abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 september 2014 @ 15:22:50 #1
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144390069



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
pi_144390105
hoi
  woensdag 10 september 2014 @ 15:27:21 #3
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144390169
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:24 schreef Downstar het volgende:
hoi
Hallo Neerster :W
  woensdag 10 september 2014 @ 15:33:43 #4
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_144390328
Aankomend weekend op Chinese tablet jacht :7

Tips en ervaringen zijn uiteraard welkom :Y
pi_144390645
Lol, nakomertje van de paypal-gedoe*
gisteren binnengekregen.
Nog eens 3 accu's binnengekregen.
Nu dus in totaal 6 stuks :')


Nu eens kijken welke van de 2 bestellingen dit is en refund terugbetalen...
Zijn zo'n 3 of 4 maanden geleden besteld.

* PayPal had plotseling geen huisnummer meer bij mijn adres staan waardoor verschillende pakketjes nooit zijn bezorgd.
  woensdag 10 september 2014 @ 16:09:11 #6
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_144391367
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:59 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Fiio e06, e05 ?
Daar heb ik ook naar gekeken, maar lijken me net te weinig mogelijkheden te bieden.. Alleen volgende stap is dan de E11K, daar tussen zit niets.

http://www.shenzhenaudio.(...)of-e11-2014-new.html

Eigenlijk wel meer dan ik uit wilde geven (rond de $.45), maar wel een redelijke allround als ik het zo lees. En aangezien ik geen expert ben op dit gebied wordt het moeilijk om de goede keuze te maken.
pi_144392220
Ik heb iets bij MP4nation besteld krijg volgende melding bij track en order
quote:
INFORMATION ACKNOWLEDGED BY LOCAL POSTAL AGENT
Betekent dat het pakketje in Nederland is ?
  woensdag 10 september 2014 @ 16:39:32 #8
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144392348
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:34 schreef MarkBroflovski het volgende:
Ik heb iets bij MP4nation besteld krijg volgende melding bij track en order

[..]

Betekent dat het pakketje in Nederland is ?
Gooi je code eens hier doorheen:
http://parcels-uk.tntpost.com
pi_144392376
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:39 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Gooi je code eens hier doorheen:
http://parcels-uk.tntpost.com
Error dus gewoon nog wachten dus :7
pi_144398142
Ik heb via tinydeal Awei ES800m oortjes besteld, maar vind het geluid eerlijk gezegt vrij matig. Kan de bass nog niet echt ontdekken.
Nu zie ik op veel plaatjes dat de oordopjes op de achterkant een L of een R hebben zitten. Nu zit er bij mij een geel dopje op zoas dit:


Is er enige manier om na te gaan of het originele zijn?
Misschien ligt het er ook aan dat ik niet de goede rubbere dopjes erop heb zitten hoor, maar hoe krijg ik die krengen er in vredesnaam af?!
pi_144399078

Besteld voor ¤13,60 maar die koers? Wisselkoers: 1 EUR = 1,25044 USD bij Paypall gelukkig 5 $ korting bij Pandawill
  woensdag 10 september 2014 @ 20:15:32 #12
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144399337
Ja, die koers is om te janken. :P
pi_144399498
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:39 schreef tharonny het volgende:
Ik heb via tinydeal Awei ES800m oortjes besteld, maar vind het geluid eerlijk gezegt vrij matig. Kan de bass nog niet echt ontdekken.
Nu zie ik op veel plaatjes dat de oordopjes op de achterkant een L of een R hebben zitten. Nu zit er bij mij een geel dopje op zoas dit:
[ afbeelding ]

Is er enige manier om na te gaan of het originele zijn?
Misschien ligt het er ook aan dat ik niet de goede rubbere dopjes erop heb zitten hoor, maar hoe krijg ik die krengen er in vredesnaam af?!
gele zijn ook gewoon echte. Die l/r waren de oude
:]
  woensdag 10 september 2014 @ 20:26:00 #14
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144399691


Gaat als het goed is zeer snel verzonden worden.
Zal als hij binnen is eens een vergelijking maken met mijn Pebble's :D
Ter preorder op DX

[ Bericht 37% gewijzigd door RobertNL op 10-09-2014 20:34:58 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_144400953
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]

Gaat als het goed is zeer snel verzonden worden.
Zal als hij binnen is eens een vergelijking maken met mijn Pebble's :D
Ter preorder op DX
Hé lekker bezig!

Ik ben benieuwd of de app een beetje goed ontwikkeld is, daar hangt de smartwatch ervaring nogal op.

Hier nog een review van het XDA forum :Y

Ik overweeg het heel erg om deze te bestellen, maar ik denk dat ik eerst even jou ervaringen afwacht...
  woensdag 10 september 2014 @ 21:04:44 #16
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_144401362
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]

Gaat als het goed is zeer snel verzonden worden.
Zal als hij binnen is eens een vergelijking maken met mijn Pebble's :D
Ter preorder op DX
zeer snel verzonden? Kunnen ze dat dan? :P

Please wait The finale five days sir.

Powerbanks van eind juni
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 10 september 2014 @ 21:22:07 #17
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144402271
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:09 schreef Gunny het volgende:

[..]

Daar heb ik ook naar gekeken, maar lijken me net te weinig mogelijkheden te bieden.. Alleen volgende stap is dan de E11K, daar tussen zit niets.

http://www.shenzhenaudio.(...)of-e11-2014-new.html

Eigenlijk wel meer dan ik uit wilde geven (rond de $.45), maar wel een redelijke allround als ik het zo lees. En aangezien ik geen expert ben op dit gebied wordt het moeilijk om de goede keuze te maken.
Een versterker voor oordoppen heeft niet zoveel zin hoor.

De Fiio e05/e06 etc. is de enige goedkope kleine versterker die ik ooit heb gezien uit China. Daarna krijg je inderdaad de wat grotere duurdere. Maar dat is alleen nuttig voor een hoofdtelefoon.
  woensdag 10 september 2014 @ 21:37:49 #18
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_144403121
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Een versterker voor oordoppen heeft niet zoveel zin hoor.

De Fiio e05/e06 etc. is de enige goedkope kleine versterker die ik ooit heb gezien uit China. Daarna krijg je inderdaad de wat grotere duurdere. Maar dat is alleen nuttig voor een hoofdtelefoon.
Het gaat me in eerste instantie om iets wat ik in het ziekenhuis kan gebruiken, om een beetje goed geluid te houden. Maar via mijn Mi3 is dat wat wisselvallig. Oortjes is wel een klein beetje een must omdat je zeker s'avonds laat en s'nachts geen geluid wil/mag hebben omdat je buren dan ook geen oog meer dicht doen. Maar een hoofdtelefoon die zoiets kan, is van harte welkom. Dus als je een suggestie hebt, heel graag.

Bij het zoeken kom je trouwens van het 1 in het ander. Zo zie je opeens de FiiO E07K. En dan ga je denken, prijsverschil is niet zo heel groot. :)

Blijkbaar moet ik om gaan denken.
  woensdag 10 september 2014 @ 21:52:54 #19
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144403937
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:37 schreef Gunny het volgende:

[..]

Het gaat me in eerste instantie om iets wat ik in het ziekenhuis kan gebruiken, om een beetje goed geluid te houden. Maar via mijn Mi3 is dat wat wisselvallig. Oortjes is wel een klein beetje een must omdat je zeker s'avonds laat en s'nachts geen geluid wil/mag hebben omdat je buren dan ook geen oog meer dicht doen. Maar een hoofdtelefoon die zoiets kan, is van harte welkom. Dus als je een suggestie hebt, heel graag.

Bij het zoeken kom je trouwens van het 1 in het ander. Zo zie je opeens de FiiO E07K. En dan ga je denken, prijsverschil is niet zo heel groot. :)

Blijkbaar moet ik om gaan denken.
Voordat je allerlei spullen gaat kopen. Wat voor oordoppen heb je nu en wat voor bestanden speel je af? Wil je meer geluidskwaliteit dan zijn flac bestanden + wat duurdere oordoppen/hoofdtelefoon de eerste stap.

Een dichte hoofdtelefoon hoeft niet zoveel geluid te lekken. Maar op een stille ziekenhuiskamer zijn in-ear doppen een betere keus want die lekken vrijwel niets. Een versterker zal oordoppen alleen maar meer volume geven en de geluidskwaliteit gaat niet echt toenemen. Een hoofdtelefoon wilt wat meer vermogen om optimaal te werken en dan is een versterker wel nuttig.
pi_144404029
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]

Gaat als het goed is zeer snel verzonden worden.
Zal als hij binnen is eens een vergelijking maken met mijn Pebble's :D
Ter preorder op DX
Must --- not ---- order!

Eigenlijk ben ik teveel gadgetfreak om dit te laten gaan, maar ik moet mezelf nog even overtuigen.
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 10 september 2014 @ 22:05:23 #21
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144404551
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:54 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Must --- not ---- order!

Eigenlijk ben ik teveel gadgetfreak om dit te laten gaan, maar ik moet mezelf nog even overtuigen.
Even wachten op mijn review :P?
Ben wel benieuwd of er app support voor komt. Voor de Pebble zijn echt super veel (nuttige) apps te vinden. Van buienalarm en treintijden _O_ tot fapsnelheidtellers :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_144404957
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:05 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Even wachten op mijn review :P?
Ben wel benieuwd of er app support voor komt. Voor de Pebble zijn echt super veel (nuttige) apps te vinden. Van buienalarm en treintijden _O_ tot fapsnelheidtellers :')
Ik wacht met smart op je review ja, al weet ik niet of ik m'n geduld zo lang kan volhouden :X

Die fapsnelheidsteller, hmm lijkt me meer iets voor onze huis-Downie of Bobber ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 10 september 2014 @ 22:23:52 #23
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_144405572
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:52 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Voordat je allerlei spullen gaat kopen. Wat voor oordoppen heb je nu en wat voor bestanden speel je af? Wil je meer geluidskwaliteit dan zijn flac bestanden + wat duurdere oordoppen/hoofdtelefoon de eerste stap.

Een dichte hoofdtelefoon hoeft niet zoveel geluid te lekken. Maar op een stille ziekenhuiskamer zijn in-ear doppen een betere keus want die lekken vrijwel niets. Een versterker zal oordoppen alleen maar meer volume geven en de geluidskwaliteit gaat niet echt toenemen. Een hoofdtelefoon wilt wat meer vermogen om optimaal te werken en dan is een versterker wel nuttig.
Flac, check. Die gebruik ik hier al voor een gedeelte standaard, verder no 320 mp3. In ears zijn op dit moment een setje Piston V2. Thuis gebruik ik nog steeds mijn oude Sennheiser, maar die zijn inmiddels al aardig bejaard. (Hd 540 Reference)

Het gaat me om gelijkmatigheid en goede geluidkwaliteit, zeker wbt het toon scala. Ik luister veel 80'er, rock, heavy metal, maar ook wel het moderne popiejopie spul. En af en toe wat bas verkrachters.

En over die muziek breedte doen de V2 het aardig. Maar ik heb op dat gebied weinig vergelijk materiaal. Alleen 2 verschillende AWEI setjes, maar die vind ik toch minder.
pi_144406206
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:12 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik wacht met smart op je review ja, al weet ik niet of ik m'n geduld zo lang kan volhouden :X

Die fapsnelheidsteller, hmm lijkt me meer iets voor onze huis-Downie of Bobber ;)
En henk dan?
You can't be late if you don't show up.
pi_144406253
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:38 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

En henk dan?
Die is niet slim genoeg om zo'n smart watch te gebruiken :{w
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 10 september 2014 @ 22:48:19 #26
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144406655
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:23 schreef Gunny het volgende:

[..]

Flac, check. Die gebruik ik hier al voor een gedeelte standaard, verder no 320 mp3. In ears zijn op dit moment een setje Piston V2. Thuis gebruik ik nog steeds mijn oude Sennheiser, maar die zijn inmiddels al aardig bejaard. (Hd 540 Reference)

Het gaat me om gelijkmatigheid en goede geluidkwaliteit, zeker wbt het toon scala. Ik luister veel 80'er, rock, heavy metal, maar ook wel het moderne popiejopie spul. En af en toe wat bas verkrachters.

En over die muziek breedte doen de V2 het aardig. Maar ik heb op dat gebied weinig vergelijk materiaal. Alleen 2 verschillende AWEI setjes, maar die vind ik toch minder.
Als je echt fanatieke gedachten hebt dan moet je gewoon een paar 100 euro opzij willen leggen voor je zoektocht :P

Als je niet veel wilt uitgeven is een nieuwe setje oordoppen een optie om betere geluidskwaliteit te vinden. Welke oordoppen dit gaat opleveren is natuurlijk de grote vraag. Maar een versterker levert in ieder geval weinig (eigenlijk niets) op.

Je hebt sowieso een paradoxale eis. Het mag niets kosten en geen herrie maken maar de geluidskwaliteit moet omhoog. Als je dat muffe ziekenhuis weghaalt uit je eisenpakket dan kun je voor 2 tientjes al iets leuks vinden maar dat geeft wel extra herrie voor je omgeving :D Zoals een Koss porta pro.
pi_144407646
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:20 schreef wootahH het volgende:

[..]

gele zijn ook gewoon echte. Die l/r waren de oude
Thanks, ga morgen is kijken of ik er wat aan kan doen :)
pi_144409002
Iemand al reviews gemaakt voor de SJ5000?

in ieder geval wifi erbij, helaas nog geen 1080P 60fps

Heb de Denver AC-5000w en wil een stapje omhoog dus zat deze te bekijken. Gopro vind ik nog net even een stapje te hoog qua prijs
  woensdag 10 september 2014 @ 23:54:50 #29
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_144409318
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:48 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Als je echt fanatieke gedachten hebt dan moet je gewoon een paar 100 euro opzij willen leggen voor je zoektocht :P

Als je niet veel wilt uitgeven is een nieuwe setje oordoppen een optie om betere geluidskwaliteit te vinden. Welke oordoppen dit gaat opleveren is natuurlijk de grote vraag. Maar een versterker levert in ieder geval weinig (eigenlijk niets) op.

Je hebt sowieso een paradoxale eis. Het mag niets kosten en geen herrie maken maar de geluidskwaliteit moet omhoog. Als je dat muffe ziekenhuis weghaalt uit je eisenpakket dan kun je voor 2 tientjes al iets leuks vinden maar dat geeft wel extra herrie voor je omgeving :D Zoals een Koss porta pro.
Als ik eerlijk ben dan is het goedkope inmiddels al de deur uit. Ik begon naïef met het denken dat een kleine versterker al een oplossing was. Ook omdat het geluid van een phone niet echt hards is. Bij het zien van de mogelijkheden daarna begon ik al wat buikpijn te krijgen. En nu is het gewoon beginnen met een paar goede inear al een must geworden. Ik ben niet rijk, maar meenemen kan ik het toch niet, dus gewoon wat meer uitgeven. ;)

Ziekenhuis kan ik er jammer genoeg niet uitgooien, dat is de enige constante in dit verhaal.
Ik heb Brainwavs wel gezien, maar lees daar zoveel tegenstrijdigs over dat ik twijfel. Zijn er andere/betere opties tot pakem beet 60 euro? Of moet ik echt aan een paar 100 gaan denken?

[ Bericht 2% gewijzigd door Gunny op 11-09-2014 00:01:05 ]
pi_144409421
quote:
4s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand al reviews gemaakt voor de SJ5000?

in ieder geval wifi erbij, helaas nog geen 1080P 60fps

Heb de Denver AC-5000w en wil een stapje omhoog dus zat deze te bekijken. Gopro vind ik nog net even een stapje te hoog qua prijs
Die ziet er een stuk anders uit dan andere foto's van de beoogde opvolger van de SJ4000.
Anywho; Techmoan heeft de opvolger besteld en gaat er een review over maken.

En wat betreft 60fps; al die dingen werken geloof ik op dezelfde chipset; zolang ze niet overgaan op een nieuwe zal er ook geen 1080p 60fps komen aangezien die chipset dat simpelweg niet aan kan.

Correct me if I'm wrong...
pi_144409739
Geen idee of het de zelfde chipset is. Ben erg benieuwd wat de review gaat zeggen.
Was niet erg goed maar wel real 60fps dus het kan wel.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_144410808
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:12 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik wacht met smart op je review ja, al weet ik niet of ik m'n geduld zo lang kan volhouden :X

Die fapsnelheidsteller, hmm lijkt me meer iets voor onze huis-Downie of Bobber ;)
Huis-downie?

jij denkt toch niet dat ik loop te fappen, als er van die lekkere chinese sexdolls te koop zijn op taobao. Kreeg van monkeybrain wat goede adressjes door..

