abonnement Unibet Coolblue
pi_144358307
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:59 schreef Syntix het volgende:

[..]

Eens. Thijs Slegers is duidelijk een psver: weinig uitstraling, geen eigen identiteit, erg saai etc.
Dat geldt voor de meeste VI-journalisten die ik in dat programma zie opdraven.. ze brengen hun nieuwtjes of ze in de VN-Veiligheidsraad zitten.. zo serieus allemaal.
pi_144358425
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:36 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat geldt voor de meeste VI-journalisten die ik in dat programma zie opdraven.. ze brengen hun nieuwtjes of ze in de VN-Veiligheidsraad zitten.. zo serieus allemaal.
Gelukkig maar....als (praten over) voetbal cabaret word, dan haak ik af.
pi_144358476
Beetje jammer dat er wordt gehaat op Thijs Slegers van de wereldberoemde Thijs Slegers show. Deze man verdient meer respect. Een van de weinige mensen bij VI die zijn taak als clubwatcher netjes uitvoert. Dat hij het brengt alsof hij bij de VN-veiligheidsraad zit, kan hij ook niets aan doen. Hij schrijft stukjes en doet niet mee als een onderzoeksverslaggever namens Nieuwsuur of een andere TV-instantie.

De conversaties met Thijsgod in de uitzending zijn tevens zeer vermakelijk en schaamteloos. Lekker lachen, niks mis mee. Niet alleen op de televisie actief maar volg @thijsslegers ook eens op Twitter. Niks mis mee. Zijn doodserieuze tweets wisselt hij af met humoristische en zeer debiele tweets.

Ik doe een pleidooi voor een van de meest bazige verslaggevers van Voetbal International



https://twitter.com/thijsslegers

_O_
pi_144359489
Je zou denken dat ajacieden op dit moment geen thijs slegers nodig hebben om te zeiken over voetbal...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Forum Admin dinsdag 9 september 2014 @ 19:08:42 #230
35723 crew  GGMM
pi_144359525
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Beetje jammer dat er wordt gehaat op Thijs Slegers van de wereldberoemde Thijs Slegers show. Deze man verdient meer respect. Een van de weinige mensen bij VI die zijn taak als clubwatcher netjes uitvoert. Dat hij het brengt alsof hij bij de VN-veiligheidsraad zit, kan hij ook niets aan doen. Hij schrijft stukjes en doet niet mee als een onderzoeksverslaggever namens Nieuwsuur of een andere TV-instantie.

De conversaties met Thijsgod in de uitzending zijn tevens zeer vermakelijk en schaamteloos. Lekker lachen, niks mis mee. Niet alleen op de televisie actief maar volg @thijsslegers ook eens op Twitter. Niks mis mee. Zijn doodserieuze tweets wisselt hij af met humoristische en zeer debiele tweets.

Ik doe een pleidooi voor een van de meest bazige verslaggevers van Voetbal International

[ afbeelding ]

https://twitter.com/thijsslegers

_O_
Niet gelezen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_144368401
topshow ^O^
pi_144369288
Die Stef de Bont is die aangenomen door Derksen? Derksen lacht hem altijd uit als hij aan het woord is, die neemt die Stef TOTAAL niet serieus (en terecht denk ik dan). Wat een irritante kneus is dat zeg. Die moeten ze gelijk een spreekverbod geven.
AFCA!
pi_144383597
wilfredgenee twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 23:03:13 Guus vond na Italië de jonge spelers wat timide; benieuwd wat de jonge spelers met dit systeem vanavond van Guus vonden. reageer retweet
wilfredgenee twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 23:46:35 Maar gelukkig is er afgelopen weekend al meer gelachen dan in twee jaar Van Gaal. Dat pakken ze die jongens niet meer af. reageer retweet
wilfredgenee twitterde op woensdag 10-09-2014 om 11:35:17 Prima interview van @jackvangelder trouwens. Van Guus Geluk naar Guus Gelul. reageer retweet
Wat heeft Hiddink Genee ooit aangedaan?
pi_144383679
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:53 schreef RensAjacied het volgende:
Die Stef de Bont is die aangenomen door Derksen? Derksen lacht hem altijd uit als hij aan het woord is, die neemt die Stef TOTAAL niet serieus (en terecht denk ik dan). Wat een irritante kneus is dat zeg. Die moeten ze gelijk een spreekverbod geven.
Ze hebben toch een lul nodig die 'top club" Vitesse in de gaten houdt.
pi_144387633
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:53 schreef RensAjacied het volgende:
Die Stef de Bont is die aangenomen door Derksen? Derksen lacht hem altijd uit als hij aan het woord is, die neemt die Stef TOTAAL niet serieus (en terecht denk ik dan). Wat een irritante kneus is dat zeg. Die moeten ze gelijk een spreekverbod geven.
Ik vind dat ook zó'n enorme pannenkoek :'). Echt, vergeleken met hem zijn die andere VI-reporters gewoon echt tv-persoonlijkheden. Hoe die jongen praat, z'n woordkeuze, z'n manier waarop ie z'n boodschap brengt. Hij lijkt gewoon hele teksten uit z'n hoofd te leren, ik hoop althans niet dat die gast écht zo praat.
pi_144388197
quote:
9s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:58 schreef Stofje het volgende:
Echt, vergeleken met hem zijn die andere VI-reporters gewoon echt tv-persoonlijkheden.
Mwah.

