abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 22:34:04 #1
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_6481874
Zijn hier toevallig nog een beetje superboeren fans, en dan geen op-de-bank-zitten fans maar die ook nog eens wedstrijden bezoeken??

Greetz

Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 22:35:35 #2
30563 Pimterminus
De Tao van de Fysica
pi_6481888
nee
Bonkveenfetisjist uit het waldviehbauerentum
pi_6481924
ik denk dat jij de enige bent, villeneukekiller.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_6481955
misschien op www.huuupird.nl??
Talk to the duck caus he don't give a Fuck
Renovateur d'Automobiles
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 22:41:45 #5
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_6481960
We hadden hier vorig seizoen wel een echte superboer rondlopen maar die heeft zich dit seizoen om begrijpelijke redenen nog niet laten zien
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  zondag 27 oktober 2002 @ 00:45:56 #6
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_6483580
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 22:41 schreef CAZZO het volgende:
We hadden hier vorig seizoen wel een echte superboer rondlopen maar die heeft zich dit seizoen om begrijpelijke redenen nog niet laten zien
Achjah afvaller heb je altijd in moeilijke tijden he, maarja de hardcore lui blijven gewoon.
Welke clubz zijn jullie voor dan??

Greetz

Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
  zondag 27 oktober 2002 @ 00:46:50 #7
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_6483585
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 22:34 schreef Villeneuvekiller het volgende:
Zijn hier toevallig nog een beetje superboeren fans, en dan geen op-de-bank-zitten fans maar die ook nog eens wedstrijden bezoeken??

Greetz


Nee, dus ga je holletje maar plezieren.

Doei!

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_6484153
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 00:45 schreef Villeneuvekiller het volgende:

[..]

Achjah afvaller heb je altijd in moeilijke tijden he, maarja de hardcore lui blijven gewoon.
Welke clubz zijn jullie voor dan??

Greetz


Vitesse
  zondag 27 oktober 2002 @ 11:33:19 #9
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_6486941
PSV.
De boeren die wel kunnen voetballen
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  zondag 27 oktober 2002 @ 20:41:55 #10
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_6494119
Ikke... heb seizoenskaart . Ga naar uit en thuiswedstrijden. Maart is zo moeilijk om je te motiveren en het geld dr aan uit te willen geven. Want je wet bijna dat ze gaan verliezen. Nee..t vertrouwen is ff helemaal weg.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 27 oktober 2002 @ 22:08:04 #11
30919 mitt
Michael Corleone
pi_6495943
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 22:41 schreef CAZZO het volgende:
We hadden hier vorig seizoen wel een echte superboer rondlopen maar die heeft zich dit seizoen om begrijpelijke redenen nog niet laten zien
Zou je ook verwachten dat jij hier al een tijdje niet meer was, tot dit weekend
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 27 oktober 2002 @ 22:11:12 #12
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_6496013
De Graafschap doet het jammerlijk slecht Best jammer want het is een van de leukere clubs uit de competitie... Ik zou het jammer vinden als ze er uit vliegen.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 27 oktober 2002 @ 22:19:16 #13
30919 mitt
Michael Corleone
pi_6496198
Bosz binnenkort ook hoor
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 27 oktober 2002 @ 22:33:12 #14
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_6496461
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 11:33 schreef J-Will het volgende:
PSV.
De boeren die wel kunnen voetballen
Ja inderdaad ze kunnen voetballen maar ze zijn geen boeren en ze zullen het ook nooit worden, het is een scheldnaam die jullie hebben overgenomen en aangenomen hebben alsof jullie boeren zijn, jonge jonge jonge jullie weten niet eens hoe een akker eruit ziet. Voetballen kunnen jullie maar boeren NOOIT!!
Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
  zondag 27 oktober 2002 @ 22:35:50 #15
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_6496498
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 20:41 schreef xJapser het volgende:
Ikke... heb seizoenskaart . Ga naar uit en thuiswedstrijden. Maart is zo moeilijk om je te motiveren en het geld dr aan uit te willen geven. Want je wet bijna dat ze gaan verliezen. Nee..t vertrouwen is ff helemaal weg.
Kijk zo mag ik het graag horen, ik kon dit jaar geen seizoenskaart hale want ik werd genaaid op me werk maar volgend jaar zeker, ik ga zo vaak mogelijk naar uitwedstrijden, welke ben jij al geweest?? Ik RKC en Feyenoord en waarschijnlijk zaterdag naar HOERENVEEN.
Het vertrouwen is idd helemaal weg. DE nieuwe leus voor de SPINSIDE "Bosz die vent waar ik van WALG, die gozer die moet aan de GALG.

Greetz

Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
pi_6503717
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 22:35 schreef Villeneuvekiller het volgende:

[..]

ik ga zo vaak mogelijk naar uitwedstrijden, welke ben jij al geweest?? Ik RKC en Feyenoord en waarschijnlijk zaterdag naar HOERENVEEN. Heerenveen


Tot zaterdag dan
Bij de weg: Friese boeren, super boeren.
. X X X X X L
  maandag 28 oktober 2002 @ 15:43:54 #17
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_6504939
De graafschap suckt. Nooit vertrouwen gehad in die club.
Die mogen zichzelf geen boeren noemen, eerder prutsers of schandknapen

Word gewoon voor PSV!
En ja in Brabant hebben we ook tractors en akkers enzo.

Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  maandag 28 oktober 2002 @ 19:27:11 #18
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_6508707
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 22:35 schreef Villeneuvekiller het volgende:

[..]

Kijk zo mag ik het graag horen, ik kon dit jaar geen seizoenskaart hale want ik werd genaaid op me werk maar volgend jaar zeker, ik ga zo vaak mogelijk naar uitwedstrijden, welke ben jij al geweest?? Ik RKC en Feyenoord en waarschijnlijk zaterdag naar HOERENVEEN.
Het vertrouwen is idd helemaal weg. DE nieuwe leus voor de SPINSIDE "Bosz die vent waar ik van WALG, die gozer die moet aan de GALG.

Greetz


Ben naar RKC geweest, Utrecht en toen geloofde ik het wel emt uitwedstrijden tegen Feyenoord en PSV op t programma. Daar had ik nou net ff geen zin in . Verder ben ik bij alle thuiswedstrijden geweest. Ik heb eigenlijk seizoenskaart voor Roodbergen, maar dat was omdat spinnekop uitverkocht was ... maar ik kom dr wel in meestal

Wat betreft je uitlatingen over Bosz...kan ik me niet in vinden. Die man is gewoon goed. Heeft potentie. Alleen de vrag die je je moet stellen, heeft het team wel genoeg potentie. Ik zou daarop antwoorden: ja, maar dan moeten ze wel ietsiepietsie heel veel harder gaan werken op t veld.

"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  maandag 28 oktober 2002 @ 20:46:08 #19
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_6510149
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 22:33 schreef Villeneuvekiller het volgende:

[..]

Ja inderdaad ze kunnen voetballen maar ze zijn geen boeren en ze zullen het ook nooit worden, het is een scheldnaam die jullie hebben overgenomen en aangenomen hebben alsof jullie boeren zijn, jonge jonge jonge jullie weten niet eens hoe een akker eruit ziet. Voetballen kunnen jullie maar boeren NOOIT!!


Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
  maandag 28 oktober 2002 @ 21:07:43 #20
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_6510582
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 20:46 schreef Tuneman het volgende:

[..]


Daa word je stil van he
Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
  zondag 3 november 2002 @ 10:58:13 #21
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_6597068
I wordt nu echt moedeloos van mijn cluppie. T gaat he-le-maal fout zo. Maar wat moet er nu gebeuren??? Trainer weg is geen optie, want hij is gewoon een trainer met potentie. Selectie versterken is ook geen optie (na J.P. dan) want t geld is op. Bestuur oprotten?? Nee denk het niet, want er is goed zaken gedaan. Teminste zo leek het. Er werden spelers gekocht met potentie, zoals Zafarin, Hertog, Culina (huur) . Maar t mag allemaal niks baten.

Is dit nu het resultaat van een financieel goed beleid voeren?? Geen schulden heef de club. Maar andere clubs draaien lekker door terwijl ze godverdomme miljoenen krijgen van de provincie/gemeente en zo steeds dieper in de schulden komen. Ik wordt er echt heel triest van.

Anyway...t enige wat ik kan doen is mn clup aanmoedigen en niet gaan afzakken tot kreten dat het bestuur moet oprotten of de trainer.

"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 3 november 2002 @ 11:45:32 #22
30919 mitt
Michael Corleone
pi_6597501
Hopelijk voor De Graafschap is Van Gastel wat ze nodig hebben, want het gat word nu natuurlijk wel erg groot..
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_6597726
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 22:41 schreef neonfreak het volgende:
misschien op www.huuupird.nl??
pi_6597965
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 22:35 schreef Villeneuvekiller het volgende:

[..]

Kijk zo mag ik het graag horen, ik kon dit jaar geen seizoenskaart hale want ik werd genaaid op me werk maar volgend jaar zeker, ik ga zo vaak mogelijk naar uitwedstrijden, welke ben jij al geweest?? Ik RKC en Feyenoord en waarschijnlijk zaterdag naar HOERENVEEN.
Het vertrouwen is idd helemaal weg. DE nieuwe leus voor de SPINSIDE "Bosz die vent waar ik van WALG, die gozer die moet aan de GALG.

Greetz


nerd. zelf hoog van de toren blazen en afgeven op mensen die niet naar wedstrijden gaan, en dan zelf geen seizoens kaart hebben.

geen geld voor een seizoens kaart maar je gaat zeker wel iedere week op stap he? 3 weekjes niet gaan en een seizoenskaart kopen is geen optie zeker.

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  zondag 3 november 2002 @ 21:54:15 #25
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_6607991
quote:
Op zondag 3 november 2002 12:37 schreef Vision het volgende:

[..]

nerd. zelf hoog van de toren blazen en afgeven op mensen die niet naar wedstrijden gaan, en dan zelf geen seizoens kaart hebben.

geen geld voor een seizoens kaart maar je gaat zeker wel iedere week op stap he? 3 weekjes niet gaan en een seizoenskaart kopen is geen optie zeker.


Volgens mij snap jij het niet helemaal en ik zou mij stukkie toch nog maar eens doorlezen want ik zei dat ik genaaid was op me werk doordat mijn baas me niet had ingelicht over nieuwe werktijden. Ik was er vanuit gegaan dat ik van tijd kon veranderen maar volgens hem kon het niet dus daarom heb ik nixs gekocht, 4 weken later kwam ie aanschijten met het verhaal dat het wel kon en zo werd ik dus genaaid want toen was de spinside al uitverkocht. Beetje jammer dat je niet goed leest maar het maakt niet uit.
Was jij er ook in Heerenveen??


Greetz

Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
  zaterdag 23 november 2002 @ 21:35:47 #26
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_6966493
:D:D EINDELIJK EEN ZEGE :D:D

fantastisch we kunnen het nog, 3-2 in de laatste dieing seconds .

Greetz

Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
pi_6986518
Wat een kut eerste helft. dieptriest, maar die goal van VD Haar was de mooiste ooit. Ben zaterdag volledig van de kaart gegaan.
Schrijf je ook op forum van mijngraafschap.nl?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_6986644
Wat een ontzettend trieste vertoning van de Graafschap zaterdag. Ik heb werkelijk met verbazing gekeken naar de samenvatting, is er uberhaupt nog een grens voor een scheidsrechter. Bij een goede scheidsrechter had de Graafschap de wedstrijd nooit van zijn leven met 11 man geeindigd.

Vond de Graafschap altijd wel een redelijk sympathiek clubje, ook toen Peter Bosz aan het roer kwam, maar beiden hebben nu absoluut voor mij afgedaan. Neem nou het commentaar van Bosz na de wedstrijd:

quote:
Voetbal is een contactsport en ik heb het nog wel eens erger meegemaakt
Tis toch geen vechtsport.