Wie geïnteresseerd is moet mij maar even PM'en/DM'en ~O>
pi_144410861
Volgens mij is dat ook helemaal niet van SJCAM. Die SJ5000
en dus ook geen echte opvolger van de SJ4000.
pi_144411279
My thoughts exactly. Heb wel de SJCAM WiFi besteld. Toen met de AliExpress sale.
Maar hij is gister pas overhandigd en in het systeem geraakt, dus zo heel vlot gaat dat niet. ;(
Maar goed, zal wel niet veel over te melden zijn behalve dat 'ie nu WiFi ondersteunt, op zich wel praktisch voor framing e.d. natuurlijk. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 11 september 2014 @ 02:32:22 #35
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144411541
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:54 schreef Gunny het volgende:

Ziekenhuis kan ik er jammer genoeg niet uitgooien, dat is de enige constante in dit verhaal.
Ik heb Brainwavs wel gezien, maar lees daar zoveel tegenstrijdigs over dat ik twijfel. Zijn er andere/betere opties tot pakem beet 60 euro? Of moet ik echt aan een paar 100 gaan denken?
Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt maar je kunt prima kwaliteit vinden voor <60 euro.

Brainwavz zijn alleen interessant tijdens grote aanbiedingen + coupon om de prijs 50% te verminderen. Ik kan je echt geen advies geven welke China doppen tegenwoordig bang for the buck geven rond de 60 euro. Misschien dat Shiznuts iets kan adviseren.

Normale doppen vallen altijd uit mijn oren en kabels zijn vaak ook wat kort voor mijn lengte. Dan gaan Chinadoppen nogal teleurstellen omdat je ze niet kan retourneren. Ik ben overgestapt op Shure se215, sindsdien nooit meer gekeken naar iets anders. Dat blinkt wel uit in bouwkwaliteit en pasvorm met prima geluid voor <100 euro.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 01:01 schreef Downstar het volgende:

[..]

Huis-downie?

jij denkt toch niet dat ik loop te fappen, als er van die lekkere chinese sexdolls te koop zijn op taobao. Kreeg van monkeybrain wat goede adressjes door..

Wie geïnteresseerd is moet mij maar even PM'en/DM'en ~O>
Waarom moet je mij er weer bijhalen als je ruzie hebt op het forum? :'(
  donderdag 11 september 2014 @ 08:22:15 #36
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_144412431
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]

Gaat als het goed is zeer snel verzonden worden.
Zal als hij binnen is eens een vergelijking maken met mijn Pebble's :D
Ter preorder op DX
Interessant voor deze prijs. Geeft ie ook whatsapp-notifications aan? (vind ik zo snel niet terug, maar dat ligt vast aan mij) edit: zie het al in het filmpje. :)
Overigens denk ik dat Tommy Hilfiger niet blij gaat zijn met de naam. :P

Damn... must have. Moet ik wel nog ff een Kitkat phone kopen. :+
Edit2: En besteld... ik laat m'n vrouw er eerst maar mee testen. Die heeft een DG800. Best kans dat het ding pas in oktober binnenkomt, DX kennende.
(damn you, Robert :P)

[ Bericht 5% gewijzigd door Dromer op 11-09-2014 08:32:08 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_144413331
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:22 schreef Dromer het volgende:

[..]

Interessant voor deze prijs. Geeft ie ook whatsapp-notifications aan? (vind ik zo snel niet terug, maar dat ligt vast aan mij) edit: zie het al in het filmpje. :)
Overigens denk ik dat Tommy Hilfiger niet blij gaat zijn met de naam. :P

Damn... must have. Moet ik wel nog ff een Kitkat phone kopen. :+
Edit2: En besteld... ik laat m'n vrouw er eerst maar mee testen. Die heeft een DG800. Best kans dat het ding pas in oktober binnenkomt, DX kennende.
(damn you, Robert :P)
Nice, die van mij is al verzonden *O*
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_144414781
Ik heb wat advies / aanbeveling nodig.

Voor op de slaapkamer heb ik een TVtje staan (monitor eigenlijk) met een EZcast erin.
Dat werkt eigenlijk niet zo lekker, want via iPad daar beeld heen mirroren gaat te traag en de telfort en netflix apps kunnen niet overweg met Airplay.

Ik dacht dus aan zo'n android stick die via HDMI in de TV kan. Het hoeft eigenlijk niks te kunnen, behalve de telfort app en netflix app af te spelen.

Iemand tips voor zo'n ding, of een ander advies? ;)
pi_144415168
Doorgekopieerd van Tweakers , bericht is van chinakorting.nl

Een kleine aankondiging/tip;
DealExtreme komt met een 'SJ5000' camera, alleen is deze niet van de officiele fabrikant SJCAM.

Er is al contact geweest met de fabrikant en die geeft aan dat deze niet van hun afkomstig is. Ook heeft DX nadat een aantal gebruikers het meerdere keren hebben gevraagd, aangegeven dat het niet een officiële camera is. Ik citeer DX:
"But please kindly get noted that SJ5000 just model number, not special for some company."

De SJ4000 Wifi is dan ook nog maar net uit :) De fabrikant heeft wel aangegeven dat er in de toekomst wel een SJCAM SJ5000 model zal komen.
pi_144415793
Geld terug van DX. nu op Banggood 1 besteld. Maar, die coupons he, 1 per product, 1 per account, als ik losse accounts aanmaak maar met dezelfde paypal betaal, werkt dat dan?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 11 september 2014 @ 11:54:00 #41
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_144416451
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:48 schreef G-NiLES het volgende:
Ik heb wat advies / aanbeveling nodig.

Voor op de slaapkamer heb ik een TVtje staan (monitor eigenlijk) met een EZcast erin.
Dat werkt eigenlijk niet zo lekker, want via iPad daar beeld heen mirroren gaat te traag en de telfort en netflix apps kunnen niet overweg met Airplay.

Ik dacht dus aan zo'n android stick die via HDMI in de TV kan. Het hoeft eigenlijk niks te kunnen, behalve de telfort app en netflix app af te spelen.

Iemand tips voor zo'n ding, of een ander advies? ;)
Chromecast? Ik weet het alleen niet zeker voor wat betreft de Telfort app.

*update: Telfort staat niet op de officiële applijst (linkje)
pi_144416547
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 02:32 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt maar je kunt prima kwaliteit vinden voor <60 euro.

Brainwavz zijn alleen interessant tijdens grote aanbiedingen + coupon om de prijs 50% te verminderen. Ik kan je echt geen advies geven welke China doppen tegenwoordig bang for the buck geven rond de 60 euro. Misschien dat Shiznuts iets kan adviseren.

Normale doppen vallen altijd uit mijn oren en kabels zijn vaak ook wat kort voor mijn lengte. Dan gaan Chinadoppen nogal teleurstellen omdat je ze niet kan retourneren. Ik ben overgestapt op Shure se215, sindsdien nooit meer gekeken naar iets anders. Dat blinkt wel uit in bouwkwaliteit en pasvorm met prima geluid voor <100 euro.

[..]

Waarom moet je mij er weer bijhalen als je ruzie hebt op het forum? :'(
Waarom zijn brainwavz alleen interresant bij grotere aanbiedingen?
pi_144416870
quote:
11s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:27 schreef Catch22- het volgende:
Geld terug van DX. nu op Banggood 1 besteld. Maar, die coupons he, 1 per product, 1 per account, als ik losse accounts aanmaak maar met dezelfde paypal betaal, werkt dat dan?
Dat werkt alleen je kunt ook zonder een account bestellen (product leggen in winkelmand en betalen met PayPal) :) Hoef je dus niet steeds verschillende accounts aan te maken.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:48 schreef G-NiLES het volgende:
Ik heb wat advies / aanbeveling nodig.

Voor op de slaapkamer heb ik een TVtje staan (monitor eigenlijk) met een EZcast erin.
Dat werkt eigenlijk niet zo lekker, want via iPad daar beeld heen mirroren gaat te traag en de telfort en netflix apps kunnen niet overweg met Airplay.

Ik dacht dus aan zo'n android stick die via HDMI in de TV kan. Het hoeft eigenlijk niks te kunnen, behalve de telfort app en netflix app af te spelen.

Iemand tips voor zo'n ding, of een ander advies? ;)
Welke Ezcast stick heb je?

[ Bericht 19% gewijzigd door NX op 11-09-2014 12:24:58 ]
pi_144417245
Ik ben ook opzoek naar iets, een bluetooth tracker. Voor zeg een bos sleutels of een portemonee. De Tile is hier een goed voorbeeld van.

Aleen ik wil het natuurlijk goedkoper en uit china :P

Ik heb zelf al lopen zoeken, maar ik kon niks degelijks vinden....
pi_144417365
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 02:32 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt maar je kunt prima kwaliteit vinden voor <60 euro.

Brainwavz zijn alleen interessant tijdens grote aanbiedingen + coupon om de prijs 50% te verminderen. Ik kan je echt geen advies geven welke China doppen tegenwoordig bang for the buck geven rond de 60 euro. Misschien dat Shiznuts iets kan adviseren.

Normale doppen vallen altijd uit mijn oren en kabels zijn vaak ook wat kort voor mijn lengte. Dan gaan Chinadoppen nogal teleurstellen omdat je ze niet kan retourneren. Ik ben overgestapt op Shure se215, sindsdien nooit meer gekeken naar iets anders. Dat blinkt wel uit in bouwkwaliteit en pasvorm met prima geluid voor <100 euro.

[..]

Waarom moet je mij er weer bijhalen als je ruzie hebt op het forum? :'(
Omdat jij het meest vulgaire alphamannetje bent in deze groep :P
  donderdag 11 september 2014 @ 12:38:08 #46
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144417537
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:57 schreef Questular het volgende:

[..]

Waarom zijn brainwavz alleen interresant bij grotere aanbiedingen?
Wil jij dan teveel betalen als het ook regelmatig met grote korting kan?
Brainwavz heeft gewoon een hoge marge en een aantal modellen zijn ook onder andere merknamen verkocht voor 35% van de Brainwavz prijs.

De enigste reden waarom dit soort China no-name spullen interessant maakt is een lage prijs voor leuke prestaties. Anders koop ik wel een A-merk.
pi_144417580
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:38 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Wil jij dan teveel betalen als het ook regelmatig met grote korting kan?
Brainwavz heeft gewoon een hoge marge en een aantal modellen zijn ook onder andere merknamen verkocht voor 35% van de Brainwavz prijs.

De enigste reden waarom dit soort China no-name spullen interessant maakt is een lage prijs voor leuke prestaties. Anders koop ik wel een A-merk.
Kijk dat wist ik allemaal niet, en dus heb ik gisteren voor de gewone prijs een setje Brainwavz besteld. Maar goed ik was nog steeds maar 32 euro uit dus daar kan ik wel mee leven :)

Ik dacht dat je meer bedoelde dat brainwavz alleen het geld waard zijn als je ze in de aanbieding kunt halen.
pi_144418043
Ik ben opzoek naar een hdmi>rgb adapter voor mijn wat oudere tv zodat ik chromecast kan gebruiken, maar er valt niet echt wat te vinden en als het wat is lopen de prijzen behoorlijk op. Weet iemand misschien iets?
You can't be late if you don't show up.
pi_144418991
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:25 schreef Ballsofsteel het volgende:
Ik ben ook opzoek naar iets, een bluetooth tracker. Voor zeg een bos sleutels of een portemonee. De Tile is hier een goed voorbeeld van.

Aleen ik wil het natuurlijk goedkoper en uit china :P

Ik heb zelf al lopen zoeken, maar ik kon niks degelijks vinden....
http://s.taobao.com/searc(...)C0%B7%C0%B6%AA%CC%F9
http://s.taobao.com/searc(...)BB%D7%B7%D7%D9%C6%F7 , en anders:
http://mashable.com/2013/07/18/find-keys-apps/
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:39 schreef Questular het volgende:

[..]

Kijk dat wist ik allemaal niet, en dus heb ik gisteren voor de gewone prijs een setje Brainwavz besteld. Maar goed ik was nog steeds maar 32 euro uit dus daar kan ik wel mee leven :)

Ik dacht dat je meer bedoelde dat brainwavz alleen het geld waard zijn als je ze in de aanbieding kunt halen.
In Europees vergelijk is Brainwavz natuurlijk sowieso wel aardige waarde voor het geld. Maar ik heb er over de afgelopen drieënhalf jaar meermaals besteld en heb wel gemerkt dat de marges steeds groter worden tot op het punt dat het eigenlijk onzin is geworden om iets nog voor de volle mep te gaan halen als je weet dat het veel goedkoper kan.

Zo was mijn eerste bestelling twee Brainwavz Alpha voor $5 USD p/stuk. Als je meer bestelde kreeg je per item 1 USD korting, dus uiteindelijk 8 USD betaald voor twee Alpha's. Die staan nu voor 18.50 USD in de store! Brainwavz M2, de bassmonster, staat er voor 59.50 USD, terwijl ik 'em gehaald heb voor 24.50 USD! B2 99.50 (159.50). HM9 113.52 (149.50). Delta 16.62 (22.50). Het is op het punt gekomen dat ik daadwerkelijk alleen nog spullen haal als er toevallig een actie loopt. Zo sleep je er wel bang-for-buck uit.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:39 schreef tharonny het volgende:
Ik heb via tinydeal Awei ES800m oortjes besteld, maar vind het geluid eerlijk gezegt vrij matig. Kan de bass nog niet echt ontdekken.
Nu zie ik op veel plaatjes dat de oordopjes op de achterkant een L of een R hebben zitten. Nu zit er bij mij een geel dopje op zoas dit:
[ afbeelding ]

Is er enige manier om na te gaan of het originele zijn?
Misschien ligt het er ook aan dat ik niet de goede rubbere dopjes erop heb zitten hoor, maar hoe krijg ik die krengen er in vredesnaam af?!
De ES800M is ook geen bassmonster. Het is een allrounder met een fijne ronde en warme signature (en bijbehorende rijke redelijk directe bass), geschikt voor meerdere genres zonder dat je je hoort dat 'ie zich ergens niet echt thuisvoelt, wat je imho wel al snel hebt als er te veel bass mee gemoeid gaat. Verder is de nieuwere lichtingen in design inderdaad anders dan voorheen. Zie verder ook: http://awei.tmall.com .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator donderdag 11 september 2014 @ 13:57:20 #50
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_144419906
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:39 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Gooi je code eens hier doorheen:
http://parcels-uk.tntpost.com
https://www.internationalparceltracking.com

Volgens mij moet het via deze ook werken.
Die kwam ik via jouw link tegen.

