abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 september 2014 @ 18:01:21 #151
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144592953
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:44 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Werd Max ook niet op Dinsdagavond in dat Red Bull sportprogramma gepresenteerd..?
er werd toen wel al een hele dag gespoilert door Red Bull-gerelateerde mensen. In tegenstelling tot een paar weken geleden wordt het nu tegengesproken ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_144594945
Nog steeds niks bekend?
pi_144600095
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik zou er wel van opkijken als Alonso idd naar RB gaat, als het gerucht waar is.
Alhoewel het wel logischer is dan wanneer hij naar McLaren zou zijn.
Dit gerucht zou trouwens ook wel goed nieuws voor Button zijn, dan mag hij waarschijnlijk nog een jaartje blijven
Alonso is die bak echt helemaal zat, die wil nog niet een jaar bagger rijden, maar gewoon kans maken.
pi_144606710
Andere vraag, wat is er nog waar of overeind gebleven van het 8 teams & 3 auto's per team format?

Gaan we dan 2 heel andere teams zien bij Ferrari en RBR? Bianchi het 3e zitje bij Ferrari en alsnog Sainz junior naar RBR?
pi_144607626
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 22:41 schreef Meike26 het volgende:
Andere vraag, wat is er nog waar of overeind gebleven van het 8 teams & 3 auto's per team format?

Gaan we dan 2 heel andere teams zien bij Ferrari en RBR? Bianchi het 3e zitje bij Ferrari en alsnog Sainz junior naar RBR?
Nog niets. Adam Parr noemde het op Twitter, maar is later ontkend door Boullier van McLaren.
Maar het is afwachten of Marussia en Caterham dit seizoen overleven. Lotus lijkt de goede richting op te gaan want ze hebben afgelopen half jaar veel minder verlies geleden dan het jaar ervoor.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144630796
Lotus: geen kosten aan Boullier meer, geen kosten aan Raikonnen, nieuwe inkomsten van Maldonado. En ik vermoed dat ze ook weinig geld in die tank van dit jaar zit.
.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 17 september 2014 @ 19:32:05 #157
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_144633591
en vergeet het prijzengeld van vorig jaar niet. Als je het allemaal bij elkaar optelt dan kun je voor dit jaar op een mooi resultaat uitkomen. De vraag is of het voor volgend jaar ook zo zal zijn of dat ze dan weer flink de min in gaan
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 17 september 2014 @ 19:41:59 #158
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_144633961
Als ik sponsor was zou ik me niet willen branden aan Lotus eerlijk gezegd.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_144635617
Ik zou niet weten waarom niet.

De afgelopen twee jaar deden ze het aardig en had blijkbaar nog beter gekund als ze het probleem met de wagen hadden ontdekt waar ze dit jaar tegenaan lopen. Dat bleek gemaskeerd te worden door de downforce van de geblazen diffuser en het gebrek eraan heeft de wagen blijkbaar instabiel gemaakt. Dat hebben ze onderkend en kunnen ze voor volgend jaar aanpassen.
Combineer dat met de Mercedesmotor die ze naar alle waarschijnlijkheid volgend jaar gaan gebruiken en ze kunnen weer voorin meerijden. De vooruitzichten zijn in ieder geval goed.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 17 september 2014 @ 21:23:05 #160
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144638335
Ze zullen in ieder geval weer mee kunnen doen voor de punten :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_144638990
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:25 schreef sasquatsch het volgende:
Combineer dat met de Mercedesmotor die ze naar alle waarschijnlijkheid volgend jaar gaan gebruiken en ze kunnen weer voorin meerijden. De vooruitzichten zijn in ieder geval goed.
Als sponsor kan ik me voorstellen dat je die deal met de mercedesmotor wel zwart op wit wilt hebben voordat je besluit mee in te stappen.

Ik zou dat wel willen namelijk. Als sponsor.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144639080
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:36 schreef Geralt het volgende:

[..]

Als sponsor kan ik me voorstellen dat je die deal met de mercedesmotor wel zwart op wit wilt hebben voordat je besluit mee in te stappen.

Ik zou dat wel willen namelijk. Als sponsor.

:)
Jij hebt dus weinig vertrouwen in de Renault motor volgend jaar?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144639186
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:38 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Jij hebt dus weinig vertrouwen in de Renault motor volgend jaar?
Meer vertrouwen in de Merc in elk geval :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 17 september 2014 @ 21:43:17 #164
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_144639295
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:40 schreef Geralt het volgende:

[..]

Meer vertrouwen in de Merc in elk geval :)
de deal tussen Lotus en Mercedes is in ieder geval nog altijd niet rond
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_144639321
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:43 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

de deal tussen Lotus en Mercedes is in ieder geval nog altijd niet rond
Daarom zou ik persoonlijk die deal zwart op wit willen zien eer ik geld die kant op smeet.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144639576
Renault is dit hele seizoen bezig geweest om een beetje op het niveau van Mercedes te komen, als ze volgend jaar updates mogen plaatsen op de motor heeft Mercedes denk ik alweer een jaar voorsprong.

Tenzij er een regeling komt dat de Mercedes wordt bevroren en dat alleen Ferrari en Renault mogen updaten, zoals in 2009 met alleen Renault.
.
pi_144643192
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:49 schreef Fer het volgende:
Renault is dit hele seizoen bezig geweest om een beetje op het niveau van Mercedes te komen, als ze volgend jaar updates mogen plaatsen op de motor heeft Mercedes denk ik alweer een jaar voorsprong.

