abonnement Unibet Coolblue
pi_144698251
Het zal ook es niet....

De training moest even worden stilgelegd vanwege een crash van Pastor Maldonado :'(
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 september 2014 @ 17:51:06 #203
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_144699372
quote:
Was geloof ik al eerder uitgesproken, toen Verstappen op Adria bijna 400 kilometer aflegde in een twee jaar oude auto
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_144699656
Meer info over wat nog wel en vooral niet gezegd mag worden over de radio:

http://www.formule1.nl/ni(...)over-radiobeperking/

quote:
Deze radioboodschappen zijn verboden:

-Hulp bij het aangeven van de ideale lijnen

-Advies over waar de kerbs wel of niet geraakt kunnen/moeten worden

-Afstelmogelijkheden voor de auto in bepaalde bochten

-Sectortijden van andere coureurs

-Bochtensnelheden van andere coureurs

-Informatie over waar andere coureurs welke versnelling gebruiken

-Advies over de versnellingen in het algemeen

-Advies over rempunten

-Vergelijk van remdruk ten opzichte van andere coureurs

-Advies over remdruk in het algemeen

-Details over de stabiliteit van de auto tijdens het remmen

-Informatie over het gebruik van het gaspedaal door andere coureurs

-Informatie over het gaspedaal in het algemeen

-Uitwisseling van data over DRS-gebruik

-Uitwisseling van data over ‘overtake-knop’

-Informatie over rijstijl in het algemeen
pi_144701241
quote:
Acht de kans steeds meer aanwezig dat Verstappen meer vrije trainingen gaat rijden dit jaar. Vooral als ik dit artikel lees

http://m.gpupdate.net/nl/(...)rste-training-japan/
pi_144701656
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:51 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Was geloof ik al eerder uitgesproken, toen Verstappen op Adria bijna 400 kilometer aflegde in een twee jaar oude auto
Zelfs daarvoor al was er sprake van dat Verstappen vanaf Japan meerdere vrije trainingen zou gaan rijden. Zie ook dit bericht van 25 augustus
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 20 september 2014 @ 01:15:47 #207
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_144713383
http://www.motorsport.com(...)-compares-f1-to-lmp1
quote:
There’s no contest there, Michelin is a real racing tire, Pirelli was for show business in Formula one

-Mark Webber
Leuk interviewtje.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 20 september 2014 @ 08:19:16 #208
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_144715611
quote:
Fox aast op tv-rechten F1

Fox Sports heeft serieuze interesse om de uitzendrechten van de Formule 1 in Nederland te bemachtigen. Namens Formula One Management bevestigde Ian Holmes in Singapore dat er momenteel driftig wordt onderhandeld met zowel Fox Sports als Sport1.
Holmes voegde eraan toe te verwachten dat er binnen enkele weken met één van de twee partijen een akkoord gesloten wordt.
De uitzendrechten van de koningsklasse van de autosport zijn momenteel in handen van betaalzender Sport1, met een sublicentie voor Veronica. Die verbintenis loopt tot en met volgend seizoen. De huidige besprekingen gaan dan ook over 2016. Fox Sports bezit naast diverse betaalkanalen ook een open kanaal.
De interesse van Fox is aangewakkerd door de recente hype rond Max Verstappen, die vanaf volgend seizoen bij Red Bulls satellietteam Scuderia Toro Rosso debuteert in de koningsklasse van de autosport. Giedo van der Garde heeft overigens ook goede papieren vanaf komend jaar één van de twee Saubers te besturen.
Formule 1 heeft in Nederland nog altijd een grote schare fans. In de hoogtijdagen van Jos Verstappen zaten er ruim 1,6 miljoen Nederlanders voor de televisie.De door de FIA aangekondigde beperkingen op het radioverkeer tussen teams en coureurs tijdens trainingen, kwalificaties en races zijn gisteren gedeeltelijk teruggedraaid na een meeting met de teams.
Technische informatie met betrekking tot de auto mag gedurende de rest van dit seizoen nog wel gecommuniceerd worden. Het verbod op informatie met betrekking tot de prestaties en de rijstijl van de coureurs blijft wel van kracht.
Formule 1-baas Bernie Ecclestone heeft zich – opnieuw – uitgesproken voor de mogelijkheid voor topteams om een derde auto in te gaan zetten. Wellicht zelfs al vanaf volgend seizoen. De plannen zijn weer actueel geworden door aanhoudende speculaties over financiële problemen bij teams als Caterham, Marussia, Lotus en ook Sauber.
http://www.telegraaf.nl/t(...)en_Formule_1__.html?
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_144715729
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 01:15 schreef Fir3fly het volgende:
http://www.motorsport.com(...)-compares-f1-to-lmp1

