abonnement Unibet Coolblue
pi_144412163


Platform:Playstation 3, box 360, Playstation 4 en Xbox One

Onder de Traveler, een zwevende bol ter grootte van een stad, houdt de mensheid zich verscholen. Een zonnestelsel vol vijanden moet echter verkend worden, dus jij, Guardian van de laatste veilige stad op aarde, moet de mensheid helpen in opstand te komen met behulp van je ongelooflijke krachten. Creëer een personage, verdedig onze Stad, versla onze vijanden en eis alles op dat we ooit verloren hebben.


- Release datum: 9 september, 2014
- De Fok! clan: https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/117626
Waz met jou!
pi_144412205
Wbt de story mode; valt het iemand ook op dat je Ghost verdacht veel informatie heeft waarvan je je afvraagt hoe hij eraan komt?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_144412214
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 01:16 schreef TheGloaming het volgende:

[..]

Heel dom dit. Was idd het geval :') Code voor de sparrow bevindt zich in mn mailbox (bol.com).
Ik had hetzelfde (ook besteld bij bol.com). Een uur naar die sparrow liggen zoeken. :')
pi_144412486
Kotaku tips voor (nieuwe) spelers:

http://kotaku.com/tips-for-playing-destiny-1632591545

Vind dit nog wel de beste:

quote:
Play A Dangerous Drinking Game

Every time Peter Dinklage reads a line in a way that indicates he has no idea what the words he's speaking are supposed to mean, take a drink. Warning: Only play this game if you've had something to eat first.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_144412527
Goede tt..
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144412538
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 07:58 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde (ook besteld bij bol.com). Een uur naar die sparrow liggen zoeken. :')
Ik ook. Niet echt gezocht. Waar haal ik mijn sparrow op?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144412542
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:33 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik ook. Niet echt gezocht. Waar haal ik mijn sparrow op?
Zit in je mailbox.
pi_144412549
quote:
12s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:33 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Zit in je mailbox.
ja. die code heb ik gehad en ingevoerd via playstation.com. maar zie mijn sparrow ingame nergens terug. :(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144412583
Wat een lekkere game dit zeg, zou me bijna ziek melden om verder te gaan :D
pi_144412584
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:34 schreef over_hedge het volgende:

[..]

ja. die code heb ik gehad en ingevoerd via playstation.com. maar zie mijn sparrow ingame nergens terug. :(
Nee ik bedoel in je mailbox op Destiny bij The Tower.
pi_144412602
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:37 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Nee ik bedoel in je mailbox op Destiny bij The Tower.
mm oke. Daar ben ik wel al geweest. Naja het zal wel :P Zo boeiend is het nou ook weer niet.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144412627
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:38 schreef over_hedge het volgende:

[..]

mm oke. Daar ben ik wel al geweest. Naja het zal wel :P Zo boeiend is het nou ook weer niet.
Zit ie dan echt niet gewoon al in je inventory?
pi_144412652
quote:
11s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:40 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Zit ie dan echt niet gewoon al in je inventory?
Geloof het niet. Maar zal vanmiddag nog eens kijken. Maar merk je veel verschil? is die veel sneller?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144412763
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:42 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Geloof het niet. Maar zal vanmiddag nog eens kijken. Maar merk je veel verschil? is die veel sneller?
Nee, alleen de kleur is anders.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144412771
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:49 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee, alleen de kleur is anders.
Oh :P dan ga ik me er al helemaal niet druk om maken. :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144412779
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:27 schreef Ceased2Be het volgende:
Kotaku tips voor (nieuwe) spelers:

http://kotaku.com/tips-for-playing-destiny-1632591545

Vind dit nog wel de beste:

[..]

of uit de reacties:

quote:
Here is the best tip: Use the sniper rilfe, it's the best gun in the game. Every boss fight is from distance and each one of them punishes you from using melee or close range attacks. So don't go for shotgun, go for sniper.

This MIGHT change at some point. But every boss will instakill you with AOE if you get too close to them. With snipers you do more damage than with the rocket launchers, that do pitiful damage compaired. And the enemy AI is turned off at longer ranges too, they can't react to your sniper fire.

So use snipers. That's how the game was ment to be played and it's balanced around that. :p

This said, Titan is also very useless class in most encounters, why wouldn't you pick versitile class instead of class that's focused on close quarters, which is ofcourse the hardest thing to do in the game.
pi_144412799
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 07:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Er is geen 'singleplayer', je hebt story missions maar ook die zijn vele malen leuker met 1-2 vrienden. :)
Misschien zit daar wel een probleempje dan, ik heb geen vrienden die een PS4 bezitten, eigenlijk alleen wat lui van dit prachtige forum in mijn vriendenlijstje op PSN.
pi_144412813
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Misschien zit daar wel een probleempje dan, ik heb geen vrienden die een PS4 bezitten, eigenlijk alleen wat lui van dit prachtige forum in mijn vriendenlijstje op PSN.
Je kunt ook randoms uitnodigen in je fireteam natuurlijk of anders mensen van hier idd.

Als je van plan bent echt in je eentje te gaan spelen zou ik de game overslaan.

quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:51 schreef byah het volgende:

[..]

of uit de reacties:

[..]

Onzin.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144412841
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je kunt ook randoms uitnodigen in je fireteam natuurlijk of anders mensen van hier idd.

Als je van plan bent echt in je eentje te gaan spelen zou ik de game overslaan.

[..]

Onzin.
Hoe werkt dat uitnodigen in je fireteam dan? Dat lukte me in de Bèta dus niet, ik dacht dat alleen mensen in je vriendenlijst erin konden? Vond dat maar een dom systeem
pi_144412860
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Hoe werkt dat uitnodigen in je fireteam dan? Dat lukte me in de Bèta dus niet, ik dacht dat alleen mensen in je vriendenlijst erin konden? Vond dat maar een dom systeem
L3 > Invite to Fireteam
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144412873
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:51 schreef byah het volgende:

[..]

of uit de reacties:

[..]

Dat is toch vrij logisch :P Voor bosses werken snipers echt goed. Waar shotgun wel handiger voor is, is dat als er heel veel op je afkomen en je moet reloaden dat je snel je shotgun kan pakken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144412887
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:49 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee, alleen de kleur is anders.
En het remmen was toch anders?
pi_144412940
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

L3 > Invite to Fireteam
Ik voel me best dom nu :')
pi_144412957
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:58 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

En het remmen was toch anders?
Oh nog niets van gemerkt.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Ik voel me best dom nu :')
Misschien zit er nog een stap tussen die ik nu even vergeet maar als je bv in The Tower bent of al op Earth rondloopt en je ziet iemand anders richt je op m, druk je de linkerstick in en dan krijg je een menu waar dat in staat iirc.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144412997
Is trouwens ook nice om effe alle 5 de eerste chests op Earth op te zoeken.
Als je ze alle 5 heb krijg je een andere speeder.

http://www.ign.com/wikis/destiny/Gold_Loot_Chests
- Djehoetie / Jehuty -
pi_144413025
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:05 schreef Altron het volgende:
Is trouwens ook nice om effe alle 5 de eerste chests op Earth op te zoeken.
Als je ze alle 5 heb krijg je een andere speeder.

http://www.ign.com/wikis/destiny/Gold_Loot_Chests
Kijk. Dat zijn nog eens tips. :7
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144413027
Ik ben nu de hele tijd Rumble aan het doen, heb zeker nu 9 matches achter elkaar gewonnen (eerste plek). zo komen die crucible marks wel lekker binnen (heb er nu 35).

Wie o wie speelt er op de Xbox One?
Waz met jou!
pi_144413039
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:08 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik ben nu de hele tijd Rumble aan het doen, heb zeker nu 9 matches achter elkaar gewonnen (eerste plek). zo komen die crucible marks wel lekker binnen (heb er nu 35).

Wie o wie speelt er op de Xbox One?
Je bent zeker level 20? Met je level 20 wapens tegen de lage levels is niet eerlijk. ;(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144413049
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:09 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Je bent zeker level 20? Met je level 20 wapens tegen de lage levels is niet eerlijk. ;(
Level 21 light :P, iedereen heeft gewoon zelfde base damage online!, alleen die upgrades op je wapen zelf tellen wel mee :P.
Waz met jou!
pi_144413061
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:09 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Level 21 light :P, iedereen heeft gewoon zelfde base damage online!, alleen die upgrades op je wapen zelf tellen wel mee :P.
mm oke. Heb ook paar potjes gespeeld en daar zat een level 20 gast en ik kon daar echt niks tegen doen. 1 shot en ik was dood. :{
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144413069
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:11 schreef over_hedge het volgende:

[..]

mm oke. Heb ook paar potjes gespeeld en daar zat een level 20 gast en ik kon daar echt niks tegen doen. 1 shot en ik was dood. :{
Gebruikt zeker die fusion rifle, die moet je opladen en als je dan een keer raak schiet is die dood :P.

Haat dat ding gebruik zelf liever de auto rifle of shotgun.
Waz met jou!
pi_144413083
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Gebruikt zeker die fusion rifle, die moet je opladen en als je dan een keer raak schiet is die dood :P.

Haat dat ding gebruik zelf liever de auto rifle of shotgun.
Die gebruiken ook best veel mensen idd. Daar kan ik echt niet mee overweg.
Maar nee hij had een normaal wapen geloof ik. Maar je armor en wapens doen dus niet meer damage?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144413101
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:13 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Die gebruiken ook best veel mensen idd. Daar kan ik echt niet mee overweg.
Maar nee hij had een normaal wapen geloof ik. Maar je armor en wapens doen dus niet meer damage?
Zijn ongeveer het zelfde dus iedereen heeft gelijke kansen MAAR!, zoals ik al zei

Stel jij hebt wapen A zonder upgrades, en ik heb wapen B met bijvoorbeeld snapshot erop dan kan ik dus net iets sneller richten dan jou.

voor de rest moet jij gewoon mij dan net iets eerder weten te zien :P.
Waz met jou!
pi_144413140
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:09 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Je bent zeker level 20? Met je level 20 wapens tegen de lage levels is niet eerlijk. ;(
Wapens worden gescaled in PvP hoor, een lvl 1 gun doet net zoveel damage als een lvl 20 gun.
Alleen de perks blijven staan en dat geeft hogere levels een voordeel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144413168
Je merk idd wel dat level 20 gasten toch wel aardig in het voordeel zijn tegenover low levels , maar wat al aangegeven is , die hebben veel meer skills.
- Djehoetie / Jehuty -
  donderdag 11 september 2014 @ 09:20:55 #36
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_144413191
Wat is het nut van goede gear hebben als je het alleen in strike missies kunt gebruiken? Hoe zit dat in spellen als WoW
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_144413254
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:20 schreef gniffie het volgende:
Wat is het nut van goede gear hebben als je het alleen in strike missies kunt gebruiken? Hoe zit dat in spellen als WoW
Goeie gear heeft meestal veel upgrades die gaan dus ook mee naar PVP!
Waz met jou!
  donderdag 11 september 2014 @ 09:38:54 #38
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_144413441
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:26 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Goeie gear heeft meestal veel upgrades die gaan dus ook mee naar PVP!
Ik vind PvP kut. Ben je net lekker aan het knallen, krijg je een super om je oren. Niks tegen te doen :r.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  donderdag 11 september 2014 @ 09:50:29 #39
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_144413621
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:38 schreef gniffie het volgende:

[..]

Ik vind PvP kut. Ben je net lekker aan het knallen, krijg je een super om je oren. Niks tegen te doen :r.
Als mensen hun super hebben gecharged, hebben ze een geen effect om hun healthbar/level heen, dan dus uit de buurt blijven.

Heb zelf eigenlijk nog weinig last gehad van supers.
  donderdag 11 september 2014 @ 09:56:11 #40
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_144413737
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:50 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Als mensen hun super hebben gecharged, hebben ze een geen effect om hun healthbar/level heen, dan dus uit de buurt blijven.

Heb zelf eigenlijk nog weinig last gehad van supers.
Hoe ben je daar achter gekomen? Als Bungie verdomme eens met een boekje komt :')
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_144413771
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:38 schreef gniffie het volgende:

[..]

Ik vind PvP kut. Ben je net lekker aan het knallen, krijg je een super om je oren. Niks tegen te doen :r.
Bij de hunter kan je horen dat die het heeft opgeladen

de warlock zal meestal twee keer springen dus zodra die naar de 2e sprong gaat meteen double jump (indien jij dat kan) en afmaken

bij de titan moet je gewoon niet dichtbij komen :')
Waz met jou!
pi_144413790
Best stom, had ik net Rumble gewonnen met 2516 punten en de 2e plek 1200 krijgt de 2e plaats een Legendary Engram en ik niet :'(
Waz met jou!
pi_144413792
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:56 schreef gniffie het volgende:

[..]

Hoe ben je daar achter gekomen? Als Bungie verdomme eens met een boekje komt :')
De tijd van manuals. Nu krijg je helemaal niets meer. Een lousy papiertje met een epilepsiewaarschuwing, en de rest zoek je maar uit.
pi_144415430
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:57 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat is toch vrij logisch :P Voor bosses werken snipers echt goed. Waar shotgun wel handiger voor is, is dat als er heel veel op je afkomen en je moet reloaden dat je snel je shotgun kan pakken.
Alleen jammer dat elke vijand het direct doorheeft als je hem in het vizier hebt...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 11 september 2014 @ 11:15:27 #45
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_144415469
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:56 schreef gniffie het volgende:

[..]