Dus bij deze hoop ik van ganser harte dat Peter Bosz binnen afzienbare tijd de laan wordt uitgestuurd en dat we de Graafschap volgend seizoen kunnen bewonderen op de Lange Leegte.

De Graafschap

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 25 november 2002 @ 14:17:50 #29
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_6986988
Tuurlijk wel!!
Voetbal is oorlog/emotie.
Alles is geoorloofd op het veld! Als de tegenstander maar verliest, daar gaat het om.
A.M.A.B
pi_6987017
quote:
Op maandag 25 november 2002 14:17 schreef Cart_man het volgende:
Tuurlijk wel!!
Voetbal is oorlog/emotie.
Alles is geoorloofd op het veld! Als de tegenstander maar verliest, daar gaat het om.
Bullshit.

Tis ook niet de schuld van de Graafschap. Als je zo moet voetballen is op zich al triest. Tis vooral de schuld van de scheidsrechter. Onbegrijpelijk dat die nitwit niet ingreep.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_6999370
He zjroentje als jij niet tegen de overtredingen kan van zaterdag dan ben je ook geen supporter van de graafschap. De graafschap moetr het juist hebben van het erop kletsen, en ja dan kan het soms te hard gaan. Waarom dacht je dat er elke wedstrijd geschreeuwd wordt dat er gehakt moet worden. Wij willen strijd zien! Op techniek redden wij het toch niet.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_7002049
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 10:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
He zjroentje als jij niet tegen de overtredingen kan van zaterdag dan ben je ook geen supporter van de graafschap. De graafschap moetr het juist hebben van het erop kletsen, en ja dan kan het soms te hard gaan. Waarom dacht je dat er elke wedstrijd geschreeuwd wordt dat er gehakt moet worden. Wij willen strijd zien! Op techniek redden wij het toch niet.
Ben idd geen fan van de Graafschap en ik zal het ook nooit worden.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_7004143
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 13:29 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ben idd geen fan van de Graafschap en ik zal het ook nooit worden.


En waar bij jij dan fan van?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_7004264
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 15:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

En waar bij jij dan fan van?


Ajax en zie sig.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 26 november 2002 @ 16:13:54 #35
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7004887
Ze zijn er nog niet, staan nog wel wat punten achter op de nummer 16...dus er moet echt nog wat gebeuren voordat ze van de 18e of zelfs nacompetitieplek af zijn..
Maarja...kvind Hertog en Van Leerdam leuke spelers om naar te kijken..dus ik hoop niet dat ze degraderen oid.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_7021220
quote:

NAC ontving woensdag een brief van de KNVB waarin aangegeven wordt dat de KNVB een vooronderzoek in
zal stellen naar de overtreding van van Vossen op Colin in de wedstrijd de Graafschap - NAC van zaterdag 23 november jl. De letterlijke tekst luidt:

Geacht bestuur,
Volgens tv-beelden van bovengenoemde wedstrijd zou de Graafschap speler P. van Vossen tijdens de eerste helft van de op 23 november 2002 gespeelde wedstrijd de Graafschap - NAC, uw speler J. Colin een trap hebben gegeven. Graag zou de aanklager betaald voetbal in het kader van een vooronderzoek hieromtrent nader schriftelijk worden geinformeerd door uw bestuur, uw aanvoerder en uw speler J. Colin. Deze verklaringen verwachten wij omgaand, doch uiterlijk 2 december as. in ons bezit te hebben.

NAC zal aan dit verzoek reglementair gehoor moeten geven.


En terecht.

Vind het sowiezo hypocriet dat alleen elleboogstoten en slaande bewegingen achteraf worden bestraft.
"Normale" overtredingen zouden ook veel vaker achteraf op tv-beelden bestraft dienen te worden. Denk dat die van Mtiliga van Excelsior tegen Willem II dan ook wel in aanmerking dient te komen.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 27 november 2002 @ 14:44:18 #37
39712 Gerrit_Knol
It was a funny angle!
pi_7021380
superboeren...waar hebben die laatst die cruciale wedstrijd van verloren?

oh ja, Fc Grunn'!

pi_7021571
quote:
Op woensdag 27 november 2002 14:38 schreef zjroentje het volgende:

[..]

En terecht.

Vind het sowiezo hypocriet dat alleen elleboogstoten en slaande bewegingen achteraf worden bestraft.
"Normale" overtredingen zouden ook veel vaker achteraf op tv-beelden bestraft dienen te worden. Denk dat die van Mtiliga van Excelsior tegen Willem II dan ook wel in aanmerking dient te komen.


Hoezo, ik heb niets gezien wat niet mocht hoor
pi_7072658
Dat "boeruhh" roepen van PSVers is gewoon echt triest, het zijn niet eens boeren, gewoon stelltje naapers die zelf niks beter kunnen verzinnen en die leus maar van De Graafschap overnemen...De Graafschap is de enige club die recht heeft omdat te roepen..
Ben btw voor Ajax
  zaterdag 30 november 2002 @ 12:45:41 #40
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_7072714
Nee, ik ben niet echt voor de superboeren, maar vind het wel leuk als ze winnen....

Behalve als ze van Ajax winnen.....daar ben ik dus voor!

pi_7073877
Waarom zijn mensen er toch zo trots op om zichzelf een boer te vinden?
  zaterdag 30 november 2002 @ 15:08:01 #42
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7074018
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 14:53 schreef LoekB het volgende:
Waarom zijn mensen er toch zo trots op om zichzelf een boer te vinden?
Zonder die boeren LoekB had jij nix te vreten maar das een ander verhaal

Maar iedereen buiten de randstad is volgens jullie westerlingen toch boer
Gelukkig hebben ze bij mijn clubje niet zo'n drang om continu Boerûh Boerûh Boerûh te blerrûh al lopen er wel ik weet niet hoeveel lompe boeren rond.

May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_7074179
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 15:08 schreef CAZZO het volgende:

[..]

Zonder die boeren LoekB had jij nix te vreten maar das een ander verhaal


Klopt, maar ik heb het over mensen uit dorpen e.d. die gewoon helemaal geen boer zijn, maar die constant lopen te verkondigen dat ze boeren zijn en daar supertrots op zijn...

[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 30-11-2002 15:51]

  zaterdag 30 november 2002 @ 21:32:31 #44
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_7077531
quote:
Op maandag 25 november 2002 14:19 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Bullshit.

Tis ook niet de schuld van de Graafschap. Als je zo moet voetballen is op zich al triest. Tis vooral de schuld van de scheidsrechter. Onbegrijpelijk dat die nitwit niet ingreep.


Jongen jongen jongen, echt waar jij snapt er nixs van. Als de Graafschap voetbalt op een nette manier is er nixs aan wij moeten hebben van passie voor voetbal, en vechten voor elke bal daar staat de Graafschap bekend om en dan begint een persoontje als jij te zeiken over wat overtredingen, tuurlijk die van van Vossen was overdreven maar hij was gefrustreerd, het hele jaar al uit vorm, uitgejouwd worden en dan ook nog 0-2 achter staan dus dat is ook te verklaren. En hetzelfde met Botje, das gewoon een harde gozer die maakt ook gewoon harde overtredingen. Ik snap de hele discussie niet eens want als er zoiets in Engelang gebeurd dan word er nixs over gezegd dan is het gewoon een forse overtreding en jij als Glory Glory Man Utd fan moet dat toch weten. Jij snapt het niet helemaal.

Greetz

Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
  zaterdag 30 november 2002 @ 21:34:47 #45
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_7077543
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 15:23 schreef LoekB het volgende:

[..]

Klopt, maar ik heb het over mensen uit dorpen e.d. die gewoon helemaal geen boer zijn, maar die constant lopen te verkondigen dat ze boeren zijn en daar supertrots op zijn...


Alles beter dan zon stadse stoepenschijter die altijd meer denkten te zijn dan boeren. En als je boer bent mag je daar best trots op zijn vind ik.

Greetz

Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
  zondag 1 december 2002 @ 20:13:38 #46
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_7090658
HEEEERLIJK eindelijk een punt gepakt in het GelreDome, wat een stelletje wankers van Vite$$e zeg, niet normaal. GROTE BEK ACHTER HET HEK.

Greetz

Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
  maandag 2 december 2002 @ 09:33:44 #47
40878 BOT
Casual Outside - Hardcore insi
pi_7097749
quote:
Op zondag 1 december 2002 20:13 schreef Villeneuvekiller het volgende:
HEEEERLIJK eindelijk een punt gepakt in het GelreDome, wat een stelletje wankers van Vite$$e zeg, niet normaal. GROTE BEK ACHTER HET HEK.

Greetz


  maandag 2 december 2002 @ 09:34:33 #48
40878 BOT
Casual Outside - Hardcore insi
pi_7097755
quote:
Op zondag 1 december 2002 20:13 schreef Villeneuvekiller het volgende:
HEEEERLIJK eindelijk een punt gepakt in het GelreDome, wat een stelletje wankers van Vite$$e zeg, niet normaal. GROTE BEK ACHTER HET HEK.

Greetz


En waar slaat dit nu weer op dan??
pi_7098385
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 21:34 schreef Villeneuvekiller het volgende:

[..]

Alles beter dan zon stadse stoepenschijter die altijd meer denkten te zijn dan boeren. En als je boer bent mag je daar best trots op zijn vind ik.

Greetz


Wat hij bedoelt te zeggen is dat als je boer bent je je best boer mag noemen (graafschap), maar dat het triest is als je jezelf boer noemt als je geen boer bent (PSV)
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_7101632
quote:
Op maandag 2 december 2002 10:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Wat hij bedoelt te zeggen is dat als je boer bent je je best boer mag noemen (graafschap), maar dat het triest is als je jezelf boer noemt als je geen boer bent (PSV)


Waar maken jullie je in godsnaam druk om.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_7101649
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 21:32 schreef Villeneuvekiller het volgende:

[..]

Jongen jongen jongen, echt waar jij snapt er nixs van. Als de Graafschap voetbalt op een nette manier is er nixs aan wij moeten hebben van passie voor voetbal, en vechten voor elke bal daar staat de Graafschap bekend om en dan begint een persoontje als jij te zeiken over wat overtredingen, tuurlijk die van van Vossen was overdreven maar hij was gefrustreerd, het hele jaar al uit vorm, uitgejouwd worden en dan ook nog 0-2 achter staan dus dat is ook te verklaren. En hetzelfde met Botje, das gewoon een harde gozer die maakt ook gewoon harde overtredingen. Ik snap de hele discussie niet eens want als er zoiets in Engelang gebeurd dan word er nixs over gezegd dan is het gewoon een forse overtreding en jij als Glory Glory Man Utd fan moet dat toch weten. Jij snapt het niet helemaal.

Greetz


Je kan ook fair hard spelen. Tis toch voetBAL.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_7105683
quote:
Op zondag 1 december 2002 20:13 schreef Villeneuvekiller het volgende:
HEEEERLIJK eindelijk een punt gepakt in het GelreDome, wat een stelletje wankers van Vite$$e zeg, niet normaal. GROTE BEK ACHTER HET HEK.

Greetz


Meneer is ongetwijfeld 1 van de zoveel 14 jarige pubertjes daar in het vak...

En uit je dak gaan omdat je 1 puntje erbij hebt?? Dat tekent wel de droevige omstandigheden daar in Doetinchem.

  dinsdag 3 december 2002 @ 08:35:04 #53
40878 BOT
Casual Outside - Hardcore insi
pi_7116858
quote:
Op maandag 2 december 2002 17:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Meneer is ongetwijfeld 1 van de zoveel 14 jarige pubertjes daar in het vak...