En wanneer komen deze mooie linkjes nou eens in de OP onder tracking?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_144420161
Ja, wanneer krijg ik nou eens modrechten voor louter deze topicreeks. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144421432
De Google Cardboard ook binnengekregen. Lekker crea bea :P
Maar die lijm moet je niet gebruiken. Droogt binnen 1 seconde en die lucht die er vanaf komt; tering; ik werd bijna bedwelmd. :X
(En is bovendien niet van je vingers te krijgen; ook niet met wasbenzine)

Nu 'ns kijken wat je er allemaal mee kunt. Voor de gein even een 3D film (side-by-side) opgezet en het 3D effect is dan natuurlijk wel erg sterk. Maar uiteraard is het beeld sterk vertekend en te groot om hele beeld te zien. Kijken of ze daar ook iets voor hebben.
pi_144422306
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:51 schreef Iemand91 het volgende:
De Google Cardboard ook binnengekregen. Lekker crea bea :P
Maar die lijm moet je niet gebruiken. Droogt binnen 1 seconde en die lucht die er vanaf komt; tering; ik werd bijna bedwelmd. :X
(En is bovendien niet van je vingers te krijgen; ook niet met wasbenzine)

Nu 'ns kijken wat je er allemaal mee kunt. Voor de gein even een 3D film (side-by-side) opgezet en het 3D effect is dan natuurlijk wel erg sterk. Maar uiteraard is het beeld sterk vertekend en te groot om hele beeld te zien. Kijken of ze daar ook iets voor hebben.
Ik kreeg er niet eens lijm bij. Ik moet het doen met een stiekje :P
Als jij in die app van google cardboard earth kiest, ga jij dan wel vloeiend naar boven als je je hoofd naar boven beweegt? Ik weet namelijk niet of het niet zo lekker werkt op mn OnePlus, of dat die app niet helemaal goed werkt..
pi_144422598
Nou, geld dus terug van DX en nu 7 besteld op banggood. Ik ben benieuwd.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_144422771
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:23 schreef tharonny het volgende:
Ik kreeg er niet eens lijm bij. Ik moet het doen met een stiekje :P
Wees blij.
quote:
Als jij in die app van google cardboard earth kiest, ga jij dan wel vloeiend naar boven als je je hoofd naar boven beweegt? Ik weet namelijk niet of het niet zo lekker werkt op mn OnePlus, of dat die app niet helemaal goed werkt..
Bij mij werkt het aardig vloeiend ja (HTC ONE M7).
  donderdag 11 september 2014 @ 15:36:52 #56
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144422772
http://www.banggood.com/M(...)Covers-p-945669.html
Staat hier nou een foto tussen waarbij hij gescheurd is? _O-
pi_144422869
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:36 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.banggood.com/M(...)Covers-p-945669.html
Staat hier nou een foto tussen waarbij hij gescheurd is? _O-
[ afbeelding ]
Da's een feature voor 'air circulation'. Je wilt niet dat de wind eronder komt, de boel opvult met lucht en 'em zo omzwiept. Daarom zit er een escape hatch die de lucht laat ontsnappen. High tech en alles. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144422892
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:36 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.banggood.com/M(...)Covers-p-945669.html
Staat hier nou een foto tussen waarbij hij gescheurd is? _O-
[ afbeelding ]
Ja dat kan nooit goed zijn :P
Als je zoiets zoekt kan je beter gewoon ff bij de gamma (nu in de aanbieding dacht ik) zo'n hoes halen.
  donderdag 11 september 2014 @ 15:42:19 #59
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144422921
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Da's een feature voor 'air circulation'. Je wilt niet dat de wind eronder komt, de boel opvult met lucht en 'em zo omzwiept. Daarom zit er een escape hatch die de lucht laat ontsnappen. High tech en alles. :P
_O-

quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:41 schreef tharonny het volgende:

[..]

Ja dat kan nooit goed zijn :P
Als je zoiets zoekt kan je beter gewoon ff bij de gamma (nu in de aanbieding dacht ik) zo'n hoes halen.
Heb hem niet echt nodig, zat gewoon de new arrivals te bekijken, maar alsnog bedankt. :P
pi_144423025
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:42 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

_O-

[..]

Heb hem niet echt nodig, zat gewoon de new arrivals te bekijken, maar alsnog bedankt. :P
New arrival en nu al kapot, gaat lekker :P
  donderdag 11 september 2014 @ 15:47:15 #61
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144423101
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:39 schreef Miniem het volgende:

[..]

Waar staat die officiele post op tweakers?
Hier:
http://gathering.tweakers(...)ge/42783803#42783803
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  donderdag 11 september 2014 @ 15:47:58 #62
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_144423137
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 02:32 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt maar je kunt prima kwaliteit vinden voor <60 euro.

Brainwavz zijn alleen interessant tijdens grote aanbiedingen + coupon om de prijs 50% te verminderen. Ik kan je echt geen advies geven welke China doppen tegenwoordig bang for the buck geven rond de 60 euro. Misschien dat Shiznuts iets kan adviseren.

Inmiddels is China geen must meer, maar het blijft wel leuk om te proberen om iets te krijgen wat aan de gedachte vasthoudt. Maar ik hoop dat Shiznuts me wat ervaring wil laten delen. ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 02:32 schreef monkeybrain het volgende:

Normale doppen vallen altijd uit mijn oren en kabels zijn vaak ook wat kort voor mijn lengte. Dan gaan Chinadoppen nogal teleurstellen omdat je ze niet kan retourneren. Ik ben overgestapt op Shure se215, sindsdien nooit meer gekeken naar iets anders. Dat blinkt wel uit in bouwkwaliteit en pasvorm met prima geluid voor <100 euro.

Ik heb naar die Shure zitten kijken, maar een aantal vinden de bas te zwak, cq niet aanwezig. Is dat ook jouw ervaring? Was er zelfs 1 die vond dat je ze alleen met een versterker moest gebruiken. :?
  donderdag 11 september 2014 @ 16:44:50 #63
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_144424989
Euhm... Wut?! ~O> _O-
  donderdag 11 september 2014 @ 19:56:39 #64
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144431504
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:47 schreef Gunny het volgende:

[..]

Ik heb naar die Shure zitten kijken, maar een aantal vinden de bas te zwak, cq niet aanwezig. Is dat ook jouw ervaring? Was er zelfs 1 die vond dat je ze alleen met een versterker moest gebruiken. :?
Het zijn geen bas monsters maar om te zeggen dat er geen bas in zit is onzin. Ze zijn gewoon netjes gebalanceerd en als je meer bas wilt hebben stel je de equalizer even in. Ik heb mijn geluid ook graag met wat oempf erin want neutraal is erg saai. Ik gebruik ze gewoon zonder extra instellingen.

Ik heb ondertussen ook geleerd dat reviews van mensen op het internet over oordoppen niet zoveel waard zijn :P Sommige mensen houden blijkbaar van hele bonkende bas en wollige verstoring van het geluid :)
pi_144432163
Ja precies. Dat is het 'em nou net hè. Je weet alleen door zelf naar bepaalde oortjes te luisteren hoe ze performen en of dat aansluit bij je wensen. Zo respecteer ik ljokerl en ClieOS van head-fi ook wel, maar mijn mening over oortjes wil nog weleens behoorlijk verschillen. Lastig dus om aanbevelingen te doen, daar iedereen een ander ideaal nastreeft, waar vaak ook niet echt een vinger op te leggen is.

Zelf ben ik wel van de allrounders, die alle genres wel aardig pakt. Dus bij klassiek niet blubberig klinkt omdat de focus om de lage muddy bass ligt en als concessie de mids en highs belabbert klinken. Op dezelfde manier zijn neutrale studio of klassiek getweakte oortjes weer bagger wanneer je ook weleens dubstep aanzet bij wijze van spreken.

Maar goed, verder:
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Bassmonster: Brainwavz M2. Allround: Vsonic VSD1, Brainwavz R1, Xears XT3 Xtreme Pro, Xiaomi Piston V2, Sony Ericsson MH1C, Visang VS-K1? Of gewoon een paar AWEI ES800M halen? 1 reserve en een paar om cadeau te doen? :P
quote:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 11 september 2014 @ 20:24:10 #66
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_144432871
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nice, die van mij is al verzonden *O*
De mijne vooralsnog niet. Wanneer heb jij besteld?
Tot mijn verrassing vond ik een kitkatROM voor m'n S5 kloon op needrom, dus ik ben er klaar voor. :P
(BT 4.0 al succesvol uitgetest op m'n car infotainment system)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_144433643
quote:
11s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:31 schreef Catch22- het volgende:
Nou, geld dus terug van DX en nu 7 besteld op banggood. Ik ben benieuwd.
Die komt zo binnen. Mn tweede was er binnen 7 dagen.
  donderdag 11 september 2014 @ 22:02:19 #68
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_144437660
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:56 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Het zijn geen bas monsters maar om te zeggen dat er geen bas in zit is onzin. Ze zijn gewoon netjes gebalanceerd en als je meer bas wilt hebben stel je de equalizer even in. Ik heb mijn geluid ook graag met wat oempf erin want neutraal is erg saai. Ik gebruik ze gewoon zonder extra instellingen.

Ik heb ondertussen ook geleerd dat reviews van mensen op het internet over oordoppen niet zoveel waard zijn :P Sommige mensen houden blijkbaar van hele bonkende bas en wollige verstoring van het geluid :)
Reviews zijn altijd wat gekleurd, vooral als je dan leest waar ze over vallen. Ik had ook niet echt het idee dat het klopt, anders zou jij er niet tevreden mee zijn. Pasvorm en dat soort zaken kan ik me nog wel wat bij indenken. Mijn oren zijn de jouwe niet. ;)

Qua geluid zit ik wel meer op de wat warmere klanken. Ik houdt niet zo van dat kille. Wat ik wel graag wil is alle instrumenten kunnen horen, geen brij. En aangezien ik een aantal jaren in de muziek heb gewerkt, en mijn oren in die tijd niet zo best behandeld heb. Is een over de top best of the best oplossing aan mij niet meer besteed. Dat verschil hoor ik niet meer.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 20:10 schreef shiznuts het volgende:
Ja precies. Dat is het 'em nou net hè. Je weet alleen door zelf naar bepaalde oortjes te luisteren hoe ze performen en of dat aansluit bij je wensen. Zo respecteer ik ljokerl en ClieOS van head-fi ook wel, maar mijn mening over oortjes wil nog weleens behoorlijk verschillen. Lastig dus om aanbevelingen te doen, daar iedereen een ander ideaal nastreeft, waar vaak ook niet echt een vinger op te leggen is.

Zelf ben ik wel van de allrounders, die alle genres wel aardig pakt. Dus bij klassiek niet blubberig klinkt omdat de focus om de lage muddy bass ligt en als concessie de mids en highs belabbert klinken. Op dezelfde manier zijn neutrale studio of klassiek getweakte oortjes weer bagger wanneer je ook weleens dubstep aanzet bij wijze van spreken.

Maar goed, verder:

Bedankt voor je tips, daar is al wel wat uit te halen.

In elk geval al een hoop leesvoer, had naar een aantal van die merken al zitten kijken. Maar dan merk je toch wat jij eigenlijk al zegt: Als je niet zelf luistert, dan weet je eigenlijk niet wat goed voor je is. Wat richtlijnen van iemand die daar al is geweest, zijn dan wel handig. Die Piston V2 zijn al best aardig, maar iets beter mag nog wel. Ik mis er de warmte een beetje in. Vooral omdat ik de EQ nooit gebruik, maar altijd de default sound instellingen. EQ heeft als nadeel dat het ene nr dan geweldig kan klinken, en de volgende komt uit een rioolbuis. Dus zuivere oortjes heb je meer plezier van.
pi_144452534
e8a63a

3$ korting bij banggood, succes ermee.
pi_144454522
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:16 schreef Snorrenbaard het volgende:
e8a63a

3$ korting bij banggood, succes ermee.
Is dit voor de Piston? Werkt namelijk niet.
pi_144454607
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:12 schreef NX het volgende:

[..]

Is dit voor de Piston? Werkt namelijk niet.
werkt pas vanaf 40 dollar.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144454833
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:14 schreef rene90 het volgende:
werkt pas vanaf 40 dollar.
Klopt, dat was ook de eerste melding die ik kreeg, vervolgens 2x Pistons in de winkelmand - nog steeds een error 'in special customer'...
pi_144470353
Wie had er ervaring met een beetje mooi horloge doosje?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144478300
Mn pakketje is nu al in Köln, gaat lekker snel moet ik zeggen :)
  zaterdag 13 september 2014 @ 11:57:11 #75
432918 Gerlofm
www.compareimports.com
pi_144480923
Ik heb de Earson ER 151 eerst bij dealmachine.com gehaald en vervolgens bij banggood.com
Die van Dealsmachine bleek fake en heb ik een fully refund gekregen.
Nu wilde ik deze Earson binnen een week hebben omdat ik op vakantie zou gaan dus geprobeerd via banggood UK warehouse op tijd te krijgen.
Binnen 5 dagen kwam de postbode met mijn pakketje!

Verschil is echt bizar, kwaliteit geluid veel beter, meer power, batterijduur lijkt iets beter, maar vooral de distance reach is het verschil. De fake version heeft moeite met 1 meter terwijl ik gewoon met de echte naar buiten kan lopen en zeker 8-9 meter prima muziek heb.

Mochten jullie twijfelen of je de echte op de fake hebt hieronder een paar fototjes




Echte versie:

Fake versie:


[ Bericht 13% gewijzigd door Gerlofm op 13-09-2014 12:06:35 ]
pi_144481269
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:57 schreef Gerlofm het volgende:
Ik heb de Earson ER 151 eerst bij dealmachine.com gehaald en vervolgens bij banggood.com
Die van Dealsmachine bleek fake en heb ik een fully refund gekregen.
Nu wilde ik deze Earson binnen een week hebben omdat ik op vakantie zou gaan dus geprobeerd via banggood UK warehouse op tijd te krijgen.
Binnen 5 dagen kwam de postbode met mijn pakketje!

Verschil is echt bizar, kwaliteit geluid veel beter, meer power, batterijduur lijkt iets beter, maar vooral de distance reach is het verschil. De fake version heeft moeite met 1 meter terwijl ik gewoon met de echte naar buiten kan lopen en zeker 8-9 meter prima muziek heb.

Mochten jullie twijfelen of je de echte op de fake hebt hieronder een paar fototjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Echte versie:
[ afbeelding ]
Fake versie:
[ afbeelding ]
Bedankt voor het delen! Zou je ook een foto van de achterkant van de neppe willen plaatsen? Ik ben namelijk benieuwd of daar ook een sticker of nr op zit.

Ik heb die van mijn van DX en die heeft ook zo'n slechte A4 kopietje als handleiding, dit hoeft dus niet te betekenen dat het nep is. Het zit hem vooral in geluidskwaliteit, afstand en afwerking van het apparaat :)
  zaterdag 13 september 2014 @ 13:24:11 #77
432918 Gerlofm
www.compareimports.com
pi_144482632
Hier de achterkant van de neppe en nog
pi_144487933
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 08:17 schreef Questular het volgende:
Mn pakketje is nu al in Köln, gaat lekker snel moet ik zeggen :)
duurt bij mij nu wel lang. van focal als ik het goed heb. al anderhalve maand niets meer van gehoord. maar met chinese post weet je het nooit :P
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:37:40 #79
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_144494619
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 20:10 schreef shiznuts het volgende:
Ja precies. Dat is het 'em nou net hè. Je weet alleen door zelf naar bepaalde oortjes te luisteren hoe ze performen en of dat aansluit bij je wensen. Zo respecteer ik ljokerl en ClieOS van head-fi ook wel, maar mijn mening over oortjes wil nog weleens behoorlijk verschillen. Lastig dus om aanbevelingen te doen, daar iedereen een ander ideaal nastreeft, waar vaak ook niet echt een vinger op te leggen is.

Zelf ben ik wel van de allrounders, die alle genres wel aardig pakt. Dus bij klassiek niet blubberig klinkt omdat de focus om de lage muddy bass ligt en als concessie de mids en highs belabbert klinken. Op dezelfde manier zijn neutrale studio of klassiek getweakte oortjes weer bagger wanneer je ook weleens dubstep aanzet bij wijze van spreken.

Na enig zoekwerk en de brainwavz als overpriced beschouwend, kwam ik op volgende uit:

OSTRY KC06A
Zero Audio Tenore

uit de verschillende reviews en gebruikers ervaringen kwamen deze 2 het meest boven drijven. Zou jij misschien nog een aanvulling kunnen/willen geven? De Ostry staat iets voor, maar ik ben open voor goede argumenten. ;)

Kreeg door een mazzeltje een nieuwe FiiO Kilimanjaro E11 aangeboden voor een paar tientjes. Nu maar hopen dat die ook geleverd wordt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Gunny op 13-09-2014 20:43:26 ]
pi_144497304
OSTRY ken ik wel, ja. Kan op zich ook wel natuurlijk.

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144500539
Cree led lampje weer besteld (dit keer voor mijn moeder)

De 3e besteld (banggood), vandaag in huis.
Ongelooflijk snel weer.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 13 september 2014 @ 23:02:21 #82
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_144501370
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 22:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
Cree led lampje weer besteld (dit keer voor mijn moeder)

De 3e besteld (banggood), vandaag in huis.
Ongelooflijk snel weer.
Q5 ?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_144505305
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 september 2014 23:02 schreef N22 het volgende:

[..]