Hoe ben je daar achter gekomen? Als Bungie verdomme eens met een boekje komt :')
Stond op reddit. Als iemand uit je team een uitroepteken heeft staan in plaats van z'n level, betekent dat dat zijn schild down is.
pi_144419746
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:05 schreef Altron het volgende:
Is trouwens ook nice om effe alle 5 de eerste chests op Earth op te zoeken.
Als je ze alle 5 heb krijg je een andere speeder.

http://www.ign.com/wikis/destiny/Gold_Loot_Chests
Ik ga ze zelf vinden 8-) heb er al 1!
pi_144419916
Nu ik een tijdje heb gespeeld moet ik wel zeggen dat de game niet echt goed scoort op het verhaal. Terwijl dat voor mij juist de trigger was om het te kopen. Natuurlijk, level design is erg goed, character progression is fantastisch en het speelt erg soepel. Maar het verhaal is rubbish. Waarom doe je dit? Wat is het grote gevaar en waarom voel ik het niet? Waarom is de voice acting zo slecht en waarom heb ik het idee dat er heel veel lore is bedacht, maar dat er in de game vooralsnog nauwelijks richting aan wordt gegeven?

Ik voel al een beetje aankomen dat deze game met elke expansion meer duiding wordt gegeven, en dat het een grote money sink is om het totale plaatje te begrijpen. En dat vind ik wel jammer.
pi_144419976
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:52 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ik ga ze zelf vinden 8-) heb er al 1!
Haha , succes!

Zitten er een aantal aardig verstopt op plekken waar je anders niet zou komen ;)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_144420044
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 08:48 schreef Altron het volgende:

[..]

[..]

Idd , bij de vanguard quartermaster.

Als je bij de tower aankomt , en je staat recht tegenover de ingang , dan moet je helemaal aan het de rechterkant zijn.
Daar moet je naar binnen lopen , effe wat gangen door , en dan ergens helemaal rechters achter in de hoek staat die quartermaster achter een tafel.

Als je die code heb ingegeven in de ps store moeten die items beschikbaar worden.
Zijn pas vanaf level 5 te koop inderdaad.
Overigens kan je vanaf level 10 weer andere nieuwe Vanguaard zooi kopen! :).
pi_144420199
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:01 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Overigens kan je vanaf level 10 weer andere nieuwe Vanguaard zooi kopen! :).
Yep.

Wel jammer dat het 4 verschillende wapens zijn en een headpiece ..

Gisteren overigens m'n eerste rare headpiece gevonden, ben level 11.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_144420277
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:05 schreef Altron het volgende:

[..]

Yep.

Wel jammer dat het 4 verschillende wapens zijn en een headpiece ..

Gisteren overigens m'n eerste rare headpiece gevonden, ben level 11.
Level 13 hier (zonder het echt te merken na wat crucible potjes lol) en geen rare, boohoo :P.
pi_144420343
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:08 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Level 13 hier (zonder het echt te merken na wat crucible potjes lol) en geen rare, boohoo :P.
Lol , ja die xp gaat best rap in pvp volgens mij.
Zelf nog maar weinig pvp gedaan.

Stats waren echt een flink stuk beter/hoger dan op uncommon items.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_144420404
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:11 schreef Altron het volgende:

[..]

Lol , ja die xp gaat best rap in pvp volgens mij.
Zelf nog maar weinig pvp gedaan.

Stats waren echt een flink stuk beter/hoger dan op uncommon items.
Als je paar van die dingen aanzet (bountys geloof ik? ) Dan gaat het idd hard. 3 potjes winnen, en 5 spelen. Krijg je 2.5k per bounty voor. Plus nog alle xp die je door de potjes spelen krijgt.

Sowieso zijn die bounty dingen het beste om te ranken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144420553
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:13 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Als je paar van die dingen aanzet (bountys geloof ik? ) Dan gaat het idd hard. 3 potjes winnen, en 5 spelen. Krijg je 2.5k per bounty voor. Plus nog alle xp die je door de potjes spelen krijgt.

Sowieso zijn die bounty dingen het beste om te ranken.
Inderdaad altijd even langs die bounty gast gaan als je toch in The Tower bent. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144420572
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:13 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Als je paar van die dingen aanzet (bountys geloof ik? ) Dan gaat het idd hard. 3 potjes winnen, en 5 spelen. Krijg je 2.5k per bounty voor. Plus nog alle xp die je door de potjes spelen krijgt.

Sowieso zijn die bounty dingen het beste om te ranken.
Moet ook maar eens effe wat pvp doen , en idd wat van die bounty's mee pakken speciaal voor pvp.

Sowieso werkt dat wel lekker met die bounty's , had ook wat van die dingen zoals 100 headies maken en 100 kills zonder dood te gaan etc.

Gaat je xp wel lekker snel van.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_144420670
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:19 schreef Altron het volgende:

[..]

Moet ook maar eens effe wat pvp doen , en idd wat van die bounty's mee pakken speciaal voor pvp.

Sowieso werkt dat wel lekker met die bounty's , had ook wat van die dingen zoals 100 headies maken en 100 kills zonder dood te gaan etc.

Gaat je xp wel lekker snel van.
Precies, als je een nieuwe area gaat bezoeken altijd vast de bounties voor die planeet meenemen, als je dan alle missies zo'n beetje hebt gedaan heb je ook al die bounties af en kun je die ook gelijk weer inleveren voor xp. :)

Ik ga zelf pas PvPen als ik lvl 20 ben denk ik.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144420729
Grappig, Eurogamer heeft ongeveer dezelfde mening als ik:

http://www.eurogamer.net/(...)ny-early-impressions
pi_144420747
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Precies, als je een nieuwe area gaat bezoeken altijd vast de bounties voor die planeet meenemen, als je dan alle missies zo'n beetje hebt gedaan heb je ook al die bounties af en kun je die ook gelijk weer inleveren voor xp. :)

Ik ga zelf pas PvPen als ik lvl 20 ben denk ik.
Heb het nu een paar keer gedaan als low level , maar had niet echt idee dat ik daar wat te zoeken had ondanks het scalen.

Killde af en toe wel wat , maar het merendeel was ik vanuit m'n spawn aan het rennen..
- Djehoetie / Jehuty -
pi_144420787
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:59 schreef Altron het volgende:

[..]

Haha , succes!

Zitten er een aantal aardig verstopt op plekken waar je anders niet zou komen ;)
Haha dat vind ik juist een trigger om te gaan exploren overal. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
Nu ik een tijdje heb gespeeld moet ik wel zeggen dat de game niet echt goed scoort op het verhaal. Terwijl dat voor mij juist de trigger was om het te kopen. Natuurlijk, level design is erg goed, character progression is fantastisch en het speelt erg soepel. Maar het verhaal is rubbish. Waarom doe je dit? Wat is het grote gevaar en waarom voel ik het niet? Waarom is de voice acting zo slecht en waarom heb ik het idee dat er heel veel lore is bedacht, maar dat er in de game vooralsnog nauwelijks richting aan wordt gegeven?

Ik voel al een beetje aankomen dat deze game met elke expansion meer duiding wordt gegeven, en dat het een grote money sink is om het totale plaatje te begrijpen. En dat vind ik wel jammer.
Vind de voice acting van Peter Dinklage ook vrij kut helaas.
pi_144420826
Ik hoop gewoon niet dat Destiny spelen voor het verhaal synoniem wordt met de Playboy lezen voor de interviews :')
pi_144420850
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:26 schreef Cikx het volgende:

[..]

[..]

Vind de voice acting van Peter Dinklage ook vrij kut helaas.
Pakte me ook niet echt beet idd..

Muziek vind ik overigens wel tof , vooral met sommige boss fights.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_144420852
Ik volg het verhaal al niet eens meer eigenlijk, zit op het moment dat Dinklage wat vertelt toch altijd te ouwehoeren met mijn Fireteam.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144420915
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik volg het verhaal al niet eens meer eigenlijk, zit op het moment dat Dinklage wat vertelt toch altijd te ouwehoeren met mijn Fireteam.
Dat het zo weinig boeit vind ik echt jammer. Alsof het niet mogelijk is om een goede shooter te maken die ook buiten het schieten de moeite van het spelen waard is. Want dat is de reden dat ik niet zoveel met shooters heb, de eindeloze stroom e-penissen. Als Blizzard een interessant verhaal kan maken van WoW, ondanks de gigantische lading fucktards waar je soms mee moet spelen, waarom kan Bungie dat dan niet?
  donderdag 11 september 2014 @ 14:32:10 #64
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144420923
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik volg het verhaal al niet eens meer eigenlijk, zit op het moment dat Dinklage wat vertelt toch altijd te ouwehoeren met mijn Fireteam.
Herkenbaar... Net als bij Diablo altijd. Itemzzzz & Loot & level up. Dat verhaal, care!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144420944
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik volg het verhaal al niet eens meer eigenlijk, zit op het moment dat Dinklage wat vertelt toch altijd te ouwehoeren met mijn Fireteam.
Eigenlijk speel ik dit spel ook niet voor het verhaal. Bij Borderlands deed ik dat ook niet echt. Ik vind het juist bij dit soort games leuk dat je met een paar mensen allemaal missies kan doen.

Wilde gister op tijd naar bed gaan, maar uiteindelijk zat ik met 1 persoon van 0:00 tot bijna 02:30 allemaal missies te spelen :P Echt geweldig en ook wel erg verslavend zo _O_ _O_ _O_
pi_144420952
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:31 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat het zo weinig boeit vind ik echt jammer. Alsof het niet mogelijk is om een goede shooter te maken die ook buiten het schieten de moeite van het spelen waard is. Want dat is de reden dat ik niet zoveel met shooters heb, de eindeloze stroom e-penissen. Als Blizzard een interessant verhaal kan maken van WoW, ondanks de gigantische lading fucktards waar je soms mee moet spelen, waarom kan Bungie dat dan niet?
Geen idee, al ben ik het niet eens met dat Blizzard een goed verhaal heeft neergezet met WoW, dat wordt per expansion alleen maar belachelijker?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144420973
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:33 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Eigenlijk speel ik dit spel ook niet voor het verhaal. Bij Borderlands deed ik dat ook niet echt. Ik vind het juist bij dit soort games leuk dat je met een paar mensen allemaal missies kan doen.

Wilde gister op tijd naar bed gaan, maar uiteindelijk zat ik met 1 persoon van 0:00 tot bijna 02:30 allemaal missies te spelen :P Echt geweldig en ook wel erg verslavend zo _O_ _O_ _O_
Bij Borderlands was het verhaal juist tof _O_ ofja niet het verhaal, maar de dialogen waren erg funny.
pi_144421019
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Geen idee, al ben ik het niet eens met dat Blizzard een goed verhaal heeft neergezet met WoW, dat wordt per expansion alleen maar belachelijker?
Ik ben na Cataclysm gestopt :P Maar tot aan daar vond ik het best te doen. Voor een videogame dan. Destiny overtuigt me nu alleen met fantastische gameplay, maar ik weet nog niet of dat genoeg is om mij straks expansions te laten kopen. Die zou ik toch vooral vanwege de ontwikkelende storyline willen.
pi_144421046
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:34 schreef Cikx het volgende:

[..]

Bij Borderlands was het verhaal juist tof _O_ ofja niet het verhaal, maar de dialogen waren erg funny.
Ik moest trouwens wel lachen om deze uitspraak in Destiny:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ben na Cataclysm gestopt :P Maar tot aan daar vond ik het best te doen. Voor een videogame dan. Destiny overtuigt me nu alleen met fantastische gameplay, maar ik weet nog niet of dat genoeg is om mij straks expansions te laten kopen. Die zou ik toch vooral vanwege de ontwikkelende storyline willen.
Ik na WotLK al. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144421055
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:34 schreef Cikx het volgende:

[..]

Bij Borderlands was het verhaal juist tof _O_ ofja niet het verhaal, maar de dialogen waren erg funny.
Wil net zeggen. Het verhaal was nou ook niet echt super boeiend :P De dialogen waren wel tof ja. Zeker met die gekke Tiny Tina :+

Wat dat betreft vind ik het nu wel jammer hoor dat de nieuwe Borderlands niet op de PS4 komt.
pi_144421253
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:37 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Wil net zeggen. Het verhaal was nou ook niet echt super boeiend :P De dialogen waren wel tof ja. Zeker met die gekke Tiny Tina :+

Wat dat betreft vind ik het nu wel jammer hoor dat de nieuwe Borderlands niet op de PS4 komt.
Moest echt lachen om dit.


_O-
pi_144422007
Hier nog wat mensen met een PS4? :)

PSN: Drs-222 w/
pi_144422093
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:37 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Wil net zeggen. Het verhaal was nou ook niet echt super boeiend :P De dialogen waren wel tof ja. Zeker met die gekke Tiny Tina :+

Wat dat betreft vind ik het nu wel jammer hoor dat de nieuwe Borderlands niet op de PS4 komt.
Prima game dat destiny maar ik krijg er wel echt heimwee van naar Borderlands _O_
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_144422788
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:45 schreef Cikx het volgende:

[..]

