er werd toen wel al een hele dag gespoilert door Red Bull-gerelateerde mensen. In tegenstelling tot een paar weken geleden wordt het nu tegengesprokenquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:44 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Werd Max ook niet op Dinsdagavond in dat Red Bull sportprogramma gepresenteerd..?
Alonso is die bak echt helemaal zat, die wil nog niet een jaar bagger rijden, maar gewoon kans maken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik zou er wel van opkijken als Alonso idd naar RB gaat, als het gerucht waar is.
Alhoewel het wel logischer is dan wanneer hij naar McLaren zou zijn.
Dit gerucht zou trouwens ook wel goed nieuws voor Button zijn, dan mag hij waarschijnlijk nog een jaartje blijven
Nog niets. Adam Parr noemde het op Twitter, maar is later ontkend door Boullier van McLaren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:41 schreef Meike26 het volgende:
Andere vraag, wat is er nog waar of overeind gebleven van het 8 teams & 3 auto's per team format?
Gaan we dan 2 heel andere teams zien bij Ferrari en RBR? Bianchi het 3e zitje bij Ferrari en alsnog Sainz junior naar RBR?
Als sponsor kan ik me voorstellen dat je die deal met de mercedesmotor wel zwart op wit wilt hebben voordat je besluit mee in te stappen.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:25 schreef sasquatsch het volgende:
Combineer dat met de Mercedesmotor die ze naar alle waarschijnlijkheid volgend jaar gaan gebruiken en ze kunnen weer voorin meerijden. De vooruitzichten zijn in ieder geval goed.
Jij hebt dus weinig vertrouwen in de Renault motor volgend jaar?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als sponsor kan ik me voorstellen dat je die deal met de mercedesmotor wel zwart op wit wilt hebben voordat je besluit mee in te stappen.
Ik zou dat wel willen namelijk. Als sponsor.
Meer vertrouwen in de Merc in elk gevalquote:Op woensdag 17 september 2014 21:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jij hebt dus weinig vertrouwen in de Renault motor volgend jaar?
de deal tussen Lotus en Mercedes is in ieder geval nog altijd niet rondquote:Op woensdag 17 september 2014 21:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Meer vertrouwen in de Merc in elk geval
Daarom zou ik persoonlijk die deal zwart op wit willen zien eer ik geld die kant op smeet.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de deal tussen Lotus en Mercedes is in ieder geval nog altijd niet rond
Die regeling komt er niet. Er is een regeling afgesproken die voor iedere motorenbouwer geldt. Voor volgend jaar mag de motor voor ongeveer de helft aangepast worden. Het jaar erop weer iets minder (ca 9%) , het jaar erop nog 9% minder, etc. zodat in 2018 nog ca een kwart aangepast kan worden. Deze regeling zou voor 7 jaar gelden (tot 2021). Zo blijft er jaarlijks (steeds minder) ontwikkeling van de motor mogelijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:49 schreef Fer het volgende:
Renault is dit hele seizoen bezig geweest om een beetje op het niveau van Mercedes te komen, als ze volgend jaar updates mogen plaatsen op de motor heeft Mercedes denk ik alweer een jaar voorsprong.
Tenzij er een regeling komt dat de Mercedes wordt bevroren en dat alleen Ferrari en Renault mogen updaten, zoals in 2009 met alleen Renault.
Ik zou niet weten waarom je als sponsor nu al dat risico zou willen gaan lopen. Er is geenszins een garantie dat het volgend jaar beter gaat. M.a.w., als sponsor zou ik gewoon afwachten en als ze dan volgend jaar weer echt meedoen voor de punten dan kun je dan altijd nog in gesprek. Daar is weinig aan verloren, op wellicht een iets mindere sponsordeal na als er dan meer concurrentie is.quote:
Exposure. Waarschijnlijk kun je nu goedkoper instappen dan als er weer successen geboekt gaan worden. Dan moet je er misschien weer meer voor betalen dan dat je zou willen.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:43 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je als sponsor nu al dat risico zou willen gaan lopen. Er is geenszins een garantie dat het volgend jaar beter gaat. M.a.w., als sponsor zou ik gewoon afwachten en als ze dan volgend jaar weer echt meedoen voor de punten dan kun je dan altijd nog in gesprek. Daar is weinig aan verloren, op wellicht een iets mindere sponsordeal na als er dan meer concurrentie is.
Ferrari schijnt bewust voor een kleinere motor gekozen te hebben, omdat ze het verschil in vermogen wilden compenseren met de aerodynamica, maar dat is dus niet echt (Of echt niet) gelukt.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:05 schreef Fer het volgende:
Denk dat Renault en Ferrari wel zaken als lag en koeling hebben vergeleken van de drie varianten, maar uiteindelijk heeft Mercedes gewoon een groootere oto turbo. Waar die van Renault te weinig plaatst heeft door de bak eronder en die van Ferrari tussen de cilinders moest passen.
quote:Lawrence Stroll may now have moved his attention from Sauber to Marussia.
In the paddock at Monza recently, it was strongly rumoured that the Canadian fashion industry billionaire and racing enthusiast was in detailed negotiations to buy financially embattled Sauber.
Rumours quickly followed, however, that the deal had collapsed at the final hurdle.
"Lawrence Stroll received a negative response from Peter Sauber and Monisha Kaltenborn regarding his offer to take over the Swiss team," said a report by Italiaracing.
But Stroll may now be switching his attention from one embattled Ferrari customer to the next, the Italian report added.
He has close links to the Maranello marque, with his son Lance also a member of Ferrari's driver 'academy'.
Ferrari's other 'power unit' customer in F1 is Marussia; another team grappling with obvious financial problems, and already housing 'academy' driver Jules Bianchi.
Wel voor de performance van de coureur, maar niet over de settings waarmee ze moeten rijden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:16 schreef JohnB52 het volgende:
Ok, allemaal voor niks gediscussieerd:
http://m.gpupdate.net/nl/(...)r-op-laatste-moment/
Regels voor radioverkeer gaan toch niet in vanaf vandaag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |