abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 september 2014 @ 16:23:01 #26
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_144424211
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:19 schreef jons13 het volgende:
Heeft iemand ervaring met bekkenbodemspieren trainen ?

Wat moet je eigenlijk doen en op welk moment ? Het gaat om het inhouden van je zaadlozing maar moet je je inhouden bij de point of no return of juist net ervoor ? Moet je de spier meerdere keren spannen of een keer lang tot het gevoel weg gaat ?

Als ik pillen moet pakken, dan kan ik dan evengoed een verdovende middel nemen als emla creme ?
Ik ben nog wel benieuwd naar een reactie op mijn post:

quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:00 schreef Luxuria het volgende:
Kun je meerdere keren seks hebben op een avond, of is het na één keer klaar?

En als je rustiger stoot? Rustig aan beginnen, steeds wat sneller en als je merkt dat je bijna gaat komen weer even slow down.

Trouwens je kunt het voorspel ook extra lang maken, waardoor het wellicht minder erg is.

Maar inderdaad zou ik toch echt naar de huisarts gaan, die je misschien doorverwijst naar een seksuoloog.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_144424253
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

https://www.google.com/we(...)tijdige%20ejaculatie.

Nogal wat hits. Relevante ook nog.
Ik ben op je link gegaan en ik las ‘Uit een studie met paroxetine blijkt echter dat het probleem in ongeveer de helft van de gevallen opnieuw opduikt zodra met het medicijn wordt gestopt.’

Het kan wel helpen maar zodra ik er mee stopt ben ik een paar stappen terug
pi_144424396

Anders gwn beetje coke op je dop
BEASTMODE
pi_144424438
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:00 schreef Luxuria het volgende:
Kun je meerdere keren seks hebben op een avond, of is het na één keer klaar?

En als je rustiger stoot? Rustig aan beginnen, steeds wat sneller en als je merkt dat je bijna gaat komen weer even slow down.

Trouwens je kunt het voorspel ook extra lang maken, waardoor het wellicht minder erg is.

Maar inderdaad zou ik toch echt naar de huisarts gaan, die je misschien doorverwijst naar een seksuoloog.
Ik kan wel meerdere keren seks hebben op een avond, bij de 2de of 3de keer gaat het wel beter alleen is die eerste keer altijd een drama en daar is onze zin in seks juist het grootst.

Het ding is dat ik het al voel komen vooraleer ik penetreer, dus of ik er rustig aan ga of niet maakt eigenlijk niet veel uit. Voorspel verlangen heb ik ook al meermaals geprobeerd, maar het is die penetratie dat voor problemen zorgt. Ik neuk trouwens met performa condooms waar ik maar een minuut volhoud, als ik het zonder moet doen heeft het geen zin om te tellen.
pi_144455149
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:34 schreef robber57 het volgende:
Hm, de "mythe" van de vroegtijdige zaadlozing.

Dat mannen te snel klaarkomen is vooral een probleem van de vrouwtjes, de mannen zelf hebben er doorgaans geen moeite mee, dat er iets "fout" is word vooral aangepraat door de vrouwtjes.
Je zou er dus ook gewoon minder druk om kunnen maken......

Waarom is het "voortijdig"? , als ik klaar kom is het altijd precies op tijd :+

Je zou ook gewoon kunnen stellen dat 9 van 10 vrouwen last hebben van "te laat orgasme" , het is nl helemaal niet zo natuurlijk dat mannen er lang over doen om een orgasme te bereiken , in de natuur is het ook er op,hoppen,klaar komen en weer er af en op naar de volgende vechtpartij/neukpartij :P
Is dit wat je jezelf aangepraat hebt ja? _O-

Lullig voor de dames die (als dat überhaupt gebeurt) in jouw bed belanden.
pi_144479070
Zoals hierboven al gezegd zou ik naar een seksuoloog gaan, die zijn er voor opgeleid en weten hier alles van.
Is helemaal niet raar en ook niks om je voor te schamen.

Zomaar met allerlei middeltjes experimenteren zou ik niet doen, en hoe meer je er op gaat focussen hoe vervelender het wordt lijkt me.....
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zaterdag 13 september 2014 @ 10:03:32 #32
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144479261
Lullig voor je. Ik heb het net andersom. Ben besneden dus zal wel minder gevoelig zijn (of ik doe het te vaak?). Dus ik zou toch aan die besnijdenis optie denken.
pi_144480253
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:56 schreef jons13 het volgende:
Hallo,

Ik ben 21 en heb last van vroegtijdige zaadlozing en vind maar geen oplossing. Sinds mijn 15 had ik het door dat er iets mis was.

Ik ging ervan uit dat ik nog jong was zonder ervaring en dat het met de tijd wel zal komen, maar helaas was het niet zo. Ik kom van een 5 jaar lange relatie waar mijn seksleven nooit vorderingen heeft gemaakt.