[afbeelding]

En uit je dak gaan omdat je 1 puntje erbij hebt?? Dat tekent wel de droevige omstandigheden daar in Doetinchem.


Het leek inderdaad wel of ze net de championsleauge hadden gewonnen

Succes verder in de competititie maar dat grote bek achter het hek sloeg dus nergens op!

pi_7117467
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 15:48 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ajax en zie sig.


Dat is al balen genoeg voor je lijkt me...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_7118721
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 09:42 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dat is al balen genoeg voor je lijkt me...


Nee hoor. Goed weekend gehad.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 5 december 2002 @ 23:25:12 #56
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_7169394
quote:
Op maandag 2 december 2002 09:34 schreef BOT het volgende:

[..]

En waar slaat dit nu weer op dan??


Ik weet niet waar jij zat maar al die lui die aan de kant van het hek zaten naar het uitvak die zaten je janken dat ze wilde matten maar later gingen ze 5 minuten voor tijd weg, stelletje losers.
Greetz
Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
  donderdag 5 december 2002 @ 23:30:25 #57
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_7169538
quote:
Op maandag 2 december 2002 17:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Meneer is ongetwijfeld 1 van de zoveel 14 jarige pubertjes daar in het vak...

[afbeelding]

En uit je dak gaan omdat je 1 puntje erbij hebt?? Dat tekent wel de droevige omstandigheden daar in Doetinchem.


Heel leuk bedacht, maar ik denk dat als je er vanuit gaat dat je met de Graafschap speelt die 18e staat en moet vechten voor een langer verblijf in de Holland Casino Eredivisie en dan tegen een club speelt die Europa in wil en als je dan nog 1-1 gelijk speelt mag je zeker weten blij zijn maar dat snappen jullie niet helemaal, en vooral omdat het vitesse is maakt het al speciaal. En nog wat ik was niet 1 van die 14 jarige ik stond wat meer naar het midden. En net of jullie zo trots mogen zijn, scoren ze 1-1 en dan loop je gewoon een eigen steward omver zodat ze bijna der rug breekt en afgevoerd moet worden met de ambulance, neej dan ben ik liever een boer met 1 punt. En nog wat, jullie lopen te janken dat wij zo blij zijn met 1 punt ik geloof dat Zuid bij jullie wel genoeg liet horen wat ze van het spel van Vite$$e vonden dus ik zou eerst naar je eigen club kijken en niet lopen zeiken over ons.

Greetz

Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
  vrijdag 6 december 2002 @ 08:39:02 #58
40878 BOT
Casual Outside - Hardcore insi
pi_7172585
quote:
Op donderdag 5 december 2002 23:30 schreef Villeneuvekiller het volgende:

[..]

Heel leuk bedacht, maar ik denk dat als je er vanuit gaat dat je met de Graafschap speelt die 18e staat en moet vechten voor een langer verblijf in de Holland Casino Eredivisie en dan tegen een club speelt die Europa in wil en als je dan nog 1-1 gelijk speelt mag je zeker weten blij zijn maar dat snappen jullie niet helemaal, en vooral omdat het vitesse is maakt het al speciaal. En nog wat ik was niet 1 van die 14 jarige ik stond wat meer naar het midden. En net of jullie zo trots mogen zijn, scoren ze 1-1 en dan loop je gewoon een eigen steward omver zodat ze bijna der rug breekt en afgevoerd moet worden met de ambulance, neej dan ben ik liever een boer met 1 punt. En nog wat, jullie lopen te janken dat wij zo blij zijn met 1 punt ik geloof dat Zuid bij jullie wel genoeg liet horen wat ze van het spel van Vite$$e vonden dus ik zou eerst naar je eigen club kijken en niet lopen zeiken over ons.

Greetz


Je eigen team uitfluiten is wel het laatste wat ik doe......alleen jammer dat bepaalde "Gelredome-supporters" van Zuid wel gingen fluiten.
Ondersteun je team liever daar hebben ze waarschijnlijk veel meer aan, ook al speelde vitesse gewoon k*t, dat weten ze zelf ook wel en begin niet meteen te fluiten
  zaterdag 7 december 2002 @ 23:31:34 #59
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_7200799
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 08:39 schreef BOT het volgende:

[..]

Je eigen team uitfluiten is wel het laatste wat ik doe......alleen jammer dat bepaalde "Gelredome-supporters" van Zuid wel gingen fluiten.
Ondersteun je team liever daar hebben ze waarschijnlijk veel meer aan, ook al speelde vitesse gewoon k*t, dat weten ze zelf ook wel en begin niet meteen te fluiten

Het ging hier niet om een bepaalde Gelredome supporter maar ok 70% van Zuid, ik ken lui die erop staan en die zeiden zelf ook dat Vite$$e gewoon belachelijk slecht gespeeld heeft en dat moet het team dan ook maar voelen.

Greetz


Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
pi_7202890
Morgen NEC - Vitesse. Dàt is speciaal.
  zondag 8 december 2002 @ 09:39:51 #61
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7204965
Twente-Groningen ook zeer speciaal
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_7213138
quote:
Op zondag 8 december 2002 09:39 schreef CAZZO het volgende:
Twente-Groningen ook zeer speciaal
Ik dacht Twente - Heracles?
pi_7213233
Effe de topictitel een beetje aangepast
  maandag 9 december 2002 @ 13:29:03 #64
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_7221422
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:14 schreef Leatherface het volgende:
Effe de topictitel een beetje aangepast
\

Goed bezig zijn we eindelijk die nepboeren uit Eindhoven kwijt,
thxz Leatherface

Greetz

Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
  dinsdag 4 maart 2003 @ 22:45:26 #65
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_8871617
Mensen bezoek onze site ff -spam-

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 04-03-2003 23:16]

Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
  dinsdag 4 maart 2003 @ 22:46:00 #66
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8871643
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 22:45 schreef Villeneuvekiller het volgende:
Mensen bezoek onze site ff
s
p
a
m

e
n

d
a
t

m
a
g

n
i
e
t

!
!
!

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 04-03-2003 23:17]

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_8871936
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 22:46 schreef mitt het volgende:

[..]

s
p
a
m

e
n

d
a
t

m
a
g

n
i
e
t

!
!
!


Nog ff op z'n boers, dan begrijpt ie het vast wel : spam'n moag nie .

[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 04-03-2003 23:00]

  dinsdag 4 maart 2003 @ 23:18:47 #68
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8872804
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 22:53 schreef LoekB het volgende:

Nog ff op z'n boers, dan begrijpt ie het vast wel : spam'n moag nie .


En nog even op zijn Mods: foei, mag niet en weggehaald.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 5 maart 2003 @ 13:12:12 #69
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_8882798
Bah....ik heb al visioenen dat ik op met mn vrienden op Studio sport in beeld kom met betraande ogen en een sjaal waar ik mn neus in snuit. T gaat he-le-maal niet goed. Wat moet ik nou als we degraderen

Lekker naar Helmond sport e.d. Nou ik heb dr nu al zin in....not. Maarja, seizoenskaart voor volgend seizoen is al bij mekaar gespaard dus dr zit weinig anders op dan leker naar haarlem, helmond of emmen te reizen.

"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  woensdag 2 april 2003 @ 18:31:35 #70
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_9541079
DOETINCHEM (ANP) - Peter van Vossen verlaat per direct De Graafschap. De routinier doet dit uit algehele onvrede over een aantal zaken. De Doetinchemse club respecteert het besluit van de aanvaller. Van Vossen hoopt voor volgend seizoen nog wel een andere club te vinden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 3 april 2003 @ 10:25:02 #71
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_9552761
Hij was toch e duur en rendement had ie niet meer. Natuurlijk heb ik van hem genoten soms, maar hij is gewoon uitgevoetbald. Dat had natuurlijk wel iets netter gebracht mogen worden ja ok...maar het is beter zo. Nu nog die klootzak van den Brom eruit schoppen en we hebben weer een half budget voor volgend seizoen bij elkaar
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  donderdag 10 april 2003 @ 16:15:53 #72
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_9700978
quote:
Op donderdag 3 april 2003 10:25 schreef xJapser het volgende:
Hij was toch e duur en rendement had ie niet meer. Natuurlijk heb ik van hem genoten soms, maar hij is gewoon uitgevoetbald. Dat had natuurlijk wel iets netter gebracht mogen worden ja ok...maar het is beter zo. Nu nog die klootzak van den Brom eruit schoppen en we hebben weer een half budget voor volgend seizoen bij elkaar
Voor van de Brom is allang een oplossing gevonden, die gaat volgend jaar trainen bij bennekom, hij blijft nog wel ff als scout maar dat kost de graafschap zo goed als nixs.
Als de Graafschap erin blijft dan word het volgend jaar een mooi jaar misschien wel het mooiste jaar uit de geschiedenis, we zijn financieel een van de enige die gezond zijn en volgend jaar komt er veel geld vrij door het vertrek van veel speler. Verder is het van vertrek van Marsman natuurlijk de beste beslissing dit jaar, eindelijk iemand anders met een hart voor de Graafschap, het word een mooi jaar volgend jaar neem het van mij aan.

Voor meer nieuws http://members.lycos.nl/bwmforever

Greetz

Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
  donderdag 10 april 2003 @ 16:22:15 #73
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_9701148
Hoezo mooi? Wat is er nou mooi aan de fuckin goude gides divisie, leg mij dat eens uit. Nee, met het programma wat nog volgt en de wijze waarop wedstrijden worden weggeven blijft er weinig positiefs over om je aan vast te klampen dat we behouden blijven. Het doet pijn, maar t'is wel de waarheid.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zaterdag 19 april 2003 @ 22:06:41 #74
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_9887908
Alvast welkom in GGD
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 19 april 2003 @ 22:07:58 #75
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_9887932
Jajajajaja... we weten het al Ik ben al diep bedroefd
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zaterdag 19 april 2003 @ 22:09:04 #76
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_9887954
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 22:07 schreef xJapser het volgende:
Jajajajaja... we weten het al Ik ben al diep bedroefd
Oh ja,er is in GGD maar plek voor 1 Blue White Army dus zorg maar dat je alvast een ander nickname krijgt
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 19 april 2003 @ 22:19:14 #77
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_9888144
Tsss...dacht het niet he!! Jullie gaan maar een toontje lager zingen daaro...want DeGraafschap is te goed voor de GGD en dus worden we simpel kampioen (ofzo)
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zaterdag 19 april 2003 @ 22:20:09 #78
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9888165
Gun het de Graafschap niet
Liever zo'n nietszeggend ploegje als Zwolle
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zaterdag 19 april 2003 @ 22:23:42 #79
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_9888230
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 22:19 schreef xJapser het volgende:
Tsss...dacht het niet he!! Jullie gaan maar een toontje lager zingen daaro...want DeGraafschap is te goed voor de GGD en dus worden we simpel kampioen (ofzo)
we zullen zien,iig welkom
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 19 april 2003 @ 23:31:11 #80
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_9889316
Boeren zijn de baas in de GGD
  zondag 20 april 2003 @ 01:04:23 #81
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_9890524
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 23:31 schreef thetruth het volgende:
Boeren zijn de baas in de GGD
ach ja,je kan maar ergens de baas van zijn
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 20 april 2003 @ 12:21:40 #82
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_9893569
We moeten positief zijn...we hebben iig een vette streekderby voor de boeg:

wat een affiche... De Graafschap - AGOVV

"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 20 april 2003 @ 12:31:20 #83
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_9893706
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 22:11 schreef MrTorture het volgende:
De Graafschap doet het jammerlijk slecht Best jammer want het is een van de leukere clubs uit de competitie... Ik zou het jammer vinden als ze er uit vliegen.
Precies! Laat nou alstublieft Excelsior er uit vliegen. Daar heeft helemaal niemand iets mee, de Graafschap is een ECHTE club.
pi_9894595
quote:
Op zondag 20 april 2003 12:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Precies! Laat nou alstublieft Excelsior er uit vliegen. Daar heeft helemaal niemand iets mee, de Graafschap is een ECHTE club.


