abonnement Unibet Coolblue
pi_144484699




GEZOCHT: onder het algemeen genoemde vieze man (Nee, niet deze) die vroeger bekendstond als bekend TV-persoonlijkheid was en nu als berucht TV-persoonlijkheid.


En tegenwoordig vooral bekend als gillend speenvarken:
(2:49, mocht de timecode niet werken)

"Soms gaat het niet, soms kan het niet..."
Nadat Peter Jan in de periode rondom 2006 al zijn vrouw inruilde voor een Thais avontuur en zijn ex met hoge schulden achterliet deden de wildste geruchten haar ronde. Een oplichter, een dromer, een aftroggelaar... Toch blijft Peter Jan terugkeren met steeds een ander project. Dan wil hij een publieke omroep starten, dan weer een eigen online zender genaamd Rens1, wil hij een nieuwe film van Meneer Kaktus opnemen, start hij met Johan Vlemmix een politieke partij...

Ook zijn opvoedkunsten (of vooral gebrek daaraan) zal in de media geen goed gevoel opwekken. Peter-Jan heeft namelijk al een dochter uit een eerdere relatie, de 33-jarige Lutein. Sommige mensen zullen haar misschien kennen van de bekende belspelspelletjes op RTL 4, waar ze als presentatrice voor werkte. Peter-Jan heeft met de moeder van Lutein afgesproken dat hij verder geen omkijken zou hebben naar zijn dochter. Lutein groeide dus op zonder vader.

Dit alles is een peulenschil vergeleken bij zijn meest recente actie: een vriendin van 20 jaar die op haar 14e al moeder werd. Dronken gevoerd, zo schept hij er zelf graag voor de TV-camera's over op. Ontmoet 'de liefde van z'n leven', Virginia.


"U was aan de beurt maar het is over..."
Virginia heeft een zoon, Jay die 6 jaar oud is. Omdat Virginia pas 14 was toen Jay werd geboren heeft haar moeder de voogdij. Sinds het contact met haar moeder is verbroken, ziet Virginia haar zoontje ook niet meer.

"En spelende vrouw, wat heb je nu geleerd?"
In oktober werd bekend Peter Jan Rens en zijn 42 jaar jongere vriendin Virginia hun eerste kindje verwachtten. Virginia was ruim over de helft van haar zwangerschap en had een behoorlijke babybuik toen ze deze showde tijdens de perspresentatie van Sterren Springen 2014. Dit na een mislukte poging en miskraam, begin vorig jaar.

Op 11 juni 2014 kwam hun dochter, Djelisa Annieta Rens, ter wereld.



"Krijg een prik van de kaktus!"
En toen vond Virginia het tijd voor een kort koppie:

quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 21:13 schreef Poesopstokje het volgende:


Nu is het écht een 40 jarige huismoeke.
Het laatste nieuws:
Peter-Jan Rens has left the whale! Of, nou ja... Dat lijkt toch wel zo. Of toch?

Doen ze het of doen ze het niet?
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:56 schreef djkoelkast het volgende:
PetrusJanRens twitterde op zondag 20-07-2014 om 13:47:40 Virginia en ik zijn helaas uit elkaar. reageer retweet
:')
En nog wat smullerij van meneer Santegoeds:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Virgien 'communiceert', naar de maatstaven van P 'eerlijk', door op perscommando over een staafje te p*ssen :N



Nu ook een dikke half uur pret met de Kaktus!
http://www.npo.nl/de-week-van-filemon/08-09-2014/BNN_101369085



[ Bericht 0% gewijzigd door NothingHappened op 13-09-2014 16:27:13 ]
pi_144484728
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:42 schreef NothingHappened het volgende:
Even iets heel anders. Kennen we deze al? In een peuterbadje ook nog!

