abonnement Unibet Coolblue
pi_144338530




Plaats: New York, Amerika
Datum: 25 augustus 2014 - 8 september 2014
Draw Size: 128
Ondergrond: Hardcourt

Website: http://www.usopen.org/
Schedule: Klik
Matches in progress: Klik
Completed Matches: Klik
Draws: Klik
Officiele Site ATP Tour: Klik

Tijdsverschil:

Het is in New York 6 uur eerder dan hier. Dus alle starttijden moet je +6 uur doen om de tijd hier te weten.







Poll: Poll: Wie wint de US Open bij de mannen?

Novak Djokovic
Roger Federer
Stan Wawrinka
David Ferrer
Grigor Dimitrov
Andy Murray
Fabio Fognini
Robin Haase
Iemand anders

Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie wint de US Open bij de vrouwen?

Serena Williams
Simona Halep
Na Li
Agnieszka Radwanska
Petra Kvitova
Maria Sharapova
Eugenie Bouchard
Iemand anders

Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_144338576
Heel tof voor Cilic!
Moeten zij weten
  dinsdag 9 september 2014 @ 01:51:28 #3
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_144338615
De Davis Cupvrienden van Cilic zijn net zo'n grote koekenbakkers :P
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 9 september 2014 @ 01:56:22 #4
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_144338658
w/ *O* Gefeliciteerd Cilic *O* w/

Ajde, Idemo


dankzij de winst is murray uit de top 10
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_144339326
Vieze doping gebruiker heeft gewonnen :')
pi_144339361
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 06:25 schreef plesner het volgende:
Vieze doping gebruiker heeft gewonnen :')
Je hebt het over 2013?
sig verwijderd door FA
pi_144339408
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 06:39 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Je hebt het over 2013?
Nee over 2014.

Once a cheater, always a cheater
pi_144339664
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 06:49 schreef plesner het volgende:

[..]

Nee over 2014.

Once a cheater, always a cheater
Daar komen ze hoor :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_144339738
http://nos.nl/video/696169-us-open-2014-cilicnishikori.html

De NOS samenvatting is weer compleet. Alles prachtig samengevat in 1:50
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_144339785
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 07:47 schreef franklop het volgende:
http://nos.nl/video/696169-us-open-2014-cilicnishikori.html

De NOS samenvatting is weer compleet. Alles prachtig samengevat in 1:50
Ach, dat is langer dan de samenvattingen van de USOpen site.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_144341260
Benieuwd hoe Cilic de rest van het jaar zal spelen. Wellicht hebben we een vervanger voor Delpo nu *O*
pi_144341306
Heb Cilic eigenlijk altijd al als een mentaal slechte maar fysiek betere versie dan Delpo gezien. Nu komt het er wss uit. Zeer indrukwekkende run.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_144342848
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 07:47 schreef franklop het volgende:
http://nos.nl/video/696169-us-open-2014-cilicnishikori.html

De NOS samenvatting is weer compleet. Alles prachtig samengevat in 1:50
zal wel iets met rechten te maken hebben den ik dan maar zo
pi_144342871
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 06:25 schreef plesner het volgende:
Vieze doping gebruiker heeft gewonnen :')
als in het wielrenner een dopingzondaar de Tour wint dan spreekt men er schande van in de pers. In het tennis ligt dat anders
pi_144343729
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:52 schreef Evertjan het volgende:

[..]

als in het wielrenner een dopingzondaar de Tour wint dan spreekt men er schande van in de pers. In het tennis ligt dat anders
Haha, is er dan in het wielrennen iemand die niet gebruikt? Nu is het wielrennen zogenaamd weer schoon nadat alle oud-wielrenners zo'n beetje uit de kast kwamen? Ik geloof er niks van.
Nee, laten ze alsjeblieft stoppen met de hypocrisie en gewoon accepteren dat doping in het wielrennen gemeengoed is.

Het kan me niet zoveel interesseren of spelers gebruiken, eerlijk gezegd. Ik geloof niet dat het in het tennis veel invloed heeft.
pi_144343854
Het was geen spannende finale, maar ik denk wel dat dit een glimp was van de toekomst van het tennis.
Man, man, sommige rallies leken net een flipperkast! Zo hard werd er geslagen, ongelooflijk.

