abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 september 2014 @ 16:53:46 #51
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144425301
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:48 schreef noa-noa83 het volgende:
Joh en die optie om het bij elkaar te doen is toch ook leuk en spannend?! 👍
Nee, dat was in het begin leuk maar nu niet meer. Het is gewoon een klus nu; voelt als werk.
  donderdag 11 september 2014 @ 16:55:43 #52
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144425375
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:48 schreef Syntos het volgende:

[..]

TS, optie om alvast te beginnen zodat je kan sparen om het in een salon te laten doen?
Denk je echt dat ik dat zou toegeven hier als ik dit nu al soms zou doen? Doe het niet nu overigens.
  donderdag 11 september 2014 @ 17:24:03 #53
155616 Proximo
For god, king & country
pi_144426316
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:32 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Man zodra ze mijn naam zien gooien ze die brief die je moet invullen al weg en gaan verder met de volgende brief. Maar ik kom wel aan inkomen hoor, help mijn oom vaak in zijn winkel. Maar ik wil meer geld.
Gezien je vlag, mijn ervaringen bij de AH zijn ook niet allemaal positief.
Probleem bij ons was dat iedere allochtoon die je aannam consequent geen zin had om te sjouwen, niet op tijd kwam, eerder weg wilde. In trainingsbroek komen werken, tot aan bedreigen van leiding.

Tja ik kan me goed voorstellen dat ze toen hebben gezegd, daar beginnen we niet meer aan, heb er zeker 30 zien passeren in 3 jaar tijd.

Geef aan dat je dat herkent, dat je graag wil laten zien dat je niet het stereotype bent ;)
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_144426757
Ach, het groeit er vanzelf weer anus.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 11 september 2014 @ 17:56:12 #55
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144427306
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:24 schreef Proximo het volgende:

[..]

Gezien je vlag, mijn ervaringen bij de AH zijn ook niet allemaal positief.
Probleem bij ons was dat iedere allochtoon die je aannam consequent geen zin had om te sjouwen, niet op tijd kwam, eerder weg wilde. In trainingsbroek komen werken, tot aan bedreigen van leiding.

Tja ik kan me goed voorstellen dat ze toen hebben gezegd, daar beginnen we niet meer aan, heb er zeker 30 zien passeren in 3 jaar tijd.

Geef aan dat je dat herkent, dat je graag wil laten zien dat je niet het stereotype bent ;)
Nou zo gek is dat toch niet in trainingsbroek komen. Wat is daar mis mee? En af en toe eerder weg moet toch kunnen. Krijg je gewoon minder betaald.
Zijn gewoon gelegenheidsargumenten. Als ze bedreigen zal er heus wel aanleiding toe zijn gegeven. Misschien soms niet, maar vaak wel. Zeker als die bedrijfsleiders Wilders stemmen of anti Islam of anti Marokkanen opmerkingen maken, dan kan ik me voorstellen dat sommigen zich niet kunnen inhouden.
Ik weet heus wel hoe het echt gaat.
pi_144427358
Wauw :|W
pi_144427448
TS :'), Waar zoek je nou eigenlijk hulp bij?
Why do birds suddenly appear? - Will Rendle
pi_144427467
Een 16 jarige die z'n kont haar scheert en seks met mannen heeft

Wat is mis met jou
pi_144427478
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:56 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Nou zo gek is dat toch niet in trainingsbroek komen. Wat is daar mis mee? En af en toe eerder weg moet toch kunnen. Krijg je gewoon minder betaald.
Zijn gewoon gelegenheidsargumenten. Als ze bedreigen zal er heus wel aanleiding toe zijn gegeven. Misschien soms niet, maar vaak wel. Zeker als die bedrijfsleiders Wilders stemmen of anti Islam of anti Marokkanen opmerkingen maken, dan kan ik me voorstellen dat sommigen zich niet kunnen inhouden.
Ik weet heus wel hoe het echt gaat.
In een trainingsbroek komen kan gewoon echt niet. Misschien in een pauper winkel als Lidl of aldi. Maar appie en jumbo moet je gewoon spijkerbroek ofzo aan hebben. Ziet er toch niet uit. En dat anti islam gezeik van je, je bent in Nederland. Pas je gewoon aan. Doen wij ook normaal. Het zijn er gewoon een paar die het vooor de rest ook verpest hebben. Helaas maar waar.
  donderdag 11 september 2014 @ 18:08:53 #60
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144427679
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 18:01 schreef rumiii het volgende:
Een 16 jarige die z'n kont haar scheert en seks met mannen heeft