Moest echt lachen om dit.


_O-
Haha die ja :D

quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Prima game dat destiny maar ik krijg er wel echt heimwee van naar Borderlands _O_
Ja ik wil meteen weer Borderlands 2 spelen, maar ja al mijn oude consoles zijn weg en helaas komt het nieuwe deel ook niet op de nieuwe consoles uit ;(

Ach dan maar hopen dat er een ooit een release komt voor de PS4 :{
pi_144422817
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:37 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Haha die ja :D

[..]

Ja ik wil meteen weer Borderlands 2 spelen, maar ja al mijn oude consoles zijn weg en helaas komt het nieuwe deel ook niet op de nieuwe consoles uit ;(

Ach dan maar hopen dat er een ooit een release komt voor de PS4 :{
BL2 op de Vita is een beetje behelpen, maar het is wel te doen :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 11 september 2014 @ 15:39:56 #76
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_144422858
De team deathmatch multiplayer variant is een stuk leuker dan die domination versie :). Het helpt ook een stuk om een autorifle ipv een burst rifle te gebruiken, aangezien al je gear toch wordt genormaliseerd met de rest.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_144422862
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:31 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat het zo weinig boeit vind ik echt jammer. Alsof het niet mogelijk is om een goede shooter te maken die ook buiten het schieten de moeite van het spelen waard is. Want dat is de reden dat ik niet zoveel met shooters heb, de eindeloze stroom e-penissen. Als Blizzard een interessant verhaal kan maken van WoW, ondanks de gigantische lading fucktards waar je soms mee moet spelen, waarom kan Bungie dat dan niet?
Sterker nog: waarom lukte het wel met Halo maar niet met Destiny?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_144425024
Zo weer even in de wereld van Destiny duiken :W
pi_144425625
Staat er eigenlijk ergens aangegeven welke missies je al hebt gedaan? Snap dat je meerdere keren een missie kan doen, maar ik heb nu verschillende plekken waar ik heen kan. Kan je daar ergens zien wat je wel al voltooid hebt? Niet dat je 10x dezelfde missie voor niks aan het doen bent :+
pi_144425656
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:02 schreef Vault-Boy het volgende:
Staat er eigenlijk ergens aangegeven welke missies je al hebt gedaan? Snap dat je meerdere keren een missie kan doen, maar ik heb nu verschillende plekken waar ik heen kan. Kan je daar ergens zien wat je wel al voltooid hebt? Niet dat je 10x dezelfde missie voor niks aan het doen bent :+
Missies die je hebt gedaan zijn rood, missies die je niet hebt gedaan zwart.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144425800
Ah ok.

Die ingekleurd zijn is dus al voltooid en waar je alleen een ring ziet moet dus nog? :)

Die blauwe en groene snap ik wel aangezien dat volgens mij patrols en strike missies zijn.
pi_144425889
Hoe join je eigenlijk clanleden?
Ik ben geil
  donderdag 11 september 2014 @ 17:12:43 #83
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_144425993
Is er een fok clan?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_144426073
quote:
11s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:12 schreef gniffie het volgende:
Is er een fok clan?
:Y

maar nog niemand tegengekomen en weet ook niet hoe je moet joinen...
Ik ben geil
pi_144426304
quote:
99s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:15 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

:Y

maar nog niemand tegengekomen en weet ook niet hoe je moet joinen...
Hij staat in de OP, gewoon inloggen met je PSN en dan joinen ;)
pi_144426552
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:23 schreef Cikx het volgende:

[..]

Hij staat in de OP, gewoon inloggen met je PSN en dan joinen ;)
Ben al gejoind.. bedoelde tijdens missies joinen ;)
Ik ben geil
pi_144427258
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:39 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Sterker nog: waarom lukte het wel met Halo maar niet met Destiny?
Ik vond Halo ook vrij generiek, maar ik snap wel wat je bedoelt. Een beetje wat op Eurogamer ook geschreven werd, bij Halo begon het met een goed concept en de wereld en het verhaal zijn er omheen gevormd. Hier hebben ze eerst een hele wereld verzonnen tot en met, en zijn ze daarna een game er in gaan stoppen. Gevolg is dat je helemaal geen idee hebt waar het over gaat, and you don't care. Scope is gigantisch, maar wat ze je nu geven is slechts een fractie.
  donderdag 11 september 2014 @ 17:57:35 #88
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_144427354
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vond Halo ook vrij generiek, maar ik snap wel wat je bedoelt. Een beetje wat op Eurogamer ook geschreven werd, bij Halo begon het met een goed concept en de wereld en het verhaal zijn er omheen gevormd. Hier hebben ze eerst een hele wereld verzonnen tot en met, en zijn ze daarna een game er in gaan stoppen. Gevolg is dat je helemaal geen idee hebt waar het over gaat, and you don't care. Scope is gigantisch, maar wat ze je nu geven is slechts een fractie.
Halo heeft wel een geweldig diepe verhaallijn, die helaas vooral in de bijbehorende boeken wordt verteld.
pi_144428487
quote:
99s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:31 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Ben al gejoind.. bedoelde tijdens missies joinen ;)
Ah oké, volgens mij op options en dan in het linkermenu, roster ofzo? Maar heb het nog niet geprobeerd.
pi_144429196
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vond Halo ook vrij generiek, maar ik snap wel wat je bedoelt. Een beetje wat op Eurogamer ook geschreven werd, bij Halo begon het met een goed concept en de wereld en het verhaal zijn er omheen gevormd. Hier hebben ze eerst een hele wereld verzonnen tot en met, en zijn ze daarna een game er in gaan stoppen. Gevolg is dat je helemaal geen idee hebt waar het over gaat, and you don't care. Scope is gigantisch, maar wat ze je nu geven is slechts een fractie.
Vooral de manier waarop het verbaal gebracht werd in halo 1 en 2 was erg goed. Dat mis ik in Destiny wel. De grimoire cards geven veel achtergrond info, maar had graag wat meer in het spel zelf uitgediept gezien. Maar wellicht komt dat nog.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_144431769
Krijgt iemand ook wel eens gear zonder felle kleurtjes? :')
pi_144431928
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144432186
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 20:02 schreef Cikx het volgende:
Krijgt iemand ook wel eens gear zonder felle kleurtjes? :')
Ja hoor.

pi_144432250
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2014 20:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja hoor.

[ afbeelding ]
Tjonge jonge ik krijg alleen maar oranje gele of blauwe shit. ;(
pi_144435319
Hmm, was als Titan begonnen, maar met een Hunter class is toch wat gemakkelijker. Headshots levelen een stuk beter.
pi_144435837
Mochten mensen dat willen dan kan je mij ook toevoegen. Ferry1986-NL

Heb alleen nog geen headset (omdat ik het eigenlijk helemaal niks vind en ook weer niet heel veel online game in teamverband), maar misschien komt die nog :P
  donderdag 11 september 2014 @ 21:38:42 #97
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_144436485
Mensen, waar vind ik FOK! vrienden voor de xbox360 versie?
pi_144436724
Als je in begin van de game een character in elkaar knutselt is dat niet te zien tijdens het spelen wel als je in de tower bent. Hoe zit dat nou?
pi_144437770
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 21:25 schreef Vault-Boy het volgende:
Mochten mensen dat willen dan kan je mij ook toevoegen. Ferry1986-NL

Heb alleen nog geen headset (omdat ik het eigenlijk helemaal niks vind en ook weer niet heel veel online game in teamverband), maar misschien komt die nog :P
Er zit een headset bij je PS4.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144438066
quote:
99s.gif Op donderdag 11 september 2014 21:43 schreef Sala-adin het volgende:
Als je in begin van de game een character in elkaar knutselt is dat niet te zien tijdens het spelen wel als je in de tower bent. Hoe zit dat nou?
Zoals je het zegt. :P
  Moderator donderdag 11 september 2014 @ 22:14:15 #101
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_144438238
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 21:38 schreef Armageddon het volgende:
Mensen, waar vind ik FOK! vrienden voor de xbox360 versie?
niet
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_144438725
Bijna level 20 *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144439187
Godver net mijn eerste strikemissie gehad en meteen kramp in mijn handen ;( :o
  Moderator donderdag 11 september 2014 @ 23:07:23 #104
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_144440593
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:32 schreef Vault-Boy het volgende:
Godver net mijn eerste strikemissie gehad en meteen kramp in mijn handen ;( :o
ksst aansteller :P
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_144440796
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 23:07 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ksst aansteller :P
:D
pi_144441810
Ligt het aan mij of zijn de mensen op Xbox live zo mensen schuw dat ze niet in een party durven? :')

Het is toch veel chiller (en leuker) als je kan praten terwijl je een strike doet.. maar ja niemand durft :')
Waz met jou!
pi_144442428
Wow wat een muziek net tijdens een missie op Moon _O_ _O_ _O_
  Redactie Frontpage vrijdag 12 september 2014 @ 01:22:09 #108
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_144444101
Speel het sinds de release maar vandaag maar eens de eerste strike gedaan, supervet _O_ Ik ben normaal geen shooterfan maar dit kan mij toch echt wel bekoren!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 12 september 2014 @ 01:44:14 #109
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_144444307
Level 20 gehaald vandaag, lekker gear verzamelen nu :D
pi_144444439
pff die laatste strike baas is echt niet te doen zonder teamwork.. helaas durven al die sukkels niet in party chat te komen :')
Waz met jou!
pi_144444450
net Divel liar & die phagot (of zo iets, we noemen hem in de vrienden groep faggot, dat hele grote monster) uitgespeeld. Maar dan met dat je tegenstanders allemaal level 20 zijn. Wel tof :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144444830
Net 2 uur over die strike op de maan gedaan en nog steeds niet gelukt. :(
pi_144444927
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 02:47 schreef Cikx het volgende:
Net 2 uur over die strike op de maan gedaan en nog steeds niet gelukt. :(
Xbox One?
Waz met jou!
pi_144445000
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 03:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Xbox One?
Nope PS4.
pi_144445166
Even voor iedereen die nog niet op de hoogte is:

Hier een link met daarop wat dingen die ze van plan zijn de komende paar maanden!

http://www.bungie.net/7_D(...)/News/News?aid=12133
Waz met jou!
pi_144445283
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 05:16 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Even voor iedereen die nog niet op de hoogte is:

Hier een link met daarop wat dingen die ze van plan zijn de komende paar maanden!

http://www.bungie.net/7_D(...)/News/News?aid=12133
Dit is makkelijker:

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144445500
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 03:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Xbox One?
JA! Join vanavond. Hier staat altijd de party aan met meer mensen :)

Mijn gamertag.

Drrrrrrrugsbunny met 6x de r :)

Maar ben wel pas lvl 12 :)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2014 07:31:25 ]
pi_144445682
Edit: verkeerde topic :')
pi_144445895
Gisteravond de Earth Strike gedaan, voor het eerst sinds de beta. Moest toch wel weer even wennen, ik onderschat het spel nogal eens en als je dan wordt overlopen terwijl er ook nog Vandal snipers van een afstand staan te schieten dan ben je zomaar ineens hartstikke dood. :P

De Devil Walker was prima te doen en dat oog is helemaal makkelijk, maar die eerste 3 waves tijdens het scannen zijn soms best verraderlijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144446100
Ik kon de spin niet meer in alle rust beschieten vanaf het dak van dat huisje aan het begin zoals in de beta, er spawden continu een captain en een andere vijand op het dak ;(
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_144446185
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 08:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik kon de spin niet meer in alle rust beschieten vanaf het dak van dat huisje aan het begin zoals in de beta, er spawden continu een captain en een andere vijand op het dak ;(
Aan zijn linkerkant kun je in een ''huis'' staan en schieten, als ie zich dan richting jou draait kun je aan de rechterkant tegen de muur gaan staan en dan raakt ie je nooit.

Zet een maatje helemaal aan de andere kant van dat water en schiet om en om, dan is ie echt vrij simpel. Dat oog later is alleen vervelend als je m ineens kwijt bent en ie vlak achter je blijkt te zweven, dan ben je in 1 keer dood. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144446827
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 08:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Aan zijn linkerkant kun je in een ''huis'' staan en schieten, als ie zich dan richting jou draait kun je aan de rechterkant tegen de muur gaan staan en dan raakt ie je nooit.

Zet een maatje helemaal aan de andere kant van dat water en schiet om en om, dan is ie echt vrij simpel. Dat oog later is alleen vervelend als je m ineens kwijt bent en ie vlak achter je blijkt te zweven, dan ben je in 1 keer dood. :+
Probeer die laatste strike maar :') die is echt niet te doen...

Die eind baas schiet een constante stroom van raketten en heeft een immunity shield dat om hem rond draait en hem deels bedekt.. naast dat spawnen er iets van 6-7 van die grote sterke robot met overshields :')..
Waz met jou!
pi_144447944
Gisteren voor het eerst niet solo gespeeld, maar met een vriend van me die sinds gisterenmiddag ook een PS4 en Destiny heeft. De microfoon van de headset ook voor het eerst kunnen testen. Ik miste de voice chat toch wel erg op de PS4; ik speel graag met anderen samen en dat ontbrak er voor mij toch een beetje aan op de PS4. M'n vrienden gamen alleen op de PC :(

Een hele avond vreselijk goed vermaakt. Qua levels schiet het nog niet zo op, en ik merk dat ik flink achterlig op sommigen hier. Dat vind ik het enige nadeel van het spel: het is lastig om samen te spelen als je niet in ongeveer dezelfde level range zit.