[ afbeelding ]

Te ranzig :{w
Laatste post:
pi_144486706
Oh, ik lees dat ik op FB was? Leuk!
Alleen een beetje jammer dat Ll85 weer moest vertellen dat ik het was :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_144491080
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:55 schreef Leandra het volgende:
Oh, ik lees dat ik op FB was? Leuk!
Alleen een beetje jammer dat Ll85 weer moest vertellen dat ik het was :'(
Sorry Frits.
pi_144492599
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 18:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Sorry Frits.
Geen probleem Ria... en een hele gezellige zondag *bloemetje* *glitter* *bloemetje*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_144492856
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 19:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geen probleem Ria... en een hele gezellige zondag *bloemetje* *glitter* *bloemetje*
Groetjes aan jouw en de kids
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:12:48 #7
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_144493745
:'( Die foto
With love :*
pi_144494081
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2014 19:42 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Groetjes aan jouw en de kids
Ik vraag me altijd af wat voor mensen achter die bloemen/glitter/elfjes-plaatjes zitten. Ik heb ze iig niet op fb. Gelukkig.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_144495333
Wat een geweldige TT ^O^
Spoilers!
pi_144497685
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:21 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af wat voor mensen achter die bloemen/glitter/elfjes-plaatjes zitten. Ik heb ze iig niet op fb. Gelukkig.
PJR-fans *)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 14 september 2014 @ 02:10:14 #11
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_144506408
Ik vind het zo'n bizar gegeven dat die man totaal geen schaamtegevoel lijkt te kennen. Hij lijkt op oprecht te geloven dat alles ook echt gaat gebeuren zoals hij dat in zijn hoofd heeft. Het lijkt een soort extreem ontkenningsgedrag. Met die/dat chalet ook. Gewoon doen alsof een gewoon huis te groot was en dat dit een bewuste keuze was. En dat optreden voor vijf schuimpjes op een plein. Vallen en doorgaan. Het is zoveel sneuer dan wat Henny Huisman jaren heeft gedaan, en zelfs dat zou mij de eer al te na zijn. En dan dat boek! Heeft hij - de intellectueel :'). Echt hoor, not - dat nu werkelijk niet van te voren even gelezen? En dat dan juist Virginia of all people op de eerste drie pagina's al tientallen spelfouten vindt _O-.

De werkelijkheid is weer eens absurder dan fictie zou zijn.
  zondag 14 september 2014 @ 02:12:09 #12
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_144506442
Die Erik Dikeb ken ik alleen maar van Big Diet, maar dat is al héél lang geleden, ik moet nog een klein kind geweest zijn. Maar misschien ligt het aan mij en is hij ergens wel succesvol. Ook dat vind ik zo schaamteloos, dat Peter-Jan zich met werkelijk iedereen - Johan Vlemmix, kuch - inlaat, een groepje vormt met andere losers en dan denkt het wel even te gaan doen allemaal.

En toch. Maak er een RLS-soap van en ik denk dat we hier allemaal wel zouden kijken, en dan nog veel andere mensen daarbij.
pi_144507875
Ik zou kijken. :Y :@
Sterkheidsbaas van alles.
pi_144508896
quote:
10s.gif Op zondag 14 september 2014 02:12 schreef Grunge. het volgende:
Die Erik Dikeb ken ik alleen maar van Big Diet, maar dat is al héél lang geleden, ik moet nog een klein kind geweest zijn. Maar misschien ligt het aan mij en is hij ergens wel succesvol. Ook dat vind ik zo schaamteloos, dat Peter-Jan zich met werkelijk iedereen - Johan Vlemmix, kuch - inlaat, een groepje vormt met andere losers en dan denkt het wel even te gaan doen allemaal.

En toch. Maak er een RLS-soap van en ik denk dat we hier allemaal wel zouden kijken, en dan nog veel andere mensen daarbij.
big diet idd en daarnaast was hij ook een tijdje betrokken bij het radioprogramma van rob stenders
maar ook daar was zijn rol die van sukkel die wat aanmodderde en steeds dacht een hit in handen te hebben
pi_144509287
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een geweldige TT ^O^
Dank je :D
Eerlijk is eerlijk. Ons lijdend/leidend :') voorwerp maakt het niet erg moeilijk iets toepasselijks te verzinnen hahaha
  zondag 14 september 2014 @ 18:29:26 #16
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_144521317
Peter wil me niet accepteren als vriend. ;(
Misschien komt het omdat ik Peter Rens Jansen heet. :')
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_144537068
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 18:29 schreef Klaploper het volgende:
Peter wil me niet accepteren als vriend. ;(
Misschien komt het omdat ik Peter Rens Jansen heet. :')
:D :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_144542125
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 18:29 schreef Klaploper het volgende:
Peter wil me niet accepteren als vriend. ;(
Misschien komt het omdat ik Peter Rens Jansen heet. :')
_O- je moet ook gewoon eerst wat van die andere debielen toevoegen, random volk wat z'n posts liked of er op reageert. En Eric Dikeb :7
pi_144542743
Ik kijk nu pad dat programma van Filemon....

