abonnement Unibet Coolblue
pi_144417391
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:25 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat Robyn uiteindelijk geen relatie met Frank aan zal gaan, ze vindt hem best oprecht leuk en interessant maar meer dan vriendschap wordt het gewoon niet.
Wat voorbarig zeg, onderbouw dat eens.
pi_144417589
al die lui op tv komen bijna allemaal via castingbureaus. In het zal me een rotzorg zijn. Kregen die lui die voor diegene moesten zorgen betaald. Niets is wat het lijkt in tv land. O+
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.
pi_144417615
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:49 schreef JenHermes het volgende:
Overigens is die gozer waarmee die Denise ging daten wel een acteur:

http://glamora.ma/2014/09/bnn_stopt_acteur_in_the_undate.html

Ricardo deed namelijk mee aan Take me Out, acteerde in '' Achter gesloten deuren '' en had een aantal rolletjes in Spangas.

Ricardo Gerritsen
Ricardo Gerritsen (Helmond, 2 maart 1990) is een Nederlandse acteur, regisseur en scenarioschrijver.

Inhoud [verbergen]
1 Levensloop
2 Televisie- en filmrollen
3 Theaterrollen
4 Regie en productie
5 Verhaal en scenario
6 Liedjesschrijver
7 Prijzen en nominaties
8 Externe link
Levensloop[bewerken]
Gerritsen begon als acteur in onder andere de speelfilm Gewoon Hans, een verhaal over Hans Teeuwen. In 2008 speelde hij een kleine bijrol in de jeugdserie SpangaS. In 2009 maakte Gerritsen zijn debuut als scenarioschrijver voor de speelfilm Levensweg.

Zijn debuut als regisseer kwam in 2011 bij de sinterklaasserie Sinterklaas en de gouden pendule. Hiervoor schreef hij ook het verhaal en script. Ook in 2012 schreef hij de sinterklaasserie Sinterklaas en het gevaar van de snoepfabriek, waarin hij ook de rol van detectivepiet vertolkte. Zowel in 2011 en 2012 had Gerritsen twee nominaties voor een Gouden Pepernoot. Zijn producties hebben beide nominaties verzilverd.

In 2012 maakte Gerritsen samen met Frank Janssens de videoclip van meidengroep Djumbo met het lied Ik word later Zwarte piet. Tijdens de Djumbo-fandag mocht Gerritsen, als zijn typetje Detectivepiet, de single en bijbehorende videoclip lanceren voor de meiden en al hun fans in Den haag. In datzelfde jaar schreef hij de titelsong voor het sinterklaasfeest De party van Sinterklaas.

In 2013 speelde Gerritsen de rol van Boris in de NET 5-serie Achter gesloten deuren. In maart 2013 maakte hij deel uit van de jury van de Radio 538-Warchild-talentenjacht in Alkmaar. In augustus van dat jaar was hij te zien als overvaller in het RTL 5-programma 112 Noodoproep. In november 2013 was de televisieserie Het nieuws van Sint op verschillende zenders te zien. Gerritsen was verantwoordelijk voor het script, de regie en hij speelde een dubbelrol in de serie als Detectivepiet en Willem van den Hurk. Ook was hij verantwoordelijk voor het script en de regie van de videoclip van de titelsong van Het nieuws van Sint, gezongen door Ralf Mackenbach. In diezelfde periode was hij verantwoordelijk voor het script van de sinterklaasshows in Attractiepark Toverland en voor het script en de regie van de videoclip van de meidengroep Raak!. Daarnaast schreef hij het script van de theatervoorstelling De grote Sint Surprise Show, waarin hij ook de rol van Detectivepiet speelde. Zijn serie Het nieuws van Sint werd op 5 december 2013 uitgeroepen tot beste serie van 2013, waardoor Gerritsen voor het derde jaar op rij de beste was met zijn scripts.