Is er hier eigenlijk iemand die ook niet zo snel gaat en die morgen rond level 6 zit? We gaan met z'n tweeen morgenmiddag verder, dus wie zin heeft...
pi_144448152
Heb de game nu 2 dagen in huis en wat een heerlijke game is het! Gisteren voor het eerst een patrol gedaan, is nu al een van mijn favorieten onderdelen uit de game.

Zijn er nog meer mensen die het op de PS3 spelen trouwens?
pi_144448169
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 07:30 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

JA! Join vanavond. Hier staat altijd de party aan met meer mensen :)

Mijn gamertag.

Drrrrrrrugsbunny met 6x de r :)

Maar ben wel pas lvl 12 :)
Tof, ook allemaal fokkers?,

Ik woon trouwens in de VS dus ik word tegen 18:00 jouw tijd pas wakker :')
Waz met jou!
pi_144448362
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 10:31 schreef Morri het volgende:
Een hele avond vreselijk goed vermaakt. Qua levels schiet het nog niet zo op, en ik merk dat ik flink achterlig op sommigen hier. Dat vind ik het enige nadeel van het spel: het is lastig om samen te spelen als je niet in ongeveer dezelfde level range zit.
Nee hoor, het wordt gescaled, dus als lvl 20er kun je prima mee met een lvl 1 op zijn eerste story missie.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 12 september 2014 @ 10:52:30 #128
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_144448472
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 07:30 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

JA! Join vanavond. Hier staat altijd de party aan met meer mensen :)

Mijn gamertag.

Drrrrrrrugsbunny met 6x de r :)

Maar ben wel pas lvl 12 :)
Level 12 alweer? Toen ik gisteravond online was, was jij level 8 of zo. Je hebt aardig doorgespeeld dus :P. Ik ben zelf level 9 nu met m'n Titan.

Werd gisteren tijdens een maan-missie gewoon keihard uit het spel gemikt, dus een uur voor nop zitten spelen. En later nog een keer een disconnect gehad. Erg irritant. Heb alle poorten openstaan en Xbox geeft ook aan dat alles goed staat, dus snap niet hoe het kan.
pi_144448582
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 10:52 schreef Chevalric het volgende:
Werd gisteren tijdens een maan-missie gewoon keihard uit het spel gemikt, dus een uur voor nop zitten spelen. En later nog een keer een disconnect gehad. Erg irritant. Heb alle poorten openstaan en Xbox geeft ook aan dat alles goed staat, dus snap niet hoe het kan.
Zal aan de Destiny servers liggen, heb het zelf ook al een paar keer gehad.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144449028
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee hoor, het wordt gescaled, dus als lvl 20er kun je prima mee met een lvl 1 op zijn eerste story missie.
Dat klopt, maar de level 20 heeft er niet veel aan om dat te doen. Ik was gisteren toen ik begon level 4 en heb met die vriend alles opnieuw gespeeld. Het leverde me niet zo bijster veel aan XP en gear op. Pas toen we level 4 content en hoger gingen doen ging ik weer een beetje vooruit. Nu vond ik dat niet erg, maar het is erg lastig op deze manier om er een derde bij te vinden die mee wil doen. De meesten willen er toch iets aan overhouden qua XP of gear.

Ik vind trouwens de communicatiemogelijkheden toch erg beperkt. Het enige wat je kunt doen is een invite spammen, en dan maar hopen dat het een Nederlander is die niet gillend gek wordt van ons commentaar via voice chat.
pi_144449109
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:14 schreef Morri het volgende:

[..]

Dat klopt, maar de level 20 heeft er niet veel aan om dat te doen. Ik was gisteren toen ik begon level 4 en heb met die vriend alles opnieuw gespeeld. Het leverde me niet zo bijster veel aan XP en gear op. Pas toen we level 4 content en hoger gingen doen ging ik weer een beetje vooruit. Nu vond ik dat niet erg, maar het is erg lastig op deze manier om er een derde bij te vinden die mee wil doen. De meesten willen er toch iets aan overhouden qua XP of gear.

Ik vind trouwens de communicatiemogelijkheden toch erg beperkt. Het enige wat je kunt doen is een invite spammen, en dan maar hopen dat het een Nederlander is die niet gillend gek wordt van ons commentaar via voice chat.
Wel als je de moeilijkheidsgraad op 'hard' zet las ik. :)

En als Nederlander zie je vooral Nederlanders lopen geloof ik, dus de kans is vrij groot dat je die uitnodigt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144449413
Heerlijke game ^O^
Heb een oude xbox controller en heb nu blaren op mijn handen van de moon strike :')
Speel je als xbox 360 gebruiker trouwens samen met Xbone gebruikers?
pi_144449644
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 10:52 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Level 12 alweer? Toen ik gisteravond online was, was jij level 8 of zo. Je hebt aardig doorgespeeld dus :P. Ik ben zelf level 9 nu met m'n Titan.

Werd gisteren tijdens een maan-missie gewoon keihard uit het spel gemikt, dus een uur voor nop zitten spelen. En later nog een keer een disconnect gehad. Erg irritant. Heb alle poorten openstaan en Xbox geeft ook aan dat alles goed staat, dus snap niet hoe het kan.
Ik had dat met die laatste moon missie gisteren , waar je met 3 man MOET spelen.
Knalde er ineens uit met z'n allen... waren bij de endboss... :(
- Djehoetie / Jehuty -
  Moderator vrijdag 12 september 2014 @ 11:42:01 #134
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_144449801
Mooi dit :')

Gisteravond thuis van mn werk, zit ik tot 2100 op mn maatje te wachten om samen te spelen. (wou niet verder gaan waar we gebleven waren want spoilers dit dat.

Komt ie online, had ie die dag vrij (was ik vergeten) en was al 6 lvls hoger dan ik :')
DAMN ! had ik gewoon kunnen spelen, waarom dacht ik nou niet goed na ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 12 september 2014 @ 11:49:04 #135
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_144450010
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:35 schreef Altron het volgende:

[..]

Ik had dat met die laatste moon missie gisteren , waar je met 3 man MOET spelen.
Knalde er ineens uit met z'n allen... waren bij de endboss... :(
Ja, ik heb sinds de release ook al 2 of 3x een disconnect net bij de eindbaas... Zwaar irritant.
Gisteren werd ik ook iedere keer bij de Tower er uit gegooid.

Maar goed, connectie issues horen bij de kinderziektes bij zo'n MMO-achtig spel :+
pi_144450086
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:49 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Ja, ik heb sinds de release ook al 2 of 3x een disconnect net bij de eindbaas... Zwaar irritant.
Gisteren werd ik ook iedere keer bij de Tower er uit gegooid.

Maar goed, connectie issues horen bij de kinderziektes bij zo'n MMO-achtig spel :+
Ja ...irritant is dat... maar wat je zegt , is bij elke mmo wel het geval dit soort dingen in het begin.
Is me overigens nog maar 1x overkomen , maar was wel precies op het einde.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_144450145
De hard missie van vandaag is echt simpel/
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144450966
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:53 schreef over_hedge het volgende:
De hard missie van vandaag is echt simpel/
Welke missie is dat?
pi_144451003
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:23 schreef J-Q het volgende:

[..]

Welke missie is dat?
Een missie op earth. met level 20 tegenstanders. en niet die dveil liar. Dus als je zelf ook level 20 bent is het echt makkelijk. Kan je makkelijk in je 1tje doen. Alleen het laatste stukje is semi moeilijk/
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144451032
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:24 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Een missie op earth. met level 20 tegenstanders. en niet die dveil liar. Dus als je zelf ook level 20 bent is het echt makkelijk. Kan je makkelijk in je 1tje doen. Alleen het laatste stukje is semi moeilijk/
Oh vanavond maar eens doen dan, ben net lvl 20 geworden. Nog iets leuks aan loot of viel dat ook tegen?
pi_144451046
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:53 schreef over_hedge het volgende:
De hard missie van vandaag is echt simpel/
Je hebt geloof ik een daily die redelijk te doen moet zijn in je eentje, de weekly's moeten met een groepje. :Y
  vrijdag 12 september 2014 @ 12:51:30 #142
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_144451859
Kut dat je niet ziet waar je teammates op aan het knallen zijn. Andere kleur cijfertjes of duidelijkere stroom van kogels zou kunnen helpen.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_144451893
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:51 schreef gniffie het volgende:
Kut dat je niet ziet waar je teammates op aan het knallen zijn. Andere kleur cijfertjes of duidelijkere stroom van kogels zou kunnen helpen.
Er zou een tag-systeem moeten komen, zo kun je beter coördineren waar je op moet knallen als fireteam zijnde.
pi_144452314
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:25 schreef J-Q het volgende:

[..]

Oh vanavond maar eens doen dan, ben net lvl 20 geworden. Nog iets leuks aan loot of viel dat ook tegen?
Ja is best redelijke loot :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144452338
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Er zou een tag-systeem moeten komen, zo kun je beter coördineren waar je op moet knallen als fireteam zijnde.
Dat mis ik idd nog
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:26:04 #146
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_144452869
Iemand al level 20 op de PS4 die samen strikes wilt doen?
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_144453147
Mijn armor begint eindelijk iets vetter uit te zien. :D
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:40:33 #148
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_144453379
Weet iemand al hoe je clanmembers kan joinen zonder dat ze je vriend zijn?
Ik ben geil
pi_144453495
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:35 schreef Altron het volgende:

[..]

Ik had dat met die laatste moon missie gisteren , waar je met 3 man MOET spelen.
Knalde er ineens uit met z'n allen... waren bij de endboss... :(
Wees blij, heeft je wat frustratie bij die boss gescheeld. _O-
pi_144453529
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:34 schreef KapiteinKoala het volgende:
Mijn armor begint eindelijk iets vetter uit te zien. :D
[ afbeelding ]
De enige blauwe die ik heb is verdomme die warlock bond waar je niks aan hebt ;(
pi_144453718
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:43 schreef Cikx het volgende:

[..]

De enige blauwe die ik heb is verdomme die warlock bond waar je niks aan hebt ;(
Mijn gauntlets en helmet kreeg ik allebij als reward voor een missie op Mars. Die pulse rifle was gewoon loot. :)
pi_144453978
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:49 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Mijn gauntlets en helmet kreeg ik allebij als reward voor een missie op Mars. Die pulse rifle was gewoon loot. :)
Ah, ik ben pas begonnen op Venus, dus het zal nog wel komen dan.
pi_144454153
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:40 schreef defokkingfoker het volgende:
Weet iemand al hoe je clanmembers kan joinen zonder dat ze je vriend zijn?
Ik zou het ook wel eens willen weten. Ik snap nog niet zoveel van hoe een clan nou werkt in het spel. Ik kan er niet echt veel van terug vinden.
pi_144454820
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144455732
Iemand zin om de strike op Venus te doen? Ben al wat levels te hoog maar heb hem nog niet gedaan en er staat nog een bounty open. :+
pi_144456381
Xur Agent of the Nine is nu in de tower (dit weekend) bij hem kun je legendaries en exotics kopen voor strange coins en motes of light en man wat zien die er vet uit. _O_
pi_144456391
zo. ben nu level 21 *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144456616
Ik weet inmiddels wel dat je die raid echt kunt vergeten als je niet 5 andere mensen kent die ook spelen. Gezien de moeite die het mij kost om iemand te vinden om überhaupt Strikes mee te doen, denk ik dat ik die wel af kan strepen :') Zeker omdat het op een gegeven moment toch een gear check wordt en je er niet meer tussen komt als je net begint.

Met de beperkte sociale middelen die de game kent, is het heel erg lastig om nieuwe mensen te ontmoeten om mee samen te spelen.
pi_144456660
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
Ik weet inmiddels wel dat je die raid echt kunt vergeten als je niet 5 andere mensen kent die ook spelen. Gezien de moeite die het mij kost om iemand te vinden om überhaupt Strikes mee te doen, denk ik dat ik die wel af kan strepen :') Zeker omdat het op een gegeven moment toch een gear check wordt en je er niet meer tussen komt als je net begint.

Met de beperkte sociale middelen die de game kent, is het heel erg lastig om nieuwe mensen te ontmoeten om mee samen te spelen.
Daarom FOK! en andere fora.

Eergisteren een strike gedaan met 2 FOK!ers van hier bijvoorbeeld.
pi_144456703
Ik heb 2 striketeams met wie ik vast speel, er is voor de raids nog wel een plekje vrij voor een eenzame fokker ^_^
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:34:36 #161
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144456722
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
Ik weet inmiddels wel dat je die raid echt kunt vergeten als je niet 5 andere mensen kent die ook spelen. Gezien de moeite die het mij kost om iemand te vinden om überhaupt Strikes mee te doen, denk ik dat ik die wel af kan strepen :') Zeker omdat het op een gegeven moment toch een gear check wordt en je er niet meer tussen komt als je net begint.