Q5 ?
Jup, de CREE Q5 300lm Mini Zoomable EDC LED Flashlight Silver.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_144505728
Oh god, mn familie heeft de chinaphone gezien die ik voor mijn vader heb gekocht hoor.
Nu kan ik al voor 3 mensen een vergelijkbare chinaphone gaan kopen :')
pi_144505814
dus weten jullie nog een goede chinaphone van maximaal 70 euro?
  zondag 14 september 2014 @ 02:05:44 #86
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_144506349
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 21:37 schreef shiznuts het volgende:
OSTRY ken ik wel, ja. Kan op zich ook wel natuurlijk.
Klinkt niet alsof je ze geweldig vind. Ze zijn trouwens overear, lekken ze dan ook meer? Die jij noemt is de voorganger. Deze zou aardig verbeterd zijn. (zeggen ze)

Maar geef gewoon je mening, die stel ik wel op prijs. $.60,- uitgeven en dan tot de ontdekking komen dat ik ze in de la laat liggen is ook niks.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gunny op 14-09-2014 11:54:05 ]
pi_144508210
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 01:31 schreef badschaap het volgende:
dus weten jullie nog een goede chinaphone van maximaal 70 euro?
ik weet niet wat je je vader hebt gegeven maar voor 90 dollar haal je niet veel soeps. Een dg310 misschien.
:]
pi_144508662
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 01:31 schreef badschaap het volgende:
dus weten jullie nog een goede chinaphone van maximaal 70 euro?
DIG / [Chinese Smartphones] #41 - Windows Phone uit china
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_144510222
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 02:05 schreef Gunny het volgende:

[..]

Klinkt niet alsof je ze geweldig vind. Ze zijn trouwens overear, lekken ze dan ook meer? Die jij noemt is de voorganger. Deze zou aardig verbeterd zijn. (zeggen ze)

Maar geef gewoon je mening, die stel ik wel op prijs. $.60 uitgeven en dan tot de ontdekking komen dat ik ze in de la laat liggen is ook niks.
60 dollarcent valt wel mee toch?

Snap wel dat je 60$bedoeld maar op deze manier staat er 60 cent xD
pi_144510252
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:25 schreef rene90 het volgende:
Wie had er ervaring met een beetje mooi horloge doosje?
Wie van hier was dat ook alweer, die had meerdere boxen en een aantal waren minder van kwaliteit.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 14 september 2014 @ 11:54:43 #91
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_144510325
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 11:47 schreef Downstar het volgende:

[..]

60 dollarcent valt wel mee toch?

Snap wel dat je 60$bedoeld maar op deze manier staat er 60 cent xD
Nee hoor, staat gewoon 60 Dollar. O-)
  zondag 14 september 2014 @ 13:30:52 #92
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144512587
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 11:47 schreef Downstar het volgende:

[..]

60 dollarcent valt wel mee toch?

Snap wel dat je 60$bedoeld maar op deze manier staat er 60 cent xD


[ Bericht 3% gewijzigd door monkeybrain op 14-09-2014 13:47:39 ]
  zondag 14 september 2014 @ 14:28:52 #93
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_144514020
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 13:30 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hah. Dankzij mijn super Turtle Ninja edit, hebben jullie niks gemerkt van van de stijging van de Dollar. :+
pi_144516880
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:28 schreef Gunny het volgende:

[..]

Hah. Dankzij mijn super Turtle Ninja edit, hebben jullie niks gemerkt van van de stijging van de Dollar. :+
Met alle respect, je hebt niets gewijzigd...
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 02:05 schreef Gunny het volgende:

[..]

Klinkt niet alsof je ze geweldig vind. Ze zijn trouwens overear, lekken ze dan ook meer? Die jij noemt is de voorganger. Deze zou aardig verbeterd zijn. (zeggen ze)

Maar geef gewoon je mening, die stel ik wel op prijs. $.60,- uitgeven en dan tot de ontdekking komen dat ik ze in de la laat liggen is ook niks.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gunny op 14-09-2014 11:54 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 14 september 2014 @ 16:21:32 #95
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_144517436
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 16:04 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Met alle respect, je hebt niets gewijzigd...

[..]

En jij hebt de quotes niet met het bericht vergeleken. :9
  zondag 14 september 2014 @ 16:35:47 #96
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_144517868
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 16:21 schreef Gunny het volgende:

[..]

En jij hebt de quotes niet met het bericht vergeleken. :9
Je hebt ,- toegevoegd achter de 60, maar de . voor 60 laten staan om een of andere duistere reden.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  zondag 14 september 2014 @ 17:04:34 #97
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_144518715
http://www.dx.com/p/fc-51(...)-174120#.VBWtvhbqo6s

Gisteren ontvangen, mooi stukje ChiNederlands op de doos:

  zondag 14 september 2014 @ 17:23:48 #98
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144519285
Gratis DPI in de vierde versnelling. Attent van ze!
Of kan je met die muis nu gratis in de vierde versnelling rijden?
Of...?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 14 september 2014 @ 17:33:53 #99
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144519557
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 17:04 schreef Erasmo het volgende:
http://www.dx.com/p/fc-51(...)-174120#.VBWtvhbqo6s

Gisteren ontvangen, mooi stukje ChiNederlands op de doos:

[ afbeelding ]
Ik heb die muis eergisteren bij de Action gehaald, 5 euro :)
Heerlijk afgrijselijk design voor 12-jarige nerds :P
pi_144527533
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 16:35 schreef N22 het volgende:

[..]

Je hebt ,- toegevoegd achter de 60, maar de . voor 60 laten staan om een of andere duistere reden.
Staat er inderdaad nog niet goed :P

quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 13:30 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het water is hier inderdaad vervuild nadat vitens bekend maakte de hoofdsponser te zijn van PEC Zwolle.

Sinds dien drink ik geen kraanwater meer, dus daar zou het niet aan kunnen liggen.
Misschien breken me die goedkope schultenbrau blikken, die ik sindsdien alleen nog maar drink, me een beetje op..


Bron
  zondag 14 september 2014 @ 20:55:05 #101
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144528192
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:45 schreef Downstar het volgende:

[..]

Staat er inderdaad nog niet goed :P

[..]

Het water is hier inderdaad vervuild nadat vitens bekend maakte de hoofdsponser te zijn van PEC Zwolle.

Sinds dien drink ik geen kraanwater meer, dus daar zou het niet aan kunnen liggen.
Misschien breken me die goedkope schultenbrau blikken, die ik sindsdien alleen nog maar drink, me een beetje op..

[ afbeelding ]
Bron
Elk slokje water hier proeft beter ;)

Iemand al z'n "Actief koolstof filter flesje" uit china gehaald?
(http://www.aliexpress.com(...)id=SB_20140914105411)
Heb er hier een liggen, maar vertrouw het toch niet helemaal wat betreft filter :')
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_144532813
quote:
16s.gif Op zondag 14 september 2014 20:55 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Elk slokje water hier proeft beter ;)

Iemand al z'n "Actief koolstof filter flesje" uit china gehaald?
(http://www.aliexpress.com(...)id=SB_20140914105411)
Heb er hier een liggen, maar vertrouw het toch niet helemaal wat betreft filter :')
Waarschijnlijk zit er gewoon aids in dat filter ofzo, ik zou zulke dingen ook niet vertrouwen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144538468
Sprak mijn broer zojuist en die meldde me dat hij mij online had gevonden xD..

Wat was nou het geval, Ik heb voor hem een Jiayu G4s besteld.
Hem er eigenlijk verder ook niks over verteld, en het wordt zijn eerst smartphone.
Hij wou er dus wat over lezen en is wat gaan zoeken..

Zodoende op mijn review gekomen die op tweakers stond en eens lekker gaan lezen/kijken..
Niks door natuurlijk nog, totdat hij een foto van een buddha zag in de tuin, die hem wel heel bekend voor kwam.. maar nog niet gelijk een lampje deed branden..
Vervolgens zag hij ook nog een foto van onze hond.. en toen wist hij het pas hahaha

Lijkt me een rare gewoon wording om te merken dat je uiteindelijk na een bekende/familielid of vriend hebt zitten luisteren _O-
  maandag 15 september 2014 @ 00:32:00 #104
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_144539266
Haha, wel grappig ja.
Nu maar oppassen dat hij niet al je stoute posts gaat nalezen....
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 15 september 2014 @ 08:52:18 #105
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_144541992
Is er iemand die ervaringen heeft met zo'n goedkope beamer? Voor 100 euro heb je al een beamer met een "goede" resolutie. Ding is namelijk voor in een jeugdsoos, en daar hebben we momenteel geen geld om direct een nieuwe aan te schaffen van 400 euro.
pi_144542022
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 08:52 schreef .Neovo. het volgende:
Is er iemand die ervaringen heeft met zo'n goedkope beamer? Voor 100 euro heb je al een beamer met een "goede" resolutie. Ding is namelijk voor in een jeugdsoos, en daar hebben we momenteel geen geld om direct een nieuwe aan te schaffen van 400 euro.
Linkje?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 15 september 2014 @ 09:04:42 #107
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144542123
Vaak zit het hem in de lamp dacht ik? Die zijn niet zo sterk van die goedkope dingen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 15 september 2014 @ 10:12:12 #108
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_144543098
Zoiets: https://www.chinavasion.c(...)0_To_150_Inch_Image/

Die TV aansluiting is wel grappig, aangezien ie daar o.a. voor gebruikt kan worden.
  maandag 15 september 2014 @ 10:16:15 #109
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144543185
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 10:12 schreef .Neovo. het volgende:
Zoiets: https://www.chinavasion.c(...)0_To_150_Inch_Image/

Die TV aansluiting is wel grappig, aangezien ie daar o.a. voor gebruikt kan worden.
Zoiets kan je alleen gebruiken in een totaal verduisterde ruimte op een witte muur.
En niet beetje doorschijnende gordijnen met buiten volle maan. Lichtopbrengst is echt om te huilen ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  maandag 15 september 2014 @ 10:20:43 #110
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_144543292
quote:
16s.gif Op maandag 15 september 2014 10:16 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Zoiets kan je alleen gebruiken in een totaal verduisterde ruimte op een witte muur.
En niet beetje doorschijnende gordijnen met buiten volle maan. Lichtopbrengst is echt om te huilen ;)
Ruimte is totaal verduisterd en heeft een witte muur. Opzich zou het kunnen. We hebben er nu een beamer staan waarvaan de resolutie echt om te huilen is, je kan de pixels tellen.
pi_144543365
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 10:20 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Ruimte is totaal verduisterd en heeft een witte muur. Opzich zou het kunnen. We hebben er nu een beamer staan waarvaan de resolutie echt om te huilen is, je kan de pixels tellen.
Welke resolutie heeft die beamer? Want deze heeft 800*600 :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 15 september 2014 @ 10:30:05 #112
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_144543525
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 10:23 schreef rene90 het volgende:

[..]

Welke resolutie heeft die beamer? Want deze heeft 800*600 :')
Ik geloof dat die ook zoiets is of zelfs minder.
pi_144543590
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 10:30 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Ik geloof dat die ook zoiets is of zelfs minder.
Waarom dan een nieuwe beamer kopen als de huidige waarschijnlijk dezelfde resolutie heeft? Kijk gewoon op marktplaats of er een leuke 2e hands staat.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 15 september 2014 @ 11:47:58 #114
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_144545288
De huidige beamer heeft dit:

3LCD™ Display Technology
1300 ANSI Lumens
854 x 480 Native Resolution
16:9 Native Aspect Ratio
500:1 Contrast Ratio

Zit dus niet heel veel verschil tussen in de resolutie, de rest wel.

Ik heb al op marktplaats gekeken, maar ben nog geen leuke tegengekomen die een beetje aan mijn wensen voldoet en die in de buurt zit.
pi_144558243
Bij de New Arrivals op Banggood :{

Electric Vac Vacuum Cordless Ear Cleaner Wax Remover Earpick


En nog een Smart Watch (een van de vele), voor $42-45~ish.
Schijnbaar met mic en speaker zodat je d'r ook mee kunt bellen (via je smartphone uiteraard)

pi_144558273
En mn Brainwavz M1 zijn binnen :) Woensdag besteld en nu in huis ^O^
Prima geluid, ik ben tevreden :)
  maandag 15 september 2014 @ 19:24:34 #117
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_144559672
Had ik bijna een penispomp voor 29 euro gekocht in Nederland, blijkt die maar 17 euro te zijn op AliExpress _O_
Dionysiou zijn verjaardagscadeau is dus ook geregeld ^O^
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 15 september 2014 @ 19:35:07 #118
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144560155
quote:
14s.gif Op maandag 15 september 2014 19:24 schreef MacorgaZ het volgende:
Had ik bijna een penispomp voor 29 euro gekocht in Nederland, blijkt die maar 17 euro te zijn op AliExpress _O_
Dionysiou zijn verjaardagscadeau is dus ook geregeld ^O^
Dat is een voordeel als je een Chinese maat hebt :Y

quote:
Als je met een vacuümpomp je oren moet schoonzuigen dan zou ik maar snel naar de dokter gaan _O-
pi_144561760
Jezus die koers. :'(
  maandag 15 september 2014 @ 20:51:13 #120
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_144563729
:( Ja, whattadrama. :'( Fucking kudtEU. Was nooit gebeurd als we de Gulden hadden gehouwe.
Maar nieuwe salarisonderhandelingen aangaan. Verdiensten relatief aan de EURUSD-koers houden.

:T
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 15 september 2014 @ 22:24:09 #121
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_144568949
Klote EU heeft ons niets meer gebracht dan hoge inflatie en vaag pratende Zloty arbeiders die hier de Lidl en Aldi in het dorp leegroven van alle blikken Schultenspau, Spaumeister en alle 30 KG zakken friet. :(

Maar back ontopic; ik zie dat de cheerson X10 "ins Specialangebot" ist de site met de porno naam; banggood. Voor die prijs leuk om eens mee te pielen dacht ik zo. :P Wat is de standaard manier van aansturen van dat remote spul? Left hand throttle, of right hand throttle? Ben zelf rechts, dus fijne motoriek (sturen) zal met rechts beter zijn; ergo, left hand throttle me thinks?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 15 september 2014 @ 23:04:49 #122
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_144571028
Aangezien ik bij mp4nation wat wil gaan bestellen en die de optie gratis Fedex erbij doen, hoop ik dat me misschien iemand wat helder kan maken. Dit zou voor mij NL de eerste keer Fedex worden.

Gaat voornamelijk om de (eventuele) kosten waar ik mee rekenen moet/mag. Het item kost rond de 60/65 dollar, dus het Douane gedeelte is niet zo moeilijk. Maar wat voor kosten brengt Fedex in rekening? Ik kan er zo ongeveer niets over vinden bij die jongens.

Het idee is of het qua prijs dan zinvol is om er voor te kiezen, of gewoon de normale T&T te nemen.
  maandag 15 september 2014 @ 23:41:33 #123
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144572856
Hier is het nog altijd ''goed'' gegaan bij FedEx over 6-8 bestellingen ofzo ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 15 september 2014 @ 23:43:01 #124
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_144572922
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:45 schreef Downstar het volgende:

[..]

Staat er inderdaad nog niet goed :P

[..]

Het water is hier inderdaad vervuild nadat vitens bekend maakte de hoofdsponser te zijn van PEC Zwolle.

Sinds dien drink ik geen kraanwater meer, dus daar zou het niet aan kunnen liggen.
Misschien breken me die goedkope schultenbrau blikken, die ik sindsdien alleen nog maar drink, me een beetje op..

[ afbeelding ]
Bron
ff kappen met haten op PEC!
BAM dit is 3KB
pi_144573929
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 23:43 schreef Loll het volgende:

[..]

ff kappen met haten op PEC!
oei, nu wordt het gevaarlijk xD.
Ben je dr ook weer eens grappenmaker!?
  dinsdag 16 september 2014 @ 01:48:31 #126
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_144575583
quote:
8s.gif Op maandag 15 september 2014 22:24 schreef neo2000 het volgende:
Klote EU heeft ons niets meer gebracht dan hoge inflatie en vaag pratende Zloty arbeiders die hier de Lidl en Aldi in het dorp leegroven van alle blikken Schultenspau, Spaumeister en alle 30 KG zakken friet. :(

Maar back ontopic; ik zie dat de cheerson X10 "ins Specialangebot" ist de site met de porno naam; banggood. Voor die prijs leuk om eens mee te pielen dacht ik zo. :P Wat is de standaard manier van aansturen van dat remote spul? Left hand throttle, of right hand throttle? Ben zelf rechts, dus fijne motoriek (sturen) zal met rechts beter zijn; ergo, left hand throttle me thinks?
Over Polen en Zloty gesproken, ff slightly offtopic... Ik kom soms erg goedkope elektronicaspul tegen via Geizhals.eu bij Poolse zaken, maar dat voor verzenden geldt meestal 'nur innerhalb Poland'. Grrr. :( En dat scheelt dan toch al gauw een paar tientjes ofzo. :o Kent iemand zo'n soort Borderlinx/Logoix-achtige service voor Poolse bestellingen? :P

Over de CX10, ja, dat is een geinig ding wel! :D Ik heb er al een hoop lol aan gehad eigenlijk. Rechtshandig, maar dat maakt niet uit, iedereen heeft sowieso maar gewoon mode 2 te vliegen w.m.b. . :{w Links throttle ftw. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 16 september 2014 @ 08:36:46 #127
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_144577102
quote:
13s.gif Op maandag 15 september 2014 20:51 schreef shiznuts het volgende:
:( Ja, whattadrama. :'( Fucking kudtEU. Was nooit gebeurd als we de Gulden hadden gehouwe.
Maar nieuwe salarisonderhandelingen aangaan. Verdiensten relatief aan de EURUSD-koers houden.