By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_144389381
Al een tijdje weinig meer vernomen van Tom en Iwan, ben benieuwd welk netwerk ze nu aan het ontmantelen zijn.
pi_144390298
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

eivormige stoelen
-
pi_144391592
quote:
Ja oké! :D.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al een tijdje weinig meer vernomen van Tom en Iwan, ben benieuwd welk netwerk ze nu aan het ontmantelen zijn.
Die willen niet meer bij Genee in het programma. Je zoekt het maar uit met je programma.
  woensdag 10 september 2014 @ 16:18:56 #241
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_144391711
quote:
9s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:58 schreef Stofje het volgende:

[..]

Ik vind dat ook zó'n enorme pannenkoek :'). Echt, vergeleken met hem zijn die andere VI-reporters gewoon echt tv-persoonlijkheden. Hoe die jongen praat, z'n woordkeuze, z'n manier waarop ie z'n boodschap brengt. Hij lijkt gewoon hele teksten uit z'n hoofd te leren, ik hoop althans niet dat die gast écht zo praat.
Ik heb ooit eens een uitzending mogen bijwonen. Toen zat onze Stef de Bont daar ook aan de bar. Het was volgens mij de 2e keer dat hij daar was. En die was me toch een partijtje zenuwachtig. Ik zat een beetje op hem te letten... Telkens zijn zweethandjes te drogen, slokjes water te nemen. Het was eigenlijk een beetje zielig om te zien.

Gewoon nog een beginneling. Geef Stef even de tijd. Hij zal niet net als Thijs een eigen show krijgen, maar Tom Knipping opvolgen moet hem toch wel lukken.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 10 september 2014 @ 16:26:45 #242
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_144391977
quote:
Wat een stijve hark.
Ben benieuwd naar het volgende boek van het duo Knipping en Van Duuren. Altijd goed voor het ontrafelen van wat mysteries.
#FreeHat
pi_144392289
Ik vind Stef geen jongen voor op de nationale televisie. Het is meer een type voor regiotelevisie. Dat als er een lammetje is geboren in de kinderboerderij ze Stef erheen sturen om verslag te doen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_144394599
Het is inmiddels wel duidelijk dat een hoog swag-gehalte bepaald geen vereiste is in de wereld der voetbaljournalisten.
pi_144394743
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind Stef geen jongen voor op de nationale televisie. Het is meer een type voor regiotelevisie. Dat als er een lammetje is geboren in de kinderboerderij ze Stef erheen sturen om verslag te doen.
Ik moest lachen :')
pi_144395070
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:37 schreef Gramulanion het volgende:
wilfredgenee twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 23:03:13 Guus vond na Italië de jonge spelers wat timide; benieuwd wat de jonge spelers met dit systeem vanavond van Guus vonden. reageer retweet
wilfredgenee twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 23:46:35 Maar gelukkig is er afgelopen weekend al meer gelachen dan in twee jaar Van Gaal. Dat pakken ze die jongens niet meer af. reageer retweet
wilfredgenee twitterde op woensdag 10-09-2014 om 11:35:17 Prima interview van @jackvangelder trouwens. Van Guus Geluk naar Guus Gelul. reageer retweet
Wat heeft Hiddink Genee ooit aangedaan?
Niet veel, maar hij heeft wel een punt en Guus heeft er zelf een beetje om gevraagd.
pi_144395631
Ik vind de nieuwe zondebok van VI (Guus) een beetje overdreven. Geef de man een kans.
pi_144395947
quote:
Gadver wat is Barbara Barend toch gruwelijk lelijk :r
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_144397134
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:34 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Voor 50k. Au.
Wat had hij staan dan, gouden kranen?
standaarddrinker
  Moderator woensdag 10 september 2014 @ 20:25:02 #250
9859 crew  Karina
Woman
pi_144399664
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:15 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Wat had hij staan dan, gouden kranen?
quote:
Er is voor rond de 50.000 euro gestolen: juwelen, sieraden, maar geen apparatuur', vertelt Hans. 'Het gaat om dingen met niet alleen een geldelijke, maar nog meer een emotionele waarde.'
Duur vrouwtje heeft hij dus.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')