Ik ga niet elke detail vertellen, maar wat zeker is is dat ik alles heb geprobeerd: knijptechniek, start en stop methode, aan iets anders denken, bekkenbodemspier trainen, op voorrand rukken, performa condooms gebruiken enzovoort, niks werkt.

Ik moet maar penetreren en ik voel het al komen, soms is het een minuut soms is het maar 10 seconden. Het is ook geen mentaal probleem omdat ik mij altijd vrij goed voel en denk aan het genot die ik zal hebben, maar een keer de penetratie en is mijn plezier voorbij en die van mijn partner ook.

Nu is mijn vraag, want moet ik in godsnaam doen ? Het is presies of ik niet mag vrijen...
Op het internet lees ik over emla creme en stud 100 om je eikel te verdoven, is dat wel goed ?

Ben op zoek naar iets dat mijn probleem voor altijd weg is, op een natuurlijke manier is blijkbaar de bekkenbodemspier trainen goed, alleen heb ik het ongeveer een maand getraind maar is zonder resutlaat. Wanneer ik voel dat het komt dan hou ik het in en soms lukt het dan wel, maar dan heb ik geen stijve meer, verder moet ik mij al na 10 seconde inhouden wat mij ook niet gelukkig maakt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik ben eerlijk gezegd een beetje verloren ik weet echt niet wat doen.

Groeten
En stel dat je na de eerste keer een pauze van 5 a 10 min neemt (in die tussentijd lekker zoenen, beffen, masseren, vingeren e.d.) en dan nog een keer gaat vrijen? Of is je libido meteen 0 na de eerste keer?
pi_144480769
Je kan in de tantra-hoek kijken, maar snelle oplossingen zal je daar niet gaan vinden. Aangezien je al best veel geprobeerd hebt denk ik dat een bezoekje aan een seksuoloog het meest verstandige is.
De huisarts, tja, je moet er langs voor een doorverwijzing waarschijnlijk, maar ik zou het wel via een seksuoloog spelen en niet via de huisarts.

Als je nu al wel momenten hebt dat je soms jezelf in kan houden maar slap wordt heb je wel iets waar je op verder kan. Voor nu betekend het dan wel even wat anders doen tot je weer stijf bent, maar je kan daardoor de boel wel wat gaan rekken. 2 of 3 keer heel eventjes is al beter dan 1 keer heel eventjes en wie weet wat daar nog uit voort kan komen. Zie slap worden iig niet als het einde van de seks.

En hoe moeilijk het ook is, probeer geen frustratie op te bouwen hier over, blijf leuk bezig in bed met elkaar, blijf echt genieten van elkaar ipv tegen dat ding op te kijken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_144481420
Ga trouwen ik denk dat je vrouw er alleen maar blij mee is.
  zondag 14 september 2014 @ 19:19:13 #36
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_144522863
Lijkt me echt heel erg mentaal dit soort dingen...

Weet niet of het een optie is maar doe het eens als je wat ( veel ) alcohol op hebt.

Duurt bij mij meestal langggg dan haha
pi_144602654
Ik zou richting de huisarts gaan voor de emla creme. Dit spul werkt in mijn ogen best wel goed enige minpunt is de onderbreking van de sex voor het aanbrengen van de creme, maar dat heb je met condooms ook. :)
pi_144674698
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:57 schreef jons13 het volgende:

[..]

Ik zou graag je reactie willen weten als je na 10 sec. al klaarkomt
10 seconden na wat?
Vaginaal penetreren? Heb je het bij pijpen/anale seks ook?
Hoe lang duurt jezelf aftrekken dan? Is dat ook jezelf een handje geven en gaat ie dan?

Doe je buiten neuken nog andere dingen met je partner tijdens de seks (beffen, zoenen etc)?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144679350
Ook last als je alcohol hebt gedronken? Of maakt dat geen verschil?

Misschien kun je het trainen. Voor HET moment komt stoppen en wachten tot het gevoel gezakt in. Je moet daar wel discipline voor hebben, maar het kan geen kwaad om te proberen.
  vrijdag 19 september 2014 @ 00:48:52 #40
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_144680725
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:19 schreef jons13 het volgende:
Heeft iemand ervaring met bekkenbodemspieren trainen ?

Wat moet je eigenlijk doen en op welk moment ? Het gaat om het inhouden van je zaadlozing maar moet je je inhouden bij de point of no return of juist net ervoor ? Moet je de spier meerdere keren spannen of een keer lang tot het gevoel weg gaat ?

Als ik pillen moet pakken, dan kan ik dan evengoed een verdovende middel nemen als emla creme ?
Precies dezelfde spier als die je gebruikt als wanneer je je pis inhoudt, als je die traint kun je ook je orgasmes beheersen
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')