verder niet, zal er eens naar kijken. En ik lig gewoon op m'n zij in bed.
Dus dat vocht zorgt voor extra gaten/knobbels? :o dat wist ik niet, sorry :@
Ik probeer je niets aan te praten, alleen wat mogelijkheden waar je zelf misschien niet aan gedacht had.
Kunnen die wonden niet beter ademen? Of komt er dan vuil in?
Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt dat ik misschien dingen post waar je al honderd keer uitleg over hebt gegeven, het is zo'n kutsituatie en ik hoop echt dat dit topic je een beetje bezighoudt/afleidt/helpt.
pi_144659687
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:11 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk ook dat je de uitkering moet aanvragen :@ Al is het maar omdat -zoals ik uit je verhaal begrijp- alleen je vader werkt en dus in principe van 1 salaris (met eventueel nog wat toeslagen) 3 mensen onderhouden moeten worden. Het woord 'uitkering' heeft een negatieve lading, maar dat zijn vooral door mensen die niet willen werken, maar wel kunnen. Jij wil werken, maar je kan niet. Daarvoor zijn die toeslagen (laten we het zo maar even noemen :+).

Herken het verhaal overigens wel. Mijn moeder wilde ook geen uitkering, uit principe. Schiet je helemaal niks mee op :) Nu heeft ze die inmiddels wel aangevraagd en het helpt haar enorm.

Zie het maar als de schadevergoeding van het ziekenhuis :+
Ik snap dat het kan helpen ,maar ik wil er niet aan :N :@
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:12 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dus dat vocht zorgt voor extra gaten/knobbels? :o dat wist ik niet, sorry :@
Ik probeer je niets aan te praten, alleen wat mogelijkheden waar je zelf misschien niet aan gedacht had.
Kunnen die wonden niet beter ademen? Of komt er dan vuil in?
Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt dat ik misschien dingen post waar je al honderd keer uitleg over hebt gegeven, het is zo'n kutsituatie en ik hoop echt dat dit topic je een beetje bezighoudt/afleidt/helpt.
Geen probleem, vraag/zeg zoveel je wilt. En dat is mijn gedachte ja, dat het door het vocht komt. Zonder verband, als het dan bloedt, loopt m'n hele bed eronder, dus vandaar verband.
  donderdag 18 september 2014 @ 15:14:59 #89
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_144659709
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:14 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik snap dat het kan helpen ,maar ik wil er niet aan :N :@
Je goed recht :) Dan houd ik er over op
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_144659749
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:14 schreef Maraca het volgende:

[..]

Je goed recht :) Dan houd ik er over op
Nu voel ik me best ondankbaar/lullig :@ mja
  donderdag 18 september 2014 @ 15:17:33 #91
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_144659774
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nu voel ik me best ondankbaar/lullig :@ mja
Waarom? :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_144659786
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:17 schreef Maraca het volgende:

[..]

Waarom? :o
Omdat ik het afwijs :P
  donderdag 18 september 2014 @ 15:18:51 #93
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_144659812
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:17 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Omdat ik het afwijs :P
Dus? Daar hoef je je echt niet lullig over te voelen hoor. Je krijgt advies, je bent slim genoeg om te beslissen wat het beste is voor jou en al dan niet volg je het advies op of wijs je het af. Ik vind je nog steeds lief O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_144659819
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:18 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dus? Daar hoef je je echt niet lullig over te voelen hoor. Je krijgt advies, je bent slim genoeg om te beslissen wat het beste is voor jou en al dan niet volg je het advies op of wijs je het af. Ik vind je nog steeds lief O+
:*
  donderdag 18 september 2014 @ 15:22:40 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144659928
Mag ik als meelezer dan nog wel doorgaan? :@
Ik snap niet goed dat je geen uitkering aanvraagt, maar tegelijkertijd dus wel een probleem hebt met een eventuele behandeling verderop omdat alleen je vader je kan brengen en die niet altijd maar vrij kan nemen. Als je een uitkering zou hebben zou je iig je eigen (taxi)vervoer kunnen betalen en zou een bepaalde behandeling wat verderop dus eventueel wel haalbaar zijn, toch?
***
pi_144660010
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik als meelezer dan nog wel doorgaan? :@
Ik snap niet goed dat je geen uitkering aanvraagt, maar tegelijkertijd dus wel een probleem hebt met een eventuele behandeling verderop omdat alleen je vader je kan brengen en die niet altijd maar vrij kan nemen. Als je een uitkering zou hebben zou je iig je eigen (taxi)vervoer kunnen betalen en zou een bepaalde behandeling wat verderop dus eventueel wel haalbaar zijn, toch?
Ja eens hiermee.
Mokkel met stuntstok
pi_144660394
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
Er mee op televisie komen hoeft van mij niet, ik hoef er geen aandacht voor, als het maar opgelost wordt. Dat wil zeggen dat als ze de operatie willen inplannen ik dit ook niet zal weigeren en hem dus ook gewoon zal doen.
Nee stel je es voor zeg dat het helpt. De passiviteit straalt weer van dit antwoord af. Met passiviteit kom je nergens!

Je moet EISEN om een oplossing in welke vorm dan ook, alleen dat helpt denk ik nog. En niet de instelling van als ze een operatie willen geven, dan onderga ik hem maar. Kom op zeg, ik ben er een beetje klaar mee.
  donderdag 18 september 2014 @ 15:40:21 #98
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_144660460
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:14 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Geen probleem, vraag/zeg zoveel je wilt. En dat is mijn gedachte ja, dat het door het vocht komt. Zonder verband, als het dan bloedt, loopt m'n hele bed eronder, dus vandaar verband.
Och ja, natuurlijk. Niet aan gedacht.

Ik vind je houding sowieso awesome, toto. Dit topic moet toch ook weleens frustrerend en confronterend zijn, maar dat je op iedereen reageert en geduldig uitlegt, vind ik behoorlijk knap.

Probeer niet te blijven hangen, maar door te gaan, hoe moeilijk dat ook is. Probeer alles te doen wat kan, iedere behandeling, operatie, enzovoort, als dit echt niet goedkomt weet je in ieder geval dat jij er alles aan gedaan hebt, zorg dat je nooit hoeft te denken 'had ik maar dit of dat geprobeerd'. Je bent pas 19, en verder gezond (afgezien van dat vocht dan), je kunt niet nu al opgeven en afwachten. Ik denk dat dokters zich niet echt bezighouden met individuele gevallen, ze zien zoveel mensen. Zorg dat ze in ieder geval weten wie je bent, vaak bellen, dan zit je in ieder geval in hun hoofd.

[ Bericht 26% gewijzigd door Ceviche op 18-09-2014 15:47:44 ]
  donderdag 18 september 2014 @ 16:11:28 #99
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_144661442
Toto, ik lees al in je topic mee vanaf je eerste post.

Ik heb nooit echt de behoefte gehad om te reageren omdat ik het een beetje raar vond om je als onbekende sterkte te wensen.
Maar, op dit moment heb toch de behoefte om te reageren.

Ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit en weinig hoop hebt op écht herstel.

Maar, ben je je op dit moment ook niet een beetje als een dwarse kleuter / Calimero aan het gedragen? Je wijst élke suggestie af en gaat rustig liggen afwachten tot je eens gebeld wordt door een ziekenhuis? Seriously? Met een lijf wat steeds verder stuk gaat? Het is jouw lijf!

Ik denk dat je nu als eerste een medisch maatschappelijk werker moet gaan inschakelen. 1 telefoontje en ze gaan het regelwerk van je overnemen. Dat ontlast je ouders en jou en er gaat dan ook een keer wat gebeuren.
Andere optie is (via de huisarts) een lokale maatschappelijk werker inschakelen.

De suggestie om een uitlkering aan te vragen lijkt me ook een hele goede. Waarom wil je dat niet? Je ouders hebben geldzorgen lees ik tussen de regels door en als jij in aanmerking komt voor die uitkering kun je ze helpen. Als het je 'trots' is die je in de weg zit dan slik je die maar in.

Sowieso lijkt het me verstandig om eens met iemand te gaan praten, je laat doorschemeren er nog liever vandaag dan morgen een einde aan te gaan maken en dat lijkt me, understatement, niet zo'n goede beslissing. Als je ouders zo weinig om je zouden geven dat ze je (jouw woorden) niet zouden missen als je dood bent dan zouden ze ook al die jaren niet voor je klaargestaan hebben.

Schakel een echte wondspecialist in. Die mensen kunnen ook geen wonderen verrichten maar ze weten meer van complexe wonden dan thuiszorgmedewerkers zonder dat specialisme. Je moeder doet haar best maar is natuurlijk geen specialist.

Bel je zorgverzekeraar. Zij kunnen bemiddelen met ziekenhuizen, op onderzoek gaan naar het beste ziekenhuis voor jouw aandoening, etc. etc.

De meeste van bovenstaande dingen zouden in gang gezet kunnen worden door een maatschappelijk werker.

Nogmaals, ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit en dat je de moed aan het verliezen bent. Maar door niks te doen ga je alleen maar verder achteruit en zal er niks positief veranderen.

Ik hoop oprecht dat het allemaal snel beter wordt voor je en dat je de juiste behandeling gaat krijgen en uiteindelijk helemaal zult genezen. Maar helaas gaat dat niet spontaan gebeuren en zul je dus ZELF in actie moeten komen. :*

Als je iemand nodig hebt die een maatschappelijk werker voor je moet bellen dan PM je me maar. Ik vind het geen enkel probleem om een rondje voor je te bellen.
A grand adventure has begun.
pi_144663267
quote:
17s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:11 schreef Keshet het volgende:
Toto, ik lees al in je topic mee vanaf je eerste post.

Ik heb nooit echt de behoefte gehad om te reageren omdat ik het een beetje raar vond om je als onbekende sterkte te wensen.
Maar, op dit moment heb toch de behoefte om te reageren.

Ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit en weinig hoop hebt op écht herstel.

Maar, ben je je op dit moment ook niet een beetje als een dwarse kleuter / Calimero aan het gedragen? Je wijst élke suggestie af en gaat rustig liggen afwachten tot je eens gebeld wordt door een ziekenhuis? Seriously? Met een lijf wat steeds verder stuk gaat? Het is jouw lijf!

Ik denk dat je nu als eerste een medisch maatschappelijk werker moet gaan inschakelen. 1 telefoontje en ze gaan het regelwerk van je overnemen. Dat ontlast je ouders en jou en er gaat dan ook een keer wat gebeuren.
Andere optie is (via de huisarts) een lokale maatschappelijk werker inschakelen.

De suggestie om een uitlkering aan te vragen lijkt me ook een hele goede. Waarom wil je dat niet? Je ouders hebben geldzorgen lees ik tussen de regels door en als jij in aanmerking komt voor die uitkering kun je ze helpen. Als het je 'trots' is die je in de weg zit dan slik je die maar in.

Sowieso lijkt het me verstandig om eens met iemand te gaan praten, je laat doorschemeren er nog liever vandaag dan morgen een einde aan te gaan maken en dat lijkt me, understatement, niet zo'n goede beslissing. Als je ouders zo weinig om je zouden geven dat ze je (jouw woorden) niet zouden missen als je dood bent dan zouden ze ook al die jaren niet voor je klaargestaan hebben.

Schakel een echte wondspecialist in. Die mensen kunnen ook geen wonderen verrichten maar ze weten meer van complexe wonden dan thuiszorgmedewerkers zonder dat specialisme. Je moeder doet haar best maar is natuurlijk geen specialist.

Bel je zorgverzekeraar. Zij kunnen bemiddelen met ziekenhuizen, op onderzoek gaan naar het beste ziekenhuis voor jouw aandoening, etc. etc.

De meeste van bovenstaande dingen zouden in gang gezet kunnen worden door een maatschappelijk werker.

Nogmaals, ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit en dat je de moed aan het verliezen bent. Maar door niks te doen ga je alleen maar verder achteruit en zal er niks positief veranderen.

Ik hoop oprecht dat het allemaal snel beter wordt voor je en dat je de juiste behandeling gaat krijgen en uiteindelijk helemaal zult genezen. Maar helaas gaat dat niet spontaan gebeuren en zul je dus ZELF in actie moeten komen. :*

Als je iemand nodig hebt die een maatschappelijk werker voor je moet bellen dan PM je me maar. Ik vind het geen enkel probleem om een rondje voor je te bellen.
Hier sluit ik me compleet bij aan. Nog 1 puntje, je gebruikt maandverband tegen je open wond als ik het goed lees? Dat spul lijkt me nou niet bepaald geschikt voor een open wond, waarom ga je niet voor de al eerder genoemde wondspecialist met bijbehorend speciaal materiaal? Sterkte in ieder geval!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 18 september 2014 @ 17:27:45 #101
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_144663637
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:14 schreef Holyme het volgende:

[..]

Nog 1 puntje, je gebruikt maandverband tegen je open wond als ik het goed lees? Dat spul lijkt me nou niet bepaald geschikt voor een open wond, waarom ga je niet voor de al eerder genoemde wondspecialist met bijbehorend speciaal materiaal?
Ik heb ook ooit na een operatie een open wond gehad. Voor het verbinden kreeg ik maandverband aangeraden en dan het liefst de allergoedkoopste, aangezien dat gewoon dikke plakken watten zijn.
  donderdag 18 september 2014 @ 17:30:10 #102
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_144663715
Kijk hier ook eens naar Toto: http://m.jscr.oxfordjournals.org/content/2013/4/rjt025.full

Oh, er staan foto's die wellicht niet voor iedereen geschikt zijn.

Tweede wat ik nog even wilde zeggen: Als je zoveel op bed ligt moet je misschien ook gaan denken aan een ati-decubitus matras.
A grand adventure has begun.
pi_144663948
De meeste thuiszorgorganisaties hebben overigens ook winkels waar mensen zorghulpmiddelen kunnen kopen of huren, al dan niet vergoed. Wie weet hebben ze iets voor jou, om je te helpen liggen of wat dan ook.
Spoilers!
pi_144745508
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:27 schreef qltel het volgende:

[..]

Ik heb ook ooit na een operatie een open wond gehad. Voor het verbinden kreeg ik maandverband aangeraden en dan het liefst de allergoedkoopste, aangezien dat gewoon dikke plakken watten zijn.
Ahh, ik dacht meteen aan die plastic-achtige soort met parfum, dat leek me minder handig :)

Toto, hoe gaat het nu?
  maandag 22 september 2014 @ 17:06:31 #105
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_144793864
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:38 schreef Toto69 het volgende:

[..]
Hoe gaat het nu Toto?
A grand adventure has begun.
  Forum Admin dinsdag 23 september 2014 @ 20:04:17 #106
35723 crew  GGMM
pi_144833028
Sterkte Toto.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 23 september 2014 @ 20:06:33 #107
434682 Aanmaaksel
Plastic, noch karton.
pi_144833102
Ik raad trouwens aan er sowieso even wat betadine-creme erop te douwen. Heel goed spul. Lijkt een beetje op Curry/kurrie/kurri/Cury. Geneest daardoor fokking snel.
Assisteer een dame met haar stoel wanneer ze gaat zitten of opstaat, vooral aan tafel waar de stoelen log en zwaar zijn.
pi_144833269
Veel sterkte toto een poosje niks gehoord hoop dat alles goed gaat
  dinsdag 23 september 2014 @ 21:32:24 #109
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_144835263
Veel sterkte met deze kutsituatie TotoGod. Ik hoop je binnenkort weer te mogen verwelkomen op het Haxballveld.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Spellchecker dinsdag 23 september 2014 @ 22:13:09 #110
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_144837230
Ik weet niet of je het al hebt geprobeerd maar extra zink slikken is goed tegen huidproblemen/ontstekingen.

Verder kan ik mij voorstellen dat het organiseren van alles opzich al een hele klus is. Vaak helpt het al om alleen het juiste telefoonnummer op te zoeken al als eerste stap! Mijn huisartsassistente was in een crisisperiode bij ons heel behulpzaam om de juiste informatie te geven.


Ik ben het met de medefokkers eens dat je eigenlijk wel een uitkering aan moet vragen. Het is een rotwoord.

Beterschap!

[ Bericht 17% gewijzigd door Satijn op 23-09-2014 22:31:28 ]
  dinsdag 23 september 2014 @ 23:01:20 #112
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_144839727
Toto, hoe gaat het momenteel?
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
  woensdag 24 september 2014 @ 12:13:20 #113
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_144849938
MED / Toto69 stopt als mod op FHF

Ik denk dat het helemaal niet goed gaat
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Spellchecker woensdag 24 september 2014 @ 12:25:13 #114
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  woensdag 24 september 2014 @ 12:28:40 #115
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_144850355
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:13 schreef Mark het volgende:
MED / Toto69 stopt als mod op FHF

Ik denk dat het helemaal niet goed gaat
Ik lees het ook net.
Hopelijk gaat het snel weer beter.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_144851186
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:25 schreef maily het volgende:

[..]