While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_9894794
quote:
Op zondag 20 april 2003 12:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Precies! Laat nou alstublieft Excelsior er uit vliegen. Daar heeft helemaal niemand iets mee, de Graafschap is een ECHTE club.


IJdele hoop vrees ik.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  zondag 20 april 2003 @ 14:09:14 #86
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_9895132
quote:
Op zondag 20 april 2003 13:33 schreef zjroentje het volgende:

[..]


wat doe jij raar dan..
  maandag 28 april 2003 @ 22:24:12 #87
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_10080607
Wat nou ik ben al diep bedroefd, er kan nog vanalles gebeuren. We moeten alleen zorgen dat we vrijdag winnen. Als we dat verliezen ben ik er pas van overtuigd dat we er direct uit liggen, maar nu nog niet. Als wij vrijdag met drie punten naar DTC vertrekken dan is er vanalles mogelijk. En nog wat over die actie van de vriendenkring om kaarten aan te bieden voor ¤ 2,50. Het is een goed initiaftief maar zorg dat iedereen gelijke kansen krijgt bij het aankopen, niet iedereen kan om 6 uur bij het stadion zijn. En nu zijn wij, die juist bij zo goed als elke wedstrijd aanwezig zijn de dupe want we hebben geen kaarten kunnen krijgen, het is een belachelijke regeling. Nu krijg je alleen maar van die gelegenheidssupporters, zoals papa's die hun zoontje een keer mee naar het voetbal nemen omdat het toch maar ¤ 2.50 is. We zullen zien hoe het afloopt maar voor diegene die in het uitvak zitten. Zwaai ff naar ons als wij op de lange zijde zitten. Je kunt ons herkennen aan de grote vlag met "GELEGENHEIDSUPPORTERS" en "BWM ALTIJD EN OVERAL".

Greetz

Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
  dinsdag 6 mei 2003 @ 13:49:52 #88
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10244890
vd Haar heeft een spiertje gescheurd en speelt dit seizoen niet meer.
Het zal nu moeilijk zat worden om er in te blijven zonder hun "scorende" spits
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 7 mei 2003 @ 18:05:11 #89
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_10277208
Ik gun het De Graafschap ook niet. Het is een 'echtere' club dan Zwolle of Excelsior. Maar ja, zolang wij ook nog verre van veilig staan ben ik toch elke keer blij als ze verliezen.
En de echte boeren? Die zitten toch echt hier. In ieder geval niet in Eindhoven. Ik kan me vergissen maar volgens mij gebruiken ze die bijnaam daar nog maar een paar jaar.
  maandag 12 mei 2003 @ 17:15:44 #90
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_10379443
Van de haar is toch weer helemaal fit verklaard ineens :S

maar goed ik hoop voor jullie dat de graafschap van groningen en zwolle wint dan is dr niks aan de hand. Dan gewoon via de nacompetitie in de eredivisie blijven. Ik hoop dat we zelf naar Doetichem komen met mijn cluppie we winnen toch niet van jullie maar ga liever naar doetichem dan naar dat altijd saaie excelsior waar we toch al 100x per jaar tegen spelen.

ILJA VAN LEERDAM

OJAAJOH?
pi_10567799
Jacco Swart van De Graafschap legt per 1 juni dit jaar zijn functie neer als algemeen directeur van de superboeren. De Raad van Commissarissen van de club uit Doetinchem heeft de reden van zijn plotselinge vertrek nog niet bekend gemaakt en wil die ook niet bekend maken.

Eerder dit jaar kreeg manager Gerard Marsman, degene waarmee Swart de directie voetbalzaken vormde, als te horen dat hij de club aan het eind van het seizoen moest gaan verlaten. Marsman besloot daarop per direct te vertrekken bij de club. De Graafschap moet dus opzoek naar een nieuwe algemeen directeur en een technisch directeur.

Sinds 1 juli 1999 was Swart de algemeen directeur van de club. Daarvoor was hij actief bij de KNVB in zijn woonplaats Zeist.

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  donderdag 29 mei 2003 @ 16:37:17 #92
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_10757403
Einde verhaal. God wat een enorm dieptepunt
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  donderdag 29 mei 2003 @ 16:39:03 #93
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10757433
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 16:37 schreef xJapser het volgende:
Einde verhaal. God wat een enorm dieptepunt
Kan er niet rouwig om zijn.
Ze hadden eigenlijk afgelopen seizoen al moeten gaan
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 29 mei 2003 @ 16:39:37 #94
30919 mitt
Michael Corleone
pi_10757443
Jammer.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 29 mei 2003 @ 16:39:59 #95
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_10757449
Dutchgooner...ga jij anders ff lekker een ander topic verneuken

[Dit bericht is gewijzigd door xJapser op 29-05-2003 16:40]

"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  donderdag 29 mei 2003 @ 16:40:39 #96
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10757462
Jammer voor De Graafschap, ik had liever Excelsior zien degraderen

Kop op jongens in de Eerste Divisie en snel weer promoveren hè

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_10757468
Gecondoleerd
pi_10757493
Een mooie club die na jaren degradeert. Pijn
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_10757502
Jammer
  donderdag 29 mei 2003 @ 17:49:41 #100
45802 Terrah
Jong en onbezonnen
pi_10758507
Boeruhh?
Degraderuhh?
There is no ultimate truth
pi_10759418
Jammer, maar helaas... Hoop dat jullie Volendam niet achterna gaan...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 mei 2003 @ 18:58:17 #102
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10759473
Gecondoleerd. Ik had jullie zeker NC gegund!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 29 mei 2003 @ 19:04:24 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10759587
Jammer voor de fans van de Graafschap.

Ik persoonlijk had liever gezien dat Feyenoord-2 rechtstreeks was gedegradeerd.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 29 mei 2003 @ 19:04:39 #104
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_10759597
Gecondoleerd.... Excelsior had moeten degraderen!

De Graafschap = Eredivisie, Eredivisie = De Graafschap (beetje overdreven misschien, maar ik heb sympathie voor de club)

Succes in de GG-divisie, en dat jullie maar gelijk kampioen mogen worden!

pi_10759644
Jammer jongens ik had ook liever FEY 2 zien degraderen.
  donderdag 29 mei 2003 @ 19:09:09 #106
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_10759696
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 19:04 schreef golfer het volgende:
Jammer voor de fans van de Graafschap.

Ik persoonlijk had liever gezien dat Feyenoord-2 rechtstreeks was gedegradeerd.


Grrrr ik wordt zo gek van die naam en het ergste is nog dat ik het kan begrijpen
Maar ik vind het ook zeer jammer voor de graafschap, alhoewel ik tijdens de wedstrijden vanmiddag iets geheel anders hoopte uiteraard
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  donderdag 29 mei 2003 @ 19:28:34 #107
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_10760038
Jammer! Succes verder!
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_10763530

Tot ziens in Sittard.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 29 mei 2003 @ 23:17:02 #109
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10763846
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 23:02 schreef zjroentje het volgende:

Tot ziens in Sittard.


Ja klopt,ik kom morgen ook
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 30 mei 2003 @ 00:07:27 #110
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10764802
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 23:17 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ja klopt,ik kom morgen ook


Zag het op de borden.

Kom je zo'n 500 meter van m'n huis de A2 af.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 30 mei 2003 @ 00:28:51 #111
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10765249
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 00:07 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Zag het op de borden.

Kom je zo'n 500 meter van m'n huis de A2 af.


ben afgelopen weekend toe ik naar Luik ben geweest nog langs Borne gereden.
Is hetzelfde als je op de A2 bij knooppunt Hintham rijdt,dan ben je bijna bij mijn huis
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 30 mei 2003 @ 00:30:59 #112
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10765282
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 00:28 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

ben afgelopen weekend toe ik naar Luik ben geweest nog langs Borne gereden.
Is hetzelfde als je op de A2 bij knooppunt Hintham rijdt,dan ben je bijna bij mijn huis


Tering, dan reed je wel de verkeerde kant op.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 30 mei 2003 @ 00:32:22 #113
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10765307
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 00:30 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Tering, dan reed je wel de verkeerde kant op.


Je komt toch langs afslag Borne als je naar het Zuiden rijdt?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 30 mei 2003 @ 00:33:31 #114
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10765326
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 00:32 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Je komt toch langs afslag Borne als je naar het Zuiden rijdt?


Borne ligt in Drenthe.

Tis Born, zonder -e
Ook mooi: Het Zuiden, alsof het een apart land is

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 30 mei 2003 @ 00:35:11 #115
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10765359
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 00:33 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Borne ligt in Drenthe.

Tis Born, zonder -e
Ook mooi: Het Zuiden, alsof het een apart land is


Ja kut,dat bedoel ik ook

en het ZUIDEN is bij mij een apart land ten opzichte van "boven de rivieren" dan

NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 30 mei 2003 @ 00:37:59 #116
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10765413
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 00:35 schreef DutchGooner het volgende:
en het ZUIDEN is bij mij een apart land ten opzichte van "boven de rivieren" dan
Gelukkig ligt Den Bosch boven de rivieren.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 30 mei 2003 @ 00:39:18 #117
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10765442
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 00:37 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Gelukkig ligt Den Bosch boven de rivieren.


HOHOHOHO,jij begaat een GROTE VAUT!

Wij liggen aan de oevers van de Maas,ten ZUIDEN ervan!

NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 30 mei 2003 @ 00:40:05 #118
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10765461
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 00:39 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

HOHOHOHO,jij begaat een GROTE VAUT!

Wij liggen aan de oevers van de Maas,ten ZUIDEN ervan!


Was ook een cynische post.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 30 mei 2003 @ 00:41:18 #119
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10765483
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 00:40 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Was ook een cynische post.


had het gezien but don't fuck with a Bosschenaar!
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 30 mei 2003 @ 00:43:12 #120
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10765525
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 00:41 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

had het gezien but don't fuck with a Bosschenaar!


Ga je dan met Bossche Bollen gooien?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 30 mei 2003 @ 00:44:10 #121
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10765545
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 00:43 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ga je dan met Bossche Bollen gooien?


Is zonde,ken je beter opeten
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 30 mei 2003 @ 00:45:17 #122
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10765568
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 00:44 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Is zonde,ken je beter opeten


Smakelijk.

Ik ga maffen.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 30 mei 2003 @ 00:45:49 #123
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10765577
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 00:45 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Smakelijk.

Ik ga maffen.


me too,mag weer over 4 uurtjes op
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 30 mei 2003 @ 00:46:09 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10765580
Dames, niet slowchatten!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 30 mei 2003 @ 03:00:09 #125
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_10766713
Ik kan het nog steeds niet geloven...mijn cluppie...gedegradeerd
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  vrijdag 30 mei 2003 @ 10:06:47 #126
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10767967
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 00:33 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Borne ligt in Drenthe.

Tis Born, zonder -e
Ook mooi: Het Zuiden, alsof het een apart land is


Borne ligt in Overijssel
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  vrijdag 30 mei 2003 @ 11:26:38 #127
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10769253
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 10:06 schreef amnesiac het volgende:

[..]

Borne ligt in Overijssel


Zat er wel dichter bij als DG.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 30 mei 2003 @ 20:16:45 #128
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_10778604
Ben eigenlijk wel benieuwd welke seizoenskaarthoudende Graafschap supporters die hier op Fok! rondzwerven nu voor het nieuwe seizoen alsnog een seizoenskaart aanschaffen.

Ik wel i.i.g.

