abonnement Unibet Coolblue
pi_144373951
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:52 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Bedankt. Jij begrijpt het tenminste, ondanks het misverstand.
Ik geloof niet dat jij in een positie bent te spreken over dingen niet begrijpen..
  dinsdag 9 september 2014 @ 22:58:33 #77
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_144373996
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:49 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

De meesten probeerden dat ook eerst. En het hele sim-only drama kan ook nog meespelen :')
Sim only drama?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_144374086
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sim only drama?
Paar topics terug :P
  dinsdag 9 september 2014 @ 23:00:27 #79
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_144374109
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:00 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Paar topics terug :P
Gemist. Samenvatting? Jaimy_Luca deed weer een domme opmerking plaatsen ofzo?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_144374173
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gemist. Samenvatting? Jaimy_Luca deed weer een domme opmerking plaatsen ofzo?
Ze begrepen niet waarom ik per se een abonnement wilde, maar geen simonly abonnement.
pi_144374278
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:43 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat wordt knap, die is er niet.
ook zoiets...Niet gewoon bij 32 beginnen :')
People assume too much.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2014 @ 23:05:23 #82
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144374367
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:03 schreef very het volgende:

[..]

ook zoiets :')
Gaat over de 32GB versie, die is er niet.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_144374385
quote:
4s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

32GB...
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Gaat over de 32GB versie, die is er niet.
Zie ninja-edit ;)
Ik ben een beetje langzaam vandaag :P
People assume too much.
pi_144374408
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef very het volgende:

[..]

[..]

Zie ninja-edit :P
_O_
Abracadabra, tapate guarra!
  dinsdag 9 september 2014 @ 23:08:17 #86
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_144374496
Heb alles gemist. Wat zijn jullie eerste indrukken? Is de 6 vernieuwend?
  dinsdag 9 september 2014 @ 23:09:37 #87
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_144374565
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef very het volgende:

[..]

[..]

Zie ninja-edit ;)
Ik ben een beetje langzaam vandaag :P
Nee ik dan, ik tik dat ik de 32GB wil :')
pi_144374665
Maar serieus....waarom kan apple niet gewoon:

-Bij 32Gb beginnen
-De accuduur verbeteren ipv vergelijkbaar laten zijn met de vorige*
-De lens NIET uit laten steken*
-Siri nu eindelijk eens NL's leren

*Beide wellicht haalbaar door niet perse koste wat het kost de dunste iphone ooit te willen ontwikkelen. De 5s is dun zat, vind ik.
People assume too much.
pi_144374734
Gaat trouwens nu de 5s ook alleen maar weer verkrijgbaar zijn in 8Gb? Want dat zou echt nep zijn voor de mensen die niet groter willen dan 4inch (of voor degene die niet perse de nieuwste hoeven).
People assume too much.
  dinsdag 9 september 2014 @ 23:15:35 #90
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_144374868
5S staat gewoon nog in de Apple Store met alle geheugens. 5C blijft ook gewoon.

26 september in Nederland, reserveren bij de Apple Store is wel nodig denk ik.
  dinsdag 9 september 2014 @ 23:16:10 #91
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_144374896
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:08 schreef Sunri5e het volgende:
Heb alles gemist. Wat zijn jullie eerste indrukken? Is de 6 vernieuwend?
Ik heb zelf een gekeken maar wat is er eigenlijk vernieuwd....?? Ik twijfel om gewoon mijn 5S te houden.
pi_144375056
quote:
Apple heeft dinsdag zijn eerste smartwatch gepresenteerd. In tegenstelling tot de geruchten heet het apparaat niet de iWatch maar de Apple Watch.

Het horloge heeft een vierkant scherm en verschijnt in twee verschillende formaten. Er zijn drie verschillende stijlen, waaronder een sportieve versie en een luxe-variant. Die is gemaakt van 18-karaats goud.

Zoals verwacht verschijnt het horloge pas begin 2015. In de VS gaat het apparaat dan minstens 349 dollar kosten. In Nederland zal de goedkoopste variant vermoedelijk 349 euro kosten, al is dat niet zeker.

Volgens Tim Cook, ceo van Apple, is de Apple Watch "het meest persoonlijke apparaat" dat Apple ooit heeft gemaakt. Cook zegt dat zijn bedrijf voor het nieuwe product revolutionaire software wilde maken. Een kleine versie van de iPhone-software zou volgens Cook niet werken.

De besturing van de Apple Watch gaat dan ook niet alleen via het touchscreen, maar ook met een knop aan de zijkant, die lijkt op de kroon van traditionele horloges. Deze is aanrakingsgevoelig en dient als thuisknop, maar kan ook worden gedraaid om bijvoorbeeld door lijsten te bladeren of om in- en uit te zoomen.

Over het licht gebogen scherm van het horloge zit een laag van saffier die het apparaat krasbestendig maakt. Het scherm kan bovendien niet alleen meten of hij wordt aangeraakt, maar ook met hoeveel druk. Harder drukken zorgt voor andere interacties dan zacht tikken.

Een aantal belangrijke details, zoals de accuduur en de resolutie van het scherm, heeft Apple nog niet bekendgemaakt.

Apple Watch

7 / 7
De Apple Watch wordt bestuurd met de kroon aan de zijkant.De hartslag wordt met infrarood gemeten.De bandjes van de Apple Watch kunnen door de gebruiker makkelijk veranderd worden.Apple heeft metalen, leren en kunststof banden.Het scherm is bedekt met saffierglas, alleen diamant zou sterker zijn.Met de kroon draaien gebruikers door apps.Apple biedt veel verschillende wijzerplaten, sommige interactief.
Apps
App-iconen worden getoond als kleine bubbels op het thuisscherm van de Apple Watch, en verschijnen dus niet in nette rijen zoals op de iPhone of iPad. Volgens Apple zijn er meerdere interfaces beschikbaar, die door gebruikers op de persoonlijke smaak kunnen worden afgestemd.

Gebruikers kunnen een aantal voorkeursapps instellen die op te roepen zijn door van beneden naar boven te swipen over het scherm. Net als bij andere smartwatches is stembesturing beschikbaar, al zal dat vermoedelijk nog niet in het Nederlands werken. De spraakassistent Siri van Apple werkt ook nog niet in het Nederlands.

Hartslag
De Apple Watch ontvangt net als andere smartwatches notificaties van een gekoppelde smartphone. De Apple Watch zal alleen werken met de iPhone 5, 5C, 5S, 6 en 6 Plus. App-ontwikkelaars kunnen hun notificaties zelf aanpassen en interactief maken.

Op het horloge kunnen onder meer routes worden gepland en berichten aan anderen worden gedicteerd. De functies van de Apple Watch waren veelal ook al te zien op Android Wear-smartwatches, al heeft de Apple Watch als toevoeging dat er tekeningen kunnen worden gemaakt op het scherm en worden opgestuurd naar contacten.

Aan de achterkant van het apparaat is een hartslagmeter aanwezig en een aansluiting om het apparaat draadloos op te laden. Daarvoor gebruikt Apple een soort variant van de Magsafe-lader die bij Macs wordt geleverd. Deze wordt bevestigd aan het apparaat met een magneet.

De hartslag kan worden opgestuurd naar contacten. Zij ontvangen dan trillingen die qua snelheid overeenkomen met de hartslag van de afzender.

Fitness
Net als op andere smartwatches en fitness-armbanden worden het stappenaantal en de overige bewegingen van de gebruiker bijgehouden in een speciale app. Cook zei dat Apple mensen wil stimuleren om te bewegen, en daarom krijgen Apple Watch-gebruikers onder meer 'prijzen' als ze een bepaald doel halen.

Het horloge moet ook leren van gebruikers en daar meldingen en tips op afstemmen. Het is niet bekend hoe dat precies werkt.

Net als de iPhone 6 zal de Apple Watch in de VS kunnen worden gebruikt voor betalingen. De betaaldienst Apple Pay wordt voorlopig echter niet buiten de VS beschikbaar.