[There’s no contest there, Michelin is a real racing tire, Pirelli was for show business in Formula one

-Mark Webber]

Leuk interviewtje.
Stevige uitspraak. Goed om eens iemand met flinke F1-ervaring daarover te horen.
pi_144715731
Van de ene betaalzender nasr de andere. Schieten we dus niets mee op.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144715753
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 08:46 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Stevige uitspraak. Goed om eens iemand met flinke F1-ervaring daarover te horen.
Ligt niet aan Pielli maar aan de FOM/FIA die dat van Pirelli verlangt vaneege de show. Wat dat betreft wordt de F1 steeds meer entertainment dan sport.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144715760
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 08:50 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ligt niet aan Pielli maar aan de FOM/FIA die dat van Pirelli verlangt vaneege de show. Wat dat betreft wordt de F1 steeds meer entertainment dan sport.
Volgens Webber ligt het dus wel aan Pirelli.
pi_144715841
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 08:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Volgens Webber ligt het dus wel aan Pirelli.
Als Michelin volgens de specs van de FIA een band had moeten ontworpen, was er iets vergelijkbaars uitkomen. Na de ervaring met Brigdestone als enige bandenleverancier, wilde de FIA namelijk een band die slijt en daardoor performance verliest. De Brigdestones in 2010 kon je namelijk makkelijk de hele race op rijden en dat was niet de bedoeling. De FIA wilde slijtage gecombineerd met verplichte bandenwissels, om het spektakel te bevorderen.

Webber zegt overigens niet dat het aan Pirelli ligt, hij maakt een vergelijking tussen de banden en geeft daarbij geen concrete oorzaak aan. Hij zegt namelijk dit:
quote:
“There’s no contest there, Michelin is a real racing tire, Pirelli was for show business in Formula one," Webber told Motorsport.com "These are real racing tires so it’s a tire which all the drivers can enjoy, which was backed up when Andre Lotterer raced [for Caterham] in Spa and he was very surprised at how the grip level was very very low on Pirelli and the Michelin tire gives a lot of grip for a long time.”
De achterliggende oorzaak is de eisen van de FIA. Die voor de F1 anders zijn dan voor LMP.
in a crowd you lose humanity
pi_144715863
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 09:03 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Als Michelin volgens de specs van de FIA een band had moeten ontworpen, was er iets vergelijkbaars uitkomen. Na de ervaring met Brigdestone als enige bandenleverancier, wilde de FIA namelijk een band die slijt en daardoor performance verliest. De Brigdestones in 2010 kon je namelijk makkelijk de hele race op rijden en dat was niet de bedoeling. De FIA wilde slijtage gecombineerd met verplichte bandenwissels, om het spektakel te bevorderen.

Webber zegt overigens niet dat het aan Pirelli ligt, hij maakt een vergelijking tussen de banden en geeft daarbij geen concrete oorzaak aan. Hij zegt namelijk dit:

[..]

De achterliggende oorzaak is de eisen van de FIA. Die voor de F1 anders zijn dan voor LMP.
Ik heb het een paar keer gelezen, maar ik kan er weinig anders uithalen dan dat Webber stelt dat het aan Pirelli ligt.

