abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_144574184
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Heb op de Bungie forums en hier een beetje zitten lezen en al die mensen die klagen over het loot systeem :') _O-

Ik vind het persoonlijk leuk dat je wel een beetje moet grinden en geluk hebben dat je wat betere gear krijgt.. anders zou het ook zo saai zijn altijd betere dingen krijgen als je een baas verslaat :')

Ik ben nu level 24 light (bijna 25), gister 6-7 strikes gedaan en helemaal niks beters gekregen, so be it!. Morgen weer een dag en als je dan eindelijk die legendary of exotic krijgt is het juist veel leiper!.
Nou... wat vreselijk saai zeg, toffe nieuwe loot als je een paar uur gegamed heb, ik moet er niet aan denken zeg :') Stel je voor... legendary's na een strike of baas, ik zou me de tering vervelen als ik dat zou krijgen.

Het lootsysteem van Destiny behoorlijk waardeloos... juist de loot (en crafting maar dat zit er helaas niet in) moet er voor zorgen dat je een loot-based game door blijft spelen... en itt een diablo of borderlands is dat in deze game behoorlijk slecht geregeld. Er zit geen toffe unieke gear/wapens in, en het is super 1dimensionaal... het zou mooi zijn als je bijvoorbeeld... een build zou kunnen baseren op een wapen of een helm... ik noem maar wat. IETS van diversiteit zou uberhaupt welkom zijn...Jammer.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_144574709
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Nou... wat vreselijk saai zeg, toffe nieuwe loot als je een paar uur gegamed heb, ik moet er niet aan denken zeg :') Stel je voor... legendary's na een strike of baas, ik zou me de tering vervelen als ik dat zou krijgen.

Het lootsysteem van Destiny behoorlijk waardeloos... juist de loot (en crafting maar dat zit er helaas niet in) moet er voor zorgen dat je een loot-based game door blijft spelen... en itt een diablo of borderlands is dat in deze game behoorlijk slecht geregeld. Er zit geen toffe unieke gear/wapens in, en het is super 1dimensionaal... het zou mooi zijn als je bijvoorbeeld... een build zou kunnen baseren op een wapen of een helm... ik noem maar wat. IETS van diversiteit zou uberhaupt welkom zijn...Jammer.
then dont play
pi_144575390
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Nou... wat vreselijk saai zeg, toffe nieuwe loot als je een paar uur gegamed heb, ik moet er niet aan denken zeg :') Stel je voor... legendary's na een strike of baas, ik zou me de tering vervelen als ik dat zou krijgen.

Het lootsysteem van Destiny behoorlijk waardeloos... juist de loot (en crafting maar dat zit er helaas niet in) moet er voor zorgen dat je een loot-based game door blijft spelen... en itt een diablo of borderlands is dat in deze game behoorlijk slecht geregeld. Er zit geen toffe unieke gear/wapens in, en het is super 1dimensionaal... het zou mooi zijn als je bijvoorbeeld... een build zou kunnen baseren op een wapen of een helm... ik noem maar wat. IETS van diversiteit zou uberhaupt welkom zijn...Jammer.
Als dat het geval zou zijn zou ik nu full legendary moeten zijn of zo :') lekker dan...
Waz met jou!
pi_144575799
relax, krijg ik legendary armor, FUCKING VOOR WARLOCK MAN KUTSPEL
pi_144576053
soms krijg je onderin beeld iets met die grim nog wat kaarten, ik heb het idee als je iets haalt dat je drop rate dan omhoog gaat ofzo
pi_144576445
Ik kon gisteren de gehele avond geen vrienden joinen omdat ik al een update binnen had en zij blijkbaar nog niet. Andere (random) mensen joinen ging wel gewoon.

En die hunter subclass is mij fijn zeg. Ninja style!

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2014 07:23:31 ]
pi_144576491
in een potje rumble (Free for all) had ik bijna het hele team :D

pi_144576667
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 01:32 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Als dat het geval zou zijn zou ik nu full legendary moeten zijn of zo :') lekker dan...
Nou stel je voor zeg... Toffe loot, echt vreselijk!! Moet je niet willen zoiets !!

American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_144576687
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 07:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Nou stel je voor zeg... Toffe loot, echt vreselijk!! Moet je niet willen zoiets !!

[ afbeelding ]
_O- Diablo _O_
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_144576784
Maar komen er nog nieuwe bazen of story missies op korte termijn of is dit het?
DolphinScreensaver.exe
pi_144576843
Dan moet je gaan slacken, speel met 2 vrienden, 1 vriend en ik altijd top kills, altijd goed bezig, die andere wat slacken, wat telefoontjes tussendoor, dan weer de weg kwijt waar wij alles met 2 man doen, om net op tijd te komen voor een final shot en altijd de meeste loot :') 22+ titan btw :P

Vond het ook al leuk in PVP, ik op mijn warlock, level 11, kom ik tussen gasten van level 19/20, nja word eerste game 2e, 2e game 3e, beiden games gewonnen, maar nee, nr 1 en 3 en 4 krijgen loot in eerste ronde en in de 2e ronde krijgt de nummer 1, 2 en 4 loot behalve ik :')

Gisteren wel blueprints gevonden van een nieuw schip,
pi_144576929
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 07:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Nou stel je voor zeg... Toffe loot, echt vreselijk!! Moet je niet willen zoiets !!

[ afbeelding ]
Wat zou er leuk aan zijn als ik binnen 6-7 dagen al bijna op max zat met mijn gear...

ik vind het wel tof dat je moet grinden en geluk hebben.. maar heel veel mensen lijken alles maar snel en moeiteloos te willen halen.
Waz met jou!
pi_144577190
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:22 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Wat zou er leuk aan zijn als ik binnen 6-7 dagen al bijna op max zat met mijn gear...

ik vind het wel tof dat je moet grinden en geluk hebben.. maar heel veel mensen lijken alles maar snel en moeiteloos te willen halen.
Ja want bovenstaand verhaal is ook het geval bij een diablo een borderlands inderdaad :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_144577207
Ligt het aan mij of krijg je 9 van de 10x een headpiece of armguards met die strikes ? lol

Server knalde er nog een keer uit gisteren , net voordat we die boss down hadden in een strike , echt te lame :'(
- Djehoetie / Jehuty -
pi_144577208
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:22 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Wat zou er leuk aan zijn als ik binnen 6-7 dagen al bijna op max zat met mijn gear...

ik vind het wel tof dat je moet grinden en geluk hebben.. maar heel veel mensen lijken alles maar snel en moeiteloos te willen halen.
Als je games als Diablo en Borderlands hebt gespeeld, dan weet je dat je echt niet wordt bestookt met legendaries, maar dat er wel een veel constantere stroom loot is, en dat je ook weet wat je moet doen om het meeste kans te maken op goede loot. In Destiny is je kans altijd even groot, en is de beloning voor het uitspelen van een Strike soms helemaal niets van waarde. Het heeft dus geen zin om die te doen als je kans op legendaries in patrol missies even groot (of klein) is. Dat vind ik een scheve verhouding.

In andere games ben je ook niet na een paar uurtjes spelen overladen met legendaries. Maar je krijgt wel genoeg om het interessant te houden.
pi_144577235
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ja want bovenstaand verhaal is ook het geval bij een diablo een borderlands inderdaad :')
Wou net zeggen.

Met Diablo heb ik genoeg avonden mee gemaakt dat ik geen ene legendary had..
Tuurlijk had ik wel 100.000 andere items , maar die kon ik gelijk allemaal verkopen/salvagen omdat het junk was.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_144577245
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]
Er zit geen toffe unieke gear/wapens in,
O jawel hoor, maar die droppen niet per 5 zoals je op een gegeven moment bij Diablo hebt.
Leuk dat dat er vaak bij wordt gehaald maar ook bij diablo kom je op een punt waarbij 99% van de drops direct de prullenbak in gaan. Dan liever minder drops eerlijk gezegd.

quote:
99s.gif Op dinsdag 16 september 2014 03:22 schreef Roypsv het volgende:
soms krijg je onderin beeld iets met die grim nog wat kaarten, ik heb het idee als je iets haalt dat je drop rate dan omhoog gaat ofzo
klopt, er zijn levels (I-II-III) die je kunt halen bij de kill x type grimoire kaarten waarbij je iig meer glimmer krijgt. weet niet of de droprate ook omhoog gaat.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_144577270
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:46 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

O jawel hoor, maar die droppen niet per 5 zoals je op een gegeven moment bij Diablo hebt.
Leuk dat dat er vaak bij wordt gehaald maar ook bij diablo kom je op een punt waarbij 99% van de drops direct de prullenbak in gaan. Dan liever minder drops eerlijk gezegd.

[..]

klopt, er zijn levels (I-II-III) die je kunt halen bij de kill x type grimoire kaarten waarbij je iig meer glimmer krijgt. weet niet of de droprate ook omhoog gaat.
Ik ben nog geen item tegen gekomen waar ik bijvoorbeeld een complete build omheen kon bouwen. Het is veel te generic.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_144577306
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik ben nog geen item tegen gekomen waar ik bijvoorbeeld een complete build omheen kon bouwen. Het is veel te generic.
Mijn Hunter build was er eerst op gebouwd om veel grenades te kunnen spammen. mijn light-gear is er volledig op gefocussed dat mijn arc of light snel oplaadt. (veel intelligence bonus).

Ik heb in demo's van Bungie ook gear gezien waar je een specfieke skill mee krijgt onafhankelijk van je build, maar zelf nog niets paars gehad (tot m'n eerste engram gisteravond die 2 blauwe engrams gaf :') )

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:46 schreef Altron het volgende:

[..]

Wou net zeggen.

Met Diablo heb ik genoeg avonden mee gemaakt dat ik geen ene legendary had..
Tuurlijk had ik wel 100.000 andere items , maar die kon ik gelijk allemaal verkopen/salvagen omdat het junk was.
Toch niet sinds de laatste paar patches? Als ik opnieuw begint op hard / expert zit ik al gemiddeld op 1 legendary / uur. En dat wordt alleen maar meer naarmate je een hoger level krijgt. Zit altijd te vechten tegen m'n inventory in Diablo met alle shit die je oppakt. :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_144577344
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:44 schreef Altron het volgende:
Ligt het aan mij of krijg je 9 van de 10x een headpiece of armguards met die strikes ? lol

Server knalde er nog een keer uit gisteren , net voordat we die boss down hadden in een strike , echt te lame :'(
Hier ook haha, boss bijna down, en server eruit :P kreeg een melding van een update downloaden, en toen de servers even down :P
pi_144577370
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:50 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Mijn Hunter build was er eerst op gebouwd om veel grenades te kunnen spammen. mijn light-gear is er volledig op gefocussed dat mijn arc of light snel oplaadt. (veel intelligence bonus).

Ik heb in demo's van Bungie ook gear gezien waar je een specfieke skill mee krijgt onafhankelijk van je build, maar zelf nog niets paars gehad (tot m'n eerste engram gisteravond die 2 blauwe engrams gaf :') )

[..]

Toch niet sinds de laatste paar patches? Als ik opnieuw begint op hard / expert zit ik al gemiddeld op 1 legendary / uur. En dat wordt alleen maar meer naarmate je een hoger level krijgt. Zit altijd te vechten tegen m'n inventory in Diablo met alle shit die je oppakt. :')
Gister 3 blue engrams, en 3 greens ervoor gekregen :')

Geen loot althans verbetering in de strikes, ga je even op Earth een vriend helpen met zijn alt, ik op mijn main, dropt er een blue engram met betere boots dan wat ik had :') kan beter op Earth voor gear gaan farmen :P
pi_144577413
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:55 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Gister 3 blue engrams, en 3 greens ervoor gekregen :')

Geen loot althans verbetering in de strikes, ga je even op Earth een vriend helpen met zijn alt, ik op mijn main, dropt er een blue engram met betere boots dan wat ik had :') kan beter op Earth voor gear gaan farmen :P
Ja die engrams levellen met je mee, dus dat klopt idd wel :)
Pak ook de bounties op voor earth / mars / venus patrol missies dan kill ik zoveel mobs dat er altijd wel wat engrams tussen zitten. maar gisteren niets beters gevonden dan wat ik al had :'(
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_144577638
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Hier ook haha, boss bijna down, en server eruit :P kreeg een melding van een update downloaden, en toen de servers even down :P
Ja klote is dat.

Heb het nog maar 2x gehad hoor , maar wel 2x tijdens de laatste boss.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_144577660
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:14 schreef Altron het volgende:

[..]

Ja klote is dat.

Heb het nog maar 2x gehad hoor , maar wel 2x tijdens de laatste boss.
je kreeg netjes een berichtje volgens mij wel redelijk ruim ervoor dat ze met een update bezig waren. Kwestie van de volgende keer als je dat ziet geen strike beginnen :P hier gebeurde hetzelfde maar had ervoor wel dat waarschuwingsbericht gehad.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_144577710
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:15 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

je kreeg netjes een berichtje volgens mij wel redelijk ruim ervoor dat ze met een update bezig waren. Kwestie van de volgende keer als je dat ziet geen strike beginnen :P hier gebeurde hetzelfde maar had ervoor wel dat waarschuwingsbericht gehad.
Na het weer inloggen na de disconnect kreeg je een melding. Bij de eerste inlog gister namiddag geen melding gezien.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')