SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijst met handige Mods (voor en door topic-bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Reintji op 16-09-2014 13:19:59 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin met uitleg van alle mods... let op, deze lijst kan en mag door iedereen worden aangevuld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many thanx!
Thanxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door zyx1981 op 05-10-2014 14:39:30 ]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:30 schreef zyx1981 het volgende:
Zie hier mijn eerste poging om een wat nettere F1 kar te bouwen.Je hebt echt 0 downforce gast, vind je het gek dat dat ding niet op de grond blijft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie wil er nu downforce? Ff kijken of ik dat ding in orbit kan krijgen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:38 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Je hebt echt 0 downforce gast, vind je het gek dat dat ding niet op de grond blijft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSP in de CryEngine ?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:42 schreef Tourniquet het volgende:
Haha, die Delta IV Heavy met Orion, net KSP!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die struts ook.
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:42 schreef Tourniquet het volgende:
Haha, die Delta IV Heavy met Orion, net KSP!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die struts ook.
Lafjes hoor, om die struts bij KSP af te kijken.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:42 schreef Tourniquet het volgende:
Haha, die Delta IV Heavy met Orion, net KSP!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die struts ook.
Goedquote:Op zondag 7 december 2014 23:20 schreef DeHovenier het volgende:
Ben net een Career begonnen. Hoe werkten die controls ookalweer :p
Is toch nog niet uit?quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:46 schreef Tourniquet het volgende:
KSP gaat in Beta met versie 0.90!
Ziet er vet uit, veel nieuwe dingen vooral in de interface zo te zien.
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:36 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hallo, wat is deze?
!! WTF?quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:34 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Reddit Challenge: upside-down rocket
twitter:KerbalSpaceP twitterde op donderdag 02-04-2015 om 19:34:44 @StolenPotato we're working on Multiplayer for #KSP, and it's planned to be a free update released after 1.0 reageer retweet
Dit klopt niet helemaal.quote:Uitleg navball door Kutmanager
De zwaartekracht neemt af met een 4e macht per verdubbeling van afstand tot het lichaam waar je omheen orbit geloof ik, dus hoe verder je hier burnt, hoe relatief minder brandstof het uiteindelijk zal kosten.
quote:Op maandag 27 april 2015 15:19 schreef MissionPhailed het volgende:
Hij antwoordde op mijn vraag in de chat of er nieuwe planeten zijn; helaas niet
Was het vanmorgen ook al, toen lag alles plat tgv overloadquote:Op maandag 27 april 2015 15:19 schreef MissionPhailed het volgende:
De site zelf is momenteel uit de lucht. Volgens mij 'n teken dat 1.0 nu wordt uitgebracht.
More boosterquote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:14 schreef t4rt4rus het volgende:
Een capsule in orbit brengen kost mij al moeite...
Heb nu een contract waar ik een heel grote solid booster moet testen buiten de atmosfeer. Hoe krijg je die daar?
Inderdaad, meer boosters omheen plakken, dan krijg je 'm daar in no time.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:14 schreef t4rt4rus het volgende:
Een capsule in orbit brengen kost mij al moeite...
Heb nu een contract waar ik een heel grote solid booster moet testen buiten de atmosfeer. Hoe krijg je die daar?
Oke ik kom dan wel buiten de atmosfeer maar dat is recht omhoog een geen orbit.quote:
Heb je geen controle surfaces?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:29 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Oke ik kom dan wel buiten de atmosfeer maar dat is recht omhoog een geen orbit.
Hoe maak ik die gravity turn? Dat ding van mij wil niet draaien.
Blijkbaar nietquote:
Een van de contracten die je kunt doen is ook het testen van die parachute met een snelheid van meer dan 400 m/s. Ik had al zo'n idee dat het niet helemaal goed zou kunnen gaan dus gelukkig ook reserve parachute gemonteerd.quote:Op zondag 3 mei 2015 05:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik had de patch notes niet gelezen en bij reentry deploy ik de parachute altijd gelijk omdat het in de vorige versies niet uitmaakte wanneer je die deployde. Hop parachute verrot en rip.