Met de beperkte sociale middelen die de game kent, is het heel erg lastig om nieuwe mensen te ontmoeten om mee samen te spelen.
Fok! moet toch een groepje die-hards bij elkaar kunnen krijgen die het samen aankunnen? Wel een nadeel dat je ook tegelijk moet kunnen en inderdaad een gevorderde speler moet zijn. Voor mijn gevoel is zo'n Raid ook niet met 30min klaar toch?

Voor een speler als ik klinkt het inderdaad godsonmogelijk om de mensen te verzamelen en de tijd vrij te maken.

-edit- zie hierboven :9
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:35:58 #162
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144456772
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

Daarom FOK! en andere fora.

Eergisteren een strike gedaan met 2 FOK!ers van hier bijvoorbeeld.
Hoe lang duurde zulks?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144456846
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

Daarom FOK! en andere fora.

Eergisteren een strike gedaan met 2 FOK!ers van hier bijvoorbeeld.
Heb zat Fokkers in mijn lijst, maar je moet maar net zin hebben om op het moment dat ik dat wil een Strike te doen. Verder zie je geen clanmates die niet in je vriendenlijst zitten, en is er geen chat om zomaar ff wat af te spreken. Ik vind het allemaal nogal gemankeerd op sociaal gebied.
pi_144456950
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:35 schreef jackson het volgende:

[..]

Hoe lang duurde zulks?
De strike duurde denk ik een klein uurtje.
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:46:10 #165
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144457132
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

De strike duurde denk ik een klein uurtje.
Dat is nog wel te doen :Y
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144457156
Strikes duren niet zo lang... raids wsl wel.s duren niet zo lang... raids wsl wel.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_144457380
Waar vind je raids? Ik zie alleen maar strikes
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144457393
quote:
Ben ik net een beetje trots op mijn armor, kom jij weer aan. :{
pi_144457455
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Strikes duren niet zo lang... raids wsl wel.s duren niet zo lang... raids wsl wel.
wut
pi_144457559
Die moon strike was ik toch al gauw een uur bezig de eerste keer.
pi_144457564
Nog 1 uur en dan met piepende banden naar huis om mezelf helemaal kapot te gamen _O_
pi_144457631
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:57 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

wut
Daar gebeurde wat geks :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_144457718
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:54 schreef over_hedge het volgende:
Waar vind je raids? Ik zie alleen maar strikes
Ik dacht gelezen te hebben dat de raids pas vanaf volgende week beschikbaar worden.
pi_144457877
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:06 schreef J-Q het volgende:

[..]

Ik dacht gelezen te hebben dat de raids pas vanaf volgende week beschikbaar worden.
Dinsdag, 1 raid, Shard of Glass, lvl 26.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:19:03 #175
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_144458122
Dat einde :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') _!!!!!!!!!!!!!!!!

Lekker makkelijke kut boss battle en dan een gigantische anti climax
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:19:47 #176
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144458152
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:00 schreef Badr_Harry het volgende:
Nog 1 uur en dan met piepende banden naar huis om mezelf helemaal kapot te gamen _O_
Mooi plan :D. Zelf dan weer wat minder tijd dit weekend... Ik laat mezelf vanavond vol lopen met drank en goed eten :9. Morgen wat voetbal, zondag mogelijk nog ff Destiny. Wel echt weer zin om verder te gaan.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144459638
Zijn er ook die dit op de ps3 spelen of zit iedereen op de ps4/xbone?
pi_144460367
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 10:41 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Tof, ook allemaal fokkers?,

Ik woon trouwens in de VS dus ik word tegen 18:00 jouw tijd pas wakker :')
Ook fokkers ja maar ook vrienden.

Ik ben in het weekend vaak tot nogal laat online. Soms wel knetter stoned op dat tijdstip :D

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2014 17:41:08 ]
pi_144460401
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:40 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ik ben in het weekend vaak tot nogal laat online. Soms wel knetter stoned op dat tijdstip :D
Ah de herinnering aan knetterstoned WipeOut spelen op de PS1.
Betere waarschuwing om nooit drugs te gebruiken in het verkeer was er niet :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_144460447
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:41 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ah de herinnering aan knetterstoned WipeOut spelen op de PS1.
Betere waarschuwing om nooit drugs te gebruiken in het verkeer was er niet :D
Ik wissel dan zo nu en dan geniale momenten af met totaal de weg kwijt zijn en gewoon een afgrond in springen :D
pi_144460555
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:43 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ik wissel dan zo nu en dan geniale momenten af met totaal de weg kwijt zijn en gewoon een afgrond in springen :D
Ik trok dat soort spellen echt niet, dingen zoals REZ daarentegen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maarreh ontopic;

zijn er al meer spelers op de X-Einsz ?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_144460563
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik trok dat soort spellen echt niet, dingen zoals REZ daarentegen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maarreh ontopic;

zijn er al meer spelers op de X-Einsz ?
Ja ik :D
pi_144460625
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:47 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ja ik :D
Waarom zit jij niet in de clan?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_144460637
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:49 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Waarom zit jij niet in de clan?
Ga waarschijnlijk zelf 1 starten. We zijn bezig met wat vrienden maar nog niet iedereen heeft de one binnen.
pi_144460674
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:50 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ga waarschijnlijk zelf 1 starten. We zijn bezig met wat vrienden maar nog niet iedereen heeft de one binnen.
Ik begin daar niet meer aan, heb in SWTOR ook een guild samen met een vriend en dat blijft een 2-persoons feestje. Ik doe liever alsof ik nog meer mensen ken ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_144461245
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:24 schreef Cikx het volgende:
Xur Agent of the Nine is nu in de tower (dit weekend) bij hem kun je legendaries en exotics kopen voor strange coins en motes of light en man wat zien die er vet uit. _O_
Waar staat die gozert?
pi_144461784
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:13 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waar staat die gozert?
In dezelfde ruimte als die Champion of de crucible en crucible vendor oid. Voor de kamer van de Vanguards.
pi_144468320
Morgen avond wil ik met 2 a 3 mensen in een fireteam en dan vanaf de 2e missie de maan slopen. Ben nu level 6/7 Kwam die 2e maan missie niet door :')

Sickertnl is mn psn. Ben je te lui me toe te voegen op psn quite mn berichtjen en drop je psn doe ik het zelf wel luie internet held :D
Narf!
  vrijdag 12 september 2014 @ 22:10:55 #189
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_144469707
Iemand zin om wat missies te doen? Xbone :9
  vrijdag 12 september 2014 @ 22:10:55 #190
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_144469708
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:40 schreef Sickert het volgende:
Morgen avond wil ik met 2 a 3 mensen in een fireteam en dan vanaf de 2e missie de maan slopen. Ben nu level 6/7 Kwam die 2e maan missie niet door :')

Sickertnl is mn psn. Ben je te lui me toe te voegen op psn quite mn berichtjen en drop je psn doe ik het zelf wel luie internet held :D
morgen avond kan ik je wel joinen met mn lvl 19 titan :)

Psn: mpad-killer
Ik ben geil
  vrijdag 12 september 2014 @ 22:15:16 #191
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_144469888
Ben trouwens nu online.. Als iemand mars of strikes wil joinen kun je me gwn toevoegen :*
Ik ben geil
pi_144471423
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:10 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

morgen avond kan ik je wel joinen met mn lvl 19 titan :)

Psn: mpad-killer
tof! ik voeg je toe :)
Narf!
pi_144471797
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:47 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ja ik :D
Ik zegt de gek!
pi_144473039
Eigenlijk vind ik het toch wel fijner spelen als ik alleen speel. Dan doen die creepy plaatsen ook echt wat qua sfeer. Als je met een groepje ben dan voelt het toch anders.

Op welke difficulty spelen jullie eigenlijk?

Tot nu loop ik met gemak door alle plekken en schiet ik krachtige enemies met 1 a 2 shots dood met mijn handgun :7
pi_144473117
Ik speel op hard alles, tot nu toe makkelijk en repetitief spel. Heb de bazen zonder dood te gaan vermoord, en ik ben niet goed ofzo.

http://nzgamer.com/reviews/2130/destiny.html
DolphinScreensaver.exe
pi_144473950
Die TT moeten we wel echt eens een keer veranderen. :')
pi_144475329
Net mijn 2e strike gedaan met 2 onbekenden. Ging wel goed en gewoon als mietjes gaan schuilen, maar 45 minuten later toch echt dat monster verslagen _O_ _O- :+ _O_
pi_144476281
Vinden jullie die strike van de maan niet ook veel moeilijker dan de andere? Ik ben nog geen 20 dus heb die late game strikes (die lastig horen te zijn) nog niet gedaan.

maar tot nu toe vond ik die maan strike echt ordes van grote lastiger dan die van aarde en venus. Dat kut beest had veel te veel hp en die enemies wat spawnen zijn altijd meerdere knights of 2 wizards.

Na tig keer falen ging een van mn random teammates weg en had een lvl 22 vriend van me het maar ff voor ons afgemaakt 8)7
pi_144476411
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 00:57 schreef KrentebolHooft het volgende:
Vinden jullie die strike van de maan niet ook veel moeilijker dan de andere? Ik ben nog geen 20 dus heb die late game strikes (die lastig horen te zijn) nog niet gedaan.

maar tot nu toe vond ik die maan strike echt ordes van grote lastiger dan die van aarde en venus. Dat kut beest had veel te veel hp en die enemies wat spawnen zijn altijd meerdere knights of 2 wizards.

Na tig keer falen ging een van mn random teammates weg en had een lvl 22 vriend van me het maar ff voor ons afgemaakt 8)7
Uiteindelijk maar een andere strategie bedacht, met zijn alle achter blijven en dan met twee van de drie naar voren, steeds afwisselen en aanvallen, daarna weer terug.

De vijanden durven niet verder dan de 2de doorgang, dus daar was / ben je veilig, uiteindelijk zo verslagen, was wel een pittige missie inderdaad, veel te veel hp, bah :r
pi_144476431
Net met Skate van Gamekings gespeeld op zijn stream. :D
pi_144476564
Dat vind ik inderdaad wel slecht aan dit spel.

Dat vijanden soms niet bij je durven te komen. Zo wordt een gevecht of strike wel heel makkelijk als je gewoon in een hoek gaat schuilen waar de vijand toch niet durft te komen :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 01:03 schreef Cikx het volgende:
Net met Skate van Gamekings gespeeld op zijn stream. :D
Haha lachen man :D
  zaterdag 13 september 2014 @ 02:33:06 #202
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_144477433
Ik heb al 3 strange coins, nog maar 9 voor Exotic Armor :D
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_144477485
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:10 schreef Sala-adin het volgende:
Iemand zin om wat missies te doen? Xbone :9
voeg me toe,

GT: it i masta daco
Waz met jou!
pi_144477742
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:34 schreef KapiteinKoala het volgende:
Mijn armor begint eindelijk iets vetter uit te zien. :D
[ afbeelding ]
Hoe kan je zo die foto van je gear vinden?.

Lijkt me wel vet als iedereen hier zijn voortgang post wat betreft gear en zo kan je een beetje zien wat iedereen heeft :D.
Waz met jou!
pi_144478098
Mijn hunter ziet er nog niet echt indrukwekkend uit, maar mijn hand pistol rockt :)



https://www.bungie.net/en(...)843009215289018#gear
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_144478592
OK, dit wordt TL;DR voor de meesten, maar ik wil het toch even kwijt. Heb nu flink wat uurtjes in Destiny gestoken, en het is overhyped. Het is gewoon niet zo'n hele goede game en ik zou het afraden om het te kopen. Ik heb er echt spijt van dat ik hier 70 euro voor neer heb geteld. Het is de eerste keer dat ik een game pre-order, en het is gelijk één van de grootste teleurstellingen in de gameswereld ooit. Alleen Daikatana was kutter.

Don't get me wrong. Destiny is een hele functionele shooter. Het doodschieten van vijanden voelt heerlijk, het spel is heel responsief en het is naar mijn mening net een stapje meer gestroomlijnd dan Halo. Daarnaast ziet het er prachtig uit. Ze hebben zichzelf echt overtroffen. Maar dat maakt nog geen goede game. Dat is alleen een mooie jas die aangetrokken wordt, maar de inhoud is gewoon ronduit zwak.

Ten eerste is er te weinig content. Te weinig om de wereld die ze hebben gecreëerd overeind te houden. Het verhaal is kut. De voice acting is slecht en voor een game waarbij je het universum en de mensheid moet redden verwacht je wel iets meer characters die er toe doen en waar je tekstuele interactie mee hebt dan 3. Er is geen gevoel van urgentie, en waar al die vijanden vandaan komen en wat hun motieven zijn wordt je alleen uitgelegd op een stel trading cards die je niet in-game kunt bekijken. Bye bye backstory.

Als de gameplay van de campaign dan nog interessant was, zou dat veel goed maken. Maar je schiet eindeloze hordes vijanden neer die allemaal bestaan uit 4 of 5 van dezelfde typen vijanden. Hive, Fallen, Vex, ze hebben allemaal dezelfde soorten vijanden en ze zijn absoluut niet moeilijk om dood te maken. Er is namelijk een volkomen non-existente AI. Ze schieten op je en gaan granaten uit de weg, maar de tactiek die altijd werkt is je iets terugtrekken, sniper pakken en alles kapot knallen. Eindbazen zijn niets meer dan exact dezelfde types als gewone vijanden, alleen met meer HP. Aanvallen zijn niet gevarieerd en kun je makkelijk uit de weg gaan.

Is het spel leuker met meer mensen? Ja. Alleen een team vormen met die mensen, daar wordt in het spel geen enkele aanleiding toe gegeven. Dan is er nog de Tower. Een social hub, als ik Bungie mag geloven. Nou, de enige sociale opties die je hebt zijn dansen en springen, verder gaat de interactie met wildvreemde niet. Geen chat en een clansysteem dat volkomen onduidelijk is. Voor een spel dat sociale interactie hoog op het lijstje heeft staan maken ze je het wel verdomd moeilijk om met vreemden af te spreken welke content je wilt runnen. Nu is het vooral fireteams joinen en dan maar zien wat de ander van plan was.

De Strike missions leken een goed idee. In de praktijk komt er nul tactiek bij kijken en is het vooral een kwestie van heel lang op een eindbaas schieten. Als in, een minuut of 20. Dat is niet het spel moeilijker maken, dat is het spel nodeloos langdradig maken. De meeste eindbazen kennen namelijk geen fases, waardoor de eerste drie minuten schieten hetzelfde is als de laatste drie minuten, en alle tijd er tussenin. Bespaar me die tijd.

Conclusie: Een functionele game, maar zwaar overhyped en zelfs zonder hype niet meer dan een middelmatige shooter. Niet omdat het slecht speelt, maar omdat de wereld oninteressant is, en de vijanden te makkelijk en te weinig gevarieerd. Het is als gaan eten in een goed restaurant, en vervolgens patat met een kroket en mayo krijgen.
pi_144478692
Ik vind het wel bijzonder dat je de overdreven hype, gecreëerd door dezelfde journalisten die de game nu afkraken, als argument gebruikt tegen de game zelf.

Ben het zeker met je eens dat het geen 'killer-app' is en er zijn genoeg punten voor verbetering vatbaar (zeker het gebrek aan social mogelijkheden zoals je zegt), maar in mijn ogen is het wel een hele solide co-op shooter met prachtige omgevingen en dito geluidseffecten en soundtrack.

Zelf ben ik in ieder geval niet teleurgesteld, ik heb de beta gespeeld en wist wat ik kon verwachten, de uiteindelijke game is meer van hetzelfde en voor mij dus prima.

Sowieso vind ik het wel opvallend dat vrijwel alle media lyrisch waren over de beta maar de uiteindelijke game ineens afkraken, dan vraag ik me echt af wat je verder had verwacht.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144478751
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 09:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat je de overdreven hype, gecreëerd door dezelfde journalisten die de game nu afkraken, als argument gebruikt tegen de game zelf.

Ben het zeker met je eens dat het geen 'killer-app' is en er zijn genoeg punten voor verbetering vatbaar (zeker het gebrek aan social mogelijkheden zoals je zegt), maar in mijn ogen is het wel een hele solide co-op shooter met prachtige omgevingen en dito geluidseffecten en soundtrack.

Zelf ben ik in ieder geval niet teleurgesteld, ik heb de beta gespeeld en wist wat ik kon verwachten, de uiteindelijke game is meer van hetzelfde en voor mij dus prima.

Sowieso vind ik het wel opvallend dat vrijwel alle media lyrisch waren over de beta maar de uiteindelijke game ineens afkraken, dan vraag ik me echt af wat je verder had verwacht.
Ik snap dat wel. De beta is ook gewoon goed, want het spel speelt erg goed. De AI was niet super, maar er zouden meer vijanden komen, andere rassen, andere planeten. Maar wat de volledige game blijkt te zijn is een shooter zonder context, met vijanden die, ongeacht het ras, uit dezelfden typen bestaan en die allemaal te verslaan zijn door achteruit te blijven lopen en te schieten. Eindbazen kennen daarnaast geen fasen, en van enig tweaken van de Strike missies lijkt geen sprake geweest.

De beta smaakte naar meer. Zat vol met cues dat ze er toffe dingen mee konden doen, maakte je benieuwd naar het verhaal en daagde je uit om na te denken wat voor een dingen ze nog meer op je af gaan sturen. De volledige game blijkt een hele lange versie van de beta, met andere locaties. De vijanden doen altijd hetzelfde, het verhaal is er blijkbaar gewoon niet en samenspelen met onbekenden is niet verbeterd.

Je krijgt een goede shooter, maar je krijgt een kutverhaal en heel slecht uitgewerkte vijanden en campaign. Dat kun je aan die beta niet zien.
pi_144478788
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 09:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat je de overdreven hype, gecreëerd door dezelfde journalisten die de game nu afkraken, als argument gebruikt tegen de game zelf.
Dit. Dit snap ik dus ook niet zo. Ik kan me in sommige van je conclusies wel vinden (weinig sociale interactie bijv.), maar om nu de hype erbij te halen in een review, dat snap ik niet zo goed. Ik krijg een beetje de indruk dat je er zelf veel te veel van verwacht had en dat de game niet aan jouw verwachtingen kan voldoen. Jammer.

Na de beta had ik allang het idee dat het spel alle hype niet waard was, maar ik vond het leuk en interessant genoeg om hem te gaan halen. Ik speel het intussen met een vriend en we spelen het vrij casual. En daar leent het spel zich wat mij betreft uitstekend voor: gewoon gezellig met iemand anders een uurtje of 2 samen coop doen.
pi_144478823
Ik vind 'alle enemies kun je verslaan door achteruit lopend te schieten' wel erg kort door de bocht hoor. ;)

Misschien zijn mijn maatjes en ik wel ontzettend slecht maar wij hebben hier en daar echt weleens moeite met de AI vijanden.

Merk regelmatig dat ik een encounter onderschat iig.

Verhaaltechnisch ook met je eens trouwens maar ik speel dit soort spellen daar niet voor. Wel is het achteraf enigszins lachwekkend dat Bungie vertelde dat ze hoopten dat de lore van Destiny in hetzelfde rijtje zou komen te staan als een Star Wars of LOTR. :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 09:21 schreef Morri het volgende:
Ik speel het intussen met een vriend en we spelen het vrij casual. En daar leent het spel zich wat mij betreft uitstekend voor: gewoon gezellig met iemand anders een uurtje of 2 samen coop doen.
Precies! Beetje ouwehoeren en knallen maar, als beloning wat nieuwe loot en op naar de volgende missie.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144478862
Wacht even, een game waarbij meer dan een jaar beloofd wordt dat je een episch gevecht gaat voeren met heel diverse alien races om het universum te redden, maar in de praktijk krijg je generieke missies waarbij je vooral aan het wachten bent op je Ghost die dingen downloadt terwijl je hordes vijanden afknalt terwijl je wacht, dat is zelf-gecreërde hype?

Ik speel lang genoeg games om alles met korrels zout te nemen, en kan eerlijk zeggen dat ik nog nooit teleurgesteld ben geweest in wat een game uiteindelijk bracht. Dit is de allereerste keer. Het is namelijk gewoon niet wat Bungie heeft gezegd in interviews. Dat is geen hype die de pers creëert, dat is gewoon niet genoeg leveren om je claims waar te maken.
pi_144478884
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Precies! Beetje ouwehoeren en knallen maar, als beloning wat nieuwe loot en op naar de volgende missie.
Als die loot nou interessant zou worden ;) Ik had in de beta geen killer loot verwacht. Je speelt tot level 8. Maar wat ik hier mis zijn guns met de wow-factor die je soms in Borderlands krijgt. Of loot met grappige perks zoals in Diablo. Je krijgt hier gewoon een betere gun die meer damage uitpoept. De upgrades aan wapens zijn namelijk ook niet echt hemelbestormend. Het is dezelfde loot als in de beta, maar dan met een hogere level requirement. Dat blijft niet interessant en is gewoon te weinig een motivator om dezelfde generieke missies opnieuw te spelen, maar dan voor betere loot.
pi_144479088
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 09:29 schreef Mystikvm het volgende:
Wacht even, een game waarbij meer dan een jaar beloofd wordt dat je een episch gevecht gaat voeren met heel diverse alien races om het universum te redden, maar in de praktijk krijg je generieke missies waarbij je vooral aan het wachten bent op je Ghost die dingen downloadt terwijl je hordes vijanden afknalt terwijl je wacht, dat is zelf-gecreërde hype?

Ik speel lang genoeg games om alles met korrels zout te nemen, en kan eerlijk zeggen dat ik nog nooit teleurgesteld ben geweest in wat een game uiteindelijk bracht. Dit is de allereerste keer. Het is namelijk gewoon niet wat Bungie heeft gezegd in interviews. Dat is geen hype die de pers creëert, dat is gewoon niet genoeg leveren om je claims waar te maken.
Ik ben tot nu toe (alle Earth missies, alle Maan missies op de Strike na en de eerste Venus missie) op iedere planeet andere vijanden tegen gekomen? Ja er lopen ook steeds Vex(?) figuren bij maar dus ook nieuwe (die 'ogen' en ogres bv.)

Persoonlijk uiteraard maar ondanks dat vaak de Ghost gaat scannen en jij hordes vijanden moet afschieten heb ik daar toch al wel vaak een 'episch' gevoel bij gehad. De artstyle en de soundtrack dragen hier wat mij betreft heel erg aan bij.

Bungie heeft verder volgens mij amper dingen geroepen die niet waar zijn gemaakt, zij benadrukten ook steeds dat de game geen MMO is terwijl sommige media daar juist wel op bleven hameren.

Misschien dat de dingen die (nog?) niet zijn waargemaakt te ambitieus bleken te zijn en het uiteindelijke 'out of the box' pakket dat je krijgt bij de aanschaf nu zou ik ook zeker geen hoger cijfer dan een 8 geven, maar een 6/10 zoals Gamespot geeft? Dan vraag ik mij echt af wat zij dan wel goede spellen vinden. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144479487
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 01:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Uiteindelijk maar een andere strategie bedacht, met zijn alle achter blijven en dan met twee van de drie naar voren, steeds afwisselen en aanvallen, daarna weer terug.

De vijanden durven niet verder dan de 2de doorgang, dus daar was / ben je veilig, uiteindelijk zo verslagen, was wel een pittige missie inderdaad, veel te veel hp, bah :r
Hoe ver blijf je dan terug, als wij bij de ingang bleven spawnede er zo'n vliegend ding dat ons behoorlijk hard butfuckte
pi_144479684
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 06:28 schreef Ceased2Be het volgende:
Mijn hunter ziet er nog niet echt indrukwekkend uit, maar mijn hand pistol rockt :)

[ afbeelding ]

https://www.bungie.net/en(...)843009215289018#gear
Hoe kan ik mijn afbeelding zo posten?.. ik kan namelijk nergens mijn profile vinden op bungie :')
Waz met jou!
pi_144479796
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik ben tot nu toe (alle Earth missies, alle Maan missies op de Strike na en de eerste Venus missie) op iedere planeet andere vijanden tegen gekomen? Ja er lopen ook steeds Vex(?) figuren bij maar dus ook nieuwe (die 'ogen' en ogres bv.)

Persoonlijk uiteraard maar ondanks dat vaak de Ghost gaat scannen en jij hordes vijanden moet afschieten heb ik daar toch al wel vaak een 'episch' gevoel bij gehad. De artstyle en de soundtrack dragen hier wat mij betreft heel erg aan bij.

De vijanden op Venus zijn van een andere soort dan die op de maan, en je moet ze in de buik schieten. Maar het zijn dezelfde types. Geen noemenswaardige andere abilities. Ander model, zelfde gameplay. Verder bestaat de hele game uit van kamer naar kamer lopen waar weer nieuwe vijanden wachten terwijl je geen idee hebt waarom ze daar zijn.

Hetzelfde geldt voor het mechaniek waarbij je Ghost scant. Drie waves vijanden, waarbij de laatste wave een soort van eindbaas heeft. Die hetzelfde is als een reguliere vijand, alleen met meer health. Dat vind ik geen uitdaging. Vervolgens is de Ghost klaar en krijg je een paar regels dialogue waar geen touw aan vast te knopen is. De loot die je als dank krijgt is niet spannend. Items die meer schade doen, that's all.
pi_144480333
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 10:22 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Hoe ver blijf je dan terug, als wij bij de ingang bleven spawnede er zo'n vliegend ding dat ons behoorlijk hard butfuckte
Net achter de muur, waar het vliegende ding hangt, je kan om de hoek gaan staan, daar kun je niet geraakt worden. Niet te ver terug lopen, anders ga je dood en mag je opnieuw beginnen.
pi_144481248
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 10:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Hoe kan ik mijn afbeelding zo posten?.. ik kan namelijk nergens mijn profile vinden op bungie :')
Heb je al wel een profile aangemaakt op de site? Je moet je namelijk wel een keer aanmelden dan krijg je een profilepagina net als in mijn link.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_144482635
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 09:03 schreef Mystikvm het volgende:
OK, dit wordt TL;DR voor de meesten, ...
Ik ben het met bijna al je punten eens, maar desondanks is de game voor mij totaal geen teleurstelling, vermaak ik me er prima mee en is het gewoon wat ik had verwacht ervan.