Tenzij er een regeling komt dat de Mercedes wordt bevroren en dat alleen Ferrari en Renault mogen updaten, zoals in 2009 met alleen Renault.
Die regeling komt er niet. Er is een regeling afgesproken die voor iedere motorenbouwer geldt. Voor volgend jaar mag de motor voor ongeveer de helft aangepast worden. Het jaar erop weer iets minder (ca 9%) , het jaar erop nog 9% minder, etc. zodat in 2018 nog ca een kwart aangepast kan worden. Deze regeling zou voor 7 jaar gelden (tot 2021). Zo blijft er jaarlijks (steeds minder) ontwikkeling van de motor mogelijk.

Grootste probleem met de Renault en Ferrari motor is de te kleine turbo en de packaging van de componenten. Als ze dat aanpassen hebben ze al aardig wat teruggewonnen. Dus zie ik het verschil volgend jaar wel een stuk kleiner worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door sasquatsch op 17-09-2014 23:02:08 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144646179
Denk dat Renault en Ferrari wel zaken als lag en koeling hebben vergeleken van de drie varianten, maar uiteindelijk heeft Mercedes gewoon een groootere oto turbo. Waar die van Renault te weinig plaatst heeft door de bak eronder en die van Ferrari tussen de cilinders moest passen.
.
  donderdag 18 september 2014 @ 09:43:43 #169
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_144650994
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:25 schreef sasquatsch het volgende:
Ik zou niet weten waarom niet.
Ik zou niet weten waarom je als sponsor nu al dat risico zou willen gaan lopen. Er is geenszins een garantie dat het volgend jaar beter gaat. M.a.w., als sponsor zou ik gewoon afwachten en als ze dan volgend jaar weer echt meedoen voor de punten dan kun je dan altijd nog in gesprek. Daar is weinig aan verloren, op wellicht een iets mindere sponsordeal na als er dan meer concurrentie is.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_144652910
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:43 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom je als sponsor nu al dat risico zou willen gaan lopen. Er is geenszins een garantie dat het volgend jaar beter gaat. M.a.w., als sponsor zou ik gewoon afwachten en als ze dan volgend jaar weer echt meedoen voor de punten dan kun je dan altijd nog in gesprek. Daar is weinig aan verloren, op wellicht een iets mindere sponsordeal na als er dan meer concurrentie is.
Exposure. Waarschijnlijk kun je nu goedkoper instappen dan als er weer successen geboekt gaan worden. Dan moet je er misschien weer meer voor betalen dan dat je zou willen.

En zelfs de achterhoedeteams hebben sponsoren, dus zijn er sowieso bedrijven die ook de minder succesvolle teams sponsoren. Ook die krijgen (in mindere mate) exposure.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144654706
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 00:05 schreef Fer het volgende:
Denk dat Renault en Ferrari wel zaken als lag en koeling hebben vergeleken van de drie varianten, maar uiteindelijk heeft Mercedes gewoon een groootere oto turbo. Waar die van Renault te weinig plaatst heeft door de bak eronder en die van Ferrari tussen de cilinders moest passen.
Ferrari schijnt bewust voor een kleinere motor gekozen te hebben, omdat ze het verschil in vermogen wilden compenseren met de aerodynamica, maar dat is dus niet echt (Of echt niet) gelukt.
Bovendien is hun motor door het gebruikt van intercoolers met vloeistof ook nog eens zwaarder dan die van de concurrentie.
pi_144656704
Was Lawrence Stroll eerste geïnteresseerd in Sauber, nu lijkt hij geïnteresseerd in Marussia
quote:
Lawrence Stroll may now have moved his attention from Sauber to Marussia.

In the paddock at Monza recently, it was strongly rumoured that the Canadian fashion industry billionaire and racing enthusiast was in detailed negotiations to buy financially embattled Sauber.

Rumours quickly followed, however, that the deal had collapsed at the final hurdle.

"Lawrence Stroll received a negative response from Peter Sauber and Monisha Kaltenborn regarding his offer to take over the Swiss team," said a report by Italiaracing.

But Stroll may now be switching his attention from one embattled Ferrari customer to the next, the Italian report added.

He has close links to the Maranello marque, with his son Lance also a member of Ferrari's driver 'academy'.

Ferrari's other 'power unit' customer in F1 is Marussia; another team grappling with obvious financial problems, and already housing 'academy' driver Jules Bianchi.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144686077
Ok, allemaal voor niks gediscussieerd:

http://m.gpupdate.net/nl/(...)r-op-laatste-moment/

Regels voor radioverkeer gaan toch niet in vanaf vandaag...
pi_144687102
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:16 schreef JohnB52 het volgende:
Ok, allemaal voor niks gediscussieerd:

http://m.gpupdate.net/nl/(...)r-op-laatste-moment/

Regels voor radioverkeer gaan toch niet in vanaf vandaag...
Wel voor de performance van de coureur, maar niet over de settings waarmee ze moeten rijden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144688019
http://www.rtl.nl/%28/spo(...)mogelijk_in_2015.xml

Dubbele punten mogelijk vanaf 2015 alweer verdwenen.

Zou wel lullig zijn als Lewis dit jaar alsnog weet te winnen door die dubbele punten.

Aan de andere kant, zowel Nico als Lewis zelf weten dan dat hij alleen maar de titel heeft kunnen pakken juist door die dubbele punten. En dus zal die titel geen fuck voorstellen.

Godverdomme wat was dat een goed idee zeg die dubbele punten :')

Nu ben ik helemaal voor Nico om de titel te pakken. Dit wordt echt een kutjaar als Lewis door de punten nog weet te winnen en zijn titel zal geen fluit waard zijn voor iedereen als die regel volgend jaar weer weg is.

:')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')