Ah, ik speel met de klassieke modus zonder knaken/contracten. Dus alleen met science. Al ga ik misschien gewoon sandbox proberen, duurt me te lang voor je alle onderdelen kunt unlocken en ik wil 't liefst gewoon aanrommelen en bizarre dingen de ruimte insturen.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Een van de contracten die je kunt doen is ook het testen van die parachute met een snelheid van meer dan 400 m/s. Ik had al zo'n idee dat het niet helemaal goed zou kunnen gaan dus gelukkig ook reserve parachute gemonteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 mei 2015 20:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
LOOK IN THE SKY, its a bird, no its a plane, no wait ITS Thunderbird 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Mooi ontwerpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."
quote:Op zondag 3 mei 2015 20:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
LOOK IN THE SKY, its a bird, no its a plane, no wait ITS Thunderbird 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Nu nog met werkende TB4 in laadruim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Nicequote:Op woensdag 6 mei 2015 16:04 schreef Reintji het volgende:
Hoog kerbal gehalte, die boys van SpaceX
Actie vanaf 15:00
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet eerst iets aan de commandpod hangen, zoals je fueltank. Daarna zou de engine er gewoon aan moeten kunnen plakken..quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:42 schreef mschol het volgende:
ik ben na lange tijd eens aan het klooien weer in dit spel, career mode maar opgestart maar iets lukt niet..
ik pak de MK1 command pod, de SA-1 LFT en de LV-T30
maar om de een of andere reden wil de raket niet aan de fueltank vast..?
ik doe vast iets verkeerd maar aangezien er 0 help in zit..
help?
dat doet hij dus niet...quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:14 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Je moet eerst iets aan de commandpod hangen, zoals je fueltank. Daarna zou de engine er gewoon aan moeten kunnen plakken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die raket kan hij wel aan de pod koppelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doet hij dus niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die raket kan hij wel aan de pod koppelen?Even met q, e en w roteren. Anders iets heen en weer met de muisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nope, hij doet niet snappen aan de onderkant, of ik moet de raket omdraaien:quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Even met q, e en w roteren. Anders iets heen en weer met de muis
quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doet hij dus niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die raket kan hij wel aan de pod koppelen?Waar komt die fueltank vandaan? Ik kan hem hier niet vinden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://wiki.kerbalspaceprogram.com/wiki/Parts#Fuel_Tanks
Misschien was dat de boosdoener. Dan zou het met een reinstall iig over moeten zijn
na een herinstallatie was die tank ook weg..quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:32 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Waar komt die fueltank vandaan? Ik kan hem hier niet vinden:
http://wiki.kerbalspaceprogram.com/wiki/Parts#Fuel_Tanks
Misschien was dat de boosdoener. Dan zou het met een reinstall iig over moeten zijn
Thanxquote:Op zondag 17 mei 2015 11:58 schreef Reintji het volgende:
Ziet er leuk uit, stock parts?
Heb voor mijn munbase wel wat ondersteunende voertuigen gemaakt, maar die bestonden uit een module die onderdelen kon landen op het Mun oppervlak en een soort rover waarop die onderdelen geplaatst konden worden zodat ze naar de centrale munbase vervoert kunnen worden en gekoppeld aan de centrale node.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juli 2015 21:46 schreef MissionPhailed het volgende:
KIS en KAS voegen enorm veel toe aan de gameplay in KSP.
Ondertussen een vlucht gemaakt naar de bergen met een toestel met twee propeller-motoren. Wél lange tijd hoofdbrekens over waarom dat ding zo ontiegelijk traag vloog. Misschien dat het aerodynamisch model van mijn spel kaduuk was?Nice Welke wolken-mod gebruik je? Heb je daar nog meer visuals-mods aan staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Zichtbaar in die pic iig EVE (Environmental Visual Enhancements) + Edge of Oblivion. Redelijk mild voor RAM-geheugen, da's immers nog altijd een zwak punt in KSPquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:41 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Nice Welke wolken-mod gebruik je? Heb je daar nog meer visuals-mods aan staan?
Als dit je 3e station is, dan is dat erg netjes!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:50 schreef Plastic_beker het volgende:
Schaamteloze bump om mijn eerste bemande missie naar "Karc station" te laten zien.
Karc station is mijn derde ruimte station ooit, en de eerste die ik zonder infinite fuel cheats in elkaar aan het zetten ben. Keep in mind dat ik nogal een beginner ben in KSP en nog geen mods gebruik.
[ afbeelding ]
Blast of, de bemanning voor deze lancering zijn Valentina en Samlie, een volledige vrouwelijke bemanning dus.
[ afbeelding ]
Orbit bereikt en zonnepanelen zijn uit. Na het testen van het systeem kwam Valentina er achter dat de RCS het niet deed. Na enkele uren van vergaderen is mission control tot de conclusie gekomen dat de RSC brandstof tanks nog in opslag liggen.
Na wat computer werk deed de RSC het naar behoren, Valentina snapt nog steeds niet hoe dat kwam.(ja ik heb jammer genoeg cheats moeten gebruiken, maar ik moet mijn station bemannen)
[ afbeelding ]
Na enkele uren naderde de capsule het ruimtestation en Valentina ervaren als ze is stopt bij +150 meter om alle systemen na te kijken.
[ afbeelding ]
Met toestemming van mission control naderde ze het station tot 50 meter, vanuit deze positie werd ook voor het eerst fotos gemaakt van het ruimtestation, die volledig automatisch gebouwd is.