:T
Man, weet je wat de dollarkoers was net voor de euro werd ingevoerd? :P
(ben toen een paar keer naar de VS geweest; dat werd pas in 2007 een feestje financieel gezien)
(mahja.. toen zaten de meesten hier nog met papieren vliegtuigjes te spelen natuurlijk ;))
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 16 september 2014 @ 08:38:27 #128
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_144577120
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 01:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Over Polen en Zloty gesproken, ff slightly offtopic... Ik kom soms erg goedkope elektronicaspul tegen via Geizhals.eu bij Poolse zaken, maar dat voor verzenden geldt meestal 'nur innerhalb Poland'. Grrr. :( En dat scheelt dan toch al gauw een paar tientjes ofzo. :o Kent iemand zo'n soort Borderlinx/Logoix-achtige service voor Poolse bestellingen? :P

Over de CX10, ja, dat is een geinig ding wel! :D Ik heb er al een hoop lol aan gehad eigenlijk. Rechtshandig, maar dat maakt niet uit, iedereen heeft sowieso maar gewoon mode 2 te vliegen w.m.b. . :{w Links throttle ftw. :Y
Okido, thanks. Mode 2 it is, voor dat tientje wel leuk genoeg om de kat langdurig mee te irriteren. 14.gif Direct wat spare parts meebestellen een goeie optie, of is dat niet zo nodig bij de XC10? Volgens mij zijn ze best degelijk, no?

M.b.t. je vraag, ik vind eigenlijk alleen diensten de andere kant op via Google.. :')
Vraag mij inmiddels af of zulke diensten vanuit Polen wel bestaan. Misschien is er minder vraag naar producten vanuit Polen o.i.d.? (i.t.t. personen schijnbaar, cheap labor f.t.w. :'))

Sowieso speelt import van spullen uit Polen in NL wat minder denk ik; die 'Ollanders zijn al blij als ze eens een keer niet afgezet worden doordat ze rechtstreeks uit Duitsland, de UK of China kunnen bestellen. Heb daadwerkelijk geen idee waarom sommige spullen in Nederland echt af en toe 3 keer zo veel moeten kosten als bijv. in Duitsland. Maar met de prijzen in o.a. Duitsland is denk ik Polen vanuit Nederland geestelijk nog net en brug te ver, haha. Nog niet al te lang geleden zaten we met z'n alleen nog massaal kledingcontainers te vullen met spullen die die kant op gingen m.b.t. ontwikkelingshulp. Nog even met het huidige kabinet en het is the other way around, lolMochten zulke diensten er zijn (vast wel, maar probeer zo'n Poolse website maar eens te ontcijferen - wordt zelfs met translate.google.com nog lastig vrees ik.. :P) heb ik er in ieder geval geen ervaring mee. :( De andere kant op however, via mailbox.de wel ervaringen, en die zijn eigenlijk allemaal goed. Lees ook veel goeie ervaringen m.b.t. o.a. huifkar.de op tweakers, maar da's ook weer de verkeerde kant op vrees ik. :+
Long story short: i'm no help whatsoever, but what else is new

quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:36 schreef Dromer het volgende:

[..]

Man, weet je wat de dollarkoers was net voor de euro werd ingevoerd? :P
(ben toen een paar keer naar de VS geweest; dat werd pas in 2007 een feestje financieel gezien)
(mahja.. toen zaten de meesten hier nog met papieren vliegtuigjes te spelen natuurlijk ;))
Mwah.. ik denk dat ik toch zo inmiddels wel de topic opa ben, haha.. Stelletje jonkies hier..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_144578403
Lightinthebox pakketje nu al binnen. Perfect. Heeft precies een week geduurd.
pi_144578859
iemand ooit een webcam uit China gekocht? :P
pi_144580136
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 01:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Over Polen en Zloty gesproken, ff slightly offtopic... Ik kom soms erg goedkope elektronicaspul tegen via Geizhals.eu bij Poolse zaken, maar dat voor verzenden geldt meestal 'nur innerhalb Poland'. Grrr. :( En dat scheelt dan toch al gauw een paar tientjes ofzo. :o Kent iemand zo'n soort Borderlinx/Logoix-achtige service voor Poolse bestellingen? :P

Over de CX10, ja, dat is een geinig ding wel! :D Ik heb er al een hoop lol aan gehad eigenlijk. Rechtshandig, maar dat maakt niet uit, iedereen heeft sowieso maar gewoon mode 2 te vliegen w.m.b. . :{w Links throttle ftw. :Y
Poolse kuisvrouw in dienst nemen en die je pakketjes laten zenden door haar familie, lijkt mij misschien nog de goedkoopste optie.
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:17:26 #132
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_144580446
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lightinthebox pakketje nu al binnen. Perfect. Heeft precies een week geduurd.
Laatste bestelling bij DX of all places was zelfs in een weekje of wat binnen. Het KAN dus allemaal wel. Het lijkt er op dat de Chinese posterijen hun shit eindelijk op orde hebben. Of dat de load simpelweg minder is omdat er ook tegenwoordig via een hoop ander diensten envelopjes verzonden worden. Dat kan natuurlijk ook gewoon. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_144580692
quote:
16s.gif Op zondag 14 september 2014 20:55 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Elk slokje water hier proeft beter ;)

Iemand al z'n "Actief koolstof filter flesje" uit china gehaald?
(http://www.aliexpress.com(...)id=SB_20140914105411)
Heb er hier een liggen, maar vertrouw het toch niet helemaal wat betreft filter :')
Ik heb mijne er na 2 dagen ook maar weer afgehaald en weggegooid. Denk dat het water er nooit beter van zal worden, we hebben tenslotte al het schoonste water van de wereld.
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:25:20 #134
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_144580699
Toevallig iemand al in bezit van deze shark watch?
Link
Hello, is it me you are looking for!?
pi_144580805
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:25 schreef roflmaker het volgende:
Toevallig iemand al in bezit van deze shark watch?
Link
Ik vind het ding echt gruwelijk lelijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144580925
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:15 schreef Xetran het volgende:
iemand ooit een webcam uit China gekocht? :P
Ja ik heb een claim lopen voor een 12 Megapixel cam die 0,3 Megapixel is :P 8)7 Is maar 40x slechter.

Ik kan me eigen in vage lijnen net herkennen als ik een foto maak, echt een aanrader ^O^ .

http://www.lightinthebox.(...)-webcam_p365056.html (eigenlijk pure oplichting dit, vooral omdat ze niet willen refunden of een andere willen sturen. Nu moet ik weer een paypal claim aanmaken waar ik helemaal geen zin in heb)

En ik wilde nog wel zo graag gaan chatrouletten :)

[ Bericht 5% gewijzigd door KdwPPr op 16-09-2014 11:34:28 (edit) ]
pi_144584101
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:30 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik vind het ding echt gruwelijk lelijk.
Idd xD!
pi_144584916
hoe kan ik RQ34187***7SG tracken?

singaapore post pakt hem niet...
pi_144585009
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:40 schreef Chunees het volgende:
hoe kan ik RQ34187***7SG tracken?

singaapore post pakt hem niet...
Wachten tot hij wel te tracken is, 17track.net
Soms kan het wel 10 dagen duren voordat je hem pas kan tracken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144585819
net een Xiaomi 5200mah powerbank binnengekregen die ik op 3 september besteld had.

Kleine twee weken met NL direct.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Code gecheckt op mi.com en het is inderdaad een echte :)
pi_144587543
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:15 schreef Downstar het volgende:

[..]

Idd xD!
Mensen die xd gebruiken :')
pi_144587558
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:12 schreef Ballsofsteel het volgende:
net een Xiaomi 5200mah powerbank binnengekregen die ik op 3 september besteld had.

Kleine twee weken met NL direct.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Code gecheckt op mi.com en het is inderdaad een echte :)
Waarom de 5200 en niet de 10400?
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:10:46 #143
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_144587584
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:09 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Waarom de 5200 en niet de 10400?
Gokje: omdat ie kleiner is.
Hij moet tenslotte wel in je handtasje passen!
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_144589500
********** is ook niet echt de snelste met verzenden
pi_144589795
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:10 schreef Dromer het volgende:

[..]

Gokje: omdat ie kleiner is.
Hij moet tenslotte wel in je handtasje broekzak passen!
Ik ging ervanuit dat de 10400 zo groot zo zijn dat ie niet tegelijkertijd met mn telefoon in mn broekzak zou passen. En daar komt nog bij dat ik een 5200 al niet leeg ga krijgen, dus laat staan een 10400.
pi_144591253
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:33 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Ja ik heb een claim lopen voor een 12 Megapixel cam die 0,3 Megapixel is :P 8)7 Is maar 40x slechter.

Ik kan me eigen in vage lijnen net herkennen als ik een foto maak, echt een aanrader ^O^ .

http://www.lightinthebox.(...)-webcam_p365056.html (eigenlijk pure oplichting dit, vooral omdat ze niet willen refunden of een andere willen sturen. Nu moet ik weer een paypal claim aanmaken waar ik helemaal geen zin in heb)

En ik wilde nog wel zo graag gaan chatrouletten :)
Haha. Heb ook al zulke dingen zien loopen in de comments. Hoopte dat iemand eentje had waar je wel fatsoenlijk je pieemans op kon onderscheiden
  dinsdag 16 september 2014 @ 18:09:23 #147
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_144593201
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 17:33 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik heb die muis eergisteren bij de Action gehaald, 5 euro :)
Heerlijk afgrijselijk design voor 12-jarige nerds :P
De Maxxter Gaming Mouse ? :P

Heb hem net gehaald in blauwe uitvoering, hij werd hier meermaals genoemd, maar de Action in mijn woonplaats had hem niet. Nu was ik toevallig bij een Action in Amsterdam en daar hadden ze hem wel, ben benieuwd.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_144593305
China post heeft weer wat kuren de laatste weken. Nog bij aan het werken van hun Mid Autumn festival zeker.
  dinsdag 16 september 2014 @ 18:55:11 #149
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_144594591
Pff, dit is toch ongelooflijk _O_
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item2a3e80e619

$1,60 incl. voor zo'n sport-mp3-spelertje _O_
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 16 september 2014 @ 19:17:40 #150
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_144595552
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:23 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Ik ging ervanuit dat de 10400 zo groot zo zijn dat ie niet tegelijkertijd met mn telefoon in mn broekzak zou passen. En daar komt nog bij dat ik een 5200 al niet leeg ga krijgen, dus laat staan een 10400.
Mij hoef je niet te overtuigen hoor. Ik heb beide maten. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 16 september 2014 @ 19:23:46 #151
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144595856
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 18:09 schreef N22 het volgende:

[..]

De Maxxter Gaming Mouse ? :P

Heb hem net gehaald in blauwe uitvoering, hij werd hier meermaals genoemd, maar de Action in mijn woonplaats had hem niet. Nu was ik toevallig bij een Action in Amsterdam en daar hadden ze hem wel, ben benieuwd.
Ik heb helemaal achterin de kast zitten graaien voor een blauwe :')
Groen en rood is net iets minder.

quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 18:55 schreef MacorgaZ het volgende:
Pff, dit is toch ongelooflijk _O_
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item2a3e80e619

$1,60 incl. voor zo'n sport-mp3-spelertje _O_
Er zal natuurlijk geen reden zijn waarom ze voor een dumpprijs weggaan ;)
Je mag zelf een sd kaartje erin doen en vervolgens is het allemaal bagger.

Knoppen die eraf vallen, batterij snel leeg, bagger geluid.
Maar voor zo'n prijs begin ik wel nieuwsgierig te worden. Ik zal hem op mijn lijstje zetten _O-
pi_144596804
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 18:09 schreef N22 het volgende:

[..]

De Maxxter Gaming Mouse ? :P

Heb hem net gehaald in blauwe uitvoering, hij werd hier meermaals genoemd, maar de Action in mijn woonplaats had hem niet. Nu was ik toevallig bij een Action in Amsterdam en daar hadden ze hem wel, ben benieuwd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:23 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik heb helemaal achterin de kast zitten graaien voor een blauwe :')
Groen en rood is net iets minder.

[..]

Er zal natuurlijk geen reden zijn waarom ze voor een dumpprijs weggaan ;)
Je mag zelf een sd kaartje erin doen en vervolgens is het allemaal bagger.

Knoppen die eraf vallen, batterij snel leeg, bagger geluid.
Maar voor zo'n prijs begin ik wel nieuwsgierig te worden. Ik zal hem op mijn lijstje zetten _O-
Hij werkt hier nog perfect, heb er nog 1 liggen op reserve.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 16 september 2014 @ 20:06:33 #153
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_144597755
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:23 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik heb helemaal achterin de kast zitten graaien voor een blauwe :')
Groen en rood is net iets minder.
Bij mij precies hetzelfde, ik had de laatste blauwe van helemaal achter in t schap :7 :@
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  dinsdag 16 september 2014 @ 20:26:42 #154
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_144598732
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]

Er zal natuurlijk geen reden zijn waarom ze voor een dumpprijs weggaan ;)
Je mag zelf een sd kaartje erin doen en vervolgens is het allemaal bagger.

Knoppen die eraf vallen, batterij snel leeg, bagger geluid.
Maar voor zo'n prijs begin ik wel nieuwsgierig te worden. Ik zal hem op mijn lijstje zetten _O-
Zolang er geluid uit komt en hij een paar maanden meegaat is het beter dan niks :P
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 16 september 2014 @ 22:08:04 #155
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_144604462
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 01:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Polen en Zloty
_O_
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_144610812
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:26 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Zolang er geluid uit komt en hij een paar maanden meegaat is het beter dan niks :P
;( Nou, nee, niks is nog beter dan dat. Een kartonnen wcrol drijft nog beter muziek aan.
Haal toch gewoon een SanDisk Sansa. Zip+, Clip Zip, een oude Fuse... of gebruik je smartphone.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144612514
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:09 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Mensen die xd gebruiken :')
Mensen die haten dat een ander xd gebruikt :')
Mensen die Drugs gebruiken :') :')
Mensen die gebruik maken van iphone(s) :')

mensen die overmatig gebruik maken van :').. :') :')


:+

quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 00:04 schreef shiznuts het volgende:

[..]

;( Nou, nee, niks is nog beter dan dat. Een kartonnen wcrol drijft nog beter muziek aan.
Haal toch gewoon een SanDisk Sansa. Zip+, Clip Zip, een oude Fuse... of gebruik je smartphone.
Dit inderdaad, meestal luister je muziek om er van te genieten..
anders kun je inderdaad een wcrol gebruiken :P
  woensdag 17 september 2014 @ 02:17:49 #158
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_144613017
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 01:12 schreef Downstar het volgende:

[..]

Mensen die haten dat een ander xd gebruikt :')
Mensen die Drugs gebruiken :') :')
Mensen die gebruik maken van iphone(s) :')

mensen die overmatig gebruik maken van :').. :') :')

:+
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_144614892
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:23 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Ik ging ervanuit dat de 10400 zo groot zo zijn dat ie niet tegelijkertijd met mn telefoon in mn broekzak zou passen. En daar komt nog bij dat ik een 5200 al niet leeg ga krijgen, dus laat staan een 10400.
Das idd waar. Dat gaat niet passen bij een normale broek :)
pi_144614920
quote:
12s.gif Op woensdag 17 september 2014 02:17 schreef N22 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit.
pi_144615271
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 00:04 schreef shiznuts het volgende:

[..]

