abonnement Unibet Coolblue
pi_144367432
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:09 schreef JaneDoe het volgende:
gisteren vóór de uitzending was filemon op de radio en vertelde hij over zijn indrukken van pjr en fursjien

http://www.3fm.nl/a/156956
De pitbull was vast aan een boom. Die heeft hij gered.

Waarom geloof ik dit niet?
pi_144368524
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Als dat wel zo is, zou je dat verbazen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gestolen dus :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_144368731
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:25 schreef Deckard het volgende:

[..]

De pitbull was vast aan een boom. Die heeft hij gered.

Waarom geloof ik dit niet?
omdat dit uit de mond van pjr komt ??
pi_144368854
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:45 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

omdat dit uit de mond van pjr komt ??
w/
pi_144370260
Het was iig een vermakelijk stukje televisie :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_144370742
Enerzijds fascineert PJR mij enorm, omdat ik benieuwd ben naar wat voor stoornis achter deze gekkigheid zit. Anderzijds vind ik het zoooo triest voor dat kleintje. Er worden natuurlijk veel meer kindjes geestelijk en/of fysiek verwaarloosd maar als je er dan live van kunt "meegenieten". Bah. Vraag me echt af hoe het verder gaat, of iemand zal ingrijpen. Voor zo'n maxicosi-foto zullen ze dat niet doen uiteraard, maar wellicht gaat het van kwaad tot erger...En die man heeft hulp nodig!
pi_144372917
Nou zo'n verkleiner zit er niet voor niets in. Dat ze dat niet snappen. Baby's kunnen nog helemaal niet goed rechtop zitten en hebben die ondersteuning gewoon nodig, anders kunnen we toch lichamelijke klachten gaan ontstaan. Ik zag het zo voorbij komen en moest terugspoelen want ik dacht echt dat ik het verkeerd zag. Maar niet dus. Ik vond het heel zielig.
Tralalalaaa
pi_144372978
WAAROM heeft nog niemand dit topic doorgestuurd naar PJ?
Hem kennende gaat hij fijn meeposten ^O^
  dinsdag 9 september 2014 @ 22:44:43 #209
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_144373069
PJR houdt de gemoederen wel bezig hè.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_144373797
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:44 schreef static het volgende:
PJR houdt de gemoederen wel bezig hè.
en dat als mod van SHO, dit kan je toch zo'n beetje in ieder topic hier roepen?
pi_144374363
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef Poesopstokje het volgende:
WAAROM heeft nog niemand dit topic doorgestuurd naar PJ?
Hem kennende gaat hij fijn meeposten ^O^
HAhaha dat denk ik serieus ook.
pi_144374427
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Enerzijds fascineert PJR mij enorm, omdat ik benieuwd ben naar wat voor stoornis achter deze gekkigheid zit. Anderzijds vind ik het zoooo triest voor dat kleintje. Er worden natuurlijk veel meer kindjes geestelijk en/of fysiek verwaarloosd maar als je er dan live van kunt "meegenieten". Bah. Vraag me echt af hoe het verder gaat, of iemand zal ingrijpen. Voor zo'n maxicosi-foto zullen ze dat niet doen uiteraard, maar wellicht gaat het van kwaad tot erger...En die man heeft hulp nodig!
Ik vind het ergens ook serieus sneu voor die man. Je ziet gewoon dat hij werkelijk de realiteit probeert te ontvluchten, hij wil erin geloven dat hij super bekend en getalenteerd is en een geslaagd persoon. En dat laat hij zichzelf geloven. Overigens vond ik hem de eerste paar minuten helemaal niet zo gek overkomen. Later pas. En die vriendin van hem heeft trouwens wel door dat hij zichzelf ophemelt en niet inziet dat hij ongelijk heeft en gewoon geen carrière meer heeft.

Begrijp overigens wel dat het je als mens kan breken, van de top naar beneden gevallen. :p
pi_144374583
Volgens mij is hij een grote troll en haat hij sinds zijn faillissement de mensheid en wil hij zoveel mogelijk mensen duperen en pijn doen en gaat hij Virgin uiteindelijk naar totale zelfdestructie drijven.
standaarddrinker
  Moderator / Miss SHO woensdag 10 september 2014 @ 00:51:08 #214
22592 crew  Ole
pi_144377550
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 21:44 schreef alors het volgende:

[..]

