abonnement Unibet Coolblue
pi_6476982
Vanavond op CNN, 9 pm E.T. (ik weet nog steeds niet precies wat dat beketend). Een interview met de beruchte seriemoordenaar David Berkowitz, beter bekend als 'Son of Sam'. Voor de liefhebbers..
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 oktober 2002 @ 15:35:25 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_6476999
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 15:33 schreef Disorder het volgende:
Vanavond op CNN, 9 pm E.T. (ik weet nog steeds niet precies wat dat beketend). Een interview met de beruchte seriemoordenaar David Berkowitz, beter bekend als 'Son of Sam'. Voor de liefhebbers..
Eastern time.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 15:39:08 #3
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_6477035
en wij zitten in CET time geloof ik
pi_6477044
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 15:33 schreef Disorder het volgende:
Vanavond op CNN, 9 pm E.T. (ik weet nog steeds niet precies wat dat beketend). Een interview met de beruchte seriemoordenaar David Berkowitz, beter bekend als 'Son of Sam'. Voor de liefhebbers..
oeh kewl
ik ga zeker kijken!
pi_6477055
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 15:39 schreef Flaman het volgende:
en wij zitten in CET time geloof ik
gokje, Central Europe Time?
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 16:03:30 #6
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_6477314
klik eens op je windows klokje rechtsonder en dan "time zone"

/half offtopic

edit: hoelaat komt het bij ons nou?

pi_6477546
CNN Schedule: 3:00 a.m. CET - Larry King Live

Alleen gaat om 3 uur vannacht de wintertijd weer in. Dus zou het om 2 uur s'nachts komen. Alleen heb ik geen idee of de Amerikanen ook over gaan naar de wintertijd. Dan zou het namelijk weer om 3 uur komen.

Het makkelijkste lijkt me om gewoon morgenvroeg naar de herhaling te kijken. Deze komt volgens de website van CNN om 10 uur. Maar misschien veranderd dit doordat de wintertijd ingaat.

Is weer ff wennen met de komst van de wintertijd.

pi_6478337
Daylight Saving Time
A trip around the world reveals that time isn't a synchronized science

by John Gettings

--------------------------------------------------------------------------------

Map of world time zones full size
At 2 a.m. on October 27, groggy Americans will turn their clocks back one hour, marking the end of Daylight Saving Time (DST). But for others around the world (and in Indiana) things aren't that easy.

The federal law that established "daylight time" in this country does not require any area to observe daylight saving time. But if a state chooses to observe DST, it must follow the starting and ending dates set by the law which since 1986 have been the first Sunday in April to the last Sunday in October.

[Dit bericht is gewijzigd door CloudBox op 26-10-2002 17:46]

  zaterdag 26 oktober 2002 @ 19:48:32 #9
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_6479984
is dit live?
of is dit iets dat al is opgenomen?
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_10552246
Volgt iemand misschien die Laci Peterson moordzaak bij Larry King?
Straks komt de zoveelste uitzending, in alle voorafgaande uitzendingen wordt Scott Peterson, de toenmalige echtgenoot van Laci, als hoofdverdachte gezien en ook zo afgeschilderd bij Larry King
Vreemd dat deze zaak zoveel aandacht krijgt en opgeblazen wordt bij Larry King, er gebeuren veel ergere dingen, maar toch gaat het er steeds heftig aan toe
En ik vertrouw die Scott Peterson ook niet helemaal
Ik blijf Larry King toch wel één van de beste presentatoren vinden
Om 3 uur is het live op CNN te volgen
Herhaling elke volgende dag 14:00 uur

Tonight on Larry King Live:

How could the results of Laci Peterson's autopsy change Scott Peterson's defense? Our panel debates the latest developments in the case. We talk with KTVU Modesto journalist Ted Rowlands, who has been covering the case from the beginning; Court TV's Nancy Grace; attorneys Chris Pixley and Nancy Luque ; and San Francisco Assistant District Attorney Kimberly Guilfoyle Newsom

pi_10552862
Ja , ook gezien.
Vreemd idd dat er ook zoveel details gemeld worden, terwijl de zaak nog loopt...vreemd, maar wel leuk
Ook hoe die advocaten en DA elkaar (verbaal ) aanvallen, heel vermakelijk..

