abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 september 2014 @ 02:56:04 #1
417380 Systeembeheerder
ICT'ers zijn autisten.
pi_144575987
Dames & Heren ,

Normaal gesproken reageer ik alleen in KLB & ONZ.
Maar even voor de echte echte mensen wil ik nu toch graag jullie mening hebben.

Zal het kort houden.
Vriendin van mij (meerdere malen sex mee gehad en leuke ''stelletjes''avonden mee beleefd) weet van mijn huidige woonsituatie.
Mocht ik geen huisgenoot vinden dan mag ik mijn huis verlaten.
Haar huurtermijn verloopt ook binnenkort en zij bied nu aan om mijn huisgenoot te worden.
Ik heb behoorlijke relatie astma maar ik vind haar ook leuk , en dat merkte ik soms aan een portie gezonde jaloezie.

Besluit zij bij mij in te trekken dan weet ik hoe dit gaat uitpakken.
Samen slapen , leuke dingen doen , het hele ratteplan.

We stappen er in beide als 2 personen die geen relatie hebben met elkaar.
Maar wanneer het bord met vlees op tafel staat weet TS ook dat hij hier van gaat eten.
Mocht dit doorgang vinden dan moet ik mijn scharrels opzij zetten en vol voor haar gaan.

Ik ben nerveus , dit gaat verdacht veel op samenwonen lijken.
Jullie mening aub.

O+
Géén toegang , vraag uw rechten aan bij de systeembeheerder.
pi_144576019
Waarom wil je mijn mening? Doe het geen wat goed voelt.

Wil je andere kunnen blijven neuken ed. Doe het niet.

Is ze lekker en alles wat jijvzoekt in een wijf en je wil haar. Ga ddan lekker samenwonen.

Moeilijke gezeik altijd hiero.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_144576021
Waterdicht plan.
  dinsdag 16 september 2014 @ 03:09:12 #4
417380 Systeembeheerder
ICT'ers zijn autisten.
pi_144576025
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 03:06 schreef spierbal het volgende:
Waarom wil je mijn mening? Doe het geen wat goed voelt.

Wil je andere kunnen blijven neuken ed. Doe het niet.

Is ze lekker en alles wat jijvzoekt in een wijf en je wil haar. Ga ddan lekker samenwonen.

Moeilijke gezeik altijd hiero.
Oh sorry dat ik een mening vraag :) inderdaad dat moeilijke gedoe .... wie ben ik ook om een vraag te stellen.
Géén toegang , vraag uw rechten aan bij de systeembeheerder.
pi_144576026
Klinkt als een gegarandeerd succes!
Good luck and take care.
Make my day!
  dinsdag 16 september 2014 @ 03:11:56 #6
417380 Systeembeheerder
ICT'ers zijn autisten.
pi_144576030
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 03:09 schreef agter het volgende:
Klinkt als een gegarandeerd succes!
Good luck and take care.
Maar is samenwonen geen echt slecht idee als er geen relatie zich daarvoor heb voor gedaan?
Géén toegang , vraag uw rechten aan bij de systeembeheerder.
pi_144576035
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 03:11 schreef Systeembeheerder het volgende:

[..]

Maar is samenwonen geen echt slecht idee als er geen relatie zich daarvoor heb voor gedaan?
Natuurlijk is het een slecht idee lul, denk eens na.

Dat gezeik moet je toch helemaal niet willen hebben als het foutgaat man. :')
pi_144576036
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 03:09 schreef Systeembeheerder het volgende:

[..]

Oh sorry dat ik een mening vraag :) inderdaad dat moeilijke gedoe .... wie ben ik ook om een vraag te stellen.
nouja di zijn gewoon waardeloze meningen. Jouw keus staat onbewust toch al vast. Jij gaat namelijk met haar samenwonen.

Daarbij de fokkers hier hebben zo'n grote levenservaring en vinden zichzelf de beste leermeesters en hun opinie is de beste (eigenlijk ook wel logisch, anders ssta je er niet achter).