Ik was wel voor Nishikori, de kleinere man (ik ben stiekem toch altijd voor de kleintje, eigenlijk).
Het grote verschil vond ik de service. Cilic service maakte het wel heel moeilijk om hem te breken en de service van Nishikori is toch een beetje aan de zwakke kant, daar moet hij aan werken.
In de rallies vond ik Nishikori redelijk gelijkwaardig. Alleen stond hij voortdurend onder druk op zijn service-games, vanwege zijn zwakke service.
pi_144343877
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:27 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Het kan me niet zoveel interesseren of spelers gebruiken, eerlijk gezegd. Ik geloof niet dat het in het tennis veel invloed heeft.
:') Tuurlijk heeft het wel invloed.

Overal in de sport wordt er gebruikt, ook in tennis. Al die tennissers die een jaar (of 2 jaar) stoppen om vervolgens weer terug te keren :') Wordt gewoon in doofpot gestopt daar.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_144343891
Zeker die "doping" van Cilic, die zou alleen helpen met je ademhaling op grote hoogtes/in ijle lucht geloof ik. Dat was ook echt geen bewuste doping. Maar toch vallen er van die leken keihard over Cilic, en accepteren ze niks meer van hem, terwijl er echt niks aan de hand is. (uiteraard is er altijd een bepaalde onzekerheid he. Van Lance dachten we ook dat hij schoon was ;))
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_144343993
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:32 schreef franklop het volgende:

[..]

:') Tuurlijk heeft het wel invloed.

Overal in de sport wordt er gebruikt, ook in tennis. Al die tennissers die een jaar (of 2 jaar) stoppen om vervolgens weer terug te keren :') Wordt gewoon in doofpot gestopt daar.
En wat voor invloed heeft het dan volgens jou?
pi_144344033
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:36 schreef grrrrg het volgende:

[..]

En wat voor invloed heeft het dan volgens jou?
Ooit van uithoudingsvermogen gehoord? Langer door kunnen gaan op hoger niveau?

Of kracht..

Dat geldt voor elke sport hoor trouwens, niet enkel voor tennis.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_144344061
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:32 schreef Norrage het volgende:
Van Lance dachten we ook dat hij schoon was ;))
Van Lance Armstrong had ik altijd wel twijfels. Maar mijn ogen gingen pas echt open toen ik een hele colonnes oud-wielrenners hoorde opbiechten.
Nu denk ik dat schone wielrenners een uitzondering vormen in het wielrennen.
pi_144344066
Er wordt zeker doping gebruikt in het tennis, waarschijnlijk door iedereen. Maar waar Cilic voor geschorst werd was totale onzin. En doping wordt ook vooral gebruikt bij het trainen zelf / de off-season. Gewoon hersteltijd, spieren etc...Net zo veel effect als bij elke andere sport.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_144344128
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:39 schreef Norrage het volgende:
Er wordt zeker doping gebruikt in het tennis, waarschijnlijk door iedereen. Maar waar Cilic voor geschorst werd was totale onzin. En doping wordt ook vooral gebruikt bij het trainen zelf / de off-season. Gewoon hersteltijd, spieren etc...Net zo veel effect als bij elke andere sport.
:Y

Precies. Alleen zijn ze bij wielrennen 'zo dom' om zoveel mogelijk in de openbaarheid te laten treden. Waardoor die sport elke keer de klappen vangt. En dan worden nog geeneens alle gevallen daadwerkelijk gemeld.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_144344160
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:37 schreef franklop het volgende:

[..]

Ooit van uithoudingsvermogen gehoord? Langer door kunnen gaan op hoger niveau?

Of kracht..

Dat geldt voor elke sport hoor trouwens, niet enkel voor tennis.
Ja, daar kan doping voor worden gebruikt. Ik wilde het alleen even van je horen ;)
Doping kan ook goed worden gebruikt om te herstellen van een zware inspanning. Daarom wordt er in het wielrennen zoveel epo gebruikt (ook omdat het zo moeilijk te achterhalen is).
pi_144344232
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:41 schreef franklop het volgende:

[..]

:Y

Precies. Alleen zijn ze bij wielrennen 'zo dom' om zoveel mogelijk in de openbaarheid te laten treden. Waardoor die sport elke keer de klappen vangt. En dan worden nog geeneens alle gevallen daadwerkelijk gemeld.
Nee hoor, in het wielrennen wordt er gewoon door iedereen gebruikt. Geen wonder dat dit een keer uitkomt.
Bij het tennis wordt er lang niet zoveel gebruikt, het heeft simpelweg veel minder effect. Bij tennis spelen andere factoren als conditie, kracht, een veel belangrijke rol.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')