abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_144480901
Hey Fokkers,
Hopelijk post ik dit hier in het goede forum.
Ik ben opzoek naar een flink grote rugzak, het liefste zo goedkoop mogelijk.
Heb er voornamelijk een nodig om een lange slackline in te vervoeren en eventueel voor vakanties. Ik ben zelden langer dan twee weken op vakantie dus het hoeft niet zon geweldige backpack te zijn om 2 maanden azie mee door te trekken.
Nu vond ik deze rugzak in de folder bij de lidl maar die is wel heel erg goedkoop?


Zin er mensen die ervaring hebben met goedkope lidl/adli tassen, rotzooi of valt het mee?
Gegroet!
pi_144480945
Voor dat geld zou ik t proberen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_144481098
Voor dat geld kun je bijna niet de mist ingaan lijkt mij. Even kijken in de winkel of hij een beetje degelijk aanvoelt, of de naden stevig zijn, of hij goed op je rug en schouders zit, en dan gewoon op je gevoel afgaan.
pi_144481145
Bedankt, ik ga inderdaad gewoon de gok wagen denk ik.
Hebben jullie nog tips MBT het type tas, volgens mij zijn er 3 verschillende modellen.
Gegroet!
pi_144481162
Algemeen is het spul van de Lidl wel okee, maar je moet er ook weer geen kwaliteit als bijvoorbeeld Deuter van verwachten. Op het moment je er genoegen mee neemt dat je rugzak het 2 maanden volhoud, en alles wat die daarna doet, cadeau is . Denk ik dat zo wat de goeie keuze is.

Nadeel van dit soort goedkope rugzakken is vaak dat een grote jongen als Deuter of Northface jaren lang onderzoek doen naar het goeie zit comfort. Maar dat je daar bij wel de handleiding moet lezen, hoe je dat goed instelt.
Dus ben je het type "Handleiding?" kan dit geen miskoop zijn.
alhoewel ik 30 liter wel heel erg minimaal vind. Zelf zou ik eerder 50 liter adviseren. Maar er zijn mensen die komen rond met twee onderbroeken, twee T-shirts en een tandenborstel als bagage. En dus rond lopen met een stoffen tas.
pi_144481227
Thanks, ik ben vooral bang dat hij snel kapot gaat.
Ik ga er niet mee backpacken, ik ben niet zon held.
Hij is echt voornamelijk om mijn slackline te vervoeren en dat is een kilo of 20.
Ik ga de gok gewoon wagen.
Voor een goede tas ben je minimaal 80 euro verder toch?
Gegroet!
pi_144481840
Ik zou gewoon investeren in een echt goede rugzak, mijn ervaring is dat het kwaliteitsverschil erg groot is, je kan ook proberen om een oude legertas te kopen, valt op mp reuze mee en dan heb je wel echt goed spul!
The secret of life, though, is to fall seven times and to get up eight times.
pi_144481861
Ik ben jozuist langs de lidl geweest en was helaas teleurstellend.
De tassen waren zoals Roger_ al aangaf veel kleiner dan ik dacht.
Echt net iets groter dan een eastpack. En dat is niet groot genoeg om 70 meter slackline in te vervoeren helaas. Dus ik ga weer verder zoeken :)

[ Bericht 36% gewijzigd door Zspirit op 13-09-2014 13:20:07 ]
Gegroet!
pi_144482512
De dump is wel een goede tip idd
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_144482539
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:19 schreef Catch22- het volgende:
De dump is wel een goede tip idd
Wat bedoel je? gewoon via marktplaats een tas zoeken?
heb even naar van die legen tassen gekeken maar de meeste zijn toch erg duur (100 euro).

Net bij de action geweest moest een yoga mat hebben. Kwam ook een backpack tegen van iets van 60 liter. Goed groot maar wat een verschrikkelijke kwaliteit. Ik probeerde een beetje aan de naden te trekken om te kijken of het een beetje stevig is, trek ik die halve tas kapot!
Dus dat gaat m ook niet worden ;)
Gegroet!
pi_144482571
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 12:44 schreef Zspirit het volgende:
veel kleiner dan ik dacht.
ik weet niet waar je woont, maar als er een decatlon in de buurt is, over het algemeen hebben ze goed spul daar, ook het eigen merk Quecha is goed en betaalbaar. ( Decathlon winkels zijn in Leeuwarden, Amsterdam, Apeldoorn, Best, Kerkrade en Amsterdam )

http://www.decathlon.nl/C(...)iter/T-175980_176013
pi_144482668
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:20 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Wat bedoel je? gewoon via marktplaats een tas zoeken?
heb even naar van die legen tassen gekeken maar de meeste zijn toch erg duur (100 euro).

Net bij de action geweest moest een yoga mat hebben. Kwam ook een backpack tegen van iets van 60 liter. Goed groot maar wat een verschrikkelijke kwaliteit. Ik probeerde een beetje aan de naden te trekken om te kijken of het een beetje stevig is, trek ik die halve tas kapot!
Dus dat gaat m ook niet worden ;)
een oud buurjongen van me is met zo'n soort rugzak van de dumpstore door Thailand gereisd
http://www.ebay.nl/itm/DE(...)&hash=item4867fd49ca
pi_144482800
Bedankt voor de tips!
Ik woon in Eindhoven dus ik kan wel een keer naar best gaan.
dan koop ik inderdaad toch liever een fatsoenlijke tas van 60 euro.
Die ebay tas ziet er ook prima uit maar dat is dan 25 euro + shipping. Dan denk ik dat ik toch liever naar de Decathlon ga inderdaad.
Gegroet!
pi_144483049
ik denk dan dat je heel goed terecht kan bij de Decatlon, tot nu toe ben ik ook heel erg goed geadviseerd daar. Wat eigenlijk best belangrijk is bij de aanschaf van een rugzak. Zeker voor Thailand, waar het toch echt niet een variant is op het koffer, maar waar je ook echt trektochten kan doen, waar de rugzak essential is.
Als iemand je goed adviseert, en ook uitlegt hoe je hem inpakt, en hoe je de straps stelt etc. dat is echt wat waard. Ik heb hier behoorlijk wat goede adviezen voor bij hoeren komen wat betreft dit, en ook op youtube vind je veel.
Maar voor mij in ieder geval is er niets beters als een directe uitleg door iemand die er verstand van heeft.
pi_144483098
Ja precies.
Ik ben ook van mening dat ik dan toch beter gelijk een goede backpack kan kopen.
Ik ga gewoon langs de Decathlon binnenkort en dan vraag ik daar uitleg.
Bedankt voor het advies!
Gegroet!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')