Ondanks het feit dat het nog steeds niet tot me is doorgedrongen dat we gedegradeerd zijn

"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 mei 2003 @ 20:31:17 #129
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10778847
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 00:28 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

ben afgelopen weekend toe ik naar Luik ben geweest nog langs Borne gereden.
Is hetzelfde als je op de A2 bij knooppunt Hintham rijdt,dan ben je bijna bij mijn huis


ik vergiste me gister tegen zjroentje ook met Borne/Born
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 30 mei 2003 @ 20:34:16 #130
52589 sjun
uit solidariteit
pi_10778891
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 03:00 schreef xJapser het volgende:
Ik kan het nog steeds niet geloven...mijn cluppie...gedegradeerd
Hadden ze nu Smoking-Fritz-Korbach maar tijdig opglapt dan was het niet zover gekomen.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  vrijdag 30 mei 2003 @ 20:34:31 #131
52589 sjun
uit solidariteit
pi_10778894
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 03:00 schreef xJapser het volgende:
Ik kan het nog steeds niet geloven...mijn cluppie...gedegradeerd
Hadden ze nu Smoking-Fritz-Korbach maar tijdig opgelapt dan was het niet zover gekomen.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  zaterdag 31 mei 2003 @ 00:24:12 #132
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10783329
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 20:16 schreef xJapser het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd welke seizoenskaarthoudende Graafschap supporters die hier op Fok! rondzwerven nu voor het nieuwe seizoen alsnog een seizoenskaart aanschaffen.

Ik wel i.i.g.


Lijkt me logisch,onvoorwaardelijke steun dacht ik zo
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 31 mei 2003 @ 12:27:29 #133
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_10787576
Zo gewoon is onvoorwaardelijke steun bij sommigen niet hoor. Ik zie ons volgend seizoen echt nog wel 6000 toeschouwers per wedstrijd trekken, maar waar zijn de andere 5000?
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zaterdag 31 mei 2003 @ 12:30:33 #134
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_10787635
Einde carrière Jan Vreman een feit
Jan Vreman (37) maakte in de laatste competitiewedstrijd tegen FC Zwolle voor het laatst deel uit van de selectie van de Doetinchemse club. De ervaren Vreman werd tegen FC Zwolle niet ingezet. "Een triest afscheid, ik had het me allemaal wel anders voorgesteld", zo gaf de zwaar teleurgestelde Vreman aan. De routinier nam na afloop van de wedstrijd nog wel op een mooie manier afscheid van "zijn" supporters, door in het uitvak te verschijnen en handen te schudden.

Voor Vreman begon het allemaal tijdens het seizoen 1985/1986. Hij debuteerde, destijds als aanvaller, op 29 maart 1986 tijdens PEC Zwolle - De Graafschap (1-0). Opvallend dat zijn profcarrière ook eindigt in Zwolle.

Semi-prof Vreman kwam in 18 seizoen liefst tot 375 competitieduels met 11 treffers. Dit aantal duels was ongetwijfeld hoger uitgevallen als Vreman niet 2.5 seizoen had moeten missen door zware knieblessures. Maar met het huidige aantal duels achter zijn naam moet hij alleen John Leeuwerik (431 wedstrijden) en doelman Ron Olyslager (400), voor zich dulden.

Deze clubman gaat niet verloren voor De Graafschap. Gedurende deze voorbal jaargang loopt hij al stage bij de D1-jeugd van De Graafschap.

bron: de Graafschap.nl

Heeeeeeel jammer. Een icoon in de achterhoek.Boegbeeld voor hard werken en "dr'an goan" . Jan was goed!

"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zaterdag 31 mei 2003 @ 12:46:22 #135
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10787841
Jammer voor deze leuke club met z'n trouwe aanhang, ik hoop dat ze snel terugkeren maar heb d'r een hard hoofd in eerlijk gezegd.
You must be out of your brilliant mind.
  zaterdag 31 mei 2003 @ 12:52:24 #136
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10787914
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 12:27 schreef xJapser het volgende:
maar waar zijn de andere 5000?
Die zitten bij Vitesse of NEC
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  dinsdag 17 juni 2003 @ 23:31:51 #137
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_11181785
Hmm seizoen ten einde, verblijf in de HC ten eind maar we laten de moed zeker niet zakken. Vandaag heeft Frans adelaar bijgetekend en zo is er weer een begin gemaakt met de goede nieuwe start.
Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
pi_11191054
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 23:31 schreef Villeneuvekiller het volgende:
Hmm seizoen ten einde, verblijf in de HC ten eind maar we laten de moed zeker niet zakken. Vandaag heeft Frans adelaar bijgetekend en zo is er weer een begin gemaakt met de goede nieuwe start.
Krijg altijd zo'n nare associatie bij jouw nickname.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 18 juni 2003 @ 14:13:06 #139
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_11192649
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 13:09 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Krijg altijd zo'n nare associatie bij jouw nickname.


Opgekropte woede?
Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
pi_11192680
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 14:13 schreef Villeneuvekiller het volgende:

[..]

Opgekropte woede?


Ik moet dan altijd aan Gilles Villeneuve denken.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_11192693
Zit ook zo een Graafschap figuur bij mij in de klas
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  woensdag 18 juni 2003 @ 14:34:31 #142
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_11193205
De Graafschap is wel een leuke club. Fanatieke supporters, waar eigenlijk nooit problemen mee zijn. Ze hebben gelukkig ook geen last van voorzitters met grootheidswaan. Ik hoop dat ze snel weer naar de eredivisie terugkeren.
  donderdag 19 juni 2003 @ 10:07:19 #143
22837 Skef
Global Underground
pi_11213030
Ik ga iedere thuiswedstrijd, en dat bevalt me prima! Biertje erbij, kaasje/worstje, het is goed vertoeven in de businessclub daar!

En de komende 2 seizoenen zitten we er nog steeds

And remember, DON'T TAKE LIFE TOO SERIOUSLY!
  zondag 22 juni 2003 @ 15:39:07 #144
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_11291674
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 14:14 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ik moet dan altijd aan Gilles Villeneuve denken.


Neej sorry dat bedoel ik er niet mee hoor, ik ben wel van deze tijd...
Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
  woensdag 25 juni 2003 @ 09:08:25 #145
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_11361419
Volgend jaar natuurlijk wel weer een seizoenskaart. Ze zullen me van de Spinnekop af moeten dragen. Ik irriteer me wel aan de traagheid van het aantrekken van nieuwe spelers, waar blijven die nodige versterkingen? We hebben godver maar 16 contractspelers ofzo.

Voor meneer bussiness club kom eens een keer tussen het plebs staan in plaats van bij je elitaire clubje...

Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 25 juni 2003 @ 13:21:20 #146
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_11366400
Vindt het nogsteeds jammer dat jullie zijn gedegradeerd! ik hoop niet dat het met jullie zo afloopt als met sparta maar dat jullie gelijk weer promoveren. Zo'n club als zwolle..dié gun ik het! aangezien die niet fatsoenlijk kunnen voetballen.

Tot aankoment seizoen (toch wel leuk dat we naar jullie mogen, blijft leuke club, stadion e.d) en de groeten aan Ilja!

OJAAJOH?
  woensdag 25 juni 2003 @ 22:13:18 #147
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_11378527
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 13:21 schreef hellmondunited het volgende:
Vindt het nogsteeds jammer dat jullie zijn gedegradeerd! ik hoop niet dat het met jullie zo afloopt als met sparta maar dat jullie gelijk weer promoveren. Zo'n club als zwolle..dié gun ik het! aangezien die niet fatsoenlijk kunnen voetballen.

Tot aankoment seizoen (toch wel leuk dat we naar jullie mogen, blijft leuke club, stadion e.d) en de groeten aan Ilja!


Ik denk niet dat met ons zosnel gaat gebeuren als wat er met sparta gebeurde. Wij hebben namelijk geen schulden. Volgens mij is eind dit jaar ook het stadion helemaal vrij zonder schulden, en er gaan qua salaris grote jongens weg (turpijn, splinter) dus we hebben denk ik financieel geen problemen.
Met het aantrekken van spelers zijn de scouts wel druk bezig al vind ik zelf dat het ook langzaam gaat. Er werd gesproken met de keeper Willockx maar die heeft bij een belgische eerste klasser getekent (vraag me af waarom). Verder word er nu concreet gepraat met Carlos van Wanrooij, ik ben persoonlijk geen fan van de oudere garde qua spelers maar je moet eigenlijk ook wel een ervaren kracht achterin hebben dus misschien is het ook wel beter. We moeten nu alleen nog een goeie spits en middenvelder halen. Iemand iedeen???? Misschien is het wel leuk om aan te geven welke spelers jij graag wilt zien komen (wel haalbaar natuurlijk) en daarna een opstelling voor het aankomende seizoen te maken...
Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
pi_11385034
Nu praten ze ook met Arno van Zwam. Lijkt me wel goeie keeper, maar we hebben een echte spits nodig en verdedigers en niet zo'n ouwe knar als van wanrooy (zie v gastel, brom, vossen)
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 26 juni 2003 @ 14:47:39 #149
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_11391166
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 09:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nu praten ze ook met Arno van Zwam. Lijkt me wel goeie keeper, maar we hebben een echte spits nodig en verdedigers en niet zo'n ouwe knar als van wanrooy (zie v gastel, brom, vossen)
Mendes da Silva misschien voor centraal achterin?

Enne wat vinden jullie eigenlijk van Ilja van Leerdam? Ik ben in ieder geval trots op hem

OJAAJOH?
pi_11391267
Van Leerdam is een van de betere.

Die "Diego" (remember Beenhakker )mendes is inderdaad een aardige verdediger, maar niet uit het juiste Boeren hout gesneden. Meer uit het Silooy hout gesneden.

Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 26 juni 2003 @ 22:38:59 #151
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_11401457
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 14:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Van Leerdam is een van de betere.

Die "Diego" (remember Beenhakker )mendes is inderdaad een aardige verdediger, maar niet uit het juiste Boeren hout gesneden. Meer uit het Silooy hout gesneden.


Mendes da Silva zou in gesprek zijn met Ajax over een eventuele overgang. En ik ben bang dat ik je gelijk moet geven dat hij niet helemaal uit het goeie hout is gesneden voor de GG dus. Ilja is natuurlijk een fantastische speler en ben erg blij dat hij volgend jaar nog rondbalt, hijs echt een sympatieke gozert, ik heb na Zwolle nog ff met hem gepraat met hem kun je echt goed ouwehoeren...
Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
  vrijdag 27 juni 2003 @ 09:49:03 #152
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_11407293
Had jij na Zwolle nog zin om met iemand te ouwehoeren dan?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 27 juni 2003 @ 14:11:03 #153
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_11412391
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 09:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Had jij na Zwolle nog zin om met iemand te ouwehoeren dan?
Die gozer weet altijd wel weer er iets van te maken, hoe de situatie ook is. Ilja was voor de helmondse supporters echt een geweldige gast, je kon idd echt goed met hem lachen. Had later nog op internet gezien dattie naar Helmond Sport - Go Ahead was geweest in de nacompetitie, bleek dat ie weer had zitte klooie hier, hij blijft zwaar relax
OJAAJOH?
  zondag 29 juni 2003 @ 14:53:24 #154
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_11445524
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 14:47 schreef hellmondunited het volgende:

[..]