Televisie- en filmrollen[bewerken]
112 Noodoproep (2013) - Overvaller
Het nieuws van Sint (2013) - Detectivepiet / Willem van den Hurk
Achter gesloten deuren (2013) - Boris - Aflevering 59 Een laatste wens
Sinterklaas en het gevaar van de snoepfabriek (2012) - Detectivepiet
Flikken Maastricht (2011) - CIA-agent
Het kasteel van Sinterklaas (2011) - Bakkerspiet
Wraak (2010) - Bram
In Dubio (2010) - Daan
Gewoon Hans (2009) - Toneelspeler
Levensweg (2008) - Mitchel
SpangaS (2008) - Kleine bijrol
Theaterrollen[bewerken]
De grote Sint surpriseshow (2013) - Detectivepiet
Regie en productie[bewerken]
Videoclip Raak, Teddybeer (2013) - Regie
Het nieuws van Sint, videoclip Ralf Mackenbach (2013) - Regie
Het nieuws van Sint (2013) - Regie
Sinterklaas en de gouden pendule (2011) - Regie
Verhaal en scenario[bewerken]
Sinterklaasshow attractiepark Toverland (2013)
De grote Sint surprise show
Videoclip Raak, Teddybeer (2013)
Het nieuws van Sint - videoclip Ralf Mackenbach (2013)
Het nieuws van Sint (2013)
Ik word later Zwarte Piet - Videoclip Djumbo (2012)
Sinterklaas en het gevaar van de snoepfabriek (2012)
Sinterklaas en de gouden pendule (2011)
Levensweg (2009)
Liedjesschrijver[bewerken]
De party van Sinterklaas (2012)
Prijzen en nominaties[bewerken]
Gouden Pepernoot - Beste Sinterklaasserie 2011
Gouden Pepernoot nominatie - Talent van het Jaar 2011
Gouden Pepernoot - Beste Sinterklaasserie 2012
Gouden Pepernoot nominatie - Beste piet 2012 (Detectivepiet)
Reporterpiet nominatie - Beste piet 2013 (Detectivepiet)
Reporterpiet - Beste Sinterklaasserie 2013


Bovenstaande is afkomstig van Ricardo zijn Wikipedia pagina die hij inmiddels verwijderd heeft :')
Laat ze lekker geloven dat het allemaal echt is ;)
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.
pi_144417711
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:40 schreef kaya39 het volgende:
al die lui op tv komen bijna allemaal via castingbureaus. In het zal me een rotzorg zijn. Kregen die lui die voor diegene moesten zorgen betaald. Niets is wat het lijkt in tv land. O+
Ik had het niet over die andere kandidaten, alleen Frank.
pi_144417832
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:45 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik had het niet over die andere kandidaten, alleen Frank.
Denk eerder dat dates van castingbureau komen dan de kandidaten. :)
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.
pi_144418120
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:31 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat voorbarig zeg, onderbouw dat eens.
Ik geloof gewoon niet dat zij meer dan vriendschap voor hem voelt, maar ik hoop van harte dat ik er naast zit. Ik vind Frank ook heel sympathiek.

Maar het is allemaal net iets te mooi om waar te zijn :)
٩๏̯͡๏)۶
pi_144418202
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:00 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Maar het is allemaal net iets te mooi om waar te zijn :)
Dit ja.
pi_144421255
Ik denk dat Robyn wel echt is. Verplaats je eens in de situatie van Frank. Frank is een slimme gozer die zich echt niet zo te kijk laat zetten op de nationale tv door een actrice. Robyn is typisch een vrouw die het innerlijk bepalender vind dan het uiterlijk. Ook het moment net voor de zoen voelde je gewoon de spanning bij beide

[ Bericht 12% gewijzigd door JenHermes op 11-09-2014 15:04:06 ]
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_144423823
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:37 schreef JenHermes het volgende:
Frank is een held en als hij geen spasme had gehad, dan was hij gewoon een player en mooiboy number one geweest, al die jaloerse reacties hier :')
Dat is ook weer wat overdreven ;) maar idd, sympathieke gast.
quote:
Ik vind die Robyn ook heel erg bij hem passen, zij kijkt verder dan zijn beperking. Die chick van zijn eerste date was gelijk afstandelijk nadat ze zag dat hij een beperking heeft.
Ik blijf zo hopen dat het echt is O+ Dat er nog zulke meisjes als Robyn bestaan, tegenover al die kortzichtige bitches tegenwoordig in Nederland, anno 2014.
pi_144425753
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:09 schreef erik013 het volgende:
Dat is ook weer wat overdreven maar idd, sympathieke gast.
Hoezo? Lelijk is hij absoluut niet hoor(no homo) dus als hij geen spasme had gehad, dan waren zijn bedpartners niet meer op twee handen te tellen
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
  roze donderdag 11 september 2014 @ 17:37:37 #36
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144426716
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:09 schreef erik013 het volgende:
Dat is ook weer wat overdreven ;) maar idd, sympathieke gast.
Ik ben het anders wel met JenHermes eens. Zonder spasme was Frank echt wel een mooiboy geweest hoor.. En nog steeds is hij niet lelijk. En ik heb nog steeds zoveel respect voor zijn vrienden! Wat een geweldige vrienden heb je dan zeg (ze krijgen er wel voor betaald trouwens door Frank, vanuit zijn PGB)
Your beauty never ever scared me.
pi_144446923
quote:
2s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:37 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik ben het anders wel met JenHermes eens. Zonder spasme was Frank echt wel een mooiboy geweest hoor.. En nog steeds is hij niet lelijk. En ik heb nog steeds zoveel respect voor zijn vrienden! Wat een geweldige vrienden heb je dan zeg (ze krijgen er wel voor betaald trouwens door Frank, vanuit zijn PGB)
Ja geweldig. Vrienden die je moet betalen.