Huh? In het zwart?
Als in geen blauwgekleurde nick meer zoals mods hebben.

Toto
:*
Spoilers!
  Spellchecker woensdag 24 september 2014 @ 13:00:01 #117
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_144851328
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Als in geen blauwgekleurde nick meer zoals mods hebben.

Toto
:*
Ow ... :{

Toto: heel veel sterkte!!!! :*

[ Bericht 1% gewijzigd door maily op 24-09-2014 15:18:13 ]
pi_144853646
Toto :*
pi_144855322
Hopelijk gaat 't allemaal goedkomen. (weet niet precies wat er aan de hand is)
Hallon!
pi_144858836
Toto :*
  roze woensdag 24 september 2014 @ 18:48:58 #121
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144864579
Toto, sterkte O+
Your beauty never ever scared me.
pi_144865159
Heel veel sterkte toto.
  woensdag 24 september 2014 @ 19:04:14 #123
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_144865228
Kom op Toto O+
pi_144865624
Toto69 heel veel sterkte en laat gauw wat van je horen.
  woensdag 24 september 2014 @ 19:26:20 #125
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_144866140
Toto sterkte.
:*
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 24 september 2014 @ 20:27:17 #126
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_144868994
Toto :*
pi_144872299
Sterkte Toto.
  Moderator / Miss SHO woensdag 24 september 2014 @ 22:27:37 #128
22592 crew  Ole
pi_144875399
:{ :*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_144887574
Sterkte Toto :*.
pi_144901171
Toto, ouwe gatenkaas die je d'r bent. :D Laat wat van je horen, desnoods via DM. Het laatste wat je moet doen is bij de pakken neerzitten. Kop op brov.
pi_144901263
Ik heb Toto even gesproken op Whatsapp, hij zei dat hij even afstand doet van FOK! omdat hij rust nodig heeft.
pi_144901381
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:36 schreef Etsu het volgende:
Ik heb Toto even gesproken op Whatsapp, hij zei dat hij even afstand doet van FOK! omdat hij rust nodig heeft.
Bedankt voor de update. O+

Sterkte Toot. :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_144902542
Bedankt voor de update Etsu.
  Spellchecker donderdag 25 september 2014 @ 20:19:51 #134
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_144924372
* Toto69 bevestigt Etsu.

De oorspronkelijke wond zit momenteel bijna dicht, hoewel dit bij het minste of geringste natuurlijk weer verandert in een groot gapend gat. Daarnaast heb ik nog altijd meerdere 'gaten', waarvan eentje steeds extremer. De grootte zal nu ongeveer vergelijkbaar zijn met een munt van 20 eurocent. Momenteel bloedt het flink (dat wil zeggen dat het bloed gewoon op de vloer liep :')) maar ik kan er niks mee. Daarnaast hangt er letterlijk vlees (geen wild vlees, maar echt vlees) uit het gat. Maandag belt die chirurg uit het Radboud weer eens en weet ik als het goed is eindelijk eens van hoe of wat. Op deze voet verder blijft hoe dan ook niet goed gaan, want dit is gewoon ongezond. Als de chirurg maandag geen duidelijkheid biedt ga ik dinsdag naar de huisarts en moet die het maar oplossen op de een of andere manier.

Verder, tja, wat kan ik zeggen. Mentaal niet veel veranderd. Dit houd je gewoon niet vol, dus laat het snel maandag zijn en laat ze maar iets regelen. Ik ben het spuugzat om zo te moeten 'leven' (tussen aanhalingstekens want dit is geen leven).

Ik wil iedereen bedanken voor alle sterktewensen, DM's, PM's, en noem het maar op. Ik neem voorlopig dus even afstand van FOK!, maar wellicht dat ik af en toe nog wel eens een update post of iets dergelijks. Maar ik zeg niets toe. Geen zorgen, ik post ook niet buiten dit topic dus het is niet alsof ik jullie negeer of iets dergelijks.

:* voor iedereen
pi_144924670
Sterkte Toto. Maak alvast een lijstje met vragen en opmerkingen voor je telefoongesprek. Je verdient amtwoorden en hulp!

Hopelijk krijg je goed bericht.
Spoilers!
  vrijdag 26 september 2014 @ 15:00:21 #137
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_144925122
Sterkte Toto! Ik keek laatst nog mn Lissabon-foto's door en ik kan er echt met mn hoofd niet bij dat t nu zo slecht met je gaat... ;(
pi_144925226
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 14:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sterkte Toto. Maak alvast een lijstje met vragen en opmerkingen voor je telefoongesprek. Je verdient amtwoorden en hulp!

Hopelijk krijg je goed bericht.
Bedankt LS. Ik zal hem zeker bestoken met vragen.
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:00 schreef egeltje1985 het volgende:
Sterkte Toto! Ik keek laatst nog mn Lissabon-foto's door en ik kan er echt met mn hoofd niet bij dat t nu zo slecht met je gaat... ;(
Bedankt Egeltje. Ja, dat is pakweg nog maar 3.5 maanden geleden hè. :{ Het kan snel gaan allemaal.
  vrijdag 26 september 2014 @ 15:04:15 #139
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_144925257
Sterkte Toto!
A grand adventure has begun.
pi_144925280
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:04 schreef Keshet het volgende:
Sterkte Toto!
Thanx Keshet. :)
  Spellchecker vrijdag 26 september 2014 @ 15:15:04 #141
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_144926101
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:15 schreef maily het volgende:
Hou je taai jongen!!! :*
:*.
  roze vrijdag 26 september 2014 @ 15:43:47 #143
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144926506
O+
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 26 september 2014 @ 16:18:41 #144
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_144927356
Bedankt voor de update en veel sterkte O+
pi_144928058
Geen dank hoor. Zo heel af en toe even wat van me afschrijven is ook wel weer fijn. We zijn nu helaas weer in de fase aanbeland dat het onophoudelijk bloedt, en niet te zuinig ook, dus even afwachten hoe lang dat weer aanhoudt. Verder gigantisch veel pijn bij ook maar de lichtste aanraking met dat gat (niet de wond zelf, dat valt an sich mee momenteel) en er komt me een pleurislucht af zeg. Vooral dat vlees dat er uithangt vind ik erg macaber. Vergelijk het met een flinke wond op je arm, dat je het vlees ziet zitten, dat heb ik dus nu bij dat gat. Ik kan je wel vertellen dat het na drie jaar echt nergens meer over gaat. Als ik nog bereid was zou ik nu nog naar een of ander ziekenhuis toe gaan en me gewoon op laten nemen, maar dat heeft toch geen zin 'want het ligt bij Nijmegen.'

Ach ja, afwachten op maandag maar weer zullen we maar zeggen. Zal mij ten zeerste benieuwen wat die chirurg nu van plan is. Waar die operatie dan ook maar mag gebeuren, en of hij überhaupt zal plaatsvinden. Als het allemaal doorgaat kan ik me in elk geval voorbereiden op een ziekenhuisopname van zeker 1.5-2 weken, niet echt iets om naar uit te kijken maar alles is beter dan deze rotzooi. 2 Weken of drie jaar is nogal een flink verschil natuurlijk. Dan moet het maar gewoon.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2014 16:40:36 ]
  Moderator / Miss SHO vrijdag 26 september 2014 @ 16:57:32 #146
22592 crew  Ole
pi_144928587
:{ nogmaals sterkte ..
wat een kutzooi :(
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_144929386
Ik lees al een hele tijd mee en vind het zo in en intens verdrietig allemaal, zeker omdat je nog zo jong bent. Je kracht en positiviteit in beginsel viel me telkens op en na alle ellende snap ik nu dan weer volkomen dat je er compleet stevig doorheen zit.
Ik ga hard mee duimen dat er licht aan de horizon komt en wens je onwijs veel sterkte, ik vindt je een sterk mens en hoop met iedereen mee dat jij snel weer jouw leven kan en mag oppakken zoals jij dat wilt.
Sterkte Toto, het is je onwijs gegund, ik vind je tof :* .
Waar het stinkt is het warm.
  vrijdag 26 september 2014 @ 17:25:31 #148
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144929422
Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 26 september 2014 @ 17:30:00 #149
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_144929561
Sterkte Toto!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_144929568
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 16:57 schreef Ole het volgende:
:{ nogmaals sterkte ..
wat een kutzooi :(
Dankjewel. :*
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik lees al een hele tijd mee en vind het zo in en intens verdrietig allemaal, zeker omdat je nog zo jong bent. Je kracht en positiviteit in beginsel viel me telkens op en na alle ellende snap ik nu dan weer volkomen dat je er compleet stevig doorheen zit.
Ik ga hard mee duimen dat er licht aan de horizon komt en wens je onwijs veel sterkte, ik vindt je een sterk mens en hoop met iedereen mee dat jij snel weer jouw leven kan en mag oppakken zoals jij dat wilt.
Sterkte Toto, het is je onwijs gegund, ik vind je tof :* .
Dank je! :*
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:25 schreef Lienekien het volgende:
Sterkte.
Dank je Lienekien :*

