abonnement Unibet Coolblue
pi_144572935
Beste,

Ik ben op 2 januari jarig en ik wil graag de Samsung galaxy s5 kopen, maar is de prijs dan een stuk gezakt en hoeveel ongeveer?

M.v.g. Ben
  maandag 15 september 2014 @ 23:52:17 #2
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_144573258
Ik zal even in mijn glazen bol kijken, momentje
  maandag 15 september 2014 @ 23:53:42 #3
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_144573306
quote:
11s.gif Op maandag 15 september 2014 23:52 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik zal even in mijn glazen bol kijken, momentje
Ja hallo ben ik weer. De prijs zal dan ¤ 399,00 zijn
pi_144573658
Waarom staat dit in GAM?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_144573765
De prijs zal denk ik wat stijgen.. het wordt denk ik 750 euro.
Ik ben geil
pi_144573931
Ik denk 450 euro!
  dinsdag 16 september 2014 @ 00:59:36 #7
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_144574789
S5 :')
Niet voor een Nexus gaan. 8-)
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_144604887
Topickick naar DIG.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_144610805
Gezien het prijsverloop van de SIII en S4 zal hij pas in maart/april weer gaan zakken, voor de aankondiging van zijn opvolger
pi_144615943
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 23:43 schreef benniesmerrie het volgende:
Beste,

Ik ben op 2 januari jarig en ik wil graag de Samsung galaxy s5 kopen, maar is de prijs dan een stuk gezakt en hoeveel ongeveer?

M.v.g. Ben
UUh er komt nog een andere Galaxy S5 uit?
Die veel beter is dan de huidige.
(Eind van het jaar gok ik)
  woensdag 17 september 2014 @ 11:02:51 #11
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_144617173
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 10:12 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]

UUh er komt nog een andere Galaxy S5 uit?
Die veel beter is dan de huidige.
(Eind van het jaar gok ik)
Het zou best kunnen, van de S III zijn er ook 3 versie's.
-de gewone versie,
-goedkope versie genaamd S III Neo
-dure versie met LTE.
- alternatieve versie met dualcore ipv quadcore. Sommige applicaties worden sneller andere applicaties weer slomer.

De S III Mini is geen S III :+
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_144631388
quote:
9s.gif Op woensdag 17 september 2014 11:02 schreef PandaDrop het volgende:

[..]

Het zou best kunnen, van de S III zijn er ook 3 versie's.
-de gewone versie,
-goedkope versie genaamd S III Neo
-dure versie met LTE.
- alternatieve versie met dualcore ipv quadcore. Sommige applicaties worden sneller andere applicaties weer slomer.

De S III Mini is geen S III :+
Is wel beter dan de gewone S3.
Met een andere S5 bedoel ik echt dezelfde S5 maar dan met een andere SoC erin.
Die ze van mij gewoon al gelijk erin hadden moeten doen.
pi_144631565
Hoi,

Ik had begin dit jaar de S4 16gb met 4G gekocht voor 400 euro. ;) Was op 8 januari.

Ik zou er alleen als ik jou was goed over na denken of je wel een S4/S5 wil. Samsung is een beetje zijn inspiratie kwijt, dus stoppen ze er allemaal gimmicks in waardoor de telefoon sloom wordt. Ik heb vandaag bij de mediamarkt gekeken en een S3 mini is sneller dan een Samsung S4.... Een verkoper bevestigde zelf dt Samsung verkooppraatjes heeft met snellere processor en zo maar je bijna niks van die snelheid merkt door alle troep die erop staat, en een root is behoorlijk risicovol...
Je moet het zelf weten, maar ik zou er wel over na denken, anders maak je dezelfde fout als ik want nieuwer is niet persé beter!
pi_144631660
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:27 schreef mapima het volgende:
Hoi,

Ik had begin dit jaar de S4 16gb met 4G gekocht voor 400 euro. ;) Was op 8 januari.

Ik zou er alleen als ik jou was goed over na denken of je wel een S4/S5 wil. Samsung is een beetje zijn inspiratie kwijt, dus stoppen ze er allemaal gimmicks in waardoor de telefoon sloom wordt. Ik heb vandaag bij de mediamarkt gekeken en een S3 mini is sneller dan een Samsung S4.... Een verkoper bevestigde zelf dt Samsung verkooppraatjes heeft met snellere processor en zo maar je bijna niks van die snelheid merkt door alle troep die erop staat, en een root is behoorlijk risicovol...
Je moet het zelf weten, maar ik zou er wel over na denken, anders maak je dezelfde fout als ik want nieuwer is niet persé beter!
In het openen van app* Maar niet in de app zelf.
Maar het lijkt me raar die hij sneller is.
Ik heb een Stock Galaxy S4 32GB en werkt snel. (Heb all homescreen gevuld met widgets) Agenda,Flipboard Etc.
pi_144631679
Oh ja, na elke update een Factory reset doen :')
pi_144631707
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:31 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]