Dat kind ligt op een aankleedkussen en tegelijkertijd staat PJR een beetje popi te doen bij Filemon. Dat kind had er makkelijk van af kunnen rollen...
pi_144543171
Iemand interesse? En dan heb je ook nog kans op een 'betaalde' plek in 'ons' theatergezelschap :')

http://www.theaterinstitu(...)kshop-Peter-Jan-Rens

Learn from the best zullen we maar zeggen.
  maandag 15 september 2014 @ 10:29:48 #21
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_144543520
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 10:15 schreef NothingHappened het volgende:
Iemand interesse? En dan heb je ook nog kans op een 'betaalde' plek in 'ons' theatergezelschap :')

http://www.theaterinstitu(...)kshop-Peter-Jan-Rens

Learn from the best zullen we maar zeggen.
Gelijk ingeschreven. Als ik zo kijk op facebook gaat het heel erg goed met zijn zaken, daar wil ik wel van leren.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_144550321
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 10:29 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Gelijk ingeschreven. Als ik zo kijk op facebook gaat het heel erg goed met zijn zaken, daar wil ik wel van leren.
Je hebt gelijk. Hij kan heel goed acteren dat hij een goeie zakenman is :')
pi_144551723
quote:
10s.gif Op zondag 14 september 2014 02:12 schreef Grunge. het volgende:
Die Erik Dikeb ken ik alleen maar van Big Diet, maar dat is al héél lang geleden, ik moet nog een klein kind geweest zijn. Maar misschien ligt het aan mij en is hij ergens wel succesvol. Ook dat vind ik zo schaamteloos, dat Peter-Jan zich met werkelijk iedereen - Johan Vlemmix, kuch - inlaat, een groepje vormt met andere losers en dan denkt het wel even te gaan doen allemaal.
Die Erik Dikeb ken ik van de Bajabeachclub te Rotterdam waar hij te samen met die Andre Pronk altijd probeerde op te vallen met allerlei geweldige verhalen dat hij een grote platenproducent was en zijn villa "as we speak"in Marbella werd verbouwd en meer van die gein. Later wilde Erik Dikeb een videoclip in de Baja opnemen en sprak hij van een "grote productie"zoals je weleens op tv ziet bij RTL e.d. Nou op die zondag stonden er alleen van die tokkies met eigen sjaaltjes en 2 handheld cameraatjes voor wat een "grote productie"zou worden. :')

Ook nu zie je gewoon zoveel jaar na dato het amateurisme van een huis-tuin-en-keuken "producent is, die gewoon schnabbelt bij lokalen en zo ooit hoop nog door te breken als producent. En het feit dat PJ Rens bij hem komt geeft al aan hoe desperaat (of gewoon geen geld hebben) PJR dus is om toch nog iets van "ik ga echt doorbreken" te hebben.

Pronk probeerde elke keer met zijn irritante openstaande paardenbek (ja bek i.p.v. mond) als lacher de leukste te zijn en "door te breken in de showbusiness."zoals hij het zelf zei. In de Baja probeerde hij tevergeefs een act in te lassen waar men hem ook nog voor moest betalen :') Zijn act zou zijn kroeg moppen en dan er hard bij lachen zoals Rene vd Gijp altijd bij VI doet en dan hopen dat mensen dan mee lachen en zie daar: "zijn act."

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2014 15:29:40 ]
  maandag 15 september 2014 @ 16:56:56 #24
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_144554509
erik dikeb, dat is nog eens vergane glorie. http://www.ericdikeb.nl/index.php :N
  Moderator maandag 15 september 2014 @ 16:57:55 #25
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_144554534
Vergaan is het zeker, maar glorie is het nooit geweest hoor, meneer Pizza Hut, meneer Big Diet.
Zijn moeder was nog leuker (in Stenders Latevermaak)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')