Nee hoor. Heb je dat interview in de NCRV(?) gids niet gelezen? Hij vergelijkt zichzelf met grote denkers uit het verleden.
hebben we die nog ergens?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_144380474
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 00:51 schreef Ole het volgende:

[..]

hebben we die nog ergens?
Gevonden http://www.deluis.nl/site(...)ter%20Jan%20Rens.pdf

Het was alleen de Revu. Toch meen ik dat er ook nog een soortgelijk interview in geweest in een gids.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_144380855
Gisteren gezien, tjah, wat moet je er over zeggen. Die man denkt volgens mij dat z'n eigen leven een film/serie/project is en hij het zo spannend mogelijk moet maken, met kreten over Vursjien dat ze voor drama kan zorgen etc, en dat hij zich altijd laat volgen door een camera ( :') ). Helemaal los van de realiteit. Meest stuitende vind ik echter dat hij dat kind gewoon nu al misbruikt om aandacht te genereren, eigenlijk doet hij dat ook met vurgien (die zwangerschapstest :') ), maar dat is dan nog een volwassen vrouw. Qua leeftijd tenminste dan. Dat kind heeft nog geen eigen willetje, en wordt te pas en onpas voor de camera gesleept (haast letterlijk) om publiciteit voor papa te genereren.
  woensdag 10 september 2014 @ 10:06:01 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144381349
Oh, leve de wet op de kinderarbeid in NL.... nog een paar keer in een programma en het kind zit alweer aan haar max qua optredens.

Na Chantal (waar dat kind vast ook weer tot in den treure voor de camera gesleept zal worden) nog maximaal 2 keer... er van uitgaande dat bij Filemon de eerste keer was.
http://www.rijksoverheid.(...)an-uitvoeringen.html

Zouden ze wel ontheffing aangevraagd hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 10 september 2014 @ 10:31:25 #218
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_144381847
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:03 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Sorry I.R., ik vind dat een matig artikeltje, krap aan schoolkrant-niveau. ;(
Ik voel me daar niet persoonlijk door gekwetst hoor. Dit is niet één van mijn alter-ego's.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_144382010
Rofl, ik zit nu PJR bij Knevel en Van Den Brink uit 2009 te kijken. De opname is van de dag dat hij failliet is. Hij had heel veel apps voor vroeg dementerenden ontwikkeld zodat die langer thuis konden blijven maar investeerders haakten af dus het is allemaal hun schuld. Hij heeft 15 mensen moeten ontslaan. Veel van die apps zijn trouwens wel op de markt gekomen. Echt waar :Y
Er komen Sinterklaasshows aan, theatershows voor de zakelijke markt, een nieuw Kaktus programma, een politieke partij, etc etc.

Was er niet ook eens een programma waarin die Lutein zat?
Spoilers!
pi_144386146
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:06 schreef Leandra het volgende:
Oh, leve de wet op de kinderarbeid in NL.... nog een paar keer in een programma en het kind zit alweer aan haar max qua optredens.

Na Chantal (waar dat kind vast ook weer tot in den treure voor de camera gesleept zal worden) nog maximaal 2 keer... er van uitgaande dat bij Filemon de eerste keer was.
http://www.rijksoverheid.(...)an-uitvoeringen.html

Zouden ze wel ontheffing aangevraagd hebben?
Och god ja, daar zeg je wat!
Maar ze is ook al meerdere keren bij Boulevard geweest toch?
pi_144389578

topshow
pi_144389754
Vurgijn is behoorlijk stil op haar feestboek.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_144389866
Net Filemon gekeken :'( >:) :|W :X :')

Ik hoop dat PJR ooit eens in Pieter Baan met Sterren komt. Wat een bizar persoon :{
Spoilers!
pi_144389891
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net Filemon gekeken :'( >:) :|W :X :')

Ik hoop dat PJR ooit eens in Pieter Baan met Sterren komt. Wat een bizar persoon :{
Dat lijkt me echt een superprogramma.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_144389898
Lol. Die laatste reactie van Frits :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')