abonnement Unibet Coolblue
pi_144350647
quote:
Het Nederlandse publiek kan de komende weken weer stemmen op zijn favoriete (jeugd)programma, presentator of presentatrice tijdens de Gouden Televizier-Ring Verkiezing 2014. De stemsite Televizier.nl/ring is vanavond geopend in de uitzending van RTL Boulevard. Avrotros-gezicht Jan Smit was erbij en onthulde dat hij het Gouden Televizier-Ring Gala op donderdag 16 oktober presenteert op NPO 1.

Jan Smit weet al wat het is om op het podium te staan tijdens het Gouden Televizier-Ring Gala: in 2005 won hij zelf de publieksprijs voor zijn realityserie Gewoon, Jan Smit. Jan: „We hebben toen iedereen een poepie laten ruiken, dat maak je nooit meer mee.”

Invloed van de kijker

Opvallend aan deze Verkiezing is dat het Nederlandse publiek voor het eerst invloed heeft uitgeoefend op de selectielijst van de Gouden Televizier-Ring. Voorheen selecteerde de redactie van tv-gids Televizier zelf alle 100 programma’s op de lijst. Dit jaar zijn vijftien titels, waaronder Penoza, Roy Donders: Stylist van het Zuiden en Boer Zoekt Vrouw, automatisch op de selectielijst geplaatst, omdat ze in de top-3 waren geëindigd in vijf Televizier-verkiezingen. De overige 85 titels zijn alsnog geselecteerd door de redactie van Televizier.

49ste uitreiking
De Gouden Televizier-Ring is al sinds 1964 dé televisieprijs van Nederland en wordt dit jaar voor de 49ste keer uitgereikt. De tv-kijker bepaalt in deze verkiezing, die start op woensdagavond 27 augustus en eindigt op maandag 29 september 9.00 uur, welk programma en welke tv-persoonlijkheden het afgelopen jaar de beste op tv waren. Op Televizier.nl/ring kan het publiek stemmen in de categorieën Gouden Televizier-Ring (beste programma), Zilveren Televizier-Ster Man/Vrouw (beste mannelijke/vrouwelijke tv-persoonlijkheid), Gouden Stuiver (beste jeugdprogramma) en Televizier Aanstormend Talent Award.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_144350916
Gestemd op:

Gouden Televizier-Ring
Buch In De Bajes III: Vrouwengevangenis (RTL4)

Zilveren Televizier-Ster Man/Vrouw
Johnny de Mol (RTL4/RTL5)
Jetske van den Elsen (NCRV)

Televizier Aanstormend Talent Award
Jan Versteegh (POWNED/BNN)

Gouden Stuiver
Freek In Het Wild (VPRO)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_144355841
Hoop op De Slimste Mens maar zal toch niet winnen
pi_145034441
quote:
Meer dan 725.000 mensen hebben gestemd op hun favoriete programma's, en de drie programma's die kans maken op de felbegeerde Ring zijn: Johnny's programma SynDROOM (RTL) en de series Penoza II (KRO) en Flikken Maastricht (AVRO/TROS).
De dames die kans maken op een Zilveren Ster zijn Chantal Janzen, Floortje Dessing en Linda de Mol. In de race voor de Zilveren Ster Man zijn Aart Rooijakkers, Humberto Tan en Johnny de Mol.
RTL Late Night's Luuk Ikink staat recht tegenover zijn RTL-collega's Richard Groenendijk en Ruud Feltkamp in de categorie Aanstormend Talent.
Bioloog Freek Vonk's kinderprogramma Freek in het wild (VPRO) is in de running voor een Gouden Stuiver, de publieksprijs voor het beste kinderprogramma. Freek neemt het op tegen Checkpoint (EO) en Wie is De Mol junior (AVRO).
Op 16 oktober worden de Televizier-prijzen uitgereikt tijdens het Gouden Televizier-Ring Gala in Carré. Wie is De Mol? won de Ring vorig jaar.
Go Flikken w/
pi_145035710
#TeamFlikken
pi_145035714
Dan ga ik voor synDROOM *O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_145035971
Ik ben trouwens allang blij dat het programma van Geer & Goor niet in de top 3 staat.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_145039448
Tof voor Penoza! Maar ik ga toch voor synDROOM! *O*

En Gordon met z'n zure reactie *)
Dat zou jij wel willen weten.
pi_145039685
Helaas geen Brugklas :'(
(she/her)
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 01:09:39 #10
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_145145037
Syndroom verdient em 100%. Een keer stemmen. Leuk programma.
pi_145190659
Geen VI Oranje en Tour de Jour. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_145190760




Check die kop van Roel. :')
Al die zure bekken in het Carré. _O_

[ Bericht 14% gewijzigd door superniger op 04-10-2014 18:21:38 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_145200271
Penoza mag van mij winnen, ik ken dat Syndroom niet want ik kijk nooit naar RTL4.
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')