In het openen van app* Maar niet in de app zelf.
Maar het lijkt me raar die hij sneller is.
Ik heb een Stock Galaxy S4 32GB en werkt snel. (Heb all homescreen gevuld met widgets) Agenda,Flipboard Etc.
Ja, de verkoper zei dat als je echt wil merken hoe snel je processor in werkelijkheid is, dat je dan een "lege" android moet hebben als een motorola.
Vind de batterij van mijn S4 trouwens ook bijzonder slecht, ga ik om half 8 de deur uit, is die om 3 uur 's middags helemaal leeg, terwijl ik er alleen een paar keer op heb gekeken? Maar misschien is mijn batterij gewoon prut. Het scherm om de laagste stand zetten helpt bij mij helaas niet.
pi_144631767
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:33 schreef mapima het volgende:

[..]

Ja, de verkoper zei dat als je echt wil merken hoe snel je processor in werkelijkheid is, dat je dan een "lege" android moet hebben als een motorola.
Vind de batterij van mijn S4 trouwens ook bijzonder slecht, ga ik om half 8 de deur uit, is die om 3 uur 's middags helemaal leeg, terwijl ik er alleen een paar keer op heb gekeken? Maar misschien is mijn batterij gewoon prut. Het scherm om de laagste stand zetten helpt bij mij helaas niet.
Hij bedoelt Stock Android.

Wat voor apps heb je op de achtergrond draaien?
Heb je Bluetooth, GPRS, Smart Gesture en Airview allemaal uit staan?
Ik heb alleen Geluid, Synchronisate enInternet aan staan.
pi_144631830
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:36 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]

Hij bedoelt Stock Android.

Wat voor apps heb je op de achtergrond draaien?
Heb je Bluetooth, GPRS, Smart Gesture en Airview allemaal uit staan?
Ik heb alleen Geluid, Synchronisate enInternet aan staan.
smart gesture en airview? bestaan er mensen die dat serieus gebruiken?
bluetooth zet ik alleen aan als ik mijn toetsenbord gebruik
gprs en wifi zet ik alleen aan wanneer ik ze gebruik. wifi gebruik ik buiten toch bijna niet en gprs gebruik ik niet als ik wifi heb.
geluid en tril staat ook meestal uit.
pi_144631914
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:39 schreef mapima het volgende:

[..]

smart gesture en airview? bestaan er mensen die dat serieus gebruiken?
bluetooth zet ik alleen aan als ik mijn toetsenbord gebruik
gprs en wifi zet ik alleen aan wanneer ik ze gebruik. wifi gebruik ik buiten toch bijna niet en gprs gebruik ik niet als ik wifi heb.
geluid en tril staat ook meestal uit.
Op xda staat wel een clean rom voor de s4. Als met een paar keer kijken hij leeg is , dan is er wat mis.
:]
pi_144631937
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:42 schreef wootahH het volgende:

[..]

Op xda staat wel een clean rom voor de s4. Als met een paar keer kijken hij leeg is , dan is er wat mis.
hmm ja daar dacht ik ook aan. mja om die op te sturen, koop ik liever een goedkopere telefoon en pleur ik die s4 op marktplaats. vind het echt zonde dat ik er zoveel geld aan heb uitgegeven.
ik heb al eerder gezeik met blackberr gehad over de garantie, probeer hen maar zo ver te krijgen dat ze het repareren.
pi_144631995
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:42 schreef wootahH het volgende:

[..]

Op xda staat wel een clean rom voor de s4. Als met een paar keer kijken hij leeg is , dan is er wat mis.
Ik ben meer van behouden van de standaard software, dus daar weet ik niks over.
pi_144634738
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:43 schreef mapima het volgende:

[..]

hmm ja daar dacht ik ook aan. mja om die op te sturen, koop ik liever een goedkopere telefoon en pleur ik die s4 op marktplaats. vind het echt zonde dat ik er zoveel geld aan heb uitgegeven.
ik heb al eerder gezeik met blackberr gehad over de garantie, probeer hen maar zo ver te krijgen dat ze het repareren.
Heb je dinges al geinstalleerd?
Cyanogen?
pi_144639190
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:02 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Heb je dinges al geinstalleerd?
Cyanogen?
dat is rooten he... toch?
pi_144639651
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:40 schreef mapima het volgende:

[..]

dat is rooten he... toch?
Nee.
Al moet je telefoon over het algemeen wel geroot zijn voordat je een custom rom kunt installeren.
pi_144639935
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:50 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Nee.
Al moet je telefoon over het algemeen wel geroot zijn voordat je een custom rom kunt installeren.
ja dat bedoel ik... daar heb ik al eerder gezeik mee gehad, telefoon ging niet meer aan en moest opgestuurd worden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')