[ afbeelding ]
Na een kleine manoeuvre is de capsule uiteindelijk aan de cupola module gekoppeld in afwachting van het vertrek van een van de 3 ruimtetaxi's.
(de ruimtetaxi-stage is dus de design die ik op het oog had voor deze vlucht maar koos per ongeluk een oudere test capsule uit de lijst.)
Thanx!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:59 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zichtbaar in die pic iig EVE (Environmental Visual Enhancements) + Edge of Oblivion. Redelijk mild voor RAM-geheugen, da's immers nog altijd een zwak punt in KSP
Nja mn 3de modulaire station a MIR/ISS , heb wel meer gekloot met docken enzoquote:Op zondag 26 juli 2015 20:36 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Als dit je 3e station is, dan is dat erg netjes!
Vooral die perfecte landing met te weinig brandstof is heel herkenbaar xDquote:
Absoluut. Maar mijn grootste faalmoment was een hele dikke raket met genoeg brandstof perfect landen in de verkeerde krater. Nadat ik tien minuten met mijn kerbal naar de raket was komen lopen kwam ik er achter dat er geen ladder op zat, en mijn kerbal er niet in kon.quote:
Puik werkquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:43 schreef Plastic_beker het volgende:
Ff een update op mn station, onder de missie naam E.F.S.P (extra F*ck*ng solar panels) zijn er nieuwe zonnepanelen afgeleverd aan het ruimtestation. Tevens een nieuwe ruimtetaxi die wat minder ruimte in beslag neemt en dus ideaal is voor het installeren van EFSP delen.
Deze (extra solar panels) zitten niet vol met extra batterijen dus bespaart gewicht enzo.
Geen lanceer fotos dit keer omdat deze missie al paar dagen terug gelanceerd was, dit is het uiteindelijke resultaat geworden:
[ afbeelding ]
Na inspectie kwam Valentina er achter dat de panelen scheef gekoppeld waren maar mission control blijft stug volhouden dat het maar zo lijkt.
EXTRA FOTOS
[ afbeelding ]
Docking van EFSP #2, aan Stuurboord Solar Panel.
[ afbeelding ]
Een van die grote ruimtetaxi's heeft een afspraak met de atmosfeer.
Speelt dat leuk?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:50 schreef -CRASH- het volgende:
Dinsdag komt KSP uit op de PS4...
Eens kijken hoe dat werkt met een controller.
Degene die vermeld had dat het de 12 uitkwam.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2016 03:52 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Het had gisteren ook in de EU store moeten staan. Op reddit las ik dat de ontwikkelaar enkel de certificatie in Amerika gedaan heeft. Ze zouden zich niet gerealiseerd hebben dat ze de game ook voor de Europese en Aziatische Psn apart moesten doen. Een serieuze blunder als dat waar is..
Wat is er ruk dan? Geen mod support . Geen 4k,geen 60 fpsquote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:23 schreef Reintji het volgende:
Mijn hemel, blijf de steam versie maar spelen. Wat een miskoop
Controller besturing werkt niet lekker, lage textures, lage framerate. Had het kunnen weten, toch de PC maar eens fixen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Wat is er ruk dan? Geen mod support . Geen 4k,geen 60 fps
Het is dan ook echt een game voor de glorius master racequote:Op zondag 17 juli 2016 08:48 schreef Reintji het volgende:
[..]
Controller besturing werkt niet lekker, lage textures, lage framerate. Had het kunnen weten, toch de PC maar eens fixen.
Zeker, ik baal van mn xbox aankoop. Snel weer terug naar steam.quote:Op zondag 17 juli 2016 12:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Het is dan ook echt een game voor de glorius master race
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:04 schreef Rezania het volgende:
Oké, dit was vet kut. Dan ding bleef maar rondjes draaien in de atmosfeer. Dus eerst gewoon 50 km omhoog gebeukt en daarna maar 90 graden gedraaid en keihard bijgestuurd.
Dat zijn volgens mij zo'n beetje alle devsquote:All good things must come to an end, and so it is for us. It is time for each of us to move on from Squad. Kerbal Space Program is an incredible game and has truly been a joy to create. We have greatly enjoyed working together with such a tightly-knit, professional, and talented development team, and with such a wonderful community. Over the last update cycle we’ve taken KSP to new heights and achieved great things with such a small team. We’ve finished work on update 1.2 and when Squad releases it, it will be a product of which we can be truly proud. We hope you share that opinion and we hope you enjoy playing it as much as we loved creating it.
Thank you all for the incredible community support. So long, and thanks for all the snacks!