Verder geen halszaak of zo. Ik vond het wel opmerkelijk, meer niet.
  zaterdag 20 september 2014 @ 09:32:00 #215
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_144716061
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 08:46 schreef sasquatsch het volgende:
Van de ene betaalzender nasr de andere. Schieten we dus niets mee op.
Van een dure betaalzender naar een nog duurdere betaalzender :{
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zaterdag 20 september 2014 @ 09:34:32 #216
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144716081
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 september 2014 09:32 schreef WEST het volgende:

[..]

Van een dure betaalzender naar een nog duurdere betaalzender :{
Van wat ik heb opgevangen wilt Canvas (Sporza) ook weer de rechten hebben, dus dat is goed nieuws voor diegene die geen betaalzenders in huis hebben :) ervan uitgaande dat heel NL ook de 2 Vlaamse publieke zenders hebben.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_144812735
Weer eens geruchten over een ophanden zijnde vertrek van Alfons via La Gazzetta dello Sport.

Google translate maakt er dit van:

quote:
Fernando is gekwetst door boosheid en beschouwt zwak plannen versterking van Maranello: Marchionne zal moeilijk zijn om hem te overtuigen om te blijven. Het doorbreken van de kust, maar een deal je kunt vinden. En er geen vervanger klaar zou zijn

Ondanks de 2e keer op vrijdag de praktijk in Singapore, Fernando Alonso is niet blij: elke gelegenheid aan om hun sterke punten te benadrukken exploiteren, in de wetenschap dat er een stroom die Ferrari niet waarderen als hij zou willen, uit angst voor invallen in leiderschap. Alonso verwijten dat in de afgelopen jaren heeft het team niet genoeg versterkt en het kan ook worden gesteld dat Mattiacci (openbare woorden van waardering tussen de twee, zal dit echt gebeuren? Mah ...) niet genoeg ervaring van het racen hebben.

In een klimaat dat het afscheid van de Ferrari Domenicali en Montezemolo geleid heeft de levering McLaren met andere scenario's opgenomen voor een verrassing als ze aan de oppervlakte komen. Helaas Marchionne, kortom, kan een beetje aan Alonso, die zich afvraagt ​​wie kwaadwillig circuleerde het nieuws dat het niet man-team en de vermeende dorst naar geld zou geven. Marchionne, die met de situatie kwam al verslechterd, zal alles doen om hem te houden, maar hoe, in welke tijd en met welke waarborgen?

Fernando Alonso is een meester om berichten in code en woorden te sturen op donderdag in Singapore ("Over een paar weken zal ik met iemand praat en niet leuk") zijn een teken dat er iets groots aan de hand is en dat misschien de breuk in de relatie tussen hem en de Ferrari is nu onherstelbaar. In twee weken lopen we in Japan, Honda, die volgend jaar zal terugkeren in de McLaren F1 als ingenieur en hij doet van tijd gouden bruggen voor Alonso zal het toneel voor een sensationele verrassing aankondiging zijn? Zeker, er is een boete van 30 miljoen euro te betalen aan de Cavallino en moet accollarsela het nieuwe team van de Spaanse vertrekken, tenzij beide Maranello om hem te bevrijden. In ieder geval zou er geen klaar vervanger ...
Ben benieuwd. Over 2 weken zitten ze in Japan en een eventueel vertrek naar Honda McLaren als daar sprake van is kondig je dan natuurlijk wel daar aan lijkt me.

Spannende tijden dit. *O*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 23 september 2014 @ 08:15:44 #218
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144813327
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 september 2014 09:32 schreef WEST het volgende:

[..]

Van een dure betaalzender naar een nog duurdere betaalzender :{
Zou me ook niet heel veel verbazen als ze het op de open Fox zender zouden gooien, die kan volgens mij best een boost gebruiken
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144814346
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 08:15 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Zou me ook niet heel veel verbazen als ze het op de open Fox zender zouden gooien, die kan volgens mij best een boost gebruiken
Daar deden ze afgelopen week op prime time vrouwenvoetbal uitzenden, dus ja ik denk dat ze wel een boost kunnen gebruiken. Ik denk alleen niet dat wij reclame tijdens de race willen. Dus het is een beetje kezen tussen twee kwaden.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_144862373
quote:
Ralf Schumacher en zijn vrouw Cora gaan uit elkaar. De voormalig F1-coureur, broer van zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher, zou alleen nog via advocaten met zijn echtgenote communiceren. Het koppel was dertien jaar gehuwd.