Omgevingen, schietactie en soundtrack zijn echt perfect, jammer vind ik dat ze het 'zelf exploren' zo saai hebben gemaakt. Steeds dezelfde fetch-missies en het gebied heb je al helemaal verkend tijdens de missies zelf. Toen ik bij de beta de eerste maan missie had gespeeld en erna ging exploren en mezelf verloor in Hellmouth, was ik echt blown away. Zelf ontdekt en het was ontzettend groot en tof, maar als je er in het volledige spel bij 5 andere missies naartoe gestuurd wordt, neemt het toch wat van de magie weg. Dat is jammer.

In je kritiek dat de AI slecht is kan ik me niet zo vinden (misschien omdat ik nooit snipers gebruik), maar vind de vijanden wel slim met cover zoeken e.d. Zoals die captains en wizards die meteen uit je zicht gaan staan als je hun shield wegschiet. Ook ben ik het niet met je eens dat alle vijanden zowat hetzelfde zijn, op Mars heb je bijvoorbeeld die gasten met een gigantisch schild waar je echt goed moet mikken om ze te kunnen killen. Toch wat anders dan zo'n dreg. Wel vind ik het jammer dat er bij bosses weinig tactisch inzicht nodig is, het zijn inderdaad gewoon bulletsponges en dat gewoon cheap, wat ik ook jammer vind is dat je niet loot van de bosses zelf krijgt, maar pas aan het eind van de missie. Geeft toch wat minder voldoening.

Te weinig content ben ik niet met je eens, ben er veel langer mee bezig dan de gemiddelde shooter en dan is er ook nog eens de Crucible. Wel ben ik het gebrek aan variatie met je eens, ze hadden inderdaad meer variatie in de missies kunnen aanbrengen. Elke missie is weer horde-mode. Al was het maar wat puzzels, het had de game wat meer variatie gegeven.

Ook eens met je gebrek aan sociale mogelijkheden, je kunt echt helemaal niks met een clan? :?
Hopelijk gaan ze dit nog fixen.

Voor mij is het al met al misschien toch iets minder dan ik ervan verwacht had nu ik dit zo lees, maar toch vermaak ik me er prima mee voor wat het is.
pi_144482833


Die oranje helm :%
pi_144482843
Zelf had ik gehoopt dat er iets meer variatie zou zijn op de planeten zelf en niet 5x over hetzelfde stuk heen lopen. Tevens, voertuigen, alleen een Star Wars "voertuig" en meer niet.. ;(.

Naar mijn idee hebben ze zich er met de missies erg makkelijk vanaf gemaakt.

Gelukkig heb ik het spel voor de co-op en daar vermaak ik mij prima mee :D
pi_144483042
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 00:57 schreef KrentebolHooft het volgende:
Vinden jullie die strike van de maan niet ook veel moeilijker dan de andere? Ik ben nog geen 20 dus heb die late game strikes (die lastig horen te zijn) nog niet gedaan.

maar tot nu toe vond ik die maan strike echt ordes van grote lastiger dan die van aarde en venus. Dat kut beest had veel te veel hp en die enemies wat spawnen zijn altijd meerdere knights of 2 wizards.

Na tig keer falen ging een van mn random teammates weg en had een lvl 22 vriend van me het maar ff voor ons afgemaakt 8)7
Was dat die strike met dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?
pi_144483733
Die van mij ziet er nog niet echt vet uit maar wel een erg fijn wapen al.

pi_144483931
Dit ben ik :+



Wat doen jullie eigenlijk met die overige spullen die je niet draagt? Verkoop je ze weer of sla je ze ergens op?
pi_144483972
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:13 schreef Vault-Boy het volgende:
Dit ben ik :+

[ afbeelding ]

Wat doen jullie eigenlijk met die overige spullen die je niet draagt? Verkoop je ze weer of sla je ze ergens op?
Ik verkoop alles wat ik de moeite niet waard vind.

Oh en mn eerste Crucible potje was een beste :D

http://www.bungie.net/en/(...)216257894/60063359?_

2.67 kd :D

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2014 14:15:27 ]
  zaterdag 13 september 2014 @ 14:21:36 #226
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_144484136
Gisteren alleen geprobeerd om die maan missie te doen waarbij je op een gegeven moment die drie witches af moet maken, om dan vervolgens drie waves te krijgen die je moet tegen houden. Toen ik bij die laatste wave de boss ook nog zag, heb ik het maar opgegeven. Was bijna door mijn ammo heen.

Misschien vanavond maar eens met wat anderen proberen.
pi_144484494
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:14 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ik verkoop alles wat ik de moeite niet waard vind.

Oh en mn eerste Crucible potje was een beste :D

http://www.bungie.net/en/(...)216257894/60063359?_

2.67 kd :D
Had gisteren een crucible potje en 2 gasten kregen een legendary op het einde en ik niks. :(
Maar ben vrij slecht, misschien dat het door mijn handgun komt haha.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:21 schreef Chevalric het volgende:
Gisteren alleen geprobeerd om die maan missie te doen waarbij je op een gegeven moment die drie witches af moet maken, om dan vervolgens drie waves te krijgen die je moet tegen houden. Toen ik bij die laatste wave de boss ook nog zag, heb ik het maar opgegeven. Was bijna door mijn ammo heen.

Misschien vanavond maar eens met wat anderen proberen.
En dat is pas de tussenbaas. :D
pi_144484559
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:35 schreef Cikx het volgende:

[..]

Had gisteren een crucible potje en 2 gasten kregen een legendary op het einde en ik niks. :(
Maar ben vrij slecht, misschien dat het door mijn handgun komt haha.

[..]

En dat is pas de tussenbaas. :D
Ik was in die pot de enige die NIETS kreeg terwijl ik de op 2na hoogste score had. Ik heb met de crucible potjes ontzettend weinig geluk gehad tot nu toe qua loot.
pi_144485135
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:21 schreef Chevalric het volgende:
Gisteren alleen geprobeerd om die maan missie te doen waarbij je op een gegeven moment die drie witches af moet maken, om dan vervolgens drie waves te krijgen die je moet tegen houden. Toen ik bij die laatste wave de boss ook nog zag, heb ik het maar opgegeven. Was bijna door mijn ammo heen.

Misschien vanavond maar eens met wat anderen proberen.
Niet bang zijn dat je ammo op gaat raken, als alles leeg is dan krijg je na 30 seconden weer een nieuwe voorraad :D
pi_144487557
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 09:03 schreef Mystikvm het volgende:
OK, dit wordt TL;DR voor de meesten, maar ik wil het toch even kwijt. Heb nu flink wat uurtjes in Destiny gestoken, en het is overhyped. Het is gewoon niet zo'n hele goede game en ik zou het afraden om het te kopen. Ik heb er echt spijt van dat ik hier 70 euro voor neer heb geteld. Het is de eerste keer dat ik een game pre-order, en het is gelijk één van de grootste teleurstellingen in de gameswereld ooit. Alleen Daikatana was kutter.

Don't get me wrong. Destiny is een hele functionele shooter. Het doodschieten van vijanden voelt heerlijk, het spel is heel responsief en het is naar mijn mening net een stapje meer gestroomlijnd dan Halo. Daarnaast ziet het er prachtig uit. Ze hebben zichzelf echt overtroffen. Maar dat maakt nog geen goede game. Dat is alleen een mooie jas die aangetrokken wordt, maar de inhoud is gewoon ronduit zwak.

Ten eerste is er te weinig content. Te weinig om de wereld die ze hebben gecreëerd overeind te houden. Het verhaal is kut. De voice acting is slecht en voor een game waarbij je het universum en de mensheid moet redden verwacht je wel iets meer characters die er toe doen en waar je tekstuele interactie mee hebt dan 3. Er is geen gevoel van urgentie, en waar al die vijanden vandaan komen en wat hun motieven zijn wordt je alleen uitgelegd op een stel trading cards die je niet in-game kunt bekijken. Bye bye backstory.

Als de gameplay van de campaign dan nog interessant was, zou dat veel goed maken. Maar je schiet eindeloze hordes vijanden neer die allemaal bestaan uit 4 of 5 van dezelfde typen vijanden. Hive, Fallen, Vex, ze hebben allemaal dezelfde soorten vijanden en ze zijn absoluut niet moeilijk om dood te maken. Er is namelijk een volkomen non-existente AI. Ze schieten op je en gaan granaten uit de weg, maar de tactiek die altijd werkt is je iets terugtrekken, sniper pakken en alles kapot knallen. Eindbazen zijn niets meer dan exact dezelfde types als gewone vijanden, alleen met meer HP. Aanvallen zijn niet gevarieerd en kun je makkelijk uit de weg gaan.

Is het spel leuker met meer mensen? Ja. Alleen een team vormen met die mensen, daar wordt in het spel geen enkele aanleiding toe gegeven. Dan is er nog de Tower. Een social hub, als ik Bungie mag geloven. Nou, de enige sociale opties die je hebt zijn dansen en springen, verder gaat de interactie met wildvreemde niet. Geen chat en een clansysteem dat volkomen onduidelijk is. Voor een spel dat sociale interactie hoog op het lijstje heeft staan maken ze je het wel verdomd moeilijk om met vreemden af te spreken welke content je wilt runnen. Nu is het vooral fireteams joinen en dan maar zien wat de ander van plan was.

De Strike missions leken een goed idee. In de praktijk komt er nul tactiek bij kijken en is het vooral een kwestie van heel lang op een eindbaas schieten. Als in, een minuut of 20. Dat is niet het spel moeilijker maken, dat is het spel nodeloos langdradig maken. De meeste eindbazen kennen namelijk geen fases, waardoor de eerste drie minuten schieten hetzelfde is als de laatste drie minuten, en alle tijd er tussenin. Bespaar me die tijd.

Conclusie: Een functionele game, maar zwaar overhyped en zelfs zonder hype niet meer dan een middelmatige shooter. Niet omdat het slecht speelt, maar omdat de wereld oninteressant is, en de vijanden te makkelijk en te weinig gevarieerd. Het is als gaan eten in een goed restaurant, en vervolgens patat met een kroket en mayo krijgen.
Helemaal niet mee eens, ik ben een casual gamer, ik vind dit geweldig!
Snap trouwens niet dat sommige gasten op de fora al binnen twee dagen lvl 20 of hoger zijn, dan heb je echt geen leven, ik heb 2 avonden van 7 tot 12 gespeeld en ben lvl 9. Spel is groot zat.
  zaterdag 13 september 2014 @ 16:42:15 #231
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_144487992
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 16:25 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

Helemaal niet mee eens, ik ben een casual gamer, ik vind dit geweldig!
Snap trouwens niet dat sommige gasten op de fora al binnen twee dagen lvl 20 of hoger zijn, dan heb je echt geen leven, ik heb 2 avonden van 7 tot 12 gespeeld en ben lvl 9. Spel is groot zat.
Crucible + bounties en je levelt snel zat. Ik was ook binnen drie dagen level 20.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_144488388
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 16:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Crucible + bounties en je levelt snel zat. Ik was ook binnen drie dagen level 20.
Idd. Als je telkens die bountys van 5000xp haalt gaat het erg snel. Merkte ik gisteren ook. Sommige zijn zo simpel. Complete 5 matches en hoppa 5000xp :D
pi_144489144
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 13 september 2014 @ 17:31:03 #234
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_144489235
Weekly Heroic Strike is best goed te doen solo.
pi_144491084
Wow gewoon even het spel op start menu laten staan en tussendoor wat anders doen. Damn die muziek is echt schitterend :o _O_
  zaterdag 13 september 2014 @ 19:01:39 #236
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_144491657
Fucking hell, 2 uur over die weekly heroic strike gedaan :D :')
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_144492188
Hahaha die ballen in de tower. Net even kort met iemand anders voetballen :') :+
pi_144492344
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 10:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Hoe kan ik mijn afbeelding zo posten?.. ik kan namelijk nergens mijn profile vinden op bungie :')
Gewoon inloggen met je microsoft account.
pi_144492453
En godverdomme nu al de story missions uitgespeeld. :')
  zaterdag 13 september 2014 @ 19:31:54 #240
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_144492547
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 19:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Fucking hell, 2 uur over die weekly heroic strike gedaan :D :')
Haha shit zo lang, welk level ben je?
pi_144492926
Fijn. Is mn xbox one controller naar de klote en ik heb er maar 1. Geen Destiny voor mij vanavond.
pi_144494515
iemand die minstens level 20 is die mij wilt joinen? Gaan de weekly heroic doen samen met een vriend van me.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:40:44 #243
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_144494699
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 19:31 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Haha shit zo lang, welk level ben je?
Level 21 en ik speelde met twee level 25 gasten _O-

Fucking taai
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_144494817
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:10 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

morgen avond kan ik je wel joinen met mn lvl 19 titan :)

Psn: mpad-killer
Sorry ik ben vanavond helaas niet in staat op de PS4 aan te zetten :'( . Morgen waarschijnlijk :)
Narf!
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:49:00 #245
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_144494957
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:34 schreef over_hedge het volgende:
iemand die minstens level 20 is die mij wilt joinen? Gaan de weekly heroic doen samen met een vriend van me.
Ben net 20 geworden met titan.. Als je nog moet beginnen psn: mpad-killer
Ik ben geil
pi_144495082
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 12:12 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Heb je al wel een profile aangemaakt op de site? Je moet je namelijk wel een keer aanmelden dan krijg je een profilepagina net als in mijn link.
Ja ik log in met mijn microsoft account, en dan kan ik mijn profile zien met mijn character die ik heb gemaakt.. maar mijn character is dan een silhout maar wel met gear erbij :').. en op mijn firefox browser dan zijn die textures heel raar :') en kan ik niet de afbeelding in een link zetten als image :')
Waz met jou!
pi_144495365
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:49 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Ben net 20 geworden met titan.. Als je nog moet beginnen psn: mpad-killer
mm ik probeerde het net met een vriend van me die level 20 is. Dan ga je nog vrij snel dood.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144498800
Hmm pas lvl 18 maar volgensmij heb ik de story mode nu gehaald...?
pi_144501380
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_144502735
Shaders _O_



[ Bericht 0% gewijzigd door KapiteinKoala op 14-09-2014 00:03:46 ]
pi_144504021
hoi ben vandaag begonnen met Destiny maar is er ook zoiets als een clan systeem in dit spel??
pi_144504068
quote:
2s.gif Op zondag 14 september 2014 00:20 schreef Evertjan het volgende:
hoi ben vandaag begonnen met Destiny maar is er ook zoiets als een clan systeem in dit spel??
Er is een FOK!-clan waar je je gewoon bij kunt aanmelden.
pi_144504097
quote:
12s.gif Op zondag 14 september 2014 00:22 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Er is een FOK!-clan waar je je gewoon bij kunt aanmelden.
a oke zie het nu ook in de OP staan :')
pi_144504281
Wow die AI soms :')

Moest de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verslaan en dat was dus een grote robot, maar damn soms is die AI ook niet slim hoor. Ik sprong boven op een plek waar je een beetje kon schuilen, maar wat doet die dan de hele tijd. Blijft die gewoon staan en ik had geen enkel moeite meer om hem neer te halen. Even 3 missiles en mijn power en hoppa hij was neer :') En dat moest een sterke baas voorstellen _O-
pi_144504298
Level 23 bijna 24

Helaas voor jullie doet mijn browser raar (Google Chrome en Firefox) en word mijn Guardian niet weergegeven of met allemaal rare glitches op safari.