Enne wat vinden jullie eigenlijk van Ilja van Leerdam? Ik ben in ieder geval trots op hem


Van Leerdam ruled! Met zn vage hondje Bonky...Jammer dat ie een matig seizoen heeft gedraaid ... Maar hij past iig perfect bij de club.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  woensdag 2 juli 2003 @ 21:06:17 #155
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_11520326
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 09:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Had jij na Zwolle nog zin om met iemand te ouwehoeren dan?
Napraten of Analyseren heet dat...
En op zulk soort momenten kom je wel leukere informatie te weten...
Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 juli 2003 @ 12:20:30 #156
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11557108
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 11:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Welek spelers moet de graafschap nog halen en hoe komt de definitieve opstelling er dan uit te zien?
Ik denk aankopen: v Zwam, Redan, Den Ouden, Dirckx, nog een centrale en linkerverdediger en een middenvelder voor de breedte.
opstelling wordt dan:

--------------------v Zwam------------------
Bot--Bakens--Dirxkx--Alles beter dan Hermans
-------------Hertog(Beelenkamp)-------------
Duits----Leerdam----Hupkes(Berendsen/Schulp)
-----------Redan-------Den Ouden------------


quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 11:06 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Redan komt niet: Putter is geblesseerd, Janssen kan weg, dus hij ruikt zijn kans. Schulp is geen linkshalf, Bot is veel te slecht.


quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 11:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik weet het. Schulp wordt wel gebruikt al linkshalf Ik ben het er ook niet mee eesn, maar ik ben bang dat hij er wel voor gebruikt gaat worden. En zo slecht is bot nou ook weer niet.
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 12:12 schreef forza22 het volgende:
ik mis kooijman in de opstelling
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 4 juli 2003 @ 15:04:53 #157
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_11561965
Kooijman heb ik inderdaad niet in de basis ALS Dirckx komt. Ik denk overigens wel dat Redan komt Let op mijn woorden Maandag op z'n laatst is ei van de partij.
Klote dat Zafarin weg is, maar als hij leiever in Oostenrijk voetbalt dan in Nederland moet hij het zelf weten en dan voetballen zij misschien Europees, maar voor hoe lang? na een ronde is dat ook afgelopen en dank maar niet dat je je in de kijker speelt in Oostenrijk...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 17:16:16 #158
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_11565214
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 15:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kooijman heb ik inderdaad niet in de basis ALS Dirckx komt. Ik denk overigens wel dat Redan komt Let op mijn woorden Maandag op z'n laatst is ei van de partij.
Klote dat Zafarin weg is, maar als hij leiever in Oostenrijk voetbalt dan in Nederland moet hij het zelf weten en dan voetballen zij misschien Europees, maar voor hoe lang? na een ronde is dat ook afgelopen en dank maar niet dat je je in de kijker speelt in Oostenrijk...
Als je blij moet zijn met Zafarin... Dat vind ik echt ene van de meest overschatte spelers van de laatste jaren.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_11565422
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 17:16 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Als je blij moet zijn met Zafarin... Dat vind ik echt ene van de meest overschatte spelers van de laatste jaren.


Maak daar maar eeuwen van...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 4 juli 2003 @ 21:12:03 #160
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_11569260
We hebben wel een klein onderschat probleempje, namelijk het aantal selectiespelers. Er missen er nog een stuk of 6 nu
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zaterdag 5 juli 2003 @ 09:59:59 #161
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_11576094
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 17:28 schreef methodmich het volgende:

[..]

Maak daar maar eeuwen van...


Is ie al zo oud dan?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_11577159
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 09:59 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Is ie al zo oud dan?


Nou ja, hij speelde in de vorige eeuw ook al..

Maar ik bedoelde meer: er is nooit een meer overschatte speler geweest.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 7 juli 2003 @ 12:11:13 #163
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_11615492
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 15:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kooijman heb ik inderdaad niet in de basis ALS Dirckx komt. Ik denk overigens wel dat Redan komt Let op mijn woorden Maandag op z'n laatst is ei van de partij.
Klote dat Zafarin weg is, maar als hij leiever in Oostenrijk voetbalt dan in Nederland moet hij het zelf weten en dan voetballen zij misschien Europees, maar voor hoe lang? na een ronde is dat ook afgelopen en dank maar niet dat je je in de kijker speelt in Oostenrijk...
Ik denk niet dat Dirckx komt hoor. Trouwen Redan en den Ouden zijn zo goed als zeker en er komen nog 3 spelers een paar weken op proef. Het zijn voornamelijk Grieken dus we zullen wel weer zien wat het word. Davy Zafarin ben ik alleen maar blij om dat ie weg is, als je niet met volle overgave voor de Graafschap kan spelen kun je beter oprotten...
Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
pi_11617844
quote:
Op maandag 7 juli 2003 12:11 schreef Villeneuvekiller het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Dirckx komt hoor. Trouwen Redan en den Ouden zijn zo goed als zeker


Geert gaat gezellig naar Zuid-Korea hoor...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 8 juli 2003 @ 00:15:14 #165
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_11632746
quote:
Op maandag 7 juli 2003 13:48 schreef methodmich het volgende:

[..]

Geert gaat gezellig naar Zuid-Korea hoor...


Waar haal jij dat nieuws vandaan dan ik kan het nergens vinden...
Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
  dinsdag 8 juli 2003 @ 12:52:38 #166
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_11639712
Laat ze maar lullen. Den Ouden is in de winterstop op proef geweest in china Dat zal ie wel bedoelen. Gaan er nog mensen naar de training kijken? Ga morgen of donderdag polshoogte nemen.

Wat anders Adelaar zegt dat hij genmoeg opties heeft voor linkshalf en daarom Ter Avest niet nodig heeft. Hij schopt Berendsen, Jansen en Hupkes echter naar het tweede. Wie gaat ie dan gebruiken als half? Duit? Schulp? Dat zijn toch geen halfspelers? Snap er geen reet van.

Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_11641217
China is wat anders dan Zuid-Korea...

Geert staat al weken in de belangstelling van Busan Icons en heeft zelf zin in een buitenlands avontuur, dus die gaat niet bij De Graafschap ballen. Zeker niet omdat dat een sportieve achteruitgang is ten opzichte van RBC.

Misschien moet je eens beter de kranten lezen of VI, die hebben het ook al gemeld.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:20:44 #168
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_11641876
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:52 schreef methodmich het volgende:
China is wat anders dan Zuid-Korea...
wel eens van sarcasme gehoord.....

Geert staat al weken in de belangstelling van Busan Icons en heeft zelf zin in een buitenlands avontuur, dus die gaat niet bij De Graafschap ballen. Zeker niet omdat dat een sportieve achteruitgang is ten opzichte van RBC.en geen club, of een club uit zuid korea is gelukkig geen sportieve achteruitgang...

Misschien moet je eens beter de kranten lezen of VI, die hebben het ook al gemeld.


Als jij mij kunt wijzen waar dat in de VI staat ben je een grote!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:29:29 #169
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_11643639
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 12:06 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou ja, hij speelde in de vorige eeuw ook al..

Maar ik bedoelde meer: er is nooit een meer overschatte speler geweest.


Ik begreep je wel hoor...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_11651765
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Als jij mij kunt wijzen waar dat in de VI staat ben je een grote!


Paar VItjes terug, moet je maar even zoeken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11654200
* Tinkerbelletje vind het niet leuk dat ze zijn gedegradeerd

Chagerijnige vader nu rondlopen, al weken..

  woensdag 9 juli 2003 @ 02:08:31 #172
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_11658136
De Graafschap heeft dinsdag de Fransman Loic Loveal gecontracteerd. De rechterspits (21) tekende een tweejarige verbintenis bij de Achterhoekse club. In Frankrijk speelde Loveal onder meer voor Sochaux en Lens. Hij speelde het laatste half jaar voor een Franse eerste divisie club en speelt in het Franse elftal onder 21 jaar aldus Frans Adelaar in een reactie. Loveal verkoos De Graafschap boven een aanbieding van de Belgische promovendus Cercle Brugge. Vorig seizoen is hij hier wezen kijken in het duel met FC Groningen en is onder de indruk van de club., zo laat Adelaar weten. De Fransman voegt zich komende donderdag bij de selectie.

De nieuwe oefenmeester had dinsdagmiddag een goed gesprek met Marc van Hintum. Dat was een prettig gesprek. Alleen heeft Van Hintum nog twee aanbiedingen van andere clubs. De verwachting is dat hij aan deze week een beslissing neemt. Onze ambities spreken hem zeker aan.

Dan is er nog de Griekse spits Alexis Gavrilopoulos. Hij komt vanaf donderdag op proef en blijft een week en gaat ook mee op trainingskamp in Winterswijk., zo liet Adelaar weten.


bron: site van de Graafschap

Ik hoop niet weer zo'n prutser met heimwee, net als die Antolini.

"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  woensdag 9 juli 2003 @ 10:15:35 #173
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_11660082
Of Kamata...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 9 juli 2003 @ 11:54:10 #174
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_11662034
Ok den Ouden heeft al langer interesse vanuit Azie maar hij weet nog steeds niet zeker of hij het gaat doen.
Mocht hij ervoor kiezen om in Nederland te blijven is zijn eerste keus De Graafschap...
En met die VI'tjes ik kan het nergens op de site vinden dus...
Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
  woensdag 9 juli 2003 @ 14:08:39 #175
60648 G-Eye-S
Cheiz a.k.a Gijs
pi_11664720
Laat ik eens inhaken..

Ik zit al weer drie seizoenen op de vijferberg..! En dit word mijn vierde seizoen. Dus ik kan mezelf wel als een "Superboer" aanschouwen.

Wat denken jullie, is De Graafschap terug op het hoogste niveau naar éém jaar Gouden Gids?

Drink niet alleen, maar drink met je maten!
  woensdag 9 juli 2003 @ 14:28:57 #176
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_11665061
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 14:08 schreef G-Eye-S het volgende:
Laat ik eens inhaken..

Ik zit al weer drie seizoenen op de vijferberg..! En dit word mijn vierde seizoen. Dus ik kan mezelf wel als een "Superboer" aanschouwen.

Wat denken jullie, is De Graafschap terug op het hoogste niveau naar éém jaar Gouden Gids?


Nee
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_11665080
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 14:28 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Nee


'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 9 juli 2003 @ 15:32:14 #178
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_11666284
Ik zit er al 12 jaar en ik vrees ook van niet...
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  woensdag 9 juli 2003 @ 23:21:26 #179
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_11674640
hmmm slechte zaken vandaag.
Marc van Hintum heeft toch gekozen voor RKC Waalwijk, er zou sprake zijn van gesprekken tussen de Graafschap en van Hintum maar dat is nu dus definitief afgekapt. Ook den Ouden heeft bij Adelaar gemeld dat hij naar Zweden vertrekt en dus niet naar de Vijverberg komt...

Slechte zaak...

Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
  woensdag 9 juli 2003 @ 23:22:16 #180
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11674664
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 23:21 schreef Villeneuvekiller het volgende:
hmmm slechte zaken vandaag.
Marc van Hintum heeft toch gekozen voor RKC Waalwijk, er zou sprake zijn van gesprekken tussen de Graafschap en van Hintum maar dat is nu dus definitief afgekapt. Ook den Ouden heeft bij Adelaar gemeld dat hij naar Zweden vertrekt en dus niet naar de Vijverberg komt...

Slechte zaak...