;( Nou, nee, niks is nog beter dan dat. Een kartonnen wcrol drijft nog beter muziek aan.
Haal toch gewoon een SanDisk Sansa. Zip+, Clip Zip, een oude Fuse... of gebruik je smartphone.
ik heb hier nu een sandisk sansa clip zip maar die valt mij maar tegen, regelmatig blijft het geluid hangen, alsof hij aan het bufferen is :') , lange stiltes tussen nummers, niet echt handige navigatie (maar op zo'n schermpje kan het nauwelijks beter..)
  woensdag 17 september 2014 @ 10:23:57 #162
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144616218
Must resist -O-
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:40 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb hier nu een sandisk sansa clip zip maar die valt mij maar tegen, regelmatig blijft het geluid hangen, alsof hij aan het bufferen is :') , lange stiltes tussen nummers, niet echt handige navigatie (maar op zo'n schermpje kan het nauwelijks beter..)
Al rockbox _O_ er op? Helaas ging die van mij (refurb van ebay) na 4 maand dood :{
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 17 september 2014 @ 11:51:29 #163
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144618437
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:40 schreef mschol het volgende:

[..]


[..]

ik heb hier nu een sandisk sansa clip zip maar die valt mij maar tegen, regelmatig blijft het geluid hangen, alsof hij aan het bufferen is :') , lange stiltes tussen nummers, niet echt handige navigatie (maar op zo'n schermpje kan het nauwelijks beter..)
Stock firmware is ruk. Rockbox erop zetten.
Ik heb werkelijk nog nooit 1 keer een probleem gehad met de mijne.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 10:23 schreef RobertNL het volgende:
DX: Future Widespread Vehicle! Electric Balancing Unicycle Wheelbarrow Monocycle
Extra tandartsverzekering erbij nemen :')
pi_144618745
Waarom is de xiaomi powerbank zo populair? Wie weet een site voor een echte?
  woensdag 17 september 2014 @ 12:15:43 #165
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144619154
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 11:51 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Extra tandartsverzekering erbij nemen :')
Geen kunstgebit(-verzekering) hebben :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 17 september 2014 @ 12:24:09 #166
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_144619422
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 00:04 schreef shiznuts het volgende:

[..]

;( Nou, nee, niks is nog beter dan dat. Een kartonnen wcrol drijft nog beter muziek aan.
Haal toch gewoon een SanDisk Sansa. Zip+, Clip Zip, een oude Fuse... of gebruik je smartphone.
Mjah, ik ga beginnen met hardlopen dus voor die 1,30 euro probeer ik wel even kutgeluid met kutaccu voor ik een echte MP3-speler haal :P
Heb op eBay voor $2 ook zo'n phone-armband gekocht voor hardlopen dus kan over een tijdje ook wel mijn telefoon gebruiken ^O^
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_144621183
quote:
Je ziet gewoon dat hij met moeite dat ding kan sturen/zichzelf rechtop kan houden. _O-

Awei ES800M oortjes kapot. Moet nieuwe hebben. -O-
pi_144621320
Ik kreeg vandaag mn MHL adapter binnen van Dealextreme. Op de envelop had ik Jan Aap gezet als geadresseerde _O-
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 17 september 2014 @ 13:36:51 #169
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_144621648
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:25 schreef W00fer het volgende:
Ik kreeg vandaag mn MHL adapter binnen van Dealextreme. Op de envelop had ik Jan Aap gezet als geadresseerde _O-
Whehe, heb zelf ook wel soms Meneer Geweldig gedaan of bij provincie allemaal onzin, boeit toch weinig, alleen als het een pakket is dat je gemist hebt en met legitimatie moet ophalen bij het postkantoor :P
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 17 september 2014 @ 13:54:35 #170
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144622167
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:21 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Je ziet gewoon dat hij met moeite dat ding kan sturen/zichzelf rechtop kan houden. _O-

oefenen lijkt mij dat :P.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_144622320
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 12:24 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Mjah, ik ga beginnen met hardlopen dus voor die 1,30 euro probeer ik wel even kutgeluid met kutaccu voor ik een echte MP3-speler haal :P
Heb op eBay voor $2 ook zo'n phone-armband gekocht voor hardlopen dus kan over een tijdje ook wel mijn telefoon gebruiken ^O^
Wat voor een telefoon heb je?

ik kwam afgelopen week een kerel van een jaar of 40 tegen in de sportschool.
die wou volgens mij ook hip doen met zon phone armband/hoes geval met daarin een note 3 ofzo..
Het leek in iedergeval wel of die een hele LED TV aan zijn arm had hangen _O- _O-
  woensdag 17 september 2014 @ 14:54:01 #172
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_144624268
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:00 schreef Downstar het volgende:

[..]

Wat voor een telefoon heb je?

ik kwam afgelopen week een kerel van een jaar of 40 tegen in de sportschool.
die wou volgens mij ook hip doen met zon phone armband/hoes geval met daarin een note 3 ofzo..
Het leek in iedergeval wel of die een hele LED TV aan zijn arm had hangen _O- _O-
Samsung Galaxy S4 dus het vált nog mee qua grootte al is het niet ideaal, vandaar ook simpel mini-mp3-spelertje. Misschien als ik ook GPS en snelheid wil tracken dat ik de telefoon meeneem.
Een Note 3 om je arm is in ieder geval niet echt wat nee _O-
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 17 september 2014 @ 14:57:12 #173
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_144624376
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 12:04 schreef Bakkertjeee het volgende:
Waarom is de xiaomi powerbank zo populair? Wie weet een site voor een echte?
Omdat ze goed en betaalbaar zijn.

http://xiaomi.tmall.com/
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_144625975
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 12:04 schreef Bakkertjeee het volgende:
Waarom is de xiaomi powerbank zo populair? Wie weet een site voor een echte?
Inderdaad. Erg betrouwbaar en gewoon fantastische kwaliteit.
http://www.banggood.com/O(...)Silver-p-923637.html

Met code acc75a ook nog $3 extra korting.
  woensdag 17 september 2014 @ 16:29:32 #175
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144627704
Hey Shiz, heb jij toevallig deze oordoppen? Een soort vibrator doppen voor extra goede sound via de schedel. Het is wel extra technologie en dat maakt mij nieuwsgierig 8-) Kosten rond de 10 euro uit Korea.

  woensdag 17 september 2014 @ 16:39:28 #176
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_144628057
quote:
11s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:31 schreef Catch22- het volgende:
Nou, geld dus terug van DX en nu 7 besteld op banggood. Ik ben benieuwd.
En allemaal verzonden. De eerste donderdag en vrijdag al, de laatste vandaag. Ben benieuwd.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 17 september 2014 @ 16:41:29 #177
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144628133
Ik voel mezelf een beetje depressief vandaag dus tijd om te shoppen op ebay.
Heb al tijden niets meer gekocht!

otg kabel



2e otg, omdat 1 altijd 4 weken gaat duren :P



xiaomi, na al dat gezeur moet ik er ook maar 1 hebben. Bedankt voor de coupon ^O^



Steve Jobs poppetje _O-



Stufz hamburger press _O_

pi_144628196
Iemand die de Mi Millet W1NB portable usb router besteld heeft?
Net de Chinese software gedownload, op een paar grote knoppen gedrukt en het wifi netwerk verscheen.

Helaas is het nog niet gelukt om daadwerkelijk verbinding te maken, blijft hangen op IP-adres ophalen op 'm G4s..
pi_144629264
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:57 schreef Dromer het volgende:

[..]

Omdat ze goed en betaalbaar zijn.

http://xiaomi.tmall.com/
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:45 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Inderdaad. Erg betrouwbaar en gewoon fantastische kwaliteit.
http://www.banggood.com/O(...)Silver-p-923637.html

Met code acc75a ook nog $3 extra korting.
nouja, besteld (t) hea :P
pi_144630867
Iemand nog een goede wifi extender?
  woensdag 17 september 2014 @ 19:00:24 #181
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144632461
Meer :D Mijn bookmarks eens legen vandaag :')

FM transmitters zuigen, deze proberen :7


Bag grips ^O^



Magic sponge, eens kijken hoe magic het is voor $1 voor 10 stuks :Y
pi_144632626
Iemand had toch interesse in die Tommy weloop?

http://www.banggood.com/W(...)rproof-p-946026.html

69 dollar.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 17 september 2014 @ 19:30:56 #183
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144633558
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:05 schreef rene90 het volgende:
Iemand had toch interesse in die Tommy weloop?

http://www.banggood.com/W(...)rproof-p-946026.html

69 dollar.
Waren ze bij dx ook :Y.
Volgende week einde van de week een preview met wat geluk :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_144633637
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:30 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waren ze bij dx ook :Y.
Volgende week einde van de week een preview met wat geluk :D
5 dollar meer op het moment?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144634674
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:29 schreef monkeybrain het volgende:
Hey Shiz, heb jij toevallig deze oordoppen? Een soort vibrator doppen voor extra goede sound via de schedel. Het is wel extra technologie en dat maakt mij nieuwsgierig 8-) Kosten rond de 10 euro uit Korea.

Neuh. Maar je laat maar weten of het wat is zodra je ze binnen hebt. :P
Ik heb er weinig fiducie in.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144634831
Ik wil iets uit een Chinese webshop halen, maar die site ondersteund geen PayPal, en ik heb geen credit card. Iemand nog een tip waarmee ik kan betalen? Geld overmaken via ING kon wel, maar dat kostte 6+15 euro. Via Moneygram kostte het ook 15 euro bij PostNL, terwijl het om een bedrag van slechts 20 euro gaat :')
pi_144634856
OP > FAQ > SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144634980
quote:
2s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:05 schreef shiznuts het volgende:
OP > FAQ > SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Ik heb serieus de hele OP doorgenomen, overheen gelezen denk ik. Sorry.
pi_144635135
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:08 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Ik heb serieus de hele OP doorgenomen, overheen gelezen denk ik. Sorry.
3v creditcard of ergens anders bestellen. Wat ga je kopen?
:]
pi_144635733
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:12 schreef wootahH het volgende:

[..]

3v creditcard of ergens anders bestellen. Wat ga je kopen?
BD kaart is even duur als de opties die ik al geprobeerd had. 3V is wel goedkoper zie ik, maar goedkoop chinees spul halen en bijkomende kosten is niet echt een lekkere combinatie. Maar ik zal het topic hier verder niet mee bevuilen :P

Verder vind ik het altijd wel leuk om zulke dingen te kopen, maar weet ik nooit wat. Leuk topic dus om te volgen voor wat inspiratie 14.gif
pi_144647805
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 11:51 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Stock firmware is ruk. Rockbox erop zetten.
Ik heb werkelijk nog nooit 1 keer een probleem gehad met de mijne.

[..]

Extra tandartsverzekering erbij nemen :')
moet ik nog maar een keertje proberen, wellicht heb ik er dan betere ervaringen mee

Ik vind het nog steeds jammer dat ik niet meer aan een originele creative zen heb kunnen komen, dat vond ik een geweldig apparaatje (vooral qua scherm grootte en afmetingen)
  donderdag 18 september 2014 @ 08:01:35 #192
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_144649635
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:30 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waren ze bij dx ook :Y.
Volgende week einde van de week een preview met wat geluk :D
Die van mij is nog niet eens verstuurd. :(
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_144649637
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:08 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Ik heb serieus de hele OP doorgenomen, overheen gelezen denk ik. Sorry.
Paypal account aanmaken en via iDeal daar geld op storten. Heeft mijn collega gisteren ook gedaan. HIj kon zijn ABN Amro rekening niet koppelen aan PayPal :?
Don't let my username fool you...
  donderdag 18 september 2014 @ 09:08:53 #194
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144650396
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:33 schreef rene90 het volgende:

[..]

5 dollar meer op het moment?
Ah, ja prijs is omhoog (was eerder in pre-sale wel even duur).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_144657338
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:00 schreef monkeybrain het volgende:
Meer :D Mijn bookmarks eens legen vandaag :')

FM transmitters zuigen, deze proberen :7
[ afbeelding ]

Bag grips ^O^

[ afbeelding ]

Magic sponge, eens kijken hoe magic het is voor $1 voor 10 stuks :Y
[ afbeelding ]
Die magische spons heb ik hier nog liggen, eigenlijk nooit echt gebruikt. Maar, leuke aankopen. Heb je ook linkjes naar de producten? Dan hebben we er ook wat aan als we je voorbeeld willen volgen en geld naar China willen sturen.
pi_144657553
Ik heb hier ook nog wel 20 van die sponzen liggen..
Maar of ze nou echt zo heel bijzondere werking hebben, mwoahmm
Denk dat het gewoon iets meer schuurt dan een normale spons :P
pi_144657908
Ik heb het voor elkaar gekregen om binnen 5 uur mijn cheerson cx-10 van een quadrocopter in een bestuurbare auto te maken.
Gelukkig wil Tmart mij gratis een nieuwe sturen :)
Toch wilde ik het even delen omdat het er nu vrij appart uit ziet maar hij werkt echt, hij gaat alle kanten op.
  donderdag 18 september 2014 @ 14:19:57 #198
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144658216
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:50 schreef Skiet het volgende:

[..]

Die magische spons heb ik hier nog liggen, eigenlijk nooit echt gebruikt. Maar, leuke aankopen. Heb je ook linkjes naar de producten? Dan hebben we er ook wat aan als we je voorbeeld willen volgen en geld naar China willen sturen.
Ik zeg toch duidelijk Ebay en ik heb alle namen erbij gezet indien nodig :)
Als ik ook nog alle linkjes moet plaatsen dan gaat alles posten wel erg veel werk worden :P
pi_144658576
Dat zijn melamine sponzen. Die liggen ook bij de action.
  donderdag 18 september 2014 @ 14:35:33 #200
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_144658706
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 14:31 schreef julius123 het volgende:
Dat zijn melamine sponzen. Die liggen ook bij de action.
Shit, net een paar minuten te laat ;(
Inderdaad melamine-foam, 5 van die spons-blokken voor 99 cent.
Ze 'vergaan' door het schrobben trouwens.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_144659496
Weet iemand of dit wat is?

http://www.buyincoins.com/item/51838.html#.VBrYW_mSx5A

ik zie 0.3mpixel, dat lijkt me vrij weinig?
pi_144659654
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:05 schreef G-NiLES het volgende:
Weet iemand of dit wat is?

http://www.buyincoins.com/item/51838.html#.VBrYW_mSx5A

ik zie 0.3mpixel, dat lijkt me vrij weinig?
quote:
CMOS 0.3 Megapixel Resolution(640 x 480 Pixels).
Was/is een standaard resolutie voor die dingen.

Maar je hebt ze nu ook wel in 720p (of 0.8 Megapixel) of zelfs 1080p (2 Megapixel).
Die 720p zijn niet veel duurder dan die jij linkt, 1080p is wel wat duurder.

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 18-09-2014 15:27:56 ]
pi_144661552
Heb wat besteld bij AE en de status van het pakketje stond op 9 september op 'Opening' en daarna op de 10e op 'Departure from outward office of exchange'. Wat betekend dit? Is drie weken geleden besteld dus weet niet hoe lang het nog gaat duren, maar anders open ik een Dispute.
pi_144662894
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:15 schreef MeesterBier het volgende:
Heb wat besteld bij AE en de status van het pakketje stond op 9 september op 'Opening' en daarna op de 10e op 'Departure from outward office of exchange'. Wat betekend dit? Is drie weken geleden besteld dus weet niet hoe lang het nog gaat duren, maar anders open ik een Dispute.
Ik heb dat bij een aantal pakjes van AE ook al, lijkt traag te gaan of de tracking is gewoon weer vercrackt. Overigens zegt 9 september nog helemaal niks... In China kopen kan altijd oplopen tot zelfs maanden, algemeen bekend.
  donderdag 18 september 2014 @ 17:09:21 #205
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144663137
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:15 schreef MeesterBier het volgende:
Heb wat besteld bij AE en de status van het pakketje stond op 9 september op 'Opening' en daarna op de 10e op 'Departure from outward office of exchange'. Wat betekend dit? Is drie weken geleden besteld dus weet niet hoe lang het nog gaat duren, maar anders open ik een Dispute.
Zie de OP;
› Posting = zending is aangemeld
› Opening (optie) = controle van pakket
› Arrival outward office of exchange = in het postsysteem
› Opening (optie) = controle van pakket
› Departure outward office of exchange = vertrek vanaf luchthaven land van vertrek
› Arrival inward office of exchange = aankomst bij douane land van bestemming
› Held by costums (optie) = apart gelegd door de douane
› Failed delivery (optie) = PostNL kon het pakketje (nog) niet in ontvangst nemen
› Arrival at delivery office = geaccepteerd door PostNL; wordt de eerstvolgende bezorgdag aangeboden (niet maandag)
› Out for delivery = onderweg
› Failed delivery = briefje in de brievenbus achtergelaten; af te halen bij het postkantoor
› Delivered = enjoy!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_144684027
Mijn Chinapost code werkt gewoon in de PostNL app en kan zien dat het pakket is ontvangen door PostNL. Heb ik deze revolutie gemist?
  vrijdag 19 september 2014 @ 08:52:22 #207
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144684256
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 08:39 schreef davedavy het volgende:
Mijn Chinapost code werkt gewoon in de PostNL app en kan zien dat het pakket is ontvangen door PostNL. Heb ik deze revolutie gemist?
is vrij nieuw :D maar goed, beter laat dan nooit.
Nu alleen nog even koppelen vanaf aanmelden in China (zoals enkele landen hebben) en het is helemaal geweldig.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 19 september 2014 @ 10:43:49 #208
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_144686650
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 08:39 schreef davedavy het volgende:
Mijn Chinapost code werkt gewoon in de PostNL app en kan zien dat het pakket is ontvangen door PostNL. Heb ik deze revolutie gemist?
O? Is dat de MijnPakket-app? Ik kan alleen nog maar 3S of KG-codes invullen.. Waar kan ik die codes invullen?
pi_144688906
Ik gebruik altijd www.postnl.post voor internationale tracking via postnl. Daar kan je RC nummers invullen.
  vrijdag 19 september 2014 @ 16:20:26 #211
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_144696694
Ohjee... ze hebben weer eens vakantie binnenkort:

quote:
We'd like to inform you that Chinese National Day holiday (Sept. 30 - Oct. 06 PST) is around the corner.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 19 september 2014 @ 16:22:18 #212
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_144696756
That's the worst one.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144698483
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 08:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

is vrij nieuw :D maar goed, beter laat dan nooit.
Nu alleen nog even koppelen vanaf aanmelden in China (zoals enkele landen hebben) en het is helemaal geweldig.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:43 schreef JiePieWie het volgende:

[..]