@MissBliss: Dank je!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2014 17:30:18 ]
pi_144930403
Het is en blijf un grote kutzooi maar je klinkt toch weer wat opgewekter en wilt er weer iets van maken,goed bezig:)

Sterkte jonge.
  vrijdag 26 september 2014 @ 18:43:19 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144931597
Toto, ik hoop op een 'goed' bericht maandag, dat er eindelijk maar eens actie komt. Dit kan echt niet meer zo!
Sterkte! :*
***
pi_144931811
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:58 schreef easy-t het volgende:
Het is en blijf un grote kutzooi maar je klinkt toch weer wat opgewekter en wilt er weer iets van maken,goed bezig:)

Sterkte jonge.
Dank je. Hoe is het met jou?
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 18:43 schreef Brighteyes het volgende:
Toto, ik hoop op een 'goed' bericht maandag, dat er eindelijk maar eens actie komt. Dit kan echt niet meer zo!
Sterkte! :*
Dank je, ik hoop het ook.
pi_144932014
[quote]0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 18:50 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dank je. Hoe is het met jou?

Laatste tijd wat last rond dat gebied doordat ik veel beweeg op werk maar zitten gaat nog steeds goed. Het is al maanden dicht maar nog zo ontzettend gevoelig. Maar he ik mag nie klagen en al helemaal niet
als je naar jouw situatie kijkt.
pi_144932104
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 18:55 schreef easy-t het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 26 september 2014 18:50 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dank je. Hoe is het met jou?

Laatste tijd wat last rond dat gebied doordat ik veel beweeg op werk maar zitten gaat nog steeds goed. Het is al maanden dicht maar nog zo ontzettend gevoelig. Maar he ik mag nie klagen en al helemaal niet
als je naar jouw situatie kijkt.
Mooi dat het nog altijd dicht is man. Dat is je gegund, je hebt er lang genoeg mee gelopen en het moest maar eens afgelopen zijn. 15.gif
Houden zo dus. Al is die 'last' rond dat gebied niet fijn, het is wel begrijpelijk en waarschijnlijk kom je daar de rest van je leven niet meer vanaf. Helaas, het zij zo.
pi_144932381
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 18:57 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Mooi dat het nog altijd dicht is man. Dat is je gegund, je hebt er lang genoeg mee gelopen en het moest maar eens afgelopen zijn. [ afbeelding ]
Houden zo dus. Al is die 'last' rond dat gebied niet fijn, het is wel begrijpelijk en waarschijnlijk kom je daar de rest van je leven niet meer vanaf. Helaas, het zij zo.
idd het zij zo.
  vrijdag 26 september 2014 @ 19:35:54 #157
274310 agenda
altijd vol!
pi_144933470
Toto ik duim en denk aan je maandag. Sterkte.
pi_144933563
Heel veel sterkte en je hebt m'n nummer.
Hallon!
  vrijdag 26 september 2014 @ 19:40:24 #159
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_144933617
Sterkte toto, hopelijk gaat het maandag echt snel!
pi_144939764
Veel sterkte jongen!
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  vrijdag 26 september 2014 @ 22:01:24 #161
395200 deadprez
One more rail
pi_144939798
Sterkte mattie.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_144940215
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 18:55 schreef easy-t het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 26 september 2014 18:50 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dank je. Hoe is het met jou?

Laatste tijd wat last rond dat gebied doordat ik veel beweeg op werk maar zitten gaat nog steeds goed. Het is al maanden dicht maar nog zo ontzettend gevoelig. Maar he ik mag nie klagen en al helemaal niet
als je naar jouw situatie kijkt.
Jij ook veel sterkte gewenst.
pi_144940250
En Toto, sterkte maandag. Hoop dat er wat goeds uit voortkomt.
  vrijdag 26 september 2014 @ 22:21:19 #164
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_144940681
Veel sterkte, Toot.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_144941907
Dankjewel Lavenderr.
pi_144942970
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:35 schreef agenda het volgende:
Toto ik duim en denk aan je maandag. Sterkte.
Dankjewel. :)
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:38 schreef BlueMage het volgende:
Heel veel sterkte en je hebt m'n nummer.
Dankjewel. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sterkte toto, hopelijk gaat het maandag echt snel!
Thanks Assassin :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:00 schreef voederbietel het volgende:
Veel sterkte jongen!
Dankjewel kerel. :)
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:01 schreef deadprez het volgende:
Sterkte mattie.
Bedankt mijn waarde deadprez.
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
En Toto, sterkte maandag. Hoop dat er wat goeds uit voortkomt.
Dankjewel Lavenderr. :*
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel sterkte, Toot.
Dankjewel vriend Kaneel.

Ik ben er weer weg van, tot horens.
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2014 @ 23:15:02 #167
88815 The_Emotion
98.3
pi_144943104
Sterkte kerel!
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_144943175
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:15 schreef Remqo het volgende:
Sterkte kerel!
Dankje maat.
pi_144946231
Pfff, dat wordt een zwaar week-end. Sterkte!
pi_144954328
Veel sterkte, Toto.
  zondag 28 september 2014 @ 08:20:36 #171
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_144975017
Toto :*
Rayen 2½ jaar!
pi_144984573
Heel veel sterkte Toto
pi_144984637
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 00:54 schreef hebikweer het volgende:
Pfff, dat wordt een zwaar week-end. Sterkte!
Dank je!
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 14:09 schreef Elfletterig het volgende:
Veel sterkte, Toto.
Thanks!
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 08:20 schreef TimeJumper het volgende:
Toto :*
:*
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 16:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
Heel veel sterkte Toto
Dank je :)
pi_144995149
Sterkte :* O+
pi_144995295
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:27 schreef DrNick het volgende:
Sterkte :* O+
Dank :)
pi_144996263
Morgen belt dus het ziekenhuis. Dan weet ik hopelijk wat meer.
pi_145014071
Ik ben gebeld door de chirurg uit Nijmegen. Ik heb duidelijk gemaakr dat het slecht gaat. Hij gaat nu contact opnemen met mijn huisarts en dan is het alleen nog afwachten hoe lang de wachtlijst is. Ik word NIET geopereerd in Nijmegen, de chirurg vond dit ook niet verstandig ivm afstand en nabehandeling e.d.

Ik blijf opzettelijk vaag in welk ziekenhuis ik wel geopereerd word want ik weet dat er hier een bepaald iemand mee kan lezen en die gaat dat niets aan. Uiteraard kan ik dit wel via DM/PM vertellen indien gewenst.

Dat was het voor nu, ik zie nu al als eeen blok tegen de operatie en revalidatie op maar ik heb geen enkele keus meer. Het is of dit, of helemaal geen toekomst.
pi_145014322
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 11:59 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben gebeld door de chirurg uit Nijmegen. Ik heb duidelijk gemaakr dat het slecht gaat. Hij gaat nu contact opnemen met mijn huisarts en dan is het alleen nog afwachten hoe lang de wachtlijst is. Ik word NIET geopereerd in Nijmegen, de chirurg vond dit ook niet verstandig ivm afstand en nabehandeling e.d.

Ik blijf opzettelijk vaag in welk ziekenhuis ik wel geopereerd word want ik weet dat er hier een bepaald iemand mee kan lezen en die gaat dat niets aan. Uiteraard kan ik dit wel via DM/PM vertellen indien gewenst.

Dat was het voor nu, ik zie nu al als eeen blok tegen de operatie en revalidatie op maar ik heb geen enkele keus meer. Het is of dit, of helemaal geen toekomst.
Gelukkig Toto. Eindelijk.
Nu maar hopen dat de wachtlijst niet te lang is.
pi_145014405
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gelukkig Toto. Eindelijk.
Nu maar hopen dat de wachtlijst niet te lang is.
Dat hoop ik ook niet. Voor je het weet is het 2015. Weer een jaar naar de kloten, al is dit jaar dat toch al :N
  maandag 29 september 2014 @ 12:10:34 #180
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_145014425
Tja, het is al bijna oktober.... Ik hoop voor je dat het meevalt!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_145014465
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 11:59 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben gebeld door de chirurg uit Nijmegen. Ik heb duidelijk gemaakr dat het slecht gaat. Hij gaat nu contact opnemen met mijn huisarts en dan is het alleen nog afwachten hoe lang de wachtlijst is. Ik word NIET geopereerd in Nijmegen, de chirurg vond dit ook niet verstandig ivm afstand en nabehandeling e.d.