Mag ik daar als "concurrent" anders over denken?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11684459
Ben net op de training geweest en dit zijn mijn bevindingen:
Hertog was in geen velden of wegen te herkennen, Schulp en Leerdam deden een hersteltraininkje en de rest deed een relaxt traininkje.
De nieuwelingen en hun rapportcijfers:
Jani Viander: Tja niet veel bijzonders gezien niks bijzonder slechts niks bijzonder goeds, Coacht echter wel redelijk. Zie vooralsnog niet echt een verbetering 6-
Hilmi Mihci: Redelijk goede aanvaller echter wel een beetje gedachteloze dribbelaar hoofd naar benden en acties maken. Als hij dat een beetje eruit kan krijgen lijkt het mij een goeie 7
Ibad Muhamadu: Ook goeie speler iets minder acties in huis dan Mihci, maar daardoor wel een beter teamspeler 7+
Loic Loval-Landre: Tja ik hoop dat hij slecht speelde omdat hij zich nog niet op z'n gemak voelde. Beetje Leonardo gevoel nu: Hele goeie momenten afgewisseld met hele slechte.
Dan de jeugd Ars, Yalcin en Duits (die spits was er vandaag niet bij) Dit seizoen lijkt mij een goeie om die jongens eens de kans te geven. Ze zijn echter nog lang niet zo ver als Bakens. Vooral Duits viel vandaag tegen. Ars was wel aardig, maar niet meer dan dat en Yalcin is nog de meest veelbelovende van de drie.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_11685445
Nou, Hans van der Haar verkoos dus op het laatste moment Zweden boven Zuid-Korea, aldus het AD.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 10 juli 2003 @ 17:17:04 #183
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_11689256
Bah het word weer een totaal onherkenbare selectie , de hele identiteit van de club word vernietigd. Nee die Haank met zn grote bek, met al die mooie praatjes over al die eredivisie waardige spelers, laat hem maar opdonderen...ik heb nog geen enkele ere divisie waardige speler gezien. Opdonderen met hem, van den Brom en al die andere lamzakken die daar het spelersbeleid voeren...Ik ben nu al pissig, ook dat is een slechte zaak. Het seizoen is nog niet eens begonnen.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  vrijdag 11 juli 2003 @ 17:06:28 #184
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_11712093
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 14:38 schreef methodmich het volgende:
Nou, Hans van der Haar verkoos dus op het laatste moment Zweden boven Zuid-Korea, aldus het AD.
Ik neem aan dat je Geert den Ouden bedoeld
Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
  vrijdag 11 juli 2003 @ 17:07:51 #185
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_11712133
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 17:17 schreef xJapser het volgende:
Bah het word weer een totaal onherkenbare selectie , de hele identiteit van de club word vernietigd. Nee die Haank met zn grote bek, met al die mooie praatjes over al die eredivisie waardige spelers, laat hem maar opdonderen...ik heb nog geen enkele ere divisie waardige speler gezien. Opdonderen met hem, van den Brom en al die andere lamzakken die daar het spelersbeleid voeren...Ik ben nu al pissig, ook dat is een slechte zaak. Het seizoen is nog niet eens begonnen.
Nu is Abdellaoi gekomen dat is zeker wel een goede speler en ik denk dat je toch een ploeg moet maken waar veel jonge jongens inzitten afgewisseld met een paar ouwe lui.
Maar als jij nou begint met een paar spelers op te noemen die wel waardig zijn volgens jou dan schiet dat meer op...
Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
pi_11714604
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 17:06 schreef Villeneuvekiller het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je Geert den Ouden bedoeld


Ja, inderdaad...

Maar goed, nu is Yassine Abdellaoui er... Ben benieuwd hoe lang die het volhoudt.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 15 juli 2003 @ 14:11:49 #187
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_11785758
Waarom heeft GAE eigenlijk zo'n hekel aan de Graafschap?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 15 juli 2003 @ 22:12:33 #188
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_11796255
Omdat ze altijd achterna worden gezeten door ons...
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  dinsdag 15 juli 2003 @ 22:19:24 #189
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11796460
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 22:12 schreef xJapser het volgende:
Omdat ze altijd achterna worden gezeten door ons...
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 16 juli 2003 @ 16:23:22 #190
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_11812613
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 22:19 schreef DutchGooner het volgende:

[..]


Duh...
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  woensdag 16 juli 2003 @ 16:31:52 #191
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11812816
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 16:23 schreef xJapser het volgende:

[..]

Duh...


jullie rennen zelfs voor RKC dus laat me niet lachen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 16 juli 2003 @ 16:34:08 #192
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_11812863
Dat bedoelde ik dus ook te zeggen...maar opzich is t niet meer dan logisch met een harde kern van max. 50 man die echt blijven staan. Da's nie echt veel he.

Maar dat geeft allemaal niks. T gaat toch om t voetbal.

"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  woensdag 16 juli 2003 @ 16:35:52 #193
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11812900
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 16:34 schreef xJapser het volgende:

Maar dat geeft allemaal niks. T gaat toch om t voetbal.
en zo is het en af en toe meer dan dat
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 16 juli 2003 @ 16:37:20 #194
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_11812934
Trouwens...als je moet rennen bij RKC heb je toch iets niet goed gedaan volgens mij. Want dat kan toch niet?? Die gasten zijn best aardig imho. Maargoed, ik mag daar niet meer over meepraten
Ik moet bang zijn voor TOP Oss en Heracles.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  maandag 28 juli 2003 @ 18:59:27 #195
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_12073552
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 16:31 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

jullie rennen zelfs voor RKC dus laat me niet lachen


Ben bang dat je verkeerde info heb gekregen, tussen De Graafschap en RKC is het in Doetinchem tot een grote confrontatie gekomen hoor. Geen een van beide is gaan rennen, er is gewoon goed gemat....
Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
  dinsdag 29 juli 2003 @ 09:47:32 #196
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_12084906
quote:
Op maandag 28 juli 2003 18:59 schreef Villeneuvekiller het volgende:

[..]

Ben bang dat je verkeerde info heb gekregen, tussen De Graafschap en RKC is het in Doetinchem tot een grote confrontatie gekomen hoor. Geen een van beide is gaan rennen, er is gewoon goed gemat....


ok, nu mag je trots zijn. Kansloos figuur.
  woensdag 30 juli 2003 @ 17:02:17 #197
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_12119242
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 09:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

ok, nu mag je trots zijn. Kansloos figuur.


Dank je, en jij was? Het ging mij er niet om stoere verhalen te vertellen maar ik wil gewoon dat er geen onzin verhalen komen.
En trouwens nog wat, in je onderschrift: Dis schrijf je meestal als This hoor.

Greetz

Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
pi_12123257
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 17:02 schreef Villeneuvekiller het volgende:

[..]

Dank je, en jij was? Het ging mij er niet om stoere verhalen te vertellen maar ik wil gewoon dat er geen onzin verhalen komen.
En trouwens nog wat, in je onderschrift: Dis schrijf je meestal als This hoor.

Greetz


Mogelijk paste die th net niet meer en vandaar de d, maar dat is slechts a wild guess...

Onzinverhalen schrijft men gewoonlijk ook aan elkaar.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_12125825
Wat heeft de Graafschap vanavond gemaakt tegen Go Ahead Eagles?
pi_12143641
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 21:36 schreef Hanneman het volgende:
Wat heeft de Graafschap vanavond gemaakt tegen Go Ahead Eagles?
De Graafschap wist de schade te beperken tot een 7-1 nederlaag.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:39:42 #201
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_12143876
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:28 schreef methodmich het volgende:
De Graafschap wist de schade te beperken tot een 7-1 nederlaag.
ghehe
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_12143910
Je team zal maar met 7-1 verliezen van GAE
Hoi.
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:59:27 #203
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_12144316
Ja beetje jammer idd....en ik had t ook niet verwacht.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 23:58:56 #204
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_12247738
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:59 schreef xJapser het volgende:
Ja beetje jammer idd....en ik had t ook niet verwacht.
Jongens maak je lekker druk over zo'n eenmalige uitschieter. Ik denk dat de Graafschap in de rest van de voorbereiding genoeg heeft laten zien om een goed seizoen te verzekeren. Ik heb veel vertrouwen in het team maar het moet nog wel groeien, je moet ook niet vergeten dat er heel veel spelers vertrokken zijn en er heel veel nieuwe basisspelers gekomen dus ze moeten allemaal nog aan elkaar wennen. We zullen zien.
Zijn er nog mensen die bij de oefencampagne van de Graafschap zijn geweest? Zojah zou ik graag horen welke spelers je goed vond. Ik heb door mijn vakantie alleen maar Westerloo kunnen zien en ik vond Zikama een goede speler, snel en heeft een aardige pass in de benen, ook appie was weer goed.

Greetz

Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 23:11:17 #205
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_12313599
* Tiemie is een Graafschapfan
  zondag 17 augustus 2003 @ 11:39:08 #206
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_12495899
Wat is er aan de hand in Doetinchem?

Dit is niet bepaald een droomstart he, hadden ze opnieuw de instelling van vorig jaar?

De Narcis van Gabon
pi_12495931
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 11:39 schreef PogueMahone het volgende:
Wat is er aan de hand in Doetinchem?
Ze trekken de lijn van vorig seizoen moeiteloos door.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_12495941
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:41 schreef pekel het volgende:
Je team zal maar met 7-1 verliezen van GAE
haha

idd, echt slecht

Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  zondag 17 augustus 2003 @ 11:44:25 #209
53628 snowwie
Fokker Parents!
pi_12495977
dus we hoeven de superboeren volgend jaar niet terug te verwachten in de HC eredivisie?
Batterij zwak!
pi_12495991
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 11:44 schreef snowwie het volgende:
dus we hoeven de superboeren volgend jaar niet terug te verwachten in de HC eredivisie?
6-1


Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_12498663
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:41 schreef pekel het volgende:
Je team zal maar met 7-1 verliezen van GAE
7-1 GAE
6-1 Sparta

Ze zijn aan de beterende hand

2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_12500851
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar als je na 20 minuten al met 3-0 achterstaat, kan ik me voorstellen dat de moed je in de schoenen zinkt...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 17 augustus 2003 @ 15:54:36 #213
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_12501122
Ik was erbij en het was om te janken. Wat een enorme KUTinstelling. Ik heb 5 minuten in de 2e helft het gevoel gehad dat het heel even beter ging maar het was eigenlijk te belaberd om er nog over na te denken laat staan praten. Als ik vd Kruis en Hermans daar zie lopen kon ik wel janken, die jongens speelden op een niveau dat nog niet eens Hoofdklasse waardig was. Zulke domme acties en domme fouten. Spelers zoals BerckBeelenkamp, Bakens, Appie en Loval speelden aardig maar omdat de rest zo'n wanprestatie leverde was er geen redden aan. De penelty was volgens mij ook twijfelachtig, maar werd goed ingeschoten door Hertog die waarschijnlijk de winterstop niet haalt bij de Graafschap want RBC heeft bijna een deal met hem gesloten, deze overgang is 90% zeker, maarja missen zullen we m niet....
Die triestig en we moeten maar hopen dat het bij Fortuna iets beter gaat want anders zie ik het uiterst zwart in...
Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
pi_12501194
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 15:54 schreef Villeneuvekiller het volgende:
Als ik vd Kruis en Hermans daar zie lopen kon ik wel janken, die jongens speelden op een niveau dat nog niet eens Hoofdklasse waardig was.
Veel hoofdklassers zijn beter dan de eerste divisionisten!!!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_12503092
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 15:58 schreef methodmich het volgende:

[..]

Veel hoofdklassers zijn beter dan de eerste divisionisten!!!


