abonnement Unibet Coolblue
pi_144454993
Ik heb een tijdje terug onveilige orale seks gehad met mijn ex. In de tijd dat we samen waren heeft hij zich laten testen op SOA's en had niks, we waren net een paar maanden uit elkaar toen we weer seks hadden.. Hij zei op dat moment geen seks gehad te hebben met anderen.

Vrijwel direct na de orale seks, zonder klaarkomen overigens, (echt een uur erna) kreeg ik keelpijn. De volgende dag had ik blaasjes in mn keel die een maand later nog niet weg zijn.

Vanmiddag heb ik sowieso een afspraak met de huisarts, maar voor mn gemoedsrust.. kan een SOA zo snel klachten geven of is dit een gewone keelontsteking?
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:32:58 #2
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_144455083
wellicht zou het lichen planus kunnen zijn:

Bij een deel van de patienten met lichen planus ontstaan ook plekjes in de mond. Meestal geeft dit geen klachten, maar er kunnen ook zeer pijnlijke zweertjes en wondjes in de mond ontstaan (erosieve vorm). De erosieve vorm van lichen planus in de mond wordt wel eens kwaadaardig; na een paar jaar ontstaat dan mondkanker.

De aandoening is niet besmettelijk en niet erfelijk. De oorzaak van lichen ruber planus is nog niet helemaal duidelijk. De meeste onderzoeken wijzen erop dat het een soort auto-immuunziekte is. Dit betekent dat het afweersysteem zich tegen het eigen lichaam keert en de huid en de slijmvliezen aantast. Soms ontstaat de ziekte na een ernstig psychisch trauma of na een andere stress-situatie. Verder lijken bepaalde medicijnen de aandoening uit te lokken. Bij lichen planus in de mond zou een allergie voor tandheelkundige materialen een rol kunnen spelen, bijvoorbeeld voor amalgaamvullingen.

Lees meer op: www.kennisring.nl/smartsite.dws?id=41203

even langs de huisarts om te laten bekijken.

succes ermee!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_144455113
Waarom heb je er een maand mee gewacht?

En op internet vragen gaat echt niet zorgen voor een betere gemoedstoestand.
pi_144455137
Struisvogel tactiek.. helpt niet :)
pi_144455173
Iedereen liegt
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:15:07 #6
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_144457993
Een uur erna? klinkt niet als soa.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_144458041
Dit klinkt als de eerste symptomen van vroegtijdige incubatie van aids.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')