O? Is dat de MijnPakket-app? Ik kan alleen nog maar 3S of KG-codes invullen.. Waar kan ik die codes invullen?
Helaas te vroeg gejuicht, ik zag met mijn schele kop niet dat het een NL code was -O- Dacht dat het een Chinapost code was :(

Nou PostNL, kom eens op met die functie.
pi_144698816
5 Min geleden is mijn nieuwe Curren horloge gearriveerd, ik wilde vrolijk een fotootje posten, blij met mijn nieuwe horloge. 1 min geleden is die gebroken.

:') _O-
  vrijdag 19 september 2014 @ 18:28:46 #216
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_144700450
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:29 schreef davedavy het volgende:
5 Min geleden is mijn nieuwe Curren horloge gearriveerd, ik wilde vrolijk een fotootje posten, blij met mijn nieuwe horloge. 1 min geleden is die gebroken.

:') _O-
Toch weer 4 minuten lol van gehad. ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_144701060
Iemand ervaring met wireless internet usb stickies uit china?

Was nu bij de action voor 5 euro in de aanbieding maar ik dacht dat kan vast goedkoper.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 19 september 2014 @ 19:15:11 #218
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_144701864
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:29 schreef davedavy het volgende:
5 Min geleden is mijn nieuwe Curren horloge gearriveerd, ik wilde vrolijk een fotootje posten, blij met mijn nieuwe horloge. 1 min geleden is die gebroken.

:') _O-
Gewoon slecht fabrikaat of liet je hem vanaf grote hoogte vallen op een hard oppervlak ?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  vrijdag 19 september 2014 @ 19:16:54 #219
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144701936
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 18:48 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met wireless internet usb stickies uit china?

Was nu bij de action voor 5 euro in de aanbieding maar ik dacht dat kan vast goedkoper.
Mijn ervaring met die dingen is gewoon niet :P. Ingebouwde kaart met goede antenne is veel beter :D.
Of je moet een iets grotere USB adapter hebben met antenne :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_144703506
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:16 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mijn ervaring met die dingen is gewoon niet :P. Ingebouwde kaart met goede antenne is veel beter :D.
Of je moet een iets grotere USB adapter hebben met antenne :)
Zijn die kaarten er ook in China?
Mijn wifi kaart in mijn pc werkt namelijk niet.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 19 september 2014 @ 20:02:58 #221
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_144703714
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144704593
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:15 schreef N22 het volgende:

[..]

Gewoon slecht fabrikaat of liet je hem vanaf grote hoogte vallen op een hard oppervlak ?
Pinnetje schoot eruit, was makkelijk te maken ;) Heb er zelf een ander pinnetje ingezet die wat sterker is. *O*

Uiteindelijk een leuk ding voor die 5 euro.



Alhoewel op deze foto ziet die er wat kitcherig uit.
  vrijdag 19 september 2014 @ 21:40:50 #223
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144708228
quote:
Mwha, matige oplossingen zijn dat naar mijn mening :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 19 september 2014 @ 22:02:19 #224
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_144709454
Ligt eraan... wat wil je hebben. Beter ontvangst en daarom kijken naar een adapter, omdat je signaal tekort komt. Of... doet je wireless van je pc/laptop/device het niet en is er op zich prima signaal? Als het dat laatste is, waarom niet een USB-plugje en be done with it?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144709567
quote:
Kostda met shipping?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 19 september 2014 @ 22:23:36 #226
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144710594
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 22:02 schreef shiznuts het volgende:
Ligt eraan... wat wil je hebben. Beter ontvangst en daarom kijken naar een adapter, omdat je signaal tekort komt. Of... doet je wireless van je pc/laptop/device het niet en is er op zich prima signaal? Als het dat laatste is, waarom niet een USB-plugje en be done with it?
Nja, die Intel WLAN kaartjes zijn ook niet zo duur en wel een stuk beter vaak :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 19 september 2014 @ 22:27:32 #227
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_144710768
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 22:04 schreef Miniem het volgende:

[..]

Kostda met shipping?
Dunno. Toch ook nog iets van 8.50 USD als je het zo doet. Misschien via een webshop/Ali net iets goedkoper.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144711307
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 22:27 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dunno. Toch ook nog iets van 8.50 USD als je het zo doet. Misschien via een webshop/Ali net iets goedkoper.
Zou wel even opletten, ik heb naar dat MI ding gekeken (4 euro zoveel bij banggood) en dat is dus een wifi router. Dus wat het doet is het signaal van je laptop doorzetten zodat je met je mobiele telefoon als het ware kan inloggen op het signaal dat dat ding uitzend. Klopt toch shiz?

Het is dus niet zoals ik eerst dacht simpelweg een wifi dongle zodat je kan inloggen op een wifi netwerk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144712455
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 23:59 schreef rene90 het volgende:

[..]

Zou wel even opletten, ik heb naar dat MI ding gekeken (4 euro zoveel bij banggood) en dat is dus een wifi router. Dus wat het doet is het signaal van je laptop doorzetten zodat je met je mobiele telefoon als het ware kan inloggen op het signaal dat dat ding uitzend. Klopt toch shiz?

Het is dus niet zoals ik eerst dacht simpelweg een wifi dongle zodat je kan inloggen op een wifi netwerk.
Ach so. :P Dat is het gevaar van altijd Tmall en Taobao in het Chinees bezoeken. Ik denk altijd wel dat ik het begrijp. :') Dat wordt nog wat volgende maand daar in Hong Kong.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 20 september 2014 @ 00:56:00 #230
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_144712917
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:24 schreef davedavy het volgende:

[..]

Pinnetje schoot eruit, was makkelijk te maken ;) Heb er zelf een ander pinnetje ingezet die wat sterker is. *O*

Uiteindelijk een leuk ding voor die 5 euro.

[ afbeelding ]

Alhoewel op deze foto ziet die er wat kitcherig uit.
Zo op het oog heb ik precies dat model in het zwart :Y Leuk dingetje.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_144717886
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 00:56 schreef N22 het volgende:

[..]

Zo op het oog heb ik precies dat model in het zwart :Y Leuk dingetje.
Zijn leuke dingen voor die prijs en voor een kleine tijd, maar verwacht geen Zwitserse kwaliteit :')
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:10:22 #232
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_144719055
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 00:36 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ach so. :P Dat is het gevaar van altijd Tmall en Taobao in het Chinees bezoeken. Ik denk altijd wel dat ik het begrijp. :') Dat wordt nog wat volgende maand daar in Hong Kong.
Voor je het weet heb je gefrituurde kippenkoppen besteld bv.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_144719103
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:10 schreef Dromer het volgende:

[..]

Voor je het weet heb je gefrituurde kippenkoppen besteld bv.
Dat is geloof ik nog de best case scenario die je opnoemt. :P :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:19:53 #234
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_144719278
Jeuj, m'n rode Tommy smartwatch is eindelijk verstuurd! *O*

Ben benieuwd naar de review van Robert, maar op XDA zag ik al positieve verhalen. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_144722075
Iemand nog nieuwe ontwikkelingen m.b.t. een nieuw type SJ4000 met 1080p? Ik heb er een nodig maar vind het zonde om nou een SJ4000 te bestellen en dat er dan volgende maand een betere uitkomt.

Meer betalen dan 80 dollar is geen probleem maar een Go Pro vind ik dan weer net te duur.
pi_144724507
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:04 schreef KdwPPr het volgende:
Iemand nog nieuwe ontwikkelingen m.b.t. een nieuw type SJ4000 met 1080p? Ik heb er een nodig maar vind het zonde om nou een SJ4000 te bestellen en dat er dan volgende maand een betere uitkomt.

Meer betalen dan 80 dollar is geen probleem maar een Go Pro vind ik dan weer net te duur.
Sinds kort is de SJCam SJ4000 Wifi, de naam zegt het al, met Wifi functionaliteit. Ongeveer in 3 maanden komt de SJCam SJ5000 uit :)
  zaterdag 20 september 2014 @ 15:58:25 #237
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144724779
Voltage ampère mah meter! :7
Mijn usb troep eens doormeten :')



http://www.banggood.com/L(...)-Meter-p-943362.html
  zaterdag 20 september 2014 @ 16:06:48 #238
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_144725047
malaysia post *O* *O* *O* 18 maart besteld bij fasttech 19 september aangekomen _O_ _O_
  zaterdag 20 september 2014 @ 16:10:26 #239
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_144725137
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:06 schreef SanAnt het volgende:
malaysia post *O* *O* *O* 18 maart besteld bij fasttech 19 september aangekomen _O_ _O_
Ja, fantastisch hè. Een bestelling van mij bij een Aliexpress-verkoper is omgezet van China post naar Malaysia post. Na een maand nog niet te tracken, dus ik houd m'n hart vast. :P (gelukkig gaat het om maar 2 tientjes) Verkoper geeft aan dat ik eerst maar 50 dagen moet wachten. :W
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_144725258
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:06 schreef SanAnt het volgende:
malaysia post *O* *O* *O* 18 maart besteld bij fasttech 19 september aangekomen _O_ _O_
_O-
pi_144725515
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:48 schreef NX het volgende:

[..]

Sinds kort is de SJCam SJ4000 Wifi, de naam zegt het al, met Wifi functionaliteit. Ongeveer in 3 maanden komt de SJCam SJ5000 uit :)
Volgens mij was die WiFi versie geen goeie.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_144725531
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:10 schreef Dromer het volgende:

[..]
Verkoper geeft aan dat ik eerst maar 50 dagen moet wachten. :W
En dan kun je nix meer bij Paypal
pi_144725604
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Volgens mij was die WiFi versie geen goeie.
Ehm? :|W Volgens de paus wel, die gebruikt het met zijn dji phantom 2 quadcopter wanneer hij op het balkon staat en zegent die de mensen op het plein en tegelijkertijd maakt hij een leuk filmpje!
pi_144726329
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:30 schreef NX het volgende:

[..]

Ehm? :|W Volgens de paus wel, die gebruikt het met zijn dji phantom 2 quadcopter wanneer hij op het balkon staat en zegent die de mensen op het plein en tegelijkertijd maakt hij een leuk filmpje!
Prima joh, jij je zin. 't Laatste wat ik heb gelezen is dat de makers van de SJ4000 zelf geen wifi versie hebben gemaakt en 't dus nepperds waren.

Maar ga jij lekker met je wifi-versie boven 't publiek bij de paus vliegen.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_144726384
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:10 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ja, fantastisch hè. Een bestelling van mij bij een Aliexpress-verkoper is omgezet van China post naar Malaysia post. Na een maand nog niet te tracken, dus ik houd m'n hart vast. :P (gelukkig gaat het om maar 2 tientjes) Verkoper geeft aan dat ik eerst maar 50 dagen moet wachten. :W
Vraag dan ff time extension aan, zodat je langer de tijd hebt om een dispute te openen.

dat is echt een groot voordeel van aliexpress.
Bij Paypal/ebay bestellingen bieden ze soms een resend aan van een artikel, maarja dan is de case(protecetion) natuurlijk allang verlopen als dat aan zou moeten komen en dan kun je niks meer.
Bij Ali vraag je gewoon verlenging aan en kun je daarna dus rustig wachten op de resend en eventueel daarna nog in conclaaf gaan :)
pi_144726433
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:57 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Prima joh, jij je zin. 't Laatste wat ik heb gelezen is dat de makers van de SJ4000 zelf geen wifi versie hebben gemaakt en 't dus nepperds waren.

Maar ga jij lekker met je wifi-versie boven 't publiek bij de paus vliegen.
Dude? Waar heb je het over? Heb je de afgelopen tijd onder een steen gelegen? ;) :)

Originele SJCAM SJ4000 Wifi
http://www.banggood.com/S(...)rproof-p-939976.html

//EDIT, even voor de duidelijkheid - SJCam (ja de fabrikant van de sj4000) maakte destijds bekend dat ze met een wifi versie op de proppen zouden komen. Chinezen zijn geen chinezen als ze niet direct misbruik maken van deze situatie en voordat SJCam de wifi versie uitbracht, kwam een ander fabrikant met een neppe wifi versie van de sj4000 - deze had heel groot 'wifi' staan op de voorkant. Deze werd en nog steeds wordt verkocht op BG, BG wist zelf eerst niet eens dat het om een neppe versie ging - een tweaker heeft toen ze geholpen om een ander uit te zoeken en ze hiervoor gewaarschuwd!

Maar goed, iedereen die een beetje verslaafd is aan China shoppen, kwam er al gauw achter dat het om een neppe versie ging, dit is dus ergens in augustus / september. De SJCam SJ4000 Wifi is dan ook de enige originele wifi versie. Er is geen ander merk/model behalve de neppe. Ik heb gemaild met de fabrikant, en hierdoor weet ik dat ze in 3 maanden tijd, een opvolger zullen uitbrengen.

Wederom, een andere fabrikant kreeg hier lucht van en is afgelopen week begonnen met het leveren van een SJ5000 via DealExtreme. DX gaf uiteindelijk toe dat het om een model naam ging en van een andere fabrikant kwam, en niet weder geleverd door SJCAM.

[ Bericht 16% gewijzigd door NX op 20-09-2014 17:08:34 ]
pi_144727402
Heeft iemand die eigenlijk al, de eckte wireless versie? Had 'em toen op de AliExpress-sale gescored. Werd toen erg verlaat opgezonden en is nu zo'n anderhalve week onderweg.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144730091
Goede bluetooth radio? :P anyone?
Is back
  zaterdag 20 september 2014 @ 19:27:24 #249
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_144730334
Beetje door de topics neuzen en je hebt hem
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 20 september 2014 @ 19:41:08 #250
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_144730700
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 19:18 schreef supayoshii het volgende:
Goede bluetooth radio? :P anyone?
Bedoel je echt een radio of een bluetooth speaker ?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_144731018
nee echt een autoradio :P
Is back
pi_144732227
Zijn er shops zoals mini in the box die ook ideal accepteren. Geen visa en paypal hier. Dat gaat niet binnen 1 uur.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_144732445
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:28 schreef CookieSlikker het volgende:
Zijn er shops zoals mini in the box die ook ideal accepteren. Geen visa en paypal hier. Dat gaat niet binnen 1 uur.
nee, en moet je ook niet willen. Dan heb je geen mogelijkheid meer om een claim in te dienen ofzo. Maar wat moet je binnen een uur bestellen? Het is niet alsof je het morgen binnen hebt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144733815
Hoe lang duurt zo'n prepaid cc om aan te vragen eigenlijk?
pi_144733920
Ik wil zojuist weer wat bestellen bij Banggood. Normaal gesproken schrijf ik me dan weer opnieuw in voor de nieuwsbrief, om nog 5% extra korting te krijgen. Nu krijg ik alleen telkens geen code in de mails. Werkt dit tegenwoordig niet meer?
pi_144735659
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:48 schreef NX het volgende:

[..]