Door: NU.nl/Jeroen Kraan

Beeld: Apple




Ik vind het eigenlijk wel wat, alleen is het wel een omgekeerde wereld...je zou haast denken dat ze dit idee uit de Android wereld hebben gejat... Steve Jobs draait zich om in zijn graf. Maar toch fijn dat dit er ook eindelijk voor de iPhone gaat komen, vond het namelijk wel een strak idee van de Android machines en miste dit wel bij de iPhone.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2014 23:20:58 ]
  dinsdag 9 september 2014 @ 23:21:58 #93
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_144375167
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef very het volgende:
Maar serieus....waarom kan apple niet gewoon:

-Bij 32Gb beginnen
-De accuduur verbeteren ipv vergelijkbaar laten zijn met de vorige*
-De lens NIET uit laten steken*
-Siri nu eindelijk eens NL's leren

*Beide wellicht haalbaar door niet perse koste wat het kost de dunste iphone ooit te willen ontwikkelen. De 5s is dun zat, vind ik.
de accuduur is verbeterd volgens de keynote.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 9 september 2014 @ 23:29:40 #94
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_144375454
Beetje gaar dat de 5C alleen in 8 GB verkrijgbaar is. Qua specs is de 5c echt prima, alleen 8 GB kan echt niet.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_144375456
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef very het volgende:
Maar serieus....waarom kan apple niet gewoon:

-Bij 32Gb beginnen
-De accuduur verbeteren ipv vergelijkbaar laten zijn met de vorige*
-De lens NIET uit laten steken*
-Siri nu eindelijk eens NL's leren

*Beide wellicht haalbaar door niet perse koste wat het kost de dunste iphone ooit te willen ontwikkelen. De 5s is dun zat, vind ik.
Helemaal mee eens. Daarbij vind ik de 5S groot zat, waarom moeten alle telefoons perse zo groot? Ik wil een telefoon, geen tablet...
pi_144375630
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:29 schreef DW457 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Daarbij vind ik de 5S groot zat, waarom moeten alle telefoons perse zo groot? Ik wil een telefoon, geen tablet...
Idd
Ik vind het van stijl getuigen, zo'n mooi klein telefoontje met Apple uiterlijk.
Ik neem niet m'n iPad mee om te
bellen.
Make my day!
  dinsdag 9 september 2014 @ 23:40:22 #97
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_144375665
16 GB, 64GB. Gelukkig boden ze na een halfjaar vaak ineens een 8GB, want voor tussenstappen is er nu helemaal niets?! :')!

Qua formaat: groot is leuk maar ik hoef er niet op te strijken. Ik kijk wel als er iets in de winkel ligt, eerst geld terugvorderen van de verzekering omdat de telefoon nog niet terug is ondanks verwoedde pogingen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 9 september 2014 @ 23:48:14 #98
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_144375939
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:40 schreef Skull-splitter het volgende:
16 GB, 64GB. Gelukkig boden ze na een halfjaar vaak ineens een 8GB, want voor tussenstappen is er nu helemaal niets?! :')!

Qua formaat: groot is leuk maar ik hoef er niet op te strijken. Ik kijk wel als er iets in de winkel ligt, eerst geld terugvorderen van de verzekering omdat de telefoon nog niet terug is ondanks verwoedde pogingen.
Ik heb nu 16GB, maar ik was sowieso al van plan te switchen naar 64GB. Basis van 16GB is echt heel karig, maar ik had 32GB ook te weinig gevonden met steeds grotere apps, met muziek, films etcetera. Dus in dat opzicht is een tussenstap ook wat zinloos. Als 16GB te weinig is, dan kies je meteen 64GB.
pi_144375966
  dinsdag 9 september 2014 @ 23:52:21 #100
6941 APK
Factual, I think.
pi_144376087
Hoera, een doorontwikkeling van een bestaande telefoon en een horloge voor nerds waar je als normaal persoon niet mee gezien wil worden ^O^
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')