Bij degene die het rationeel bekijken en zeggen dat dit niet gaat werken. Denk jecbij jezelf hmm misschien werkt het bij ons wel.

En degene de positief erover zijn, daar ga je in mee.

Dus over dit onderwerp een meningvvragen aan andere is vrij zinloos ja.

Grgr
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_144576039
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 03:11 schreef Systeembeheerder het volgende:

[..]

Maar is samenwonen geen echt slecht idee als er geen relatie zich daarvoor heb voor gedaan?
Samenwonen doe je bewust, daar kies je voor.

Laat ik het je zo vragen:
Wat verwacht je er zelf van? En zij? En sluiten die twee op elkaar aan?
Make my day!
  dinsdag 16 september 2014 @ 03:20:08 #10
417380 Systeembeheerder
ICT'ers zijn autisten.
pi_144576045
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 03:17 schreef spierbal het volgende:

[..]

nouja di zijn gewoon waardeloze meningen. Jouw keus staat onbewust toch al vast. Jij gaat namelijk met haar samenwonen.

Daarbij de fokkers hier hebben zo'n grote levenservaring en vinden zichzelf de beste leermeesters en hun opinie is de beste (eigenlijk ook wel logisch, anders ssta je er niet achter).

Bij degene die het rationeel bekijken en zeggen dat dit niet gaat werken. Denk jecbij jezelf hmm misschien werkt het bij ons wel.

En degene de positief erover zijn, daar ga je in mee.

Dus over dit onderwerp een meningvvragen aan andere is vrij zinloos ja.

Grgr
Godverdomme ik waardeer jouw reactie , je heb op zoveel punten zoveel gelijk.

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 03:17 schreef agter het volgende:

[..]

Samenwonen doe je bewust, daar kies je voor.

Laat ik het je zo vragen:
Wat verwacht je er zelf van? En zij? En sluiten die twee op elkaar aan?
Ik verwacht een hele leuke eerste paar maanden met alle ''leuke'' dingen van een relatie.
Maar vervolgens kom je elkaar tegen en dan moet je de vraag stellen ... gaan we nu doorpakken en dit tot een succes maken.
Géén toegang , vraag uw rechten aan bij de systeembeheerder.
pi_144576056
Hoe goed ken je haar? Straks woon je samen en zit je in een hoekje te huilen, omdat ze een andere kerel heeft en ja het is wel je huisgenoot.

Niet doen. Lekker op een afstand en ga met haar eerst twee weken op vakantie. Straks is ze psycho en kom je er zo mooi achter.
  dinsdag 16 september 2014 @ 03:25:12 #12
417380 Systeembeheerder
ICT'ers zijn autisten.
pi_144576061
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 03:22 schreef Eyip het volgende:
Hoe goed ken je haar? Straks woon je samen en zit je in een hoekje te huilen, omdat ze een andere kerel heeft en ja het is wel je huisgenoot.

Niet doen. Lekker op een afstand en ga met haar eerst twee weken op vakantie. Straks is ze psycho en kom je er zo mooi achter.
Ik ken haar vrij goed voor nu 1,5 jaar en ik weet dat zodra zij hier binnen stapt er de spanning is om niet te neigen naar anderen. Maar inderdaad , je leert pas iemand kennen als je met ze een douche moet delen.
Géén toegang , vraag uw rechten aan bij de systeembeheerder.
pi_144576067
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 03:20 schreef Systeembeheerder het volgende:

[..]

Godverdomme ik waardeer jouw reactie , je heb op zoveel punten zoveel gelijk.

[..]