Maar jet lichaam van Laci..dat is toch nog steeds niet gevonden? Moet wel, lijkt me, om iemand van moord te kunnen beschuldigen..

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_10569658
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 08:38 schreef milagro het volgende:
Ja , ook gezien.

Maar het lichaam van Laci..dat is toch nog steeds niet gevonden? Moet wel, lijkt me, om iemand van moord te kunnen beschuldigen..


Ik geloof het niet, er zijn wel andere aanwijzingen en spullen uit het water opgevist maar echt bewijs is er nog niet dat Scott Peterson de dader is
Maar door het hele media-circus dat Larry King rondom deze zaak heeft opgestart wordt Scott eigenlijk al veroordeeld terwijl er nog geen overtuigend bewijs is
We zullen zien...
pi_10784827
Zometeen om 3 uur op CNN in Larry King Live:

Friends of Laci Peterson remove items from her home. Also, the prosecution in the Scott Peterson case wants the autopsy reports of Laci and her unborn child unsealed. Court TV's Nancy Grace and our legal panel discuss the latest developments.

Best wel eng, deze moordzaak begint O.J. Simpson-achtige vormen aan te nemen,de verdachte is al veroordeeld door de media terwijl er nog geen echte bewijzen tegen Scott Peterson zijn
Maar toch wel spannend om naar te kijken...

pi_10784991
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 02:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zometeen om 3 uur op CNN in Larry King Live:

Friends of Laci Peterson remove items from her home. Also, the prosecution in the Scott Peterson case wants the autopsy reports of Laci and her unborn child unsealed. Court TV's Nancy Grace and our legal panel discuss the latest developments.

Best wel eng, deze moordzaak begint O.J. Simpson-achtige vormen aan te nemen,de verdachte is al veroordeeld door de media terwijl er nog geen echte bewijzen tegen Scott Peterson zijn
Maar toch wel spannend om naar te kijken...


ik zap wel ff voorbij
pi_10785000
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 02:57 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

ik zap wel ff voorbij


Ik ga nu kijken, volg het al een tijdje
Echt gestoord die Amerikanen
Tot morgen...
pi_16297171
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 02:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Volgt iemand misschien die Laci Peterson moordzaak bij Larry King?
Ik volg het wel een beetje..
De moordzaak kwam ook vandaag weer aan bod bij Larry King. Zo werd bekend gemaakt dat baby Connor waarschijnlijk ouder/groter blijkt dan de leeftijd die hij had toen Lacy werd 'ontvoerd'. Dit zou betekenen dat de baby en zeer waarschijnlijk ook Lacy na de verdwijning nog een aantal dagen of zelfs weken geleefd hebben. En dit heeft natuurlijk grote implicaties wat betreft de schuldvraag, want Scott zou dan niet meer als verdachte gezien kunnen worden. De kidnap-theorie zal dan toch op waarheid berust zijn, wat mij op zich weer zeer onwaarschijnlijk lijkt, maar goed. Misschien blijkt het toch een storm in een glas water en wordt dit niet als feitelijk bewijs gezien, want alleen een calcium test kan uitwijzen hoe oud iemand werkelijk is en deze test schijnt (nog) niet afgenomen te zijn.

Maar die vent straalt echt aan alle kanten uit dat ie schuldig is, hij heeft zelfs tegen zijn minnares durven beweren dat hij, ja ja, een zielige weduwnaar was. En dit vertelde hij dus een aantal weken vóór de uiteindelijke verdwijning van Lacy. Oops, hoe bedoelt u, vooruit lopen op de zaken!!
En, hoe cru, nu hij werkelijk een weduwnaar is, gedraagt hij zich allerminst als zijnde een treurende echtgenoot en vader, die zijn ongeboren kind nooit levend heeft mogen aanschouwen.

Ik ben iig erg benieuwd hoe dit gaat aflopen en zal het waar en vooral wanneer mogelijk blijven volgen.. al is het alleen maar om te weten dat de uiteindelijke dader gestraft zal worden voor deze onmenselijke daad..

Voor diegenen die geïnteresseerd zijn: de rechtzaak begint op 26 januari.


Scott Peterson tijdens een gezellig onderonsje met zijn advocaat.. Brrr.. die zelfingenomen grijns

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')