Sinds kort is de SJCam SJ4000 Wifi, de naam zegt het al, met Wifi functionaliteit. Ongeveer in 3 maanden komt de SJCam SJ5000 uit :)
Ik was niet helemaal duidelijk. Ik bedoelde een cam met ` 1080P (1920*1080 ) 60FPS `
pi_144741160
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 21:15 schreef G-NiLES het volgende:
Hoe lang duurt zo'n prepaid cc om aan te vragen eigenlijk?
uurtje of minder
pi_144753467
Ik zie nogal wat posts voorbij komen over de sj4000 wifi, techmoan heeft een (onofficiële) versie getest en die is niet best http://www.techmoan.com/b(...)he-at200-review.html
  maandag 22 september 2014 @ 00:29:36 #259
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144777375
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 15:05 schreef Nikihe het volgende:
Ik zie nogal wat posts voorbij komen over de sj4000 wifi, techmoan heeft een (onofficiële) versie getest en die is niet best http://www.techmoan.com/b(...)he-at200-review.html
Dat is een nepperd.
Hij zegt dat de echte onderweg is naar Engeland dus iedereen zit aan zijn ballen te frutten van spanning :Y
pi_144780877
:')

You can't be late if you don't show up.
  maandag 22 september 2014 @ 09:47:32 #261
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_144781012
quote:
Wat is er :') aan? Of ken je dat nummer van Wild Cherry niet? :{

Overigens: handig dingetje zo'n iRig, jammer dat 'ie alleen met Apple crap werkt.
Don't let my username fool you...
pi_144781028
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 09:47 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Wat is er :') aan? Of ken je dat nummer van Wild Cherry niet? :{

Overigens: handig dingetje zo'n iRig, jammer dat 'ie alleen met Apple crap werkt.
Blijkbaar ken ik dat nummer niet ee :p
You can't be late if you don't show up.
  maandag 22 september 2014 @ 09:50:14 #263
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_144781059
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 09:48 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Blijkbaar ken ik dat nummer niet ee :p
Cultuurbarbaren hier :{w :N
Don't let my username fool you...
  maandag 22 september 2014 @ 10:01:12 #264
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144781269
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 09:48 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Blijkbaar ken ik dat nummer niet ee :p
_O-
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 09:50 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Cultuurbarbaren hier :{w :N
:Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 22 september 2014 @ 13:39:11 #265
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_144786764
Grrr.. ik probeer al een week voor mijn MK950 te betalen via MisterTao maar dat lukt voor geen ene meter:



Iedere keer zo'n zelfde foutmelding maar niets afschrijven. Nog even en ik bestel gewoon via Alixpress..
pi_144787077
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 15:05 schreef Nikihe het volgende:
Ik zie nogal wat posts voorbij komen over de sj4000 wifi, techmoan heeft een (onofficiële) versie getest en die is niet best http://www.techmoan.com/b(...)he-at200-review.html
Je zou toch zeggen dat China ondertussen al wel een Go pro had gekopieerd die minimaal 60 fps 1080p ondersteund.

Lees net de specs van de Go Pro 4 ($340 , valt nog redelijk mee...):
4K resolution at a speed of 30 frames per second, 1080p at 120fps and 720p at 240fps

Kom op China, kopieer is door! En hoezo Wifi? Zit iemand daar echt op te wachten?
  maandag 22 september 2014 @ 14:38:09 #267
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_144788514
JA! zelf heb ik de SJ4000. maatje van me heeft de GOpro3+
en baal er nu toch wel van dat ik die niet gekocht heb :D ( goed prijsverschil deed me toen kiezen voor de SJ4000 ) maar dat live mee kijken enzo is toch wel leuk :)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  maandag 22 september 2014 @ 14:40:25 #268
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_144788581
Vraagje aan de SJ4000 eigenaren hier. Ik zit nog steeds te twijfelen om deze te kopen. Alleen het gebrek aan fatsoenlijke audio opname houdt me tegen. Maar hoe beperkt is deze opname? Ik zie verschillende filmpjes, sommige waarbij je wel genoeg hoort en andere waar je zo goed als niets hoort.
Ik kan het via google niet vinden maar ik ga er vanuit dat de SJ4000 niet in een GoPro case past? Zou dat anders het probleem oplossen? Of zou je bijvoorbeeld het klepje van de originele GoPro op de SJ4000 case kunnen zetten? (Of zou dat het geluid probleem nog niet oplossen?)
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -&gt; http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  maandag 22 september 2014 @ 14:48:59 #269
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144788852
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:40 schreef Markos. het volgende:
Vraagje aan de SJ4000 eigenaren hier. Ik zit nog steeds te twijfelen om deze te kopen. Alleen het gebrek aan fatsoenlijke audio opname houdt me tegen. Maar hoe beperkt is deze opname? Ik zie verschillende filmpjes, sommige waarbij je wel genoeg hoort en andere waar je zo goed als niets hoort.
Ik kan het via google niet vinden maar ik ga er vanuit dat de SJ4000 niet in een GoPro case past? Zou dat anders het probleem oplossen? Of zou je bijvoorbeeld het klepje van de originele GoPro op de SJ4000 case kunnen zetten? (Of zou dat het geluid probleem nog niet oplossen?)
Als je de camera in de waterdichte case stopt heb je natuurlijk weinig geluid ;)
  maandag 22 september 2014 @ 14:51:20 #270
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_144788936
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:48 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Als je de camera in de waterdichte case stopt heb je natuurlijk weinig geluid ;)
Ja ik begrijp dat het geluid minder wordt, maar vergeleken met de GoPro is het véél minder
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -&gt; http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
pi_144793178
quote:
Voor iedereen die nu nog geen Earson ER-151 heeft:

30% korting bij Banggood met code fa8d39: $18.89

http://chinakorting.nl/co(...)n-code/#.VCAzOvl_sms
Zojuist gezien op got, ik ben al voorzien maar wat een lekkere korting zeg *)

quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:38 schreef revpolen het volgende:
JA! zelf heb ik de SJ4000. maatje van me heeft de GOpro3+
en baal er nu toch wel van dat ik die niet gekocht heb :D ( goed prijsverschil deed me toen kiezen voor de SJ4000 ) maar dat live mee kijken enzo is toch wel leuk :)
Verkoop de SJ4000 op Marktplaats en koop de Wifi versie :P Of wacht op de SJ5000 :)
  maandag 22 september 2014 @ 16:53:12 #272
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_144793381
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:28 schreef CookieSlikker het volgende:
Zijn er shops zoals mini in the box die ook ideal accepteren. Geen visa en paypal hier. Dat gaat niet binnen 1 uur.
Je kan je paypal opladen via iDeal.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  maandag 22 september 2014 @ 16:56:20 #273
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_144793488
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:47 schreef NX het volgende:

[..]

Zojuist gezien op got, ik ben al voorzien maar wat een lekkere korting zeg *)

Net besteld :) Thanks!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_144794664
Over 3 dagen is de Xiaomi 10400 mAh powerbank in de happy hour op PW, voor slechts 16 dollar: http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=thursday

En als we het toch over xiaomi hebben, ze zijn bezig met een bluetooth controller :)

[ Bericht 39% gewijzigd door l0lownkill op 22-09-2014 17:40:59 ]
You can't be late if you don't show up.
pi_144795160
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 17:31 schreef l0lownkill het volgende:
Over 3 dagen is de Xiaomi 10400 mAh powerbank in de happy hour op PW, voor slechts 16 dollar: http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=thursday

En als we het toch over xiaomi hebben, ze zijn bezig met een bluetooth controller :)
Die Doogoo DG550 is ook niet duur volgens mij!

Er was iemand die hem had toch?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_144795168
Voordat ik hem in V&A zet hier even vragen:

Heeft iemand hier toevallig interesse in een Curren 8106 horloge?

Plaatje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gloedjenieuw maar vind hem niet echt staan bij mezelf. Gaat op de welbekende shops nieuw weg voor tussen de 10 en 20 dollar. Laten we zeggen 5 euro? 6 incl. verzenden.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_144795233
Ik ben op zoek naar een paar goede 18650 batterijen voor in mijn fietslamp.
Welke zijn aan te raden?

En is een lader een lader of zit daar ook nog verschil in kwaliteit? Op dit moment heb ik een goedkope lader, maar hiervan is al 1 laadgedeelte kapot.
pi_144795403
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 17:49 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Die Doogoo DG550 is ook niet duur volgens mij!

Er was iemand die hem had toch?
Mijn stiefbroer had hem, maar na een week deed het scherm het niet meer (wss iemand op gaan zitten) en een paar dagen later was hij wanhopig omdat de touchscreen niet meer werkte en heeft hij er een barst in gedrukt :P
Na dit alles wil BG hem alsnog refunden na opsturen, dus toppie :)
(Verder beviel de telefoon hem prima!)
You can't be late if you don't show up.
pi_144795522
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 17:31 schreef l0lownkill het volgende:
Over 3 dagen is de Xiaomi 10400 mAh powerbank in de happy hour op PW, voor slechts 16 dollar: http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=thursday

En als we het toch over xiaomi hebben, ze zijn bezig met een bluetooth controller :)
staat pandawill bekend om het verkopen van échte powerbanks?
  maandag 22 september 2014 @ 18:04:08 #280
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_144795581
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 09:48 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Blijkbaar ken ik dat nummer niet ee :p
Ben je 13?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_144797071
quote:
11s.gif Op maandag 22 september 2014 18:04 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ben je 13?
Nope :p
Misschien ken ik dat nummer wel qua deuntje
You can't be late if you don't show up.
pi_144798783
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 18:51 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Nope :p
Misschien ken ik dat nummer wel qua deuntje
}:|
  maandag 22 september 2014 @ 20:37:40 #283
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144801451
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 17:52 schreef Wielracer het volgende:
Ik ben op zoek naar een paar goede 18650 batterijen voor in mijn fietslamp.
Welke zijn aan te raden?

En is een lader een lader of zit daar ook nog verschil in kwaliteit? Op dit moment heb ik een goedkope lader, maar hiervan is al 1 laadgedeelte kapot.
Bij fasttech,

Sanyo 2800mah, beste bang for buck.
Nitecore oplader, goede kwaliteit.
  maandag 22 september 2014 @ 21:07:47 #284
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144802910
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:47 schreef NX het volgende:

[..]

Zojuist gezien op got, ik ben al voorzien maar wat een lekkere korting zeg *)

[..)
Thanks :)

Dankzij Shiz had ik de 1e versie met het kut klepje. Dat heb ik ondertussen eraf gerukt ^O^
Nu een mooie kans om een goet klepske te krijgen *O*
  maandag 22 september 2014 @ 21:24:19 #285
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_144803610
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 17:49 schreef Hojdhopper het volgende:
Voordat ik hem in V&A zet hier even vragen:

Heeft iemand hier toevallig interesse in een Curren 8106 horloge?

Plaatje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gloedjenieuw maar vind hem niet echt staan bij mezelf. Gaat op de welbekende shops nieuw weg voor tussen de 10 en 20 dollar. Laten we zeggen 5 euro? 6 incl. verzenden.
stuur mij maar even een pm,ik wil hem wel
  maandag 22 september 2014 @ 21:28:49 #286
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144803797
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 17:31 schreef l0lownkill het volgende:
Over 3 dagen is de Xiaomi 10400 mAh powerbank in de happy hour op PW, voor slechts 16 dollar: http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=thursday

)
5 stuks? :')

Bij andere happyhours heb je 300 stuks, dan heb je in ieder geval iets te pakken als je gaat wachten.

quote:
6. Please check it is the happy hour price or not when you pay for it. If not, that means you missed it and you could ask for the full refund.
Ja heerlijk, dan betaal je dus gegarandeerd teveel en vervolgens zeuren om een refund. Ze hopen natuurlijk dat je niet gaat zeuren :')
pi_144804268
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 20:37 schreef monkeybrain het volgende:
nyo 2800mah, beste bang for
Dank je :)
  maandag 22 september 2014 @ 21:39:12 #288
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_144804290
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 17:52 schreef Wielracer het volgende:
Ik ben op zoek naar een paar goede 18650 batterijen voor in mijn fietslamp.
Welke zijn aan te raden?

En is een lader een lader of zit daar ook nog verschil in kwaliteit? Op dit moment heb ik een goedkope lader, maar hiervan is al 1 laadgedeelte kapot.
gewoon op nkon.nl halen joh. Heb je goede garantie en snel binnen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 22 september 2014 @ 22:11:06 #289
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144805988
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 21:39 schreef Catch22- het volgende:

[..]

gewoon op nkon.nl halen joh. Heb je goede garantie en snel binnen.
De keeppower Samsung 2600 is wellicht een optie. De rest is dubieus zonder protection of vrij prijzig.
http://www.nkon.nl/rechar(...)650-2600-li-ion.html
pi_144806239
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 00:29 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat is een nepperd.
Hij zegt dat de echte onderweg is naar Engeland dus iedereen zit aan zijn ballen te frutten van spanning :Y
Mag ophouden met frutten *O* :


Wel ruim 33 minuten lang dus daar moet ik nog maar even een geschikt moment voor zoeken...
  maandag 22 september 2014 @ 22:23:29 #291
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144806552
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 22:16 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Mag ophouden met frutten *O* :


Wel ruim 33 minuten lang dus daar moet ik nog maar even een geschikt moment voor zoeken...
Kijk de eerste 25 seconden en je bent klaar ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 22 september 2014 @ 22:38:04 #292
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_144807189
Ik ben mn (reserve)iphone 4 oplader kwijt dus ik wil ergens op een site een nieuwe bestellen. Heeft iemand hier ervaring met een goede, want ik heb vroeger wel eens zo'n ding besteld ergens maar zodra ik mn telefoon ging opladen begon ie helemaal te flippen.
Jawel, je keek.
  maandag 22 september 2014 @ 22:59:02 #293
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144807887
Action ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 23 september 2014 @ 09:44:20 #294
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_144814675
Bij BG heb je twee verzendopties die gratis zijn. Wat is het verschil?
- Air Mail Register
- Netherland Direct Mail (Untracked)

Welke kiezen jullie meestal?
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -&gt; http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  dinsdag 23 september 2014 @ 10:13:54 #295
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144815297
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 09:44 schreef Markos. het volgende:
Bij BG heb je twee verzendopties die gratis zijn. Wat is het verschil?
- Air Mail Register
- Netherland Direct Mail (Untracked)

Welke kiezen jullie meestal?
Onderste, tenzij België (dan meer kans op douane dacht ik).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_144815924
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 19:27 schreef Catch22- het volgende:
Beetje door de topics neuzen en je hebt hem
Welk topic moet ik zoeken dan? Kan moeilijk de hele reeks doorzoeken :P
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:02:01 #297
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_144816392
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:42 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Welk topic moet ik zoeken dan? Kan moeilijk de hele reeks doorzoeken :P
Foei.
quote:
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
http://www.google.nl/sear(...)e+webshops+autoradio
P.s. ik zou gewoon eens bij ALDI/Lidl kijken, hebben er weleens eentje in de aanbieding en anders gewoon Kijkshop of Halfords bijvoorbeeld. Weet niet of het heul veul zin heeft eentje uit China te halen. Simpele autoradio's met bluetooth heb je ook wel van 39-79 euro in de EU denk ik zo (vb., via).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144816457
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:02 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Foei.

[..]

http://www.google.nl/sear(...)e+webshops+autoradio
P.s. ik zou gewoon eens bij ALDI/Lidl kijken, hebben er weleens eentje in de aanbieding en anders gewoon Kijkshop of Halfords bijvoorbeeld. Weet niet of het heul veul zin heeft eentje uit China te halen. Simpele autoradio's met bluetooth heb je ook wel van 39-79 euro in de EU denk ik zo.
Oeh my bad, thx! :D
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:05:49 #299
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_144816493
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:04 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Oeh my bad, thx! :D
En maak van de term "autoradio" met aanhalingstekens voor een betere match.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:22:11 #300
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_144816873
Ik ging er overigens van uit dat je een bluetoothspeaker zocht, zoals iedereen :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_144818340
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 22:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Kijk de eerste 25 seconden en je bent klaar ;)
Ben een die-hard en heb 'm afgekeken.
Conclusie: koop gewoon de goedkope SJ4000 zonder Wifi. :Y

Niet dat ik überhaupt zo'n ding ga kopen, maar goed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')