Volgens diverse bronnen dreigt er een vechtscheiding aan te komen tussen Ralf en Cora. Er staat dan ook veel op het spel: een flinke som geld, drie huizen en hun 13-jarige zoon David. Schumacher zou de creditcards van zijn partner al hebben laten blokkeren. Niet dat Cora daardoor van honger moet omkomen. 'Op dit ogenblik zorgt Ralf voor haar levensonderhoud', zegt een kennis van de familie. 'Hij betaalt haar ongeveer 10.000 euro per maand.'

Het vermogen van Ralf Schumacher wordt op zo'n 100 miljoen euro geschat. De 39-jarige Duitser zette in 2007 een punt achter zijn F1-carrière. Hij reed 180 GP's en boekte zes overwinningen.
Zouden zulke figuren nou domweg trouwen in gemeenschap van goederen en maar hopen dat het allemaal goed blijft gaan? Of zouden die zeggen dikke lul, ik verdien de poen en zolang we samen zijn mag jij het samen met mij opmaken en als het klaar is dan is daar de deur.

Qua alimentatie zal ie flink moeten gaan dokken denk ik, want volgens mij kijken ze naar wat die jaren huwelijk normaal geweest is qua geld en alles. Denk dattie er met 10K per maand zeker niet vanaf is in elk geval :X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144862976
quote:
7s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:50 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zouden zulke figuren nou domweg trouwen in gemeenschap van goederen en maar hopen dat het allemaal goed blijft gaan? Of zouden die zeggen dikke lul, ik verdien de poen en zolang we samen zijn mag jij het samen met mij opmaken en als het klaar is dan is daar de deur.

Qua alimentatie zal ie flink moeten gaan dokken denk ik, want volgens mij kijken ze naar wat die jaren huwelijk normaal geweest is qua geld en alles. Denk dattie er met 10K per maand zeker niet vanaf is in elk geval :X
hoe komt die gast aan 100 MIL?
pi_144863288
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hoe komt die gast aan 100 MIL?
Die had toch best al wat miljoentjes bij elkaar geraced voordat de huizenmarkt in elkaar donderde.

Misschien heeft ie een paar dikke villa's voor een x miljoen het stuk gekocht die ondanks de crisis nu alsnog een hoop meer waard zijn geworden tov toen.

Geen idee. Ik vond het ook al een hoog bedrag, maargoed, hij heeft toch best een paar jaar meegereden. En daarna ook nog actief geweest natuurlijk. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144863970
quote:
7s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:16 schreef Geralt het volgende:

[..]

Die had toch best al wat miljoentjes bij elkaar geraced voordat de huizenmarkt in elkaar donderde.

Misschien heeft ie een paar dikke villa's voor een x miljoen het stuk gekocht die ondanks de crisis nu alsnog een hoop meer waard zijn geworden tov toen.

Geen idee. Ik vond het ook al een hoog bedrag, maargoed, hij heeft toch best een paar jaar meegereden. En daarna ook nog actief geweest natuurlijk. :)
dan moet schumi toch wel 500 MIL zitten
pi_144864017
Die zit geloof ik rond de 600 miljoen geschat vermogen las ik laatst ergens :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 24 september 2014 @ 19:05:31 #225
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144865286
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hoe komt die gast aan 100 MIL?
Toyota F1 betaalde hem niet mild :D voor iemand die relatief weinig heeft laten zien kreeg Walfje onnoemelijk veel geld, staat me iets bij dat ie $25 miljoen kreeg per jaar....
En als ik me niet vergis kreeg die zelfs na zijn ontslag daar nog doorbetaald 8)7
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')