abonnement Unibet Coolblue
pi_144555980
hallo allemaal,

tijdens het gamen liet ik per ongeluk mijn controller vallen op een nare manier.
Nu is de rechterkant van de controller, zeg maar onder de R3 Stick, ietsjes open(gebroken?).
Nou maakt dat me niet veel uit maar hierdoor doet op de een of andere manier mijn L1 knopje niet goed meer, ( hij drukt niet goed meer in, het lijkt wel alsof ie ene beetje vast zit )

Weet iemand wat ik nu kan doen? Misschien gewoon even opnieuw in elkaar schroeven?
pi_144556047
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 17:39 schreef Exolez het volgende:
hallo allemaal,

tijdens het gamen liet ik per ongeluk mijn controller vallen op een nare manier.
Nu is de rechterkant van de controller, zeg maar onder de R3 Stick, ietsjes open(gebroken?).
Nou maakt dat me niet veel uit maar hierdoor doet op de een of andere manier mijn L1 knopje niet goed meer, ( hij drukt niet goed meer in, het lijkt wel alsof ie ene beetje vast zit )

Weet iemand wat ik nu kan doen? Misschien gewoon even opnieuw in elkaar schroeven?
Een nieuwe kopen :W
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_144556079
Demonteren en weer monteren kan helpen. Je zult sowieso moeten kijken of er ergens een break is ontstaan.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_144556124
Met een kleine kruiskop uit elkaar schroeven en kijken waardoor de L1 blokkeert.
Anders een nieuwe kopen maar dat is vrij kostbaar ( 55 euro) gammele kutdingen bij blij dat weer Xbox heb *O*
blablablabla
pi_144556226
Dealextreme.com
pi_144560019
Je kan ze gewoon openschroeven, klein kruis kop en gaan.
pi_144704256
Wat heb je gedaan TS? Ik heb nog een zooi oude controllers voor reparatie!
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')