Wat is mis met jou
Gast lees eens goed. Zeg ik ergens dat ik met oude mannen naar bed ga?
Bovendien mag ik sex hebben met wie ik wil want 16 is minimum voor wet. En bovendien ben ik bijna 17. Bemoei je met je eigen.
  donderdag 11 september 2014 @ 18:10:56 #61
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144427742
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 18:01 schreef Propellerheads het volgende:
TS :'), Waar zoek je nou eigenlijk hulp bij?
Zie OP. Maar het schijnt niet zelf goed te kunnen. Wat ik al dacht.
pi_144427771
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 18:10 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Zie OP. Maar het schijnt niet zelf goed te kunnen :? . Wat ik al dacht.
Er zijn toch genoeg tips gekomen, of niet? Je weet toch zelf ook wel de manieren van ontharen?
Why do birds suddenly appear? - Will Rendle
  donderdag 11 september 2014 @ 19:05:38 #63
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144429365
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 18:12 schreef Propellerheads het volgende:

[..]

Er zijn toch genoeg tips gekomen, of niet? Je weet toch zelf ook wel de manieren van ontharen?
Genoeg? Een vrouwen middel werd me geadviseerd. Ik ga echt niet met een vrouwenartikel aan de kassa staan hoor. En anderen zeggen 'ik doe het zelf' waarop weer anderen zeggen 'maar dat kan nooit goed gaan'. De conclusie van dit topic is: naar zo een ontharingssalon (maar te duur) of doorgaan met huidige situatie (een vriend het laten doen). Ik kies dus voor laatste optie. maar het is noodgedwongen.
pi_144429424
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:05 schreef AbidIsmaili het volgende:
Genoeg? Een vrouwen middel werd me geadviseerd.
Dan haal je toch gewoon de ontharingsstrips voor mannen?
Gewoon even aan een medewerker vragen als je het niet kan vinden.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:05 schreef AbidIsmaili het volgende:
Ik ga echt niet met een vrouwenartikel aan de kassa staan hoor.
Daar staan ze heus niet van te kijken als je als man iets voor vrouwen koopt hoor.
Ik haal zelf genoeg dingen voor mijn vriendin als ik toch ergens heen ga, is hardstikke normaal.
  donderdag 11 september 2014 @ 19:12:06 #65
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144429565
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:07 schreef Syntos het volgende:

[..]

Dan haal je toch gewoon de ontharingsstrips voor mannen?
Gewoon even aan een medewerker vragen als je het niet kan vinden.
Ja maar zoiets vragen vind ik stom. Wat zal ze dan wel niet denken waar ik het voor ga gebruiken? Ik vraag dit niet voor niks op dit forum (lekker anoniem). Ik ga toch niet tegen zo een vrouw zeggen waarom ik dat wil. En bovendien wat als ik die verkoopster later weer tegen kom en ik loop toevallig met mijn vader of zo en dan zegt ze straks 'en ontharen anus gelukt?' waar mijn vader bij is. Kan beter in andere wijk kopen dan.
  donderdag 11 september 2014 @ 19:13:51 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144429629
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:12 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ja maar zoiets vragen vind ik stom. Wat zal ze dan wel niet denken waar ik het voor ga gebruiken? Ik vraag dit niet voor niks op dit forum (lekker anoniem). Ik ga toch niet tegen zo een vrouw zeggen waarom ik dat wil. En bovendien wat als ik die verkoopster later weer tegen kom en ik loop toevallig met mijn vader of zo en dan zegt ze straks 'en ontharen anus gelukt?' waar mijn vader bij is. Kan beter in andere wijk kopen dan.
Misschien denkt de cassiere er wel helemaal niet over na. Of ze denkt dat je hetero bent en het voor je vriendin meeneemt. De schande.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 11 september 2014 @ 19:15:06 #67
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144429665
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Misschien denkt de cassiere er wel helemaal niet over na. Of ze denkt dat je hetero bent en het voor je vriendin meeneemt. De schande.
Ik ben echt geen watje. Kopen condooms heb ik totaal geen moeite mee. Ouders weten toch dat ik sex heb, maar ik ga niet open en bloot een ontharingsstrip kopen hoor. Echt niet. Ze weten dan ook wel waar het voor is als ik dat doe.
pi_144429692
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:12 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ja maar zoiets vragen vind ik stom. Wat zal ze dan wel niet denken waar ik het voor ga gebruiken? Ik vraag dit niet voor niks op dit forum (lekker anoniem). Ik ga toch niet tegen zo een vrouw zeggen waarom ik dat wil. En bovendien wat als ik die verkoopster later weer tegen kom en ik loop toevallig met mijn vader of zo en dan zegt ze straks 'en ontharen anus gelukt?' waar mijn vader bij is. Kan beter in andere wijk kopen dan.
Wat ben jij voor een dom wezen? Gedraag je, scheer je anus en flikker op man. Dit begint echt te irriteren, mensen geven duidelijke tips, je hebt op elke tip wat te zeuren en dan kom je met een shitverhaal. Laat die vriend het dan gewoon doen. Scheelt zoveel gezeur. Man man man.. :')
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
pi_144429696
Gewoon een scheet in de fik zetten met je broek uit. ^O^
  donderdag 11 september 2014 @ 19:17:13 #70
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144429728
quote:
2s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:16 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:

[..]

Wat ben jij voor een dom wezen? Gedraag je, scheer je anus en flikker op man. Dit begint echt te irriteren, mensen geven duidelijke tips, je hebt op elke tip wat te zeuren en dan kom je met een shitverhaal. Laat die vriend het dan gewoon doen. Scheelt zoveel gezeur. Man man man.. :')
Ik dom? Ik doe VWO eikel. Wat ben jij snel geïrriteerd.
pi_144429825
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:17 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik dom? Ik doe VWO eikel. Wat ben jij snel geïrriteerd.
Als je zo slim bent, had je uit jezelf wel kunnen uitvinden hoe je je anus scheert. Doe niet zo moeilijk. :')
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
  donderdag 11 september 2014 @ 19:21:28 #72
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144429902
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:19 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:

[..]

Als je zo slim bent, had je uit jezelf wel kunnen uitvinden hoe je je anus scheert. Doe niet zo moeilijk. :')
Ja, ik vind dit uit door het te vragen. Ik kende die strips bijv helemaal niet. Van die salons wist ik af (refereer ik al naar in OP). Ik vroeg me af of er een handige tip was om het zelf voor elkaar te krijgen.
Maar laten we het topic maar sluiten.
  donderdag 11 september 2014 @ 19:23:13 #73
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_144429960
Dan gaat je achterste eruit zien als je ui.
pi_144429998
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:21 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ja, ik vind dit uit door het te vragen. Ik kende die strips bijv helemaal niet. Van die salons wist ik af (refereer ik al naar in OP). Ik vroeg me af of er een handige tip was om het zelf voor elkaar te krijgen.
Maar laten we het topic maar sluiten.
Er zijn al heel wat dingen gepost, probeer er een paar uit en als het gewoon niet werkt, dan kom je terug. Je moet niet gelijk "nee" zeggen en een reden bedenken die (in mijn ogen) nergens op slaat.

Als je iets haalt wat voor vrouwen is, dan zeg je dat het voor je vriendin is. Waarschijnlijk vragen ze er niet eens naar. Zo makkelijk, winkel in èn winkel uit. :P
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
  donderdag 11 september 2014 @ 19:25:50 #75
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144430063
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:24 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:

[..]

Er zijn al heel wat dingen gepost, probeer er een paar uit en als het gewoon niet werkt, dan kom je terug. Je moet niet gelijk "nee" zeggen en een reden bedenken die (in mijn ogen) nergens op slaat.

Als je iets haalt wat voor vrouwen is, dan zeg je dat het voor je vriendin is. Waarschijnlijk vragen ze er niet eens naar. Zo makkelijk, winkel in èn winkel uit. :P
Ok. Ik ga die strip wel doen. Maar ik koop het wel paar buurten verder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')