abonnement Unibet Coolblue
pi_144499497
Zojuist eindelijk angry video game nerd the movie gezien en ik ben wel benieuwd of mensen hier hem ook al gezien hebben en ervaringen te delen.

Ik vond de film simpelweg een groot fiasco: het was niet grappig, slecht geacteerd, slecht gefilmd en het script was belachelijk en amper te volgen. Een grote teleurstelling dus.
pi_144499722
Ja, dat had je je van tevoren ook wel kunnen bedenken hè.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_144499761
Had je een oscar waardige film verwacht dan?
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_144499781
Hoezo? de youtube show is steeds nog best wel goed en vroeger echt geniaal
pi_144499797
Vond hem wel prima.
pi_144499920
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 22:26 schreef diederikkie het volgende:
Hoezo? de youtube show is steeds nog best wel goed en vroeger echt geniaal
Budget, budget, budget
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_144500289
Hij had 3 ton opgehaald met crowdfunding....
pi_144500974
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 22:36 schreef diederikkie het volgende:
Hij had 3 ton opgehaald met crowdfunding....
Enig idee wat het kost om een beetje film te maken.

Ik heb alleen een aantal korte stukjes gezien maar je kan geen kaskraker verwachten.
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_144513272
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 22:51 schreef IkWilbert het volgende:

[..]

Enig idee wat het kost om een beetje film te maken.

Ik heb alleen een aantal korte stukjes gezien maar je kan geen kaskraker verwachten.
Ja heb wel enig idee en ik snap ook wel dat het geen guardians of the galaxy is geworden, maar daarop baseer ik mn mening ook helemaal niet. De film is gewoon slecht geschreven, amper te volgen en totaal niet grappig. Heeft dus niets met geld te maken....

Maar ga hem gewoon een keer kijken, misschien ben je het wel met me eens.
pi_144805959
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 22:51 schreef IkWilbert het volgende:

[..]

Enig idee wat het kost om een beetje film te maken.

Ik heb alleen een aantal korte stukjes gezien maar je kan geen kaskraker verwachten.
Al gezien?
  dinsdag 23 september 2014 @ 10:27:39 #11
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_144815600
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 22:10 schreef diederikkie het volgende:

[..]

Al gezien?
Nee, nog geen tijd gehad. Heeft ook geen haast voor mij persoonlijk.
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_144886767
Tuurlijk is ie slecht. Had je echt verwacht dat een random dude die op youtube leuke filmpjes over games heeft opeens een film van hollywood niveau zou maken?
pi_144886975
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:38 schreef Zolder het volgende:
Tuurlijk is ie slecht. Had je echt verwacht dat een random dude die op youtube leuke filmpjes over games heeft opeens een film van hollywood niveau zou maken?
Die random dude maakt al van jongs af aan filmpjes, daar naast is zijn werk special effects voor films geweest en heeft hij volgens mij een media opleiding gedaan.

Ik heb hem ook gezien. Ik moet eerlijk zeggen dat hij soms wat zwakke momenten had, maar voor een over the top B film (wat zijn bedoeling ook was) vind ik het zeer te pruimen! Helemaal toen eee tee (:')) in beeld kwam.

Acteren, ach hij deed het in ieder geval beter dan seth in a million Ways to die in the West. Misschien dat je verwachtingen voor deze film te hoog waren.
pi_144887375
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:46 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Die random dude maakt al van jongs af aan filmpjes, daar naast is zijn werk special effects voor films geweest en heeft hij volgens mij een media opleiding gedaan.

Ik heb hem ook gezien. Ik moet eerlijk zeggen dat hij soms wat zwakke momenten had, maar voor een over the top B film (wat zijn bedoeling ook was) vind ik het zeer te pruimen! Helemaal toen eee tee (:')) in beeld kwam.

Acteren, ach hij deed het in ieder geval beter dan seth in a million Ways to die in the West. Misschien dat je verwachtingen voor deze film te hoog waren.
Nou als je bij een random studio in hollywood aankomt met van jongs af aan filmpjes gemaakt, special effects voor C films gemaakt en een media opleiding gevolgd mag je misschien aan de slag als Productie Assistent (koffie halen)
pi_144887618
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:57 schreef Zolder het volgende:

[..]

Nou als je bij een random studio in hollywood aankomt met van jongs af aan filmpjes gemaakt, special effects voor C films gemaakt en een media opleiding gevolgd mag je misschien aan de slag als Productie Assistent (koffie halen)
Dat lijkt me echt een klote baantje.

Maar die avgn verdiend zijn brood met die YouTube filmpjes, het is zijn baan geworden. Ik zou het zelf niet willen doen, maar het is net zoals een muzikant die zijn brood verdient met het bespelen van een instrument. :)
pi_145075518
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:46 schreef blessed19 het volgende:
Misschien dat je verwachtingen voor deze film te hoog waren.
Ik verwachtte geen goede regie, camerawerk of goed acteerwerk. Ik vond het alleen belangrijk dat de film een goed script had en grappig was. Maar de film bleek gewoon belachelijk en niet grappig te zijn.
pi_145080812
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:47 schreef diederikkie het volgende:

[..]

Ik verwachtte geen goede regie, camerawerk of goed acteerwerk. Ik vond het alleen belangrijk dat de film een goed script had en grappig was. Maar de film bleek gewoon belachelijk en niet grappig te zijn.
Dan is dat geheel jouw mening. Ik heb me zeker vermaakt. :)
pi_145080845
Hij had beter wat extra youtube filmpjes kunnen maken. De film laat ik links liggen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')