Typische opmerking van een niet-hoofdklasse-kenner inderdaad
  zondag 17 augustus 2003 @ 17:16:05 #216
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_12503111
de eerste wedstrijd zegt nog helemaal niets.
we redden het wel

we-j goan d'ran

  zondag 17 augustus 2003 @ 20:16:29 #217
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_12506394
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 17:16 schreef Tiemie het volgende:
de eerste wedstrijd zegt nog helemaal niets.
we redden het wel

we-j goan d'ran


Niet wij moeten dr tegenaan, die enorme lapzwansen op t veld moeten ertegenaan !!! Ik ga mezelf niet meer zo over de zeik helpen als afgelopen seizoen, aan de supporters zal t wederom dit seizoen niet liggen.Ze zoeken t maar uit. Ik ga vrijdag weer heen, maar als t me niet bevalt wat ik zie dan ga ik hoogstpersoonlijk mijn seizoenskaart inleveren. Ik betaal godverdomme geen 140 euro voor een seizoen amateurvoetbal + nog eens de nodige onkosten om die sukkels te zien "genieten" van hun verlengde vakantie tegen Sparta.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  maandag 18 augustus 2003 @ 13:44:45 #218
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_12522170
doe niet zo negatief, er komen nog genoeg wedstrijden.
denk dat ze toch zelf ookwel doorhebben dat ze er nog lang niet zijn
pi_12522194
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 17:14 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Typische opmerking van een niet-hoofdklasse-kenner inderdaad


Hij heeft wel gelijk.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 18 augustus 2003 @ 13:54:34 #220
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_12522399
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 13:44 schreef Tiemie het volgende:
doe niet zo negatief, er komen nog genoeg wedstrijden.
denk dat ze toch zelf ookwel doorhebben dat ze er nog lang niet zijn
Precies, Heerenveen is ook eens gepromoveerd, terwijl ze als 17e geeindigd waren. Als er maar een periodetitel gewonnen wordt.
  maandag 18 augustus 2003 @ 14:55:37 #221
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_12523928
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 13:44 schreef Tiemie het volgende:
doe niet zo negatief, er komen nog genoeg wedstrijden.
denk dat ze toch zelf ookwel doorhebben dat ze er nog lang niet zijn
En dat is precies het grote probleem. Ze hadde er volgens Haank, Sanderink, Adelaar e.d. allang moeten zijn. Een ere divisie waardige selectie...mwahahaha...laat me niet lachen. Middenmoot GG-Divisie lijkt het wel. Dat kan allemaal nu net ff niet. Ze hebben een budget van 5.2 miljoen euro. Dat gaat ze nekken als deze ploeg niet blijkt te kunnen voetballen. *** censuur*** . En wij moeten volgens jou maar lekker positief blijven??? Weet je wat we weer aan t doen zijn? Wij zijn machteloos aan het toekijken hoe we nu al onderaan staan en hoe de club naar de verdommenis gaat.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_12527035
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 13:45 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk.


Ik dacht eerst ook dat ie mij bedoelde, maar volgens mij bedoelt Yeahinho ook Villeneuve, maar ik kan me vergissen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_12549699
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:43 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik dacht eerst ook dat ie mij bedoelde, maar volgens mij bedoelt Yeahinho ook Villeneuve, maar ik kan me vergissen.


Ik bedoel idd niet jou! Vond het zelf ook al een beetje raar klinken, maar ik hoopte dat jullie het wel snapten
pi_12607925
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 15:54 schreef Villeneuvekiller het volgende:
Als ik vd Kruis en Hermans daar zie lopen kon ik wel janken, die jongens speelden op een niveau dat nog niet eens Hoofdklasse waardig was.
Hermans is gewoon een brood-voetballer. Zal nooit een stap extra zetten als dat niet nodig is. Die vent heeft gewoon geen instelling, tenminste dat was bij Fortuna zo. Ik neem aan dat er niks veranderd is

Morgen is het zover. Waarschijnlijk wordt het 5-0 voor de Graafschap want Fortuna verliest daar altijd dik op de een of andere manier. Twee seizoenen terug, eerste wedstrijd na winterstop. Nummer 17 tegen nummer 18. Wij dachten dat als we deze zouden winnen dat we dan weer terug in de race zouden zijn voor de nacompetie (of het ontlopen daarvan). Maar dan wordt het gewoon 5-0! (jaar daarvoor was het 6-1 geloof ik).

  vrijdag 22 augustus 2003 @ 11:27:50 #225
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_12626194
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:43 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik dacht eerst ook dat ie mij bedoelde, maar volgens mij bedoelt Yeahinho ook Villeneuve, maar ik kan me vergissen.


Ik denk niet dat hij mij bedoelde want hij doelde op een opmerking van mij...
Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 11:29:18 #226
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_12626240
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:04 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Ik bedoel idd niet jou! Vond het zelf ook al een beetje raar klinken, maar ik hoopte dat jullie het wel snapten


Vreemd dat je dan een reactie maakt op een persoon maar je bedoeld hem niet in de reactie maar diegene die het bericht schreef waar hij een reactie op plaatste... Wie snapt het nog??
Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 11:33:46 #227
38785 Villeneuvekiller
BWM altijd en Overal
pi_12626384
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 14:55 schreef xJapser het volgende:

[..]

En dat is precies het grote probleem. Ze hadde er volgens Haank, Sanderink, Adelaar e.d. allang moeten zijn. Een ere divisie waardige selectie...mwahahaha...laat me niet lachen. Middenmoot GG-Divisie lijkt het wel. Dat kan allemaal nu net ff niet. Ze hebben een budget van 5.2 miljoen euro. Dat gaat ze nekken als deze ploeg niet blijkt te kunnen voetballen. *** censuur*** . En wij moeten volgens jou maar lekker positief blijven??? Weet je wat we weer aan t doen zijn? Wij zijn machteloos aan het toekijken hoe we nu al onderaan staan en hoe de club naar de verdommenis gaat.


Hmm dit klinkt mij bekend in de oren, vorig jaar hebben we ook het hele jaar door het gevoel gehad dat het niet goed ging en toch probeer je positief te blijven. Als ik telkens met een negatieve gedachte naar de Graafschap was gegaan was ik na 2 wedstijden gestopt maar toen hadden we echt nog het gevoel dat het in de volgende wedstrijd wel lukte, maar dit jaar worden je postieve gevoelens zo hard de grond in getrapt dat je bijna niet meer positief kan blijven. De voorbereiding was erg goed en de nieuwe spelers blonken uit. Tegen AGOVV werd een goed resultaat gehaald dus wij gingen er vanuit dat we ook echt titelkandidaat waren en dan krijg je met 6-1 aan de zak. Ik sluit me daardoor volledig bij xJasper aan...
Bezoek onze site http://www.bluewhitemadness.tk
pi_12626428
Waarom wordt van Leerdam niet verkocht eigenlijk ?
too much is not enough....
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 22:48:37 #229
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_12643910
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 11:35 schreef WaStEd het volgende:
Waarom wordt van Leerdam niet verkocht eigenlijk ?
Omdat ie cult is Vanwege zn hondje Bonky En omdat, als ie in vorm is, een zeer goed aanspeelpunt is op t middenveld, en hij heeft een gezonde dosis werklust.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 22:50:35 #230
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_12643955
Nou, graag uw opinies van na de wedstrijd van vanavond. Ik heb toch een leuk spelende Loval gezien, een Dickie die overal voor ging, Valeev die zich de longen uit t lijf liep en verder toch wel wat strijdlust. Alleen........ Die Hermans moeten ze afknallen!!!!!!!! Graflijer. LAat de Graef daar maar spelen, Appie erbij en weg met Hermans.
Anyway, ik denk/hoop dat de motor langzaam op start komt, want het kan best, een periodetitel
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_12644496
Pff.. Ik vond die hermans idd weer eens niet om aan te zien zo slecht. We moeten er trouwens nou ook eens vanaf dat als we voorstaan als een stel gekken gaan leunen op de verdediging. Kunnen we nou niet gewoon eens doordrukken en er een doelpuntje bij prikken..
pi_12644838
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:50 schreef xJapser het volgende:
Alleen........ Die Hermans moeten ze afknallen!!!!!!!! Graflijer. LAat de Graef daar maar spelen, Appie erbij en weg met Hermans.
Tegen z'n oude club he.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 05:17:31 #233
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_12650393
Wat toch wel weer dom is van de Graafschap, nou hebben ze een talent gekweekt (Robin Faber), wordt ie verkocht aan PSV. Hoe dom ben je dan als club
pi_12650782
veel plezier met dat puntje
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 10:21:57 #235
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12651267
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 05:17 schreef thetruth het volgende:
Wat toch wel weer dom is van de Graafschap, nou hebben ze een talent gekweekt (Robin Faber), wordt ie verkocht aan PSV. Hoe dom ben je dan als club
misschien kunnen ze de financien wel gebruiken?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12651389
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 08:40 schreef mat_herben het volgende:
veel plezier met dat puntje
Ach Kijk... Een geheelonthouder..
pi_12651405
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 10:35 schreef bazzemans het volgende:

[..]

Ach Kijk... Een geheelonthouder..


Een nieuwkomer met meer punten als een kampioenskandidaat
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 17:45:11 #238
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_12659616
het spel was in ieder geval beter dan vorig week , maar wat een kut einde
pi_12661818
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 10:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Een nieuwkomer met meer punten als een kampioenskandidaat


Apeldoornse Geheel Onthouders Voetbal Vereniging
  zondag 24 augustus 2003 @ 16:02:16 #240
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_12678731
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 10:21 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

misschien kunnen ze de financien wel gebruiken?


Waarschijnlijk is er nog geen ton betaald voor die gozer.
En hij hoorde bij de selectie van Oranje onder de 17.
  zondag 24 augustus 2003 @ 16:40:29 #241
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_12679820
Nog de graafschap fokkers die vrijdag over een week naar helmond kome?
OJAAJOH?
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 00:26:48 #242
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_12718907
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:25 schreef bazzemans het volgende:

[..]

Apeldoornse Geheel Onthouders Voetbal Vereniging


Je loopt achter.. het is nu: Alleen Gezamenlijk Oefenen Voert Verder
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 02:48:32 #243
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12720860
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:40 schreef hellmondunited het volgende:
Nog de graafschap fokkers die vrijdag over een week naar helmond kome?
Maar eerst mogen ze a.s. vrijdag de 3 punten bij ons komen inleveren
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12722967
Ik vond Valleev (vooral de tweede helft) ook niks. BB overigens ook niet. Verder was het niet geweldig, maar wel oke.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_12723490
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 02:48 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Maar eerst mogen ze a.s. vrijdag de 3 punten bij ons komen inleveren


What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 23:08:55 #246
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_12820190
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 02:48 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Maar eerst mogen ze a.s. vrijdag de 3 punten bij ons komen inleveren


NOU HIER HEB JE ZE...veel plezier ermee. Wou je er een strikje bij? Want dit was toch best een vet vroeg kerstcadeau

ik haat de graafschap....kutboeren...

"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_12820230
van leerdam gaat die weddenschap verliezen en mag als cheerleader fungeren bij een wedstrijd van vitesse
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 23:15:11 #248
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_12820387
Mja lijkt me wel lachen ... alleen ik heb toch liever een kampioenschap of eigenlijk nu al liever een periodetitel.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 00:41:32 #249
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12822372
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 02:48 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Maar eerst mogen ze a.s. vrijdag de 3 punten bij ons komen inleveren


en ik heb er geen woord van gelogen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 00:42:01 #250
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12822389
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:08 schreef xJapser het volgende:

[..]

NOU HIER HEB JE ZE...veel plezier ermee. Wou je er een strikje bij?


als het even kan
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 00:49:02 #251
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_12822549
gvd wat een klotewedstrijd vanavond
meer kan ik er niet over zeggen ongelooflijk stom
zon voorsprong weggeven zuigt
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 00:59:02 #252
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12822773
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:49 schreef Tiemie het volgende:
zon voorsprong weggeven zuigt
maar wel lekker
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12854225
Tja klote. Ik snep er geen reet van, en nou gaan ze weer zo'n talentje huren. Nee daar heb je wat aan. Stumperds
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  zondag 31 augustus 2003 @ 19:23:47 #254
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12854402
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 19:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Tja klote. Ik snep er geen reet van, en nou gaan ze weer zo'n talentje huren. Nee daar heb je wat aan. Stumperds
wie?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 1 september 2003 @ 12:17:03 #255
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_12868268
Kalak van RC Genk
OJAAJOH?
pi_12875828
quote:
Op maandag 1 september 2003 12:17 schreef hellmondunited het volgende:
Kalak van RC Genk
Neen, afgeketst...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')