Ik blijf opzettelijk vaag in welk ziekenhuis ik wel geopereerd word want ik weet dat er hier een bepaald iemand mee kan lezen en die gaat dat niets aan. Uiteraard kan ik dit wel via DM/PM vertellen indien gewenst.

Dat was het voor nu, ik zie nu al als eeen blok tegen de operatie en revalidatie op maar ik heb geen enkele keus meer. Het is of dit, of helemaal geen toekomst.
Top

Wanneer krijg je een concrete datum te horen?
  Spellchecker maandag 29 september 2014 @ 12:11:39 #182
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_145014481
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 11:59 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben gebeld door de chirurg uit Nijmegen. Ik heb duidelijk gemaakr dat het slecht gaat. Hij gaat nu contact opnemen met mijn huisarts en dan is het alleen nog afwachten hoe lang de wachtlijst is. Ik word NIET geopereerd in Nijmegen, de chirurg vond dit ook niet verstandig ivm afstand en nabehandeling e.d.

Ik blijf opzettelijk vaag in welk ziekenhuis ik wel geopereerd word want ik weet dat er hier een bepaald iemand mee kan lezen en die gaat dat niets aan. Uiteraard kan ik dit wel via DM/PM vertellen indien gewenst.

Dat was het voor nu, ik zie nu al als eeen blok tegen de operatie en revalidatie op maar ik heb geen enkele keus meer. Het is of dit, of helemaal geen toekomst.
Jij maakt helemaal zelf uit wat je hier wel en niet mededeelt!
En wij zijn wel graag allemaal op de hoogte; des te beter kunnen we jou er digitaal doorheen slepen!
Heel veel sterkte! :*
pi_145014676
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:10 schreef Mark het volgende:
Tja, het is al bijna oktober.... Ik hoop voor je dat het meevalt!
Inderdaad... Thanks!
pi_145014693
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 12:11 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Top

Wanneer krijg je een concrete datum te horen?
Hopelijk deze week
pi_145014721
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:11 schreef maily het volgende:

[..]

Jij maakt helemaal zelf uit wat je hier wel en niet mededeelt!
En wij zijn wel graag allemaal op de hoogte; des te beter kunnen we jou er digitaal doorheen slepen!
Heel veel sterkte! :*
Snap ik, maar ik gun dat trieste geval het plezier niet om te weten waar ik dan lig :N
Thanks :*
pi_145014802
Ik blijf meelezen :*

Alles komt goed, word en blijf positief. :)

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2014 12:21:42 ]
pi_145015087
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 12:20 schreef Etsu het volgende:
Ik blijf meelezen :*

Alles komt goed, word en blijf positief. :)
:*
Hoop het. Hoop dat ik nu ook weer iets positiever kan worden nu ik van dat negatieve geval af ben. Dat gaf me alleen maar meer stress de laatste tijd :{
  maandag 29 september 2014 @ 12:32:39 #188
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_145015152
Ik heb de absolute topscoorder van Haxball in mijn gedachten, alles gaat goed komen Toto!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 29 september 2014 @ 12:33:47 #189
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_145015178
Ik hoop dat je snel aan de beurt bent Toto en ik hoop nog meer dat de operatie écht een nieuwe start voor je zal zijn!

Misschien je zorgverzekeraar nog even inschakelen voor wachttijdbemiddeling als het te lang gaat duren? :@
A grand adventure has begun.
pi_145015222
Juist, er wordt actie ondernomen!
Spoilers!
pi_145015304
toto, ook namens mij (je kent me verder niet, maar lees al heel lang mee) heel veel sterkte toegewenst!

Ik hoop van harte dat je na de operatie weer een stap(je) vooruit kan maken in je leven...
You can’t buy happiness… (but you can buy a motorcycle, and that’s the closest thing to buying happiness) | Honda VFR800Vtec & Yamaha Virago XV1100
pi_145015709
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb de absolute topscoorder van Haxball in mijn gedachten, alles gaat goed komen Toto!
:D thnx mani
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:33 schreef Keshet het volgende:
Ik hoop dat je snel aan de beurt bent Toto en ik hoop nog meer dat de operatie écht een nieuwe start voor je zal zijn!

Misschien je zorgverzekeraar nog even inschakelen voor wachttijdbemiddeling als het te lang gaat duren? :@
Dank je Keshet :) mijn huisarts is ingeschakeld als het goed is, maar mocht het te lang duren gaan we dat zeker niet pikken.
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 12:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Juist, er wordt actie ondernomen!
Jep!
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:38 schreef jgpeggeman het volgende:
toto, ook namens mij (je kent me verder niet, maar lees al heel lang mee) heel veel sterkte toegewenst!

Ik hoop van harte dat je na de operatie weer een stap(je) vooruit kan maken in je leven...
Dankjewel!!
pi_145015984
Toto, ik zou wel eens koffie met je willen drinken.
pi_145015992
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:59 schreef Queller het volgende:
Toto, ik zou wel eens koffie met je willen drinken.
Heh? :o
pi_145016392
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 12:59 schreef Toto69 het volgende:
Heh? :o
Ja, ik weet het :D :@

Je bent zo verdrietig en het is allemaal zo inktzwart en uitzichtloos. En dan denk ik: ga mee naar buiten. Dan gaan we koffie drinken en misschien een gezellig uurtje hebben. Of niet, maar dan ben je ff je bed uit...

Nou ja, dat dus :@
pi_145016509
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:12 schreef Queller het volgende:

[..]

Ja, ik weet het :D :@

Je bent zo verdrietig en het is allemaal zo inktzwart en uitzichtloos. En dan denk ik: ga mee naar buiten. Dan gaan we koffie drinken en misschien een gezellig uurtje hebben. Of niet, maar dan ben je ff je bed uit...

Nou ja, dat dus :@
Ah zo :D wat lief,
ga proberen een dezer dagen naar vrienden toe te gaan, moet nog steeds voor z'n verjaardag komen, ben ik er ten minste even 'tussenuit' :{ denk dat ik ook ver weg woon trouwens :P
  Spellchecker maandag 29 september 2014 @ 13:20:51 #197
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_145016640
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:12 schreef Queller het volgende:

[..]

Ja, ik weet het :D :@

Je bent zo verdrietig en het is allemaal zo inktzwart en uitzichtloos. En dan denk ik: ga mee naar buiten. Dan gaan we koffie drinken en misschien een gezellig uurtje hebben. Of niet, maar dan ben je ff je bed uit...

Nou ja, dat dus :@
Lief.
pi_145016695
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:16 schreef Toto69 het volgende:
Ah zo :D wat lief,
ga proberen een dezer dagen naar vrienden toe te gaan, moet nog steeds voor z'n verjaardag komen, ben ik er ten minste even 'tussenuit' :{ denk dat ik ook ver weg woon trouwens :P
'Ver' is relatief; het hangt er maar net vanaf waar je vandaan moet komen :P
pi_145016712
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:22 schreef Queller het volgende:

[..]

'Ver' is relatief; het hangt er maar net vanaf waar je vandaan moet komen :P
Ik woon in Twente :P
pi_145016768
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:23 schreef Toto69 het volgende:
Ik woon in Twente :P
Appeltje-eitje ^O^

Hebben ze daar een beetje lekkere koffie? If so: de uitnodiging staat! Hoeft niet, mag. Ik zou in elk geval met liefde en plezier de Twentse koffie gaan testen!
pi_145016924
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:24 schreef Queller het volgende:

[..]

Appeltje-eitje ^O^

Hebben ze daar een beetje lekkere koffie? If so: de uitnodiging staat! Hoeft niet, mag. Ik zou in elk geval met liefde en plezier de Twentse koffie gaan testen!
Ik lust zelf geen koffie, dus daar kan ik niet over oordelen :D ik zal het zeker onthouden, ik wacht nu eerst maar even alles af qua data :)
pi_145017036
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:29 schreef Toto69 het volgende:
Ik lust zelf geen koffie, dus daar kan ik niet over oordelen :D ik zal het zeker onthouden, ik wacht nu eerst maar even alles af qua data :)
^O^
  maandag 29 september 2014 @ 15:52:51 #203
274310 agenda
altijd vol!
pi_145021975
Toto, ik heb aan je gedacht vandaag, hopelijk heb je snel een datum.
pi_145021995
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 15:52 schreef agenda het volgende:
Toto, ik heb aan je gedacht vandaag, hopelijk heb je snel een datum.
Wat lief agenda, en dat terwijl je altijd vol bent :D
hoop 't ook!
  maandag 29 september 2014 @ 15:54:02 #205
274310 agenda
altijd vol!
pi_145022026
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 15:53 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wat lief agenda, en dat terwijl je altijd vol bent :D
hoop 't ook!
Vol ja, niet overvol. Voor jou is er altijd een plekje.
pi_145022054
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 15:54 schreef agenda het volgende:

[..]