Signed, in no particular order, your Kerbal developers Mike (Mu), Bill (Taniwha), Nathanael (NathanKell), Sébastien (Sarbian), Jim (Romfarer), Brian (Arsonide), Chris (Porkjet), Nathan (Claw)
quote:Kerbals hit a milestone, they are now interconnected and they can hear you Loud and Clear! Let your imagination fly with new possibilities, build communication networks, control vehicles remotely and explore every inch of the Kerbol System in ways that weren't possible before with this new update!
Kerbal Space program 1.2: Loud and Clear includes a broad range of improvements and features that will enrich the overall game experience, such as the introduction of CommNet and KerbNet, a rewrite of the Stability Assist System (SAS) that makes your launches more accurate and fuel efficient, an engine change from Unity 5.2 to 5.4, more tweakable options for many parts, a complete fuel system redesign, and much more!
Here are some of the highlights for this update:
CommNet
Set up your own communications networks and have better control over your probes even when they cannot establish a direct connection. Link your probes back to Kerbin via an antenna to be completely autonomous and build relay networks for better science transmission!
KerbNet
Use satellites for reconnaissance purposes, scan the terrain below you, find biomes and anomalies, and place custom waypoints with a targeting interface.
Improved Fuelflow System
The Fuelflow system has been rewritten and now you have total control over how the fuel flows through your vessels!
Improved Wheels
The stability of Wheels has been greatly improved. Your rovers, wheeled vehicles will now turn and handle smoothly, making the overall driving experience more pleasant. Aircraft are also more stable, and all wheels have realistic load limits.
Kerbal Space Program 1.2 "Loud and Clear" is now available on the KSP Store, Steam and will soon be available on GOG and other third party resellers.
Oei!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:05 schreef MissionPhailed het volgende:
Lijkt erop dat poep de ventilator heeft geraakt bij Squad. Extreme werkdruk, miezerig salaris en censuur hebben het gros van de devs doen besluiten de biezen te pakken.
hey das toevallig, kheb het ook net gekocht.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:08 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Oei!!
Andersom; nu het spel zelf redelijk compleet geworden is, blijft het wel irritant dat constant alle community mods het niet meer doen omdat het core-spel maar blijft updaten. Ik denk dat het voor de speelbaarheid wel fijn is als het nu stabiliseert, zodat de community los kan met eigen mods. En dan welicht over een half jaar ofzo weer een update; maar niet meer elke 3 weken.
Overigens; na lang illegaal gedownload te hebben, heb ik het spel recent voor de volle mep gekocht. Goede initiatieven moet je ook belonen, ook al heb ik de meeste speeluren denk ik al wel gemaakt.
Het trial en error aspect van de game is nogal tijdrovend, ik had wat doelen gesteld zoals een ISSachtige constructie rondom een planeet te bouwen en de verste planeet te bereiken, dat soort werk. Dat is me dan wel gelukt, daarna ging ik proberen een zieke hoeveelheid brandstof over het zonnestelsel te verdelen en daar ben ik een beetje blijven steken. Ondertussen is er ook nog rdr2, die nieuwe dark souls-kloon en weet ik wat nog meer, KSP heeft bij mij thuis ondertussen de slag om mijn vrije uurtjes verloren.quote:
Ik ben eerlijk gezegd nog maar een beginnertje. Was op zoek naar een Nederlands forum over KSP en kwam hier uit.quote:Op maandag 8 april 2019 13:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het trial en error aspect van de game is nogal tijdrovend, ik had wat doelen gesteld zoals een ISSachtige constructie rondom een planeet te bouwen en de verste planeet te bereiken, dat soort werk. Dat is me dan wel gelukt, daarna ging ik proberen een zieke hoeveelheid brandstof over het zonnestelsel te verdelen en daar ben ik een beetje blijven steken. Ondertussen is er ook nog rdr2, die nieuwe dark souls-kloon en weet ik wat nog meer, KSP heeft bij mij thuis ondertussen de slag om mijn vrije uurtjes verloren.
Als er in de toekomst een KSP2 ofzo zou komen zou ik deze wel direct aanschaffen.
Het ‘beginner’ zijn bij KSP is wel echt een feestje, ik benijd je wel een beetje. Die eerste keer dat je een strakke orbit haalt, de eerste keer langs de maan en terug, landingen, rovers, manmanman wat een spel.quote:Op maandag 8 april 2019 13:31 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd nog maar een beginnertje. Was op zoek naar een Nederlands forum over KSP en kwam hier uit.
Maar geloof niet dat hier nog veel leven in zit😆
Eerste keer in stabiele orbit is gisteren gelukt ja. Dat was wel ff een fijn momentjequote:Op maandag 8 april 2019 13:47 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het ‘beginner’ zijn bij KSP is wel echt een feestje, ik benijd je wel een beetje. Die eerste keer dat je een strakke orbit haalt, de eerste keer langs de maan en terug, landingen, rovers, manmanman wat een spel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |