abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 14 september 2014 @ 13:52:23 #26
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_144513082
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Stom voorbeeldje, maar serieus, wat een kut egoïstische shitwereld leven we in:

Ongeveer een maand geleden, tijdens zo'n mega regenbui was ik aan het fietsen van werk naar huis. Onderweg zag ik aan het eind van de straat (en ik was aan het begin, dus nog een 'eind' fietsen) iemand vallen. Allemaal auto's, fietsers en voetgangers, die maar gewoon doorgingen. Was een wat oudere mevrouw. Iedereen gaat er gewoon langs... :{

Ik heb dr geholpen. Maar heb zeker een stuk of 10/20 mensen aan haar voorbij zien gaan voor ik haar te hulp schoot..
Bizar he, zo'n kleine moeite om te helpen. Ik ging laatst onderuit met mijn fiets, binnen no-time meerdere mensen bij mij om te helpen. Het kan gelukkig dus ook anders.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_144513088
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 13:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Maar eigenlijk had ik dr helemaal niet hoeven helpen. Eigenlijk hadden die 10/20 mensen me voor moeten zijn.. Kan me daar zo boos om maken :(
Nou jij deed het. En dat siert je. Bijna elke dag denk ik aan een moment van een aantal weken geleden terug waardoor ik weer besef wat sommige dingen voor verschil kunnen maken.....
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 14 september 2014 @ 13:52:55 #28
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144513091
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 13:47 schreef Adames het volgende:
Dven hier ook al, sletje
Volgens mij kom ik hier al sinds deel 1000
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 14 september 2014 @ 13:52:58 #29
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_144513092
quote:
7s.gif Op zondag 14 september 2014 13:52 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Bizar he, zo'n kleine moeite om te helpen. Ik ging laatst onderuit met mijn fiets, binnen no-time meerdere mensen bij mij om te helpen. Het kan gelukkig dus ook anders.
En zo hoort het..
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
  zondag 14 september 2014 @ 13:53:19 #30
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_144513102
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 13:52 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Nou jij deed het. En dat siert je. Bijna elke dag denk ik aan een moment van een aantal weken geleden terug waardoor ik weer besef wat sommige dingen voor verschil kunnen maken.....
Vertel O+
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_144513119
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 13:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Volgens mij kom ik hier al sinds deel 1000
oh sorry ;(
pi_144513174
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Vertel O+
Whehe. Ik was op een feestje en kende bijna niemand. Na aardig wat alcohol raakte ik wel aan de praat. Toen vertelden twee jongens dat ze me anders nooit hadden durven aanspreken. Ik begreep het niet en vroeg nogal naief door. Ze vonden me dus knap. Op dat moment kreeg ik tranen in mijn ogen, dat twee relatief onbekende mensen dat zo tegen mij zeiden. Sinds die tijd probeer ik ook veel complimenten naar andere te maken, mensen aan te spreken, in de supermarkt gesprekken aangaan, mensen tijd en aandacht geven. Hoort ook wel beetje bij mijn baan nu, inleven in andere mensen. Als je zo op straat loopt lijkt de wereld echt een nare plaats. Ik hoor echt op mijn werk vet nare verhalen. Maar dat iemand dat mij verteld, mij dat vertrouwen geeft en ik diegene kan helpen. Dat geeft me wel een bepaalde houvast ofzo. Sommige dingen hebben ineens betekenis nu... Klinkt vet spiritueel, en zo ben ik helemaal niet echt mja :')
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 14 september 2014 @ 13:59:41 #33
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_144513246
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 13:56 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Whehe. Ik was op een feestje en kende bijna niemand. Na aardig wat alcohol raakte ik wel aan de praat. Toen vertelden twee jongens dat ze me anders nooit hadden durven aanspreken. Ik begreep het niet en vroeg nogal naief door. Ze vonden me dus knap. Op dat moment kreeg ik tranen in mijn ogen, dat twee relatief onbekende mensen dat zo tegen mij zeiden. Sinds die tijd probeer ik ook veel complimenten naar andere te maken, mensen aan te spreken, in de supermarkt gesprekken aangaan, mensen tijd en aandacht geven. Hoort ook wel beetje bij mijn baan nu, inleven in andere mensen. Als je zo op straat loopt lijkt de wereld echt een nare plaats. Ik hoor echt op mijn werk vet nare verhalen. Maar dat iemand dat mij verteld, mij dat vertrouwen geeft en ik diegene kan helpen. Dat geeft me wel een bepaalde houvast ofzo. Sommige dingen hebben ineens betekenis nu... Klinkt vet spiritueel, en zo ben ik helemaal niet echt mja :')
Het laat vooral zien dat er geen grootse en meeslepende zaken nodig zijn om de wereld een beetje vriendelijker te maken. Daar kun je in je dagelijks handelen al zoveel in doen.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zondag 14 september 2014 @ 14:00:31 #34
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_144513271
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 13:56 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Whehe. Ik was op een feestje en kende bijna niemand. Na aardig wat alcohol raakte ik wel aan de praat. Toen vertelden twee jongens dat ze me anders nooit hadden durven aanspreken. Ik begreep het niet en vroeg nogal naief door. Ze vonden me dus knap. Op dat moment kreeg ik tranen in mijn ogen, dat twee relatief onbekende mensen dat zo tegen mij zeiden. Sinds die tijd probeer ik ook veel complimenten naar andere te maken, mensen aan te spreken, in de supermarkt gesprekken aangaan, mensen tijd en aandacht geven. Hoort ook wel beetje bij mijn baan nu, inleven in andere mensen. Als je zo op straat loopt lijkt de wereld echt een nare plaats. Ik hoor echt op mijn werk vet nare verhalen. Maar dat iemand dat mij verteld, mij dat vertrouwen geeft en ik diegene kan helpen. Dat geeft me wel een bepaalde houvast ofzo. Sommige dingen hebben ineens betekenis nu... Klinkt vet spiritueel, en zo ben ik helemaal niet echt mja :')
Herkenbaar :Y
Ik probeer vaak wel een 'goede daad' te doen. In kleine dingen. Zoals inderdaad gesprekjes aangaan, vooral met oudere mensen die alleen ergens zijn. En mensen helpen waar ik zie dat ze hulp nodig hebben :)

Er zijn meer mensen zoals wij nodig Tamas O+
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_144513313
quote:
7s.gif Op zondag 14 september 2014 13:59 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Het laat vooral zien dat er geen grootse en meeslepende zaken nodig zijn om de wereld een beetje vriendelijker te maken. Daar kun je in je dagelijks handelen al zoveel in doen.
Dat is zo. Toch wordt het moeilijker als je al die dingen hoort, hoeveel er fout gaat, wat wij doen om de wereld 'niet' te helpen....
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 14 september 2014 @ 14:02:28 #36
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_144513323
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Herkenbaar :Y
Ik probeer vaak wel een 'goede daad' te doen. In kleine dingen. Zoals inderdaad gesprekjes aangaan, vooral met oudere mensen die alleen ergens zijn. En mensen helpen waar ik zie dat ze hulp nodig hebben :)

Er zijn meer mensen zoals wij nodig Tamas O+
En bedankt. :(
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zondag 14 september 2014 @ 14:03:17 #37
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_144513355
quote:
16s.gif Op zondag 14 september 2014 14:02 schreef AirwiN het volgende:

[..]

En bedankt. :(
En zoals jij O+
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_144513365
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Herkenbaar :Y
Ik probeer vaak wel een 'goede daad' te doen. In kleine dingen. Zoals inderdaad gesprekjes aangaan, vooral met oudere mensen die alleen ergens zijn. En mensen helpen waar ik zie dat ze hulp nodig hebben :)

Er zijn meer mensen zoals wij nodig Tamas O+
Dat laatste sowieso natuurlijk. O+ :D
Maar je hebt ook vaak bevestiging nodig, en je kan wel vanuit jezelf allerlei dingen doen. Maar het is ook tof als mensen aan jou denken. <3
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 14 september 2014 @ 14:03:59 #39
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_144513376
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

En zoals jij O+
Hoe spontaan. :*
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zondag 14 september 2014 @ 14:04:42 #40
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_144513396
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:03 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso natuurlijk. O+ :D
Maar je hebt ook vaak bevestiging nodig, en je kan wel vanuit jezelf allerlei dingen doen. Maar het is ook tof als mensen aan jou denken. <3
Het is vooral belangrijk dat jij aan jezelf denkt. Als een ander dan aan jou denkt, dan is dat alleen maar extra mooi O+
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
  zondag 14 september 2014 @ 14:05:04 #41
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_144513410
quote:
10s.gif Op zondag 14 september 2014 14:03 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Hoe spontaan. :*
Ja, nou, sorry hoor :( Ik quote net alleen Tamas. Niet je gaan gedragen als een wijf nou :(
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_144513425
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Het is vooral belangrijk dat jij aan jezelf denkt. Als een ander dan aan jou denkt, dan is dat alleen maar extra mooi O+
Mmmmh. Klopt..... Zoveel inzichten deze vrouw. Deel ze met mij.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 14 september 2014 @ 14:05:45 #43
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_144513436
quote:
6s.gif Op zondag 14 september 2014 14:05 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Mmmmh. Klopt..... Zoveel inzichten deze vrouw. Deel ze met mij.
Is goed. Wanneer gaan we daten? O+
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_144513467
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Is goed. Wanneer gaan we daten? O+
Snel. Zodra mijn wallen weg zijn. Duurt dus maar een paar jaar. ;( :'(
Hihi, grapjon. Kom anders gewoon eerst een keer meeten, met spelletjes enzo. En twister? O-)
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_144513482
*leest mee*

Goed/mooi onderwerp!
  zondag 14 september 2014 @ 14:07:59 #46
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_144513508
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:06 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Snel. Zodra mijn wallen weg zijn. Duurt dus maar een paar jaar. ;( :'(
Hihi, grapjon. Kom anders gewoon eerst een keer meeten, met spelletjes enzo. En twister? O-)
Ja, wil ik wel, maar jullie plannen meets altijd zo ver weg ;(
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
  zondag 14 september 2014 @ 14:08:14 #47
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_144513515
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:07 schreef Vivie het volgende:
*leest mee*

Goed/mooi onderwerp!
Hello :W
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_144513568
Hai hai...zit meestal in Dating en Bi Yourself pijler...eerste keer hier. Herken me wel in dat 'Help anderen in het openbaar verhaal". Volgens mij wordt hier ook aardig wat afgechat (en ehh...) dus ik zit denk ik wel goed, hopelijk ^^
  zondag 14 september 2014 @ 14:14:57 #49
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_144513686
Argh, ik heb zo'n zin in chips dat ik mezelf zo toch maar van de bank schop. Althans, zodra de kat bij me van schoot is gegaan. Uit zichzelf. Wil hem niet wegjagen O+
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
  zondag 14 september 2014 @ 14:19:13 #50
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_144513801
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Argh, ik heb zo'n zin in chips dat ik mezelf zo toch maar van de bank schop. Althans, zodra de kat bij me van schoot is gegaan. Uit zichzelf. Wil hem niet wegjagen O+
Dat kan nog wel even duren dus. :P Katten. O+
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')