Ik verwacht een hele leuke eerste paar maanden met alle ''leuke'' dingen van een relatie.
Maar vervolgens kom je elkaar tegen en dan moet je de vraag stellen ... gaan we nu doorpakken en dit tot een succes maken.
ja anders post ik het niet hea. Ik wil wel graag ode housewarming komen. Dan neem ik ook wat leuke riverdale ruffeltjes mee.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  dinsdag 16 september 2014 @ 03:30:06 #14
417380 Systeembeheerder
ICT'ers zijn autisten.
pi_144576072
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 03:28 schreef spierbal het volgende:

[..]

ja anders post ik het niet hea. Ik wil wel graag ode housewarming komen. Dan neem ik ook wat leuke riverdale ruffeltjes mee.
In november ben je van harte welkom , ook al ken ik je niet haha wat drink je?
Géén toegang , vraag uw rechten aan bij de systeembeheerder.
pi_144576169
Export bier is genoeg hiir.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  dinsdag 16 september 2014 @ 06:15:18 #16
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_144576230
Niet het slimste idee, maar je huis uit gezet worden is natuurlijk ook niks.
pi_144576494
Volgens mij sta je er al heel goed in. Het is spannend en je vaart niet blind, je weet alleen niet helemaal wat je te wachten staat. Da's spannend ja. Wie weet hoe je leven eruit gaat zien, en dat zullen best interessante keuzes zijn. :)

Stel maar gewoon voorop dat jullie 't gezellig gaan hebben, en hóe leuk je elkaar dan gaat vinden en hoezeer je dan verder voor elkaar wil kiezen, merken jullie dan vanzelf wel :)
pi_144576664
Heb ik ook gedaan met een scharrel, 2 maanden later was het een relatie.
Bijna 6 jaar samengewoond daarna. Geen spijt van.
And the druids turn to stone...
pi_144577673
Ik zou het niet doen, heb er erg slechte ervaringen mee. Een van de twee wil straks waarschijnlijk een commitment en dan begint de trammelant. Nu is het allemaal nog leuk en spannend maar als je straks op elkaars lip zit is die spanning er snel vanaf.

Het idee van eerst samen op vakantie gaan is sowieso een goede en toch wel zo'n beetje het minimale wat je zou kunnen doen vooraf. Lijkt me sowieso slimmer om enkel te gaan samenwonen als je al een tijdje een relatie zou hebben.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:25:45 #20
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_144579109
Het lijkt me niet verstandig. Als jullie een relatie aangaan ben je je woonplek kwijt zodra het misloopt. Als jullie geen relatie aangaan krijg je wss ruzie door jaloezie en raak je ook jw woonplek kwijt.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:41:58 #21
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_144579526
samenwonen zonder relatie, alleen omdat jullie sexbuddies zijn en leuke dingen doen is gedoemd te mislukken.

Of één van de 2 krijgt gevoelens en gaat cockblock spelen of jullie krijgen dikke ruzie.
pi_144579606
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 06:15 schreef kwiwi het volgende:
Niet het slimste idee, maar je huis uit gezet worden is natuurlijk ook niks.
Kwiwi weet.
Ja doei.
pi_144579632
Vind dat toch wel frappant tegenwoordig: men doet koppeltjes- en stelletjesdingen, gaat samen op pad, heeft sex met elkaar en vindt elkaar leuk. Maar oh wee als dat de officiële stempel "relatie" krijgt! :')
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:03:46 #24
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144580067
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 03:11 schreef Systeembeheerder het volgende:

[..]

Maar is samenwonen geen echt slecht idee als er geen relatie zich daarvoor heb voor gedaan?
Het kan twee kanten op, of het gaat goed, of niet, dat is niet te voorspellen.
Ik ken twee koppels waarbij het goed is gegaan, het ene koppel woonde heel snel samen en ze zijn nu zo'n 9 jaar bij elkaar, getrouwd en twee kinderen.
Het andere koppel kenden elkaar 3 weken toen ze gingen samen wonen en zijn na twee jaar nog steeds gelukkig.

Als je het doet is het inderdaad wel verstandig om er vol voor te gaan, anders gaat het mis.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_144582138
Stel een contract op dat wanneer jullie ruzie krijgen, ze het huis verlaat, krijg je vast een nieuwe termijn om iemand anders te zoeken ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')