Vol ja, niet overvol. Voor jou is er altijd een plekje.
Ahw O+ waar verdien ik dat aan?
  maandag 29 september 2014 @ 15:55:25 #207
274310 agenda
altijd vol!
pi_145022082
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 15:54 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ahw O+ waar verdien ik dat aan?
Volgens mij ben je iemand met een goed hart, en die verdienen dat. :*
pi_145022148
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 15:55 schreef agenda het volgende:

[..]

Volgens mij ben je iemand met een goed hart, en die verdienen dat. :*
Ahw :* O+
  Spellchecker maandag 29 september 2014 @ 15:57:39 #209
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_145022166
Ondanks alles wordt hier toch weer n beetje gelachen!
Goed om te zien; dat werkt ook "genezend" .
pi_145022218
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 15:57 schreef maily het volgende:
Ondanks alles wordt hier toch weer n beetje gelachen!
Goed om te zien; dat werkt ook "genezend" .
Ja, ik probeer het maar een beetje positief op te pakken. Het scheelt ook dat er een bepaald negatief iets uit m'n leven is, al zal dat nog wel even een nasleep kennen. :{
  Spellchecker maandag 29 september 2014 @ 16:01:14 #211
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_145022316
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 15:58 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja, ik probeer het maar een beetje positief op te pakken. Het scheelt ook dat er een bepaald negatief iets uit m'n leven is, al zal dat nog wel even een nasleep kennen. :{
Probeer dat negatieve iets los te laten; je kunt je energie nu wel beter gebruiken! :*
pi_145022333
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 16:01 schreef maily het volgende:

[..]

Probeer dat negatieve iets los te laten; je kunt je energie nu wel beter gebruiken! :*
Ja, het is het niet waard inderdaad, er zal vast ooit wel iemand komen die me niet bedondert en wel waardeert. :)
  maandag 29 september 2014 @ 16:39:00 #213
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_145023732
Goed om te horen :) hoop dat er snel iets gebeurt O+
pi_145023748
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 16:39 schreef appelen het volgende:
Goed om te horen :) hoop dat er snel iets gebeurt O+
Thanks :) hoop het ook!
pi_145023756
En als ik in het ziekenhuis lig dan zijn jullie allemaal uitgenodigd hoor. :7
  maandag 29 september 2014 @ 16:46:57 #216
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_145023983
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 16:39 schreef Toto69 het volgende:
En als ik in het ziekenhuis lig dan zijn jullie allemaal uitgenodigd hoor. :7
DM het ziekenhuis eens
pi_145024970
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 16:39 schreef Toto69 het volgende:
En als ik in het ziekenhuis lig dan zijn jullie allemaal uitgenodigd hoor. :7
Ik hou je eraan!
pi_145025048
quote:
17s.gif Op maandag 29 september 2014 17:18 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik hou je eraan!
straks 80 fokkers in m'n kamer :')
  maandag 29 september 2014 @ 17:30:49 #219
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_145025259
Allemaal laptop mee en hoi zeggen via FOK!
pi_145025283
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Allemaal laptop mee en hoi zeggen via FOK!
_O- _O_
  Spellchecker maandag 29 september 2014 @ 17:36:15 #221
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_145025412
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 16:39 schreef Toto69 het volgende:
En als ik in het ziekenhuis lig dan zijn jullie allemaal uitgenodigd hoor. :7
Dat is nog eens een originele Fok!-meet :D
pi_145025445
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 17:36 schreef maily het volgende:

[..]

Dat is nog eens een originele Fok!-meet :D
Nou, dat zeker. Kunnen jullie gelijk allemaal aan de beademing. :')
pi_145025731
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 17:22 schreef Toto69 het volgende:

[..]

straks 80 fokkers in m'n kamer :')
Wat zal je een spijt hebben van je uitnodiging _O-
pi_145025735
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 17:47 schreef Queller het volgende:

[..]

Wat zal je een spijt hebben van je uitnodiging _O-
Welnee, dan heb ik ten minste nog mensen op bezoek :').
  maandag 29 september 2014 @ 18:08:28 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145026294
Gezellige bende zal dat zijn dan! :D

Heeft de chirurg nog gebeld vandaag?
***
pi_145026305
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 18:08 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft de chirurg nog gebeld vandaag?
Ja, staat op de vorige pagina geloof ik inmiddels :@ ik word geopereerd in een ander ziekenhuis hier niet heel ver vandaan. Wanneer hoor ik nog ivm wachtlijst. Maar het gaat gebeuren.
  maandag 29 september 2014 @ 18:09:44 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145026327
Ohw, gemist! :o My bad!

Nah, wat suf zeg, ik haakte vanmiddag aan na Quellers suggestie voor koffie.

Fijn dat er iets gaat gebeuren en goed ook dat dat niet per se in Nijmegen hoeft.
Ik duim voor snel plek!
***
pi_145030032
Hopelijk krijg je snel iets te horen Toto. Wachttijd zal toch nie zolang zijn? Max 6 weken? Anyway ik neem wel een ballon mee als je int zh ligt;)
pi_145030117
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 18:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ohw, gemist! :o My bad!

Nah, wat suf zeg, ik haakte vanmiddag aan na Quellers suggestie voor koffie.

Fijn dat er iets gaat gebeuren en goed ook dat dat niet per se in Nijmegen hoeft.
Ik duim voor snel plek!
Dank je!
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:55 schreef easy-t het volgende:
Hopelijk krijg je snel iets te horen Toto. Wachttijd zal toch nie zolang zijn? Max 6 weken? Anyway ik neem wel een ballon mee als je int zh ligt;)
Hoop het ook. En ga er vanuit dat het geen 3 maanden is.
Hehe, wat voor ballon? ;)
Hoe is het daar dan maatje
pi_145030162
Klinkt als een goede, maar zeker ook spannende ontwikkeling Toto! ^O^
Hopelijk niet te lang wachten op een operatiedatum.

Enne.... koffie met Queller is leuk joh! :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145030189
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 19:59 schreef Cat22 het volgende:
Klinkt als een goede, maar zeker ook spannende ontwikkeling Toto! ^O^
Hopelijk niet te lang wachten op een operatiedatum.

Enne.... koffie met Queller is leuk joh! :Y
:D
pi_145030519
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 20:00 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:D
Mijn bek valt er af en toe ook van open hoor. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145030528
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 20:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mijn bek valt er af en toe ook van open hoor. _O-
Breek me de bek niet open :7
pi_145031460
Toto O+

Eindelijk 'goed' nieuws *O* *G* *O* *G* *O* *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_145031531
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 20:36 schreef essnhills het volgende:
Toto O+

Eindelijk 'goed' nieuws *O* *G* *O* *G* *O* *G*
:*
  maandag 29 september 2014 @ 20:48:29 #236
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_145031997
Nou eindelijk "actie", en wat fijn dat het in een ziekenhuis in de buurt is.
Ik ga duimen voor een hele korte wachtlijst ^O^
Rayen 2½ jaar!
pi_145033560
Dank je!


Hoop het ook. En ga er vanuit dat het geen 3 maanden is.
Hehe, wat voor ballon? ;)
Hoe is het daar dan maatje
[/quote]

een luchtballon:)

Nee zat te denken aan zon lachgas ballonetje hehe. Stabiel hier btw.
  maandag 29 september 2014 @ 21:29:47 #238
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_145033918
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 21:21 schreef easy-t het volgende:


een luchtballon:)

Nee zat te denken aan zon lachgas ballonetje hehe. Stabiel hier btw.
Haha, met z'n allen aan de lachgas. :P
  Spellchecker maandag 29 september 2014 @ 21:35:55 #239
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_145034185
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 21:21 schreef easy-t het volgende:
Dank je!