Waz met jou!
pi_144504428
Maar wat ik wel raar vind is dat dat je bij het neerknallen van zwakkere enemies niet minder xp krijgt naarmate je omhoogt levelt.
  zondag 14 september 2014 @ 03:46:39 #257
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_144507366
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Level 21 en ik speelde met twee level 25 gasten _O-

Fucking taai
Wtf ik fixde die shit op level 23 solo in 45 minuten :')

Hoe meer mensen hoe meer enemies ook.
pi_144508844
quote:
10s.gif Op zondag 14 september 2014 00:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Wow die AI soms :')

Moest de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verslaan en dat was dus een grote robot, maar damn soms is die AI ook niet slim hoor. Ik sprong boven op een plek waar je een beetje kon schuilen, maar wat doet die dan de hele tijd. Blijft die gewoon staan en ik had geen enkel moeite meer om hem neer te halen. Even 3 missiles en mijn power en hoppa hij was neer :') En dat moest een sterke baas voorstellen _O-
'Bazen' in reguliere story missies zijn nooit moeilijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 14 september 2014 @ 11:01:56 #259
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_144509426
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 03:46 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Wtf ik fixde die shit op level 23 solo in 45 minuten :')

Hoe meer mensen hoe meer enemies ook.
Die weekly kan je niet solo doen hoor.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  zondag 14 september 2014 @ 11:29:02 #260
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_144509882
Met uitzondering van de graphics zijn er toch niet echt grote verschillen tussen de PS3/PS4 versie?

En kan je deze game lang spelen of heb je een lvl cap en ben je er zo doorheen?
Irene is bae <3
pi_144511566
Ben nu lvl 21, kan je nog veel dingen hiernaa of is het alleen je gear upgraden de heletijd en de bazen verslaan?
pi_144512056
quote:
10s.gif Op zondag 14 september 2014 00:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Wow die AI soms :')

Moest de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verslaan en dat was dus een grote robot, maar damn soms is die AI ook niet slim hoor. Ik sprong boven op een plek waar je een beetje kon schuilen, maar wat doet die dan de hele tijd. Blijft die gewoon staan en ik had geen enkel moeite meer om hem neer te halen. Even 3 missiles en mijn power en hoppa hij was neer :') En dat moest een sterke baas voorstellen _O-
Dat heb ik nu met elke baas gehad, tot de laatste paar :P.
DolphinScreensaver.exe
pi_144512081
quote:
5s.gif Op zondag 14 september 2014 11:29 schreef Jiang153 het volgende:
Met uitzondering van de graphics zijn er toch niet echt grote verschillen tussen de PS3/PS4 versie?

En kan je deze game lang spelen of heb je een lvl cap en ben je er zo doorheen?
Level cap is tot 20, daarna kan je tot 26 doorlevelen met wapens en armor.
DolphinScreensaver.exe
pi_144514531
Iemand die de weekly heroic strike wil doen? Ben zelf level 22.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2014 14:48:08 ]
pi_144514718
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 00:30 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Level 23 bijna 24

Helaas voor jullie doet mijn browser raar (Google Chrome en Firefox) en word mijn Guardian niet weergegeven of met allemaal rare glitches op safari.

[ link | afbeelding ]
Nice _O_
pi_144514751
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 14:47 schreef Typisch het volgende:
Iemand die de weekly heroic strike wil doen? Ben zelf level 22.
Next time, als ik wat hoger ben.
  zondag 14 september 2014 @ 15:06:32 #267
429799 Ladineko
STOP! Neko time... (=^..^=)
pi_144514951
Zijn hier mensen die willen teamen om missies enz te doen als co-op. Ik zit vast op een level 4 missie :( momentheel ben ik level 7.

Mijn PSN is Ladineko
pi_144515322
Exodus Vest Chest Armor is mijn eerste legendary. _O_

Is het voor hunters terwijl ik een warlock ben. :')
pi_144515568
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 15:06 schreef Ladineko het volgende:
Zijn hier mensen die willen teamen om missies enz te doen als co-op. Ik zit vast op een level 4 missie :( momentheel ben ik level 7.

Mijn PSN is Ladineko
Heb je toegevoegd. Ben level 6
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
  Redactie Frontpage zondag 14 september 2014 @ 15:30:52 #270
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_144515687
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 00:30 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Level 23 bijna 24

Helaas voor jullie doet mijn browser raar (Google Chrome en Firefox) en word mijn Guardian niet weergegeven of met allemaal rare glitches op safari.

[ link | afbeelding ]
Heb hetzelfde probleem, kan op Firefox niet eens normaal die Bungie site bekijken, enorm traag en vage textures. In Safari kan ik wel alle stats bekijken behalve hoe je character eruit ziet.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 14 september 2014 @ 16:29:54 #272
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_144517679
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 13:09 schreef lDDQD het volgende:

[..]

Level cap is tot 20, daarna kan je tot 26 doorlevelen met wapens en armor.
Dus je kan niet zoveel :?

Naja dan maar Naruto halen
Irene is bae <3
pi_144517944
Zo weer even een strikemissie doen *O*
pi_144519054
Fuck die Nexus Strikemissie :(
  FOK!fotograaf zondag 14 september 2014 @ 17:36:13 #275
364681 over_hedge
pi_144519638
quote:
10s.gif Op zondag 14 september 2014 17:15 schreef Vault-Boy het volgende:
Fuck die Nexus Strikemissie :(
Ik vind alle strike missies best goed te doen eigenlijk.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144519775
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 17:36 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik vind alle strike missies best goed te doen eigenlijk.
die heroic weekly gister gedaan, die is echt moeilijk moet ik zeggen
  FOK!fotograaf zondag 14 september 2014 @ 17:42:54 #277
364681 over_hedge
pi_144519826
quote:
99s.gif Op zondag 14 september 2014 17:41 schreef Roypsv het volgende:

[..]

die heroic weekly gister gedaan, die is echt moeilijk moet ik zeggen
Die heb ik nog niet gedaan. Maar die is moeilijker omdat je sneller dood gaat door die special weapons toch? Maar niet zozeer de bosses zelf. Bij elke is er wel een manier waardoor het allemaal best goed te doen is.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144519891
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 17:42 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Die heb ik nog niet gedaan. Maar die is moeilijker omdat je sneller dood gaat door die special weapons toch? Maar niet zozeer de bosses zelf. Bij elke is er wel een manier waardoor het allemaal best goed te doen is.
klopt ja, op level 24 krijgt je een nieuwe weekly strike maar die kan ik niet doen omdat me gear te laag is.

Btw weet iemand of je ook legendary (paarse) items uit mobs kan looten? want ik heb er nog geen een

[ Bericht 0% gewijzigd door Roypsv op 14-09-2014 17:50:55 ]
pi_144523037
Iemand hierop de PS3 die zin heeft om de werkt heroic strike te doen?
Of ben ik de enige die op ps3 speelt...
  Moderator zondag 14 september 2014 @ 19:40:35 #280
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_144523782
Pff Zin om te spelen maar tegelijk vind ik de uitdaging er niet meer aan zitten :')

Grr
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  FOK!fotograaf zondag 14 september 2014 @ 19:42:54 #281
364681 over_hedge
pi_144523901
probleem vind ik een beetje dat tegen de tijd dat je legendary dingen kan kopen je elke missie 5x gespeeld hebt, elke strike missies 34324332x gedaan hebt en elke map ondertussen kan dromen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator zondag 14 september 2014 @ 19:48:22 #282
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_144524146
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:42 schreef over_hedge het volgende:
probleem vind ik een beetje dat tegen de tijd dat je legendary dingen kan kopen je elke missie 5x gespeeld hebt, elke strike missies 34324332x gedaan hebt en elke map ondertussen kan dromen.
nja dat dus :+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  FOK!fotograaf zondag 14 september 2014 @ 19:53:26 #283
364681 over_hedge
pi_144524403
ik vermaak me wel nog best goed met 3 vs 3 tdm
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144524495
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:42 schreef over_hedge het volgende:
probleem vind ik een beetje dat tegen de tijd dat je legendary dingen kan kopen je elke missie 5x gespeeld hebt, elke strike missies 34324332x gedaan hebt en elke map ondertussen kan dromen.
You say it like it's a bad thing.

Diablo loopt ook nog steeds goed en dat is zeker zo erg ;-)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_144524558
weet iemand waar ik die paarse items kan looten ?
  zondag 14 september 2014 @ 19:58:02 #286
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_144524647
Iemand die nu zin in een strike of wat crucible matches? Mauzizz is de naam.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_144524685
quote:
99s.gif Op zondag 14 september 2014 19:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iemand die nu zin in een strike of wat crucible matches? Mauzizz is de naam.
PS of Xbox?

If XBOX; ik ben er over een kwartiertje weer. moet nog even een huisdier mishandelen :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 14 september 2014 @ 19:59:11 #288
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_144524718
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

PS of Xbox?

If XBOX; ik ben er over een kwartiertje weer. moet nog even een huisdier mishandelen :)
PS4, helaasch.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_144524785
quote:
99s.gif Op zondag 14 september 2014 19:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

PS4, helaasch.
Gecondoleerd.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 14 september 2014 @ 20:00:37 #290
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_144524807
quote:
12s.gif Op zondag 14 september 2014 20:00 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Gecondoleerd.
:D Gewaagd.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_144524854
quote:
99s.gif Op zondag 14 september 2014 19:56 schreef Roypsv het volgende:
weet iemand waar ik die paarse items kan looten ?
  zondag 14 september 2014 @ 20:03:19 #292
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_144524938
quote:
99s.gif Op zondag 14 september 2014 20:01 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Kopen, raids of heel veel geluk hebben in Crucible/Strike.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_144526152
quote:
99s.gif Op zondag 14 september 2014 17:44 schreef Roypsv het volgende:

[..]

klopt ja, op level 24 krijgt je een nieuwe weekly strike maar die kan ik niet doen omdat me gear te laag is.

Btw weet iemand of je ook legendary (paarse) items uit mobs kan looten? want ik heb er nog geen een
Ja dat kan, ze hadden bij mij gister voor het eerst een legendary engram gedropt (kreeg er een blauwe item uit :') )

en uit een blauw engram kreeg ik mijn legendary :')
Waz met jou!
pi_144526416
Buyakasha!

Waz met jou!
pi_144526503
heerlijk potje net :D met mattie samen en ee nkutnoob die weg was gegaan, 2 vs 3.. ik 1vs3 over stand net achter 25 sec left.. kill ik 1 met schieten met special nog net die andere 2, daardoor die headquarter gepakt en nog net gewonnen :7 8-)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  FOK!fotograaf zondag 14 september 2014 @ 21:42:16 #296
364681 over_hedge
pi_144531445
Ik maak net 6 kills in 1 super ding aanval :D Met 6 vs 6 tdm
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144531836
quote:
99s.gif Op zondag 14 september 2014 19:56 schreef Roypsv het volgende:
weet iemand waar ik die paarse items kan looten ?
Ik kreeg er eentje uit zo'n anagram. Jammer dat het niet voor mijn class is alleen. :')
pi_144534703
krijg ik er een is het een blauwe, kk spel
pi_144536172
En deze keer verandert iemand godverdomme de TT.
pi_144536273
waar vind je ammo voor een heavy weapon? Ook gewoon als je mobs killt?
pi_144536287
Closed
DolphinScreensaver.exe
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')