Maar heel dit programma is natuurlijk gescript en nep. Zo'n meid die na 2 dates al zegt dat ze verliefd aan het worden is. :')
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 12 september 2014 @ 10:35:00 #38
176766 crew  zoem
zoemt
pi_144448017
Gescript of niet; het was tenminste een leuke date om te zien :)
  roze vrijdag 12 september 2014 @ 10:50:46 #39
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144448413
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 09:39 schreef Craptacular het volgende:
Ja geweldig. Vrienden die je moet betalen.
Frank krijgt gewoon PGB om dit soort hulp in te kopen. Dat zijn vrienden er een bijdrage voor krijgen is helemaal niet raar.. Hun doen gewoon het werk van een verzorger en dat is best zwaar
Your beauty never ever scared me.
pi_144459028
Wel direct voor aan in de rij bij pretparken :7
pi_144461767
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
Wel direct voor aan in de rij bij pretparken :7
Mjah dat heb ik nooit gesnapt, alsof je opeens niet kan wachten als je in een rolstoel zit of een beetje mank loopt. Vaak ook nog een heel gezin erbij dat ook dankbaar gebruik maakt van het voorkruipen.
pi_144470041
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:35 schreef Platina het volgende:

[..]

Mjah dat heb ik nooit gesnapt, alsof je opeens niet kan wachten als je in een rolstoel zit of een beetje mank loopt. Vaak ook nog een heel gezin erbij dat ook dankbaar gebruik maakt van het voorkruipen.
Mensen met een handicap worden snel verdrongen. Ik spreek uit ervaring!
  vrijdag 12 september 2014 @ 22:27:37 #43
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144470455
Ik ben een in en inslecht mens, ik imiteer als we kijken continue de zenuwtrekjes van Arnoud :@

Arno nog niet gespot trouwens, aparte 80's haircut :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_144476448
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben een in en inslecht mens, ik imiteer als we kijken continue de zenuwtrekjes van Arnoud :@

Arno nog niet gespot trouwens, aparte 80's haircut :P
Waarom doe je dat dan, imiteer je ook het spasme van Frank?
ADHD-C
pi_144481992
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:18 schreef Rmie het volgende:

[..]

Mensen met een handicap worden snel verdrongen. Ik spreek uit ervaring!
Puur uit nieuwsgierigheid, hoe wordt je dan verdrongen? Er zijn toch hekken waar je tussen in de rij staat? Dan kunnen mensen je toch moeilijk voorbij, want het is dan toch duidelijk dat ze inhalen.
pi_144483967
Genoeg, mensen die sneaky zijn en de zwakte van andere gebruiken. Ik heb lange tijd in de zorg gewerkt en heb het een en ander meegemaakt en gezien.
  zaterdag 13 september 2014 @ 18:01:34 #47
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_144490101
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:52 schreef Mani89 het volgende:

Ik moest een Lucille grap maken, sorry.
De mensen zijn gek geworden
pi_144648194
Die Robyn is echt leuk! Hoop dat het echt is O+
pi_144654974
Wanneer is de volgende aflevering? Gisteren niet ivm CL-voetbal.
pi_144663641
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:25 schreef erik013 het volgende:
Wanneer is de volgende aflevering? Gisteren niet ivm CL-voetbal.
Ow jammer, wilde het net terugkijken die kneuzenkermis.
Volgende week woensdag dan weer?
5 Ferrari's op videoband!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')