Hoop het ook. En ga er vanuit dat het geen 3 maanden is.
Hehe, wat voor ballon? ;)
Hoe is het daar dan maatje


een luchtballon:)

Nee zat te denken aan zon lachgas ballonetje hehe. Stabiel hier btw.
quote:
stabiel hier
Das mooi easy!
pi_145034402
Thnx maily.
pi_145037878
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 19:59 schreef Cat22 het volgende:
Enne.... koffie met Queller is leuk joh! :Y
Kom je ook?
pi_145038238
wat gaan ze nou precies doen tijdens de operatie? Sorry als dit al eens is gepost maar ik kan het zo 1 2 3 niet terug vinden
pi_145038348
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 22:59 schreef Queller het volgende:

[..]

Kom je ook?
Ben jij nu jezelf én mij bij die arme jongen aan het uitnodigen? :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145038375
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 23:10 schreef Cat22 het volgende:
Ben jij nu jezelf én mij bij die arme jongen aan het uitnodigen? :D
Yups. Ik denk dat dat leuk is :D

Denk jij van niet? :o :@
  Spellchecker maandag 29 september 2014 @ 23:11:58 #245
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_145038385
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 23:10 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ben jij nu jezelf én mij bij die arme jongen aan het uitnodigen? :D
Heej wij zijn allemaal uitgenodigd hoor :Y

LIF / Wond na operatie geneest niet #6
pi_145038421
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 23:11 schreef Queller het volgende:

[..]

Yups. Ik denk dat dat leuk is :D

Denk jij van niet? :o :@
Ja, nee, dat ik het effe weet. :7
Ik vind het verder prima heur, al denk ik niet dat we gaan carpoolen dan. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145038450
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 23:12 schreef Cat22 het volgende:
Ja, nee, dat ik het effe weet. :7
Ik vind het verder prima heur, al denk ik niet dat we gaan carpoolen dan. :P
We kunnen er toch een leuk uitje van maken? Met een wandeltje en een bakje koffie met (bijvoorbeeld) vlaai :o
pi_145038458
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 23:11 schreef maily het volgende:

[..]

Heej wij zijn allemaal uitgenodigd hoor :Y
In het ziekenhuis, Queller en ik schijnen nu thuis op de koffie te gaan. 8-)

*insert 'well that escalated quickly' plaatje*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145038483
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 23:13 schreef Queller het volgende:

[..]

We kunnen er toch een leuk uitje van maken? Met een wandeltje en een bakje koffie met (bijvoorbeeld) vlaai :o
Smooth mevroi Queller.... Smooth..... _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Spellchecker maandag 29 september 2014 @ 23:17:22 #250
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_145038607
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 23:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

In het ziekenhuis, Queller en ik schijnen nu thuis op de koffie te gaan. 8-)

*insert 'well that escalated quickly' plaatje*
:o
pi_145040004
@evertjan ik zit nu mobiel dus ik reageer morgen :)


Ik wil alle trouwe volgers, lezers en alpaca's bedanken (nogmaals) voor alle steun en lieve woorden. Ik waardeer het meer dan ik kan schrijven.
Het lijkt erop dat ik mentaal begin op te krabbelen, een beetje dan. Dat dat ene negatieve geval nu uit mijn leven is blijkt alleen maar goed te zijn. Dat sloopte me de laatste paar weken enorm.
pi_145040660
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 23:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

In het ziekenhuis, Queller en ik schijnen nu thuis op de koffie te gaan. 8-)

*insert 'well that escalated quickly' plaatje*
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 23:14 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Smooth mevroi Queller.... Smooth..... _O-
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 23:17 schreef maily het volgende:

[..]

:o
See what I did there 8-)
pi_145040686
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 23:55 schreef Toto69 het volgende:
@evertjan ik zit nu mobiel dus ik reageer morgen :)

Ik wil alle trouwe volgers, lezers en alpaca's bedanken (nogmaals) voor alle steun en lieve woorden. Ik waardeer het meer dan ik kan schrijven.
Het lijkt erop dat ik mentaal begin op te krabbelen, een beetje dan. Dat dat ene negatieve geval nu uit mijn leven is blijkt alleen maar goed te zijn. Dat sloopte me de laatste paar weken enorm.
Keep up the good spirit. En serieus: als je het leven eens écht stom vindt, trek me dan aan m'n vestje. Kunnen we het samen een uurtje stom vinden!
pi_145040714
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 23:13 schreef Cat22 het volgende:
Queller en ik schijnen nu thuis op de koffie te gaan. 8-)

Dat van 'thuis' wist ik ook niet. Maakt me niet uit hoor; ik drink overal koffie. Vooral met (bijvoorbeeld) vlaai O-)
pi_145040788
heel veel sterkte toto en wat goed dat er een perspectief is! En goed te zien dat je er zo doorheen slaat!

Oh ja: ook ik lurkte al een tijdje in dit topic ;)
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_145041358
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:22 schreef Queller het volgende:

[..]

Keep up the good spirit. En serieus: als je het leven eens écht stom vindt, trek me dan aan m'n vestje. Kunnen we het samen een uurtje stom vinden!
:*
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:26 schreef komrad het volgende:
heel veel sterkte toto en wat goed dat er een perspectief is! En goed te zien dat je er zo doorheen slaat!

Oh ja: ook ik lurkte al een tijdje in dit topic ;)
Dankjewel!
  dinsdag 30 september 2014 @ 06:03:07 #257
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145042548
Sterkte Toto! Ik volg het ook stilletjes ;)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145043467
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:23 schreef Queller het volgende:

[..]

Dat van 'thuis' wist ik ook niet. Maakt me niet uit hoor; ik drink overal koffie. Vooral met (bijvoorbeeld) vlaai O-)
:o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 30 september 2014 @ 09:19:01 #259
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_145044324
Wat een gedoe allemaal.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  dinsdag 30 september 2014 @ 10:16:11 #260
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_145045695
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:09 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja, staat op de vorige pagina geloof ik inmiddels :@ ik word geopereerd in een ander ziekenhuis hier niet heel ver vandaan. Wanneer hoor ik nog ivm wachtlijst. Maar het gaat gebeuren.
We mogen denk ik wel aannemen dat het niet Almelo is he? :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_145045717
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:16 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wat staat er nou over de locatie en waarom 'ie dat niet wilt vertellen?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  dinsdag 30 september 2014 @ 10:17:22 #262
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_145045725
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:17 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Wat staat er nou over de locatie en waarom 'ie dat niet wilt vertellen?
Hmm?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_145045758
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:17 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hmm?
Oh nvm :') . Ik dacht dat je aan het raden was. Excuses.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  dinsdag 30 september 2014 @ 10:22:12 #264
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_145045855
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:18 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Oh nvm :') . Ik dacht dat je aan het raden was. Excuses.
Nee, dan zou ik dat wel via de DM doen :Y Denk dat iedereen die meeleest er wel vanuit gaat dat Almelo niet op het lijstje staat :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_145045910
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:22 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nee, dan zou ik dat wel via de DM doen :Y Denk dat iedereen die meeleest er wel vanuit gaat dat Almelo niet op het lijstje staat :+
Laten we het er maar op houden dat het nog wat vroeg is ;( .
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_145050958
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 06:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Sterkte Toto! Ik volg het ook stilletjes ;)
Thanx SV :)
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 september 2014 09:19 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat een gedoe allemaal.
Jep :(
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:16 schreef Maraca het volgende:

[..]

We mogen denk ik wel aannemen dat het niet Almelo is he? :+
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden. :+

quote:
2s.gif Op maandag 29 september 2014 23:08 schreef Evertjan het volgende:
wat gaan ze nou precies doen tijdens de operatie? Sorry als dit al eens is gepost maar ik kan het zo 1 2 3 niet terug vinden
Ze halen eerst een groot gebied in de buurt van de wond open/weg, vervolgens halen ze ergens anders weefsel + huid vandaan en lappen het in dat gat.

Update: m'n ma heeft de huisarts gesproken, die gaat er ook spoed achter zetten dus het moet nu vrij snel gaan allemaal.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 september 2014 @ 13:13:15 #267
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_145051461
Toto, sterkte jongen! Ik heb net even bijgelezen, gelukkig is er nu weer hoop op een oplossing. Ik ga heel hard duimen dat je snel aan de beurt bent en dat ze je er nu voor eens en voor altijd zodanig vanaf helpen dat je je leven weer kunt oppakken. Dikke knuffel! :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_145051474
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 13:13 schreef Rewimo het volgende:
Toto, sterkte jongen! Ik heb net even bijgelezen, gelukkig is er nu weer hoop op een oplossing. Ik ga heel hard duimen dat je snel aan de beurt bent en dat ze je er nu voor eens en voor altijd zodanig vanaf helpen dat je je leven weer kunt oppakken. Dikke knuffel! :*
Dankjewel! :*
pi_145052790
Hopelijk snel op naar betere tijden!
pi_145052815
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 13:56 schreef hebikweer het volgende:
Hopelijk snel op naar betere tijden!
Ik hoop 't ook!
pi_145053457
Ik hoop echt dat dit de oplossing is waar je al lang naar zoekt.
Succes kerel!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 30 september 2014 @ 14:21:15 #272
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_145053531
Ik ben een trouwe lurker, maar nu er eindelijk schot in de zaak lijkt te komen, moet ik even van me laten horen.
Succes en veel sterkte gewenst! Zo fijn dat er eindelijk wat gaat gebeuren (gaan we dan maar van uit) *O* *O* w/ ^O^
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_145053715
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:18 schreef vannelle het volgende:
Ik hoop echt dat dit de oplossing is waar je al lang naar zoekt.
Succes kerel!
Dankjewel vannelle!
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben een trouwe lurker, maar nu er eindelijk schot in de zaak lijkt te komen, moet ik even van me laten horen.
Succes en veel sterkte gewenst! Zo fijn dat er eindelijk wat gaat gebeuren (gaan we dan maar van uit) *O* *O* w/ ^O^
Heel erg bedankt :*
  dinsdag 30 september 2014 @ 16:39:48 #274
14505 OProg
A Life in Music
pi_145058245
Top om te lezen dat er schot in de zaak zit Toto!
We wachten met spanning met je mee! :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_145058295
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:39 schreef OProg het volgende:
Top om te lezen dat er schot in de zaak zit Toto!
We wachten met spanning met je mee! :)
Dank je maat O+
pi_145060471
Ik hoop zo voor je dat de operatie dit jaar nog lukt en succesvol is zodat je 2015 verlost van deze ellende in kunt gaan!
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_145060506
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:43 schreef komrad het volgende:
Ik hoop zo voor je dat de operatie dit jaar nog lukt en succesvol is zodat je 2015 verlost van deze ellende in kunt gaan!
Ik hoop het ook, maar begin 2015 zal ik nog wel moeten revalideren ben ik bang ;(
pi_145060558
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:44 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik hoop het ook, maar begin 2015 zal ik nog wel moeten revalideren ben ik bang ;(
mag ik vragen wat de revalidatie ongeveer inhoudt in dit geval?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_145060597
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:46 schreef komrad het volgende:

[..]

mag ik vragen wat de revalidatie ongeveer inhoudt in dit geval?
Ziekenhuisopname 1.5 - 2 weken. De eerste week in een speciaal 'zandbed' (?) liggen om alles te ontlasten. Daarna denk ik heel lichte inspanning op z'n hoogst. En als ik dan weer thuis ben denk ik idem dito. Weinig inspanning de eerste paar weken. Ze halen de boel gewoon helemaal open, vervolgens halen ze ergens anders huid en weefsel weg en lappen ze dat daar weer in. En dat hechten ze nog weer geloof ik.
  dinsdag 30 september 2014 @ 17:48:23 #280
365231 Fera
Fire & Blood
pi_145060626
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:47 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ziekenhuisopname 1.5 - 2 weken. De eerste week in een speciaal 'zandbed' (?) liggen om alles te ontlasten. Daarna denk ik heel lichte inspanning op z'n hoogst. En als ik dan weer thuis ben denk ik idem dito. Weinig inspanning de eerste paar weken. Ze halen de boel gewoon helemaal open, vervolgens halen ze ergens anders huid en weefsel weg en lappen ze dat daar weer in. En dat hechten ze nog weer geloof ik.
Heftig. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_145060636
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:48 schreef Fera het volgende:

[..]

Heftig. ;(
Ja, het is niet iets wat over één nacht ijs gaat helaas. Daarom zei ik ook al, een ieder die oprecht langs wil komen, be my guest.
  dinsdag 30 september 2014 @ 17:49:13 #282
365231 Fera
Fire & Blood
pi_145060644
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:48 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja, het is niet iets wat over één nacht ijs gaat helaas. Daarom zei ik ook al, een ieder die oprecht langs wil komen, be my guest.
Was ik zeker van plan. O+
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_145060649
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:48 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja, het is niet iets wat over één nacht ijs gaat helaas. Daarom zei ik ook al, een ieder die oprecht langs wil komen, be my guest.
Ik sleur Pax en Johannes mee naar Arnhem.
pi_145060667
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:48 schreef Fera het volgende:

[..]

Heftig. ;(
inderdaad. Had nog nooit van een zandbed gehoord :@
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_145060672
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:49 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik sleur Pax en Johannes mee naar Arnhem.
Wat is er in Arnhem? :@
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:49 schreef Fera het volgende:

[..]

Was ik zeker van plan. O+
O+
  dinsdag 30 september 2014 @ 17:50:27 #286
365231 Fera
Fire & Blood
pi_145060679
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:49 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik sleur Pax en Johannes mee naar Arnhem.
Arnhem?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_145060681
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:50 schreef komrad het volgende:

[..]

inderdaad. Had nog nooit van een zandbed gehoord :@
Ik ook niet.

pi_145060683
Waar is het dan? :o
pi_145060695
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:50 schreef Etsu het volgende:
Waar is het dan? :o
Ergens in Twente, zeg maar.
  dinsdag 30 september 2014 @ 17:51:05 #290
365231 Fera
Fire & Blood
pi_145060700
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:50 schreef komrad het volgende:

[..]

inderdaad. Had nog nooit van een zandbed gehoord :@
Ben benieuwd hoe dat ligt. Ik kruip wel naast hem om te testen. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 30 september 2014 @ 17:51:30 #291
365231 Fera
Fire & Blood
pi_145060716
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:50 schreef Etsu het volgende:
Waar is het dan? :o
Ik woon in Arnhem. Wel lief dat je aan me denkt Etsu. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_145060746
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:51 schreef Fera het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe dat ligt. Ik kruip wel naast hem om te testen. :@
Doe dat. :)
pi_145060760
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:50 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ergens in Twente, zeg maar.
Ook goed.
pi_145060783
quote:
16s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:53 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ook goed.
De bezoektijden van Medisch Spectrum Twente zijn:
maandag t/m vrijdag zaterdag, zondag en feestdagen
van 14.00 tot 15.00 uur en van 11.00 tot 12.00 uur en
van 18.30 tot 20.00 uur van 14.00 tot 15.00 uur en
van 18.30 tot 20.00 uur
  dinsdag 30 september 2014 @ 17:54:19 #295
365231 Fera
Fire & Blood
pi_145060796
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:53 schreef Toto69 het volgende:

[..]

De bezoektijden van Medisch Spectrum Twente zijn:
maandag t/m vrijdag zaterdag, zondag en feestdagen
van 14.00 tot 15.00 uur en van 11.00 tot 12.00 uur en
van 18.30 tot 20.00 uur van 14.00 tot 15.00 uur en
van 18.30 tot 20.00 uur
Dat is in Enschede?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_145060818
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:53 schreef Toto69 het volgende:

[..]

De bezoektijden van Medisch Spectrum Twente zijn:
maandag t/m vrijdag zaterdag, zondag en feestdagen
van 14.00 tot 15.00 uur en van 11.00 tot 12.00 uur en
van 18.30 tot 20.00 uur van 14.00 tot 15.00 uur en
van 18.30 tot 20.00 uur
Enschede dus?
pi_145060849
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:54 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat is in Enschede?
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:54 schreef Etsu het volgende:

[..]

Enschede dus?
Joa, ach, als er een ongewenst iemand komt trap ik diegene wel door 't raam :+
pi_145060868
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:55 schreef Toto69 het volgende:

[..]

[..]

Joa, ach, als er een ongewenst iemand komt trap ik diegene wel door 't raam :+
Ik kan me voorstellen dat Paxcon als ongewenst wordt ervaren, maar we nemen wel iets voor je mee zodat hij mag blijven. :)
pi_145060878
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:56 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat Paxcon als ongewenst wordt ervaren, maar we nemen wel iets voor je mee zodat hij mag blijven. :)
_O- Paxcon is tof O+
  dinsdag 30 september 2014 @ 17:56:47 #300
365231 Fera
Fire & Blood
pi_145060881
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:55 schreef Toto69 het volgende:

[..]

[..]

Joa, ach, als er een ongewenst iemand komt trap ik diegene wel door 't raam :+
Alleen mensen die jouw echte naam weten kunnen je echt vinden geloof ik.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_145060893
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:56 schreef Fera het volgende:

[..]

Alleen mensen die jouw echte naam weten kunnen je echt vinden geloof ik.
Ja, diegene weet echt wel mijn echte naam hoor. _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')